O veveriță a devenit vedeta internetului. Cum a câștigat o ședință de schi nautic. Veveriţele sunt personajele zilei în Statele Unite, pentru că marți este Ziua Naţională de apreciere a acestor simpatice animale. Aşa că toate veveriţele de pe teritoriul american sunt răsfăţate peste măsură. Unele dintre acestea au tras lozul câştigător şi au fost vedete la o şedinţă de schi nautic. Două veveriţe au condus mini-barca cu motor, iar cea mai curajoasă dintre ele era pe schiuri şi cu coada în apă. Distracţia a avut loc într-o piscină din California. Aşa că, spun organizatorii, pe lângă cele 200 de specii de veveriţe, printre care şi cea zburătoare, a apărut şi veveriţa nautică, conform Știrile Pro Tv.

Faze tariFoto: Colaj foto

O nouă specie de dinozaur a fost descoperită în China. De ce a fost botezat ”Dragonul dansator” O echipă de oameni de ştiinţă americani şi chinezi a anunțat, marți, confirmarea unei noi specii de dinozaur de dimensiuni mici, cu aripi şi pene, pe baza descoperirii unor fosile în nord-estul Chinei. Conform Xinhua, fosilele, care au fost aduse la lumină în urmă cu peste un deceniu, s-au aflat la Muzeul de Istorie Naturală din Dalian, în provincia nord-estică Liaoning. Oamenii de ştiinţă de la Muzeul de Istorie Naturală din San Diego şi Universitatea de Stat din Montana din Statele Unite, de la muzeul din Dalian şi de la alte instituţii de cercetare au raportat această specie nouă de dinozaur în jurnalul The Anatomical Record. Specia a fost numită Wulong bohaiensis, sau ”dragonul dansator” în chineză, datorită poziţiei în care au fost descoperite fosilele, relatează Libertatea.

Au transformat Pământul în sendviș, că astfel de idei bune nu merită irosite. Internetul a ajuns să-i unească pe oameni aflați în diverse colțuri ale lumii. Dar e o apropiere virtuală. Doi studenți au venit cu o altfel de idee – „Sendvișul Pământ”. Un student de la Universitatea Auckland a avut o idee inedită, la care mulți nu s-au gândit până acum. Și-a propus să pună Pământul între două felii de pâine. Adică să facă un sendviș cu planeta. Pentru asta, a avut nevoie de coordonate exacte, pentru a suprapune perfect feliile de pâine, dar și de un colaborator care să se afle în cealaltă parte a pământului. Etienne Naude a anunțat pe Reddit că e în căutarea unei persoane care să-l ajute să-și pună ideea în practică. Și și-a găsit un colaborator tocmai în sudul Spaniei, notează Playtech.ro.

”Roşiile spaţiale” pot fi cultivate în spaţii neobişnuite. În curând, fermierii vor putea recolta cantităţi mari de tomate în miniatură, de pe spaţii foarte mici, roşii care cresc în ciorchine precum strugurii, pe acoperişurile zgârie-norilor şi, poate, chiar şi în spaţiu. Asta bineînţeles dacă un nou lot de astfel de produşi obţinuţi prin editare genomică se vor dovedi la fel de productivi precum primul. Scopul principal al acestei noi cercetări este de a crea o şi mai mare varietate de culturi agricole care pot fi însămânţate în medii urbane sau în locuri neprielnice creşterii plantelor, a precizat Zach Lippman, profesor în cadrul Laboratorului Cold Spring Harbor şi investigator HHMI care conduce unitatea de cercetare specializată pe „tomatele destinate agriculturii urbane”, arată Descoperă.ro.

Un japonez a ajuns vedetă națională după ce și-a luat o vacanță de 24 de ore. Mitoshi Matsumoto, proprietarul unui magazin de cartier din Osaka, Japonia, a stârnit controverse după ce a decis să-și închidă afacerea timp de o zi, de Anul Nou. Aceste magazine sunt o oază de speranță pentru localnici, ușurându-le mult viața prin gama de servicii puse la dispoziție – bancomat, WiFi, imprimantă, servicii de livrare a mâncării etc., precum și produse de aprozar – toate într-un singur loc, zi și noapte. De fapt, sunt atât de convenabile tocmai pentru că sunt deschise 24 de ore din 24, în fiecare zi, 365 de zile pe an. Asta înseamnă că oricine poate cumpăra niște legume, își poate plăti facturile sau poate lua o gustare atunci când are nevoie. Așa că, atunci când un astfel de magazin a decis să-și închidă ușile pentru o zi, de Anul Nou, a ajuns la știri în toată țara. Mitoshi Matsumoto, unul dintre miile de proprietari de magazine din Japonia, a devenit o celebritate în întreaga țară, arată Incredibilia.ro.