Razbunare feminina. O femeie din Australia a gasit o cale ingenioasa de a se razbuna pe sotul ei infidel, scotand la vanzare pe internet lenjeria intima a amantei si ambalajul prezervativelor, „dimensiune mica“, pe care le-a descoperit pe patul conjugal, scrie EvZ. Fotografia lenjeriei intime, disponibila acum pe eBay, este insotita si de o descriere acida: „Sunt atat de mari, incat m-am gandit ca ar putea fi folositi ca sal sau ca pelerina de Halloween“, scrie femeia.

Au facut sex in cabina telefonica. Un cuplu din Brighton, Marea Britanie, s-a gandit sa isi satisfaca fanteziile sexuale intr-un mod de-a dreptul scandalos. Cei doi britanici, trecuti de prima tinerete, s-au inchis intr-o cabina telefonica si au facut sex timp de 45 de minute in vazut trecatorilor, care le-au facut poze si s-au amuzat copios pe seama lor, sustine Cancan.

Frumusetea bate inteligenta! Intotdeauna femeilor frumoase li s-a reprosat ca sunt favorizate in societate, dar parea mai mult o frustrare a celor mai putin aratosi. Ei bine, acum s-a dovedit! Se pare ca fiinta umana este mult mai receptiva la frumusete, neglijand astfel inteligenta. Cercetatorii au studiat o emisiune-concurs si participantii dornici de castig. Concluzia? Concurentii uratei aveau de doua ori mai multe sanse sa fie eliminati, desi dadeau mai multe raspunsuri corecte, noteaza Romantica.

Contraceptivele te fac sa 'gresesti' iubitul. Cercetatorii britanici sustin ca au descoperit cine-i de vina pentru relatiile nefericite: anticonceptionalele. Aceste pilule se pare ca le impiedica pe femei sa-si gaseasca partenerul potrivit si ajung sa se casatoreasca cu barbati alaturi de care nu pot fi implinite. Potrivit profesorului Craig Roberts, domnisoarele sunt atrase de un anumit barbat, in functie de mirosul transpiratiei acestuia. Contraceptivele modifica simtul olfactiv al femeilor, acestea nemaifiind capabile sa aleaga mirosul potrivit, informeaza Libertatea.

Alcoolul ne face mai frumosi. Specialistii britanici au facut un experiment pentru a stabili daca bauturile spirtoase distorsioneaza sau nu perceptia consumatorilor asupra lumii. Astfel, 84 de studenti au fost impartiti in doua grupuri iar jumatate dintre ei au fost rugati sa consume alcool. Tinerii au primit apoi un set de fotografii cu diferite persoane, pe care trebuia sa le evalueze. Experimentul a demonstrat ceea ce se banuia de mult timp: dupa cateva paharele, avem tendinta sa-i consideram pe cei din jur mai atragatori, relateaza Click.

Isi servesc clientii in fundul gol. Angajatele unui magazin de produse cosmetice din Berlin le-au pregatit o surpriza de proportii clientilor care le-au trecut pragul. Pentru a atrage atentia asupra schimbarilor climatice si pentru a protesta impotriva folosirii ambalajelor exagerate si care dauneaza mediului inconjurator, ele si-au servit clientii in fundul gol. Angajatele au purtat niste rochii special create, care le acopereau doar partea din fata, lasandu-le posteriorul la vedere, scrie Cancan.

Alcoolul ieftineste violul. Potrivit autoritatilor, compensatia standard, de 14.000 de euro, se reduce cu 25%, deoarece consumul de alcool „contribuie la realizarea circumstantelor care au dus la incident“. Mai multe femei au reclamat masura ca fiind discriminatorie si jignitoare. E ca si cum ne-am fi intors in anii ’70, la mentalitatea de genul „este vina ei“ sau „o cauta cu lumanarea“, se revolta Helen, victima unui viol, scrie EvZ.

Tunel prea mic pentru trenuri. Exodul specialistilor in constructii inregistrat in ultimii ani in Polonia produce efecte incredibile. Un tunel feroviar care a costat cateva zeci de milioane de euro e de neutilizat pentru ca muncitorii au gresit inaltimea lui iar trenurile nu pot trece prin el, noteaza Click.

Casa vanduta cu un dolar. Casa unei familii din Ohio, Statele Unite, a fost scoasa la vanzare pentru un dolar, dupa ce aceasta a acumulat datorii foarte mari la stat. Autoritatile americane au scos casa la vanzare la un pret atat de mic deoarece se afla intr-o zona defavorizata. Cu toate ca resedinta era foarte ieftina, a fost nevoie de 19 zile pentru gasirea unui cumparator, relateaza Cancan.

Femeile se sperie de batranete de la 28 de ani. Desi ar trebui sa fie varsta la care o femeie are cea mai multa incredere de sine, studiile au scos la iveala faptul ca teama de imbatranire se instaleaza pana la implinirea a 30 de ani de viata. Se pare ca una din sase femei intra in panica de la 20 de ani, una din sapte la 25 si cam in aceeasi proportie la 30. In medie, reprezentantele sexului frumos simt amprenta timpului la 28 de ani, relateaza Romantica.