Bucătar din Italia, arestat pentru că folosea marijuana în preparatele sale. Polițiștilor le-a spus că e în căutarea de „noi arome”. Carmelo Chiaramonte, un bucătar cunoscut în Italia datorită emisiunilor sale de gătit, a fost arestat pentru trafic de droguri, după ce polițiștii au descoperit canabis în locuința sa, scrie presa italiană. Italianul le-a dat polițiștilor o explicație halucinantă: folosea marijuana crescută a el în casă pentru a acoperi noi arome pentru preparatele sale. În locuința lui Carmelo Chiaramonte, carabinierii au descoperit două plante uriașe de marijuana și un kilogram de cânepă indiană, precizează polițiștii italieni, scrie Libertatea.

Faze tari Foto: Colaj foto

De ce crezi că poți auzi aceste imagini, chiar dacă nu produc niciun sunet. Pe internet există formatul de imagini GIF. Una dintre imaginile virale e cu niște stâlpi de curent care sar coarda (da, oricât de ciudat ar suna) și pe care, în mod inexplicabil, unii oameni îi pot „auzi”. Cum explică specialiștii acest lucru bizar? După cum știi GIF-urile nu au sunete, ci sunt doar niște bucle video silențioase. Însă, o parte dintre noi pot auzi în cazul de față sunetul pe care-l produce stâlpul de electricitate atunci când lovește Pământul. În acest sens, specialiștii explică că unii oameni pot „auzi” acel sunet datorită modului diferit în care părțile de procesare vizuală și audio ale creierului interacționează, potrivit Playtech.

Astronomii au surprins întreg modul în care o stea a fost înghiţită de către o gaură neagră. Astronomii au folosit telescopul TESS pentru a observa steaua înghiţită de către gaura neagră. Astronomii au putut vedea modul în care o stea, aflată la 375 ani-lumină, a fost atrasă de către atracţia gravitaţională a unei găuri negre. Folosind Transiting Exoplanet Survey Satellite (TESS), oamenii de ştiinţă au reuşit să creeze o cronologie a evenimentelor. Steaua care a căzut pradă atracţiei gravitaţională exercitată de către gaura neagră avea dimensiuni asemănătoare Soarelui nostru. Conform oamenilor de ştiinţă care au analizat datele oferite de către TESS, atunci când steaua a ajuns în proximitatea găurii negre, atracţia gravitaţională a celei din urmă a început să atragă spre sine atmosfera soarelui, notează Descoperă.ro.

De ce „trage” NASA cu laserul în apele de pe Pământ? NASA are una dintre cele mai ambițioase misiuni. Vrea să știe câtă apă avem pe Pământ și, mai precis, cât de adânci sunt oceanele lumii și nu numai. Misiunea a început în urmă cu un an. Dar abia acum trece în faza a doua. Misiunea NASA denumită IceSat-2 a debutat cu scopul de-a cartografia mai precis ca niciodată Antarctica şi Groenlanda. Totodată, cercetătorii agenției au vrut să afle care e grosimea calotei polare din Oceanul Arctic. Dar mai are un scop misiunea. Datele au fost colectate de NASA cu ajutorul laserului montat pe satelit. Acesta poate ajunge la 40 de metri adâncime, atât timp cât condițiile meteo sunt optime, conform Playtech.

O femeie implicată fără să știe în asasinarea fratelui lui Kim Jong Un voia să ajungă vedetă pe Youtube. A fost păcălită că o otravă ar fi ulei pentru bebeluși. Siti Aisyah, una dintre cele două femei implicate în asasinarea fratelui lui Kim Jong Un, a mărturisit că a fost recrutată pentru a filma o farsă, fiind plătită cu 120 de dolari. În loc de ulei pentru bebeluși, ea spune că i s-a dat, fără să știe, o otravă foarte puternică care l-a ucis pe Kim Jong Nam, fratele vitreg al liderului nord-coreean. Siti a povestit că și ea ar fi putut muri dacă nu s-ar fi spălat rapid pe mâini, se arată în articolul Libertatea.