Dan Barna, la Antena 3, la emisiunea lui Mihai Gâdea: Vom depune moțiune de cenzură, am discutat cu PNL, PMP, UDMR și Victor Ponta / Mă aștept ca acest guvern să cadă

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 28 mai 2019, 21:06 Revista Presei | Radio TV


Dan Barna, la Antena 3
Foto: Captura video
Liderul USR, Dan Barna, a declarat marți seara, invitat la emisiunea lui Mihai Gâdea de la Antena 3, că opoziția va depune o moțiune de cenzură și că a demarat discuțiile cu PNL, PMP, UDMR și partidul lui Victor Ponta dar, în cazul unei reușite, USR doar va susține viitorul guvern, fără a face parte din el.

Acesta a precizat că USR a pus patru condiții principale pentru susținerea unui astfel de viitor, iar PNL a fost de acord cu aceste solicitări:
  • Inițiativa Fără penali în funcții publice să ajungă la referendum
  • revenirea la două tururi pentru alegerea primarilor
  • repararea efectelor generate de OUG 114
  • anularea pensiilor speciale, cu excepția celor pentru militari
În ceea ce privește ALDE, Dan Barna se așteaptă la „o descompunere în anumite direcții”.

Barba a mai anunțat un proiect: desființarea Secției pentru anchetarea magistraților, care este „un instrument politic pentru orice forță care ar ajunge la putere”, „o instanță dedicată și controlată politic nu are cum să funcționeze”.

HotNews.ro a transmis LIVETEXT cele mai importante momente ale emisiunii


Mihai Gâdea îl întreabă ce semnificație are votul. Dan Barna:
  • Oamenii au înțeles că dacă nu se implică politic nu mai avem nicio șansă. Se crease un sentiment că nu se mai poate face nimic
  • Noi practic am fost alternativa
  • Cel mai frecvent cuvânt cu care a fost asociată Alianța USR PLUS a fost speranța
  • (Veți da jos acest Guvern?) Acest guvern trebuie să plece în primul rând pentru ce a făcut Diasporei, același ministru de Externe, aceeași strategie
  • Știau că nu vor avea voturi din Diaspora
  • Vom depune moțiune de cenzură, am discutat cu PNL, cu PMP, cu UDMR, cu dl Victor Ponta
  • Acum numărăm voturile, e chestiune de zile
  • În momentul de față purtăm negocieri, azi am început discuțiile
  • Zilele următoare vom discuta și cu reprezentanți din fosta majoritate, îndrăznesc să spun, înțeleg că ALDE vor decide dacă ies de la guvernare
  • ALDE a fost un partid de strânsură și anticipez o descompunere în anumite direcții
  • (I-ați primi la dvs?) Nu, asta e o glumă
  • Mă aștept la repoziționări individuale
  • (Ce șanse dați căderii guvernului? ) Destul de mari, mă aștept ca acest guvern să cadă
  • Face o moțiune de cenzură, sper să reușim să generăm voturile necesare
  • Se poate crea un guvern non-PSD care să poată guverna într-o perioadă de tranziție de un an
Ce ar urma după căderea Guvernului
  • Colegii de la PNL au și declarat că sunt gata să preia guvernarea
  • Sunt câteva obiective pentru care USR a luptat: fără penali în funcții publice, să ajungem la referendum (...), revenirea la două tururi la alegerea primarilor (...), repararea efectelor generate de OUG 114 care chiar alungă companii din România (...) și pensiile speciale
  • Mai sunt câteva elemente unde toți suntem de acord, cum este votul prin corespondență
  • E nevoie de alegeri anticipate și ele nu pot avea loc înainte de prezidențiale, varianta cu prezidențialele e pur teoretică
  • Am putea să intrăm odată cu localele într-o stabilitate de 8 ani, o guvernare sunt convins a Alianței USR-PLUS probabil și cu PNL
  • (Mihai Gâdea îl întreabă de ce nu vrea să intre la guvernare dacă trece moțiunea) E foarte simplu, în momentul de față un guvern non-PSD presupune o coaliție a cvasi-tuturor celorlalte partide
  • Ori să intrăm într-o coaliție cu partide care au fost umăr la umăr cu Dragnea e foarte greu de acceptat
  • E foarte greu să intrăm într-un guvern cu ALDE
  • Trebuie să existe alt guvern suntem responsabili și guvernul trebuie susținut, o facem parlamentar, stabilim 4-5 obiective pe care le-am promis
  • Miza nu e să batem cu pumnul în piept, ci ca România să facă pașii necesari pentru proiectele viitoare
  • În momentul în care avem anticipate, intrăm la guvernare fără să clipim
  • Cei de la PNL sunt de acord cu obiectivele noastre. Au spus că ei sunt hotărâți să intre la guvernare dacă moțiunea trece
  • Trimiterea acasă a unui guvern care nu mai guvernează pentru România e o chestiune firească și legitimă. În acest demers, toate partidele care înțeleg că România nu mai poate să stea încă un an orbecăind pe la marginea Europei ... e o colaborare firească
  • Vorbim de un guvern de tranziție, cu mandat scurt, care ar avea ca obiectiv alegeri anticipate
  • (Secția despre investigarea magistraților) E un instrument politic pentru orice forță care ar ajunge la putere. O instanță dedicată și controlată politic nu are cum să funcționeze. E un consens în societate
  • Luni s-a încheiat una dintre cele mai negre perioade din istoria României
  • Sper ca PSD să înțeleagă că subiectul justiției nu mai e dorit de români și să începem să avem de mâine dezbateri despre autostrăzi, despre spitalele regionale
Despre candidatura la prezidențiale:
  • Subiectul nu e de natură să afecteze majoritatea în Parlament
  • Noi suntem manageri de proiect în mare măsură, obiectivul e stabilitatea României
  • (I-ați propus doamnei Kovesi o candidatură?) I-am propus doamnei Kovesi acum un an și ceva să vină în USR. Despre subiectul prezidențialelor nu a existat nicio discuție. Orice membru USR poate fi candidat
  • Evident că avem opțiuni, discuția va fi în cele două partide, vom avea probabil în iunie, vom decide strategia
  • Alianța se numește 2020, nu e un brand, e obiectivul propus. Vrem să guvernăm și vom avea candidați la toate etapele electorale
  • Vom decide care e cea mai bună strategie pentru prezidențiale
  • (De ce nu îl susțin pe Iohannis?) Motivul e intervenția președintelui de după rezultatele de duminică, când a apreciat că societatea românească dă credit unei forțe politice noi, Alianța USR-PLUS
  • E o forță politică nouă, generată de componenta activă a societății
  • Noi am promis că vom veni cu candidați proprii și vom merge în toate etapele necesare
  • Nu e nicio frondă împotriva președintelui Iohannis
  • Sunt convins că o competiție deschis nu poate decât să fie benefică
  • Mă gândesc cum ar arăta pentru România un tur II Iohannis - candidatul USR-PLUS, nu ar fi într-adevăr sentimentul că ai de unde să alegi
  • (Ați candida?) Vom alege candidatul care e cel mai utili pentru proiectul nostru de a guverna în 2020. În politică nimic nu trebuie exclus, asta e din Dallas, J.R., sunt convins că știți secvența, never say never
  • (Aveți un candidat de prim ministru?) Cel puțin 3-4 persoane, inclusiv președinții celor două partide
  • (Ați susține un guvern condus de Ludovic Orban) În situația curentă, președintele va face o nominalizare, sunt convins că nu va mai fi de la PSD
Despre ceea ce Mihai Gâdea denumește „epoca Băsescu” și oamenii lui
  • (de ce în cazuri evidente, DNA Pitești, nu am văzut nuanțe?) Justiția trebuie să își facă datoria inclusiv în ceea ce privește magistrații care încalcă legea
  • Suntem total de acord ca acolo unde au existat, dacă au existat, abuzuri, cei responsabili trebuie să plătească
  • România a ajuns în situația bizară de ce să puneți în constituție că cei condamnați să nu mai candideze. În celelalte țări, când ai astfel de probleme pleci acasă
  • La noi s-a ajuns la logica că e perfect normal să rămâi
  • Cel mai bun exemplu e dl Vâlcov
  • (Mihai Gâdea argumentează că justiția din România nu e cea din Germania) Dacă ai standarde de calitate, performanță, poți elimina persoanele care nu performează
Mihai Gâdea îi spune că au fost și momente unele „oribile” în care unii protestatari au devenit violenți și dacă se delimitează de aceste momente. Dan Barna:
  • Fără niciun fel de dubiu, protestul este legitim până la violențe
  • În momentul în care apare violența dispare dialogul și rațiunea
  • USR promovează protestul pașnic
Mihai Gâdea îi cere să definească, într-o propoziție „despre ce este USR”. Dan Barna: Este despre încrederea că implicându-ne putem să contăm țin viața țării noastre

Moderatorul îl întreabă care este ambiția sa politică. Dan Barna: Ambiția mea politică e ca USR și alianța să fie în politica din România un partid care contează și care are puterea să schimbe lucruri, să-și asume greșeli și să-și asume performanța.

Gâdea încheie afirmând că va continua emisiunile „cu lideri de vârf și în serile următoare”.


































Citeste pe MedLife.ro
Un nou tratament pentru diaree










45406 vizualizari

  • +4 (52 voturi)    
    Iohannis a refuzat sa mearga la a3 (Marţi, 28 mai 2019, 21:11)

    Poiana lui Occam [utilizator]

    1-0 pentru Klaus
    • +19 (39 voturi)    
      Ba dimpotriva! (Marţi, 28 mai 2019, 22:10)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      Nu trebuie fugit din fata dusmanului! Bravo mui Barna ca vine demn in fata celor care arunca cu noroi, ca sa le dea peste bot cu clasa si argumente!
      • +9 (17 voturi)    
        mafia mdeiatico-politica (Miercuri, 29 mai 2019, 2:09)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

        de fapt aproape intreg spatiul media a fost acaparat de moguli.
        Voiculescu, Ghita, Gusa-Hoandra, Paunescu si altii care stau mai la umbra.
        Majoritatea acestor conglomerate media s-au constituit pe baza banilor si resurselor fostei securitatii a lui Ceausescu. Iar asta se vede si in tonul ceausist al politicii editoriale.
        TVR, de stat, are oricum reflexe obediente, ai acum e impanzit si cu pionii mogulilor.
        Punctul de vedere al oamenilor onesti si cumpatati nu razbate decat exceptional, in cateva oaze..
        Cel mai bun post romanesc ramane RFI.
      • +1 (15 voturi)    
        Aia nu e televiziune, (Miercuri, 29 mai 2019, 8:35)

        mazzola [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

        ci o cloaca ... Nu cred ca a facut bine ca s-a dus acolo.
      • -2 (4 voturi)    
        pe bune? (Miercuri, 29 mai 2019, 11:48)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

        daca aia mananca kkt cu lingura mare,tu te duci la ei la masa?asta arata nivelul lui mui barna,care pt putina publicitate e in stare sa ia polonicul din cui.
        onor publicul antenelor nu are ce asculta ce zice mui barna,ei au alte prioritati.asa cum se poate aplica si opusul.
        barna e pe val,insa nu am deloc incredere in el.e prea ''lipicios'',asta denota un spirit usor manipulabil.iar chestia aia cu chemarea udmr-ului la negocieri i-a pus capac
        nu mai visati la sfinte fecioare.intodeauna politica a fost curva si politicienii pestii ei.
        • -8 (10 voturi)    
          barna si usr (Miercuri, 29 mai 2019, 12:36)

          AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui Point

          vor sa ingroape PNL-ul ca pe PNT, vor sa-i bage la guvernare un an, sa scoata castanele incinse din foc cu mainile alora, iar ei sa acumuleze capital politic avand chipurile mainile curate, si prezentandu-se ca alternativa la actuala clasa politica la alegerile parlamentare si prezidentiale, deci sa se cocoate in varful politicii pe cadavrul PNL. Astia ii urasc pe PNL-isti mai rau ca pe PSD-isti, si sper ca PNL sa nu fie atat de fraieri sa cada in plasa.
          Sincer nu mi-e foarte clar de ce au romanii atata incredere intr-un partid condus si plin de unguri.
          • +7 (9 voturi)    
            te-ai gandit mult? (Miercuri, 29 mai 2019, 13:27)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

            Nu USR-ul vrea sa i bage la guvernare pe PNL ci Orban cu gurita lui aurita a zis ca e gata sa preia guvernarea.
            Oricum, ai gandirea unui spectator fidel al A3.
    • +5 (21 voturi)    
      exact (Marţi, 28 mai 2019, 23:24)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      asta ma gandem si eu
      cam devreme apare la A3 ...
  • +44 (66 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 28 mai 2019, 21:16)

    qwerasdf [anonim]

    • +32 (40 voturi)    
      gadaea un mahalagiu demagog (Marţi, 28 mai 2019, 21:57)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      se crede mare justitiar si filantrop ca apara "dreptul oamenilor de a fi informati"
    • +11 (29 voturi)    
      Corect (Marţi, 28 mai 2019, 22:35)

      TheDudeLebowski1988 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      A facut mult bine mergand la A3, chiar daca A3 e o latrina totala.
      Din pacate, astfel de compromisuri sunt total asteptate in politica. Dar doar astfel de compromisuri.

      Eu salut USR ca nu a facut alianta pentru alegeri cu PNL. PNL e acelasi partid din care a facut parte toti cei din ALDE dar si unii care acum sunt in PSD. Si in curand va fi invers.

      E in schimb nevoie de o alianta cu PNL pentru a darama PSD si a incerca sa se puna stop furaciunii si minciunii la cotele la care s-a ajuns acum in Romania
      • 0 (8 voturi)    
        La raspandirea si credibilizarea minciunii (Miercuri, 29 mai 2019, 11:08)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

        precum si la banalizarea ei, acest porc cu ochelari si cu apa in craniu, pastor al satanei, a contribuit enorm.
        • +2 (2 voturi)    
          Se pare ca nu stie nimeni cine are apa (Miercuri, 29 mai 2019, 12:51)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

          in craniu.
    • +1 (13 voturi)    
      hmm (Marţi, 28 mai 2019, 22:37)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      potentialul maxim de votanti a fost atins la aceste alegeri. ca sa creasca mai mult trebuie sa mai scoata votanti din alte bazine electorale. la locale diaspora e zero...asa ca...
    • +12 (26 voturi)    
      urasc a3, dar ii dau dreptate lui DAN (Marţi, 28 mai 2019, 23:54)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Motive:
      1.Pentru a guverna trebuie sa te adresezi tuturor romanilor, educatia trebuie inceputa de AZI
      2. CNA-ul trebuie pus pe atat de baze solide, a.i nici o televiziune sa nu mai manipuleze in interes politic, dar nici politicienii sa nu aiba influenta asupra televiziunilor.
      3. Derapajele a3 trebuie tratate in instante, desi cu totii i-am da foc chiar de maine...
      • -3 (7 voturi)    
        In pat cu dusmanul (Miercuri, 29 mai 2019, 9:56)

        clencix [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Dar nu trebuie sa le faci audienta, pentru clevetitori - silențio stampa -, sa moara sufocați în propriile mizerii.
    • +10 (24 voturi)    
      E mai mult decat domn, (Miercuri, 29 mai 2019, 0:32)

      pleosc [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      E smecher :). E cea mai buna cale de comunicare la electoratul la care nu are acces :))
      • +1 (7 voturi)    
        "X e un mare Y', drama mentalului romanesc (Miercuri, 29 mai 2019, 2:13)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui pleosc

        superlative fara numar.
        Altfel n-ai valuare.
    • -1 (9 voturi)    
      Tocmai (Miercuri, 29 mai 2019, 8:48)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Tocmai de aceea Barna nu ar fi trebuit sa se duca la A3. Un post de propaganda psd-ista nu merita atentie. Nici un politician care a fost improscat cu noroi la antene n-ar trebui sa calce pe acolo. Sa ii lasam sa fiarba in suc propriu pana isi dau duhul.
      Au vazut ca opinia populara este puternica si incearca sa dreaga imaginea. Nu merita ajutati pentru ca au avut un rol principal in spalarea pe creier a populatiei.
      • +1 (5 voturi)    
        Ii putem compara cu Boltonii (Miercuri, 29 mai 2019, 11:10)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui varavara

        intotdeauna gata sa te jupoaie de viu.

        Nici un Bolton n-a fost lasat in viata.

        Concluzia ?
  • -4 (46 voturi)    
    Latrina trei, Barna nu se tine de nas ? (Marţi, 28 mai 2019, 21:30)

    un domn [utilizator]

    Nu as fi pasit acolo !

    Rusine Dan Barna !

    https://campaniamea.declic.ro/petitions/stop-publicitatii-pe-televiziunile-mincinoase

    Antena trei Niste Derbedei !
    • +17 (31 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 28 mai 2019, 21:56)

      qwerasdf [anonim] i-a raspuns lui un domn

    • +7 (17 voturi)    
      Latrina 3 are un (Marţi, 28 mai 2019, 22:19)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      public la care de 30 de ani nu a ajuns decât PSD and CO . Si eu de multe ori l-as "împușca " pe taica-meu dar nu asta e soluția , mai bine încerc sa îi arat unde și de ce greșește.
    • -7 (15 voturi)    
      dar ai fost invitat? (Marţi, 28 mai 2019, 23:29)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      ...
    • +14 (26 voturi)    
      N-am vazut emisiunea... (Miercuri, 29 mai 2019, 1:38)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      ... dar inclin sa cred ca a facut bine ca s-a dus. Nu ne place, dar realitatea e ca exista milioane de oameni care nu se uita DECAT la Antena 3. Or, daca nu te duci, atunci toti oamenii aia o sa creada in continuare doar tampeniile pe care li le baga pe gat Gadea & Co.
      Asa, s-a dus, inteleg din articol ca a facut o figura buna, mai inteleg ca si jigodia de Gadea a fost mai decent (probabil speriat si el de ultimele zile si nesigur pe ce va sa fie), asa ca una peste alta poate macar o mica parte din telespectatorii A3 isi vor fi spus, ia te uita, tipul asta parca nu-i chiar asa rau cum credeam, pare om serios, cumsecade, se poate vorbi cu el si nici nu spune toate grozaviile alea de care-s acuzati ai lui...
      • +7 (15 voturi)    
        Am vazut ... (Miercuri, 29 mai 2019, 7:23)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        emisiunea-din intamplare, ca nu urmaresc de regula A3 -si pot confirma ca Barna a fost foarte ..aplicat, concret (spre deosebire de Gadea care s-a tot rasucit ca un sarpe incercand sa-l incolteasca , dar a fost decent, totusi ) , briliant . O prestatie lamuritoare , pertinenta , foarte utila pentru unii spalati pe creier de aceeasi A3 .
        • +3 (5 voturi)    
          Degeaba, capcana a fost intinsa (Miercuri, 29 mai 2019, 11:11)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

          acum, la cea mai mica "greseala", il fac de rahat.

          Caci ei sunt "barometrul democratiei".

          Si chintesenta ticalosiei.
  • +10 (20 voturi)    
    Trebuie sa ai sange Rece (Marţi, 28 mai 2019, 21:52)

    Dalinar [utilizator]

    sa stai in studiou la L3 fata'n'fata cu Cap Patrat Gadia. Eu nu am rezistat 30 de secunde cu ani in urma, sa ma uit la el la tv. Sa stau fata in fata cu el....as avea un moment de pierdere a luciditatii si l-as elimina de pe fata Pamantului!!!
    • 0 (4 voturi)    
      Corect (Miercuri, 29 mai 2019, 9:34)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      Asta as fi scris !
  • +5 (9 voturi)    
    care da mai mult (Marţi, 28 mai 2019, 21:58)

    spy [utilizator]

    udemereii au aparad psd-ul de 2 ORI! prin abtinerea de la votarea motiunii de cenzura. se scufunda corabia acuma?
    • -4 (8 voturi)    
      Bucharest not Budapest (Miercuri, 29 mai 2019, 6:05)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui spy

      Iti dai seama cum ar suna coalitia de guvernamant condusa de Orban, Barna si Hunor?
      • 0 (0 voturi)    
        istenem, istenem (Joi, 30 mai 2019, 11:48)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

        orasul milei maronii (Orban Kelemen Barna) :)))
  • +3 (9 voturi)    
    daca te bagi in teica, te mananca porcii! (Marţi, 28 mai 2019, 22:16)

    N.S. [utilizator]

    dl Barna, iesiti va rog din cocina si nu mai calcati p-acolo!
  • -9 (19 voturi)    
    usier (Marţi, 28 mai 2019, 22:20)

    cartofiprajiti [utilizator]

    Barna, asta are figura si principii de sectant ...cum veneau sectantii dupa revolutie
    • +5 (13 voturi)    
      Care sunt sectantii aia . (Miercuri, 29 mai 2019, 4:23)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

      .. la care te referi?...

      Nu de alta, dar sunt convins ca habar nu ai ce e aia sectant. Cu siguranta, pentru tine, ce nu e ortodox, este sectant. O sa mai vina si Papa ala, alt sectant.
  • +1 (7 voturi)    
    Aoleu, discutii cu Udmr? (Marţi, 28 mai 2019, 22:27)

    Anges [utilizator]

    Chiar nu invatam nimic?
  • +2 (16 voturi)    
    Excelent (Marţi, 28 mai 2019, 22:36)

    alegzandru [utilizator]

    Si discursul si decizia de participare.

    Un asa discurs in prime time la Antena 3 ii va face pe multi dintre telespectatori sa isi puna intrebari.

    Sa cada miturile cu spalatii pe creier de la A3, daca le servesti doar venin, ii tampesti. Dar daca le servesti discursuri articulate, idei bune, ii poti repune pe directia corecta.

    Remember, PSD nu a pierdut doar procentual, a pierdut 1.5 milioane de voturi din 2016. Deci sigur are rost sa mergi in fieful lor si sa le furi electoratul.
    • 0 (2 voturi)    
      nu prea... (Miercuri, 29 mai 2019, 8:54)

      Doru Popescu1 [anonim] i-a raspuns lui alegzandru

      Daca socotesti procentele psd+ponta(adica psd 2) impreuna ai pierdut cam 5-600.000 de voturi. din astia cel putin 200.000 au iesit pe cale naturala din sistem si nu mai a fost dragnea sa-i scoata la vot :) iar din spate(tineri) nu le vine mare lucru.
      Data trecuta a fost o prezenta de cca 7 mil, acum de 9.
    • -2 (4 voturi)    
      Daca pui aghiazma in cianura (Miercuri, 29 mai 2019, 11:12)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui alegzandru

      ii diminuezi puterea ucigatoare ?
  • +1 (11 voturi)    
    latrina 3 (Marţi, 28 mai 2019, 22:59)

    Dizidentul [utilizator]

    nimic nu s-a schimbat in mocirla de la Antena3 numai ca acum sint alti actori care se aboneaza de bunavoie sa birfeasca, vai de mama lor de murdari si oameni au crezut si au votat.
  • +3 (9 voturi)    
    este nevoie (Marţi, 28 mai 2019, 23:06)

    g01an [utilizator]

    cei din generatia noua de politicieni trebuie sa ajunga cumva la alegatorii prinsi in cealalta bula.

    ce mi-as fi dorit eu este sa se duca cu anumite subiecte pregatite dinainte si sa fie mult, mult mai incisiv. nu stiu ce i-au spus strategii de comunicare din partid, dar nu poate sa aiba o atitudine defensiva pe temele uzuale de dezinformare. acum si tonul lor a fost altfel si probabil ca nu putea sa le raspunda pentru ce au zis la alte emisiuni, dar a incercat intr-una sa aduca tot felul de teme false in discutie si acela era momentul in care trebuia sa contra-atace.
  • +4 (12 voturi)    
    Un partid/o alianta pentru Romania (Marţi, 28 mai 2019, 23:07)

    Florin Cj [utilizator]

    E un pas in fata pentru a arata ca alianta nu e doar o adunatura de tehnocrati. Politicul inseamna mai mult si poti (si trebuie) sa te adresezi unei plaje mai largi. Un popor nu se imparte in privati, bugetari, tineri,batrani, pensionari si asistati. Fiecare trebuie sa contribuie cum poate, iar IMPREUNA vom beneficia de educatie, sanatate, infrastructura, etc.
  • +4 (16 voturi)    
    sa mergi sau sa nu mergi (Marţi, 28 mai 2019, 23:11)

    Ademordna [utilizator]

    Va ca unii cred ca Barna nu trebuia sa mearga la Latrina 3. Interesant e ca o dilema similara se pune in SUA printre candidatii democrati dintre care unii (Bernie si Buttigieg) au fost la FoxNews (echivalentul lui la Latrina noastra) iar altii (Warren) au refuzat categoric cu argumentul ca nu ar face decat sa legitimeze un post de propaganda care promoveaza ura (la ei) sau minciuna si coruptia (la noi).
    Cei care au fost au explicat ca doresc sa dea o sansa audientei captive a acestor latrine sa asculte mesajul lor. Ori daca stomacul ti-e suficient de puternic, cred ca merita sa incerci.
    Mai ales ca noi ne-am bagat Trump-ul la puscarie si alde Gadea sunt in degringolada. E o oportunitate.
    Parintii si socrii mei sunt spalati pe creieri de ani buni de latrine. Ii multumesc lui Barna ca a incercat si il felicit pentru discursul extrem de curat si rational. Sper sa trezeasca macar o parte dintre tembelizati si sper ca si cei din familia mea sa fie printre cei recuperati.
    Mult succes.
  • +6 (18 voturi)    
    Anularea pensiilor speciale (Miercuri, 29 mai 2019, 0:37)

    Irina25 [utilizator]

    "Anularea pensiilor speciale, cu excepția celor pentru militari".
    Doua intrebari, daca-mi permiteti:
    1. Securistii sunt considerati miltari?
    2. In ce razboaie au luptat si si-au riscat viata militarii care vor primi, in continuare, pensii speciale?
    • +2 (2 voturi)    
      Hopaaa, deci useriștii nu-s chiar nepătați. (Miercuri, 29 mai 2019, 11:56)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

      De ce nu și pentru apeviști? Cu ce-i mai breaz un apevist decât un milițian???
      Încep cu stângul useriștii?
  • +4 (16 voturi)    
    Dan Barna si aceasta alianta USR+ (Miercuri, 29 mai 2019, 2:05)

    holdup [utilizator]

    dovedeste maturitate...mesajele trebuie sa ajunga la cat mai multi, inclusiv prin latrina3...in politica trebuie sa ai stomac bun, mai ales daca esti bine intentionat, inghiti broaste raioase si faci mici compromisuri in fiecare zi pt a ajunge la obiectivele mari...
  • +7 (11 voturi)    
    Fara graba (Miercuri, 29 mai 2019, 5:56)

    tontu [utilizator]

    Motiunea nu este o prioritate. Opozitia trebuie sa preia controlul in parlament, iar PSD si ALDE vor muri incet dar sigur. Grija mare cu UDMR...
  • 0 (6 voturi)    
    Mai sunt poate si 2-3 nauci care se uita la A3 ! (Miercuri, 29 mai 2019, 8:00)

    Susufler0 [utilizator]

    Cu un discurs echilibrat e posibil sa fie "recuperati" pt societate ! :)))))
  • -3 (7 voturi)    
    Guvernare (Miercuri, 29 mai 2019, 8:35)

    Doru Popescu1 [anonim]

    "Colegii de la PNL au și declarat că sunt gata să preia guvernarea" - Voi nu? Sper sa nu dati dovada de smecherie politica si sa nu intrati la guvernare ca sa nu va"eodati" pana la alegeri. Ati primit vot de incredere de la populatie ca sa puteti guverna, sa nu va bateti joc de votul oamenilor. Varianta cu toate partidele anti psd la guvernare si voi doar cu sustinerea ar fi cam parsiva si nu stiu daca nu veti fi taxati la alegerile urmatoare. Nu va bagati la guvernare decat dupa anticipate? Pai si tara ce face 1 an de zile? Tot cu Dancila? Sau mai bine cu guvern PNL dar fara voi? Daca respectati votul popular, in caz ca reuseste motiune intrati la guvernare, numiti niste ministrii, spuneti ca aveti oameni pregatiti.
  • +1 (7 voturi)    
    Subscriu (Miercuri, 29 mai 2019, 10:06)

    Boz [utilizator]

    Subscriu la ce au zis si altii, Dan Barna este un tip decent, educat, care a facut o alegere inspirata ca a acceptat invitatia Latrinei 3. Oamenii spalati pe creieri la L3 pot face acumu o comparatie intre decenta si inteligenta acestui om si frica ticaloasa a lui draknea liviu. Niciun om de bun simt nu va putea sa-l mai aleaga pe dictator, cand ai in fata un om de o valoare superioara care incearca sa se adreseze si publicului captiv. Politica inseamna si compromisuri din pacate, insa acesta nu l-as categorisi ca un compromis, ci o incercare de demistificare a partidului stat, a unui mod ticalos de a face politica in Romania. 100 % de acord cu ce a facut Dan Barna.
  • +2 (6 voturi)    
    prestatia lui Barna (Miercuri, 29 mai 2019, 11:03)

    Itsoc [utilizator]

    la A3 a fost deosebita. a vorbit clar, simplu, la obiect.
    Sper ca zombie A3 au simtit ca nu e niciun bau bau care vrea sa-i omoare, soros si alte balarii. Sper ca au reusit sa identifice ce inseamna bunul simt si competenta.

    dezamagirea mea e ca expertul politic, mircea badea chiar el psd 40 ALDE 16 USR maxim 12, n-a intrat pe fir sa-si dea si el cu parerea.
    • 0 (0 voturi)    
      Era la minuta de box. (Miercuri, 29 mai 2019, 15:11)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version