La aproximativ 40 de km sud de Tokyo, în orașul Yokohama, se află muzeul Unko („rahat” în limba japoneză). Acesta le oferă vizitatorilor o mulțime de activități printre care să sară într-o groapă plină cu mingi în formă de materie fecală, să stea pe toalete false, colorate în tot felul de nuanțe aprinse sau să strige cuvântul „căcat” într-un microfon, scrie CNN.

RahatFoto: Pixabay

„E pentru prima oară când cineva s-a gândit la rahat în felul acesta, nu neaparat ca la un muzeu, ci făcându-l să fie distractiv”, a spus un reprezentat al Muzeului Unko. „În muzeu nu există fecale maronii, murdare. Este vorba despre un design colorat, drăguț.”

Vizitatorii sunt încurajați să împărtășească experiența lor în social-media. Până acum, aproape 10.000 de persoane au trecut pragul muzeului și asta numai în prima săptămână de la deschidere.

Biletele costă 1,760 yeni, echivaletul a 16 dolari americani pentru adulți, respectiv 990 yeni (aproximativ 9 dolari) pentru copii.

Muzeele de tip pop-up mai „ciudate” s-au transformat într-un adevărat trend datorită popularității de care se bucură pe social-media. De exemplu, Muzeul Mâncărilor Dezgustătoare, care s-a deschis în Suedia în 2018 a avut un succes enorm la public.