Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Bucharest Pride cu mii de persoane, anunță Asociația Accept. „Nu vom accepta să fim reduși la proporțiile unui botez stradal”

de I.B.     HotNews.ro
Luni, 9 august 2021, 20:37 Revista Presei | Radio TV


Marsul Diversitatii, organizat de Asociatia Accept in cadrul GayFest 2012
Foto: HotNews / Dan Popescu
Primăria Capitalei a acceptat ca Marșul Diversității, Bucharest Pride, să aibă loc sâmbătă pe Calea Victoriei, însă nu cu mai mult de 500 de participanți. Inițial, Primăria Capitalei refuzase organizarea marșului din acest an pe Calea Victoriei. La RFI, Asociația Accept salută schimbarea de poziție din parea autorităților locale din București, însă transmite că numărul participanților va fi probabil de ordinul miilor, așa cum s-a întâmplat și în anii precedenți. „ Nu credem că legea e dreaptă. Nu acceptăm ca marșul nostru să fie redus la proporțiile unui botez stradal”, spune Florin Buhuceanu, director de advocacy la Asociația Accept.

Florin Bucuceanu:
Primăria Generală a Capitalei trebuia să respecte legea, inclusiv termenii de timp pe care îi impune legea în cazul petițiilor trimise de Asociația Accept trimise încă din luna iulie. Era pentru noi ca organizatori mult prea târziu să schimbăm de la o săptămână la alta un traseu al unui marș care nu e atât de simplu de organizat.

Reporter RFI: Mitingul este autorizat pentru un numai 500 de persoane, așa cum prevede de altfel legea valabilă în perioada stării de alertă. Se va putea respecta această limită de participanți?

F.B: Raportarea privind numărul de participanți nu o putem face decât la precedentul marș, când au fost peste 10.000 de persoane prezente. În mod evident, noi vom invita alături de noi pe toți cei care cred în faptul că restricționarea de drepturi, fie și în context pandemic, trebuie să fie proporțională. O reducere a unei întâlniri publice de tip marș la proporțiile unei nunți, botez, comemorare de familie nu poate să reziste în fața realității, după cum cenzura de tip Viktor Orban nu are ce căuta la București

R: Spuneți așadar că marșul va depăși probabil acest număr maxim de 500 de participanți la care ați căzut de acord cu autoritățile locale din Capitală...

F.B: Noi nu putem împiedica propriii membri ai comunității să participa la marș, nu îi putem împiedica pe cei care ne susțin să participi la acest marș al drepturilor și al libertăților. Și vom face uz de lege pentru a ne apăra un drept garantat constituțional, cel de a ne întruni. Nu credem că legea e dreaptă și ne vom purta în consecință. Ne așteptăm la o participare de ordinul miilor de persoane, în ciuda micilor turbulențe și scandaluri cu Primăria Capitalei. (...) Da, este o decizie a acelui Comitet pentru Situații de Urgență... Încă o dată, credem că astfel de măsuri ale autorităților ar trebui să fie proporționale cu scopul urmărit. Vom semna în cunoștință de cauză în acel document cu numărul fixat de participanți pentru că primăria, nu e așa, nu poate încălca legea. Este normal între o societate democratic. Dar tot într-o societate democratic, nu vom accepta să fim reduși la proporțiile unui botez strada








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11229 vizualizari

  • +66 (96 voturi)    
    sincer (Luni, 9 august 2021, 20:42)

    sucaa [utilizator]

    nu sunt anti, am prieteni din zona aia.
    dar atentie ca incapatanrea asta o sa aiba recul...
    cred ca se putea amana acest mars in perioada asta si dadeati dovada de toleranta sua ramaneati la 500 de persoane. toleranta pe care o cereti de la ceilalti...
    chiar nu inteleg insistenta.
    si nu, nu-l plac de nicio culoare pe nicushor-pnl.
    o spun doar pt ca vad cum creste acest scandal total iresponsabil.
    • +67 (87 voturi)    
      Nu cer respectivii toleranta (Luni, 9 august 2021, 21:24)

      AxaCentrala [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Ei cer sa fie pusi exclusiv in primul rand.
      • +1 (3 voturi)    
        asta in timp ce (Marţi, 10 august 2021, 15:42)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui AxaCentrala

        https://www.hotnews.ro/stiri-sanatate-24969188-livevideo-valeriu-gheorghita-numarul-pacientilor-sub-40-ani-bolnavi-covid-crestere.htm
    • -34 (58 voturi)    
      la manifestatii 500 la concerte ZECI de MII?! (Luni, 9 august 2021, 21:46)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      spuneti-mi care e logice unei astfel de restrictii aberante? stau aia de la manifestatii (mai ales cand e defilare ordonate, in randuri de 4,5 oameni cum e la Pride) mai adunati decat cei de la EC, Untold etc? se imbata cumva, etc, ca sa fie cu risc?1
      • +7 (9 voturi)    
        asta e (Marţi, 10 august 2021, 14:15)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        ca la gradinita, "dar el de ce are voie?" :)
        nu trebuie privita ca o restrictie ci mai mult ca o preventie.
        asa si eu pot sa comentez ca terasele se inchid la 2 noaptea dar concertele se pot tine pana dimineata. interdictia nu este directionata care comunitatea LGBT.
        ideea este sa dam drumul usor, nu sa spunem ca unii au voie trebuie sa am si eu.
        hai sa fim seriosi, din cunostintele homosexuale pe care le am, nu au fost niciunul vreodata la aceste parade. sunt oameni care-si vad de treaba si nu simt nevoia sa tipe pe strada. in fiecare an apar scantei cu niste haimanale hetero.
        Fundatia asta trebuie sa lupte pentru drepturi in societate nu pentru manifestatii inutile ce pot degenera. Sa-i ajute pe cei din aceste categorii, cu asistenta juridica, conferinte de presa etc. Iesitul pe strada, unii sunt chiar ostentativi, nu genereaza nimic bun.
        Nu sunt pentru interdictii, dar nu sunt nici pentru excese inutile.
      • +6 (10 voturi)    
        Cetatene, la Untold accesul va fi cu vaccinare sau (Marţi, 10 august 2021, 16:27)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        test rapid in ultimele 24 de ore.
        Ia zi cum controlezi chestia asta la un eveniment deschis fara pic de control al participantilor.
        Astept momentul cand asociatia Accept va emite bilete pentru participare si va conditiona prezenta prin vaccinare sau teste rapide. Ce zici? e egalitate intre catei?
    • +41 (55 voturi)    
      Da (Luni, 9 august 2021, 22:03)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Sunt de aceeasi parere. Nu fac decat sa agite lumea. Acest mars ajuta cu nimic in ceea ce priveste drepturile homosexualilor ci doar inflameaza spiritele.
    • +29 (39 voturi)    
      E simplu (Marţi, 10 august 2021, 6:49)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Scopul imediat al finantzatorilor acestor ONG-uri este sa provoace o reactie adversa, chiar violenta, din partea oamenilor normali. Sa apara la CNN cum ca bietii homosexuali sunt victimele bigotilor de romani si uite cum se lupta ei cu homofobia.
  • +29 (67 voturi)    
    De parcă pasă cuiva (Luni, 9 august 2021, 20:44)

    gogu52 [utilizator]

    Să mărșăluiască și să facă ce și câți vor. La ei acasă.
    Nu e ca și cum ne pasă, really....
  • +66 (90 voturi)    
    Cat de tare... (Luni, 9 august 2021, 20:44)

    Thexy [utilizator]

    ...asta: asociatia Accept nu accepta. Ce le putem transmite? Ghinion!
  • +47 (75 voturi)    
    inteleg (Luni, 9 august 2021, 20:56)

    Adrian_1234 [utilizator]

    deci la meci nu poti sa te duci ca vine covidu
    la restaurant la fel
    dar daca esti lgbt, frate se sperie covidu ala si fuge
    • -31 (53 voturi)    
      da' te poti duce la concerte cu ZECI de mii!!! (Luni, 9 august 2021, 21:47)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      vezi EC, Untold, etc...deci, daca e sa comparam, hai sa ne uitam si la zona asta a evenimentelor permise.
      • +27 (41 voturi)    
        nu le amesteca (Luni, 9 august 2021, 23:25)

        carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Participantii Untold nu isi tin concertele defiland pe strazi, ci pe arena, Accesul se face numai daca esti vaccinat sau daca ai test PCR negativ. Asa este si la Pride?
        • -2 (10 voturi)    
          si cum poti compara?! (Marţi, 10 august 2021, 10:48)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

          zeci de mii de oameni stransi impreuna, respirand acelasi aer, chiar daca isi vaccinati iau si dau covid, asta e clara.

          Deci raspandirea exista si e intensa la astfeld e evenimente.

          Pe cand la defilare/Pride sunt cateva mii maxim, in coloane de 3,4,5 paralele care se misca o ora pe ctv km. O mica multime relativ ordonata in aer liber, unde se poate respecta chiar distantarea fizica versus una uriasa unde stau ingehsuiti si respira acelasi aer?


          Come'on, homofobia pare sa va fi blocat pana si minima logica si bunsimt.
    • +9 (13 voturi)    
      o fi si (Marţi, 10 august 2021, 7:46)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      covidul un virus normal, nu pe invers.
  • +60 (78 voturi)    
    Unii se cred mai presus de lege (Luni, 9 august 2021, 20:58)

    Harald2 [utilizator]

    Speram ca autoritatile sa ia masuri si sa-i sanctioneze pe organizatori daca se depaseste cadrul legal.

    Daca ar fi fost vorba de un mars al altei organizatii, autorul articolului ar fi scris in titlu: "Sfidare din partea.... care vrea sa aduca 10000 de demonstranti in context pandemic!"

    Sper de asemenea sa se imbrace decent. Pentru ca daca nu, ma pun in ipostaza teoretica in care eu as iesi imbracat indecent pe strada (sau mai curand dezbracat), alaturi de familii care au iesit la plimbare cu copiii de mana: cum ar reactiona politia? Probabil m-ar opri si m-ar amenda, ceea ce ar fi normal (si ar trebui sa ma plang eu ca sunt discriminat, nu?)
    • -38 (66 voturi)    
      generalizezi absurd (Luni, 9 august 2021, 21:49)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

      pentru 2,3 pitziponci care se debraca si umbla eventual imbracati cu paiete si rochii intre mii, va urzicati atata, daca v-ati duce la Carnavalul de la Rio, unde sunt MII de dansatoare si dansatori imbracati (sau dezbracati) si mai sumar si colorat nu v-ati isterizat/isteriza.
      99 % din participantii de la Pride-urile trecute erau imbracati "normal".
      Si chiar si asa, marsul are loc ZIUA, cand e putina luma. Ce ar fi sa nu va duceti atunci (mai ales cu copii) sa va uitati? ce ziceti, rezistati? ca daca nu, inteleg ca va cam...atrag?!
      • +26 (38 voturi)    
        ai spus chiar tu... (Luni, 9 august 2021, 22:45)

        notnow [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Asa cum ai spus si tu, "daca v-ati duce la Carnavalul de la Rio". Deci pot sa optez daca ma duc sau nu.
        Aici nu am optiuni, pt ca e musai sa se intample pe cel mai mare bulevard posibil si cu un numar cat mai mare de participanti...
        • -3 (11 voturi)    
          te obliga cineva sau ceva sa te duci la Pride?! (Marţi, 10 august 2021, 10:51)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui notnow

          in afara de situatia in care locuiesti pe Calea Victoriei (si sunt maxim cateva mii de persoane), nu ai ce cauta acolo, daca nu iti place, nu?
          Iar locuitorii pot sa nu se uite, pur si simplu. Poate au si ei treaba la bucatarie, la tv, nu musai sa se zgaiasca pe geam/.
          Sau e musai sa te duci sa te uiti? sau ei?
          E vreo datorie sacra, civica, etc, sa va duceti sa va uitati, ca nu inteleg?
          sau e obsesia romanului pt "evenimente", similara cu cea de "uitat" inclusiv la chestiile funebre, "trece mortu', hai sa vedem, nu se poate sa nu"?!

          Homofobia pare sa va fi topit si minima bruma de bunsimt si logica, din cate se vede!
    • +23 (35 voturi)    
      Nu se vor (Luni, 9 august 2021, 22:23)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

      imbraca decent. Politia poate sa ii amendeze pe toti. Sunt stransi gramada si ii ia ca din oala !
      • +6 (10 voturi)    
        Buna idee! (Marţi, 10 august 2021, 8:00)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        N-ar strica sa mai adune ceva bani la buget.
  • +49 (77 voturi)    
    Mie imi pasa (Luni, 9 august 2021, 21:01)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Fiindca poate doresc sa ma plimb prin centrul Bucurestiului cu familia fara sa fiu nevoit sa le explic copiilor de ce trebuie sa fim agresati vizual si auditiv de obscenitati.
    • -27 (45 voturi)    
      Vai (Luni, 9 august 2021, 22:06)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

      hahahahahaha
      Glumesti nu?

      Tu te-ai plimbat in alte sambete pe Calea Victoriei si in centrul vechi? Pitipoancele nu te agreseaza vizual?
      Toti cocalarii care ziua umbla fara tricouri nu te agreseaza vizual?
      Maimutele bipede cu toate cele la vedere si imbracate in cel mai prost gust nu te agreseaza vizual?

      Si nu trebuie sa le explici nimic copiilor. E posibil ca ei sa inteleaga mai mult decat tine ca suntem cu totii diferiti si nu e treaba noastra ce fac sau ce poarta altii.
      • +15 (19 voturi)    
        Suntem diferiti, asta e clar! (Marţi, 10 august 2021, 8:09)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        Dar afisarea asta obsesiva a unui mod de a face sex (indiferent daca normal sau nu), de a te defini dupa modul in care faci sex (indiferent cum) este o obscenitate ea in sine.
        Defineste-te in primul rand ca om, nu ca obsedat sexual, nu te exhiba ca faci sex de orice fel sau nu faci de loc. Este treaba ta personala si e indecent sa o spui la toata lumea.
        Ar trebui sa fie o treaba intima la urma urmei.
        • -3 (17 voturi)    
          Corect (Marţi, 10 august 2021, 9:35)

          Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

          In parte ai dreptate. Sexul e ceva intim iar parada nu e despre sex. Sau nu ar trebui sa fie. Ar trebui sa fie ceva care sa arate ca e ok sa fii gay daca esti gay, ca nu te judeca nimeni si nu da nimeni cu pietre. Ar trebui sa fie despre constientizare si intelegere. Doar ca nu e. E doar exhibitionism. Pe mine ma deranjeaza cei care se ascund dupa copiii lor, de teama ca nu cumva sa puna copiii intrebari. E un pseudoargument. E doar frica lor de ceilalti, orice inseamna ceilalti.
      • +5 (11 voturi)    
        hehehe (Marţi, 10 august 2021, 9:41)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        autoironia nick-ului ma uimeste.cum dracului s-a nimeritara maica,ca ma facurati sa raz
        • -1 (7 voturi)    
          ... (Marţi, 10 august 2021, 10:14)

          Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Point

          Nietszche.
      • 0 (4 voturi)    
        sa imi spui cand ai vazut 500-10.000 (Marţi, 10 august 2021, 16:42)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        pitipoance defiland organizat pe Calea Victoriei.
        Si sa imi spui ca te-ai simtit agresat vizual.
        Hai sa facem diferenta un pic!
        In primul rand sa ne gandim cu ce ii ajuta pe cei cu orientari sexuale diferite marsul asta si cu ne ajuta pe noi ceilalti care ne incapatanam ca prostii sa facem sex cu sexul opus( sau sex cu genul opus :))
    • -25 (39 voturi)    
      si te gaseste plimbarea fix acolo fix atunci?1 (Luni, 9 august 2021, 22:26)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

      adica sambata, 14 august, intre 14:00 si 16:00 gen, cand te topesti de arsita pe betoanele din acea zona care nu e umbrita de nimic, in tot centrul Bucurestiului, care are zeci de strazi, fix atunci, dar doar si doar atunci, trebuie musai sa iesi tu cu copilul/copii la plimbare, sa ii chinui in caldura, in loc sa te duci in vreun parc?
      Sa inteleg ca vrei musai sa iti chinui odraslele si vrei sa le expui vederii celor 2,3 tipi colorati din multimea de mii, ca sa te oblige sa le explici ce e cu ei sa te crizezi pe aici si oriunde ca de ce trebuie sa le explici?
      eu deduc ca daca faci asa ceva intentionat, inseamna ca te cam atrag aceia. Ca alta explicatie rationala, logica, pt a-ti aduce copii acolo si a-i chinui pe caldura aia sa se uite si ei, nu se exista.
      q.e.d.
      • -1 (9 voturi)    
        iti dai seama (Marţi, 10 august 2021, 13:19)

        clam [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        ca baietii astia au niste "reprimeuri" grave. si cum isi pun copiii scut moral in fata homofobiei lor... vai, cum explic eu copiilor? bai nene, daca atata lucru nu ii poti explica, faptul ca exista mai multe tipuri de iubire, ca trebuie sa fim toleranti cu toti, sa le respectam drepturile etc.... apai daca nici asta nu esti in stare sa-i explici, cum i-oi fi explicand tu ca exista crime pe lume, ca exista atrocitati, ca exista Raul, cu r mare, si cum sa stie sa se fereasca din calea raului dar si cum sa-l indrumi sa devina un om bun... pai cum, daca tu te poticnesti la a explica de ce un nene poarta pene roz? aia era problema umanitatii. greu, nene. daca faci copii fara sa stii cum sa-i educi.
      • +1 (5 voturi)    
        mai omule, scrie in ordonanta aia maxim 500 (Marţi, 10 august 2021, 17:01)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        persoane?
        Ce legatura au copii si orele la care ar iesi oricine la plimbare?
        Ia propune-le tu organizatorilor sa ceara dovada vaccinarii ssu test rapid participantilor?
        Asa , sa fie pace in lume si legea egala si acceptanta pentru toti!
        daca ma gandesc bine poate si un test HIV poate ar fi util!
  • +48 (66 voturi)    
    . (Luni, 9 august 2021, 21:09)

    Gigel cu elefantii [utilizator]

    De ce nu pot ramane in sfera lor privata si tin sa-i deranjeze pe altii, ca apoi sa se planga ca sunt deranjati? Sunt lucruri care nu se scot in public, macar dintr-un minim respect pentru ceilalti.
    • +8 (22 voturi)    
      ha (Luni, 9 august 2021, 22:09)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Gigel cu elefantii

      E la fel ca in cazul credintei. Unii se roaga in "sfera lor privata" altii prefera sa fie vocali.

      Nu mai stiu cine a zis la un moment dat dar convingerile sunt ca .... Nu e ok sa le arati in public sau sa le bagi pe gat cuiva care nu are aceleasi convingeri.

      Nu mi se pare ok nici sa fii pudibond si homofob dar nici cum vor ei. Pentru ca vor de fapt sa incalce legea.
    • +28 (38 voturi)    
      un singur cuvant... (Luni, 9 august 2021, 22:46)

      notnow [utilizator] i-a raspuns lui Gigel cu elefantii

      Exhibitionism...
  • +53 (71 voturi)    
    au demonstrat ca sunt la fel de prosti ... (Luni, 9 august 2021, 21:12)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    au demonstrat ca sunt la fel de prosti ... ca restul cocalarilor din tara.
    • +18 (22 voturi)    
      Dap (Luni, 9 august 2021, 22:10)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Corect.
  • +39 (55 voturi)    
    Dar de ce nu sunt Pride pe un camp? (Luni, 9 august 2021, 21:17)

    salvatore [utilizator]

    Ei n-au auzit de pandemie?
  • +11 (27 voturi)    
    Zău (Luni, 9 august 2021, 21:26)

    Casargoz [utilizator]

    Câta vreme nu existau probleme nu auzise nimeni din publicul larg de o parada. Nimănui nu-i pasa fie ca era un marș de 100 sau 100.000 de oameni.
    De când sunt probleme lumea simte sa aibă o opinie.
    E August e cald, și pe calea victoriei nu bântuie prea multă lume. Poliția capitalei e in renovare. Clădirea de lângă la fel. Marmorosch e in renovare. B1 e in mutare.
    Exista mai mult interes dacă era o acțiune de planat copaci.
    Cineva vrea sa facă marș in August pe victoriei .
    Eu ar trebui sa am o opinie regresista sau progresista însă nu am. Am alta alegere e cald e August și cui ii pasa de calea victoriei in bucuresti .
    • -26 (44 voturi)    
      exact (Luni, 9 august 2021, 21:52)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      eu nu pot sa inteleg de ce atata inversunrare. e August, defilarea (Pride-ul) e la PRANZ, la o ora la care oricum Calea Victoriei e mai mult goala. Cine are copii, nu ii aduce in zona 2 ore, cat o dura maxim. Si gata, problem solved, apropos de isteria cu ce vad copii si ce naiba sa le explicam, ca e totusi ceva normal sa fie si gay printre noi./Nu?
      • +21 (29 voturi)    
        inversunare va fi mult timp (Luni, 9 august 2021, 22:04)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        pentru ca asta e situatia in tara si asa a fost si in lume mult timp.Nu zic ca e corect,pur si simplu asta e,mai ales in tarile majoritar crestine.
        inversunarea actuala vine la nesimtirea cu care vorbeste domnul/doamna/x de la accept. adica ei nu trebuie sa respecte regulile si legile..ca ei au fost nu stiu cate mii data trecuta..pai nu asa se face..apoi te miri ce are lumea cu ei..deci asta se adauga la inversunarea deja existenta.
        Alta problema e ca sunt cam obsceni in timpul marsului..si sincer dupa anumite comportamente si costumatii,numai 'pride' nu e. nu asa se manifesta mandria.
        Asa e,copiii oricum afla daca nu stiu deja,ce e aia gay,ce e comunitatea lgtb. Mai bine sa afle de la parinti,de la familie,decat de pe net sau cine stie ce surse.
        Stii,orice comunitate are babalaii ei ,cocalarii ei,dar la pride bucharest parca numai aia vin din toata comunitatea lor.
        • +10 (14 voturi)    
          Crestine? (Marţi, 10 august 2021, 0:02)

          JoeTheDow [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

          Nu stiam ca tarile majoritar musulmane, de exemplu, sunt mult mai progresive si deschise la genul asta de diversitate.
      • +1 (5 voturi)    
        eee (Marţi, 10 august 2021, 14:28)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        asta cu evitarea acelei zone cat timp este defilarea celor de la accep nu sunt de acord.
        deci voi va plangeti ca vi se restrang drepturi si apoi veniti sa ne spuneti sa nu mergem pe Calea Victoriei cant sunteti acolo... zau, usor cu pianul pe scari.
        Una este sa-i explic copilului despre aceste lucruri, alta este sa vada niste indivizi imbracati cat mai colorat, ca sa fiu dimplomat.
        Eu cand i-am explicat acest lucru, i-am spus ca oamenii sunt diferiti si fiecare in dormitor face ce-i place si nu sunt mai prejos ca ceilalti. dar nu trebuie sa explic si exibitonismul de pe strada. sunt lucruri diferite.
        Gandeste-te ca cei hetero intr-o zi se gandesc sa faca o contra manifestatie pe strada dezbracati, eventual si cu exemple practice. ti-ar place sa treci pe langa ei?
        intelege, nu este vorba de inversunare, este vorba de limite care uneori chiar sunt depasite. pana la urma societatea trebuie sa va accepte ca existati si sa nu existe discriminare. dar nu trebuie sa acceptam orice exibitionism doar de dragul de a striga ulterior ca ati fost agresati.
        cum am mai spus, este vorba de preventie si de protectia vostra si nu este vorba de restrictie.
        • +2 (6 voturi)    
          a dat cineva mai sus exemplul (Marţi, 10 august 2021, 17:37)

          clam [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          carnavalului de la rio, unde se inghesuie turistii in fiecare an si unde toata lumea admira carele alegorice si dansatorii cu costume colorate si impanate - nu cred ca daca te-ai nimeri pe acolo, te-ai revolta ca mvai, cum ii explici copilului goliciunea dansatoarelor? si penele multicolore? si dansurile "pacatoase"? ma rog, asta daca ai iesit vreodata de la tine din sat ca sa vezi ceva din lumea asta ... ipocrizia asta e asa scarboasa. fiti, nene, macho meni si asumati-va convingerile homofobe, nu va mai ascundeti dupa copii. ca sunt convinsa ca ldaca trece ala micu prin camera si e capatos sau alta mizerie de emisiune, nu va mai framantati creierii ce sa-i spuneti despre duduile dezbracate si care danseaza lasciv. si nici daca vedeti vreo pitipoanca seminuda pe strada - apropo de exhibitionism.
  • +28 (50 voturi)    
    Atata tambalau pentru ce? (Luni, 9 august 2021, 21:29)

    Amariei [utilizator]

    Sa faca ce vor ei acasa, nu are nimeni treaba cu asta. Mai frumos ar fi fost insa sa doneze banii cheltuiti aiurea pentru ce este nevoie, sunt atatea lucruri de facut in tara asta. Chiar de ditamai oamenii marsaluind in chiloti roz nu ne arde sa vedem acum...Lumea arde si ei au chef de parada:/
    • -27 (41 voturi)    
      si ce pb ai tu cu banii lor? (Luni, 9 august 2021, 21:51)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Amariei

      oricum nu se cheltuie cine stie ce cu o defilare de nici o ora...dar sa zicem...pana la urma, te opreste pe tine cineva sa faci tu caritate en-gros?! asta e ideea crestineasca, sa faci caritate doar daca altii fac sau sa faci tu pt tine si pt cei in nevoie si sa nu te lauzi cu asta?
      sau simti nevoia crestinopata de a judeca si eticheta pe altii in fel si chip ca nu stiu ce nu fac, cand oricum nici tu nu o faci?
      • +3 (21 voturi)    
        crestinopat? (Luni, 9 august 2021, 22:06)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        homopat?
    • -19 (29 voturi)    
      . (Luni, 9 august 2021, 22:13)

      Simbad [utilizator] i-a raspuns lui Amariei

      Tu când o săruți pe nevastă-ta pe stradă, îți zice cineva să faci asta la tine acasă?
      • +9 (17 voturi)    
        hehehe (Marţi, 10 august 2021, 6:41)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Simbad

        Nu, de ce ar zice, e ceva NORMAL.
        • -3 (7 voturi)    
          . (Marţi, 10 august 2021, 11:56)

          Simbad [utilizator] i-a raspuns lui john70

          Și o persoană din comunitatea LGBT ar spune că e normal să-și sărute în public iubitul/iubita de același sex. Nu trebuie să fie normal ceea ce consideri tu că e normal.
          • +3 (7 voturi)    
            Ba tocmai (Marţi, 10 august 2021, 13:21)

            Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui Simbad

            majoritatea da normalitatea!
            Vreti sa fiti lgbt? Sa fiti sanatosi, la voi in dormitor! Libertatea ta se termina unde incepe libertatea mea! Sper sa fiti rupti de amenzi!
            • +1 (7 voturi)    
              Acum 500 de ani (Marţi, 10 august 2021, 14:01)

              Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

              majoritatea era ferm convinsa ca pamantul este plat.
            • -1 (5 voturi)    
              . (Marţi, 10 august 2021, 14:47)

              Simbad [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

              Și un membru al comunității LGBT poate spune că libertatea ta se termină unde începe libertatea lui. Ce libertăți ți se iau ție? Că se desfășoară o paradă a acestei comunități? Ție îți recomandă cineva ”Vrei să fii heterosexual? Să fii sănătos, la tine în dormitor!”? Ești cât se poate de ipocrit!
  • +52 (66 voturi)    
    mi-erau indiferenti si nu aveam nimic impotriva (Luni, 9 august 2021, 21:53)

    qwerasdf [utilizator]

    lor..

    dar acum au devenit antipatici si detestabili!
    iar nicusor e un fraier pt ca a cedat atat de usor... eu le ziceam la revedere, nu va convine?! mergeti pe camp cu propaganda voastra de rahat!
  • +29 (37 voturi)    
    Unde-i lege…e tocmeala (Luni, 9 august 2021, 21:59)

    RazC [utilizator]

    Oameni care cer toleranta sunt intoleranti fata de lege, vorbim de niste oameni care cer respectarea legilor, dar doar cand le convine. Mai intai au fortat mana PMB sa anuleze evenimentul, acum dau inapoi si nu mai respecta ce su semnat. Parada mandriei ca ne doare undeva de lege. Nu le face nicio cinste celor pe care ii reprezinta, astia sigur nu sunt de fapt chititi sa strice imaginea comunitatii respective? Noaptea mintii.

    Bravo baieti, ati dovedit ca sunteti la fel ca restul.
  • +27 (33 voturi)    
    ... (Luni, 9 august 2021, 22:02)

    Ecce_Homo [utilizator]

    Imbecilii astia fac rau miscarii. Sunt foarte multi gay care isi duc o viata linistita si nu vor decat cateva drepturi, in principiu sa fie egali cu ceilalti.
    Dar extremistii astia nu pricep ca strica totul. In primul rand inca e pandemie, marsuri cu mii e oameni sunt riscante. In al doilea rand doar vor inflama miile de homofobi care cred ca toti homosexualii sunt cu pene colorate si mai stiu eu ce imbracaminte fistichie.
    Pun pariu ca sambata vor iesi pe Victoriei si multi homofobi si o sa iasa ceva tam-tam fix cat sa le ingruneze viata homosexualilor care isi vad de treburile lor.
  • +27 (33 voturi)    
    Nu credeti (Luni, 9 august 2021, 22:20)

    adrian88000 [utilizator]

    ca Legea este drepta ? Faceti-va un partid si schimbati Legea. Pana o schimbati , sunteti obligati sa o respectati !
    • -2 (10 voturi)    
      Au deja partid (Marţi, 10 august 2021, 11:12)

      Ion Popescu NT [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      se cheama USR PLUS
      • +3 (5 voturi)    
        hai... (Marţi, 10 august 2021, 12:46)

        mamenervat [utilizator] i-a raspuns lui Ion Popescu NT

        da-o necuratului de treaba! Iar bagi "texte" de la masinile de spalat creiere? Una-i sa promovezi/aperi drepturi civile pentru minoritati (ceea ce face USRPlus) si alta-i sa fii de acord cu "pride-ul" asta ofensator! Si asta o spune subsemnatul, votant/sustinator USRPlus, care se pregateste din timp pentru ziua de sambata 14 august, achizitionand rosii coapte rau, voi contribui din plin la ....accentuarea unei culori a curcubeului lor (curcubeu care n-are nici in clin nici in maneca cu politica USRPlus-ului).
  • -28 (40 voturi)    
    O palma data primarului homofob (Luni, 9 august 2021, 22:22)

    iolea [utilizator]

    Ce-o sa faca daca vin 10.000? Trece la arestari?
    • +19 (27 voturi)    
      Tu iti dai seama (Marţi, 10 august 2021, 0:28)

      Joro [utilizator] i-a raspuns lui iolea

      ce sarbatoare iese in arest?!!! :)
    • +3 (5 voturi)    
      daca... (Marţi, 10 august 2021, 12:47)

      mamenervat [utilizator] i-a raspuns lui iolea

      respecta legea, da! Si va avea sustinerea majoritatii.
  • +31 (43 voturi)    
    Rugaminte (Luni, 9 august 2021, 22:35)

    VOX. [utilizator]

    Fiti mandri in dormitorul vostru, nu pe bulevarde, si promitem ca o sa va ignoram cu desavarsire!
  • +29 (39 voturi)    
    Bufonerie stridentă (Luni, 9 august 2021, 22:48)

    Don Ciccio [utilizator]

    De dragul unei deșănțate și iluzorii prezențe la știrile CNN etc..., fanfaronada pestriță din buricul târgului musai să fie pe prima pagină a agendei zilei.

    Silă și dispreț!
  • +19 (27 voturi)    
    O intrebare pentru ei (Marţi, 10 august 2021, 1:40)

    Taras_Bulba [utilizator]

    N-au si apucaturi de care ar putea fi, eventual, chiar mai mindri? Asta-i maximum de mindrie ce pot experimenta?
  • +25 (31 voturi)    
    (v)orbeste lumea ... (Marţi, 10 august 2021, 1:48)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    atata galagie si deranj numai ca sa se bage-n seama ...

    evident ca oamenii obisnuiti sesizeaza imediat fortarea ...
  • +19 (25 voturi)    
    drepturi (Marţi, 10 august 2021, 5:27)

    Toni_Romania [utilizator]

    As vrea un domn gay sa mi spuna si mie ce drepturi am eu cel hetero in plus fată de el, aici in Romania. Si de ce e obligatoriu ca oamenii sa spuna la toti preferintele lor sexuale la serviciu si in public (fie homo, fie hetero).
    • -3 (19 voturi)    
      (Marţi, 10 august 2021, 8:14)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Tu iti poti mosteni sotia. El nu isi poate mosteni partenerul. E la fel si pentru concubini, dealtfel.
      Tu poti fi coasigurat sotiei sau o poti coasigura. El nu.
      Chestii din astea.
      • +1 (17 voturi)    
        Așa și? (Marţi, 10 august 2021, 10:04)

        Rolly [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        Ca să te citez dintr-un alt comentariu „așa și?”
        • -2 (8 voturi)    
          . (Marţi, 10 august 2021, 12:01)

          Simbad [utilizator] i-a raspuns lui Rolly

          Omul ți-a enumerat câteva neajunsuri. Nu e de ajuns? Atât a putut nuca ta de creier să debiteze? ”Așa și”? Cer să aibă și ei drepturi care sunt cât se poate de normale, că tot e ”normalitatea” cuvântul de ordine a 99% dintre pudibonzii care au comentat pe aici.
          • -1 (5 voturi)    
            Am inteles in sfarsit! (Marţi, 10 august 2021, 16:32)

            Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Simbad

            Deci tot banii (Mercantilismul!) ii face pe acesti oameni sa iasa in strada!
            Pai iubirea adevarata trebuie sa fie total dezinteresata, ca altfel nu mai e iubire, e interes.
            Dar ce sa-i faci, pe langa placere e bine sa vina si banul, sa fie fericirea ...completa!
      • +7 (7 voturi)    
        si nu poate sa faca testament? (Marţi, 10 august 2021, 10:58)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        prin testament, poti sa lasi orice posezi, oricui doresti, fara explicatii.
      • +6 (6 voturi)    
        Ba poti (Marţi, 10 august 2021, 11:14)

        Ion Popescu NT [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        trebuie sa faci un contract/testament la notar. Cat timp persoana respectiva nu are copii sau alt sot in acte , poate lasa cui doreste mostenirea prin testament.
        • 0 (8 voturi)    
          Nu chiar (Marţi, 10 august 2021, 12:07)

          Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Ion Popescu NT

          Testamentul e foarte usor de atacat. Uneori de rude mai indepartate. Sunt rare cazurile in care nu exista rude de niciun fel.
      • -1 (3 voturi)    
        mdea, asta in timp ce mii de romani straight (Marţi, 10 august 2021, 17:21)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        Si-ar dori sa scape de regimul comuniunii bunurilor sau se casatoresc direct cu regimul separatiei bunurilor. Aia mai tineri, care au optiune asta!
        Si asta in timp ce stabilitatea cuplurilor homosexuale, statistic, este sub stabilitatea cuplurilor heterosexuale, altfel spus, isi schimba partenerii mai des!
        Sa recapitulam, chiar sustin regimul parteneriatului civil intre persoane de acelasi sex dar in acelasi timp ii atentionez sa fie atenti la ce isi doresc! Pana la mostenire exista divortul care poate fi mai dureros decat moartea uneori!
    • -1 (19 voturi)    
      Drepturi (Marţi, 10 august 2021, 9:16)

      Barcutza [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Toate drepturile care decurg din căsătorie:
      - dreptul la moștenire
      - dreptul de a-ți vizita partenerul bolnav la spital
      - dreptul de a beneficia de reduceri de taxe și impozite având statutul de căsătorit (dacă legislația o prevede in mod normal)
      - dreptul de avea sau de a înfia copii

      Pe de alta parte, dacă toți homosexualii ar tăcea mâlc in porumb și și-ar vedea de treburile lor in dormitor, atunci am fi exact acolo unde eram acum treizeci de ani când homosexualitatea era pedepsita de lege.
      • 0 (4 voturi)    
        dreptul de a avea copii? (Marţi, 10 august 2021, 17:29)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Barcutza

        Pe bune? deci aia care au copii fara sa fie casatoriti sunt in afara legii? Copii sunt ilegali?
        si va sa zica eu nu pot sa o vizitez pe soacra-mea la spital fara sa imi demonstrez gradul de rudenie cu ea?
        Nemaipomenit, sa vezi ce de drepturi si reduceri de impozite vor avea tovarasii homosexuali daca se baga in legislatie parteneriatul civil. Pe care il sustin realmente. Mi se pare normal ca baietii si fetele indragostite de acelasi sex sa beneficieze de legile cretine care ne guverneaza pe toti.
  • +15 (21 voturi)    
    Gand (Marţi, 10 august 2021, 5:29)

    Toni_Romania [utilizator]

    ”Nu suport oamenii care-si poarta sexualitatea in public ca pe o floare la butoniera” (Boris Vian)
  • +10 (20 voturi)    
    stiati ca... (Marţi, 10 august 2021, 5:36)

    Toni_Romania [utilizator]

    ...mama e femeie?
    • -5 (17 voturi)    
      Aham (Marţi, 10 august 2021, 8:16)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Asa, si?
  • 0 (20 voturi)    
    Mi-am amintit de soția lui Lot... (Marţi, 10 august 2021, 7:20)

    doar_un_mesaj [utilizator]

    No comments. Sper să nu ceară interzicerea Bibliei în curând!
    • +4 (18 voturi)    
      . (Marţi, 10 august 2021, 7:56)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      Dacă tot vrei să citești SF, ți-aș recomanda Dune de Frank Herbert. Ai învăța mai multe de acolo. :)
      • +2 (4 voturi)    
        Stii, Dune a lui Herbert se bazeaza (Marţi, 10 august 2021, 17:35)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui sep

        enorm pe diversele religii de pe Terra + multa literatura
        Nu e Istoria religiilor a lui Eliade pe care chiar ti-o recomand dar face o sinteza SF buna!
  • -2 (8 voturi)    
    În mediul științific se discută... (Marţi, 10 august 2021, 7:45)

    doar_un_mesaj [utilizator]

    Câteva articole cu acces liber:
    - Out of DSM: Depathologizing Homosexuality;
    - Disorders related to sexuality and gender identity in the ICD‐11;
    - Anxiety and Related Disorders and Concealment in Sexual Minority Young Adults;
    - Gender incongruence: a comparative study using ICD-10 and DSM-5 diagnostic criteria;
    - The Mental Health of Older LGBT Adults.
  • +6 (20 voturi)    
    Sa speram (Marţi, 10 august 2021, 7:45)

    copturie [utilizator]

    Ca jandarmeria si politia isi vor face treaba, iar in situatia depasirii numarului de 500 de participanti sa aplice sanctiuni conraventionale si sa actioneze cu tunuri de apa pentru dispersarea manifestantilor!
  • +8 (18 voturi)    
    . (Marţi, 10 august 2021, 7:55)

    AdiSun [utilizator]

    Am inteles, regulile sunt doar pentru altii nu si pentru ei. Panemdia e pentru ceilalti prosti, nu pentru categoriile protejate. Imi e sila.
    • -4 (10 voturi)    
      . (Marţi, 10 august 2021, 12:03)

      Simbad [utilizator] i-a raspuns lui AdiSun

      Se găsesc lămâi la supermarhet.
  • +5 (23 voturi)    
    da ce vreti ma de fapt? (Marţi, 10 august 2021, 9:07)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    ei tot vor lucruri desi nimeni nu le-a luat nimic. De unde frustrarea asta si agresivitatea asta ca voi vreti? Vreti ce? Sa fie toata lumea ca voi? Sa fie tot Bucurestiul gay? Sa ce? Ei vor! Ei sunt normalul noi suntem anormalul. Daca traiam intr-o tara unde se aruncau cu pietre dupa ei sau erau dati afara sau marginalizati sau alte nenorociri intelegeam dar asa...? Ei marsaluiesc fac parade sunt mandri ca sunt ce sunt foarte bine asa si? Nu vreti si parade luna de luna? Nu vreti si ore in scoli? Sa-i invatati pe copii una alta ce e bine si ce nu. Dezbateri la tv?
    • +1 (21 voturi)    
      Parada militara (Marţi, 10 august 2021, 9:12)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      Si armata are o astfel de parada. Pe 1 decembrie.
      • +1 (21 voturi)    
        Cu Cu Ru Cu Cu (Marţi, 10 august 2021, 10:24)

        Rolly [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        Măcar armata este utilă societății. Ca să nu mai vorbim că totul este bine controlat și perfect legal.

        Ah dar stai, curucubeii sunt pai presus de lege
        • -3 (11 voturi)    
          Sigur ca da (Marţi, 10 august 2021, 10:57)

          Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Rolly

          E foarte utila armata, mai ales cand iese pe strazi in pandemie.
          • -1 (3 voturi)    
            in limitele legii. ai uitat sa spui (Marţi, 10 august 2021, 17:38)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

            Sau au fost 10.000 de soldati la mini parada aia?
    • +7 (25 voturi)    
      Money for nothing. (Marţi, 10 august 2021, 9:27)

      Rolly [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      Bani fără muncă - respectiv criteriul competenței să fie înlocuit cu cel al diversității.

      Mai exact, te angajez fiindcă trebuie să avem gay, de dau afară fiindcă sunt prea mulți hetero albi, nu contează competența.

      Chestiilea astea deja se întâmplă în Vest. De exemplu, această știre https://www.hotnews.ro/stiri-international-24947252-doi-angajati-unei-companii-publicitate-fost-concediati-fiindca-sunt-barbati-albi.htm

      Plus bani de la bugetul central/local special pentru ei în defavoarea altor proiecte care nu țin de propaganda și interesele LGBT. Lucru care se pare că s-a întâmplat recent în Timișoara.
      • -3 (9 voturi)    
        . (Marţi, 10 august 2021, 12:08)

        Simbad [utilizator] i-a raspuns lui Rolly

        Nu confunda lucrurile, nu a dat nimeni pe nimeni afară din serviciu pentru că este heterosexual. Mai degrabă, au fost cazuri când persoane gay au fost concediate sau li s-a refuzat angajarea, pe motiv de orientare sexuală
        • 0 (4 voturi)    
          Hai da-l in gat pe angajator (Marţi, 10 august 2021, 17:45)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Simbad

          Spune-l cu denumire, sediu social, cod fiscal.
          Hai sa fim seriosi, pe 99% dintre angajatori ii doare la basca ce face angajatul acasa. Aa, intervievatul/ata a venit la interviu ca un tzop/tzoapa din sexul opus? Pai asta e motiv de go home chiar si daca se imbraca ca o tzoapa din sexul original. Ca sa zic asa, creierul ma intereseaza mai mult decat aparenta dar intre doi candidati cu acelasi potential mental il voi alege intotdeauna pe cel care 100% corect nu pe cel 90% corect!
  • -5 (27 voturi)    
    Ma bucur ca exista Pride (Marţi, 10 august 2021, 10:19)

    4real [utilizator]

    Doar si pentru faptul ca mi de prostani se vor indigna "traditional". Deja le-au explodat capusoarele in comentarii. Triggered !
    • +5 (15 voturi)    
      Intr un fel ai dreptate, (Marţi, 10 august 2021, 11:11)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui 4real

      in alt fel, cand o iesi AUR cu 30% peste 3 ani (si din cauza asta!!!) o sa cam plangem!
      • +7 (11 voturi)    
        Corect ! (Marţi, 10 august 2021, 12:55)

        van [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        Fiecare parada a exhibitionismului e o adevarata mina de aur pentru AUR &Company.
  • -9 (19 voturi)    
    ceva normal (Marţi, 10 august 2021, 11:56)

    gavrone [utilizator]

    Numai habotnicii medievali se simt ofensati.
    • +6 (10 voturi)    
      probabil nu ai citit interviul (Marţi, 10 august 2021, 13:39)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui gavrone

      Aici este vorba despre incitare la incalcarea Legii pe timpul STARII DE ALERTA!

      Subiectul principal si buba este numarul de participanti, individul dubios invitand "diversii" sa vina in numar mare, fluturand ideea "drepturilor si libertatilor", desi a semnat in cunostinta de cauza acordul cu Primaria, pentru 500 de persoane.

      Deci, pe scurt, este incalcarea cu bunastiinta a Legii, de doua ori, fara sa isi asume si responsabilitatea pe care o are ca organizator al circului, in strada mare si in curul gol.
    • +5 (9 voturi)    
      au si habotnicii medievali (Marţi, 10 august 2021, 13:54)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui gavrone

      drepturile lor, ca d-aia ati vrut democratie!
      important este ca vine la tine un habotnic medieval si-ti spune in fata ca el e ok sa fie habotnic medieval si sa simta repulsie fata de ei. CE FACI in cazul asta?!
      • +2 (8 voturi)    
        il lasi in pace (Marţi, 10 august 2021, 15:03)

        Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

        atat timp cat nu face rau nimanui si nu vrea sa isi impuna credintele altora.

        Cititnd comentariile de pe aici cred ca vor fi multi medievali care vor arunca cu oua si rosii in parada. Sunt la fel de maimute ca aia care simt nevoia sa isi puna pene colorate si sa iasa in chiloti pe Calea Victoriei.

        Va fi distractiv sambata :D
  • +2 (10 voturi)    
    Le as aproba o plimbare (Marţi, 10 august 2021, 13:57)

    AndreiBCO [utilizator]

    pe Calea Ferentari.
    Deja m-am aprovizionat cu 3 cartoane de oua pentru sambata


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by