Faze tari: Ultima imagine realizată de Kepler înainte să rămână fără combustibil; Albinele sunt capabile să rezolve calcule matematice; Oceanul Planetar își va schimba culoarea în următorii ani

de L. S.     HotNews.ro
Vineri, 8 februarie 2019, 2:52 Revista Presei | Faze Tari

faze tari
Foto: Colaj foto
Ultima imagine realizată de Kepler înainte să rămână fără combustibil. Pe 30 octombrie 2018, Kepler vânătorul de planete al NASA, a transmis ultimul semnal. În ciuda multiplelor probleme întâmpinate, inginerii au reuşit să păstreze telescopul spaţial funcţional. Anul trecut, însă, vehiculul a rămas fără combustibil, scrie Descoperă.ro.

Albinele sunt capabile să rezolve calcule matematice. Albinele pot rezolva probleme simple de adunare şi scădere, o capacitate uimitoare ţinând cont că operaţiunile aritmetice necesită abilităţi cognitive avansate, conform concluziilor unei cercetări publicată joi, citată de Xinhua şi Press Association, scrie Știrile Protv.

Oceanul Planetar își va schimba culoarea în următorii ani. Oceanul Planetar își va schimba culoarea în următorii ani din cauza temperaturilor în creştere, susțin oamenii de ştiinţă de la Massachusetts Institute of Technology (MIT) din Cambridge (SUA). Cercetătorii au descoperit că temperatura în creştere va schimba amestecul organismelor mici din apă care absorb şi reflectă lumina și că aceste organisme vor fi tot mai puţine în următoarele decenii, scrie Obeservator.

Site-ul românesc care-ți face „lipeala” cu jobul potrivit. Câțiva tineri români s-au gândit că procesul de recrutare din acest moment este deficitar. Ca să-l facă mai atractiv pentru tine și alți candidați au aplicat concepte din jocuri și au creat Jobful. Gamificarea este un termen pe care-l vezi tot mai des în România și în lume, scrie Playtech.

Utilizatorii Facebook vor putea cere detalii despre modul în care datele lor sunt folosite. Facebook va face un mic dar semnificativ pas în direcţia transparenţei, arătându-le utilizatorilor pe ce cale au ajuns să fie targetaţi cu o anumită reclamă. Începând cu 28 februarie, funcţia “Why am I seeing this?” va include mai multe informaţii despre felul în care o anumită reclamă a ajuns să fie afişată, scrie Adevărul.

Citeste mai multe despre

Life
Bancul zilei: Piatra funerară a unui ministru
Unu' trecea pe lângă o piatră funerară pe care scria: "Aici se odihneşte fostul ministru al X, un om cu un suflet bun, un om onorabil". - Doamne Sfinte! îşi face cruce...
Bancul zilei: Despre avantaje în comunism
Moscova, februarie 1980, ora 3 noaptea, minus 40 de grade, coadă la carne, vreo trei sute de oameni. Pe la 5, apare măcelarul, care le zice: – N-o să vină multă. Am primit indicaţii de la Centrală să nu dau la evrei. Fără să protesteze, vreo patruzeci de oameni se desprind din coadă şi pleacă prin viscol. Pe la 7.30, măcelarul iese şi zice:
Bancul zilei: Basm
O bătrânică stătea amărâtă pe un balansoar, ţinând în braţe pe motanul ei, Mișu. Deodată apare o zână care-i spune: – Fiindcă ai dus o viaţă cinstită şi ai un suflet bun, îţi voi îndeplini trei dorinţe!
citeste mai multe articole din LIFE