Lia Olguta Vasilescu: Vom scoate din randul pensionarilor pe cei care nu au un stagiu minim de cotizare de 10 ani, adica cei cu pensia minima. Ei vor avea statut de asistat social, cu o legislatie proprie

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 11 februarie 2018, 21:17 Revista Presei | Radio TV


Lia Olguta Vasilescu
Foto: Captura Antena 3
Ministrul Muncii, Lia Olguta Vasilescu, a declarat la Antena 3 ca noua lege a pensiilor ii va exclude din randul pensionarilor pe cei care nu au un stagiu minim de cotizare de 10 ani, adica cei cu pensia minima, acestia urmand sa aiba statut de asistati social, reglementat printr-o legislatie proprie.

Invitata duminica seara intr-o emisiune la Antena 3, Olguta Vasilescu a fost intrebata despre noua lege a pensiilor si daca aceasta va corecta situatia a peste 3,2 milioane de romani cu pensii sub 1.000 de lei.

"Da. In primul rand ca vom scoate din randul pensionarilor pe cei care nu au cotizat 10 ani, nu au un stagiu minim de cotizare de 10 ani. Adica cei cu pensia minima. Culmea este ca cei cu pensia minima i-au prins din urma pe foarte multi care au cotizat 15-20 de ani si care sunt tot pe la suma de 500-600 de lei. Ei vor avea un fel de statut de asistat social si vor fi intr-o legislatie proprie. Pentru ei, anul acesta, de la 1 iulie, pensia creste la 640 de lei. Dar atentie: nicio alta pensie din Romania, inclusiv pentru ceilalti care au cotizat peste 10 ani, nu va cobori sub acest cuantum de 640 de lei", a explicat ministrul Muncii.

"Intr-o parte vor ramane pensionarii care vor creste pe punctul de pensie prognozat sa fie 1.775 de lei pana in anul 2020, iar in partea cealalta nu se va mai creste pe punctul de pensie, ci, atunci cand statul va considera ca este necesar sa mareasca aceste indemnizatii minime, vor fi facute cresteri, dar clar nu in acelasi ritm cu cei care au cotizat", a completat Vasilescu.


Citeste mai multe despre   





















Citește pe Știrile ProTV

VIDEO „Mașina viitorului”, lansată de producătorul rus Kalașnikov. Va atinge 100 de km în șase secunde 

Producătorul rus de armanent Kalaşnikov se lansează pe piaţa auto şi vrea să rivalizeze cu Tesla.

18300 vizualizari

  • +5 (33 voturi)    
    Uau (Duminică, 11 februarie 2018, 21:22)

    mitg [utilizator]

    Macar acum era momentul sa remedieze cineva situatia asta.
    • +41 (45 voturi)    
      daaa clar! (Luni, 12 februarie 2018, 0:23)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Am vazut deja salariul negativ, asteptam si pensia si alocatia pentru copii negativa!
    • -1 (1 vot)    
      Intr-adevar (Luni, 12 februarie 2018, 20:41)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Ideea este foarte buna si corecta. Insa implementarea.....mai bine nu ne gandim ca ne ia durerea de cap :)
    • +1 (1 vot)    
      smecherie (Marţi, 13 februarie 2018, 10:14)

      Ipse1954 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      De ce sa nu se bucure si ei de contributiile platite? Le dai pensia care li se cuvine si daca este sub venitul minim (care ar trebui sa asigure un trai decent oricarui cetatean), ii dai de la bugetul statului diferenta. Este o hotie aici, oamenii nu isi vor mai primii pensiile cuvenite, vor trebui sa astepte cind vor mari ei (psdeaua si altii) ajutorul social. Asta este esenta deciziei volgutei, sa plateasca mai putin, sa faca economie! Oricum bugetul AS este varza si se completeaza de la bugetul statului. In felul acesta vor da bani mai putini, chiar volguta se devoaleaza in ceea ce spune, asta e intentia si smecheria. Este dreptul lor sa primeasca pensie pe cit au contribuit, mult, putin, este munca lor!
  • +32 (50 voturi)    
    PSD = saracie nationala (Duminică, 11 februarie 2018, 21:22)

    2087 [utilizator]

    PSD scade pensiile din nou, fiindca PSD nu stie altceva.
    • +32 (42 voturi)    
      Isi dau cu ciocanul peste degete..... (Duminică, 11 februarie 2018, 22:22)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      Pentru ca cei care se incadreaza in aceasta categorie faceau parte dintre votacii constiinciosi ai P$D. Se stiau cu musca pe caciula si atunci dadeau votul la cei care au inventat aceasta anomalie. Pensie minima pentru 3-4 ani lucrati, apropiata de cea pe care o lua o nenorocita care a stat in spatele vreunui ghiseu 30 de ani cu o leafa mica.
      • +44 (46 voturi)    
        ... (Duminică, 11 februarie 2018, 22:56)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Mai mult decat bunica-mea care si-a rupt oasele la CAP si cand a ajuns in spital asta toamna o intrebau dar cat vrei sa traiesti, mamaie?
  • +20 (30 voturi)    
    stagiul minim e 15 ani nu 10 ani (Duminică, 11 februarie 2018, 21:25)

    Kivek [utilizator]

    sau schimba PSD si stagiul minim de cotizare?
    • +18 (22 voturi)    
      pana in 2001 a fost 10 ani (Duminică, 11 februarie 2018, 23:22)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      deci sunt acum pensionari care s-au pensionat depasind acel stagiu minim in momentul pensionarii. Ar fi incorect ca dintr-o data sa devina asistati social desi ei indeplineau conditiile de atunci pentru pensionare.
      • +5 (5 voturi)    
        dar in 2001 nu exista "pensia minima" (Luni, 12 februarie 2018, 11:44)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

        Deci respectand calculele de stabilire a punctelor de pensie, cu tot cu penalizarile prevazute - oricum primesc bani mai multi decat au contribuit.
        Cred ca ar trebui sa se clarifice exact cat se aloca suplimentar de la buget pentru PENSII bazate pe CONTRIBUTIE si cat e ajutor social. E ciudat totusi ca alde P$D au abordat un astfel de subiect, cred ca s-a ajuns la funcdul sacului.
    • -26 (28 voturi)    
      stagiul minim e 35 de ani (Duminică, 11 februarie 2018, 23:33)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      de unde asta cu 10 sau 15 ani.........adica unii e mai prosti , sau cum?
      • +29 (29 voturi)    
        ala e stagiul complet (Luni, 12 februarie 2018, 1:22)

        Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        desteptule
        • +11 (11 voturi)    
          Poate el vrea (Luni, 12 februarie 2018, 8:04)

          Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

          sa lucreze 60 de ani, ce aveti cu omul? :))
      • +6 (6 voturi)    
        pune (Luni, 12 februarie 2018, 7:51)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        mana si citeste inainte de a comenta.
        Te salvezi de penibil.
      • +3 (3 voturi)    
        Ai dreptate: "unii chiar e"! (Luni, 12 februarie 2018, 8:26)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        :-)
      • +11 (13 voturi)    
        stagiul complet e 35 de ani (Luni, 12 februarie 2018, 10:44)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Dupa parerea mea stagiul minim ar trebui sa fie zero, cum e in vest. Daca eu sunt angajat 2 ani in Romania, 2 in spania, 2 in italia, 2 in franta, 2 in belgia si tot asha, ar trebui sa primesc de peste tot pensie proportional cu cit am cotizat. Calculat bineinteles la cit am cotizat, nimic in plus, dar sa primesc banii si daca am lucrat in Romania sub 10 sau 15 ani.
      • +6 (6 voturi)    
        Stagiul MINIM vs stagiu COMPLET (Luni, 12 februarie 2018, 11:31)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        stagiul minim e 15 ani iar stagiul complet 35 de ani. adica doar cei care au stagiul COMPLET primesc 1 punct de pensie. asta daca nu sunt pensionari speciali, care pot sa lucreze 15 ani si primesc pensie ca pt stagiul complet
        • 0 (0 voturi)    
          unde spune (Luni, 12 februarie 2018, 13:12)

          Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          ca cei care au 35 de ani primesc 1 punct?
    • +12 (12 voturi)    
      Casa de Pensii Independenta de stat (Luni, 12 februarie 2018, 9:30)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Este primul pas. Cati bani ai strans, atat platesti. Acum vreo 20 de ani sa ne amintim, erau mai mult mai multi bani in fondul de pensii decat se plateau. Ce a facut statul cu acesti bani ??? I-a furat, le-a dat alte destinatii. Acum e invers si-i bai. Dupa aceea, al doilea pas, pensie pe principiul contributivitatii. Cat ai dat, primesti proportional inapoi cu ce-ai dat. Trebuie sa se termina cu indivizii cu pensii speciale nejustificate prin nimic, care rontaie din banii nenorocitilor ce si-au rupt spinarea 40 de ani in fabrici si uzine. Al treilea pas, trecerea cu incetul la pensiile private ( cu o legislatie extrem de aspra pentru administratori, sa nu fure banii). Daca ai un fond suficient la 50 de ani, te pensionezi la 50 si cat traiesti te plimbi si vezi lumea. Daca n-ai strans pentru ca ai stat prin carciumi, munceste tataie pana la 80 de ani. Daca nu se fac acesti pasi, niste profitori care n-au facut mai nimic vor avea pensii uriase, statul se va plange mereu de bani iar marea majoritate a pensionarilor vor fi umiliti si muritori de foame dupa o viata de munca utila societatii.
      • +14 (14 voturi)    
        esti glumets.... (Luni, 12 februarie 2018, 10:47)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Pai daca ar fi casa de pensii independenta, ce valoare ar mai avea ea pentru PSD?
        In primul rind toate firmele de stat care nu platesc ever CAS si CASS n-ar mai putea sa-si stearga pur si simplu datoriile dupa cum vor, iar in al doilea rind nu s-ar mai putea partidul lauda cu maririle de pensii in prag de alegeri. Atit timp cit va fi PSD la putere, orice formula matematica de calcula a ceva, orice, va fi inlocuita cu bunul plac al pixului de la minister.
  • +27 (43 voturi)    
    asta-i idioata? (Duminică, 11 februarie 2018, 21:32)

    torna_fratre [utilizator]

    pai /// daca au cotizat sub 10 ani de ce sunt asistati sociali?
    Adica unul care a cotizat 9 ani si 11 lui va avea pensie egala cu unul care nu a lucrat deloc?
    tu esti de-a dreptul idioata!!!!!
    Faceti pensii minime pentru 0 ani cotizatie si adaugati procent pe urma functie de anii de cotizatie.
    De ce umiliti romanii care au cotizat totusi ani buni la pensie si-i bagati in aceeasi categorie cu cei care nu au cotizat de loc?
    Este neconstitutional sa stabilesti pensie egala pentru un necotizant cu un cotizant.
    Este de-a dreptul fascist ca sa citez un psd-ist .
    Sau sa inteleg ca statul va returna contributia pentru cei 9 ani si 11 luni din moment ce respectivul va lua aceeasi pensie ca unul care nu a cotizat?
    uite cate surse de intrebari pentru ziaristii deontologi.
    • +12 (26 voturi)    
      Ai dreptate sa fii revoltat (Duminică, 11 februarie 2018, 23:03)

      Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

      Pensiile de stat, peste tot in lume, sint scheme Ponzi:

      https://www.creators.com/read/judge-napolitano/04/13/taxation-is-theft

      Pe de alta parte, nu ea e idioata, ci cei care si-au pus sperantele in pensiile de stat.
      • +6 (8 voturi)    
        Cel mai interesant (Luni, 12 februarie 2018, 6:35)

        MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

        ar fi sa o intrebe cineva pe super "inteligenta" cu pricina cum se motiveaza legislativ faptul ca statul roman (reprezentat in "monumentul" de fatza sau de prostie de P$D) il lasa pe respectivul ....fara pensie.
        Ca pina acuma avea. De acuma incolo pauza.
        Legi scoase pe "genunche" de "expertzii" lu' peste partit.Fraieri or fi aia de raman fara pensie daca nu dau statul in judecata .....ca nu au cum sa nu cistige procesul.
        Super inteligentzii HOTZI de la P$Draci.
        Nu mai stiu de un' sa fure bani.
        Niste "neica-nime' ".
        GUNOIUUUUUUUUUU
      • +13 (13 voturi)    
        scuze, dar nu aveam optiuni! (Luni, 12 februarie 2018, 8:31)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

        "ci cei care si-au pus sperantele in pensiile de stat. "

        nu este vorba de optiuni, de ALEGERE, pt ca si inainte de 1989, si acum, din salariu imi retine contributia pentu pensia de Stat!
      • +9 (11 voturi)    
        Ale dracu' pensii!! (Luni, 12 februarie 2018, 10:12)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

        Cand trebuia sa le dea Ciolos erau drept inalienabil ca sa citam propaganda cleptocratiei.
        Acum trebuie sa scoata ei pensiile si sunt "scheme Ponzi"
        Mai sa fie ce va mai b*se mintea!
    • +16 (18 voturi)    
      Atata o duce capu (Duminică, 11 februarie 2018, 23:26)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

      nu vad de ce ti faci nervi
      unde nu e .......ce sa ceri?
    • +9 (11 voturi)    
      Observatie corecta! (Luni, 12 februarie 2018, 8:29)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

      NU, nu sunt de acord cu "asa-i idioata" - idioti sunt cei care au votat-o, si care acum asteapat de la ea multa bunastare!

      Dar intrebare ta: "unul care a cotizat 9 ani si 11 lui va avea pensie egala cu unul care nu a lucrat deloc?" este foarte pertinenta!

      Numai ca explicatia este foarte simpla, bazinul electoral al pedesereului este format 99% din asistati social. Cel care a lucrat mai putin, deci nu are drept la pensie completa, a fost totuis in "campul muncii" -probabil ca nu va vota pedesereul! Dar cel care nu a lucrat niciodata, SIGUR va vota partidul lui Ilici!
      De aceea, noua legea a pensiilor este conceputa special pt ei, cei care NU au lucrat, evident ca ii avantajeaza ...
  • +24 (34 voturi)    
    A început trierea și la pensionari (Duminică, 11 februarie 2018, 21:42)

    mr_mojo [utilizator]

    Urmează alba-neagra ce va duce la scăderi ale pensiilor.
  • +23 (35 voturi)    
    zii de pensii suplimentare de cele speciale si (Duminică, 11 februarie 2018, 21:55)

    hopsinoi [utilizator]

    de principiul contributivitatii.

    Vrem sa se aplice exclusiv principiul contributivitatii la pensiile de stat.
    • +11 (11 voturi)    
      hehe (Luni, 12 februarie 2018, 10:49)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      daca vrei principii in general, si mai ales principii obiective, mergi la vot si voteaza anti-PSD. Astia fug ca dracu de tamaie de orice principiu obiectiv.
  • -35 (41 voturi)    
    un discurs al adevarului... (Duminică, 11 februarie 2018, 22:09)

    demaGOGU [utilizator]

    ...rar intalnit la politicienii romani.
    • +20 (24 voturi)    
      "discurs al adevarului"? :)) (Duminică, 11 februarie 2018, 23:10)

      Pardel007 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      esti tare! mai spune-ne!

      PS: sper ca o sa ai contributii ca postact pentru cel putin 10 ani. Ca daca ai doar pentru 9 ani si 11 luni sa zicem.. cam nasol.
      • -7 (11 voturi)    
        Pardele maica (Luni, 12 februarie 2018, 7:14)

        MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Pardel007

        cum vine aia "postact"
        e dupa ....infaptuirea ...actului ...cu pricina?
        Numai dupa se poate?
        Ai ajuns la grupa mare la gradinitza?

        V-au dat si Ceferticat d'ala de licentza dupa ce ai terminat/manglit grupa mica?

        Varu Cocardel ce mai face?

        Piranda e bine?
        Puradeii?
        • +5 (11 voturi)    
          Pana una-alta vad ca foloseste cratima (Luni, 12 februarie 2018, 10:21)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

          la fel de corect ca si tine !

          Apoi, el a bagat o litera in plus, tu nu bagi virgule, esti pe "minus" cu ele !

          PS. Mobidicii tai, bine si ei ?
          • 0 (0 voturi)    
            Mobidicii mei ma intreaba (Marţi, 13 februarie 2018, 21:10)

            MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Cind mai vii in vizita?
            Ca s-ar parea ca ai ramas dator.
            Imi ziceau sa-ti transmit ca ramane cum ati stabilit.
            Ziceau ei ca stii tu cum vine aia.
            Nu ma bag pentru ca e complicat doar pentru cunoscatori .Cica doar aia care stapanesc "-" ar sti.
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Luni, 12 februarie 2018, 11:56)

          Pardel007 [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

          Da mai MoemBius, am si "ceferticat de licentza". Important e totusi ca-mi explici tu ce e aia "postact" :) Apreciez efortul.

          Problema este nu un typo, ci faptul ca niste destepti iau decizii pentru noi toti - decizii care ne afecteaza pe toti si acum si in viitor. - si sunt oamenii care neconditionat ii sustin cu un "discurs al adevarului".

          Imi fac griji pentru potentiala mea pensie de peste cativa ani, si-mi fac griji si pentru parintii si bunicii mei, care vor fi afectati de prostia asta (bunica care a muncit mai bine de 30 de ani la CAP, care are pensie de nimic.. si in curand o sa ajunga "asistata social" - si o sa stea cot la cot cu pirandele, in fata primariei, cand vin banii. Pirande care nu au muncit nici macar o luna in viata lor.

          De discriminarea intre aia care au cotizat 9 ani si 11 luni, sau aia care au cotzat 10 ani.. eh.. "discurs al adevarului".

          Este totusi si o parte adevarata: "atunci cand statul va considera ca este necesar sa mareasca aceste indemnizatii minime". Cand va considera statul necesar sa mareasca aceste indemnizatii? Pai.. probabil inainte de niste alegeri.

          Dar asa e.. problema e ca am scris "postact" nu "postac".
          • 0 (0 voturi)    
            Amice vad ca tu nu te ai suparat (Luni, 12 februarie 2018, 17:10)

            MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Pardel007

            si ma bucur ca e asa
            eu am zis in gluma pentru ca am incercat sa inveselesc o situatie dramatica
            nu m-am legat de subiectul respectiv
            asa inteleg unii cum e sa faci haz de necaz
            Ma bucur ca s-a gasit Floarea de Sus sa faca ordine
            Nu ma supar ca n-am cum
            Fiecare cu ce poate.
            Mai interest era de punctat sa o intrebe cineva pe super inteligentza cenusie a P$D cum motiveaza legislativ taierea de pensie
            Conform legislatiei in vigoare persoana la pensie are pensie o sterge cu pixu si guma de sters asa
            aia sint banii pensionarului proprietate privata
            ma rog
            la ce sa te poti astepta de la niste hoti aia din Parlament = Camera DepuHOTILOR si SHMENAT
            Inca o data imi pare rau pentru bunica ta.
            E o situatie pe care doar P$Dracii o puteau creea.Asa's de buni.
      • +7 (7 voturi)    
        eroare! (Luni, 12 februarie 2018, 8:33)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Pardel007

        Nu-l compatimi pe trollul pedesersit, meseria de postac este printre cele ce beneficiaza de pansii SPECIALE, la ei nu se aplicaprincipiul contributivitatii!

        Un an de postare pro-Ilici echivaleza cau 5 ani de munca normala ...
      • +3 (5 voturi)    
        daca (Luni, 12 februarie 2018, 8:35)

        StefanN1978 [utilizator] i-a raspuns lui Pardel007

        ai doar 9 ani si 11 luni , poti cumpara vechime.. sac !! Nu mi se pare normal ca unul ce a cotizat sub 10 ani sa aiba pensia la fel cu unul ce a cotizat 15-20 de ani !
        • +1 (1 vot)    
          "nu mai fiti saraci"! (Luni, 12 februarie 2018, 12:02)

          Pardel007 [utilizator] i-a raspuns lui StefanN1978

          Sigur ca da.. Dar nu mai bine iti cumperi vechime pana la 35 de ani?

          Nici mie nu mi se pare normal ca unul care a cotizat sub 10 ani sa aiba aceeasi pensie cu unul care a cotizat 15-20.

          Tocmai de-aia masura asta e stupida, ca se apuca sa faca discriminare. Cand or sa ramana iar fara bani ca i-au dat pe cine stie ce, or sa mute limita mai sus: cine nu a cotizat minim 15 ani nu mai primeste pensie, si tot asa.
    • +5 (7 voturi)    
      Ce revelatie si pe capul Lingutei ! (Luni, 12 februarie 2018, 9:04)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ma infior !

      PS. De-atata "adevar" au inceput sa-i apara pistrui pe fata si nu numai ! :)
    • +6 (6 voturi)    
      doar atit ai putut? (Luni, 12 februarie 2018, 10:50)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Asta-i tot ce a reusit sa produca capsorul tau? Stii cum e, fiecare admira pe cei mai destepi ca el. Pe principiul asta, daca ai ajuns sa o admiri pe Olguta.... e de naspa.
  • +1 (19 voturi)    
    Marea inselatorie a pensiilor de stat (Duminică, 11 februarie 2018, 22:43)

    Attila the Hun [utilizator]

    Traducere din articolul "Taxation Is Theft" - By Judge Andrew P. Napolitano

    "Guvernatorul Texasului, Rick Perry, a produs o adevarata furtuna acum citiva ani cind a numit Social Security (sistemul federal american de pensii) o schema Ponzi. Dar avea dreptate. A fost o inselatorie de la bun inceput, si e o inselatorie si azi.

    Atunci cind, in 1935, Social Security a fost implementat, acesta a fost gindit ca un sistem care sa asigure o asistenta financiara minimala celor prea batrini ca sa mai munceasca. A mai fost gindit si ca un sistem care sa ii faca pe alegatori dependenti de democratii lui Franklin Delano Roosevelt.

    FDR a copiat ideea dupa un sistem implementat in Italia de Mussolini. Planul era ca anumiti muncitori si patroni sa faca mici contributii la un fond care va fi gestionat de guvern in numele muncitorilor.

    In acei ani, speranta de viata a americanilor era 61 de ani, dar Social Security nu avea efecte inainte de 65 de ani. Prin urmare, sistemul era gindit astfel incit sa ia banii muncitorului mediu american pe care acesta urma sa nu ii vada niciodata.

    Cu timpul, speranta de viata a crescut si a depasit 65 de ani, asa numitutl "trust fund" a fost devalizat si cheltuit, iar sistemul a inceput sa plateasca mai multi bani decit incasa - exact ca intr-o schema Ponzi.

    FDR a numit Social Security o polita de asigurare. In realitate, aceasta a devenit economisire impusa cu forta. Custodele fondului - Congress-ul - a furat economiile si a cheltuit banii. Pe deasupra, valoarea economiilor a fost diminuata de inflatie.

    In ziua de azi, maximul pe care cineva poate spera sa il obtina din Social Security sint dolari cu puterea de cumparare de 75 centi pentru fiecare dolar cu care a contribuit. Ceea ce face din Social Security un sistem mai ticalos decit o schema Ponzi. Dintr-o investitie gen Ponzi poti sa te retragi. Din Social Security nu poti.

    Constitutia nu ii permite Guvernului Federal sa fure bani. Dar Guvernul Federal chiar asta face."
    • +6 (22 voturi)    
      bati campii (Luni, 12 februarie 2018, 0:15)

      Djokovic [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

      sistemul de pensii de stat nu e nici o schema ponzi. schemele ponzi pot fi sustinute doar cat timp cei care investesc sunt in crestere. sistemele de stat nu sunt conditionate de asta.
      Un sistem de stat poate functiona, daca nu e populist si daca economia tarii nu e in picaj, cu un numar constant de platitori.
      Sa luam exemplul Romaniei. Pensie medie 900 lei, salariu mediu 4162, net 2432. Contributii la pensie la salariul mediu net 1041.
      Sa zicem ca am mentine o natalitate constanta de 200.000 copii nascuti pe an. Asta inseamna ca in intervalul 20-65 ani am avea constant 9 milioane de posibili angajati.
      Sa zicem ca am ajunge la speranta de viata de 85 ani ani. Deci in medie fiecare am trai 20 de ani la pensie. Asta ar insemna ca am avea constant 4 milioane de pensionari (noi acum avem mai multi pt ca varsta de pensionare a fost mai jos de 65 de ani).
      In concluzie, pastrand acelasi nivel de impozitare, acelasi raport pensie medie/salariu mediu, nu e nevoie de nici o crestere a numarului de angajati, ci e nevoie ca jumatate din populatia activa sa lucreze. Bine...sa lucreze in tara respectiva.
      Problema sistemului nostru de pensii nu e ca e schema Ponzi, ci ca foarte multi lucreaza afara si de asemenea ca foarte multi s-au pensionat anticipat pe motive nejustificate, incat numarul pensionarilor il depaseste pe cel al angajatilor.
      Dar sistemul in sine nu e schema ponzi, nu are nevoie de crestrea numarului contribuabililor, ci de o economie care sa creeze locuri de munca in mod constant si de un sistem corect, nu populist, in care pensiile sunt corelate cu contributiile si pensionarile se fac in mod corect.
      • +1 (7 voturi)    
        Nu intereseaza pe nimeni (Luni, 12 februarie 2018, 8:14)

        Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

        cum e sistemul "in sine". Si socialismul / comunismul sunt, teoretic, adica "in sine", bune.
        Ce intereseaza pe toata lumea este cum e aplicat si ce rezultate da in viata reala, nu pe hartie.
        Ori, in viata reala, sistemul de pensii, la fel ca socialismul / comunismul, sucks.
        Si vezi ca, in rationamentul tau, tocmai asta ai facut: totul e teorie, nimic din practica. Pentru ca practica zice, urla de fapt: INFLATIE!!! Asa ca, pentru a avea pensia reala pentru care ai cotizat, ai nevoie sau de cresterea contributiilor, sau de cresterea numarului celor care contribuie. Cu numar constant de platitori, mai e praful de pe toba. Fi sigur ca aia au tinut cont nu doar de speranta medie de 61 de ani, ci si de faptul ca populatia creste, prin spor natural si imigratie.
        • +1 (1 vot)    
          Pensia reală? (Luni, 12 februarie 2018, 11:42)

          Djokovic [utilizator] i-a raspuns lui Ursuletul de Plus

          Prietene...marea majoritate a pensionarilor de azi au contribuit cu sume lunare în jur de 50 de dolari medie si au pensie în jur de 200 euro. Adică vreo 250 dolari. De ce? Pt ca până prin 2004-2005 salariul era derizoriu. Deci ia zi-mi tu acum, pensia lor, de 5 ori cat contribuția medie, e furată de stat? Nu mai batetii campii, gândiți un pic. Avem 5 milioane de pensionari care au contribuit cu sume mici (ca asa era salariul atunci, nu din vina lor) si care acum au pensie medie de 5 ori cat contribuția medie. Deci orice acuza ca le-a furat statul banii e ridicolă. Nici un fond de pensii privat din lumea asta nu-ti da pensie lunară de 5 ori mai mult decât contribuția medie.
          • +1 (1 vot)    
            Prietene... (Luni, 12 februarie 2018, 13:40)

            Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

            Tu nici nu gandesti gresit. Tu compari 45 de ani de contributie cu 15 de pensie si ai ajuns la concluzia ca e de 5 ori prea mare?
            • 0 (0 voturi)    
              iar bati campii. (Luni, 12 februarie 2018, 13:47)

              Djokovic [utilizator] i-a raspuns lui Ursuletul de Plus

              vorbesc de nivelul mediu. pensia medie nu e primita de cei care au platit 45 de ani. Ala care are pensie medie a muncit un numar mediu de ani, in jur de 20 si a platit un venit mediu, in jur de 50 de dolari pe luna.
              Ala care a muncit 45 n-are pensie medie, are mai mult.
              Deci...ia calculeaza tu acum cat ai primi pensie daca platesti 50 de dolari timp de 20 de ani. Am facut mai jos un calcul la 30 de ani de contributie si peste 50 de dolari si iese cam nasol, undeva la 535 de lei estimat.
              Deci...la 20 de ani contributie (ca repet, aia cu pensie medie n-au 45 de ani de munca) cu 50 de dolari contributie cat crezi ca iese?
      • -3 (7 voturi)    
        Te inseli. (Luni, 12 februarie 2018, 10:32)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

        Sistemul de pensii este o schema Ponzi. Se bazeaza pe cresterea constanta a numarului contributorilor.
        Daca ai avea dreptate atunci pensia ar trebui calculata strict in functie de salariul mediu si numarul de contribuitori, ponderati cu niste factori care tin de durata medie de contributii si cea de stat la pensie. Asa se calculeaza?

        Daca ai avea dreptate pensiile ar creste si, atentie! ar scadea, functie de factorii de mai sus. La noi CCR spune ca pensiile nu pot fi micsorate de pilda. Ori CCR a reinventat matematica ori CCR promite ceva ce nu poate fi sustenabil aritmetic in orice situatie.

        Aceasta este chiar definitia unei scheme Ponzi. Sa te bazezi pe un viitor favorabil afacerii, sa faci promisiuni ferme ca vei asigura un anumit castig. Daca prezentul nu mai e asa favorabil cum a fost previzionat odata, cum iti tii promisiunea? Inseamna ca ai facut promisiuni inselatoare...

        Tu, statul, ii inseli, ei te inseala pe tine, totul deriva din minciuna initiala...

        Bismark a conceput sistemul asa de la bun inceput, nu avea bani sa dea batranilor si a inventat o taxa pentru muncitori. Chipurile sistemul contributiv de pensii.

        Nici nu aduc in discutie problemele majore de echitate: daca eu mor inainte de a iesi la pensie? Contributiile mele sunt pierdute? Daca traiesc pana la 100 ani.. Inseamna ca am fraudat intr-un fel sistemul... Sa iei otova 25% din venit si sa imparti altora acesti bani, nici macar pe fundamente matematice, este o inselatorie.
        • +2 (4 voturi)    
          Prietene, acum doi ani nu era schema ? (Luni, 12 februarie 2018, 11:55)

          Marionette [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Ce-au inflorit ca ciupercile dupa ploaie securistii cand e momentul sa scoata banii, frate!
          Cand trebuia sa dea Ciolos banii si nu crestea mai mult decat era legal toate scursurile latrau ca e un drept inalienabil, e proprietate, e incalcarea Constitutiei!
          Acum a venit timpul ca leprele celptocrate si borfase sa scoata banii si brusc "tot romanul" a se citi " tot securistul" realizeza ca si-asa pensiile sunt Scheme Ponzi si e foarte ok ca nu le mai da! Dar voua securistilor daca va taie pensiile speciale ca sunt scheme Ponzi nu va-ar conveni! '
          Criminalilor! Ati adus populatia Romaniei la 15 milioane! Ati prigonit mai multi decat razboiul din Siria!
        • +3 (3 voturi)    
          Pai (Luni, 12 februarie 2018, 12:00)

          Djokovic [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Pai exact asta am spus mai sus. Ca sistemul trebuie sa nu fie populist. Da, pensia ar trebui sa fie corelată direct de salariul mediu, dar ea ar putea rămâne astfel, fără creșterea de la o generație la alta a numărului de contribuitori, la o valoare constantă raportată la salariul mediu. Si nici macar nu trebuie sa lucreze toti, e suficient sa lucreze jumate, după cum am zis mai sus. Deci e nevoie de o economie cat de cat funcțională și un sistem nepopulist, unul care sa respecte principiul contributivitati.
          Ătat, nu aberatii cu scheme ponzi si cresterea nr de contribuitori în mod constant. Si repet ce am mai spus intr-un comentariu. În momentul ăsta, raportat la dolar, ca sa luam o monedă de referinta, absolut toti pensionarii primesc de la stat mai mult decât le-ar fi dat orice fond de pensii, din simplul motiva ca fondul de pensii le-ar fi calculat nu în funcție de nivelul economic al româniei de azi, ci în funcție de contribuțiile avute, care din cauza perioadei comunismului si a tranziției au fost extrem de mici, de ordinul a 40-50 euro lunar.
      • -3 (5 voturi)    
        Definitie schema Ponzi (Luni, 12 februarie 2018, 12:02)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

        A Ponzi scheme (/ˈpɒnzi/; also a Ponzi game) is a fraudulent investment operation where the operator generates returns for older investors through revenue paid by new investors, rather than from legitimate business activities or profit of financial trading.
        Care este elementul care nu se potriveste sistemului de pensii din definitia de mai sus?

        Sau daca este o inselatorie Ponzi buna inseamna ca nu e o inselatorie Ponzi?
        • -1 (1 vot)    
          :)) (Luni, 12 februarie 2018, 13:03)

          Djokovic [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Ai schimbat definiția, nu mai e nevoie de contribuitori mai multi? Si de ce e o înșelătorie? Nu stii de la inceput ca vei fi plătit din taxele pe care le vor plăti cei care vor lucra când tu esti la pensie?
          Nu e nici vreo înșelătorie, nici vreo schemă prinzi. E exact cum a fost gândit, un sistem de protecție socială în care dupa o anumită vârstă ti se plăteștete o sumă care, o stii de când plătești (drept dovadă că tu o stii de acum) e dependenta de starea economiei din momentul când ajungi la pensie. Si dupa cum ti-am spus si mai sus...nu cred ca cineva poate fi nemulțumit că primeste acum 250 de dolari dupa ca a contribuit în medie 20 de ani (ca aia cu stagiu de 35 de ani complet sigur au mai mult) cu cate 50 de dolari pe luna. Nici un fond de pensii din lume nu i-ar fi dat asemenea pensie
        • 0 (2 voturi)    
          ca sa intelegi (Luni, 12 februarie 2018, 13:23)

          Djokovic [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          poti sa faci o simulare de pensie pe un sistem privat.
          Sa vezi cat ar avea pensie bunicii tai.
          Daca de ex platesti acum 200 de lei pe luna (deci peste 50 de dolari) pe pilon 3, aia facultativa, timp de 30 de ani (deci mult peste medie, ca majoritatea nu au 30 de ani lucrati) ai primi la final echivalentul in banii de atunci a 535 lei. Adica sub pensia minima asigurata de stat.
          iti reamintesc ca majoritatea au contributii in jur de 50 de dolari sau mai jos, ca asa erau salariile atunci. Deci...le-a furat statul banii? Primeau o pensie mai mare daca dadeau aia 50 de dolari pe luna unui fond privat?
          Repet: ganditi si nu mai bateti campii
    • +4 (4 voturi)    
      Da, da, vezi sa nu. (Luni, 12 februarie 2018, 10:02)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

      Cand este sa economiseasca un guvern de dreapta nu te vedeam facand teoria pensiilor ca schema Ponzi. Acum uniunea borfasilor stiuta ca PSD sau fost PCR vrea sa fure din banii populatiei si brusc pensiile sunt schema Ponzi, nu mai sunt un drept inalienabil.
      Dezinformari tipic securistice care ne-au adus la populatia de 15 milioane si fara tineri in tara!
  • +10 (14 voturi)    
    esenta este ocolita diabolic (Duminică, 11 februarie 2018, 22:53)

    sareta [utilizator]

    Povesti cu pensionari sau asistati social nu mai au rost ! Sa explice ministrpropriere !a DE CE sunt furate pensiile prin expropriere! Da,ne-a fost tot timpul amintit ca pensia este un bun castigat si mai ales este garantat acest lucru prin Constitutie .In realitate si dreptul la securitate sociala este calcat in picioare prin jonglarea raportului dintre valoarea punctului de pensie si salariul mediu brut !Pensia stabilita ca drept castigat,este pentru fiecare pensionar o valoare CLARA in raport cu salariul mediu brut pe economie la data calcularii initiale ,Aceasta este ceeace reprezinta un drept castigat .Acest drept castigat in loc sa se mentina mereu in acelasi raport cu salariul mediu brut ,ramane mutilat odata cu fiecare crestere a salariului mediu brut si care nu este urmata de cresterea concreta a pensiei pentruca ea a fost STABILITA ca raport la acest salariu mediu brut .Este de fapt cauza reala care duce la situatiile de diferentiere semnalate intre diferite situatii .Hotie pe fata .Punctul de pensie obligatoriu trebuie sa ramana in raport constant cu salariul mediu brut si nu jonglat dupa cum vor interesele hotilor .Prin introducerea acelui procent (25/30/35/40/45 %) s-a incalcat in picioare dreptul castigat(garantat de catre stat )al fiecarui pensionar .
  • +22 (24 voturi)    
    de unde si pana unde (Duminică, 11 februarie 2018, 22:56)

    clam [utilizator]

    titulatura asta de "asistati social"? ei sunt pensionari care au cotizat putin si in consecinta au pensii foarte mici. Dar au cotizat, totusi. Nu le se da nimic pe degeaba, deci nu vad de ce ar fi "asistati". Daca ai muncit 9 ani sau 10 ani,tot pensionar esti, doar ca unul ia mai putin, altul ceva mai mult. sau poate am eu o logica prea simplista...
    • +13 (15 voturi)    
      Tovarase (Duminică, 11 februarie 2018, 23:09)

      bogdan192 [utilizator] i-a raspuns lui clam

      Cum indraznesti sa vorbesti in afara liniei de partid? Nu, serios, crezi ca le pasa de ce crezi tu?
    • +10 (18 voturi)    
      Nu vezi de ce fiindca... (Duminică, 11 februarie 2018, 23:23)

      Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui clam

      ... nu pricepi ca la mijloc e vorba de o inselatorie. Pensiile de stat sint o INSELATORIE. Guvernul va fura pe toti cit timp munciti si, daca nu muriti pina la o anumita virsta si mai sint ceva bani in cont, va arunca niste firimituri.
    • +5 (11 voturi)    
      daca pentru cat au cotizat (Duminică, 11 februarie 2018, 23:25)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui clam

      ar trebui sa ia, sa zicem, 200 lei si ei primesc acum 640, deci primesc mai mult decat ar lua conform principiului contributivitatii, sunt sau nu asistati social?
      • +7 (9 voturi)    
        deci e clar (Luni, 12 februarie 2018, 0:58)

        clam [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

        se intaresc randurile votantilor psd... in naivitatea mea credeam ca poate exista si alta logica.
    • +11 (11 voturi)    
      mai buni (Duminică, 11 februarie 2018, 23:29)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui clam

      Cotizacii P$D
      au pensii speciale
      ce sa i faci
      asa e la tzara
      Provincia ...deh

      P$D = rahat
      ..............UE.........
    • +2 (2 voturi)    
      Pentru ca.... (Luni, 12 februarie 2018, 7:02)

      madonna0a [utilizator] i-a raspuns lui clam

      Daca se calculeaza dupa cat au cotizat ar trebiu sa aiba pensia de 200-300de lei.Dar cum primesc 640, restul e pomana de la stat.Asta inseamna asistat social.
    • +6 (6 voturi)    
      Încearcă la casa de pensii să depui dosarul (Luni, 12 februarie 2018, 7:34)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui clam

      cu numai 14 ani vchime. Să vezi că nu ți-l primește și nu esți pensionar, trebuie să mai contribui cu 350 lei pe lună încă 1 an.

      Nu cred că nici mai demult cu altă lege a pensiilor îți primea dosarul cu sub 10 ani.

      Așa că vorbim de ceva care nu există.

      Mai bine ar explica Olguța, cum gândește ea sa facă corelarea punctului de pensie cu salariul mediu, comform unei legi care există, mai ales că la pensiile speciale e rezolvata treaba - fără niciun fel de problemă că n-ar fi bani.

      În un an sau doi fondul total al pensiilor speciale vor depăși fondul total al pensiilr normale.
      Deci?
    • +4 (6 voturi)    
      mmm nu chiar (Luni, 12 februarie 2018, 10:54)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui clam

      Daca pensia medie pentru cineva care a cotizat 35 de ani e de 1000 de lei, pentru cineva care a cotizat 10 ani ar trebui sa fie 285 de lei. Iar statul da minim 520 de lei. De aia se numesc asistati. Pe de alta parte nu poti sa nu te intrebi cu ce si-a ocupat timpul cineva care pina la virsta de 65 de ani a muncit doar 10 ani...
  • -17 (23 voturi)    
    Bai, V.M., sau care dreaq esti la cenzura (Duminică, 11 februarie 2018, 23:17)

    Attila the Hun [utilizator]

    Tocmai l-ai cenzurat pe judecatorul Andrew Napolitano, un OM cam de un miliard de ori mai inteligent decit tine si decit toata gashka voastra de pitici de la hotnews.ro.
    • +9 (13 voturi)    
      ai gresit tara (Luni, 12 februarie 2018, 0:23)

      torna_fratre [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

      mongolia este mai la est
      si ce 'dreaq' ( vezi ca se citeste drachiu si nu exista in dex)este intre ce zici tu si subiectul articolului?
    • +2 (2 voturi)    
      Inapoi in Kiseleff si reganditi alta strategie! (Luni, 12 februarie 2018, 12:00)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

      Nu pune nimeni botul la "foarte bine ca fura PSD pensiile oamenilor intucat pensiile sunt scheme Ponzi"
      Veniti cu o minciuna mai subtila!
  • +9 (9 voturi)    
    Psd isi largeste masa de votanti (Luni, 12 februarie 2018, 1:49)

    Dalinar [utilizator]

    More people get poorer supt psd....dar ei nu realizeaza asta. Psd le da....gaura de la covrig!!!
  • +12 (14 voturi)    
    xxxxl (Luni, 12 februarie 2018, 4:50)

    vorbeste lumea [utilizator]

    dar de fapt marii beneficiari sunt gusatii aia cu pensiile speciale, nu amaratii de asistati sociali ... o mai mare rusine nici ca se poate socoti pentru idelurile social-democrate ...
    • +8 (8 voturi)    
      Buna dimineata!!! (Luni, 12 februarie 2018, 8:46)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui vorbeste lumea

      Acum observi ca partidul lui Ilici nu are nimic comun cu doctrina social-democrata!??

      Noi ii acuzam ca sunt komunisti, dar de fapt ei sunt HOTZI. Unde sunt cei mai multi mailardari de tranzitie?! Este aiurea sa spui ca pedesereul este de stinga, cand ei fura de rup si au ajuns cei mai bari "bogatani"!
  • +4 (4 voturi)    
    sa dea o lege doar pentru mine (Luni, 12 februarie 2018, 6:43)

    Francisc 1 [utilizator]

    sa cotizez o luna , sa ies la pensie cu pensie speciala si sa traiesc in statul paralel ( sper ca e intr-o zona tropicala ) ! Atunci sunt de acord !
  • +6 (8 voturi)    
    Si toate astea pt ca vrea Dragnea sa scape (Luni, 12 februarie 2018, 9:11)

    Susufler0 [utilizator]

    de puscarie !

    PS. La inceput directiva a fost simpla : "Trebuie sa le promitem ceea ce nu a mai indraznit sa le promita nimeni pana acum" !

    PPS. Apoi au urmat dezvoltarile subiectului...

    PPPS ...si s-a ajuns pana aici !
  • +6 (6 voturi)    
    Ca sa primesc niste minusuri (Luni, 12 februarie 2018, 9:32)

    dealucaragiale [utilizator]

    De ce nu se defineste clar titulatura asta de asistat social? Ce e aia? Esti apt de munca (ai doua maini, doua picioare), du-te, nene, la munca!
    Esti bolnav/cu handicap, Doamne-fereste, in Romania, pe langa faptul ca esti lovit de soarta, isi mai bate si statul joc de tine... si intelegeti ce vreau sa spun. In cazul asta inteleg sa primesti bani, desi nu-ti ajung nici de mancare, daramite de dat spagi pe la doctori.
    Dar daca esti apt de munca si-ti place tuiculita la baru’ lu’ bobita... traiasca statu’ si partidu’ !
    Halal tara!
    • +1 (3 voturi)    
      S-ar duce, dar nu prea sunt santiere (Luni, 12 februarie 2018, 10:38)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui dealucaragiale

      Investitii ale statului ioc... Nu tu sosele, nu tu infrastructura... Crezi ca cel care sta la carciuma o fi vreun doctor in stiinte? Romania nu are de lucru nici pentru persoana intelectual medie. Cauza fenomenul migratiei.
      Unde nu-i cap, e vai de piciare...
    • +3 (3 voturi)    
      aici e vorba de batrini (Luni, 12 februarie 2018, 10:57)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui dealucaragiale

      Pensia se refera la cei trecuti de 60 de ani. Pentru cei sub 60-65 de ani, ai perfecta dreptate, statul ar trebui sa le acorde ajutor fix pina cind le gaseste ceva de munca, orice. Iar daca refuza jobul, 2-3 ani kaput ajutor.Da' asha ceva e greu, pentru ca aia sunt marea masa de manevra a PSD.
  • +7 (9 voturi)    
    Da pensionarii de lux din MAI ? (Luni, 12 februarie 2018, 11:31)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Am un vecin e pensionar la 42 de ani
    A lucrat la un birou pe calculator in politie ( wowww) super job :))
    Si are pensie 4000 lei/luna
    Toata ziua o freaca acum pe ... munca mea ( pe taxele si impozitele colectate de la mine )
    E corect fa olguto ???
  • +4 (4 voturi)    
    O proasta... (Luni, 12 februarie 2018, 11:57)

    denvarel [utilizator]

    CAS-ul nu este impozit! Este contributie!!!

    Cum sa scoata din sistem pe unii care au contribuit mai putin de n luni? Ca sunt 10 ani, un an, o luna... CAS este o contributie! Nu un impozit!
    Odata incasata contributia genereaza obligatii pentru cel care a primit banii. Pentru sistemul de pensii!
    Si o luna de contributie genereaza o obligatie din partea statului.

    Altfel ce se intampla cu contributiile de 9 ani si 11 luni? Sunt "nationalizate"??? "confiscate"? Cum justifica proasta asta faptul ca banii aceia nu-ti aduc nici un beneficiu tie, cel care i-ai platit? Si de ce 10 ani? De ce nu 11, 9, 3 ani si sapte luni... Cine stabileste de la ce perioada contributiile pot fi confiscate?
    Daca am contributii in Romania de 9 ani si in Germania de 10? Romania imi confisca banii cu care am contribuit? Doamnee ce proastaaaaa!!!

    Problema pe care nu o intelege proasta este alta:
    CAS-ul nu este impozit! Este contributie!!!
  • +5 (5 voturi)    
    E clar... (Luni, 12 februarie 2018, 12:09)

    Popandau [utilizator]

    Si pe asta cu pensiile o s-o mermeleasca diva de la munca. Ideea asta i-a venit camd isi vopsea ochii stil mireasa in culori stralucitoare sa nu vedem noi cat tupeu de om prost are.
    Va face cu pensiile exact ce a facut cu salariile Vor scade acum pentru ca nu-i asa vor creste din 2019 desi nimeni de pe lumea asta nu stie de unde bani.
  • +4 (4 voturi)    
    egalite, fraternite, liberte (Luni, 12 februarie 2018, 12:53)

    anonimicus [utilizator]

    Imi imaginez discutia la o crasma intre doi amici, unul pensionat dupa 9 ani si 11 luni, celalalt pensionat dupa 10 ani si o luna ...
  • 0 (0 voturi)    
    Nu mai e mult (Miercuri, 14 februarie 2018, 13:50)

    John M. [utilizator]

    pana cand si nauca natiune romana va intelege ca voi n-aveti nici cea mai vaga idee de cum se conduce o tara si tot ce faceti e sa scapati de puscarie.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version