Faze tari: O cercetătoare româncă a descoperit o nouă planetă; Un urs polar încearcă să reînvie pasărea care i-a fost servită drept hrană; O maşină fără şofer a distrus un robot umanoid

de L. S.     HotNews.ro
Miercuri, 9 ianuarie 2019, 2:51 Revista Presei | Faze Tari

Faze tari
Foto: Colaj foto
O cercetătoare româncă a descoperit o nouă planetă. Transiting Exoplanet Survey Satellite (sau TESS) al NASA a descoperit o planetă mică în afara Sistemului Solar, conform declaraţiilor savanţilor la American Astronomical Society din Seattle. „Este cea mai rece planetă mică pe care o cunoaştem, care orbitează o stea atât de strălucitoare”, a precizat cerectătoarea româncă Diana Dragomir, scrie Descoperă.ro.

Un urs polar încearcă să reînvie pasărea care i-a fost servită drept hrană. Animalele ne pot oferi oricând lecţii de bunătate şi blândeţe. Un urs polar de la o grădină zoologică din München a şocat vizitatorii după ce a fost văzut cum încerca să salveze pasărea care-i fusese servită ca hrană. Moment impresionant la o grădină zoologică din München, Germania, scrie Adevărul.

O maşină fără şofer a distrus un robot umanoid. Accident demn de secolul 21 în Las Vegas: o maşină fără şofer a distrus un robot umanoid. Robotul urma să fie expus la cel mai mare târg de electronică din lume, deschis azi în oraşul american. Aflat pe marginea drumului, el a fost atins de maşina Tesla, care i-a provocat defecţiuni majore. Autoturismul funcţiona autonom, însă pe scaunul din dreapta era un pasager. Acesta nu a reuşit să evite accidentul, în urma căruia robotul a fost scos de la prezentare. El urma să fie închiriat cu două mii de dolari pe zi, la târgul de electronică, scrie Digi24.

Calea Lactee se va ciocni cu Marele Nor al lui Magellan. Calea Lactee, galaxia din care face parte Sistemul Solar, se va ciocni peste aproximativ 2 miliarde de ani cu una dintre galaxiile sale satelit, Marele Nor al lui Magellan. Evenimentul se va produce cu aproximativ 3 miliarde de ani mai devreme de o altă ciocnire galactică spre care se îndreaptă Calea Lactee, cea cu galaxia Andromeda, conform unui studiu publicat de cercetători de la Universitatea britanică Durham în ultimul număr al revistei Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, transmite luni Live Science. “Distrugerea Marelui Nor al lui Magellan, ce va fi devorat de Calea Lactee, va produce haos în galaxia noastră”, a comentat Marius Cautun, coordonatorul studiului şi cercetător postdoctoral la Institutul pentru Cosmologie Computaţională al Universităţii din Durham, scrie Știrile Protv.

SpaceX pregăteşte lansarea primului test de zbor comercial cu echipaj. Elon Musk, fondatorul companiei SpaceX, a afirmat că peste aproximativ o lună va fi efectuat primul test, fără pilot, al navei Crew Dragon către Staţia Spaţială Internaţională, precursor al unei misiuni cu astronauţi ce va avea loc în decursul anului 2019. El a avertizat că primele teste de zbor ale capsulei, construite la cererea NASA, vor fi „periculoase”. Echipele de la sol din cadrul Centrului Spaţial Kennedy, operat de NASA, au amplasat racheta Falcon 9 şi capsula Crew Dragon pe platforma de lansare 39A, pe 3 ianuarie. Conform SpeceFlightNow, după ce a fost amplasată în poziţie verticală, specialiştii au realizat o serie de teste, scrie Descoperă.ro.

Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

Life
Bancul zilei: Mircea Lucescu la interviu
Reporter: Cu cât credeți că ar învinge echipa lui Dinamo din ’70 pe cea de astăzi? Mircea Lucescu: Cu 1-0, cred. Reporter: Doar atât?
Bancul zilei: Cum poți să scoți din sărite un polițist