Dragos Stanca: Vanzarea pe internet in Romania este intr-o forma care pe pietele dezvoltate a fost depasita
“Advertisingul isi gaseste publicul in absolut toate mediile in care exista. Este firesc, ca mai ales in online, unde targetarea se poate face mult mai precis, volumele de vanzari sa creasca”, a precizat Stanca. “Acum, vanzarea pe internet in Romania este intr-o forma care pe pietele foarte dezvoltate a fost depasita. La noi se vand afisarile, cate afisari ofera o campanie la un rate-card oarecare, intr-un moment in care, in pietele mature, s-a ajuns nu doar la un ‘cost per click’ ci la ‘pay per lead’, adica daca a ajuns sa cumpere sau sa actioneze”, a mai spus reprezentantul grupului Realitatea-Catavencu.
Val Voicu, directorul executiv al companiei de publicitate on line AdEvolution, prezent la aceeasi emisiune, a afirmat ca nu este extrem de important numarul de afisari, ci audienta, adica publicul care viziteaza site-ul cu scopul de a citi, nu intamplator.

VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Orban: Cine atacă premierul trebuie să plece acasă /Cîțu: Le aduc aminte colegilor din coaliție că au de făcut o nominalizare pentru Ministerul Sănătății
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România
O istorie a frigului extrem, din aprilie până în iunie - Ninsori, ger și îngheț în România ultimilor 100 de ani
unde vin eu si zic... iar in tarile cu piata mai putin dezvoltata.. acolo nu e asa de dezvoltata ca la noi, nu ?
e bun de tot tipul... parerea mea !