Dragos Pislaru: Actele partidului Romania 100 vor fi gata in vara. La europarlamentarele din 2019 vom candida cu lista proprie

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 11 februarie 2018, 20:32 Revista Presei | Radio TV

Dragos Pislaru
Foto: Agerpres
Dragos Pislaru, membru al Platformei Romania 100, lansata de fostul premier Dacian Ciolos, in guvernul caruia el a fost ministru al Muncii, a declarat duminica seara, la Realitatea TV, ca actele pentru transformarea platformei in partid politic vor fi gata in aceasta vara. Pislaru a anuntat totodata ca, la alegerile europarlamentare de anul viitor, noul partid Romania 100 va participa cu propria lista de candidati.

El a mai spus ca la urmatoarele alegeri locale si parlamentare, care se vor desfasura in 2020, Romania 100 are in vedere o alianta cu celelalte forte politice de dreapta, USR si PNL.




















4917 vizualizari

  • +6 (28 voturi)    
    Foarte bine ca-si fac partid (Duminică, 11 februarie 2018, 21:05)

    cartofil [utilizator]

    Mai ciugulesc si ei din procentele dinozaurilor stalinisti. Impreuna cu USR ar putea rontai un 20 % din voturi, ceea ce nu e rau.
    • +1 (25 voturi)    
      sa dea domnu (Duminică, 11 februarie 2018, 23:27)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      numa' ca am impresia ca mai probabil ciugulesc de la USR si probabil PNL.
      • +2 (4 voturi)    
        ,,, (Luni, 12 februarie 2018, 8:43)

        erevan [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

        din pacate ai dreptate
    • -7 (9 voturi)    
      Nu este convingator (Luni, 12 februarie 2018, 9:58)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Este ceva acolo la RO 100 ,ceva care este putred.Acolo se precateste o cacialma.Daca ar fi cinstiti si ar avea intentia sa faca partid este obligatoriu sa faca acesti pasi:
      1.filiale locale
      2.recrutarea de membrii pentru pozitii ]n administratia locala si centrala.
      3.pregatirea unui grup de cel putin 40 de conducatori de judet care sa coaguleze comitate de initiative.
      4.vizite in cateva judete pentru popularizare si strangerea de membrii.
      Nimic din toate astea nu s-au intamplat.
      Deci organizarea este facuta deja pe o structura a unui serviciu secret existenta in teritoriu sub forma unor "colaboratori externi" si "persoane de sprijin".Apoi se vor momii persoane entuziaste care sa fie determinate sa faca munca grea de marketing urmand sa primeasca praful de pe toba la alegeri.RO 100 se arata a fi un vehicul de negociere pentru cativa jmekeri. Este exact de s-a intamplat in USR.Primii oameni naivi si cinstiti au fost incadrati de ofiteri activi si colaboratori externi care au capturat partidul.Asa a fost si la M10 .Toti presedinti de judetene erau "IT-isti" scosi din joben ad hoc .Au disparut la fel de repede dupa
  • -17 (29 voturi)    
    Viata asa zis politica S a Terminat!!! (Duminică, 11 februarie 2018, 21:12)

    un domn [utilizator]

    Usere e vraishte...Noul Usere aliantza cu penel€ si Vechiul Usere...gata...stingeti Lumina!
    • +6 (10 voturi)    
      dezamagiti de partidele vechi (Duminică, 11 februarie 2018, 22:51)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      dar cele noi nu au sanse fara astfel de aliante,cel putin nu la inceput ..
      • +6 (16 voturi)    
        Cu penel€ franciza P$D (Duminică, 11 februarie 2018, 23:43)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        Este Un Mare Pericol! Inseamna ca cei din P$D si au indeplinit Visul de a avea O Opozitie Creata De EI! teatrul de papushi..e o gluma
        • +2 (4 voturi)    
          FELICITARI (Luni, 12 februarie 2018, 8:19)

          sun [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          In sfarsit cineva are si clarviziune nu ca popandaii ce scriu pe aici!
        • +2 (6 voturi)    
          Nefericitule, (Luni, 12 februarie 2018, 10:04)

          MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          opozitie creata de ei au deja. Se numeste PNL din care s-a rupt aripa bolsevica, piuneza Alde. Mai e si aripa maghiara, Udemereu si mai vine si aripa fascista, partiduletul ala plin cu fosti generali, ce si-au inceput cariera pe vrema lui Stalin si care, manicind pensii enorme azi, ca Ilici si Visinescu, sunt nefericiti, ca niciunul dintre tatucii de dupa Stalin, n-a condus Romania destul de repede spre unificarea cu Maika URSS, azi uniunea statelor independente. Ciolos si oamenii lui le sunt ghimpi in ochi si atat. Asta e noua voastra strategie: va prefaceti ca dezavuati acuzind chiar asemanarea cu propriul GIO? Va da voie Deddi?
          • +1 (5 voturi)    
            Madam Sofa (Luni, 12 februarie 2018, 10:13)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui MadameDuRecamier

            Deddy este icoana altora, nu a mea; sunt convins ca esti ucenica aici pe Hotnews, opiniile mele la adresa P$D sun de “bine “ intr un sens/ inteles care tie iti este abscons
        • +3 (5 voturi)    
          total gresit (Luni, 12 februarie 2018, 11:01)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          PNL nu e PSD. PNL nu ar fi dat o lege care sa incalece justita. Au si ei coruptii proprii, dar sunt mult peste PSD. Iar USR si RO 100 sunt alternative foarte bine-venite, doar sa intre si ei si USR in parlament.
          • +2 (2 voturi)    
            Mai lucreaza la fraza asta: (Luni, 12 februarie 2018, 11:20)

            Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            "Au si ei coruptii proprii, dar sunt mult peste PSD. "
          • +2 (2 voturi)    
            „Aceeași mizerie” (Luni, 12 februarie 2018, 12:25)

            aqualung [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Asta e plasa ideii nocive de „aceeași mizerie”. Nu, nu e aceeași mizerie. De fapt, asaltul corupților atacă fiecare partid, și fiecare partid trebuie judecat după cum tratează problema. Faptul că au o problemă nu trebuie reținut împotriva lor.

            USR are politica de „fără vechi politicieni” care încă îi ține departe, dar nu se știe cât de bună e pe termen lung. Ei aduc în politică oameni noi și capabili care n-ar avea loc în celelalte partide, ceea ce e foarte bine.

            PNL preferă să prefere a greși de partea loializării membrilor. Din fericire pentru el, PNL este ținut în frâu de propriul electorat, care îi taxează atunci când promovează dubioși (vezi alegerile locale din București din 2016)

            Chiar și PSD-ul este de fapt o victimă a corupților. Ideal, ar fi să fie un partid de stânga decent, care să-și promoveze niște lideri pe bază de merit și să militeze pentru politici social-democrate. Lipsa de vigilență a alegătorilor lui a făcut să fie dominat de șmecheri, care au adormit bine de tot electoratul cu presa finanțată din banii furați, pe principiul „vă dăm circ, vă facem să vă simțiți bine cu viața voastră pe care am distrus-o noi, și voi ne votați în continuare”.

            Nu văd ce poate aduce România 100 nou în peisaj. Poate doar un liant pentru PNL și USR să se pună în sfârșit de acord și pentru ca PNL să se desprindă în sfârșit de reflexele și nostalgiile useliste și să formeze o opoziție reală. Altfel, doar va încurca.
            • 0 (0 voturi)    
              partial de acord (Luni, 12 februarie 2018, 15:33)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

              Pina la PSD, de acord. La PSD insa, social democratia e doar un paravan pentru imbogatire prin furt. PSD isi cultiva masa de votanti asistati care sa poata fi cumparati cu un kil de ulei si 100 de lei la salariu. Pe ei nu-i intereseaza nimic altceva, decit propria bunastare. Iar electoratul lor e in mare la fel de profitor ca si PSD. Exista o armata de asistati sociali care prefera sa stea acasa pe ajutorul social, exista o armata de bugetari care nu vor sa-si piarda privilegiile, exista o armata de pensionari spalati pe creier si manipulabili foarte usor cu lozinci nationaliste, religioase, etc.


              Cit despre RO100, probabil nu si-a gasit loc in USR. Plus ca USR a picat in plasa cu familia traditionala, si acolo pierde deajuns de mult. Sunt foarte multi concetateni pentru care familia traditionala e de neatins, si pe aia USR i-a pierdut, desi nu i-a intrebat nimeni ce parere au. Iar aici, in zona anti-partide traditionale, e loc de un partid nitel mai conservator, cu care sa voteze si romanul de 50-60 de ani satul de aceeasi mizerie si care nu gusta stilul asta mai colorat la USR. Atit doar, sa reuseasca sa ia cei 5% cit e minimum de intrat in parlament si sa nu iroseasca parte din voturile care altfel ar fi mers la USR.
              • 0 (0 voturi)    
                Nu există electorat pentru un USR conservator (Marţi, 13 februarie 2018, 14:55)

                aqualung [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                Mai degrabă electoratul ăsta cultivă PSD-ul. Ei își doresc să fie captivi unui tătuc care îi minte frumos. Dacă acel electorat se erodează, PSD va trebui să vină și cu altceva decât gargară. Și cam începe să aibă nevoie.

                Despre USR, nu văd povestea cu familia tradițională ca o pierdere. Dimpotrivă. Au profitat de ocazia de a atrage spre politică un electorat căruia nu i se adresa niciun partid până acum: cel autentic liberal (așa cum sunt, spre disperarea lui Nicușor Dan, mai toți cei care au dorit să fie membri și să adere la principiile fondatoare ale lui; la fel e și electoratul acela pe care îl vizează). Toate, dar toate partidele existente sunt conservatoare din pdv social (și mari iubitoare de familie tradițională, care fac sluj la Biserica Ortodoxă în speranța de a lua voturile aceluiași electorat conservator). USR sunt primii care se adresează celor care gândesc altfel decât acest bloc normativ, ceea ce e foarte bine. Electoratul pentru care familia tradițională e de neatins este al altor partide, în special al PNL-ului; pentru USR, sunt doar voturi volatile, voturi ale alegătorilor PNL prin care ei își controlează partidul; sunt bune și alea, dar nu așa bune ca un nucleu dur.

                Dacă RO100 se imaginează ca un USR mai conservator, atunci nu există electorat pentru el, ar fi exact Partidul Noua Românie, care deja a sfârșit la locul lui natural, în PNL. Deci ori RO100 e altceva, dar nu văd ce, ori se poziționează ca un liant, ca un proiect de largă alianță împotriva PSD, care să le reunească pe toate celelalte.
                • 0 (0 voturi)    
                  asta vom vedea la europarlamentare (Marţi, 13 februarie 2018, 16:46)

                  bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

                  Parerea mea e ca exista mai mult de 50% electorat pentru care familia traditionala e tabu. Poate ma insel, dar asta e evaluarea mea, gindindu-ma ca romania nu e formata doar din orasele unse se protesteaza si unde exista mult electorat USR. Si tot dupa parerea mea, USR si-a antaginizat acest electorat fara sa-i ceara nimeni.

                  Iar din cei pentru care familia traditionala e tabu, exista suficienti care nu voteaza PSD si care considera ca PNL = aceeasi mizerie (afirmatie care are o doza de adevar in ea). Si din electoratul asta se poate aduna mai mult de 5% la niste alegeri. Doar ca ceea ce nu vad nici la PNL, nici la USR nici la RO100 e propriul program. Nu poti sa te prezinti la alegeri doar ca sa fii anti PSD. Ai nevoie de un program economic articulat, cu citeva puncte clare. Ceva gen: reforma educatiei, reforma fiscala, autostrazi, justitie. Un plan bine articulat, pe care sa-l inteleaga tot poporul si care sa genbereze convingerea ca merita sa fie votati. Ori deocamdata nu se vede nimic de nicaieri.

                  In concluzie, RO100 daca va veni cu un program pragmatic, va atrage multa lume din zona conservatoare. Daca va ramane doar cu 3 postari pe luna in care ia atitudine in chestiuni de bun simt, nu-i vad trecind pragul de 5%. Iar comparatia cu PNR mi se pare ridicola... Nu la conservatorism din ala ma refeream...
    • -4 (6 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 12 februarie 2018, 10:05)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      este o facatura cu acelasi autor.Cei care au capturat USR cu cei care acum lucreaza RO 100.De fapt vor sa puna mana pe PNL si sa il converteasca.PNL este convins ca o sa vina la guvernare in 2020 pe fondul nemultumirii anti PSD.In 2020 nu va mai fi absenteism si sunt mari sanse ca PNL sa faca jocul asta.
      Problema este ca si PSD stie ca in 2020 o sa piarda alegerile si se va intelege cu PNL.Odata tu odata eu la furat.
      Cineva vrea sa le strice jucarica si sa captureze PNL.Asa ca se infiinteaza RO100 care are sanse mari sa ia electorat de la PNL precum si nehotaratii.Se vede asa ptr ca PNListul Catarama fostul agent de comert exterior a regimului Ceausescu se agita pe la televiziuni disperat de actiunea RO 100.Stie el cum este sitemul...
      • +3 (3 voturi)    
        P$D si penel€ NU au repudiat U$Lamul (Luni, 12 februarie 2018, 10:27)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        In Parlament se vede matematic ca Nucleul p$d din penel€ voteaza Puternic in sprijinulrP$D fie ca sunt Motziuni de Cenzurat, fie mandate DNA, U$Lamul Merge Mai Departe!
  • +20 (32 voturi)    
    Foarte bine! (Duminică, 11 februarie 2018, 21:13)

    UnOarecareRoman [utilizator]

    Doamne-ajuta! Ne-am saturat de javre, borfasi si compromisuri! E vremea ca la butoane sa ajunga in sfarsit elita Romaniei!
    • +2 (2 voturi)    
      ,,, (Luni, 12 februarie 2018, 8:48)

      erevan [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecareRoman

      ca orice elita sunt putini, nu trebuie sa uiti ca usl-ul totusi face treaba de opozitie spre deosebire de pnl si basisti. apropo, observ ca postacii blondei udrea sunt activi pe acest site. trebuie doar sa spui ceva adevarat de base si ai lui si apar....nici moderatorii nu sunt straini de asta,
  • +3 (19 voturi)    
    Hai cu alianta PNL-USR-R100 (Duminică, 11 februarie 2018, 21:15)

    BobMuller [utilizator]

    Asta ne e salvarea, daca PNL renunta la orgolii si la impartirea functiilor pe care nu le au.

    Pot alege sa fie lichele si sa faca blatul #4385 cu PSD, sau pentru prima data sa preia puterea si sa guverneze bine, pentru cetateni.

    Toata Romania sta practic in decizia PNL si tot optimismul din lume nu va salva tara de la decaderea in republica bananiera daca PNL face iar blat cu PSD.
    • +8 (18 voturi)    
      Penel€ e subordonat P$D (Duminică, 11 februarie 2018, 23:02)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      In actuala “arhitectura “ de Oameni Noi la penel€ nu poate fi vorba!
    • +3 (3 voturi)    
      Pai tocmai aici e problema cu PNL (Luni, 12 februarie 2018, 8:49)

      tarantella [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      Ca daca pot alege "sa faca blatul cu PSD" nici nu stau pe ganduri (exemple? doua: guvernarea Tariceanu cu PSD pe post de pilot, USL). Mai bine sa n-aiba nici o alegere de facut. Sau, si mai bine, sa faca blat cu PSD, dar in opozitie.
    • +5 (5 voturi)    
      PNl nu mai are (Luni, 12 februarie 2018, 10:10)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      sanse sa se curete, nici de aripa taliban-uslama, nici de aroganta stupida. Luati-va gindul! Ne trebuie partide curate, care sa redea romanilor pofta de mers cu incredere la vot. PNL e pe duca, iar procentele se vor ineca progresiv. Usalmul i-a pus capac, chiar daca membri mai cred ca partidul poate fi salvat. Era un principiu sfint in PNL traditional: nu te aliezi cu mostenitorii lui Stalin. Micul Dolfi Antonescu a facut-o, dupa care a plecat, si-si maninca linistit banisorii mizeriei toxice, pe care a pus-o la cale cu plagiatorul mitoman, ponta.
  • -4 (24 voturi)    
    2020? (Duminică, 11 februarie 2018, 21:21)

    Soarele [utilizator]

    ... too little, too late.
  • +18 (34 voturi)    
    In sfarsit!!! (Duminică, 11 februarie 2018, 21:31)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Bravo! E vremea voastra!
  • +1 (9 voturi)    
    Ducem lipsa de oameni politici credibili. Partide (Duminică, 11 februarie 2018, 21:37)

    ty [utilizator]

    avem destule. Politica se invata daca se poate de la cei mai buni. Un partid nou este pierdere de vreme.

    Partide neparlamentare
    Partidul Ecologist Român (PER)
    Partidul România Mare (PRM)
    Uniunea Creștin Democrată din Romania
    Partidul Noua Românie (PNR)
    Partidul Noua Dreaptă (PND)
    Partidul Noua Generație - Creștin Democrat (PNG-CD)
    Partidul Socialist Roman (PSR)
    Partidul Pirat (PP)
    Partidul Oamenilor Liberi (POL)
    Partidul Civic Maghiar (PCM)
    Partidul Național Democrat Creștin (PNDC)
    Uniunea Populară Social Creștină (UPSC)
    M10
    Partidul Democrație Directă România (DDR)
    Partidul Platforma Actiunea Civica a Tinerilor (PACT)
    Partidul Furia Meritului (FM)
    Partidul Comunistilor (PC)
    Partidul România Unită (PRU)

    Mai sunt si in parlament 2 partide ceva mai noi. Restu sunt istorice . . .
  • -1 (17 voturi)    
    stiu ca o sa fiu injurat... (Duminică, 11 februarie 2018, 21:51)

    liviu_ [utilizator]

    da mie nu prea imi convine inca un partid

    deci o sa fie PNL, PMP, M10, USR, PR100 ... daca unu din astea obtine sub 5% o sa fie voturi pierdute...
    mai mult... sansele de a castiga alegeri locale se diminueaza simtitor...

    mai multe partide de dreapta este in avantajul psd....

    ar trebui sa m10 si/sau pmp sa dispara... altfel o sa aiba psd un foarte mare avantaj...
    • +5 (13 voturi)    
      Cine voteaza cu M10 si PMP? (Duminică, 11 februarie 2018, 22:15)

      BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Nu vad nicio miscare pentru astea doua.
      • +9 (9 voturi)    
        programul electoral, unde e ? (Duminică, 11 februarie 2018, 23:36)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

        parca comentam un meci de fotbal si evolutia etapei.

        ce conteaza ce partide, daca ce promit in campania elctorala, adica programul electoral, nu il duc la capat ? Mai mult daca ce conteaza daca aduc chestii noi in Parlament care nu au fost discutate o secunda in campania electorala, care nu fac parte din programul lor electoral ? Aici ma refer la psd si alde cu legile Justitiei.

        Degeaba discutam care ce voturi obtin daca ei nu respecta ce promit si asta fiindca Romanii uita mereu ce (nu) au facut politicienii.

        Solutia ar fi ca programul electoral sa fie depus cu lista partidului la BEC si publicata in monitorul oficial. De asemenea chestiile noi, cum ar fi Legile Justitiei, sa fie ori prin programele electorale, ori in parlament discutate cel putin un an si votate cu cvorum 100% si validat cu %80 din parlamentari.
        Cu astfel de reguli aducem consistenta in viata politica din Romania.

        Dragnea si Tariceanu se simt ca pe tarlaeaua lor, ei cred ca au primit un cec in alb, nu conduc altceva decat o dictatura paralmentara, aducand modificari legilor, nevotate de Romani.

        Nu votam oameni ci ideii, solutii la probleme pe care Romania, Romanii le au, si pentru asta trebuie sa avem un mecanism sa nu lasam altfel de modificari sa se intample.
        • +5 (5 voturi)    
          Nu mai asteptati candidati magici care nu exista! (Luni, 12 februarie 2018, 8:27)

          BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui cladob

          Cu totii stim ca ne trebuie multe, dar mai intai trebuie sa alegem niste oameni la conducerea tarii care nu sunt hoti.

          In momentul de fata, oricare non-hotz e mai bun decat PSD - groparii tarii.

          Daca ar fi vorba de literatura in loc de democratie, am fi in faza "scrieti baieti, numai scrieti".

          Deja sunt cateva partide bune de votat (USR, R100), doar prin prisma faptului ca ar lucra pentru Romania, in loc sa o distruga cum face PSD.

          Nu fiti fraieri! Nu mai asteptati candidati magici care sunt buni la toate, deoarece atunci cand nu votati ce se ofera, PSD inevitabil castiga!

          Din dorinta voastra de perfectiune, PSD ramane la putere! Votati USR sau R100!
          • 0 (0 voturi)    
            subscriu (Luni, 12 februarie 2018, 22:41)

            cladob [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

            sa nu votam hotii: fsn, pdsr, PSD, ALDE, PMP, UDMR si chiar PNL, care nu urmaresc decat interesele lor de grup.

            votati USR sau R100!
          • 0 (0 voturi)    
            mai draga - sa-ti spui parerea mea (Marţi, 13 februarie 2018, 16:12)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

            In tara sunt si persoane care nu sunt de partea hotilor si au coloana vertebrala - dar nu este suficient.

            Chiar m-am intrebat cum de se intampla ca oricine ajunge la butoane, si ca sa intelegi matale corect, dar oricine ar ajunge la butoane simte nevoia sa bage mana in borcanul cu miere.

            carevasazica intai ne trebuiesc oameni capabili sa reziste tentatiei - si cred io ca pana la sfarsitul perioadei se prinde cel putin un guster din USR cu mana in borcan - asa ca USR bye-bye.

            In pasul al doilea, adicalea dupa alegerea persoanei in functie de caracter, as alege dupe ce stie sa faca - daca este bun in meseria sa atunci DA - daca nu, poti sa iaba caracterul lui Dzeu nu imi pasa - poate sa stea acasa sau sa se ridice la ceruri.

            In al treilea rand m-as preocupa cum sa invalidez pe cei care mint in alegeri - vine unul care zice ca imi aduce luna de pe cer si brusc constat ca nu poate duce galeata de gunoi ce sa ma duca pana la luna??? Pai nu ar trebui sa il invalidez pe acesta pentru ca a promis lucruri pe care io, in naivitatea mea, le-am crezut???

            Nu constructia politica este problema - desi cei de la 100 se confrunta acum cu ea.

            Vezi ce fac astia acum - nu vor doua tururi - oare de ce??? Firea este esecul intruchipat si P$D-ul care insa va deveni majoritar in baza legislatiei actuale dupa viitoarele alegeri locale...

            Stat esuat scrie pe noi pentru ca nu stim sa ne identificam corect problemele, sa le abrdam priorizat, diciplinat si consecvent.
      • +3 (3 voturi)    
        PMP (Luni, 12 februarie 2018, 10:06)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

        PMP sustine 300 de parlamentari...
        Ideea este luata in deradere pe unde apuca postacii...in schimb Sebastian Ghita sau Ponta sunt tratati cu decenta...

        Ce tara...
    • +4 (6 voturi)    
      In 2019 (Duminică, 11 februarie 2018, 23:19)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ... se vor desfasura alegerile europarlamentare. Ele vor fi o buna ocazie pentru partide de a-si testa baza electorala. Scaderea sub 5% ar fi un semnal clar ca este necesara intrarea in aliante pentru locale si parlamentare.
      • +1 (5 voturi)    
        ati sesizat (Luni, 12 februarie 2018, 6:59)

        vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

        Corect. Ținta sunt europarlamentarele. Cioloș și apropiații lui ne vor abandona în țară pentru a ne reprezenta la Bruxelles.
        Nu că asta ar fi rău.
        Doar că e mai puțin decât am sperat.
        • +1 (5 voturi)    
          Corect (Luni, 12 februarie 2018, 11:04)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui vax-albina

          Deddy si fetidele combinatii cu penel€ se intampla pentru ca in Romania NU avem Politicieni de Calibru!
        • +2 (2 voturi)    
          la asa o soparla "eleganta" (Luni, 12 februarie 2018, 16:42)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui vax-albina

          numai "un domn", anti-pesedist bineinteles, putea raspunde
    • 0 (0 voturi)    
      ,,, (Luni, 12 februarie 2018, 8:51)

      erevan [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      liviu, pmp-ul nu are ce cauta pe lista ta. sunt din liga mare a securidtilor si mafiotilor impreuna cu pnl si psd,
    • +1 (1 vot)    
      hehe (Luni, 12 februarie 2018, 11:05)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      M10 nici n-a prea fost, oricum acum nu mai este nimic ramas din el. PMP, atit timp cit e Basescu acolo, e tot un fel de PSD (aliat cu PSD peste tot prin consiliile judetene si locale). PNL e partidul mare de dreapta. USR e pentru cinev vrea alta clasa politica, pe orice CV de parlamentar USR te uiti vezi ca e din alt film. Acu, de ce Ciolos nu a ales sa intre in USR, greu de zis. Sa vedem de ce -s in stare la europarmanetare.
  • +6 (18 voturi)    
    Io nu înțeleg (Duminică, 11 februarie 2018, 22:15)

    Adrian Calin [utilizator]

    Așa au ajuns în turul doi Iliescu și Vadim acum 18 ani, Stolojan și Isărescu s-au băgat amândoi să candideze (nu mi-e clar care a jucat pentru Iliescu deși am o vagă senzație cine). Dacă nu se unesc cu USR-ul o să sfârșim în 2020 tot în brațele PSD-ului și atunci chiar că putem să punem cruce României.
    • +3 (9 voturi)    
      Fac alianță împreuna... (Duminică, 11 februarie 2018, 22:49)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Calin

      PNL+ RO 100+ USR...
      Nu e un lucru rau....
  • -8 (12 voturi)    
    Cee bineee, (Duminică, 11 februarie 2018, 23:20)

    meditatorul [utilizator]

    nici astia nici useleul nu mai pupa parlanemtul! Ha, ha, ha!
    • +1 (13 voturi)    
      Naivule (Duminică, 11 februarie 2018, 23:46)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui meditatorul

      P$D si is a creat Propria Opozitie! Penel€ este Acoperirea/ Alibiul, or aliantza usere vechi +usere nou = un mare gogoloi maron
  • +1 (15 voturi)    
    Divizarea dreptei continua (Luni, 12 februarie 2018, 0:01)

    of of [utilizator]

    Chiar era nevoie de inca un partid de dreapta? Mai ales dupa plecarea lui Nicusor Dan (orchestrata tot de oamenii lor!), cei din Platforma R100 puteau foarte bine sa se uneasca cu USR, chiar nu stiu ce ii desparte, sunt exact pe aceeasi nisa, acelasi tip de partid, cu oameni noi, profesionisti, de dreapta, mai din zona tehnocrata nu politicieni de cariera. Ati „stricat” si USR-ul si va mai faceti si alt partid. Sper sa fuzionati cu USR sau macar sa ne spuneti ce va deosebeste atat de tare de USR de era nevoie de inca un partid?!? De ce să pun stampila pe voi si nu pe USR? Mai ales ca unii oameni din Platforma R100 sunt parlamentari USR (Ghinea, Drulă). Foarte ciudat: sa fii membru (parlamentar!!) al unui partid si sa pui umarul in acelasi timp la constructia altui partid politic, de la zero, care iti este CONTRACANDIDAT la urmatoarele alegeri. Nu e deloc un demers onest.
    Prea multe ORGOLII in partidele astea două, prea putin interes pentru viata de zi cu zi a romanilor. Dl. Ciolos este prost sfatuit. Luați-vă un strateg adevărat, nu pe C. Ghinea! Îmi pare rau ca l-am votat pe Ghinea, ar trebui sa isi dea demisia din USR si din Parlament.
    Nu e vorba de CV-ul si de cariera voastra, domnilor, este vorba de viata noastra. O sa avem 2 partidulețe de 5-6-7%, ce am rezolvat? PSD va avea 40%, cel puțin, pentru că nu au contracandidat. Nu mai bine îi ajutati pe cei de la Demos cu partidul ala de stanga? Măcar străduiți-vă să atrageți cumva votanți din sfera PSD.
    Iar pentru Primăria București constat că nu au niciun plan, rămânem cu Firea primar încă un mandat, va fi DEZASTRU! Deja e o mizerie de nedescris prin oraș (tone de praf pe strazi, trotuare și in aer), va fi mult, mult mai rau pana in 2024. Nu va construi nimic, dar va fura tot. Poate le vine totuși mintea la cap să se unească în jurul unui candidat comun.
    CE vă deosebește atât de mult de USR de era nevoie să faceți alt partid??? Lăsați orgoliile și teoriile politice deoparte, PSD are in continuare 40-45%.
    • +2 (4 voturi)    
      Eu cred că e nevoie (Luni, 12 februarie 2018, 6:25)

      c.radu [utilizator] i-a raspuns lui of of

      de un partid nou pe dreapta. Nu știu dacă R100 va fi ceea ce doresc, însă sper că nu va avea aceeași orientare ca USR, pentru care am considerație, dar care are orientare de stânga. Eu sper ca R100 să fie un partid modern de dreapta, din care să facă parte inclusiv Clotilde Armand și Sergiu Moroianu. Și ar fi necesar, pentru că există un electorat de dreapta care nu mai este reprezentat de nimeni, care asumă valori de genul: muncă, cinste, transparență, eficiență, competență, dar și familie, copii, credință.
    • +7 (7 voturi)    
      PNL e este (Luni, 12 februarie 2018, 10:07)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui of of

      partenerul PSD. Odata furi tu odata fur eu.Intre alegeri ne injuram ca sa pacalim prostii. Da.... fara penale....
  • +2 (12 voturi)    
    Profesionist, dar si cu inteligenta politica? (Luni, 12 februarie 2018, 0:29)

    Chiar Eu [utilizator]

    Vor mai smulge si ei niste voturi de la USR si poate si de la PNL si s-ar putea ca in final nici USR nici partidul lui Ciolos sa nu intre in parlament, iar daca intra vreunul dintre ele sa aiba pe la 5%. Din redistribuirea voturilor partidelor care nu au obtinut 5% castiga PSD. Eu stiu ca in Romania multi vor alta politica dar cand vine vorba sa votezi partide noi cu fete noi nu prea treci de 10% si s-a vazut in 2016. Acum un an, dupa ce nu s-a inteles cu Nicusor Dan, Cilos zicea ca nu va infiinta un nou partid pentru a nu faramita vorutile dreptei:
    https://goo.gl/vf1QPK
    Nicusor Dan a plecat din USR ca urmare a actiunilor lui Ghinea , membru al guvernului Ciolos si sustinator al intrarii acestuia in USR, iar Cilos ar fi putut acum veni in USR, ba chiar este rugat prin apeluri publice semnate de parlamentarii USR:
    https://goo.gl/QqnYu5
    Si Ciolos isi face partid!
    In 2016 nu se voia nici in PNL nici in USR, ba chiar se delimita de ele, dar se vedea prim ministru propus de aceste partide, fara sa candideze la parlamentare si fara a face campanie electorala propriu-zisa, de s-a ajuns la o campanie electorala a PNL de toata jena, iar PSD a castigat fluierand.
    In tot anul ala de cosmar 2017 ce a facut de fapt? Daca ar fi candidat si ajungea macar in parlament, altfel se putea manifesta.
    Acum isi face partid pentru a face praf voturile celor care chiar isi doresc un alt tip de politica.
    • -4 (4 voturi)    
      SECURIST (Luni, 12 februarie 2018, 8:27)

      sun [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Un securist din alta ceata! (stat cu multe cete de fosti si actuali lucratori in servicii de spionaj_aceasta este romanica!)
    • +5 (5 voturi)    
      Si PNL ce a oferit asa tare? (Luni, 12 februarie 2018, 8:31)

      BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Cu ce anume a venit PNL-ul?

      Din cate vad, astia se complac in rutina, ies din sala in loc sa voteze impotriva PSD-ului, voteaza amendamente dubioase la legile dubioase ale PSD-ului, dau motiuni cand nu au nicio sansa etc.

      PNL inca face opozitie de forma, mai bine votez cu USR, ei se straduiesc si nu sunt nici infestati de baronet.
      • +4 (4 voturi)    
        Nici nu am spus altceva! (Luni, 12 februarie 2018, 11:34)

        Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

        Ai dreptate in privinta PNL. Nici eu nu i-as vota inclusiv din motrivele expuse de tine.
        Eu nu inteleg de ce Cilos nu merge in USR pentru a construi un partid impreuna. Oricum mare parte din parlamentarii USR, inclusiv actualul presedinte, il sustin.
  • +5 (5 voturi)    
    Visez la niste alegeri (Luni, 12 februarie 2018, 7:51)

    Francisc 1 [utilizator]

    In care sa aleg intre USR si Romania100 si restul politicii de pana acum sa fi fost de fapt un cosmar ! M-am trezit , e trist.
  • -6 (6 voturi)    
    Aceasi Marie cu alta palarie (Luni, 12 februarie 2018, 8:16)

    sun [utilizator]

    Foamea dupa ciolan , pardon foamea lui Ciolos dupa ciolan! Probabil nu a uitat cat de bine este sa iei cu japca 200 de ha in mijlocul Bucurestiului , sa le dai cu dedicatie unor prieteni( licitatie de forma !) si sa sa le intitulezi DELTA VACARESTI ! Mare HOTIE tovarase Ciolos ! De fapt ma repet: tov CIOLOS ar veni ca o manuse perfecta pentru un PSD reformat !
  • +3 (5 voturi)    
    Mi se pare ca nu se grabesc (Luni, 12 februarie 2018, 9:20)

    florinos [utilizator]

    Mie mi se pare ca nu se grăbesc, daca vor sa fie votati ar trebui sa apara mai mult TV, sa se implice in viata politica, sa faca opozitie alaturi de USR, nu sa dea Ciolos un comunicat pe facebook o data pe trimestru. Vrem implicare totala.
  • 0 (4 voturi)    
    ooof! (Luni, 12 februarie 2018, 10:07)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...comentatori... nu observati ca nu aveti nicio finalitate?
  • +4 (6 voturi)    
    Hahaha (Luni, 12 februarie 2018, 11:28)

    RaduMischie [utilizator]

    Auzi, la vara actele partidului!
    Astia nu inteleg nimic. Daca sa iti faci partidul iti ia atata timp, ori esti incompetent, ori nu ai cu cine sa faci partidul, ori va certati intre voi cine ce functie sa ocupe si ce puteri sa aiba. In nici un caz nu imi da un semnal bun.
    Din pacate, la fel ca USR, acest partid nu va reprezenta nimic. Pentru ca, la fel ca USR, au o mare problema: oamenii sunt in mare parte onorabili si inteligenti - dar de aici si problema - toti vor vrea sa fie lideri si nici unul nu va vrea sa fie soldat. De aceea nu vor avea o structura puternica in teritoriu si nu vor face treaba.
    Si vor lua din procentele USR/PNL. Caci PSD are masa lui de votanti - acei 18-25% din populatia cu drept de vot, dar care merg la vot si castiga prin neprezentarea (sau canibalizarea) celorlalti.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu neapărat (Luni, 12 februarie 2018, 12:11)

      c.radu [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

      Eu nu cred că vor lua din electoratul USR, ci din cel pasiv, care n-a ieșit la vot. De la cei peste 50% absenteiști poate lua și R100, și USR sau PNL, cu condiția să le câștige încrederea sau măcar speranța.
      Dacă ar ieși la vot toți care n-au votat anii trecuți, PSD ar putea rămâne chiar minoritar în parlament.
      • +1 (1 vot)    
        Corect (Luni, 12 februarie 2018, 13:03)

        RaduMischie [utilizator] i-a raspuns lui c.radu

        Dar cred ca esti de acord cu mine ca:
        - electoratul PSD vede un singur partid pe care trebuie sa-l voteze (si apoi il voteaza in mod disciplinat)
        - electoratul non-PSD vede acum 2 partide (PNL si USR) plus ce se va mai adauga (R1000 astia sau cum se numesc). Practic, ai de ales din 3. Iar aceste trei partide au o misiune mult mai grea, ele trebuie sa convinga un electorat "cu pretentii" sa iasa la vot, adica toti aia care se declara anti-PSD dar se p...a pe el de vot.
        Nu prea vad cum ar da cu plus aici. Ma tem ca, la fel ca si cu USR, si cu acest nou partid ne bucuram ca avem o alternativa, dar in realitate, tot PSD are de castigat.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă