Purtătorul de cuvânt al Agenţiei de Transport din Suedia, pentru Realitatea TV: Plăcuțele de înmatriculare anti-PSD vor fi revocate de autoritățile suedeze

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 30 iulie 2018, 18:52 Revista Presei | Radio TV


Masina cu numar anti-PSD
Foto: Facebook / Razvan Stefanescu
Eva Isaksen, purtător de cuvânt al Agenţiei de Transport din Suedia, a declarat, în exclusivitate pentru Realitatea TV, că plăcuțele de înmatriculare cu mesaj anti-PSD vor fi revocate miercuri de autoritățile din Suedia, transmite Digi 24.

Decizia suedezilor a venit după ce autoritățile române le-au contactat pe cele din Suedia și le-au explicat semnificația mesajului. Astfel, românul nu va mai avea dreptul să le folosească nici pe teritoriul Suediei.

„De miercuri, nu va mai putea deţine acele numere de înmatriculare”, a spus Eva Isaksen.

Isaksen a declarat și că numerele de înmatriculare sunt legale în Uniunea Europeană. Însă,  chiar și așa, țările prin care trece mașina își păstrează libertatea de a nu le accepta și de a-i cere șoferului să le schimbe cu cele standard.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11061 vizualizari

  • +63 (83 voturi)    
    Prea tarziu... (Luni, 30 iulie 2018, 19:01)

    RobertRO [utilizator]

    Nu mai conteaza... Omul deja a facut istorie cu numarul lui de inmatriculare :)
    • +19 (33 voturi)    
      pana MIERCURI el le detinea LEGAL (Luni, 30 iulie 2018, 20:20)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui RobertRO

      si pana MIERCURI are dreptul sale foloseasca legal oriunde in UE deci PSD prin MAI a produs un ABUZ
      • -9 (23 voturi)    
        Intrebare (Luni, 30 iulie 2018, 23:36)

        CapitanulPanait [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Daca in loc de PSD scria PNL sau USR mai trebuie retras?
        • -2 (16 voturi)    
          omul a platit numerele personalizate (Marţi, 31 iulie 2018, 0:00)

          thatchme [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

          nu cred ca Suedia va retrage valabilitatea lor. Dezinformare marca PSD.
        • +9 (9 voturi)    
          raspuns (Marţi, 31 iulie 2018, 7:44)

          Albion [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

          Pai merita vre-un partid mai multa mu.e ca psd?
          Se agita postacii pt un nr de inmatriculare de zici ca e mai grav decat jefuirea tarii si distrugerea justitiei de catre psdragnea.
        • +5 (9 voturi)    
          . (Marţi, 31 iulie 2018, 8:09)

          VictorasTractoras [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

          Probabil ca nu din 2 motive:
          1. PNListii si USRistii n-au suparat poporul asta asa de grav ca #muiepsd
          2. Diferenta de inteligenta intre electorate e destul de vizibila. Ar fi putut sa apara macar un numar cu MUEBASE in ultimii ani, dar n-a fost sa fie
      • +4 (8 voturi)    
        N-are nici un drept (Marţi, 31 iulie 2018, 9:39)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Din declaratia ambasadei Suediei:
        -Cine are numere personalizate e obligat sa poarte cu el mereu placutele "normale" de inmatriculare, deci le poate folosi pe alea.
        -e la latitudinea fiecarei tari daca accepta sau nu numerele personalizate din Suedia.
        E foarte simplu.
        • +6 (8 voturi)    
          parerea matale.. (Marţi, 31 iulie 2018, 10:29)

          gabone [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

          eu inteleg ca are drept pana cand i se cere oficial sa le foloseasca pe celelalte.
          I-a cerut cineva asta? A spus Militia "i-am cerut sa puna celelalte numere si a refuzat" ???
          Militia a trecut direct la actiune (dosar penal si suspendare permis) pe un motiv penibil (si abrogat de 2 ani).
          • -1 (1 vot)    
            EXACT! (Marţi, 31 iulie 2018, 14:16)

            Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui gabone

            trebuiau mai intai sa il avertizeze OFICIAL ca nu are voie sa circule aici cu numerele personalizate, si apoi, DACA nu se conforma, sa fie ridicate placutele si facut dosar penal ..
      • 0 (2 voturi)    
        Și dacă statul român decidea că nu sunt (Marţi, 31 iulie 2018, 14:12)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        legale, putea doar să îi solicite schimbarea, nu să îi facă dosar penal - un abuz în sine. Dar abuzul este modalitatea de guvernare a oricărei entități penale incapabile de a înțege legea...
      • 0 (0 voturi)    
        EXACT! (Marţi, 31 iulie 2018, 14:14)

        Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Nicio lege sau decizie nu se aplica retroactiv, adica nu te poate sanctiona pentru ce ai facut INAINTE de a fi publicata!

        Deci trebuia sa ii spuna "de maine nu mai ai voie sa circului cu plcutele astea!"

        si desigur, trebuia eliberat numar de inmatriculare PROVIZORIU, pina cand isi face unul care sa nu deranjeze pe Daddy!
    • +1 (3 voturi)    
      deci nu mai au subiect (Marţi, 31 iulie 2018, 11:58)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui RobertRO

      pentru dosar penal indiferent ce "idei" ar invoca
      • -1 (1 vot)    
        Ba da! (Marţi, 31 iulie 2018, 14:17)

        Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        Nu ai priceput: mai intai i-au confiscat placutele si i-au facut doar, si abia apoi au avut si motivul legal pesntu asta!

        este ca si cum mai inati impusti omul, si abia dupa aceea ii faci somatiile legale: "Stai! Stai ca trag!"
  • +8 (32 voturi)    
    Nu mai e nici Suedia ce a fost (Luni, 30 iulie 2018, 19:07)

    Zummm [utilizator]

    Alta democratie totalitara, de ce m-ar mira ?

    https://www.youtube.com/watch?v=3KSJY0c8QWw
    • +1 (13 voturi)    
      priveste partea buna a lucrurilor... (Luni, 30 iulie 2018, 20:42)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

      o lege cu interzicerea avortului chiar si in caz de viol.... si au rezolvat problema natalitatii....
  • +28 (40 voturi)    
    Adică România poate revoca dreptul unui european (Luni, 30 iulie 2018, 19:08)

    hic sunt leones [utilizator]

    de a avea numărul de înmatriculare ASS, TIT sau FAG?
    • +15 (27 voturi)    
      eu vreau sa-si schimbe (Luni, 30 iulie 2018, 20:44)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      un oras din Croatia numele!
      ce e asta domne?!

      hai ca si suedezii s-au tampit de tot!

      libertatea de exprimare o are numai mircea badea care injura pe toata lumea ca un birjar...

      numarul asta in sdchimb nu e ok... trebuie radiat! omu trebuie impuscat cce e asta domne?!
    • +9 (19 voturi)    
      Fag? (Luni, 30 iulie 2018, 20:58)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      In UK inseamna "tigara"... nimic in neregula. Desigur, militienii lui Dracnev ar putea argumenta ca deranjeaza BOR si deci trebuie eliminat si acest numar de inmatriculare.

      Prea-Coruptul Daniel s-a asezat pe un scaun atat de inalt incat nu mai stie cum furnicutele de noi functionam.
    • 0 (16 voturi)    
      Da (Luni, 30 iulie 2018, 22:08)

      Petrache [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Da, orice tara civilizata evita numere de inmatriculare cum ar fi FAG, F**K , NIG..R, C**T etc... Mai mult chiar orice om civilizat trebuie sa evite asemenea placi.
      Numerele de inmatriculare de tipul M**PDS nu fac decat sa ajute PSDul - pun miscarea anti-PSD intr-o lumina proasta
      Exista moduri civilizate e a protesta.
      • +1 (9 voturi)    
        În țara mea civilizată (Luni, 30 iulie 2018, 23:43)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Petrache

        „fag” este numele unui arbore, „fac” este forma la persoana I-a, singular, infinitiv a verbului „a face”, „niggar” și „cunt” sunt alăturări de litere fără noimă.

        Apropo, știai că există peste 30 de firme care au în denumirea lor cuvântul „ass”, 4 „dick”, 11 „chat” (acesta este în limba franceză), 3 „mose”?

        Cetățenii au voie să facă absolut tot ce nu este interzis prin lege, iar legea din Suedia nu interzice să folosești un număr de înmatriculare precum cel despre care vorbim. Că nu-ți place ție, că nu-mi place mie - este irelevant; cetățeanul are voie să aleagă prost, dacă asta își dorește, atât timp cât alegerea lui respectă legea.
        • +1 (3 voturi)    
          Tocmai ca nu respecta legea (Marţi, 31 iulie 2018, 10:11)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          http://dailyscandinavian.com/personalized-license-plates-banned-sweden

          Si iti pot da exemple asemanatoare din orice tara "civilizata".
          • +4 (4 voturi)    
            Atât timp cât au fost emise (Marţi, 31 iulie 2018, 10:56)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

            prezumăm că autoritatea suedeză a verificat respectarea legii.
            • 0 (0 voturi)    
              Eu vorbeam de exemplele tale in engleza (Marţi, 31 iulie 2018, 23:45)

              Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

              In ce priveste injuratura in romana, Romania si orice alta tara, decide daca admite acele numere sau nu, dupa cum a spus chiar ambasada Suediei. Si iata ca atunci cand afla ce inseamna, Suedia le suspenda.
  • +31 (41 voturi)    
    tare (Luni, 30 iulie 2018, 19:15)

    gelu antigelu [utilizator]

    tare as vrea sa vad cum arata adresa oficiala in care politistii romani le explica autoritatilor suedeze semnificatia combinatiei de litere.
    • +3 (13 voturi)    
      Ghici (Luni, 30 iulie 2018, 20:59)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      Cu o romengleza tipica PSD. Eu stiu unde bati... dar nu cred ca va fi amuzant, cat penibil si trist. SI nu datorita semnificatiei, cat datorita pregatirii "expertilor" nostri.
    • +4 (10 voturi)    
      ne putem imagina (Luni, 30 iulie 2018, 21:50)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      L-au pus pe dragnea, in calitate de presedinte si reprezentant absolut al psd. Nu stiu insa pe cine au pus sa-i dea, ca sa le arate suedezilor.

      Un share la filmare, n-ar da si ei
  • +21 (39 voturi)    
    abuz (Luni, 30 iulie 2018, 19:17)

    traiang [utilizator]

    Dincolo de toate este un abuz grosolan al Politiei Rutiere si mai grav ca actioneaza la comanda politica La ce sa te astepti daca sefii ei nu stiu ca ONU a modificat Conventia de la Viena in 2016 si inmatricularile pot fi si numai cu litere Asta este incompetenta generalizata de la primul ministru pana la toti politrucii numiti politic si pe toate functiile iar Rutiera de la Bucuresti parca le intrece pe toate cu fel de fel de abuzuri care a umplut presa E mare epidemie de virusul Pristina si din pacate fara leac !!!!
    • +4 (8 voturi)    
      Comment sters de user (Luni, 30 iulie 2018, 20:26)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui traiang

    • +1 (1 vot)    
      Imbecilitate (Marţi, 31 iulie 2018, 16:08)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      SIgur ca da, daca esti #rezist poti sa injuri, poti sa incalci legea etc. pentru ca nimeni n-are voie sa-ti faca ceva, ca e "abuz". Ati inventat "imunitatea hashtag".

      Chiar fara nici o conventie, si in Romania, ca si in orice alta tara din EU, exista combinatii de litere interzise pentru numerele de inmatriculare. Si e numai normal sa fie asa.
  • +27 (35 voturi)    
    Statul PSD se rafuieste cur romanii din diaspora (Luni, 30 iulie 2018, 19:28)

    un_moftangiu [utilizator]

    Bravo Dragnea! Bravo PSD! Bravo domnule ministru de externe!
    Cand alte state nu mai stiu cum sa-si apropie diaspora voi va rafuiti cu ei!
  • -32 (50 voturi)    
    Ce vorbesti? (Luni, 30 iulie 2018, 19:31)

    Romulanul [utilizator]

    Omul poate a facut istorie in mintea ta de derbedeu. Omul asta este dovada vie a faptului ca o parte a rezistentilor sunt niste vagabonzi cu vocabular si apucaturi abjecte.
    • +11 (21 voturi)    
      ma sluga... (Luni, 30 iulie 2018, 20:39)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Romulanul

      te-ai uitat la cum vorbest pesedistii ? gen "sobolan"
      "sex anal" sau mircea badea care inujura pe toata lumea

      de fapt ce vorbesc? inclusiv comentariul tau e clar jignitor... dar na... rade ciob de oala sparta.... sau ipocrizie level 9999999 trademark psd...

      inclusiv faptul ca s0-au kkt pe ei pesedeii sa denunte acel numar dovedeste asta!
    • +9 (17 voturi)    
      Tu nu esti de aici. (Luni, 30 iulie 2018, 21:04)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui Romulanul

      De ce comentezi? Du-te si bate-te cu klingonienii tai!
    • +5 (13 voturi)    
      ropulanul (Luni, 30 iulie 2018, 21:23)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui Romulanul

      in actiune.
  • +9 (23 voturi)    
    ok (Luni, 30 iulie 2018, 19:46)

    Adrian_1234 [utilizator]

    pot sa nu le accepte, dar sa dea amenzi si dosar penal ?Aia cum e domnule ?
    Oricum se vede ca si Suedia nu mai e ce era odata. E o clica de comunisti acum.
    • -1 (11 voturi)    
      ok (Luni, 30 iulie 2018, 20:24)

      Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Doar că omul a luat amendă pentru că a refuzat să foloseascp numerele normale. Dacă le-ar fi schimabat nu mai era scandalul.
      • +5 (11 voturi)    
        a spus asta militia?! (Luni, 30 iulie 2018, 22:19)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

        NU... militia i-a confiscat numerele si gata...
        nu l-a lasat sa le schimbe...
        hai sa fim seriosi....
    • +8 (12 voturi)    
      gresesti... (Luni, 30 iulie 2018, 20:41)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      imbratiseaza libertatea doar daca esti un musulman violator...

      dar sa injuri un partid... NUUUUUUU nu se poate asa ceva!
    • +3 (11 voturi)    
      razbunare... (Luni, 30 iulie 2018, 20:50)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      nimic mai mult!
      doar ca aceasta situatie o sa-l cam f ** pe respectiv... fiind si sofer profesionist...
      si asta e scopul... razbunarea...
      pana cand se termina procesu e posibil omu sa ramana fara loc de munca :(

      nu vezi ca au luat din conventia aia exact ce le-a convenit... noua lege.... nuuuu "stabileste justitia daca e sau nu e" cu alte cuvinte tu nu esti convins ca i-ai retinut permisul corect...

      also UNDE E PREZUMTIA DE NEVINOVATIE?! nu urla slugarel si psd ca prezumtie de nevinovatie... hopaaaaaa acum nu se mai practica pt ca pesedului ii convine sa fie asa!
      • +1 (1 vot)    
        Prezumția de nevinovăție funcționează (Marţi, 31 iulie 2018, 14:18)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ca sentință finală pentru hoții GIO-PSD. Pentru ceilalți nu există.
      • +1 (1 vot)    
        Foarte bine (Marţi, 31 iulie 2018, 17:16)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Pentru ca stia foarte bine ce face. Ce prezumptie de nevinovatie? Stii macar ce-i asa? Tu cred ca vrei prezumptie de nevinovatie si cand depasesti viteza legala.
  • 0 (10 voturi)    
    maurul si'a facut datoria (Luni, 30 iulie 2018, 20:20)

    nash pandelica [utilizator]

    a facut de kk si psd si politie in ro, poate pleca acasa, a avut un concediu de pomina. :-)
    data viitoare va adauga si o cifra doua.
    ex: psd40hoti
  • +6 (14 voturi)    
    multumim suedia... (Luni, 30 iulie 2018, 20:40)

    liviu_ [utilizator]

    deci in suedia e ok sa violezi ca na //// ie emigranti si ei si nu stie mai bine... si noi suntem progresisti si libertate de exprimare....

    dar e incorect sa injuri un partid...
    halal libertate de exrimamre ....

    pe de alta parte ce pretentii sa avem de la capitala violurilor?!
  • +3 (13 voturi)    
    also... (Luni, 30 iulie 2018, 20:48)

    liviu_ [utilizator]

    nu e frumos sa-i explici intai situatia omului tu ca militie chiar si suedeza...
    faci omu sa afle de la TV?!
    serios?!

    bine ca refuzati extradarea pedofililor... bivolaru e baiat bun ca a facut sex cu minore... nu trebuie extradat... numar obscen... arde-l pe nenorocit!
  • +3 (9 voturi)    
    Suedia se știe (Luni, 30 iulie 2018, 20:50)

    Observatory [utilizator]

    comunismul in dezvoltare secând șefa UTC ista de la UE trage sforile Europei .
    Sa i multumim ca avem câteva milioane de musulmani și sa trăiască viitoarele atentate.
    Ce a fost și ce a a ajuns aceasta Oala cu fasole...numita comunitatea europeană ...
  • +4 (12 voturi)    
    Daca omul asta are OO (Luni, 30 iulie 2018, 20:51)

    natbl73 [utilizator]

    ia DEX-ul in mana si ii da in judecata
    • 0 (6 voturi)    
      ar primi si placutele inapoi (Marţi, 31 iulie 2018, 0:06)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      ar primi si despagubiri. dar cine naiba are timp sa se puna la mintea lor?
  • +4 (12 voturi)    
    as fi curios sa aflu... (Luni, 30 iulie 2018, 20:59)

    liviu_ [utilizator]

    pe ce temei legal a fost facuta aceasta actiune...
    legea spefica faptul ca numerele nu pot sa fie o injuratura in tara respectiva... nu in orice tara in care au drept de circulatie!

    asta inseamna ca poate oricine sa interzica orice numar preferential care inseamna o injuratura in alta tara?!

    daca nu asta e problema si problema nu e injuratura ci faptul ca se vorbeste de rau un partid politic... situatia e si mai grava... inseamna ca suedia.. patria libertatii... ingradeste libertatea de exprimare...

    PS: cu riscu de a ma repeta... vb de o tara care a refuzat extradarea unuia care corupa minore.... dar revoca un numar care inseamna o injuratura?!
  • +5 (15 voturi)    
    O sa fie greu sa retraga toate numerele anti PSD (Luni, 30 iulie 2018, 20:59)

    Klaus_ [utilizator]

    Romanii sunt inventivi, isi pot imatricula o gramada de alte variante: “MIUEPSD”, “PUIEMSD”, “JOS-PSD” (asta e luat deja in Belgia), “PUIEMSD”, “PSDFURA”, “PSDEHOT”, “F.TPSD”, “PSDEJEG”.... Iar daca pui si cate o cifra: “MU1EPSD”, MUI3PSD”.... chiar exista multe variante. Ar fi bine sa nu ne puna ambitia la incercare!
    • -1 (3 voturi)    
      legal vorbind (Luni, 30 iulie 2018, 22:22)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      nustiu cum pot retrafe onumerele spuse de tine PUIE nu e un cuvand.,.. nici MSDl... deci legal vorbind./.. de asemenea MU1E sau MUI3 nu-s cuvinte.... deci d c le retragem?!

      oricum remarc cum peste tot in lume libertate de exprimare e foarte conjungtuala...
      daca esti bivolaru nu te extradeaza ca nu ai corupt decat niste minore... daca injuri un partid... naspa nene...
    • -2 (4 voturi)    
      merita un site pe facebook (Marţi, 31 iulie 2018, 0:08)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      si un concurs cu premii. cea mai tare combinatie de litere si cifre pe placutele de inmatriculare ale oricarei tari din UE , castiga.
  • +5 (11 voturi)    
    Dragi camarazi pedeseristi, stimati satrapi, (Luni, 30 iulie 2018, 21:23)

    ww [utilizator]

    Iubiti frati comunisti...

    Nu va speriati, nu va lasam din brate. Voi sunteti Golemul mult visat, rezultatul a secole de gandire a luminatilor filozofi ai Occidentului, precum Isusu' nostru Swedenborg. Fara voi, nu am fi putut tine niciodata Estul la nivel de Ev Mediu.
    Faceti-va deci treaba pentru care v-am pus acolo, rupeti-le dintii palmasilor, dresati-i sa fie harnici si cu gura mica. Lasati-i apoi sa vina la noi la CEDO, ca le dam noi recalcitrantilor tot drepturile omului.
    In ce ne priveste, va sprijinim din toata inima. Avem nevoie de la voi doar de prostituate, materii prime, mana de lucru ieftina si sa ne lasati sa scoatem profiturile din colonie dupa cum dorim.
    Desigur, va mai urechem din cand in cand, va mai trimitem cate-o baronesa Nicolson, iar voi veti intelege mesajul: ne mai dati cate-un Petrom, cate-un Bechtel si traim toti fericiti, generatii dupa generatii
  • +6 (14 voturi)    
    suedia (Luni, 30 iulie 2018, 21:25)

    ras-putin [utilizator]

    si ca ce chestie le revoca? sau isi dau si ei cu tesla, ca si militienii nostri, numai ca sa nu se puna rau, si cu cine, cu puie msd.
    • +1 (11 voturi)    
      eeee (Luni, 30 iulie 2018, 22:24)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

      cu bivolaru nu le-a pasat
      ca doar a corupt niste minore... daca injuri in schimb... naspa nene!
    • +1 (7 voturi)    
      Suedia nu este tara oamenilor liberi. (Luni, 30 iulie 2018, 23:04)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

      Sau... daca nu iei in considerare minorii... este maxim.
    • 0 (0 voturi)    
      Le revoca pt ca sa planga prostii (Marţi, 31 iulie 2018, 23:38)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

      Daaa.... Dragnea conduce si Suedia si toate celelalte tari care interzic anumite numere de inmatriculare, dupa cum e normal. Toate tarile sunt proaste, cand nu va convine voua. Atat de "obiectivi" si de "inteligeniti" sunteti. Numai gloata hashtag e buna.
  • +2 (10 voturi)    
    Numere de întoarcere în Suedia (Luni, 30 iulie 2018, 23:32)

    Furnicuta [utilizator]

    Bun, l-au lăsat fără plăcuțele de înmatriculare. Și acum cum face omul să se întoarcă cu mașina în Suedia?
    • +1 (5 voturi)    
      simplu (Marţi, 31 iulie 2018, 3:57)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Furnicuta

      are obligatia sa tina la el si numerele adevarate
      • 0 (2 voturi)    
        fals (Marţi, 31 iulie 2018, 9:02)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        numerele or sa fie revocate cand ajunge in suedia...
        nu pot sa le revoce remote... trebuie sa-l anunte in preablabil etc

        conform legii numerele sunt inca valabile...

        asta daca nu cumva au incalcat GRAV suedezii legile
      • -1 (1 vot)    
        nu (Marţi, 31 iulie 2018, 15:46)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        In primul rand ambele seturi de numere sunt "adevarate". In al doilea rand nu ai voie sa schimbi numerele dupa ce ai trecut granita, e infractiune.

        Deci singurele variante sunt sa-i dea numerele inapoi, sau dusa pe platforma pana la cea mai apropiata granita, si montate acolo cele initiale.
  • +2 (2 voturi)    
    NU (Marţi, 31 iulie 2018, 10:00)

    Adri70 [utilizator]

    cu golanii trebuie sa ne aliem in lupta (care este foarte serioasa) impotriva grupului infractional PSD. Rusine tuturor celor care sustin astfel de manifestari. Acest golan da, practic, "apa la moara" sustinatorilor PSD care acum au argumente sa arate cu degetul spre "ce fel de oameni" "lupta" impotriva PSD. Paradoxal (sau nu), prin aceasta manifestare a fost adus un mare plus de imagine PSD-ului. Rusine si celor care mediatizeaza excesiv acest "mare act de bravura" al unui smecher care s-a intors cu Audi din Suedia.
    • 0 (2 voturi)    
      La cate tertipuri cunosc ciumatii (Marţi, 31 iulie 2018, 12:17)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Adri70

      nu m-ar mira sa fi scenariul lor, sa dea impresia de tara libera.
    • +1 (1 vot)    
      Cine stie ce lucreaza dealtfel (Marţi, 31 iulie 2018, 12:19)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Adri70

      nu cred sa fie inginer sau prof', si chiar boschetar de-ar fi si tot nu trebuie sa te cobori la nivelul porcului.
      Propaganda va vui si mai tare.
  • 0 (2 voturi)    
    Brava Politie Romana! (Marţi, 31 iulie 2018, 14:21)

    Sunt_nimic! [utilizator]

    A inventat calatoria in timp: placutele vro fi revocate maine, miercuri, deci de MAINE Politi are motiv legal sa ii ia placutele, si sa ii faca dosar penal DACA le mai foloseste!

    Insa ei le-au confiscat deja, si i-au facut dosar penal, cu doua zile INAINTE, cand nu aveau niciun motiv legal sa o faca!!
  • 0 (2 voturi)    
    Intrebare intrebatoare (Marţi, 31 iulie 2018, 20:08)

    avint [utilizator]

    Oare ma amendeaza MILITIA in cazul in care ma plimb pe strada cu un tricou/o geanta/o placuta legata de gat pe care scrie MUIE PSD sau PUIE MSD? Sau imi face dosar penal?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by