AUDIO Valeriu Stoica la RFI: S-ar putea sa apara momente mai tensionate in PDL

de RFI     RFI Romania
Miercuri, 2 februarie 2011, 11:02 Revista Presei | Radio TV


Valeriu Stoica
Foto: Bety Blagu / HotNews.ro
Partidul Democrat Liberal are nevoie de o echipa de conducere credibila in plan intern si international, a declarat la RFI vicepresedintele PDL, Valeriu Stoica. El se asteapta la momente tensionate in perioada urmatoare, dar crede ca ele nu vor pune in pericol unitatea partidului.

"Nu cred ca e vorba de o cearta, cred ca e vorba de conturarea unor tendinte si ramane de vazut daca aceste tendinte se vor infrunta la Conventia Nationala sau daca pana atunci, pe baza negocierii interne, se va ajunge la o formula, care sa reuneasca toate fortele PDL. Indiferent daca va fi competitie sau va fi o formula negociata, important este ca unitatea Partidului Democrat Liberal sa fie pastrata. Nu cred ca ea este in pericol. Toti liderii PDL, indiferent de generatia careia ii apartin, sunt constienti in momentul de fata de necesitatea unitatii partidului".

"S-ar putea ca-n perioada urmatoare sa fie si momente mai tensionate. Nu cred insa ca ele vor fi atat de grave, incat sa puna in pericol aceasta unitate a partidului. Toti liderii pe care ii are in momentul de fata PDL sunt constienti ca forta PDL sta pe de o parte in unitate, iar pe de alta parte, in modernizare, in dezvoltare institutionala".

"Exista doua variante: una a competitiei si una a negocierii interne. Indiferent care este varianta, este important ca PDL sa aleaga o echipa, care sa se bucure de credibilitate interna si externa. Din acest punct de vedere, eu cred ca experienta liderilor traditionali trebuie sa fie unita cu ideile inovatoare si curajul unor oameni politici, care se afirma in momentul de fata. Daca vom face o echipa care sa imbine ambele atuuri, atunci PDL are sanse sa infrunte coalitia de stanga, cu sanse serioase si in 2012 si mai ales in 2014".

Dupa ce presedintele Traian Basescu a criticat luni "stelele partidului" in sedinta cu grupurile parlamentare, secretarul general al PDL, Vasile Blaga i-a replicat acestuia ca "nu primeste ordine de la nimeni". "Eu nu primesc ordine de la nimeni, am destula vechime in partid, incat sa mai tin cont de sfaturile cuiva", a declarat Blaga pentru cotidianul Adevarul. Surse din interiorul PDL au declarat pentru HotNews.ro ca declaratia lui Blaga oficializeaza inceperea bataliei pentru influenta in PDL. Aceleasi surse sustin ca garda veche din PDL refuza colaborarea cu aripa Udrea-Voinescu-Macovei si vor incerca sa-si consolideze functiile detinute in structura de conducere.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2594 vizualizari

  • +3 (7 voturi)    
    Asa, si? (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:13)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Sa apara!
    Doar asa se naste progresul!
    Pesedeilor le trebuie liniste, asaaaa, cat sa fure vantu din plin, bombo din banii pensionarilor , din caminele de batrani, din privatizari... de peste tot, necolaiciuc din cei a cailor ferate, puwaka din bani europeni, satanoiu sa vanda case de 5.000 euro la pret de 100.000....
    • -1 (3 voturi)    
      asa zicea unu' Marx....lupta contrariilor..... (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:59)

      costica [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      mi se pare mie???....... ca astia se aseamana la vorbarie?!!!!!!!!!!...........
      • +1 (1 vot)    
        Il asculti prea mult pe Antenescu tu :)) (Miercuri, 2 februarie 2011, 13:45)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui costica

        Vezi acolo Capitalism si Libertate si lasa-ne :))
    • -2 (4 voturi)    
      mare atentie cand dai exemple (Miercuri, 2 februarie 2011, 12:26)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      necolaiciuc a fost transpartinic. afost si cand ministru era de la psd si cand ministru a fost de la pdl (berceanu si boagiu).
      plus ca s-au facut presiuni din aprtea pdl-ului pentru a-l plati pe bucsaru, unul din beneficiarii contractelor cu necolaiciuc.
  • +1 (3 voturi)    
    Nu pleaca cainele.... (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:15)

    niculita30 [utilizator]

    Nu pleaca cainele de la macelarie.
    Cand nu va mai fi ciolanul poate vor fi tensiuni dar nu acum !
  • 0 (2 voturi)    
    De unde pana unde? (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:43)

    CM [anonim]

    Nu inteleg ce ar putea avea in comun Udrea cu Sever Voinescu si cu Monica Macovei?
    Ca s-a exprimat (Udrea) ca vrea oameni tineri in conducerea partidului, asa ca sa se strecoare ea mereu in fata, cu oricine ar fi, dar sa se mentina...
    • +1 (3 voturi)    
      vrem tineri in conducere (Miercuri, 2 februarie 2011, 12:28)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui CM

      oameni de nadejde si cu putere de munca. de exemplu boureanu (care vinde firme cu datorii unor irakieni care nu sunt de gasit) sau ridzi (tot presa mogulilor o acuza ca ar fi furat niste bani de la minister)
      • +2 (2 voturi)    
        Zau? (Miercuri, 2 februarie 2011, 13:51)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Deocamdata pe voi va finanteaza unul care are 3 posturi de televiziune (om cinstit, cu frica lui Dumnezeu), unul care a jucat la bursa (FMI-FMOA) si unul care si-a tras rafinarie pe care a vandut-o unor kazahi.

        Cred ca-ti trebuie 5000 de boureni si 100000 de ridzi ca sa-i ajunga doar pe astia 3, ce zici?!

        Chiar televiziunile alea (zise "ale mogulilor") sunt facute din bani furati. E ciudat ca reporterii de acolo se straduiesc sa nu mai fure nimeni altcineva =))

        Hotul e hot, dar nu strica sa te uiti si-n batatura ta, ok?
  • 0 (2 voturi)    
    Banatenii (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:46)

    n-are rost [anonim]

    Eu cred ca domnul Blaga se va face mic-micut daca cineva, vreodata, asa, din intamplare o sa-i sopteasca despre matrapazlacurile dintr-o anumita perioada din vama Moravita, de aici si prietenia cu Sorin Foaieverde, dealtfel un om de treaba. Vom reveni daca va fi cazul.
  • +5 (7 voturi)    
    Valeriu Stoica-o pierdere inestimabila a pnl-ului (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:47)

    Lucky [anonim]

    Se vede din ce in ce mai clar ce valoare uriasa reprezinta Valeriu Stoica pentru un partid: clarviziune, impartialitate, si s-ar putea continua cu toate celelalte epitete ce definesc o personalitate remarcabila ce va sa intre in istoria neamului.
    Acum este momentul crucial, nu numai in istoria pdl ci si in istoria tarii, cand se va alege graul de neghina, cand valoarea se va detasa de mediocritate si patriotismul adevarat de fariseism, cand se vor pune bazele serioase ale unei societati cu adevarat democratice.
    Speram ca toti cei responsabili in pdl au sesizat acestasta oportunitate, pentru ca, in contrast cu oribila creatura ce se prefigureaza prin comasarea psd-pnl-pc, sa ofere societatii o alternativa pe masura aspiratiilor acestei natii.
    • +2 (2 voturi)    
      Separarea graului de neghina (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:59)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Lucky

      a inceput inca din prin 2000. Nu vezi ca politica atrage ca un magnet toti hotii si mincinosii? Si unde mai pui ca cel mai bun dintre ei castiga laurii de invingator ca in orice competitie ce se respecta. Ce alta separatie crezi ca ar fi mai buna?
      • +1 (3 voturi)    
        Credibilitate (Miercuri, 2 februarie 2011, 12:21)

        Lucky [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Constantin,
        Sunt de acord cu remarca ta. Tocmai de aceea cred ca venirea Monicai Macovei si a altora de talia ei in posturile de conducere ale partidului, modificarea statutului astfel ca cei cu probleme sa nu mai poate fi electibili in aceste pozitii, vor arata dorinta de curatare interna si deci va fi mai usor de crezut pentru noi toti ca acest partid se va ingriji si de intreaga tara, nu numai de buzunarele proprii...
        • -1 (1 vot)    
          Macovei tulbura apele (Miercuri, 2 februarie 2011, 12:59)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Lucky

          obstructionand procesul de separatie. Politica ar trebui lasata sa-si faca treaba! Ne-ar fi mai bine daca stim ca hotii si mincinosii nostri ii gasesti numai in politica.
    • +1 (3 voturi)    
      Despre Valeriu Stoica (Miercuri, 2 februarie 2011, 12:29)

      distrugator [anonim] i-a raspuns lui Lucky

      Subscriu afirmatiei ca V.Stoica a fost si ramane cel mai mare ideolog politic.
      El i-a adunat pe liberali cand erau sparti in 15, iar ca rasplata, Tariceanu si Antonescu l-au dat afara din pnl prin metoda votului intr-o organizatie obscura de partid.
      Ulterior s-a confirmat ca pnl a devenit partidul pur patricianist, iar dovezile sunt nenumarate.
      Fie ca V.Stoica sa reuseasca cu pdl ceea ce n-a reusit cu pnl.
      • 0 (2 voturi)    
        V. Stoica (Miercuri, 2 februarie 2011, 13:03)

        Lucky [anonim] i-a raspuns lui distrugator

        Distrugator,
        Multumesc pentru apreciere.
        Si eu sper din tot sufletul in reusita, nu de dragul pdl ci din nevoia de a vedea ceva ce este elementar in toate tarile civilizate....
        Un partid fara o personalitate care sa echilibreze si ghideze energiile intr-un colectiv asa de eterogen cum des se intampla in zilele noastre, este un partid fara substanta, fara viitor...
    • 0 (2 voturi)    
      stoica (Miercuri, 2 februarie 2011, 13:01)

      dorin valeriu [anonim] i-a raspuns lui Lucky

      Eu il vad altfel pe acest individ :- patru ani ministru al justitiei, fara sa incerce nici o reforma reala
      - mincinos si om fara onoare,; la doar o luna dupa ce l-a asigurat pe Constantinescu de sprijinul sau a iesit din CDR si a venit cu Stolojan, netezindu-i lui Iliescu accesul la presidentie
      - a pus la cale disparitia PNL, partid istoric, de mare traditie in politica romaneasca (nu vorbesc de ce a ajuns acum, oarecum si din vina lui)
      - per total, un cal troian (plin cu securisto-comunisti) introdus in miscarea de innoire democratica a Romaniei !
      • +1 (1 vot)    
        V. Stoica (Miercuri, 2 februarie 2011, 18:07)

        Lucky [anonim] i-a raspuns lui dorin valeriu

        Dorin Valeriu,

        Nu vreau sa-i gasesc scuze pentru acuzele din comentariu dar nu ma pot opri sa gandesc, prin prisma lui VS de azi, ca la Justitie era Ministru dar in guvern nu avea forta sa-si impuna un program propriu reformator, chiar daca l-ar fi intentionat.
        Nu cred ca este fair sa-i imputam lui VS minusurile guvernului cu preponderenta national taranista iar iesirea lui din anturajul lui Constantinescu in nici un caz nu-i poate fi imputabila ci mai degraba apreciata, cunoscand natura labila a fostului presedinte cdr-ist, totala lui lipsa de coerenta.
        In ceeace priveste disparitia pnl sunt de acord ca se datoreaza in principal plecarii lui VS din partid. Tocmai asta si sustineam in titlul comentariului meu: "Valeriu Stoica-o piedere inestimabila pentru pnl". Se stie ca Stolojan V. Stoica , Fluture si alti liberali au parasit partidul nu voluntar, ci izgoniti, ca fiind nedoriti de echipa condusa de tariceanu. Ce a urmat se vede astazi, o derapare sinucigasa pentru un mobil departe de a fi onorabil...
    • +1 (1 vot)    
      de acord cu toate ca (Vineri, 4 februarie 2011, 10:51)

      danahile [utilizator] i-a raspuns lui Lucky

      as putea spune ca practic a luat pnl-ul cu el la pd.cand a plecat si a facut pld a luat cu el toti liberali care au putut pleca din pnl, adica pe cei curati.restu au ramas prinsi intro relatie de interese de tip mafiot santajabili o parte cu dosare si platiti alta parte de fundatia lui patriciu.
  • +4 (6 voturi)    
    Blaga (Miercuri, 2 februarie 2011, 11:50)

    HP [utilizator]

    Videanu si "garda veche" reprezinta politica anilor '90. Acesti dinozauri ar trebui sa se faca disparuti cat mai repede, spre binele tuturor (inclusiv al poporului, in cazul in care raman la guvernare).

    Ne-am saturat de mentalitati tipice partidului-stat, mentinerii in functii cu deceniile, lipsa oricaror directii clare bazate pe integritate, etica si moralitate politica, lipsa spiritului modern, a calitatilor manageriale, economice. Pe scurt, ne-am saturat de toti trogloditii. Chiar si daca ar fi buni si cu rezultate, sa mai si plece, sa dea sansa si tinerilor. Ne-au ajuns vulpoii astia batrani si sireti.

    PDL-ul trebuie erijat in partidul oamenilor tineri, al paturii de mijloc, al intelectualilor si economistilor, al celor ce stiu pe ce lume se afla si ce reprezinta in ea.

    Iar sincer, cand il vad pe alde Blaga, imi aduc aminte de toate datoriile.
  • +3 (3 voturi)    
    Sondaje (Miercuri, 2 februarie 2011, 12:56)

    Mih. [utilizator]

    De ce nu ar face PDL-ul niste sondaje (da "pe bune, profesiniste"), sa vada care ar fi optiunile votantilor PDL intre tabara "greilor" si cea a reformatorilor. Si sa-i intrebe pe votanti cam ce asteptari au de la PDL, ce le place, ce nu le place; ce considera ca au facut bine, ce considera ca au facut gresit etc.
  • +1 (1 vot)    
    comentarii de nota10 (Vineri, 4 februarie 2011, 10:33)

    danahile [utilizator]

    cred ca varianta cea mai buna la momentul asta pentru pdl ar fi daca boc ar face o echipa de conducere curata fara oameni suspectati de coruptie si ar candida alaturi de ia pe baza unei motiuni.nu cred ca e timpul inca de a se candida la liber cum ar fi normal,(vezi cazul ritzi ,cazul comisiei de invatamant sau a motiunilor de cenzura, in care partidul nu sa putut baza pe oameni lor).cred ca numai boc o poate face pentru ca e singuru care are o influenta majora si datorita functiei cat si faptului ca face echipa buna cu presedintele.dupa congres, va putea sa faca o reforma profunda si in pdl.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by