Faze tari: O tânără și-a făcut manichiura pentru nuntă din cenușa tatălui ei; Povestea hoţului român, devenit celebru în Ungaria: "Mă pricep la două lucruri: jefuirea băncilor şi olărit"

de Lupu Vlad-Andrei     HotNews.ro
Luni, 7 octombrie 2019, 1:28 Revista Presei | Faze Tari

Faze tari
Foto: Colaj foto
În trecutul său, galaxia Andromeda a înghiţit cel puţin alte două galaxii. Galaxia Andromeda este „vecinul comic” al Căii Lactee, galaxia în care se află Pământul. Astronomii au descoperit că, în trecutul său, galaxia Andromeda a înghiţit cel puţin două alte galaxii, adâugând stelele şi celelalte obiecte aflate în interiorul acestora la masa proprie. Pentru prima dată, oamenii de ştiinţă au capacitatea de a identifica stelele care s-au format în alte galaxii şi care au fost „furate” de către Andromeda. Faptul că o galaxie mare ajunge să îşi consume treptat vecinii nu reprezintă o surpriză pentru oamenii de ştiinţă sau un eveniment neobişnuit pentru Universul nostru. Totuşi această descoperire este importantă deoarece oamenii de ştiinţă au putut stabili faptul că au avut loc multiple coliziuni de-a lungul timpului, scrie Descoperă.ro.

O tânără și-a făcut manichiura pentru nuntă din cenușa tatălui ei. O tânără din Anglia și-a dorit ca în manichiura pregătită pentru nunta sa să fie incorporată cenușa tatălui ei decedat cu câteva luni în urmă. Charlotte Watson și soțul ei Nick își planificaseră nunta cu mult timp înainte ca tatăl fetei să fie răpus de cancer. Pentru a „se simți cu adevărat alături de el”, vărul miresei, care lucrează ca manichiurist, a venit cu idea să utilizeze cenușa tatălui incinerat în design-ul pentru unghiile acesteia. Charlotte a spus că „nu i-a venit să creadă” când a văzut rezultatul final, care a avut un design roz, gri și alb, decorat cu nestemate, potrivit Știrile Pro Tv.

Cum arătau soldații străzilor în anii ’80. Imagini brutale din interiorul celor mai periculoase bande din Los Angeles: armele, drogurile și bătăile erau la ordinea zilei O colecție de imagini rar văzute cu bandele criminale de pe străzile din Los Angeles din anii '80 arată duritatea vieții și violența cu care se confruntau aceștia în fiecare zi. Fotografiile publicate recent oferă o perspectivă rară asupra vieții cotidiene a unor bande mexicano-americane care au dominat criminalitatea stradală din metropola americană. Fotograful Merrick Morton a surprins imagini cu membri unor bande de stradă notorii, precum Venice 13 (V13), El Hoyo MaraVilla, Elm Street Watts și 18th Street. În fotografii, gangsterii sunt văzuți pozând mândrii cu pistoale și arme, sau injectându-și droguri în brațe, potrivit Libertatea.

Povestea hoţului român, devenit celebru în Ungaria: "Mă pricep la două lucruri: jefuirea băncilor şi olărit". O viaţă care chiar bate filmul şi un personaj extrem de controversat. Ambrus Atilla (52 de ani), hoţul născut în România care a jefuit 30 de bănci în Ungaria, şi-a schimbat radical existenţa după ce a ieşit din închisoare. Aflat recent la Timişoara, la proiecţia unui film inspirat din viaţa sa, „banditul Whiskey” a vorbit şi despre noua sa pasiune, olăritul. În perioada 1993-1999, Ambrus Attila, originar din satul harghitean Leliceni, a jefuit 30 de bănci şi oficii poştale din Ungaria, producând o pagubă de peste 500.000 de dolari, se arată în articolul Click.

Civilizaţiile extraterestre ar putea să ne spioneze de miliarde de ani. Cercetătorul James Benford este de părere că unul dintre obiectele care au aceeaşi orbită precum Pământul ar putea fi folosit pentru a supraveghea evoluţia vieţii. Existenţa formelor de viaţă şi chiar a civilizaţiilor extraterestre reprezintă o chestiune extrem de importantă şi de delicată şi ale cărei implicaţii sunt greu de descifrat. Una dintre întrebările cele mai importante în această situaţie este cea legată de modul în care am putea afla de existenţa acestora şi interacţiona cu ei. Cercetătorul James Brenford, specializat în căutarea formelor de viaţă extraterestre, este de părere că unele dintre obiectele din proximitatea Terrei ar putea deţine indiciile existenţei unei civilizaţii tehnologice extraterestre, notează Descoperă.ro.

Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

1931 vizualizari

Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani