Echipa de comunicare a companiei a văzut partea amuzantă a erorii, și a anunțat pe twitter că avionul a fost trimis înapoi pentru a fi reparată greșeala.
Imaginea a fost postată în Consiliul de Discuții al Aviației din Hong Kong, un grup de Facebook pentru observatorii de avion. În timp ce compania aeriană a insistat că eroarea de ortografie a fost o greșeală, unii aveau îndoieli.
Un inginer pentru Haeco, o companie de întreținere care operează în regiune, a declarat pentru South China Morning Post : "Distanțele sunt prea mari pentru un accident. Avem șabloane. Ar fi trebuit să fie un spațiu între litere dacă ar fi cu adevărat o greșeală.
Utilizatorii de internet au reacționat rapid făcând glume pe seama companiei.
Oops this special livery won’t last long! She’s going back to the shop!
— Cathay Pacific (@cathaypacific) 19 septembrie 2018
(Source: HKADB) pic.twitter.com/20SRQpKXET
daca din greseala in contract era specificat gresit numele...aia s-a inscriptionat.
si ,adevarat, la ce control de calitate exista in industria aeronautica o greseala a furnizorului nu ar fi trecut de filtrele QA.
inclin sa cred ca asa a fost comanda.chestie de marketing negativ care sa scoata in fata compania...