Victor Ponta: Fara documentul de la CSAT, privatizarea CFR Marfa pica. Traian Basescu sa ne arate documentele din care rezulta ca exista o problema. Poate problema lui Gruia Stoica e ca nu s-a inscris in Miscarea Populara

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 28 iulie 2013, 20:29 Revista Presei | Radio TV


Victor Ponta la RTV
Foto: Captura RomaniaTV
Premierul Victor Ponta a vorbit, duminica seara, intr-o emisiune la Romania Tv, despre privatizarea CFR Marfa: "Fara documentul de la CSAT, privatizarea CFR Marfa pica. Operatiunea cade. Nu platim niciun ban (intrebat daca Gruia Stoica va primi despagubiri). Singura noastra vina e ca Traian Basescu are el o problema cu un partid si iese la televizor. Traian Basescu sa ne arate documentele din care rezulta ca exista o problema, si atunci totul cade. Poate problema domnului Gruia Stoica e ca nu s-a inscris in Miscarea Populara. Nu am informatii ca s-ar fi comis sau ca se pregateste comiterea unor fapte prevazute de legea penala in privinta privatizarii CFR Marfa de la vreo structura a statului roman. Nu cred ca e posibil ca presedintele sa primeasca alte informatii, cred ca blufeaza."


Declaratiile lui Victor Ponta



Despre Traian Basescu:

Traian Basescu e intr-o campanie pe care doar domnia sa o intelege.

Traian Basescu isi va incheia mandatul. (nu va mai fi suspendat - n.red.)

Nu am vazut nimic nou, am vazut tutarii domnului presedinte care de 9 ani se inchina la icoana lui Traian Basescu.

Atata timp cat Traian Basescu si consilierii lui, tutarii lui, vor face declaratii politice, vor primi raspunsuri politice. Mai putin de la mine si mai mult de la colegii din USL.

Antonescu nu-l va mai ataca pe Basescu.

Nu regret suspendarea presedintelui, regret anumite lucruri intamplate in 2012.

Cel care a cautat conflictul a fost Traian Basescu, ce nu am inteles eu si Crin Antonescu este ca nu era suficient votul oamenilor (in 2012 - n.red.).

De atunci din punctul meu de vedere s-a incheiat povestea omului politic Traian Basescu.

Imi place foarte mult si imi iubesc partidul - PSD - pentru ca e foarte disciplinat. La PNL e mai putina disciplina, insa eu nu ma uit in curtea lor.

Nimic nu ne uneste mai tare in USL decat reaparitia dusmanului comun. Cat timp a tacut din gura, vreo 5 luni, mai-mai ca ajunsesem sa ne certam intre noi in USL. Domnul Basescu a avut ideea proasta din punctul meu de vedere sa iasa din nou la lupta.


Despre privatizarea CFR Marfa:


Fara documentul de la CSAT, privatizarea CFR Marfa pica. Operatiunea cade.

Nu platim niciun ban (intrebat daca Gruia Stoica va primi despagubiri).

Singura noastra vina e ca Traian Basescu are el o problema cu un partid si iese la televizor.

Traian Basescu sa ne arate documentele din care rezulta ca exista o problema, si atunci totul cade.

Poate problema domnului Gruia Stoica e ca nu s-a inscris in Miscarea Populara.

Nu am informatii ca s-ar fi comis sau ca se pregateste comiterea unor fapte prevazute de legea penala in privinta privatizarii CFR Marfa de la vreo structura a statului roman.

Nu cred ca e posibil ca presedintele sa primeasca alte informatii, cred ca blufeaza.

Din fericire nu il ia nimeni in serios.

Cand vii sa cumperi o companie de 200 de milioane, nu are nimeni 200 de milioane acasa in seif, poate mafiotii. Ar fi ilegal ca domnul Gruia Stoica sa tina acasa 200 de milioane, sper ca n-are. Toate privatizarile se fac in baza unor credite bancare.


Despre Omar Hayssam:

Aducerea lui Omar Hayssam s-a facut cu operatiuni autorizate. Nebunia aia cu operatiunea neautorizata... Documentele au fost aprobate de mine personal, de ministrul Apararii. Noi avem documentele legale.

Intrebat din ce tara a fost adus Omar Hayssam: Asta doar judecatorul va putea sa spuna.

Intrebat daca Hayssam a fost predat de bunavoie: Nu cunosc acest lucru.

Va spune in fata judecatorului, moment in care cred ca va spune si cum a plecat.

Nu l-a scos PSD-ul in 2006, ca PSD-ul era un partid amarat, de opozitie, cu dosare. Cine l-a scos atunci?

Traian Basescu a creat aceasta operatiune si a deturnat-o in scopuri politice, asa cum ne-a obisnuit.


Despre proiectul Acordului de Parteneriat cu CE


Nu stiu cine i l-a trimis. Eu am verificat, nu exista nicio comunicare oficiala intre CE si Guvern in acesti termeni. Dar orice minciuna mare porneste de la un sambure de adevar. Toate cele 28 de tari, nu doar Romania, se afla in acest moment in procedura de negociere a viitorului acord 2014-2020 cu CE. Dintre aceste 28 de tari, sapte doar, intre care si Romania (...) corespondeaza (cu Bruxellesul - n.red.), au inceput sa trimita drafturi - doi am trimis vreo trei pana acum. Nu exista respingeri, pentru ca n-am trimis nimic oficial pana acum. In fiecare zi este o comunicare intre Ministerul Fondurilor Europene, de aceasta l-am infiintat, si diverse departamente. (sursa: Agerpres)

Cred ca este dintr-un document intern al unei directii din Comisia Europeana. E un functionar care discuta cu un alt functionar din Romania. Vreau sa folosim banii afectati Romaniei cum credem noi, nu cum crede un functionar. E o negociere dura, dar nu exista o comunicare oficiala. Daca nu ma insel, si sper sa nu dezvalui un secret prea mare, cred ca citeaza mai degraba dintr-un document al misiunii noastre de la Bruxelles. Ambasada noastra.

Ideea ca presedintele tarii, cu steagul Romaniei in fata, de la Administratia Prezidentiala, vorbeste de ceva neasumat de nimeni si despre ceva ce se afla in curs de negociere, eu va spun ca este un act de subminare a intereselor tarii. Lasa-ne sa negociem cu UE! Noi spunem ca vrem mai multi bani aici, ei spun ca vor mai multi bani acolo... Pana la urma anvelopa pentru fondul de coeziune este negociata de domnul presedinte Basescu in februarie in defavoarea Romaniei. Suntem tara,, - alaturi de Bulgaria, e adevarat, dar acolo primul-ministru a plecat din functie - care a obtinut cei mai putini bani pe coeziune, desi avem nevoia cea mai mare.

Reactia lui Victor Ponta vine dupa ce presedintele Traian Basescu a criticat pe 22 iulie felul in care Guvernul a elaborat acordul de parteneriat intre Executivul roman si Comisia Europeana: "O a doua problema, care de data aceasta mi se pare extrem de importanta si, oricate acorduri de coabitare ai avea, ele nu inseamna si minciuna prin omisiune de a informa. As vrea sa spun cateva cuvinte despre acordul de parteneriat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana. Dupa cum stiti, acest acord este un document care trebuie finalizat cat mai curand si care se constituie in baza de pregatire a absorbtiei fondurilor din exercitiul bugetar 2014 - 2020". El a explicat ca, dupa ce se convine cu Comisia Europeana asupra acordului de parteneriat, se elaboreaza programele operationale sectoriale. In context, presedintele Basescu a facut referire la cateva dintre observatiile facute de CE, la nivel tehnic, pana in acest moment, pe marginea respectivului document. Seful statului a precizat ca nu este posibil ca in acordul de parteneriat cu CE sa nu fie evidentiate, incluse, obiectivele pe care ni le-am asumat in Strategia UE 2020.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















9892 vizualizari

  • +83 (85 voturi)    
    Minciuna si demagogie pana la capat! (Duminică, 28 iulie 2013, 20:49)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    Victor Ponta ar trebui sa faca un singur lucru: SA CONVOACE CSAT! Nu doar Presedintele poate sa faca asta, ci si 1/3 dintre mebrii CSAT (Ponta+ministrii lui = 7/13, deci supersuficient). Dar lucrurile sunt putrede si Ponta stie asta. Altfel, de ce nu ar dori sa convoace CSAT, sa semneze contractul si sa apara 7 zile la rand la RTV si A3 spunand cat de competent este el si cat de nenorocit este Basescu?
    • +54 (56 voturi)    
      pai... (Duminică, 28 iulie 2013, 23:52)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

      la ce sa mai convoace CSAT-ul, din moment ce s-a dat odata acordul pentru privatizare.... asta deci afost inainte de licitatie....ce a decurs din acel moment este strict treaba si responsabilitatea guvernului, recte organizarea licitatiei, desemnarea castigatorului, incasarea downpayment-ului, etc...etc...restul sunt .... pontisme....
      • +46 (48 voturi)    
        CSAT se pronunta dupa ancheta DNA pt. CFR Marfa (Luni, 29 iulie 2013, 0:28)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

        DNA-ul trebuie sa ancheteze modul in care s-a derulat privatizarea CFR Marfa pina in prezent. Abia dupa aceea se poate pronunta CSAT.

        Relu Fenechiu este suspectat de tentativa de inselaciune cu consecinte deosebit de grave pentru Romania iar Ponta de asociere la tentativa de inselaciune in dauna statului.
        • -25 (27 voturi)    
          cum le spui tu dumitrica (Luni, 29 iulie 2013, 1:49)

          father nicky [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          De parca ai fost acolo si ai vazut cu ochii tai si ai auzit cu urechile tale! Cine il suspecteaza pe Relul Fenechiu si pentru ce concret! Cum a inselt, cu ce/cine a inselat si care a fost obiectul inselaciunii?! Haide Dumitrica, spunene si noua, ca murim de curiozitate! "Dauna statului" zici Dumitrica?! CFR Marfa datoreaza deja statului 1,8 miliarde de lei, adica vreo 400 de milioane de euro!
          Ca de obicei in ultimii 24 de ani, prvatizarea CFR Marfa se face cu scandal! De fapt, daca nu i-ar "inghesuii" FMI-ul, nici Baseascu, nici Ponta si nici Fenechiu, nu ar privatiza CFR Marfa! Ar pune-o pe butuci, ar declra-o oficial si legal(?!) in faliment si-apoi ar vind-o pe bucati "investitorilor strategici"!
          Dar s-a "bagat" FMI-ul pe fir si-au mai venit si americanii aia de la OmniTRAX, care au crezut ca suntem oameni seriosi si pot face afaceri cu noi! S-au inselat!
          • +5 (5 voturi)    
            ai perefcta dreptate (Luni, 29 iulie 2013, 10:49)

            Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

            Numai ca iti scapa un lucru, respectiv usl deja vrea sa o vand ditr-o bucata investitorului strategic si fara bani GFR.Cum crezi ca a juns gruia in situatia sa cumpere CFR marfa?Prin munca/concurenta cinstita?Hai sa fim seriosi!Si cand cineva trage un semnal de alarma, sar toti uslistii in sus, ca arsi cu fierul rosu!
          • +1 (1 vot)    
            father (Padre )....................... (Luni, 29 iulie 2013, 17:47)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

            Te rog , citeste comentariul (tau ) si vei observa ca te contrazici singur ! Il iei la Bani marunti pe dumitrica , si dupa cateva fraze vii cu Bomba ! Sa bagat FMI-ul pe fir,si cu Americani care sau inselat, fiindca nu suntem Oameni seriosi ! Dar ai uitat sa specifici ca la GUVERN , nu avem Oameni seriosi !
  • +69 (69 voturi)    
    Ponta (Duminică, 28 iulie 2013, 20:51)

    Kepler [utilizator]

    tot cu poantele lui!
    Un individ neserios, catarat pe o craca numita USL!
    Halal prim-ministru are Romania!
    • +17 (17 voturi)    
      iata ca plagiatorul (Luni, 29 iulie 2013, 8:32)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      nu-si asuma responsabilitatea pentru o privatizare pe care o lauda ca fiind excelenta. De ce ? De buna ce este pentru stat aceasta afacere ?

      Atitudinea tovarasului prim este : ori isi asuma altii raspunderea (si la o adica e vina lor, nu a mea), ori nu se face si atunci e vina Presedintelui.
    • +4 (4 voturi)    
      discipol ce isi intrece profesorul (Luni, 29 iulie 2013, 9:52)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      sper ca Bula asta de Romania va avea soarta inzecita a lui nastase...
  • +69 (69 voturi)    
    Probleme Vikttore? (Duminică, 28 iulie 2013, 20:56)

    Dalinar [utilizator]

    Ai fost prins cu pisicu'n sac si acum o dai cotita? Fa-o mai finut totusi nu in traditionalul spirit golanesc cu care ne-a obisnuit psd.
    Cum de ati ales incompetentul asta? Aveati nevoie de un prost?
    • +4 (4 voturi)    
      corect! (Luni, 29 iulie 2013, 12:09)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      AZI, Stoica nu a comis nimic. Daca nu are bani si pt. modernizare fapta (juridica) e in viitor. Iata cum face maskirovka Ponta.
  • +71 (71 voturi)    
    hmmm (Duminică, 28 iulie 2013, 20:58)

    ampersand [utilizator]

    Eram în bucătărie şi, cum meşteream eu, deodată aud din sufragerie - unde "mergea" televizorul - ţipete, urlete, strigăte, busculadă... Dau repede fuga, vorba aia, şi, când colo, ce văd? Ponta bătea câmpii! Nu numai el, ci şi moderatoru', şi ăla bătea câmpii! La fel ca şi alde gâdea, badea, ciutacu şi alţii din aceeaşi subspecie. Băteau câmpii de le mergeau fulgii (la câmpi)!
    • +9 (9 voturi)    
      asa! (Luni, 29 iulie 2013, 6:54)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      ca tot zicea Ponta de tzutzari!!!
  • +78 (78 voturi)    
    despre primul idiot (Duminică, 28 iulie 2013, 21:02)

    greatza_de_comunisti [utilizator]

    imi pare rau ca trebuie sa o spun, dar de fapt nu imi pare rau, insa fiica mea de 17 ani are o gandire mai sanatoasa decat individul asta, asta ne crede idioti pe toti, el e generatia mea dar e mai prost decat un bou zau asa, il sfatuiesc sa emigreze vreo 5 ani sa munceasca cu adevarat si pe urma sa se apuce de politica. mars afara din tara
  • +73 (73 voturi)    
    Nimic nou sub soare (Duminică, 28 iulie 2013, 21:11)

    denvarel [utilizator]

    Daca ceva este pozitiv Ponta iese si spune ca e meritul lui.
    Daca este ceva negativ, Basescu e de vina.

    Basescu a organizat, mai Pinocchio, privatizarea CFR? Dar a Oltchim? Dar datoria de la Petromidia, tot Basescu a anulat-o?
    Basescu ti-a bagat pe gat castigatorii lui peste? Dan Diaconescu, Gruia? Sau maretile tale proceduri nu sunt poate suficient de bine organizate si de transparente asa cum le plac ocidentalilor?
    • +12 (12 voturi)    
      teama de responsabilitate (Luni, 29 iulie 2013, 8:35)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      arata clar ca poanta STIE ca aceasta privatizare nu-i buna.
  • +35 (35 voturi)    
    Nimic nou sub soare (Duminică, 28 iulie 2013, 21:11)

    denvarel [utilizator]

    Daca ceva este pozitiv Ponta iese si spune ca e meritul lui.
    Daca este ceva negativ, Basescu e de vina.

    Basescu a organizat, mai Pinocchio, privatizarea CFR? Dar a Oltchim? Dar datoria de la Petromidia, tot Basescu a anulat-o?
    Basescu ti-a bagat pe gat castigatorii lui peste? Dan Diaconescu, Gruia? Sau maretile tale proceduri nu sunt poate suficient de bine organizate si de transparente asa cum le plac ocidentalilor?
  • +64 (64 voturi)    
    Golanas de periferie, (Duminică, 28 iulie 2013, 21:13)

    SRA [utilizator]

    Baietelul acesta are charme, nu s-a inscris GRUIA in PMP ?!
    Se crede el ca este buricul pamântului !!!

    Hello,

    Baietele ai sa cazi jos din copac si dintii tai vor fi striviti RAU, RAU de TOT !!!

    Acest individ Victor PONTA a depasit toate manierele de buna cuviinta, de altfel nu stiu unde si-a petrecut 7 ani la orgelinat sau la casa copiilor de abandonati.

    Este tipc modelul de golonas din COCIOC, in spatele fostului CREMATORIU pe Serban Voda.

    Imi este scârba de un asemenea premier, o bascalie ordinara !!!
  • +57 (57 voturi)    
    alegeri (Duminică, 28 iulie 2013, 21:27)

    vulpescu [utilizator]

    Cum e posibil sa dati tzara pe mina astuia?
    Isi bate joc magistral si cu nonsalanta , nu din rea-vointa ,ci din prostie si grav deficit de caracter.

    Singura mea satisfactie este ca muratura asta volubila nu ma reprezinta si ca nu-i platesc impozite.Prezenta lui in fruntea guvernului e o jignire la adresa romanilor onesti si de buna credinta.
    • +2 (2 voturi)    
      Alegeri (Luni, 29 iulie 2013, 10:31)

      Lucris [utilizator] i-a raspuns lui vulpescu

      Pai, PM este un angajat al Statului. Se zice ca Statul suntem noi. Teoria spune ca noi suntem patronii lui Ponta. In acest caz, este de preferat sa ii aducem aminte ca poate fi demis. Iar demisia NU se cere. Este IMPUSA de angajator. Insa astea sunt vise... Ar fi prea frumos sa nu mai avem parte de niciun nesimtit in zona politica a tarii...
      Dar, va intreb si eu pe dumneavoastra, cei care scrieti pe aici, ce ar fi sa incepem o actiune de eliminare cate sppaote de linistita, a tuturor politicienilor aflati acum in Parlament si sa punem acolo
  • +48 (48 voturi)    
    Nu prea inteleg, va rog sa ma ajutati (Duminică, 28 iulie 2013, 21:27)

    RomaniaMea [utilizator]

    "Eu personal am aprobat operatiunea lui aducerii Hayssam", dar "Basescu a creat aceasta operatiune".... wtf???
  • +47 (47 voturi)    
    ma intreb ca prostul de ce ... (Duminică, 28 iulie 2013, 21:30)

    exilatul [utilizator]

    asa zisii ziaristi de r-hat nu pun intrebarile ce se impun acestui escroc...atunci s ar vedea daca pe acest impostor il duce capul...pt ca toate interviurile date de asta sunt de fapt monologuri , nu l intreaba nimeni ce trebuie....
  • -55 (57 voturi)    
    Bravo Ponta (Duminică, 28 iulie 2013, 21:32)

    antitot [utilizator]

    Dovedeste pe zi ce trece ca are creier
    Pana la urma se va convige ca o suspendare va fi benefica pentru guvern si pentru tara in aceeasi masura.
    Ne-am saturat de scandal si politie politica.
    Orice dictatura are un sfarsit intr-un fel sau altul.
    • +35 (35 voturi)    
      Ratacitule :) (Duminică, 28 iulie 2013, 22:44)

      RomaniaMea [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      .
    • +35 (37 voturi)    
      Dovedeste ca are creier? (Duminică, 28 iulie 2013, 22:58)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Nu contest, dar trebuie sa recunosc ca o face intr-un mod foarte subtil.
    • +39 (39 voturi)    
      ? (Duminică, 28 iulie 2013, 23:19)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      vrei liniste, ca sa nu mai stim cine fura ?, asa a vrut si geoana, mai adunati voi 1 milion de voturi ?, vezi ce bai de multimi face basescu, ponta are curajul, ponta a fost tinut la distanta fata de public la raliul sibiului ca sa nu fie huduit !, ce dictator ?, unul pe care il injuri in fiecare seara la televizor ?, la antena 3 !
      • +10 (10 voturi)    
        adevarul gol golut (Luni, 29 iulie 2013, 8:42)

        V. Val [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        este ca marea majoritate a USL-ului nu repreze nta in dec. 2012 decat 23 % din electorat (acum in mod sigur au mai pierdut electori). Si mai adevarat inca este ca aceasta majoritate din Parlament (care a dat guvernul) se bucura de mai putin de 5 % incredere din partea romanilor. Iata pe ce se fondeaza aroganta puterii.
    • +3 (3 voturi)    
      Sa zicem ca ai dreptate (Luni, 29 iulie 2013, 10:52)

      Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Tu zici ca ponta dovedeste ca are creier '' pe zi ce trece''
      Nu crezi ca ar fi cazul sa inceapa sa-l si foloseasca?
      Ca daca nu-l foloseste, desi are , e ca si cum nu ar avea!
      M-ai putut urmari?
  • -47 (47 voturi)    
    Domnilor, de ce aruncati manusa?! (Duminică, 28 iulie 2013, 21:35)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    Vad pe aici, ingemanand dispretul cu isteria, revolta cu deznadejdea, personaje, sigur, de sorginte pro-basista (de la ampersand pana la SRA sau altii care vor urma sa comenteze), care isi ostoiesc rarunchii... injurand.

    Chiar am citit cu atentie (un compromis din partea mea fata de comentariile personajelor de mai sus) si nu am gasit un singur comentariu, dar macar unul care sa fie despre o idee sau o afirmatie de-ale lui Victor Ponta cu care ei sa nu fie de-acord si sa-si probeze opinia opusa fata de cea a premierului.

    Si, luand din bibiloteca o istorie a dictaturilor, dau si citesc trasaturi ale oamenilor ce compun masa critica pentru instalarea unei dictaturi:

    - incapabili sa formuleze pozitii in spirit popperian (cel putin)
    - inclinati spre limbaj obscen
    - saraci sau mediocru realizati dupa multi ani de sacrificiu fara acceptarea propriei capacitati de auto-realizare
    - incapabili sa-si asume responsabilitatea pentru propriile fapte
    - adepti ai ideii conform careia doar daca mediul din jur se schimba le poate fi si lor bine; altfel, adversi catre a lua in considerare oportunitati catre propria schimbare in acord cu normele sociale si morale ale mediului
    - etc.

    Vestea buna este ca nu avem masa critica. Vorba fostului primar al Romei cand si-a exprimat pozitia vizavi de atacul rasist la adresa ministrului italian al imigratiei de catre adeptii Ligii Nordului (aliat cu Silvio Berlusconi, personaj din aceeasi familie politica cu Traian Basescu): "Sa izolam imbecilii.".
    • +43 (43 voturi)    
      Sa fim de acord cu hotii de fier vechi? (Duminică, 28 iulie 2013, 22:07)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      De ce as fi de acord cu Ponta care a vrut sa dea la fier vechi CFR Marfa? Sorry badie, dar unii nu suntem de acord cu hotiile.
      Daca tu esti de acord cu un premier plagiator inseamna ca va asemanati.
      • -25 (25 voturi)    
        probe. (Luni, 29 iulie 2013, 0:30)

        contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Vinovatia se probeaza, nu nevinovatia. Asa e in drept.
        • +24 (24 voturi)    
          Stie tot satul deja (Luni, 29 iulie 2013, 1:03)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          Intreba-ti prietenii din Interior, dar nu creca e nevoie, stii deja. Ce sa probezi intr-un stat la limita anarhiei si puternic oligarho-mafiot?
        • +5 (5 voturi)    
          corect, (Luni, 29 iulie 2013, 6:58)

          Cezy [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          da' doar cand convine "nobilimii"!
        • +5 (5 voturi)    
          Uite probe! (Luni, 29 iulie 2013, 10:04)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          1. Ponta afirma cu gurita lui "cand vii sa cumperi o companie de 200 de milioane, nu are nimeni 200 de milioane acasa in seif, poate mafiotii. Ar fi ilegal ca domnul Gruia Stoica sa tina acasa 200 de milioane, sper ca n-are. Toate privatizarile se fac in baza unor credite bancare."
          Traian Basescu afirma cu zece zile in urma: "stiu ca Gruia Stoica cauta acum pe la banci banii cu care sa achite licitatia pe care a castigat-o. Am dubii in ceea ce priveste capacitatea firmelor sale de a respecta planul de investitii viitoare la care s-a angajat, conform caietului de sarcini al privatizarii companiei CFR Marfa".

          Deci atat Basescu cat si Ponta STIU acelasi lucru:Gruia Stoica NU are bani pentru a cumpara CFR Marfa! Deci nu inteleg care este problema lui Ponta in conditiile in care este perfect de acord cu parerile lui Basescu?

          2. Daca Ponta nu da doi bani pe parerea lui Basescu si sustine ca acesta blufeaza, de ce nu semneaza naibii odata acest contract si sa-i arate ca a avut dreptate? Mai ales ca in felul asta ar obtine primul sau meci castigat in fata lui Basescu? Iti dai seama ce ar mai urla de fericire antenele si rtv-ul daca rezultatul acestei privatizari ar fi un succes al lui Ponta?
          Cat de prost poti sa fii sa dai cu piciorul la o asemenea ocazie, poate unica in viata si asteptata de 9 ani de inamicii lui Basescu?

          Ti se par suficiente probele astea, sau mai vrei si altele?
          • -2 (2 voturi)    
            sa vorbeasca logica. (Luni, 29 iulie 2013, 16:20)

            contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

            Ziceti asa: ca Ponta a recunoscut ca Stoica nu are 200 de milioane de euro bani gheata in casa si ca Basescu stie ca Stoica incearca sa contracteze un credit de 200 de milioane de euro.

            Din cele de mai sus rezulta ca ingrijorarea lui Basescu e fondata? Din aceea ca Stoica plateste dintr-un credit?! Ma faceti sa rad, dar nu e vina domniei voastre ca nu stiti ce inseamna si cum se fac tranzactiile de asemenea anvergura.

            Cat priveste ocazia de care vorbiti si pe care Ponta ar avea-o, sunteti asa sarcastic prin ton si atitudine cand spuneti ca Ponta are ocazia vietii lui sa ii arate lui Basescu ca s-a ingrijorat degeaba.

            De-acord, va inteleg sarcasmul fanatic.

            Dar eu as propune asa: daca tranzactia se duce la bun sfarsit cu banii incasati si planul de privatizare semnat, este de-acord Traian Basescu sa iasa in public si sa afirme ca a isi cere scuze premierului Ponta pentru ingirjorarile nefondate si ii recunoaste profesionalismul?

            Sigur, ce va cer eu e un act de imaginatie, Basescu nu ar face-o niciodata, nu e atat de intelept. Insa si ingrijorarile lui sunt tot un act de imaginatie pentru ca pe toate le-a formulat numai in termeni de "poate", "probabil", "se pare", fara nicio proba.

            Despre ce vorbim, deci, in cazul lui Traina Basescu?! Interes autentic pentru bunul management al Romaniei sau calcul politic ieftin care, din fericire, nu mai prinde la romani?
            • +2 (2 voturi)    
              Ufff, logica asta... (Marţi, 30 iulie 2013, 10:28)

              ticbis [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

              Greu de tot, dar incerc:

              1. Ponta induce lumea in eroare. Nu conteaza unde tii banii, poti sa-i tii si in seiful de acasa. Atata timp cat poti sa justifici legal fiecare banut, poti sa-i tii si sub saltea!

              2. Un investitor strategic poate plati pentru cumpararea unei companii scoase la vanzare cu o linie de credit deschisa la orice banca, si de obicei asa se si intampla. Justifica creditul cu cifra de afaceri, cu profitul realizat in anii anteriori si cu un istoric de exemple de redresari ale companiilor pe care le-a preluat intre timp. Pe scurt, cu un plan realist de business. In niciun caz nu pune gaj vilele personale sau activele propriilor companii, cum incearca sa faca acum Gruia Stoica!

              3. Spre exemplu, daca Deutche Bahn ar fi castigat licitatia, tot cu un credit ar fi platit pretul, dar ar fi garantat asta cu cifra de afaceri si cu profitul companiei, nu cu gara din Munchen al carei proprietar sa zicem ca e!

              4. Iti atrag atentia ca Ponta a anulat licitatia castigata de D. Diaconescu pentru Oltchim exact pentru acelasi motiv: ca nu are bani. Si Diaconescu atunci, si Gruia Stoica acum faceau acelasi lucru: umblau pe la banci ca sa imprumute bani! Iar Ponta n-a mai avut nevoie de hartie de la CSAT pentru a anula licitatia, pur si simplu a declarat ca stie el ca nu are banii si l-a dat afara. Exact acelasi lucru se intampla si acum cu Gruia Stoica! De ce se comporta premierul altfel in acest caz, repet, identic cu cel de la Oltchim, te las pe tine sa raspunzi!

              Acum ai inteles?
            • 0 (0 voturi)    
              De acord ! (Marţi, 30 iulie 2013, 11:20)

              catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

              ok ,hai sa zicem ca basescu vorbeste aiurea(licitatia e corecta,gruia are banii ,etc) ...intrebarea e :de ce nu se semneaza contractul ???
        • +3 (3 voturi)    
          Nicio acuzatie (Luni, 29 iulie 2013, 11:29)

          catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          N-a formulat nimeni nicio acuzatie ,Presedintele si-a exprimat ingrijorarea ,atit.Aceasta situatie e clar in favoarea lui Ponta ,semneaza azi si incheie privatizarea de succes a CFR Marfa iar Presedintele va trebui sa recunoasca ca si-a facut griji degeaba !
    • +36 (36 voturi)    
      Intr-adevar, sunt putini oameni... (Duminică, 28 iulie 2013, 23:22)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      ...capabili sa dezvolte un subiect de doctorat pornind de la o saracie de idei ca cea din declaratiile premierului. Probabil ca acesti oameni nu-si pierd timpul scriind comentarii pe site-urile de stiri.
      Pe cei care comenteaza, totusi, ii inteleg: e greu sa comentezi tot timpul minciuni, justificari si acuze.

      De cate ori sa remarci ca, desi incepe sa inteleaga greselile trecutului (de ex. 2012) le pune pe seama oamenilor care i-au votat (ca, adica, ei doar au incercat sa indelpineasca vointa acestor oameni)?
      Ca dusmanii politici sunt "tuteri" (nu "imbecili", stie ca asta l-ar costa)?
      Ca atunci cand e criticat, criticile sunt ceva ce nu trebuie luat in serios?(a spus-o Ion Cristoiu mai bine decat mine)
      Ca s-a laudat ca a fost permanent informat de operatiunea Omar Hayssam, dar recunoaste ca nu stie daca acesta a fost predat? Si, desi pana azi presedintele nu avusese nici un rol, acum el "a creat aceasta operatiune"

      E chiar obositor sa evidentiem tot timpul minciuni, in loc ca discutiile sa fie creative.

      Victor Ponta a spus un lucru important: PSD este un partid disciplinat. LA fel e si Cosa Nostra. O grupare e disciplinata cand are o traditie ca a PCR si interese de cartel.

      A mai spus un lucru interesant. Functionarii din guvern poarta corespondenta cu Bruxelles-ul, pe care prim ministrul o considera neoficiala. Pentru o asemenea declaratie, un manager ar putea fi demis a doua zi.
      In schimb, domnia sa nu realizeaza ca, daca avea o comunicare mai buna cu Cotrocenii, ar fi evitat ceea ce da de inteles ca sunt doar niste neintelegeri
      • -23 (23 voturi)    
        permiteti-mi sa nu comentez. (Luni, 29 iulie 2013, 0:32)

        contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        Nu inteleg daca ati replicat cu privire la tema sau la persoana. Iar atacurile la persoana chiar trebuie izolate, asemenea emitentilor.
        • +13 (13 voturi)    
          Aveti dreptate (Luni, 29 iulie 2013, 9:45)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          Ceea ce remarc este ca declaratiile premierului se reduc la atacuri la persoana, balbe si inconsecvente.
          Si mie mi se pare clar ca trebuie izolat.
          Se pierde prea mult timp pentur cautat intelesuri acolo unde ele, pur si simpu, nu exista.
    • +35 (35 voturi)    
      Vorbind despre Bruxelles... (Duminică, 28 iulie 2013, 23:25)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      ...dl. Ponta a fost din nou inexact. Criticile CE nu au venit pentru ca Guvernul cere mai multi bani, ci pentru ca nici pe cei acordati nu e in stare sa spuna la ce-i foloseste.
      • +9 (9 voturi)    
        ca de obicei (Luni, 29 iulie 2013, 8:46)

        V. Val [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        o intoarce, o rastalmaceste sau/si prezinta un adevar trunchiat (dupa interes).
        Parsivenia imposturii.
    • +26 (26 voturi)    
      Tu esti pe bune? (Luni, 29 iulie 2013, 2:30)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      Vezi ca ti s-a urcat infumurarea la capsor si dai rateuri mari.

      Ce vrei sa spui ca ce spune Poanta cu CSAT-ul este ceva cu care sa fii de acord? Ce este de spus aici? Ce este de probat?

      Apa este uda.. cand este in stare lichida. Poate ca ai ceva de spus.. de probat.. cu idei, cu fantasme cu ce vrei tu. Adu-l si pe Poanta.

      Ceea ce este cu adevarat interesant, este ca tu "probezi" numai la Basescu.. dar fata de Zeul tau Poanta esti plin si, in acelasi timp, mut de admiratie, una nedeclarata, dar evidenta.

      Intelegem ca tu esti de acord cu absolut tot ce a facut Poanta de cand este PM al Romaniei, nimic nu se putea face mai bine sau chiar mai prost (de ce nu?..). Bravo tie! Succesuri!
    • +7 (7 voturi)    
      adevar grăit ati... (Luni, 29 iulie 2013, 8:20)

      ovigeo [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      tot din aceleasi motive va izolam si noi cu recordul dvs. in minusuri
    • +4 (4 voturi)    
      A spus o data Plesu ca toti parlamentarii (Luni, 29 iulie 2013, 9:56)

      PERIFERIGERI [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      romani ar trebui intrebati ce au facut in viata de dinainte de politica. Primii care ar ramine repetenti la capitolul asta sunt Copiatorul sef si Somnorosul sef.
      Cum sa functioneze o tara condusa de niste ageamii? Cum sa compari un berbec cu doua gaste!!!
      Cand sunt atacati cu argumente raspund cu atac la persoana - comportament specific de golani de cartier.
      Asa ca, somn usor natiune condusa de imbecili liber alesi!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Ai apreciat perfect (Luni, 29 iulie 2013, 10:56)

      Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      omul Ponta .Sunt total de acord cu tine sa-l izolam.
      Insa asta trebuie facuta conform legilor in vigoare.
      Cum se ''izoleaza'' oare un prim ministru?
      PS Cred ca ai citit alte comentarii sau nu stii cum arata o injuratura! Daca vrei te putem ajuta!
  • +47 (47 voturi)    
    Bai pungas de doi bani (Duminică, 28 iulie 2013, 21:44)

    Dalinar [utilizator]

    Cine a instrumentat privatizarea? Pe cine laudai ca a facut-o ca la carte (biblia micului otz psdist, bineinteles)? Ati matrasit investitorii seriosi? DA. La final a iesit un Oltchim Reloaded? DA.
    Vreti sa nu dispara intreprinderile de stat sau cu capital majoritar de stat ca sa va trageti voi seva? DA.
    Ce treaba are Basescu cu ce CE AI FACUT TU, PLAGIATORULE? Are el bubele lui dar nu el vinovat ca tu esti un hotz prost si nesimtit.
    Punct, sper sa ajungi in ghena de gunoi a istoriei.
  • +31 (31 voturi)    
    cum adica pica? (Duminică, 28 iulie 2013, 22:25)

    Ruhe [utilizator]

    Daca vine omul cu banii la termen, asa cum a semnat contractul, Ponta nu-i ia banii? Si ce-i spune? Ca a glumit, ca de fapt nu vroia sa-i vanda?
    • +4 (4 voturi)    
      Foarte corecta observatia!!!! (Luni, 29 iulie 2013, 10:31)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      Daca Gruia Stoica vine cu banii, Ponta este OBLIGAT sa-i accepte si sa-i predea compania CFR Marfa. Odata ce a fost declarat castigatorul licitatiei, acum nu mai merge sa o dai la intors si sa-i spui omului ca "nu te mai vrem pentru ca ne-a speriat Basescu cu o declaratie"! Cu atat mai mult cau cat in urma cu cateva zile ai prezentat la toate televiziunile din tara si din afara ei "succesul perfect al acestei privatizari"!
      Daca nu ai argumente solide din punct de vedere economic, financiar si juridic, esti condamnat sa respecti regulile si legile unei licitatii organizate de statul roman. Nu poti anula o licitatie doar pentru ca a zis Basescu ceva sau pentru ca nu ti-a dat CSAT-ul o hartie de adeziune, cu atat mai mult cu cat juridic vorbind, parerea lui Basescu nu conteaza iar CSAT-ul n-are nicio atributie in cazul acesta!

      Deci ca Ponta sa anuleze aceasta licitatie are nevoie de argumente juridice puternice, nu de prostiile si can-canurile lui din cap! Altfel, te executa firma castigatoare in instanta de nu te vezi si platesti la despagubiri de te usuca!

      Eu il inteleg pe Ponta, a intrat intr-un rahat mare de tot si acum este disperat sa scape de el.
      Foarte interesant de urmarit: daca Ponta anuleaza licitatia fara motive legale, o sa-l actioneze in instanta Gruia Stoica sau nu? Daca da, atunci Ponta va plati cu varf si indesat. Daca nu, atunci inseamna ca erau intelesi si partasi la o mare potlogarie care a esuat pentru ca a fost devoalata public. In acest al doilea caz Basescu arata inca odata ca a avut dreptate!
  • +37 (37 voturi)    
    De ce CSAT ? (Duminică, 28 iulie 2013, 22:34)

    a62 [utilizator]

    Fara document de la CSAT privatizarea CFR pica .
    DE CE ? E trecut in caietul de sarcini ? E obligatoriu avizul ? Contractele de privatizare , cu toate anexele , le negociaza CSAT ?
    Cine fuge de raspundere ? Ponta sau Basescu ?
    Si pana la urma de ce CSAT si nu Curtea Constitutionala ?
  • +35 (35 voturi)    
    ? (Duminică, 28 iulie 2013, 23:15)

    cotora [utilizator]

    ponta cunosti legea CSAT ?, daca era o privatizare de succes mai apela la avizul CAST ?, haysam a inflorit afacerile murdare, cand tu erai seful corpului de control in guvernul nastase, nu-l mai baga nimeni in seama pe basescu ?, ai vazut ce bai de multimi are,tu ai curajul sa faci bai de multimi ?, tu la raliul sibiului ai fost tinut departe de public de catre organizatori si spp, ca sa nu fi fluierat si huduit, eu am fost personal acolo !
    • +14 (20 voturi)    
      pai... (Luni, 29 iulie 2013, 0:02)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      si n-ai avut o rosie la tine....
      • +19 (19 voturi)    
        ? (Luni, 29 iulie 2013, 0:16)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

        nu ma ocup de asa ceva !
        • +2 (2 voturi)    
          pacat...:) (Luni, 29 iulie 2013, 11:37)

          boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          .
  • +27 (27 voturi)    
    aha (Luni, 29 iulie 2013, 0:32)

    mircearh [utilizator]

    n-am inteles-o p-asta " ... am trimis vreo trei drafturi...nimic oficial" . Care e ideea, sa aleaga CE unul din ele , care e mai bun? :)))
  • +30 (30 voturi)    
    Vai ce jenant (Luni, 29 iulie 2013, 0:58)

    Marius558 [utilizator]

    Vai ce jenant:
    "Nu am informatii ca s-ar fi comis sau ca se pregateste comiterea unor fapte prevazute de legea penala", Basescu nu are alte informatii, cred ca blufeaza, nu il ia nimeni in serios, etc.
    Pai da-i frate drumul si semneaza contractul daca tot esti asa convins. Sau daca nu esti, atunci spune clar care-i problema !
  • +26 (26 voturi)    
    Ponta si Basescu.. (Luni, 29 iulie 2013, 4:48)

    Cujba Ion [utilizator]

    Poate-i manaca undeva si declanseaza suspendarea . Petru romani si Romania ar fi un lucru benefic ,se impusca doi iepuri dintr-un foc , Basescu nu v-a fi demis ,oricum pleaca la anul ,USL-ul va fi definitiv compromis , abia asteapa romanii care i-au vota in decembrie sa le arate ce patesc daca nu se tin de promisiunile electorale si mint cu nerusinare...
  • +4 (4 voturi)    
    Există vreun economist printre comentatori? (Luni, 29 iulie 2013, 7:28)

    marius v [utilizator]

    Eu nu sunt economist și nici n-am văzut emisiunea, așa că iau de bun transcriptul HotNews. O afirmație a lui Ponta mi se pare extrem de gravă: „Toate privatizarile se fac in baza unor credite bancare.“ Sper că n-a fost scoasă din context.

    Păi, în condițiile astea, ar putea absolut oricine să cumpere absolut orice scoate statul la licitație. Nu mi se pare normal să cumperi ceva doar pe baza unor credite, mai ales că le faci abia după ce ai cumpărat. N-ar fi normal să ai acei bani deja în bancă? Bine, nu în seif, acasă, ci tot într-o bancă. De-aia cumpărătorilor li se mai spune și „investitori“, pentru că-și bagă banii PE CARE DEJA ÎI AU într-o afacere oarecare.
    Ceva este în neregulă cu această afirmație și nu cred că legea este atât de deficitară încât să-i dea dreptate lui Ponta. De fapt, pentru eșecurile acestor privatizări, ar trebui să răspundă penal ministrul, prim-ministrul, comisia de organizare a licitației și cumpărătorul. Nu de alta, dar incompetența/hoția se răsfrânge negativ în buzunarele tuturor cetățenilor țării, indiferent și independent de culoarea politică.

    Eu tot mai sper la un comentariu avizat și nepărtinitor.
    • +2 (4 voturi)    
      Comentariu avizat si nepartinitor (Luni, 29 iulie 2013, 14:09)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui marius v

      Orice companie mai mare decat o firma de apartament se finanteaza printr-un mix de capital propriu si datorii.

      Daca esti Apple de exemplu si stai pe un munte de bani poti cumpara companii cu cash. Daca nu atunci trebuie sa te intelegi cu o banca / mai multe sa-ti finanteze achizitia.

      Nu e nimic deosebit.

      Daca stii engleza te poate ajuta link-ul urmator:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Leveraged_buyout

      "However, many corporate transactions are partially funded by bank debt..."
      • +3 (3 voturi)    
        Mulțumesc! (Luni, 29 iulie 2013, 16:06)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Nu știu de ce ai luat un minus, dar am echilibrat eu situația.
        Cu toată considerația, nu cred că se înscrie această privatizare în categoria aceea - LBO. În primul rând, pentru că nu a fost vorba despre o preluare (s-au licitat doar 51 % din acțiuni, nu întreg pachetul, pentru că, pe bună dreptate, este considerată o companie strategică). Apoi, dacă ne uităm la caracteristicile LBO observăm că CFR Marfă nu prea întrunește condițiile - pierderi, lipsa comenzilor, necesitatea retehnologizării (adică alți bani care trebuie investiți), mediul economic...
        Nasol, ca să zic așa.
        Mulțumesc încă o dată.
        • +1 (1 vot)    
          Comentariu corect! (Luni, 29 iulie 2013, 16:37)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui marius v

          Nu exista in istoria economica a tarilor capitaliste dezvoltate din vestul Europei niciun caz in care un castigator al unei licitatii de privatizare a unei companii de stat considerata strategica pentru siguranta nationala sa fi fost o firma care se imprumuta pe la banci pentru a aduna banii pe care trebuie sa-i plateasca!

          Spre aducere aminte: in cazul Oltchim, castigatorul licitatiei, Dan Diaconescu, a venit cu niste saci de bani pe care i-a pus pe masa. Ponta a anulat licitatia afirmand ca astia nu sunt banii lui Diaconescu, ci sunt bani imprumutati de la banci!!!

          Pai nu era si atunci acelasi lucru ca si acum? De ce imprumuturile la banci ale lui Diaconescu nu valoreaza tot atata ca si cele ale lui Gruia Stoica? Nici unul si nici celalalt n-aveau bani dupa castigarea licitatiei!
          Care-i diferenta dintre cele doua personaje?
        • 0 (0 voturi)    
          Am o rugaminte... (Marţi, 30 iulie 2013, 2:31)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui marius v

          ...si pentru dvs si pentru ticbis de mai jos care pare a fi un fel de expert in istoria achizitiilor din tarile capitaliste dezvoltate bla bla.

          Daca nu am lucrat nici unul pe achizitie si nu cunoastem exact datele problemei sa nu ne mai dam cu parerea.

          Ati intrebat daca se poate cumpara cu credit. Am raspuns se poate. Haideti sa avem un pic de decenta si sa lasam bancile sa decida daca finanteaza sau nu achizitia, cu plan de investitii si retehnologizarea si ce o mai fi si cu tot.

          51% inseamna interes majoritar deci consolidare 100% iar statul retine un interes minoritar. Ceea ce nu contrazice deloc idea de finantare a achizitiei prin credit.

          http://www.princeton.edu/~achaney/tmve/wiki100k/docs/Leveraged_buyout.html

          http://en.wikipedia.org/wiki/Controlling_interest
          • +1 (1 vot)    
            Precizari: (Marţi, 30 iulie 2013, 10:58)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

            Nicio banca din lume nu-ti da bani doar ca sa cumperi o companie falimentara. Nici macar daca garantezi imprumutul cu activele propriei tale firme sau cu cele ale companiei pe care vrei sa o cumperi!

            In conditiile in care soliciti un imprumut pentru a cumpara o companie aflata in faliment, dar pe care TE OBLIGA contractul s-o pui pe roate, la banca trebuie sa prezinti:
            - un plan de business;
            - un plan al investitiilor pe care le vei face pe termen scurt, mediu si lung;
            - sursele de finantare ale acestor investitii (adica de unde vei avea banii pentru retehnologizari si modernizari; aici trebuie sa dovedesti ca celelalte companii ale tale vor produce suficient profit pentru a fi investit in compania achizitionata);
            - un plan de reorganizare (reducere de personal, etc);
            - un plan de management si strategie;
            - un calcul privind durata perioadei de reorganizare si momentul in care compania va incepe sa produca profit si valoarea acestuia;

            Deci nu merge sa te duci la banca si sa ceri 200 mil euro imprumut ca sa platesti CFR Marfa cu justificarea ca valoarea fierului vechi pe care-l cumperi este de 300 mil. euro!!! Ori se pare ca Gruia Stoica asta incearca sa faca...

            Asta era ideea, cred ca acum am fost mai clar!
  • +2 (2 voturi)    
    ponta esti o eroare de om (Luni, 29 iulie 2013, 8:02)

    ovigeo [utilizator]

    Sper sa ramai un vis urat in viata politica a Romaniei
  • +3 (3 voturi)    
    Despre premierul nostru (Luni, 29 iulie 2013, 8:03)

    hotnewsfil [utilizator]

    In popor, lui Ponta i se spune 'Ponta mistocarul'.
  • +2 (2 voturi)    
    Tonomat (Luni, 29 iulie 2013, 8:08)

    HP [utilizator]

    Ponta nu a spus in viata lui ceva concret, la subiect.

    De fiecare data cand e intrebat ceva da raspunsuri vagi, pe langa subiect, se fereste, e alunecos. Adica un om de nimic, o pramatie incompetenta.

    O tot da cu Basescu si cu dracu, si cu lacu, iar panaramele alea de reporteri nu-l incoltesc de frica.

    Ce o tot da cu CSAT si cu avizul ? Nu stie legea ? Ce treaba are CSAT cu privatizarea CFR ? Nici una ! El e de vina pentru tot, impreuna cu Fenechiu si cu restul ciorditorilor. Atat !

    Daca nu o stie, sa se duca dracului invartindu-se cu tot cu cu Fenechiu si cu Gruia Stoica.

    Aiiiiiii ca de abia astept ancheta DNA pe CFR Marfa.
  • +8 (8 voturi)    
    errare . . (Luni, 29 iulie 2013, 8:49)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . humanum est, perseverare diabolicum. QED!
  • +12 (12 voturi)    
    Un clown (Luni, 29 iulie 2013, 9:22)

    EMP [utilizator]

    SIngurul lucru trist e ca acest individ incremenit in pubertate intelectuala a fost si va fi votat de un procent ingrijorator de romani.
  • +9 (9 voturi)    
    misto! (Luni, 29 iulie 2013, 9:24)

    laurentiucat [utilizator]

    ponta , esti mare! ti-o trage base pe unde te prinde.
    stai linistit! coabitarea lucreaza ptr tine...
  • +7 (7 voturi)    
    postacii au liber Duminica ?! (Luni, 29 iulie 2013, 10:04)

    rov [utilizator]

    iar la ora 10 azi nu s-au trezit inca...
    stapanii, mai taiati din bani !
  • +2 (2 voturi)    
    Pentru cine vorbiti, d-le Ponta? (Luni, 29 iulie 2013, 10:12)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    jenant!
    Avem ochi de vazut si urechi de auzit.
    Si mai avem ceva. Creier.
  • +13 (13 voturi)    
    Asculta (Luni, 29 iulie 2013, 10:27)

    SRA [utilizator]

    Ma PONTA,

    Asculta bine, Românii nu au timp sa-ti asculte MINCIUNILE si BALIVERNELE tale, PLEACA si lasa un om serios sa guverneze, JOCUL tau de PAPITOI de doi bani ALBA / NEAGRA poti sa-l faci cu familia ta !!!

    PLEACA si lasa tara celor care vor sa munceasca cinstit si onest, altfel vei fi dat afara ca o masea strica.

    Sa-ti fie RUSINE MOJICULE !!!
  • +3 (3 voturi)    
    Nu exista respingeri (Luni, 29 iulie 2013, 10:45)

    Gg65 [utilizator]

    pentru ca nu am trimis nimic oficial.Pai, pe alra neoficiale de ce le trimiteti, frate, sa bifati actiunea?Normal ca voi trimiteti una, cei de acolo va fac observatii, si abia varianta conciliata va fi trimisa oficial, tocmai pentru a evoita o respingere ofociala.
    Se pare ca e mult prea mare caciula pentru Ponta.
    El e ca si strutul: daca e cu capu'n nisip si el nu vede, inseamna ca nu se intampa.
    Bag sama ca vechiul proverb '' prost sa fii, dar sa-ti revii!'' nu se aplica si lui!
    Si daca in Bulgaria - care'' a obtinut alaturi de Romania cei mai putini bani pe coeziune'' primul ministru a plecat, tu ce mai astepti? Iar exprimarea in intreg interviul e de belea!!!
    Pacat ca gramatica nu se invata cu copy-paste!
  • -4 (4 voturi)    
    Rezumatul weekendului (Luni, 29 iulie 2013, 11:44)

    Gigi Kent [utilizator]

    Ponta este fara indoiala cel mai bun Prim-Ministru de dupa '89 din Romania. Deocamdata vad ca isi face treaba bine. Investitorii speriati de guvernele Boc-Ungureanu incep incet, incet sa revina in tara. Tara este stabila din punct de vedere macroeconomic fara a mai lovi in pensionari sau in salariatii de la stat. Ba din contra, returnandu-le acestora drepturile pe care le-au luat Boc si Basescu. S-au reluat privatizarile ceea ce inseamna eficientizarea economiei si mai putina interventie a statului in economie, se creaza locuri de munca, avem crestere economica din ce in ce mai sanatoasa. Primul ministru este tot mai activ pe plan international ceea ce ne va aduce cu siguranta benficii atat economice cat si de imagine.

    Cat despre domnul Basescu, din doua una. Sau are informatii ca privatizarea CFR Marfa nu este in regula si ar prefera sa esueze privatizarea pentru a-si face campanie politica domniei sale si glumei denumite Miscarea Populara mai degraba decat sa actioneze in interesul Statului Roman, asa cum ii cer indatoririle de Presedinte. Si daca este asa nu il retine nimeni sa-si dea demisia. Sau nu are nici o informatie si a intrat in campanie electorala pur si simplu. In rest, vad ca se plimba intre salupe la Marea Neagra si branza de la Sibiu probabil cu elicopterul ca autostrazile de care nu avem nevoie conform domniei sale nici nu exista.
    • -1 (1 vot)    
      Bune glume. (Luni, 29 iulie 2013, 19:59)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Tot la Basescu va duceti cu mintea. Dar Poanta a anuntat o privatizare de success,a CFR Marfa. S-o duca la capat si sa si-o assume. E simplu. O tot dati cu Basescu cu laie, cu balaie.

      Poanta cel mai tare PM al Romaniei de dupa '89. E gluma anului. Care sunt investitorii aia speriati de guvernele Boc si Ungureanu si care se intorc acum repede? Nume, va rugam.

      Tara este stabile din punct de vedere macroeconomic (cat mai este) datorita acelor masuri luate de hulitul Boc.

      Care este numarul de locuri de munca noi create? Numar va rugam si numiti institutiile care au publicat astfel de informatii. Sau poate ca spuneti "ca vor fi create"... Eheee, vor fi multe pe lumea asta. Deocamdata nu sunt. Mai incolo.. poate.

      S-au reluat privatizariler. Care sunt rezultatele acestor privatizari? Enumerati, va rugam.

      Beneficiile economice ale vizitelor lui Poanta in starinatate de care sunteti sigur ca vor fi, as avea rugamintea sa le enumerati. Care credeti ca vor fi aceste beneficii, sub ce forma, din ce tari ar veni ele si cum se vor materializa? Nu de alta, dar sunteti asa sigur, ati analizat, aveti niste informatii, date etc...

      " Si daca este asa nu il retine nimeni sa-si dea demisia". Nu Basescu s-a ocupat de priovatizarea CFR-ului,. Ceea ce spuneti aici cu demisia, este valabil pentru Poanta: daca este sigur ca este un success (asa cum a anuntat), sa semneze actele. Daca nu, sa-si dea demisia.

      Poanta: cel mai mare habarnist din istoria recenta a Romaniei. Nu cerd ca o sa mai fie unu' ca el atat de inconstient, incapabil si ingamfat.
  • +2 (2 voturi)    
    Poze cu Pinochio (Luni, 29 iulie 2013, 13:46)

    EagleEye [utilizator]

    Va rog mult sa nu mai puneti poze cu Ponta.Dauneaza grav sanatatii!Mai bine puneti o poza cu Pinochio.
  • +3 (3 voturi)    
    Mare e gradina domnului!!! (Luni, 29 iulie 2013, 14:11)

    ticbis [utilizator]

    Dupa minte creata a lui Ponta, daca Nastase sau Fenechiu s-ar fi inscris in PDL ar fi fost iertati de justitie si de puscarie!!!!
    Cata minte iti trebuie ca sa inghiti pe nemestecate asemenea ineptii?
    In mintea ingusta cuprinsa de fruntea tesita a acestui impostor se pare ca justitia nu exista! Adica justitia inca judeca si condamna in functie de orientarea politica!
    Este jenant pentru un PM aflat in functie de un an si jumatate sa afirme asa ceva despre o institutie esentiala a tarii pe care o guverneaza.
    D-le Ponta, te rad si curcile; daca nu poti garanta obiectivitatea si independenta politica a justitiei romane, da-ti demisia! Asta inseamna ca nu te pricepi sa guvernezi tara!
    Ce-ai fi vrut matale, ca justitia sa-ti inghita pe nemestecate toate furturile si incalcarile legislatiei la care se preteaza ministrii tai?
    Crezi ca am ramas intepeniti in societatea anilor in care taia si spanzura in Romania si in justitie personaje politice ca si Adrian Nastase sau Ion Iliescu?
    RUSINE!!!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by