Tariceanu: Sunt institutii media care fac campanie pentru samsarii ce vand masini in talciocul Vitan
Despre trimiterea de trupe in CIAD
Premierul Tariceanu spune ca s-a lucrat profesionist si legal in acest sens si -l acuza pe presedintele Basescu ca a facut tot posibilul sa dezinformeze asupra situatiei. Tariceanu spune ca Romania si-a luat aceasta obligatie in baza acordurilor semnate, ca MApN a propus, iar el a inaintat cererea CSAT urmand ca acesta sa o puna pe ordinea de zi si sa o ia in dezbatere.
Despre Summit-ul NATO si propunerea lui Melescanu pentru Justitie
Implicarea ministrului Apararii in orgaizarea Summit-ului NATO nu este una foarte importanta, afirma premierul Tariceanu care spune ca organizarea a inceput din 2007 si de ea se ocupa in primul rand un secretar de stat numit special pentru asta. "Nu mai adaug aici toate serviciile de protectie si paza, SRI si chiar MApN, dar nu e treaba ministrul Apararii asta", a completat seful Guvernului.
"L-am numit pe Melescanu la Justitie tocmai fiindca ii apreciez mult calitatile si fiindca avem o serie importanta de probleme de rezolvat in acest domeniu. Desemnarea lui Radu Stroe nu este o numire de circumstanta, ea a fost bine gandita si nu stiu daca putem gasi vreodata un ministru pe placul presedintelui... Mi-as dori sa nu fie probleme, dar cu presedintele nu poti sastii niciodata. E mai degraba un reflex al politicii de conflict pe care presedintele o promoveaza de 3 ani de zile, iar lumea a vazut asta si a inceput sa se sature", a declarat Calin Popescu Tariceanu.
Taxa auto va fi din nou modificata
Premierul spune ca taxa auto de prima inmatriculare nu a fost gandita sa aduca bani la buget ci ca o frana in calea aducerii in tara a masinilor de ocazie.
"In 2011 trebuie sa scoatem din circulatie masinile noneuro, si atunci cum pot eu sa privesc linistit cum noi importam aceste masini? Apoi noi desfasuram un program rabla de innoire a parcului auto, dam niste prime pentru asta, iar pe de alta parte se vrea sa importam rable", declara premierul.
Seful Guvernului s-a aratat nedumerit ca sunt institutii media care fac campanie pentru samsarii ce vand masini in talciocul Vitan si vor ca toata Romania sa se transforme intr-un astfel de talcioc unde sa se vanda de la televizoare si haine la masini second-hand.
Formula de calcul a taxei auto va fi din nou modificata in raport cu nivelul emisiilor poluante, a anuntat premierul fara sa ofere date clare.
"In Romania muncitorii castiga mai bine ca in Italia"
Ministerul Muncii a realizat un plan prin care se incearca readucerea in tara a muncitorilor romani din Spania si Italia. In acest sens, la Roma va avea loc o bursa a locurilor de munca pentru romanii care se afla acolo, ne informeaza premierul.
Acesta se bazeaza pe faptul ca muncitorii romani pot castiga mai mult in Romania decat in Italia si da ca exemplu domeniul constructiilor, desigur raportat si la costul mai redus al vietii in tara noastra, a completat Calin Popescu tariceanu care mai spune ca nu se gandeste deocamdata sa aducem forta de munca din strainatate ci sa folosim rezerva de oameni de someri din mediul rural.

În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul
Ludovic Orban: Orice ministru care își atacă premierul trebuie să își scrie mai întâi demisia
Turcan: Cei care lucrează la recalcularea pensiilor vor primi suplimente
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”
Venise cu Constitutia si spunea ca presedintele n-are nimic de spus in ce priveste afacerile europene, desi chiar Constitutia prevede clar rolul presedintelui in politica externa.
Sau poate pentru manechin afacerile europen n-or fi tinand de politica externa?
Alta aberatie a fost ca el accepta doar critici de la "voci autorizate"! Autorizate probabil tot de el si NAZIonal-liberalii lui.
Penibil!
POLITICIENII nu ne considera prosti. Ci doar slabi. Iar motivul pentru care lucrurile nu o sa se schimbe este ca AU DREPTATE. SUNTEM SLABI.
Ma bucur ca iti plac postarile mele, dar nu e corect ce faci acum.
Nu vreau ca nickul sa fie folosit nici de fanii mateloti ai marinarului si nici de slugile tariceanului.
Sunt la fel de odiosi amandoi, precum si corul de catei care le canta osanale si latra la tabara adversa.
Penibil.
Pai l-ai intrebat pe Vosganian cum se calculeaza taxa?!?! Culmea ca pentru alea de 20 de ani taxa se reduce cu 90%.
Si pentru alea mai noi trebuie sa scot mii de euro din buzunar, pai e frumos ?
Am semnat si eu petitia si va acumula lejer peste 100.000 de semnaturi.
Si am semnat-o nu fiindca tin cu samsarii din talciocul Vitan (fiindca eu, fiind din vestul tarii, doar banuiesc ce a vrut sa spuna d-l prim-ministru - inclusiv asta ar trebui sa ne dea de gandit, capacitatile sale intelectuale nu-i permit sa inteleaga ca Romania nu se rezuma la Bucuresti).
Am semnat-o fiindca chiar cred ca UE are dreptate. Adica sa nu-mi compare d-l Tariceanu un Opel Astra din 2001 cu un Logan din 2007. Nu pun un Mercedes mediu din 96.
Toate 3 le iei cu pana in 8000 de euro, dar in cazul unui accident, cele mai multe sanse de supravietuire sigur nu le ai in Logan.
Nu mai pun la socoteala comfort, performante tehnice, etc. Inclusiv poluare. Ca tot veni vorba de poluare, masina mea personala fabricata in 2001, adusa de afara inainte de intrarea in vigoare a legii cu taxa de prima inmatriculare, are motor 1700 cm3, consuma 6l motorina / 100 km. Cea de firma, cumparata in 2007 din Romania, noua, fabricata in 2006, mananca 12 l/100 km la un rahat de motor de 1400, benzinar. Prima e euro 3, a doua euro 4... Care e mai poluanta?
Si pana la urma, tot n-am inteles un lucru. De ce taxa e in functie de vechime si nu de cantitatea de emisii poluante. Asta daca isi doresc sa fie taxa de mediu si nu doar una protectionista.
Ca veni vorba de masini, cati kilometri de autostrada s-au facut in ultimii 3 ani in Romania? Ca spre Viena fac deja 6 ore. Spre Bucuresti fac 10 ore, iar ca sa-l traversez mai fac 3. Ca eu nu am girofar.
Tariceanu, te asteptam la alegeri. Pe tine si pe cei care te promoveaza.
2. In masina personala tu nu pui prea multa greutate si mergi mai cu grija. De ce se cumpara Logan de 1400 care, se stie, consuma mai mult decat una 1600, IN SARCINA INSA!
Masina personala, a ta, banuiesc ca e diesel, si a mea. Da bai tata ba, motoru pa benzina ii motor!
3. Taxa va fi calculata in functie de emisiile de gaze.
4. Ai dreptate cu autostrazile! Da cine dreacu te pune sa mergi catre locu ala plin de PDisti si PSD isti imputiti? Tariceanu, bucurestean de rasa, ar fi in stare sa-l lase iute in schimbul unui loc fain din Ardeal.
1. La Opel mi s-au stricat 2 chestii, alternatorul si radiatorul de la circuitul de racire al uleiului, ambele defectiuni arhicunoscute la modelul Astra G editiile pana in 2003, provenite de la faptul ca s-a preluat motorul de la GM, fiindca Opelul nu avea motor euro 3 la vremea aceea. Dar nu cred ca exista masina fara defecte de design, nici macar Toyota, sunt prea complexe in ziua de azi. Ideea e sa stii ce cumperi.
2. Gresit. Cu ambele merg la fel, adica repede si neincarcat. Sunt IT-ist, n-am nevoie de nimic altceva decat de un laptop si capul pe umeri.
Nu vad insa ce as diferentia motoarele (benzinar-diesel). Statul roman nu o face (taxe, impozite, toate le platesc in functie de cm3 nu si de combustibil).
3. Taxa NU e calculata acum in functie de emisii. Vorbim despre chestii concrete, nu zvonuri.
4. In general am dreptate, nu doar cu autostrazile. Am de mers in Bucuresti fiindca am treaba (si) acolo. Merg in toata tara. Acum de exemplu am de mers pana in Moldova. Voi face 12-14 ore.
Apropos, cine a dat Legea prin care tu te bucuri de avantaje fiscale? Basexu
Mi-am luat masina noua, euro4, m-ai ras de 600 euro + tva... TVA baaaaaah?
Taxa pe valoare adaugata la un bir, nenorocitule?
Cred ca ar trebui anuntata cumva Comisia European de aberatia asta!
Un milion de romani au plecat in Italia de timpiti. Bine ca e el destept. De altfel geme tara de destepti ca el.
Doar ca omul n-a specificat ce vieti compara... El compara viata de doi lei din Ro cu aia adevarata din alte tari. Sunt oameni in Ro care nu mor cu un salariu de doi lei, in frig si lihniti de foame. Nu mor = sunt in viata, clar?
Si-atunci costul pe viata asta de doi lei e muuuult mai redus decat costul pe viata aia linistita, fara foame, fara probleme, din Italia.
poate baschetari care nu au de munca si stau pe la colturi sa prinda o zi de munca ,care timpit lasa un salariu de 1500 de euro si vine in romania pe 400 de euro .chiar sunt curios si o sa ma duc asa pentru amuzament sa vad ce conditi ofera acei angajatori. ce o sa ma mai diztrez.
"In 2009 trebuie sa scoatem din circulatie masinile noneuro, si atunci cum pot eu sa privesc linistit cum noi importam aceste masini? Apoi noi desfasuram un program rabla de innoire a parcului auto, dam niste prime pentru asta, iar pe de alta parte se vrea sa importam rable", declara premierul.
Asa se scot masinile vechi din circulatie?? Daca nu pot aduce una cu euro 3 sau 4 normal ca imi tin jegu de Dacie sau IFA/Raba mea ... :-))
Oare-l mai tine pamantul / poporul acolo unde e acum?
ii stiti? unul e tariceanu, ala care sta cu mina in buzunarul meu, al tau, al nostru.
Nu intekege ca ca unii oameni vor si alte masini, doar doar turisme de 1.4 pana la max 1.6L si e dreptul or sa si le cumpere, sa la inmatriculeze si sa fac cu ele ce vor!
Dra vad insa si o urma de luciditate la el, in privinat muncitorilor, care castiga mai mult in Rom ca in Italia: sunt chiar exasperat de valurile de emigranti italieni care vin in Romania sa munceasca!
Vai ce oameni sunt ls putere!
PS: Stie cineva cat costa un Manlicher 7.92 mm, cu luneta?
Spune si carnatul asta de sef al nostru (al guvernului nostru) ceva si gata sariti in sus de nu va mai incape internetu'.
Va plateste careva?
Sau poate nu..
Atunci ce castigati?
Aparatii pe ceilalti ca si aia is la fel de buni ca si astia.
Daca om fi sanatosi vorbim noi, asa, cam peste vreo 2 ani, cand or fi samsarii lui base la putere si atunci, am senzatia, ca o sa-l regretam pe Nastase.
Mde, alte stiluri de furat:D.
Cu stima,
Vali
PS Sa emigram cat se mai poate!!
Pe la sfarsitul lui 80,statul german a sprijinit cu bani pe fiecare care si-a pus catalizator.Si cred ca au fost f.putini care nu au facut aceasta schimbare.
Majoritatea masinilori cauta in Germania sunt la max.11 ani.Masinile din 98 incoace maj.au Euro3.
Atunci cum este cu rabla?
Daca tacea era mai bine.Asa a deschis si el gura sa spuna ceva savant,dar s-a facut de rahat.
Eu zic ca cei din guvern au intrat deja in delir.
Incapatanati si prosti!
Un fel de "daca nu esti importator, vorbeste in punga si asculta-te acasa".
toate alimentele sunt mai scumpe ca in italia, o spun din ce am simtim in buzunar
ce sa mai vorbim de majoritatea serviciilor, cimentul mai scump, toate materialele de cosntructii in general, manopera foarte scumpa
cred ca guvernul este disperat de limpsa fortei de munca, o sa aduca asiatici care dupa 2-3 luni o sa alerge patronii cu furculita sa ii plateasca mai bine
oricum pentru asiatici romania este o punte spre vestul europei
Basescule...Basescule..nu uita.. noi iti cantam victoria!!!
Patetic.. bai dragi tovarasi si stimabili ale(r)gatori.... sa fim seriosi. Noi i-am votat, noi ii avem si al dracu' , o sa-i votam din nou!! ..
Ba pardon (se aude din regie)..noi l-am votat pe Bases'cool :)) ..sigur ca da..exact!
Cred ca suntem indreptatiti sa-l vrem pe Tariceanu
la Citroenul lui decat PM Romaniei!
Vai de cultura ta!
2. Daca as fi in Germania de ex, unde din banii din taxe CHIAR se vede ca se face ceva nu doar vile si caltabosi, nu as avea nimic impotriva sa le platesc.
3. Ma bucur ca lucrez in IT si nu platesc impozit la nenorocitul asta de stat si la nenorocitii de "taxiceni".
4. O taxa ar trebui sa fie corelata cu salariul celui care o plateste. Daca e MUUUULT mai mare nu e taxa e piedica sau restrictie ...
- o parte platita initial, functie de performantele in domeniu ale masinii;
- alta parte platita in timp, functie de utilizarea efectiva a masinii, colectata ca parte a costului combustibilului consumat prin includere in pretul acestuia.
Parerea mea! Hac!
Probabil ca tocmai de aceea '' il doare-n spit'' de alegatori.
Cu boala vine asta? taxa pentru rabla din '90 e muuult mai mica fata de taxa pentru o "rabla" din 2004 ????
Se vede pe fata lui de premier prost ca nu stie ce zice. Se vede pe fata lui ca nici el nu crede ce spune. Au schimbat taxa asta auto de nu stiu cate ori. Si de fiecare data au schimbat-o la 180grade. Nici ei nu stiu ce vor!! vor o taxa si atat..pardon o taxa pe rablele din 2001+
Doar in tarile din estul eorpei s-a incercat impunerea unei astfel de taxe... in vestu nu intereseaza pe nimeni asta... si nu exista nici o taxa de prima inmatriculare...
asta este.
tuesti sluga noastra, noi te-am ales pe tine, noi te sarim la urmatoarele alegeri
Asta se crede stapanul nostru; noi te platim pe tine, salariul de la noi il ai... vorbeste politicos, cuviincios
In unele zone ale globului a insemnat progres si eliberare : vezi India si Africa de Sud ...
Este o manifestare a libertatii de expresie intr-un regim democratic....
Este un mod de a transmite democratic celor care ar trebui sa ne reprezinte in parlament despre ceea ce vrem cu adevarat.
Parca totusi uninominalul e putin eu unul propun:
- vot referendar obligatoriu sub incidenta penalitatii in caz de neprezentare;
- vot uninominal majoritar in doua tururi
- repetare la 2 ani pentru 1/3 din circumscriptii.
- interzicerea votului secret in parlament
Astept opinii
A bon entendeur salut
Am insirat niste motive pro intr-un comentariu la articolul anterior pe tema asta, in care chiar ...ceanu pomenea de nesupunere civica.
Exista discutii despre o asociatie a platitorilor de taxe si impozite, ceva amatori pe aici?
Personal sunt amator, si as dirija si 2% din impozit spre asa ceva!
Si inca ceva: sa binevoiasca prim-ministrul sa elimine din coloana oficiala ambulanta. Ca in timp ce el plimba o salvare pe post de nino-nino, un roman platitor de taxe moare-n casa asteptand ajutorul medical.
Si cu asta basta!
astea sunt cel mai greu de controlat si cel mai usor de delapidat.
de-asta o vor schimba de cite ori e nevoie pina va fi acceptata,iar daca vrea cineva sa contabilizeze cite sensuri ii vor da acestei taxe,va constata ca motivatiile se vor bate cap in cap .Si tot se va perpetua politica taxelor fara noima pt. ca sunt banii tuturor folositi la imbuibarea alesilor ,ametindu-ne cu motivatiile lor.
Oare cit mai trebuie sa ii suportam pe politicieni astia care ne cred timpiti .
Intr-un fel au si ei dreptate sa ne creada asa .
Noi le dam bani nostri dar nu ii intrebam ce fac cu ei.
In conditiile astea e firesc sa se comporte asa din moment ce ne multumim cu statutul de scalv pe plantatia numita Romania .
Numai gura e de noi .
Ne umflam muschi si ne dam mari ca le-o tragem noi la alegeri si cind vine ziua de vot 70% se duc la gratar sau stau la televizor acasa si rid de "fraieri" care merg la vot .