Liviu Dragnea: N-am avut și n-o să am niciodată înțelegeri secrete cu nimeni. Da, am o relație foarte bună cu Netanyahu, e cumva asta o infracțiune? / Afirmațiile lui Iohannis au o doză de antisemitism / Am fost mult prea binevoitor cu președintele

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 26 aprilie 2018, 21:45 Revista Presei | Radio TV


Liviu Dragnea, interventie la Antena 3
Foto: Captura Antena 3
Liderul PSD Liviu Dragnea a susținut joi seară, într-o intervenție la Antena 3, că vizita pe care a efectuat-o zilele acestea în Israel nu a fost o deplasare "pe ascuns", respingând criticile președintelui Klaus Iohannis în acest sens.

Dragnea a spus că admite că are "o relație foarte bună" cu premierul israelian Benjamin Netanyahu, dar că din această relație nu beneficiază el personal, ci "este pentru România". "Este cumva o infracțiune, ceva rău?", a clamat șeful PSD.

"N-am avut și n-o să am niciodată înțelegeri secrete cu nimeni. Tot ceea ce am făcut și voi mai face în continuare a fost să fac ceea ce pot, cât pot, pentru România", a insistat el.

Dragnea a mai acuzat că declarațiile șefului statului referitoare la "secretomania" vizitei din Israel și despre "cine știe ce înțelegeri face acolo cu evreii" pot fi considerate ca având o doză de antisemitism.

"Nu poți să jignești în asemenea hal, să jignești niște oficiali din alt stat pe care îi acuzi că fac înțelegeri secrete cu niște oficiali din România. Așa ceva este inacceptabil", a susținut el.

Mai mult, liderul PSD, președinte al Camerei Deputaților, a afirmat că Guvernul nu avea nevoie de aprobarea șefului statului în privința acestei vizite.

"Eu nu știu dacă președintele - cu care recunosc că am fost mult prea binevoitor în ultimele luni de zile, tot din dorința de a nu crea conflicte - sau nu am auzit ca înainte de a merge la vreun Consiliu European sau la alte întâlniri și-a luat mandat de la Parlament (...) Nu poți să ieși să ceri unor oficiali din România să îți ceară aprobarea să meargă la niște întâlniri", a susținut Dragnea.

  • Reacția lui Liviu Dragnea vine după ce președintele Klaus Iohannis a acuzat vineri o "secretomanie" legată de vizita premierului Viorica Dăncilă și a liderului PSD în Israel. "Nu știu care sunt dedesubturile acestei abordări, cine știe ce înțelegeri face acolo cu evreii. Sper ca după revenire să aibă bunul-simț să explice românilor ce au făcut acolo", a comentat șeful statului.
  • Ulterior, Iohannis și-a argumentat declarația: "În absolut niciun caz acea întrebare retorică nu a fost cu iz de a jigni comunitățile evreiești sau statul israelian cu care avem relații dintre cele mai bune. Întrebarea mi-am pus-o pentru că o persoană din România s-a deplasat acolo pentru nu știu ce, se întâlnește cu nu știm cine și nici nu știm ce înțelegeri vor face".
  • Informația că Dragnea va vizita Israelul a fost difuzată inițial, pe surse, de Antena 3, care a prezentat o invitație primită de șeful PSD de la premierul israelian.


Ce declarații a făcut Liviu Dragnea în intervenția telefonică la Antena 3:


"(V-ați întors din Israel?) Exact acum am ajuns acasă

Am avut patru întâlniri astăzi, între care cu președintele statului Israel, o întâlnire tete-a-tete cu premierul Netanyahu, de o oră și jumătate, o întâlnire cu ambasadorul SUA în Israel, care mi-a transmis rugămintea să ne vedem, iar ulterior o întâlnire cu conducerea din SUA a celei mai influente asociații a comunităților evreiești din lume

Eu nu am plecat pe ascuns. Domnul Iohannis are niște slugi în Parlament și putea să afle, pentru că invitația care a fost făcută publică de mine și a fost dată la presă, deci se știa de ea. În Biroul Permanent al Camerei s-a discutat și s-a aprobat această deplasare, deci nu a fost o deplasare pe ascuns. Am fost invitat și de președintele Israelului și de premierul Netanyahu și de celelalte două entități de care am vorbit mai devreme

Am discutat cu premierul Netanyahu exact ce am discutat și la vizita precedentă, am evaluat ceea ce se dicutase inițial și anume investiții în România, care este stadiul discuțiilor dintre miniștrii români și omologii din Israel pe niște domenii extrem de importante pentru noi: telemedicină, infrastructura de sănătate, investiții în agricultura inteligență, în sistemele de irigații și alte domenii precum educația și cercetarea, unde statul Israel este foarte, foarte avansat

  • "Președintele a ieșit cu o declarație foarte violentă, nici n-a vrut să vadă întâi memorandumul despre intenția mutării ambasadei / Nu are atribuții exclusive pe politica externă"
Am discutat și despre sediul ambasadei României. Eu nu am spus niciodată că eu sau Guvernul am decis și că ambasada s-a și mutat. Eu m-aș fi așteptat de la președintele Republicii, așa cum am auzit că își spune începând de astăzi, să se uite întâi pe memorandumul aprobat în Guvern, acolo se vorbește într-adevăr de intenția de a se muta ambasada - intenție pe care eu o sprijin fără echivoc și fără ezitare -, dar după o consultare serioasă cu toate instituțiile din România care au competențe în domeniu și cu Președinția

Bineînțeles că președintele nici n-a vrut să vadă întâi memorandumul și a și ieșit cu o declarație foarte violentă împotriva acestei intenții de a începe o discuție foarte serioasă despre un subiect despre care eu cred că nu trebuie să îl considerăm tabu

Am auzit tot felul de alegatii, tot felul de considerații despre politica externă... Nu există în Constituția României vreo prevedere care să spună că președintele are atribuții exclusive pe politica externă. Avem un Guvern care are ministru de externe, care are competențe și atribuții și constituționale și legale să încheie memorandumuri, să semneze tot felul de înțelegeri și acorduri, să reprezinte interesele României pentru că oriunde în lume Guvernele fac asta

N-am avut și n-o să am niciodată înțelegeri secrete cu nimeni. Tot ceea ce am făcut și voi mai face în continuare a fost să fac ceea ce pot, cât pot, pentru România. Și lucrurile s-au întâmplat și o să se întâmple în continuare

Despre sediul ambasadei la Ierusalim, eu am avut o discuție cu premierul Netanyahu, care mi-a prezentat încă o dată situația extrem de complexă din zonă. Iar cine știe situația de acolo ar trebui să se gândească de două ori înainte de a ieși cu afirmații contondente și să se gândească de două ori la viitorul acestei țări, și la ce este important pentru noi

S-a tot vorbit că noi schimbăm o tradiție a politicii noastre externe de zeci de ani... Eu am văzut că în ultimii ani noi am avut politica externă de a aștepta ordinele venite de la alții. Dacă ne spun unii astăzi, o luăm spre stânga, dacă mâine se schimbă și spun luați-o pe dreapta, fără întrebări o luăm la dreapta. Eu zic că trebuie să avem o politică externă care să țină cont in primul rând de interesele României

Și prim-ministrul a susținut același lucru la întâlnirile pe care le-a avut în Israel. Se va organiza o ședință de guvern comună în București, probabil în luna iulie cel mai târziu, în care să se semneze niște acorduri extrem de importante pentru economia românească și pentru dezvoltarea României

Da, recunosc, am o relație foarte bună cu premierul Israelului. Asta este cumva o infracțiune? Asta este ceva rău? Că, dacă am o relație apropiată, nu o am pentru mine personal, că nu vine premierul Netanyahu în România să mă ajute cu ceva, ci este pentru România

Atunci când două state atât de importante în lume ca Statele Unite și Israelul sunt într-o perioadă în care ar avea nevoie de sprijin într-un anumit demers și, dacă exact atunci le acorzi acest sprijin, contează enorm și nu va fi uitat niciodată și vorbim aici de interesele majorare ale României, nu de interese mărunte sau de dispute politice mici de pe malurile Dâmboviței

Eu nu vreau să escaladăm discuțiile și conflictele pe această temă. Aceasta nu este o temă internă. Dimpotrivă. Este o tema globală și România are șansa să aibă o voce importantă și are șansa să joace un rol important în acest moment istoric. Sigur, poate folosi sau nu această șansă sau se poate ascunde în spatele unora sau altora din alte părți, sau să vedem ce spun unii sau alții care nu se gândesc la noi și nici nu poți să-i condamni pentru asta. Eu nu zic să facem ceva împotriva cuiva, eu zic să ne jucăm foarte bine șansele, dar dincolo de orgolii rănite sau exacerbate să vedem ce este mai bine pentru România și să analizăm avantajele și eventualele riscuri

  • "Afirmațiile lui  Iohannis au o anumită doză de antisemitism. Nu poți să jignești în asemenea hal / Nu poți să ceri unor oficiali din România să îți ceară aprobarea să meargă la niște întâlniri"
Aș vrea să am totuși unul-două comentarii în legătură cu afirmațiile domnului președinte Iohannis. Ele sunt considerate, și nu numai de mine, cu o anumită doză de antisemitism. De asemenea, nu poți să jignești în asemenea hal. Bun, m-a jignit pe mine, a jignit-o pe doamna prim-ministru, dar nu poți să jignești niște oficiali din alt stat pe care îi acuzi că fac înțelegeri secrete cu niște oficiali din România. Așa ceva este inacceptabil

De asemenea, e o lege nescrisă care a tot fost respectată în România, și Băsescu o respecta și eu am respectat-o și am spus-o de multe ori public, de câte ori a fost președintele plecat din țară, chiar dacă eram întrebat, chiar dacă eram într-un anumit conflict, am spus: e plecat din țară președintele, reprezintă România, discută pentru România, sper, și nu vreau să fie întrebat pe acolo să răspundă la niște întrebări pe care le-aș fi generat eu sau alt coleg de-al meu sau cineva cu care era într-un conflict. Nu a mai ținut cont nici de asta

Am obligația să informez Parlamentul și o voi face, primul-ministru îl poate informa pe președinte fără niciun fel de problemă, dar eu pun o întrebare: eu nu știu dacă președintele României - cu care recunosc că am fost mult prea binevoitor în ultimele luni de zile, tot din dorința de a nu crea conflicte - sau nu am auzit ca înainte de a merge la vreun Consiliu European sau la alte întâlniri și-a luat mandat de la Parlament. O să spună că nu are nevoie. A avut o discuție cu șefii celor două camere, a avut vreo discuție cu primul ministru? Sau după? Pentru că merge și își ia tot felul de angajamente în numele României, pe care trebuie să le pună în practică ori Parlamentul ori Guvernul

Noi nu am zis nimic până acum, nu ne-a informat, dar nu poți să ieși să ceri unor oficiali din România să îți ceară aprobarea să meargă la niște întâlniri. Mai mult decât atât, domnul președinte Iohannis a știut că doamna prim-ministru merge în Israel, nu a aflat din presă. A început să spună multe neadevăruri. A știut de la doamna prim-ministru. Mie mi-a spus doamna prim-ministru astăzi că l-a informat pe președintele României că merge în Israel

Propunerea (n.r. de numire a unui ambasador al României în Israel) este înaintată de mult, de ceva timp, nu e de ieri. Președintele nu a răspuns absolut deloc și vreau să vă spun că este o inacțiune care nu ne face foarte bine, un an și jumătate aproape de când România nu are ambasador în Israel este un semnal care se transmite către această țară. Îl auzeam mai devreme cât s-a zbătut pentru relații bune cu Israelul. Din moment ce nu catadicsești să trimiți un ambasador acolo...

Pentru mine este inexplicabil. În momentul în care ai un partener strategic, Israelul nu este un actor regional, el este un actor global, o știm cu toții, în momentul în care tu un an și jumătate nu îți trimiți acolo un ambasador, e un semnal foarte prost pe care îl dai. Asta arată, cineva poate considera că este lipsă de respect. Așa ceva nu se face

Mai e o altă întrebare: ce așteaptă să se întâmple la SIE? Vorbim de Serviciul de Informații Externe al României, care ar trebui să fie condus de un civil și de mai bine de un an nu are conducere civilă acolo și nu s-a întâmplat nimic. Astea sunt lucruri inexplicabile. Așa se înțelege politica externă în viziunea președintelui"



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















5671 vizualizari

  • +43 (53 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 26 aprilie 2018, 21:57)

    qwerasdf [anonim]

    • +18 (20 voturi)    
      ... (Joi, 26 aprilie 2018, 22:49)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Sau la chinezi. Are multe variante, unele chiar terifiante....
    • -8 (12 voturi)    
      De fapt, e putin invers... (Joi, 26 aprilie 2018, 23:14)

      ww [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Mai exact, oculta modiala pune in fruntea coloniilor sale indivizi de teapa lui Dragnea. Acestia, in schimbul garantiei ca ei si rubedeniile lor devin intangibili pentru justitia tarilor jecmanite, le vand acestora viitorul pe cateva generatii.
      • +4 (4 voturi)    
        Toarșu Aburel (Vineri, 27 aprilie 2018, 10:10)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui ww

        Lasă gargara. Era un cică scriitor pe vremuri, Pavel Coruț, un securist care avea același basme, la el bau-bau erau bubulii, niște fantome informe și neidentificabile care atacau ocult și pe ascuns românii.
        Este absolut normal ca penalii să se înțeleagă între ei. Cred că Netanyahu îl invidiază la maxim pe Dragnea - prim-ministru de facto și păpușar șef, șef al partidului la putere și șef al legislativului, poate da legi pentru ca să nu fie judecat, împiedică mersul Justiție pe motiv de imunitate parlamentară, ce mai! România a ajuns paradis penal, pedepse la fără frecvență și făcute acasă, în vilele ridicate cu bani furați și neînapoiați statului.Penali pe care îi aperi tu, ca un i...nteligent util care ești.
    • +17 (23 voturi)    
      Dragnea e disperat sa ajunga la Trump (Joi, 26 aprilie 2018, 23:28)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Dragnea i-a promis lui Netanyahu ca muta ambasada la Ierusalim desi el - un PENAL - n-are niciun drept sa ia decizii de politica externa.

      Netanyahu a vrut doar sa vada aceasta stire in presa din Israel, e multumit cu asta desi stie ca fara voia lui Iohannis n-are cum sa se mute ambasada


      e fapt tinta lui Dragne anu e Israelul sau ambasada ci ...TRUMP! Reiese si dince-a zis: "o întâlnire cu ambasadorul SUA în Israel..."


      Dragnea crede ca el nu e primit in SUA pt ca ambasadorul din Romania il saboteaza asa ca a zis sa mearga pe ocolite
    • +13 (15 voturi)    
      A propos, despre vinzarea terenurilor, nimic? (Vineri, 27 aprilie 2018, 0:32)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Se promisesera niste legi in campania electorala referitoare la restrictionarea vinzariii terenurilor la straini.

      Credeam ca Parlamentul se va repezi asupra lor de la prima sedinta...
      • +10 (10 voturi)    
        Care Parlament? (Vineri, 27 aprilie 2018, 8:17)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Cel controlat de PSD+ALDE+UDMR?

        Ei sunt ocupati cu distrugerea a ce a mai ramas din justitie.
    • 0 (0 voturi)    
      ar vinde pe oricine oricui (Vineri, 27 aprilie 2018, 16:57)

      mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      inclusiv copii, neveste, amante oficiale ori ba doar ca sa-i fie lui bine.
      Foarte simpatica mi se pare afirmatia ca are o relatie foarte buna cu Netanyahu. El oare chiar crede aiureala asta sau e doar pentru masa amorfa votanta?
  • +42 (50 voturi)    
    Nu (Joi, 26 aprilie 2018, 22:00)

    VARCIOROVA [utilizator]

    este nici un fel de infractiune sa ai relatii personale cu oricine. Dar este infractiune sa implici TARA in realatiile tale personale
    • +16 (16 voturi)    
      La câte infractiuni... (Joi, 26 aprilie 2018, 22:47)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui VARCIOROVA

      .. a comis pâna acum acest mafiot, sef al gruparii de borfasi PSD; ce mai conteaza. VA PLATI CU VARF SI INDESAT!
    • +12 (18 voturi)    
      corect (Joi, 26 aprilie 2018, 23:28)

      Lake123 [utilizator] i-a raspuns lui VARCIOROVA

      Foarte corect, ce-o fi căutând el prin Israel, chiar c-aș vrea să știu și eu.
    • +6 (6 voturi)    
      ma intreb (Vineri, 27 aprilie 2018, 8:06)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui VARCIOROVA

      daca raspopitul de gadea l-a intrebat in ce calitate oficiala a fost dragnea in Israel. Ca altfel, acolo a fost excursionist. I-a tinut trena mantiei vasilicai? Ca se stie ca madam vasilica a fost in vizita oficiala (oare cu ce scop?).
  • -39 (49 voturi)    
    Securitatea DNA ii mai face vreo 5 dosare (Joi, 26 aprilie 2018, 22:01)

    adrianhn [utilizator]

    E haios ca mai are curajul sa mai faca astfel de declaratii. E clar ca Securitatea DNA mai pregateste cateva dosare sa ii inchida gura.

    Daca nu esti anti-semit ca neamtul Iohannis atunci nu esti de parea noastra, asa gandeste Securitatea DNA.
    • +16 (16 voturi)    
      tipule, (Joi, 26 aprilie 2018, 22:43)

      loveparade [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      lucrezi si seara?
      se plateste suplimentar?
    • +15 (15 voturi)    
      Nene, (Joi, 26 aprilie 2018, 22:47)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      ... ti-ai ales bine aliatul: hot ca si tine cu siguranta.
    • +18 (18 voturi)    
      Postacii (Joi, 26 aprilie 2018, 22:47)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      Postacii PSD sunt complici la distrugerea Romaniei, Un asemenea specimen esti TU.
    • +14 (14 voturi)    
      Ca vanzator de tara trebuie medaliat (Joi, 26 aprilie 2018, 23:07)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      De doua ori...in caz de pierde prima medalie.
      • +3 (3 voturi)    
        Să ne aducem aminte de lozincile din trecut (Vineri, 27 aprilie 2018, 10:15)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Lozincă FSN: ” Nu ne vindem țara!”; lozinca PDSR-PSD: ”O dăm gratis contra șpagă!”
        Deci de jure nu e chiar vânzare, deși de facto chiar asta este...
    • +16 (22 voturi)    
      esti o sluga psdista (Joi, 26 aprilie 2018, 23:48)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      dracena a furat voturi?! DA
      dracnea are o casa pe care NU o putea avea daca nu fura? DA

      ce dracu dovezi ma vrei ca sa vezi ca esteun hot un infractor si un mincinos?!

      also.. daca te-ar duce putin capul, ai realiza ca nu DNA condamna, ci judecatorii...

      repeta ca o moara sticata ce spune sefu tau dragnea... tu ai si gandire si pareri proprii?!
    • +4 (4 voturi)    
      Ia d-aici, dom Aburescu: (Vineri, 27 aprilie 2018, 10:13)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      http://www.nationalisti.ro/2018/04/lovitura-sub-centura-mailurile-care-l-ingroapa-pe-dragnea-la-perchezitii-s-a-descoperit-ca-dragnea-coresponda-cu-dancila-si-plumb-pe-tema-teldrum/

      Dragnea a jefuit țara din primul moment când a ajuns la Consiliul Județean și a cumpărat pe mai nimic un hotel și spații comerciale în Alexandria. Este un politruc de modă nouă, fură cloșca cu tot cu ouă, azi o cloșcă și un ou, mâine te fură pe matale....
  • +13 (13 voturi)    
    bai dinti de soarece (Joi, 26 aprilie 2018, 22:09)

    torna_fratre [utilizator]

    eu daca zic ca esti infractor inseamna ca sunt antisemit?
    ca am ceva cu semintia infractorilor?
    macar de ar fi cazut avionul cu voi,psdicii.
    la cate rachete si avioane zburda pe acolo ma gandeam ca poate va loveste ceva si cadeti draq.
    isi permitea si Romania 3 zile sarbatoare,doliu putea tine doar psd.
  • +8 (8 voturi)    
    oltene (Joi, 26 aprilie 2018, 22:18)

    karula [utilizator]

    Oltene, tu nu ai purtat discutii cu israelienii , tu ai vorbit doar cu evreii! ( p minoritate din Israel)
    • 0 (0 voturi)    
      mai citeste.. (Vineri, 27 aprilie 2018, 16:02)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui karula

      teleormanul nu face parte din oltenia...care se opreste la olt....si pe urma hoti si escroci sunt peste tot in rom...
  • +9 (9 voturi)    
    . (Joi, 26 aprilie 2018, 22:20)

    theo667 [utilizator]

    Duba la sosire, tradare de tara, 10 ani puscarie.
  • +15 (15 voturi)    
    In calitate, de ce a fost acolo? (Joi, 26 aprilie 2018, 22:22)

    Ord [utilizator]

    Poate in calitate de sef al statului, neuns inca. Faptul ca trece peste capul presedintelui, peste tratate, peste aliati, fara o discutie in prealabil cu partenerii interni si externi arata o pozitie de forta a lui Dragnea. Daca mai sta ca un ficus la Cotroceni privind cu ingrijorare cum functia prezidentiala este lipsita de insemnatate de la luna la luna o sa se trezeasca Iohanis ca face politica externa soferul lui Dragnea.
  • +13 (13 voturi)    
    amor total (Joi, 26 aprilie 2018, 22:22)

    Filbert [utilizator]

    Normal ca ai relatie fff buna cu Bibi, amindoi sinteti anchetati in mai multe dosare de coruptie. Fireste ca sinteti nevinovati, asa ca faceti si voi un schimb banal de impresii si experienta.
    Pe linga asta, probabil ca o bucata din banetul pe care-l platesti, din buzunarul tau, cu siguranta, consilierilor de acolo, ajunge la Bibi, d-aia iti iubeste mustata cu atit foc.
  • +14 (14 voturi)    
    hahaha (Joi, 26 aprilie 2018, 22:28)

    hollow [utilizator]

    e chiar potrivit sa ai o relatie cu Netanyahu, unul cercetat pentru coruptie, altul judecat. La mai mare.
  • +14 (14 voturi)    
    Dragnev (Joi, 26 aprilie 2018, 22:42)

    Kosmos [utilizator]

    Nastase s-a intalnit cu Netaniahu cand s-a semnat contractul pagubos cu Bechtelu intermediat de Elan Schwartzenberg
    Hrebenciuc era mana in mana cu Steinmetz pt 40 000 ha din zona Bacaului
    Tot Steinmetz controla Gold Corporation
    Si cate alte tunuri..pedeapsa capitala e putin pt ce faceti voi cu tara asta
    • 0 (0 voturi)    
      Adaugati si "Casa Radio" distrusa in vazul tuturor (Vineri, 27 aprilie 2018, 10:43)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      "Casa Radio" a cui intelegere, nesecreta, desigur, a fost?

      Cum am ramas si fara teren si fara cladire si fara materialele de constructii si fara marmura si datori vreum miliard?

      Trebuia sa fie cel mai mare centru de conferinte din lume, dar noua ni se cinta ca "ne plac lucrurile mici".

      Ca sa nu ne obraznicim la cele mari.

      Recent, Primaria vorbea de construirea unui "mall cultural". Altul.
  • +12 (12 voturi)    
    Ciocoi (Joi, 26 aprilie 2018, 22:45)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Linge, sluga la evrei, poate iese vreun sprinjin sa scpe de OCNA care il asteapta ca tradator de tara si atac la interesul national. O lichea...
  • +13 (13 voturi)    
    Benjamin Netanyahu un pui de .. (Joi, 26 aprilie 2018, 22:55)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ..infractor ! Cu cine ai vrea sa se intalneasca ca nu il primeste nimeni nicaieri. Infractorii intre ei ! Giratii de infractorii din presa ...haznaua 3
  • +12 (12 voturi)    
    bineinteles... (Joi, 26 aprilie 2018, 23:00)

    exilatul [utilizator]

    """"Dragnea a spus că admite că are "o relație foarte bună" cu premierul israelian Benjamin Netanyahu""""...infractorii au , intotdeauna, relatii bune intre ei.....evreul , nu trebuie uitat ca este si el trimis in judecata pt coruptie...si nu de dna ci de justitia din israel...poate o sa scrie amindoi ...niste carti..cit ma curind..
  • +11 (11 voturi)    
    Sacalii din PSD (Joi, 26 aprilie 2018, 23:01)

    ipolitic [utilizator]

    si exegetii antenei 3 nu tin cont nici de logica elementara nici de minimul necesar de bun simt.
    Daca echipa de soc ar fi plecat in Suedia si Presedintele zicea:"nu stiu ce afaceri face Dragnea cu suedezii.." ar fi fost acuzat de "anti-suedism"?
    Daca echipa de soc ar fi plecat in Ungaria si Presedintele zicea:"nu stiu ce afaceri face Dragnea cu ungurii.." ar fi fost acuzat de anti-maghiarism?
    Evreii se numesc evrei, precum turcii turci si francezii francezi. Unde e jignirea?
    • +3 (3 voturi)    
      Este vorba despre primul război (Vineri, 27 aprilie 2018, 10:18)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      dintre israelieni și evrei, care a urmat celui dintre nemți și germani...
  • +8 (8 voturi)    
    ce le coteste el (Joi, 26 aprilie 2018, 23:13)

    DT34 [utilizator]

    ca si cum intra noaptea in magazin cand e inchis dupa care intreaba, dar ce e interzis sa mearga in magazin. Si cei care se uita la A3 pun botul.
  • +1 (9 voturi)    
    A fost odată ca-n povesti (Joi, 26 aprilie 2018, 23:20)

    Observatory [utilizator]

    Când in România trăiau mulți evrei...și Romanii trăiau o viața mult mai buna.
    De 73 de ani țara este condusă de o Gașca de golani, ne educați și foarte prosti...
    Săracă țărișoară ....
    • -1 (5 voturi)    
      Cind, in 1907? Sau in 1933? Lasati povestile. (Vineri, 27 aprilie 2018, 0:27)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      Nu, taranii nu au dus-o niciodata atit de rau ca pe vremea regalitatii. Si ei erau majoritatea.
    • +4 (4 voturi)    
      Aiureli (Vineri, 27 aprilie 2018, 6:36)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      Niciodata nu au dus-o romanii bine cand erau foarte multi evrei aici. Intamplator am avut bunici si parinti din zona Iasiului unde chiar erau foarte multi evrei ca si in alte zone din Moldova. Da, nivelul lor de trai si de educatie era mult peste cel al amaratilor de tarani romani. Dar sa nu-si inchipuie nimeni ca evreii aveau vreo mila fata de prapaditii de tarani. Imi povestea tata cand era in Dorohoi la liceu, ii chioraiu matele de foame , copiii evreilor aveau tot timpul sandwich-uri, ciocolate la ei dar nu le-ar fi dat o coaja de paine celoralti. Bunica-miu era un fel de chiabur in sat, avea cateva hectare de vin si vindea vin la tarani. Inainte, existau restrictii pentru evrei care nu puteau sa se stabileasca in sate sa faca comert. Cum, necum, s-au invartit ei si au eliminat restrictiile , au inceput sa-si faca carciumi prin sate si le vindeau la prapaditii si ignorantii de tarani tot felul de porcarii facute din alcool contrafacut . Bunicul ajunsese la faliment, nu mai cumpara nimeni de la el vin natural, toata ziua stateau aia intinsi prin carciumile evreilor. Da, evreii erau buni comercianti , au scos de pe piata majoritatea comerciantilor romani. Erau si buni mestesugari, faceau de toate. Problema pentru o tara inapoiata ca Romania cu o populatie cvasi-analfabeta era ca se ajunsese ca aproape toate functiile ce implicau activitate intelectuala sa fie ocupate de evrei ( facultati, institutii de stat, banci, spitale) . Sigur, cineva poate sa spuna ca e ok daca ceilalti erau prosti si ignroanti, dar pana la urma era tara noastra, nu a lor, asa prosti cum eram. Schimbarea a venit paradoxal din instaurarea comunismului care a permis unei mari parti din populatie sa faca tranzitia de la rural la oras, de la analfabetism la o educatie medie sau superioara. Dar sistemul acesta prea era compatibil cu modul de viata al evreilor asa ca aproape toti au plecat.
      • +2 (2 voturi)    
        Iata: un vis se implineste (Vineri, 27 aprilie 2018, 9:12)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        "daca ceilalti erau prosti si ignroanti, dar pana la urma era tara noastra, ..."
        Tara noastra este condusa acum de viorica.
        Ce vrei mai prost decata atat. Dar acum va reprezinta cu adevarat...
        Prostia la Putere
        • 0 (0 voturi)    
          Deci esti de-al lor (Vineri, 27 aprilie 2018, 10:05)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

          E ok, n-am nimic cu evreii, am cunosut multi oameni de valoare din aceasta comunitate dar Romania e tara noastra si a copiilor nostri , aici s-au nascut copii mei, bunicii si parintii mei si da nu sunt de acord sa o vanda Dragnea si Tariceanu unora gen Beny Steinmetz care a jefuit jumatate din Africa mituind tot ce se putea mitui. Si sigur ca vor sa faca acelasi lucru si in Romania prin intermediul unor cozi de topor precum Dragnea. Este hilar cum Dragnea nu vroia sa o vanda lui Soros dar e ok sa o vanda altora care-i garanteaza libertatea lui.
          • 0 (0 voturi)    
            Care "lor"? (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:32)

            Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Pana una-alta tara este pe mana prostilor pentru ca noi ne-am tinut la distanta fata de destepti (fie ei ai nostri, fie ai altora) si am lasat prostii sa ne reprezinte.

            Astia o vand oricui, n-are a face de ce neam sunt.
  • +9 (13 voturi)    
    PSD (Joi, 26 aprilie 2018, 23:25)

    levierul [utilizator]

    domnu chelner de la Casa Alba, in afara de A3, ce autostrazi ati facut ?
    Asta e singura intrebare pe care o am pentru dvs.
    Mai am o intrebare pentru votantii PSD si ALDE. Daca vreti sa va razbunati pe cei care sunt corecti si au reusit sa aiba credite la banca, de ce sunteti atat de lasi si nu le dati direct cu securea in cap?
  • +7 (13 voturi)    
    premier de paie (Joi, 26 aprilie 2018, 23:38)

    CIP03 [utilizator]

    Gata, s-a dus si el intr-o vizita si se crede buricul Romaniei. Vad ca vorbeste mai mult ca premierul. Dragnea demonstreaza inca o data ca Dancila e doar marioneta si folosita ca paravan pentru interesele personale.
    Normal ca trebuie sa stim scopul atat timp cat a plecat pe banii nostri, a celor care inca mai platesc taxe in Romania, si normal ca trebuie sa stim beneficiile acestei vizite daca ele exista.
    Faptul ca s-a folosit de taxele noastre in aceasta vizita, Dragnea are obligatia sa ne spuna ce a castigat Romania.
  • +8 (12 voturi)    
    Auzi la hahalera... (Joi, 26 aprilie 2018, 23:38)

    dekar [utilizator]

    ... tupeista,oripilanta,sinistra,hilara,socanta dezgustatoare : "...am fost mult prea binevoitor..."(cu presedintele tarii). Gros soric,nene.
  • +12 (18 voturi)    
    aham... (Joi, 26 aprilie 2018, 23:50)

    liviu_ [utilizator]

    "am fost prea bland cu presedintele" sa mori tu?! in calitate de ce?! cu ce drept?!

    e anti-semit pt ca a spus ceea ce au convenit toate tarile din UE?!
    e antisemit pt ca se indoieste de intentiile tale?! pe bune?!
    si eu ma intreb ce i-ai promis lui orban, udmruluiu, evreilor... torti ne intrebam... pt ca tu vinzi tara si pleci in Brazilia, Costa Rica sau Madagascar,.... in caz de forta majora iin Serbia... noi nu avem unde fugi pt ca nu furam ca tine!

    wow... psdu si votantii lui chiar se intrec in prostie!
  • +10 (10 voturi)    
    . (Vineri, 27 aprilie 2018, 0:45)

    Ingwar [utilizator]

    pai asta e tradare nationala a intereselor Romaniei contra interesului gruparii criminale psd care incearca sa scape de justitie prind aprinderea statului, in timp ce atentia e canalizata la acest scandal tudorel si ciordache strecura legile care legalizeaza infractorii, alte citeva mii vor fi eliberati si despagubiti cu milioane ! in asa momente i-mi aduc aminte de Stefan cel Mare si cum rezolva el probleme tradatorilor care faceau jocuri pe la spate
  • 0 (0 voturi)    
    Mda... (Vineri, 27 aprilie 2018, 10:13)

    ABBV [utilizator]

    Daca gasca asta de hotii mai ies vreodata in romania la putere inseamna ca romanii nu au inteles nimic!!
  • +3 (3 voturi)    
    catre Livache - golanul si mincinosul (Vineri, 27 aprilie 2018, 10:35)

    gwolf [utilizator]

    Si eventual catre postaci:
    - Da, este o infractiune sa ai relatii cu un jeg uman ca dragnea. Daca nu este infractiune ca lege este o infractiune morala;
    - Netanyahu nu-si pierde vremea cu toti viermii si maracinii teleormanului. Are probleme la alt nivel;
    - Nu inteleg de ce dai explicatii la A3 ?! te-a intrebat cumva publicul A3 (cel cariat si handicapat intelectual) ceva? De ce cand opinia publica cat de cat inteligenta ridica niste intrebari, tu raspunzi altora? plictisesti publicul A3, aia nu inteleg nimic;
    - pe langa presedintele tarii, tu esti un vierme in iarba. Afirmatia ca "ai fost binevoitor" este o gluma proasta, chiar si pentru un vierme;
  • 0 (0 voturi)    
    „prea binevoitor“ cu Presedintele Romaniei? (Vineri, 27 aprilie 2018, 19:20)

    V. Istina [utilizator]

    Incredibil! Tu ai uitat cine esti? Cum indraznesti macar sa crezi asa ceva, ca ai fi la nivelul ala?

    Ai cocotat trei fufe din Teleorman in Guvern si crezi ca ai Puterea? Toata puterea pe care crezi ca o ai iti e data cu imprumut ca sa lucrezi intru binele Tarii, al tuturor romanilor. Ce faci tu este pur si simplu tradare iar distrugerea statului e scopul tau, doar ca sa-ti scapi pielea de puscarie!

    Tov. Dragnea... inceputul sfarsitului a inceput. Ca nu puteti crede asa ceva... cu atat mai bine!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by