Antena 3 a difuzat o noua inregistrare audio in care sustine ca apar vocile lui Vlad Cosma, sefului DNA Ploiesti, Lucian Onea, si procurorului DNA Ploiesti Giluela Deaconu

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 18 februarie 2018, 22:22 Revista Presei | Radio TV


Vlad Cosma
Foto: Captura Antena 3
Antena 3 a difuzat, duminica seara, o noua inregistrare audio despre care sustine ca arata "cum s-au fabricat probe la DNA Ploiesti" in dosarul lui Andrei Volosevici, fost primar al Ploiestiului, pentru ca acesta "sa nu mai candideze la Primaria Ploiesti". Presupusa inregistrare in sediul DNA Ploiesti ar fi fost facuta de Vlad Cosma, iar in ea s-ar auzi vocile lui Vlad Cosma, fost deputat PSD, martor in dosar, precum si ale sefului DNA Ploiesti, Lucian Onea, procurorului DNA Ploiesti Giluela Deaconu si ale politist judiciar DNA Gabriela Florea. Antena 3 sustine ca este vorba despre "o noua dovada, cum se falsifica probe la DNA Ploiesti".
  • Difuzarea noii inregistrari are loc in contextul in care astazi, 19 februarie, este programat ultimul termen al procesului in care fostul deputat Vlad Cosma şi tatăl acestuia, Mircea Cosma, au fost condamnaţi la cinci ani, respectiv opt ani de închisoare. Cei doi au fost acuzaţi că ar fi primit de la administratorii unor firme un milion de euro pentru acordarea unor contracte de catre CJ Prahova.
Vlad Cosma sustine ca Giluela Deaconu este "inca un procuror DNA Ploiesti impotriva caruia am facut plangere penala".

Vlad Cosma sustine ca inregistrarea audio ar fi fost facuta in sediul DNA Ploiesti, cu o zi inainte ca el sa fie audiat ca martor in dosarul fostului primar al Ploiestiului, Andrei Volosevici, "dosarul care s-a fabricat impotriva dansului in primavara anului 2016, ca sa nu mai candideze la Primaria Ploiesti".

Vlad Cosma sustine ca, in inregistrare, procuroarea DNA Ploiesti Giluela Deaconu ii spune ca "maine o sa fii audiat ca martor si imi spunea ce trebuie sa spun".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8299 vizualizari

  • +54 (74 voturi)    
    Elodia unde este? Langa Mazeta? (Duminică, 18 februarie 2018, 22:24)

    un domn [utilizator]

    Latrina 3 egal oteve
    • -39 (55 voturi)    
      Elodia (Duminică, 18 februarie 2018, 23:22)

      Aerolaur [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      este acolo unde nu a cautat-o Marius Iacob, mare procuror sef adjunct si spalator de morti la DNA!!
      • +6 (6 voturi)    
        Elodia traieste, va spun cu siguranta...! (Luni, 19 februarie 2018, 12:47)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Aerolaur

        Si aveti rabdare sa se mai puna Danut pe picioare si sa vedeti voi concurenta ce-i face lui nenea Gadea..! Si parca-l vad pe Varan stand in cumpana, pe care din ei sa si-l faca ginere...!
    • +4 (6 voturi)    
      Fiti mai inventivi, baieti! (Luni, 19 februarie 2018, 11:05)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      E momentul sa mai schimbati ceva. Ce-ar fi sa se introduceti acolo si vocea cuiva cu care sa va fi inteles in prealabil, care sa recunoastca precum ca discutia a avut loc exact ca in „inregistrare”?
      Nu de alta, dar facaturile simple s-au cam rasuflat, stim ca detineti programul cu care le confectionati.
    • +7 (7 voturi)    
      POLITIA iti se spune ce sa declari- e falsificare? (Luni, 19 februarie 2018, 11:12)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      orice om care se duce la Politie sa faca o plangere scrie dupa dictare adica politistul ii spune ceea ce trebuie sa declare...in mintea unor PSD-isti si a slugilor de la Antena 3 asta falsificare de probe.

      Cosma s-a dus singur la procuratura sa toarne alt PSD-ist doar ca el de fapt era acolo ca sa inregistreze procurorul, stiind ca dupa aia va putea folosi aceste inregistrari la Antena 3.


      deci tot acest plan cu inregistrarile a fost pregatit din timp de Antena 3 si Cosma pt razboiul PSD cu justitia
      • -6 (8 voturi)    
        Nu zau, adica tu relatezi ce vrea politistul (Luni, 19 februarie 2018, 12:38)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        sau relatezi ce stii tu?
        • +2 (2 voturi)    
          depinde...uneori isi spune cum sa formulezi (Luni, 19 februarie 2018, 15:46)

          Kivek [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          depinde de politist si depinde de cel care e in fata politistului. exista cazuri multe cand politistul efectiv ii dicteaza unui cetatean ce sa scrie pt ca actele astea trebuie sa aiba o formulare anume

          scris: subsemnatul...bal b;a...in data de...la ora...xx...

          probabil ca la asta s-a referit si Cosma sau poate la altceva, ca nu ne-a zis exatc ce i s-a spus sa spuna.

          oricum el putea sa refuze sa declare ceva fals ...pt ca e declaratia lui, cu semnatura lui, nu a procurorului
    • -6 (8 voturi)    
      Daca taceai, filozof te numeai, (Luni, 19 februarie 2018, 12:37)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      asa ai primit o replica de bun simt!
  • +55 (63 voturi)    
    Lipsesc doagele (Duminică, 18 februarie 2018, 22:55)

    ruskimushki [utilizator]

    Curios, nu se mai teme ca-l asasineaza Codruta-n plina zi la mall ?

    Moaca de bambleg, hazna de bamblegi, pentru bamblegi.

    Astia terorizeaza judete intregi, si sunt priviti ca niste Feti Frumosi.

    Jalnic popor.
    • +40 (44 voturi)    
      Yep (Luni, 19 februarie 2018, 1:39)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

      Popor de looseri. Aceiasi fraieri care in anii ‘90 votau Iliescu cu 3 maini in timp ce ramaneau fara job si fara fabrici mai rapid ca viteza luminii si inflatia prindea 4 cifre ca in Botswana stau acum si-si bat capul cu statul paralel, iohannis, sri etc cu matul gol,apa de la chiuveta si cu centrala la minim in apartament :)) bravo, bai, ati invins din nou :))
      • +10 (14 voturi)    
        subscriu (Luni, 19 februarie 2018, 10:26)

        LegalMaster [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        Cea mai joasa speta de oameni care din pacate se inmulteste mai repede ca ciuma. Inainte era selectie naturala, era greu sa fi prost. In ziua de astazi este convenabil fiindca te sustine guvernul.. Politicienii fura ca in codru si ei isi primesc coaja de paine pentru a ramane loiali si supusi stapanului PSD,
  • +42 (58 voturi)    
    Cosma recunoaste ca el falsifica probe ? (Duminică, 18 februarie 2018, 22:56)

    Kivek [utilizator]

    A zis: " in inregistrare, procuroarea DNA Ploiesti Giluela Deaconu ii spune ca "maine o sa fii audiat ca martor si imi spunea ce trebuie sa spun". "


    si daca iti spune cineva sa sari in cap de pe bloc, sari ?

    ce legatura are ce iti spune procurorul sa spui cu ceea ce spui tu...e decizia ta PENALULE daca MINTI judecatorul sau nu
    • -44 (68 voturi)    
      Incredibil cât de prost ești! (Duminică, 18 februarie 2018, 22:59)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Tu chiar exiști aievea?
      • +11 (17 voturi)    
        Ha ha ha (Luni, 19 februarie 2018, 8:48)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Cel ce emite un rationament este tratat cu "ce prost esti" nu cu argumente. Ca sa fie clar pentru toata lumea unde este prostia!
      • +11 (17 voturi)    
        cuvintele de dau de gol... (Luni, 19 februarie 2018, 9:15)

        lambda [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        "aievea" e folosit cu precadere intr-o anumita zona, de catre oameni cu anumite influente.
      • +13 (19 voturi)    
        prostul striga prostul (Luni, 19 februarie 2018, 9:38)

        nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        existi aievea e pleonasm, doctore.
        • -6 (10 voturi)    
          nea caisa (Luni, 19 februarie 2018, 11:24)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

          exista on line, deci nu esti un pleonasm. :-))
          din categoria, tablagii on line.
          poti exista si in catastife, pe listele de vot, dar to sa nu mai existi.
          poti exista in inchipuire, chiar sa bantui pe altii.
          aievea, esti altul. adica in acte nu te cheama nea caisa.
      • +11 (15 voturi)    
        Vezi sa nu spargi oglinda, aduce 7 ani (Luni, 19 februarie 2018, 10:24)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        de ghinion si e nasol sa o tot iei asa de la inceput...!
      • +11 (13 voturi)    
        ma pesedeilor... (Luni, 19 februarie 2018, 10:28)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        voi fara sa jigniti/acuzati oameni fara nici o dovada sunteti in stare sa scrieti?!

        si eu pot sa arunc niste jigniri fara nici o dovada ca sa ma dau smecher.,...

        acum te intreb sincer: esti in stare sa-ti argumentezi afirmatiile?!
      • +4 (4 voturi)    
        eu nu sunt dar tu sigur esti prost si psd-ist (Luni, 19 februarie 2018, 15:42)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        nu te poate nimeni obliga sa declari IN SCRIS ceva fara voia ta.

        cosma s-a dus acolo ca sa inregistreze procurori
    • -13 (23 voturi)    
      el penal (Luni, 19 februarie 2018, 8:54)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      procurorul penal; doi penali
      • +8 (14 voturi)    
        Iar pui semnul egal intre DNA si PSD (Luni, 19 februarie 2018, 10:41)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Nu toata lumea e proasta, oamenii cinstiti sustin DNA, iar tu sa fii multumit cu punga cu faina.

        Apropos, nu ti-a scazut salariul cand au trecut contributiile la angajat? Poate ar trebui sa-ti faci drum pana la proteste. Ah, dar stai, nu esti platit legal pentru postaceala, pacat.
      • +8 (12 voturi)    
        pai stai usor (Luni, 19 februarie 2018, 10:45)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Ca deocamdata nu stim daca inregistrarile alea sunt reale si needitate sau au fost montate in studio ca sa dea bine la poporul PSD...
    • +9 (15 voturi)    
      Titlul trebuia sa fie "Cosma fabrica o noua proba" (Luni, 19 februarie 2018, 8:58)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Altfel, de ce apare inregistrarea asta abia acum?

      N-a gasit niciun microfon in priza, plasat de vreo alta sluga PSDista?

      Oricum, mafiotii Cosma se duc in culcusul lor peste hotare, calatorie sprancenata!
  • +33 (41 voturi)    
    Minti bolnave, scenarii si manipulari... (Duminică, 18 februarie 2018, 23:04)

    morometu [utilizator]

    Asta e daca ne lasam condusi de analfabeti, impostori, manipulatori!
    • +10 (14 voturi)    
      La cate datorii au (Luni, 19 februarie 2018, 10:11)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui morometu

      fata de Varan, nici nu stii unde se termina buzele umene si unde incepe popoul turnatorului.
      Le urez pofta mare!
  • +39 (47 voturi)    
    Ba , da mai aveti multe casete (Duminică, 18 februarie 2018, 23:08)

    kokos [utilizator]

    din astea rasuflate!? Acum vreo doi ani era la fel pe ghita tv , cu casetele lui sebi , un mare fas!
    • -34 (48 voturi)    
      Un mare fâs? (Duminică, 18 februarie 2018, 23:33)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui kokos

      În urma acelor casete a zburat ditamai directorul SRI, general cu șapte mii de stele, și tu spui că a fost „fâs”? he he...Tot așa un „fâs” va fi și de data asta, sper.
      • +11 (17 voturi)    
        A zis "fas'' pentru ca o avea vreo... (Luni, 19 februarie 2018, 10:16)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        mancarime stomacala, probabil de la boabele de porumb...! Trebuia sa zica direct "part" pentru ca in fond desprea asta vorbim, despre un "vant" zgomotos menit sa aminteasca electoratului dedicat ,sunetul si mirosul preferat....
      • +10 (12 voturi)    
        cred ca te-ai uitat la alt film... (Luni, 19 februarie 2018, 10:32)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        ce mare director sri a zburat mai?!

        hai sa-ti explic:
        - pana nu se pronunta un judecator NU E DOVEDIT NIMIC!
        - voi urlati cu "prezuymtia de nevinovatia" acu brusc ai uitat?!
        - da, pot zbura... pt ca zboara politic... pt ca politicu vrea sa scape de cineva, apoi cauta un motiv si apoi demite (vezi seful politiei). da asta nu inseamna ca omu ala e vinovat... DOAR o instanta judecatoreasca stabileste asta... stiu ca la latrina 3 ei considera ca stiu tot , dar nu e asa!
        • +3 (5 voturi)    
          Liviule dragule, atentie mare unde (Luni, 19 februarie 2018, 11:41)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          postezi, pentru ca te poti trezi cu postacul latrinist practicand inchinaciuni catre partea...nepotrivita!
          • +3 (3 voturi)    
            Ooops, pardon Dle Liviu, (Luni, 19 februarie 2018, 12:32)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

            As putea sa jur ca redactia, in primul moment a "lipit" comentariul tau de...mine!

            Sau poate am vedenii...
      • +5 (7 voturi)    
        Ala nu era Directorul SRI...nici nu stii cine era (Luni, 19 februarie 2018, 11:05)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        era ADJUCTUL directorului SRI dar tu ce sa stii...


        si n-a 'zburat' ci a plecat singur ca sa se termine asaltul asupra SARI desi nu avea niciun motiv, nu facuse nimic ilegal....de fapt dovada ca nu a facut nimic ILEGAL e faptul ca astazi e liber, nu e cercetat, nu e anchetat, nu are nici macar o planbgere penala de la slugile PSD
  • -36 (56 voturi)    
    băi (Duminică, 18 februarie 2018, 23:15)

    Mazeta [utilizator]

    dar ce repede falsifică ăștia înregistrările!... zici că-s reale.
    • +10 (20 voturi)    
      E vorba lipsa de cultura cinematografica (Luni, 19 februarie 2018, 10:01)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      si nivelul la care s-a ajuns cu efectele speciale...
    • +8 (12 voturi)    
      aha (Luni, 19 februarie 2018, 10:33)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      1 - zice ca-s reale cine?!
      2 - si inregistrarile dovedesc ce mai exact?!

      daca ma inregistreaza pe mine cineva vb cu 2 colegi despre programare, latrina 3 scoate o mita ceva cu siguranta daca au chef
    • +3 (3 voturi)    
      un (Luni, 19 februarie 2018, 13:29)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      copy-paste dupa scenariul lui guita ti se pare munca? Cica si tehnologia a evoluat, se pare ca nu in Siberia.
  • +30 (36 voturi)    
    La Piovra varianta mioritica. (Luni, 19 februarie 2018, 0:16)

    kiko123 [utilizator]

    Rolul acestor sitcomuri este ca populimea care se uita la latrina 3 sa traga concluzia ca la baza majoritatii dosarelor de coruptie a preacinstitilor politicieni din PSD stau probe falsificate.Tovarasi justitia nu se face la TV.
    • +2 (2 voturi)    
      Scopul circului este dresajul (Luni, 19 februarie 2018, 14:51)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui kiko123

      Populatia aia este programata sa provoace debinare in sanul societatii. Nu stiu ce-a impiedicat pna-acuma batai si lupte de strada. Poate tot "lenea" romanului.
      Sa fi fost circul asta prin Uganda sau Iran...
  • -31 (47 voturi)    
    e clar (Luni, 19 februarie 2018, 0:25)

    cucuveauamov [utilizator]

    e softul ala de care zicea sefa: zici "da" si iese "nu". Ca doar ea a zis "respectati legea" si penalii au bagat softul si a iesit "decapati", mama lor de penali
    • +7 (11 voturi)    
      poti traduce te rog?! (Luni, 19 februarie 2018, 10:34)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ca nu pricep ce vrei sa spui...
      bine probabil nici tu nu pricepi dar e in fisa postului sa spui ceva anti-DNA...
  • +31 (39 voturi)    
    Gadea mai bine baga un film porno (Luni, 19 februarie 2018, 0:30)

    belfast [utilizator]

    ala parea oricum mai real :) In rest aceeasi ...frectie.
    • +8 (12 voturi)    
      a (Luni, 19 februarie 2018, 10:24)

      adrian67 [utilizator] i-a raspuns lui belfast

      :))) Si Voiculescu sa se uite, vorba lui Becali,
  • +32 (38 voturi)    
    O noua productie SF (Luni, 19 februarie 2018, 0:53)

    cabora [utilizator]

    regizata de creatura cu buze moi.
  • -23 (41 voturi)    
    de ati stii voi ce cloaca e prin procuraturile (Luni, 19 februarie 2018, 3:01)

    Coco Whistle [utilizator]

    din patria hotilor ati renunta la orice bun simt. mai trece multa apa pe prahova pina adevaratii profesionisti vor fi in slujba codurilor si a cetatenilor.
    • +6 (14 voturi)    
      Tu de unde stii? (Luni, 19 februarie 2018, 8:49)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Esti cumva cercetat penal?
    • -8 (18 voturi)    
      pardon (Luni, 19 februarie 2018, 8:56)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      adica vrei sa vina la putere niste procurori care sa-i ia la maciuci pe corupatori, inclusiv daca sunt din corporatiile occidentale? ai cazut in cap? pai, ce fel de colonia lui peshte am fi noi daca s-ar intampla asta?
    • +7 (13 voturi)    
      Da, va mai dura pana scapam de PSD, (Luni, 19 februarie 2018, 9:00)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      dar vine si ziua aia, cand vom avea profesionisti in loc de hoti PSDisti la conducerea tarii.
    • -10 (18 voturi)    
      Cloaca este (Luni, 19 februarie 2018, 9:04)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      o exprimare eleganta , sa nu mai pomenim de judecatori .
      • +8 (12 voturi)    
        Care judecatori? (Luni, 19 februarie 2018, 10:42)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui A310

        Aia care-i tot iarta pe PSDisti de inchisoare?

        Dragnea a atacat democratia si a primit cu suspendare, deci despre ce vorbesti? Prea multi judecatori sunt de partea ta, adica a hotilor PSDisti.
        • +2 (2 voturi)    
          inclusiv aia "iertatori" (Luni, 19 februarie 2018, 11:20)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          Dosarul in care a primit cu suspendare, e cam cusut cu ata alba si e doar o alta mizerie a "justitiei". Tu ai citit macar despre ce e vorba? In US nu numai ca probabil nu se deschidea dosar, dar scapa lejer la judecata.

          Ala cu bombonica e interesant insa. Acolo ar putea fi condamnat pe bune. De aia cred ca si vrea sa demoleze codul penal, ca sa scape de ceva cert. Justitie inseamna sa nu condamni pe unu', chiar si ca dragnea, printr-o facatura pompoasa, ca sa se simta lumea bine. Mai bine ceva curat, pentru un mizilic, cum e faza cu alea platite de stat pentru munca la partid. Ii dai maxim posibil la o faza d'asta. Pe langa ca nu are ce sa comenteze, cand stie ca a intrat pentru bani de-o vacanta, ii dai si motiv sa-si taie venele :D
        • -4 (4 voturi)    
          Dvs . (Luni, 19 februarie 2018, 13:19)

          A310 [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          chiar puneti botul la vrajelile lozincarde ca ataca cineva justitia , cand cei din asa zisul sistem de justitie sunt niste imbuibati , si nu raspund in nici un fel pentru faptele lor .
          Nu va doresc sa aveti vreodata ocazia de a apela la politisti, procurori sau judecatori , majoritatea sunt niste persoane pe care eu nu le pot califica decat in cuvinte care nu pot fi exprimate in spatiul public , cert este ca metodele lor sunt unele nazisto-staliniste .
          • +3 (3 voturi)    
            Amalgam.. (Luni, 19 februarie 2018, 14:54)

            ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui A310

            ... interesant, in capul tau.
            Maoismul nu-l pui ?

            "majoritatea sunt niste persoane pe care eu nu le pot califica decat in cuvinte care nu pot fi exprimate in spatiul public"

            Cunosti multi magistrati si politisti, bag seama. Vinzi carnati, cumva ? Poate gogosi ?
            • +1 (1 vot)    
              Stimate Dle "ruskimushki'' (suna (Luni, 19 februarie 2018, 15:39)

              scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

              chiar interesant asa cu 2 de "k"din poloneza!), nu stiu cum sa incep - stiti ma simt putintel cam stanjenit - eu, ditamai tartorul sa fac o asa greseala, cred ca nu e de permis...! Asa cum spuneam si cu ocazia magnificei Dvs descrieri ref la regatului Poloniei, e tensiune mare si asta e motivul pentru care ne cam repezim sa "scoatem sabia din teaca"..., dar promit solemn sa pun o vorbulita buna, atunci cand o sosi sorocul, fie la conducerea noastra fie la ...echipa adversa, dupa caz....! In definitiv cu totii ajungem la "inevitabil", mai devreme sau mai tarziu...! ( glumeam sa stiti, va doresc o viata lunga si plina de impliniri..)
              • +1 (1 vot)    
                Despre regateni (Marţi, 20 februarie 2018, 10:16)

                ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

                S-avem iertare, n-am avutu timp si niciu indemanarea sa copiez/lipesc, carele ie astazi la cinste (!) la baeti/fete. Decat am afirmat sus si tare ca nu iaste imperiu mai bun si totodata mai puturos (foarte urat duhnitor) decatalea acela al mintii indreptate spre putreziciunea orientului. Totodata, imperiul raului occidental a facutu si el destule, neindoios... si prea duios. Fara fi inteles insa intr-un fel dubios, eu sunt multumit cu al meu os (desi acel ceva nu are os), pe care-l pot oricand propti de vreun dos, daca cel dos ma deranjeaza - ori imi place. Aici intervine gandirea, data de Cel de Sus (nu ma refer la liderul din teritoriu).
                Traim si noi ce-au trait altii sute de mii de ani, prostia altora. Unii sunt prosti indubitabil. Se-ntampla sa aiba fiecare momente de prostie, nu zic, recunosc chiar propriu-mi caz. Sa se regaseasca regatenii, asta ar fi faza.
                Nu aduce anul ce aduce ceasul, asa ca sa nu ne pierdem speranta in mai bine. Caci se poate. Dovada, ieri traiam in pesteri, azi vizitam pesteri.
    • +7 (7 voturi)    
      aham... (Luni, 19 februarie 2018, 10:35)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      hotul striga hotii
    • +5 (7 voturi)    
      E o cloaca mai mare pe la PSD si Antena 3 (Luni, 19 februarie 2018, 11:07)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      E posibil sa fie o cloaca in procuratura dar PSD-ul nu e interesat de asta ci de faptul ca Dragnea are dosare penale si vor sa-l scape.

      Si daca e atunci trebuie aduse dovezi in instanta, nu circ la tv in beneficiul infractorilor
  • +10 (14 voturi)    
    DNA Ploiesti ar trebui sa-l dea in judecata pe (Luni, 19 februarie 2018, 4:56)

    deval [utilizator]

    Cosma pentru sperjur, inducere in eroare, prejudicierea actului de justitie, obstructionarea justitiei !
    Daca dupa ce a denuntat in 12 dosare vine la tv sI LE DINAMITEAZA PE TOATE , DNA dar si cei 12 denuntati ar trebui sa ceara proba, sa o trimita la un laborator din strainatate care sa stabileasca daca e integra sau nu si daca nu, sa-i cera toti ( si parchetul si cei 12) despagubiri groase !!! Asta independent de ce se stabileste dosarul lui ! Adica situatia nu se poate incheia decat cu o acuzatie penala grava pentru una dintre parti si foarte multi bani platiti celeilalte parti !!
    • +6 (8 voturi)    
      Are deja dosar pt SANTAJ (Luni, 19 februarie 2018, 11:07)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui deval

      exista dosar pt SANTAJ
  • +7 (13 voturi)    
    Volosevici era la PD-L (Luni, 19 februarie 2018, 8:07)

    Koczka [utilizator]

    Deci inceperea urmarririi penale a fost in avantajul PSD.
    Erau doua capete de acuzare, primirea unei mite de 80000 rom pentru atribuirea de lucrari si celalat privind acordarea fara licitatie in favoarea echipei Petrolul Ploiesti a utilizarii stadionului Ilie Oana.
    Deci statul paralel este PSD-ul iar procurorii DNA Ploiesti instrumente ale acestora.
  • -10 (16 voturi)    
    sustine? (Luni, 19 februarie 2018, 8:53)

    srpc [utilizator]

    te pomenesti ca o fi greu de stabilit daca astea sunt vocile respectivilor :)))
  • +5 (11 voturi)    
    "Procurorul" Fonta spune ca stia ca la Prahova (Luni, 19 februarie 2018, 9:05)

    deval [utilizator]

    se falsifica probe si uite ca a aparut si proba !!!
    1.Oameni buni asta, care nu deosebeste o PROBA de o SUSPICIUNE a fost seful corpului de control al premierului !!!
    Si suspiciune e mult spus, pentru ca "devzvaluitorul" trebuia sa depuna la Lazar sau la Kovesi o reclamatie , cu proba si acuzatiile pe care le face si apoi sa apara latv !!
    2 Tot caricatura spune ca procurorii au falsificat probe in dosarul Diaconu de la ANAF, ca uite ca omul a fost declarat nevinovat ! Pai una e ca probele, proaste,insuficiente sau supra apreciate de procuror si cu totul altceva e ca probele sa fie falsificate !!
    3 Doamne fereste de asa procuror facut la comanda lui Nascase !!
  • +7 (9 voturi)    
    a (Luni, 19 februarie 2018, 9:21)

    adrian67 [utilizator]

    Hai ca astazi scapam de asta pentru minim 5 ni.
  • +11 (13 voturi)    
    Eu ma intreb... (Luni, 19 februarie 2018, 9:24)

    blackarrow [utilizator]

    daca nu exista vreo posibilitate de a demonta categoric si fara drept de apel aceste misculatii de la A3 .
    Trebuie sa li se dea peste bot , altfel nu se mai termina manipularile astea grotesti .
    DNA ar trebui sa contraatace mai..."aplicat", ce a facut Kovesi e bine, dar nu suficient .
  • -10 (18 voturi)    
    poza (Luni, 19 februarie 2018, 9:57)

    savatuf [utilizator]

    Sunt de acord ca sunt o familie de retarzi poate tacsu cozma senior sa fie mai articulat. Dar tocmai de aceea sau folosit de ei sau ma rog unii de altii ,in general totul e o cloaca urat mirositoare in curtea dna orice s ar spune.
    Lasand la o parte comentariile partinitoare ...poza aceea cu politista judiciara care "asista " la marturia martorului protejat face cat o mie de cuvinte....jalnica justitie tipic romanesca si bineinteles la care nu se sesizeaza nimeni. Puteti, cei care vreti sa acoperiti mizeriile astea , sa faceti ca polizoru...poza e poza, faptele sunt fapte, si bine inteles minciuna e minciuna. Care mai e diferenta intre unii si altii ?
    • +8 (16 voturi)    
      Ai o strategie interesanta, postacule PSDist (Luni, 19 februarie 2018, 10:17)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

      Tu arunci cu noroi in toate partile, sperand ca cititorii sa puna semnul egal intre DNA si PSD.

      Dar aici gresesti, fiindca PSDistii saboteaza Romania pentru propriul profit, iar DNA lupta impotriva PSD, deci niciun om normal la cap nu poate echivala DNA cu PSD.

      Trebuie sa fii postac PSDist sa crezi ca DNA e la fel de nociv ca PSD, sa pui semnul egal intre hotia si tirania PSDista si tentativa DNA de a curata sistemul de lichele.

      Te-ai dat de gol.
      • -4 (10 voturi)    
        postac (Luni, 19 februarie 2018, 11:07)

        savatuf [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        Pe cat este cozma un fel de agamita pe atat de indoctrinat esti tu cu anti psd ul tau cu tot . Esti smecher fa un comentariu legat de poza, restul e propaganda ieftina; si ca sa intelegi tu si altii ca tine nimeni nu e perfect nici chiar cei care populeaza dna ul si nu ma refer la institutie bai desteptule ci la niste cozi de topor care trebuiesc eliminate , lucru care nu se intimpla, de ce nu stiu, poate im i spui tu. Asta nu inseamna ca sustin psd ul ci ca vreau ca toti cei care gresesc sa plateasca, ca daca ajunge un psd ist la butoane si aresteaza pe cine vrea o sa urlii ca din gura de sarpe ca dna ul e corupt, vezi ce se intimpla pe la alte institutii.
      • -2 (4 voturi)    
        dat de gol (Luni, 19 februarie 2018, 19:17)

        savatuf [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        Prietene eu credeam ca dna se lupta cu coruptia din ro dar se pare ca tu te ai dat de gol cand afirmi ca dna se lupta cu psd ul. Aferim
    • +8 (8 voturi)    
      da mai... (Luni, 19 februarie 2018, 10:36)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

      bine ca-l iubim pe negoita ca suntem dinamovisti, nu?? nu conteaza ca ala alege cei mai penibili antrenori posibili... ca-s mai ieftini....
      serios... d-asta merigam sa fim in playout... ca isi bate joc un psdist de noi si noi il pupam in continuare in dos...

      ce sa zic...

      ce minciuna mai!?! chiar daca-s reale, inregistrarile astea nu dovedesc NIMIC!
      • -6 (6 voturi)    
        borcea (Luni, 19 februarie 2018, 11:22)

        savatuf [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Borcea si copos la puscarie ai uitat . Legat de inregistrari, ai idee cati complecsati se fac politisti si procurori din dorinta maladiva de a paradii, ii sti, pe unii ii cunosti, ce crezi abuzurile trebuie stopate si mai ales cele impotriva cetatenilor simpli si nu ma refer la psd isti. Daca voi vreti sa scapam de penali incalcand legea ok dar sa nu va mirati de consecinte
  • +8 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 19 februarie 2018, 10:13)

    [anonim]

  • +6 (8 voturi)    
    Azi va veni si raspunsul Justitiei (Luni, 19 februarie 2018, 10:29)

    jim.beam [utilizator]

    sper ca le va mari pedepsele acestor gangsteri tata si fiu.
  • +7 (9 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 19 februarie 2018, 10:34)

    Metec [anonim]

  • +4 (6 voturi)    
    Cu tehnologia de azi, vai, ce urmeaza... (Luni, 19 februarie 2018, 11:30)

    MinDepous [utilizator]

    Real time facial re-enactment:
    https://www.popsci.com/software-puts-someone-elses-facial-expressions-on-your-face
    Asta e demo din 2015... au mai bine de 2 ani intre timp sa-l perfectioneze.

    AI implementation for voice generation
    1) https://www.theverge.com/2017/4/24/15406882/ai-voice-synthesis-copy-human-speech-lyrebird
    2) https://pitchfork.com/news/69587-adobes-new-audio-software-eerily-mimics-human-speech/

    a) In mod cert, server-ele pe care sunt stocate demo-urile sunt infailibile si impenetrabile, asadar, sigur nimeni altcineva nu a avut acces la software-urile respective. Imposibil sa fie hacked.
    b) Doar aceste entitati private / educationale au avut astfel de idei, nimeni altcineva, inseamna ca suntem OK, inca nu exista astfel de software pentru entitati finantate de guverne sau de mafie.

    Aplicati un mare NU certitudinilor de la punctele a) si b). "As seen on TV" de la americani, acum si la noi (cu latrinele...), plus popoare indobitocite si naive, cu cortex lipsa sau lis, ce rezulta? Viitorul, aia rezulta.

    Vai de capul nostru.

    Acuma, nu zic ca acesti Cosma ar fi hacker-i, genii alte tehnicii sau cine stie ce... n-am atata folie de aluminiu acasa... Da' au - ei si altii ca ei, interesati de rezultatele unor astfel de demersuri - destui bani ca sa plateasca pentru asa ceva.

    Sa ne uitam cine are de castigat daca astfel de inregistrari ajung in public si conduc la limitarea independentei justitiei sau a altor autoritati. Sa adunam banii pe care i-ar putea sacrifica acesti direct-interesati - asa ne vom da seama cam ce resurse pot fi aruncate in directia unor astfel de elemente tehnice. Asta, doar in RO - daca e sa luam in calcul si ce mai e pe-afara... iti sta mintea-n loc. Brusc, imposibilul pare banal, nu?
    • -5 (9 voturi)    
      voice generation (Luni, 19 februarie 2018, 13:09)

      savatuf [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

      "Cat priveste alterarea continutului lor, invocata in aparare de persoana cercetata, aceasta nu a fost confirmata in maniera juxtapunerii sau colarii de catre constatarea tehnico-stiintifica sau de expertiza criminalistica, motiv pentru care apararea va fi inlaturata ca nesustinuta de probe."
      Citat din raportul IJ legat de inregistrarile cu kovesi.. asta pt tine din partea popoarelor indobitocite si naive.
      Ce zici "documentele " aruncate in spatiul public de latrine meritau o cercetare macar sa nu murim de prosti . Sau mergem pe principiul "nu e adevarat ce vedeti , adevarat e ce va spun eu" precum pixelul albastru . Oare csm la exclus pe portocala din magistratura doar ca nu i a placut de ochii lui.
      Legat de linkurile tale a fost un nene de pe la americani care a lamurit cat se poate de clar ce se poate si ce nu . Oare INEC este capabil sa modifice niste inregistrari din dosare, sau reciproca nu e valabila, tinand cont de ce se aude prin targ, ca vad esti din domeniu. Asa e cu idolii cu cat ii inalti mai sus cu atat caderea e mai dura.. pt toti din pacate.
      p.s Am o solutie .. sti e un "slogan" bun de aplicat -"crede si nu cerceta" unii l au folosit cu succes
      • +3 (3 voturi)    
        Parol, n-am sustinut cum c-as crede ceva (Luni, 19 februarie 2018, 13:32)

        MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

        Asa ca, mai incet cu certitudinea pe scari, va rog!

        Tot vad citate din raportul Inspectiei Judiciare. Aveam parerea ca stiu sa folosesc si eu Google suficient de bine, insa nu l-am gasit mai zilele trecute. Un link catre el, va rog? Ca sa-l pot citi pe tot, nu de alta.

        Nu am luat de bun nimic. Tot ce-am vrut sa indic este ca nu e imposibil si ca, la final, ne vom limita la cuvantul unuia vs cuvantul altuia. Inregistrarile video si audio vor incepe sa nu mai fie relevante, tocmai deoarece astfel de manipulari vor deveni din ce in ce mai usor de realizat la standarde inalte.

        "Sti", mai e un slogan - "citation or GTFO". Am sustinut o idee, am precizat in baza a ce consider eu ca ideea aia are legitimitate. In plus, va urmez indicatiile - nu cred ce-ati mentionat, fara link catre raport. Pe care doresc apoi a-l cerceta. :-)
        • 0 (2 voturi)    
          ok (Luni, 19 februarie 2018, 20:21)

          savatuf [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

          perfect de acord cu cele afirmate, chiar apreciez.
          Am oroare de oamenii care se cred detinatorii adevarului absolut si noua ne servesc slogane gen - crede si nu cerceta-. In lupta asta surda fara menajamente in care totul este permis am o stare reconfortanta de nu adera la una din tabere. Ce ma irita este cand vad oameni titrati cu stiinta de carte care devin habotnici in convigerile lor si refuza sa recunoasca si cand adevarul ii loveste in fata. Acum legat de subiectul in cauza logic vorbind faptul ca portocala a fost demis , deci faptele exista , intrebarea mea este , de ce nu este cercetat cum este iorga . Ce stie baiatul asta de a devenit intangibil, pt fapte mai putin grave altii infunda puscariile. Personajul este de a dreptul sinistru iar temerea mea este legata de posibilile abuzuri (necercetate) fata de oameni simplii care nu se pot apara si care in economia luptei nici nu conteaza . Omul asta la inculpat pe T Blair .Gandestete ca in mod normal tot ce a instrumentat portocala ar trebuii revizuit din motive evidente sau pt ca o spune o conventie eu. Legat de kovesi raportul este pe portalul IJ ,oricum nu te stresa nu l a contestat nimeni e prea de porc. Poate nu ma crezi dar sustin dna dar nu cu oameni de genul asta , structura asta trebuie sa fie intransigenta mai ales cu sine . De ce pt ca altfel devine vulnerabila ceea ce se si intampla dealfel. Si ca sa inchiei apoteotic toata lumea mai nou afirma ca dna se lupta cu cine crezi cu.. psd ul .. restul de corupti pot sa stea linistiti.
          • 0 (0 voturi)    
            Bun. (Marţi, 20 februarie 2018, 12:19)

            MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

            Apreciez ca apreciati, insa tot nu am vazut un link spre acel raport.

            Asadar, se poate sa-l imparsiti si noua, muritorilor de rand? Macar niste date de identificare a lui, sa avem sanse mai mare de-a ne descurca singuri cand il cautam?

            Nu de alta, dar altfel e fix pix - unii sustin una, altii sustin alta. Cata vreme dumneavoastra pretindeti ca scrie ceva intr-un document, prezentati documentul.

            Multumesc.
            • -1 (1 vot)    
              raport (Marţi, 20 februarie 2018, 16:09)

              savatuf [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

              Raportul il poti gasii si pe =lumeajustitiei.ro -magistrati-dna = . Nu impartasesc anumite comentarii de pe acest site dar doc sunt reale. Sa urmaresti si la pag 37 o alta
              duda . Lectura placuta.
              P.s Mai poti aduga decizia ccr de anul trecut in care se constata ca dna incalca constitutia , dar "garantul" constitutiei in conferinta a dat hard reset asa ca nu se pune :))
              • 0 (0 voturi)    
                Vad ca insistati (Marţi, 20 februarie 2018, 17:36)

                MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

                L-am gasit de numa' numa'.

                Pe http://www.inspectiajudiciara.ro/News.aspx

                am gasit lucrarea 5115/IJ/982/DIP/2017
                http://old.csm1909.ro/csm/linkuri/03_11_2017__89853_ro.docm

                Paginile 415-461 se refera la procurorul sef directie (Laura Codruta Kovesi), cu concluziile prezentate in paginile 458-461.

                Relativ la acele inregistrari audio, nu gasesc un raport nicaieri. Ma asteptam sa gasesc ceva similar celui de mai sus - nu musai de 500 de pagini, dar ceva mai consistent. Gasesc asta:
                http://www.inspectiajudiciara.ro/Download.aspx?guid=d0205680-b9dd-4133-a4ef-413637d70a81%7CInfoCSM
                care duhneste a dedicatie.

                5115/IJ/982/DIP/2017 si cercetarea aia disciplinara se bat cap in cap. E absurd.
                Inspectia judiciara nu are cum si sa aprecieze si sa afirme ca L.C.K. a demonstrat ca are calitatile necesare spre a fi procuror sef directie
                SI sa o clasifice drept o vadita problema pentru DNA. Unul din elementele sustinute este eronat, sunt disjuncte, nu au cum sa fie ambele adevarate.

                Cat despre LumeaJustitiei.ro... daca i-ar da L.C.K. in judecata pentru toate afirmatiile la adresa dumneaei de-acolo, ar bloca Inspectia Judiciara (care vad ca se ocupa si cu apararea demnitatii magistratilor) de-acum pana in 2020 cred.

                Flux24 si alte site-uri zic "conform jurnalistilor de la LuJu.ro", LuJu.ro nu da surse, doar pretinde ca ar cita dintr-un document.
                Eu v-am indicat de fiecare data URL-uri catre resurse demne de luat in calcul (demo-uri oficiale, acte publice). Va rog sa demonstrati un minim nivel de respect si sa furnizati un document de aceeasi nota, d.p.d.v. al caracterului sau oficial. Altfel, e doar vorba-n vant, pe internet poate oricine sa-si cumpere site si sa scrie pe el pana ii da sangele pe ochi.
                • -1 (1 vot)    
                  v.e. d (Miercuri, 21 februarie 2018, 8:43)

                  savatuf [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

                  Prietene cred ca ai prea mult timp liber eu nu imi permit . Oricum tot ce spui este perfect adevarat , considera ca nu am afirmat nimic. Daca tot esti dornic de aflarea adevarului , fa o cerere pe 544 la IJ si poate te edifici, in prealabil prezintale teoriile tale. Iar la faza cu "lipsa de respect ' si "singele pe ochi" mai convins...
                  • 0 (0 voturi)    
                    Poate q.e.d. (Miercuri, 21 februarie 2018, 10:53)

                    MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

                    Ah. Inteleg.
                    Nu ne permitem sa oferim o bruma de dovezi, doar comentam aiurea. Am inteles.

                    Postac detected! O pauza mai ampla de la latrine v-ar prinde foarte bine. Prin latrine intelegand si lumeajustitiei.ro etc.
                    • -1 (1 vot)    
                      adevarat (Miercuri, 21 februarie 2018, 13:56)

                      savatuf [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

                      Ai perfecta dreptate sunt un postac psd ist care ma uit numai la latrine si citesc lucarile congres xiv in loc de biblie... acum esti multumit.
                      Esti cel mai tare din parcare, sper ca efortul de a ma demasca sa fie recompensat ...oricum remarc ca ai mult timp liber pt documentare si combatere .. aduce mult a ocupatie.
                      curenta. Dar inca odata tot ce am afirmat eu este fara fundament cum bine ai remarcat .. felicitari.
                      • 0 (0 voturi)    
                        ... (Miercuri, 21 februarie 2018, 14:31)

                        MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

                        Coane, faptul ca-mi rup din timp si pe urma stau la munca 15 minute-n plus, pentru ca am cautat niste informatii de pe site-uri oficiale, asta nu o transforma-n ocupatie curenta/principala.

                        Pana la proba contrarie, contextul in care discutam tine de informatii de ordin oficial, public. Institutia X este acuzata de un element privat Y. Pana la proba contrarie, afirmatiile insitutiei X au mai multa greutate decat ale persoanei Y.
                        Daca persoana Y aduce niste dovezi, balanta se schimba.

                        Acum, intre noi doi, ambii persoane fizie, discutia e relativ echilibrata. A fost echilibrata, pana dumneata nu ai mai adus nici un fel de document oficial, pe care insa l-ai citat.

                        Nu ma astept sa schimb opinia / perspectiva altcuiva asupra vietii. Pot construi doar contextul in care interlocutorul sa decida singur asupra acestui fapt. Se numeste dialog si aducerea de argumente substantiale. Amandoi avem de castigat daca aducem argumente sanatoase in discutie - adica nu manipulari, opiniile personale ale altora etc. Dar, daca nu vreti sa discutam asa, ce rost mai are?

                        Dincolo de punctul acesta, eu nu mai am ce adauga. Nu am demascat pe nimeni, daca v-ati facut un deserviciu, vi l-ati facut singur. Nota persoana a doua plural din partea mea si singular in sens invers.
                        • -1 (1 vot)    
                          digi (Miercuri, 21 februarie 2018, 16:53)

                          savatuf [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

                          https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/laura-codruta-kovesi-cercetata-disciplinar-858968

                          Postac detected! O pauza mai ampla de la latrine v-ar prinde foarte bine. Prin latrine intelegand si lumeajustitiei.ro etc.....mai putin digi cred
                          Sa traiesti!
                          • 0 (0 voturi)    
                            Eu cer document, cum am oferit. Primesc stire. (Miercuri, 21 februarie 2018, 17:46)

                            MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

                            Este o stire. Precum cele de pe luju.ro. Precum cele de pe IncisivPrahova sau Flux24.

                            Toate dau citat din comunicate, nimeni nu da sursa. Ori, pe site-ul Inspectiei Judiciare, nu gasesc un astfel de comunicat. Sau raport. Sau orice altceva.

                            Ca sa va fie clar: ce scrie in acel articol - si ce pretind si celelalte site-uri, sunt preluate din documentul pe care l-am gasit pe site-ul IJ -> vedeti comentariul meu "Marţi, 20 februarie 2018, 17:36", al 3-lea link.

                            Citat din primul comentariu al dumneavoastra: "Citat din raportul IJ legat de inregistrarile cu kovesi"
                            Bun. CARE RAPORT? Ca pe asta nu-l gasesc si pe asta il pretind multi "jurnalisti" drept sursa, cum ca INEC nu ar fi confirmat ca inregistrarile ar fi fost false / produse.

                            Altfel, comunicatul de presa al IJ doar enunta acuzele la adresa L.C.K., de parca ar lua inregistrarile ca fiind 100% autentice, fara a indica vreo expertizare a lor. Intelegeti ce tot cer eu aici de cateva comentarii, de parca as vorbi cu peretii?
      • +2 (4 voturi)    
        Inspectia judiciara ? (Luni, 19 februarie 2018, 14:03)

        samy19 [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

        Adica aia care se fac ca ploua cand coruptii ataca justitia, dar sunt foarte activi cand e vorba de procurorii anti-coruptie ?
  • +2 (2 voturi)    
    Note informative exclusiviste (Luni, 19 februarie 2018, 15:04)

    ruskimushki [utilizator]

    Mda, si Pauker avea informatii, ea singura, altii le aflau doar in timp ce-i pregateau pentru pluton.
    Antena 3 nu vrea sa imparta "stirile bomba" si cu celelalte televiziuni, in afara de rtv ? Sunt exclusivisti ? Sau se prea poate ca altii, verificand stirea, sa arunce o flegma in ochii "expertilor" latrinisti ?

    Ne-am intors in epoca iliesciano-ceausista, cu note informative la buletinul de stiri al pcr. Azi doi-trei cetateni, maine dezmat total, executii in strada, etc. Cunoastem.
  • +4 (4 voturi)    
    A3 (Luni, 19 februarie 2018, 15:13)

    europeanul2 [utilizator]

    Privitorii Antenei 3 aud voci!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by