Dacian Cioloş: E cert că o parte din cetăţeni consideră că şi USR are o parte de vină pentru faptul că s-a destrămat coaliţia cu PNL

de I.B.     HotNews.ro
Joi, 13 ianuarie 2022, 1:14 Revista Presei | Radio TV


Dacian Ciolos
Foto: AGERPRES
Preşedintele USR, Dacian Cioloş, a afirmat miercuri seară la Digi 24 că USR "decontează" politic ruperea coaliţiei cu PNL şi faptul că liberalii sunt acum la guvernare alături de PSD. "E cert că o parte din cetăţeni consideră că şi USR are o parte de vină pentru faptul că s-a destrămat coaliţia cu PNL", adaugă el, potrivit News.ro.

"E foarte clar că aşteptările cetăţenilor vizavi de USR au fost foarte mari şi multă lume nu e mulţumită de ceea ce am reuşit să facem în cele opt luni cât am fost la guvernare. Chiar dacă noi avem argumente pentru fiecare lucru pe care am fi vrut să-l facem, dar nu am putut să-l facem, e cert că o parte din cetăţeni consideră că şi USR are o parte de vină pentru faptul că s-a destrămat coaliţia cu PNL şi că PNL-ul e acuma la guvernare cu PSD. Sunt conştient de lucrul acesta. Emoţiile au fost foarte mari în acea perioadă de criză politică. USR a decontat o parte din nemulţumiri şi e momentul să ne facem şi noi o analiză a ceea ce s-a întâmplat şi, mai ales, să ne pregătim pentru ceea ce urmează”, a afirmat Dacian Cioloş, miercuri seară, la Digi 24.

El a susţinut că USR e "prins" între partidele vechi, aflate acum la guvernare, care toamna trecută "au plătit sume imense pentru propagandă, inclusiv împotriva USR", şi AUR, despre care a spus că "speculează emoţiile oamenilor” şi al cărui discurs "riscă să ne scoată din Uniunea Europeană”.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3948 vizualizari

  • -2 (34 voturi)    
    Cu ocazia asta v-ati pierdut o parte din electorat (Joi, 13 ianuarie 2022, 2:00)

    Idiotul_fUtil [utilizator]

    O parte din electorat nu va mai vota USR.
    • +6 (12 voturi)    
      Un început bun. (Joi, 13 ianuarie 2022, 7:52)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

      Recunoașterea de către USR a greșelilor făcute de ei ,fără a acuza partenerii de guvernare, este un început bun pentru o eventuală participare la guvernare, într-o coaliție impusă de rezultatul votului. USR trebuie să urmărească interesele românilor, nu orgoliile personale ale câtorva indivizi ajunși //lideri// și care sau crezut stăpâni pe situație și pe destinele românilor. Impertinența nu face bine politicii. Când nu te poți abține,. ca lider, să nu jignești interlocutorii, folosești purtătorul de cuvânt al partidului care, este obligat prin funcție, să aibă o poziție neutră și un vocabular civilizat. Dovedești că ești civilizat și ai știință de carte dacă îți combați adversarul cu argumente științifice, folosind un vocabular civilizat, nu jigniri. Este valabil pentru orice partid. Păcat că, încă nu avem o presă responsabilă, capabilă să facă presiuni asupra politicienilor care au un vocabular civilizat, pentru a-i obliga să-și ceară scuze, ori să demisioneze. Nu ai dreptul să fii într-o funcție publică și să ai //țâfne// dictatoriale, să jignești cu invective. Nu ai argumente taci. Îți scoți pălăria și mulțumești pentru sfaturi și vei câștiga respect. Așa vreau să văd că fac liderii USR, demonstrând că sunt un partid modern ,civilizat, democrat și interesat de viața oamenilor.
      • +2 (2 voturi)    
        Aveți dreptate în mare parte. (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:07)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Dar la USR tocmai purtătorul de cuvânt a fost total neadecvat. Ionuț Moșteanu a făcut și el mult rău prin comunicările lui.
        • +3 (3 voturi)    
          Întâmplarea face ca Îl Cunosc pe Ionut (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:47)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

          Printul Woke de Romania, Excelenta Sa Cioloș Pride Întâiul da vina indirect pe Bârna ( a nu se înțelege ca Bârna e mare scula)
    • -2 (18 voturi)    
      Visează tu în... (Joi, 13 ianuarie 2022, 9:11)

      rsumy_ [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

      ... continuare.
      USR rămâne singurul partid votabil.
  • +3 (37 voturi)    
    Un pic luciditate nu strică niciodată (Joi, 13 ianuarie 2022, 3:38)

    Amerlocu [utilizator]

    Da USR a dezamăgit. A avut miniștrii slabi. Nu că PNL-eii ar fi fost străluciți, sau că PSD-ei de acum fac mai mult de două parale, dar USR setase așteptări imense și a ieșit un fleosc-pleaosc. Și colac peste pupăză, să rupi coaliția aia așa amărâtă cum era de dragul salvării pieii celui mai penibil ministru (Stelian Ion) al unui guvern oricum plin de creaturi de comedie. E deja ceva grotesc.

    Primarii USR sunt între mediocrii și catastrofali. La Iași USR-eii se „combat” ca la ușa cortului. Și chiar Cioloș are o problemă cât China: Lider al unui partid ce se luptă cu pensiile speciale este el însuși cumulează două pensioare speciale și n-a renunțat la niciuna
    • -1 (13 voturi)    
      Ce luciditate ?!? (Joi, 13 ianuarie 2022, 8:46)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Atentie, a spus ca "o parte din electorat considera USR de vina", nu si ei !!! Ei, conducerea partidului, se considera neprihaniti si nevinovati pentru ca au "...argumente pentru fiecare lucru pe care am fi vrut să-l facem, dar nu am putut să-l facem...".
      Nu argumentele(=scuzele) conteaza, ci faptele.
      Iar eroarea comisa SI IN CARE PERSISTA partidul asta, e ca habar n-au ce inseamna reforme si revolutii. Mai mult, pun egal intre termeni.
      La centru vorbesc de reforme folosind doar sloganuri revolutionare, fara sa aiba niciun plan real de reforme, care trebuie sa inceapa cu Constitutia, apoi cu cateva legi fundamentale apoi sunt aplicate si impuse in societate, DE SUS IN JOS.
      In schimb, pe unde au fost alesi lideri USR, dezamagesc la randul lor caci se comporta ca si cum reformele s-au infaptuit deja, si ei schimba acum totul, adica REVOLUTIONEAZA modul de administrare locala. De aici si problemele aparute la Sectorul 1, Timisoara si alte cateva orase. Evident, unde furturile/problemele gasite au fost mari, si "revolutiile" incercate de primarii alesi, au fost dureroase. Dar, sa nu confundam, ceea ce fac ei, sunt revolutii, nu reforme !!! Reformele se fac doar de sus in jos, legislativ, brusc, si impuse cu duritate, duritatea legii, sa nu fiu inteles gresit. Fara ca Statul sa mai tremure in fata unor Sosoaca, Simion, Ciolacu si alte mase manipulate de tradatorii astia.
      Pana cand USR nu pricepe asta si nu-si pun la punct un plan real DE REFORME sau chiar si de REVOLUTIE, dar FARA SA LE MAI AMESTECE !!!, nu vor fi niciodata o reala alternativa. Oricata bunavointa au. Nu e suficienta, mai trebuie ceva in plus, ceva ce inca nu au dovedit ca au.
    • +6 (18 voturi)    
      USR a dezamăgit pe cei... (Joi, 13 ianuarie 2022, 9:08)

      rsumy_ [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      ... care nu au votat cu USR.
      Atât.
      Restul sunt povești.
      • -1 (9 voturi)    
        Nasol” (Joi, 13 ianuarie 2022, 10:53)

        sipu [utilizator] i-a raspuns lui rsumy_

        sunt MULTII care NU au votat cu usr-ul , si NU neaparat au votat cu pnl-ul ............ Oare a existat strategi politici care sa le fi spus ca gresesc !!!? Eu zic ca DA , dar conducerea usr NU si NU, betmen”, betmen” ..............
      • +2 (4 voturi)    
        Exact ata-i problema lor (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:10)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui rsumy_

        Îi conving pe cei ce nu i-au votat că au făcut bine și că oricum nu e bine să-i voteze nici în viitor. Apoi mai îi pierd și din ăia care i-au votat. Succesul e garantat :)
    • 0 (2 voturi)    
      postacul nu se dezminte (Joi, 13 ianuarie 2022, 23:25)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Mitomania ta este groteasca.
      Emiti judecati de caracter pe banda rulanta, dar nu ai nici un argument faptic.

      Plus ca vii cu minciuni pe fata. Ce pensii speciale cumuleaza Ciolos, care nici macar nu a ajuns la varsta de pensionare?..
      • -1 (3 voturi)    
        Ce ar fi să vi și cu niște argumente? (Vineri, 14 ianuarie 2022, 0:45)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        1. Spune-mi ce miniștrii buni a avut USR. Dacă te gândești la Drulă, la-o baltă: N-a început niciun centimetru de autostradă. N-a curățat cu nimic din mafia seculară din minister și s-a lăsat umilit de PSD-ilă Rădoi de la metrou.

        2. Dă-mi exemple de primari care să fie mai mult de cât mediocri.

        3. Cioloș încasează cu virtute o „indemnizație tranzitorie” ca fost comisar european, plătită desigur de patria română și încasează de asemenea încă una similară de la aceeași patrie recunoscătoare pentru anișorul pe care l-a petrecut ca prim ministru. Ambele au regim de pensie specială fără nicio legătură cu contribuțiile sale la orice fond de pensii. Și sunt viagere.

        Ca cetățean și alegător i-am cerut oficial în primăvara 2019 înainte de europarlamentare lui Cioloș pe adresa de de contact de la PLUS să-și publice sursele de venituri și să confirme/infirme faptul că, cumulează cele două pensii speciale de mai sus. Tăcerea a fost asurzitoare.

        Nici până azi europarlamentarul Dacian Cioloș nu a publicat declarația de venituri. Ultima pe care o are e de când era prim ministru.

        Dacă găsești vreo declarație de venituri mai recentă a lui Cioloș din care să nu existe cele două pensii speciale, dă-mi linkul și-mi voi cere scuzele de rigoare.

        Dacă nu o poți face cer-ți tu scuze.
        • 0 (0 voturi)    
          rotfl (Vineri, 14 ianuarie 2022, 15:34)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          "burden of proof" se numeste. cauta pe google.
          tu acuzi, altul trebuie sa caute dovezile? tu evaluezi, altul trebuie sa defineasca metoda de evaluare?
          daca ai fi facut o facultate, ai fi stiu deja..
        • 0 (0 voturi)    
          nea caisa (Luni, 17 ianuarie 2022, 12:48)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Ciolos si-a publicat declaratia de avere.


          "La încheierea mandatului parlamentar, deputații în Parlamentul European au dreptul la o indemnizație tranzitorie, echivalentă cu salariul lor, pentru un număr de luni egal cu numărul de ani în care au fost deputați în PE. Durata maximă pentru care această indemnizație poate fi acordată este de doi ani"
  • -2 (26 voturi)    
    Scapati de Barna (Joi, 13 ianuarie 2022, 5:43)

    FortApache [utilizator]

    Atata trebuie sa faceti pentru partid.
  • -7 (33 voturi)    
    ”Cert” (Joi, 13 ianuarie 2022, 5:57)

    sipu [utilizator]

    sunt PRINCIPALI vinovatii . O sa ajundgeti la guvernare cand o sa aveti VOTURILE necesare sa guvernati SINGURI . Pana atunci in galerie pe langa gard ...... PS” prostia se plateste (hmm.... au si aplaudat).
  • +5 (13 voturi)    
    in sfarsit un moment de luciditate.. (Joi, 13 ianuarie 2022, 7:42)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... daciene, da-i afara pe hipsterii pe stomacu gol, aia de se cearta toata ziua pe facebook si nu fac nimic concrect. si pe Dan Barna zis si micul diktator la groapa de gunoi.
  • -3 (19 voturi)    
    partidul corporatiilor si intereselor straine (Joi, 13 ianuarie 2022, 8:00)

    Coresponedntu [utilizator]

    USR actioneaza impotriva administratiei romane si contra intereselor economice ale Romaniei si impotriva bunastarii populatiei. USR e un partid distructiv, demolator de proiecte, de neadaptati, intr-o oarecare masura asemanator AUR. De fapt ambele, USR si AUR, sunt partidele strazii, partide Gica Contra, monstruoasa coalitie.
    Cel mai mare regret este ca am votat acest partid de incapabili - USR , care nu a dorit sa reformeze societatea, care dispretuia oamenii si administratia in general. Reforme se pot face doar cu oamenii, in colaborare cu societatea si nu impotriva oamenilor. Cat timp s-au aflat la putere au introdus haosul, dezorganizatea si lipsa ade reguli, arbitrariul, a se vedea mandatul ministrului Drula cu taierile de finantari pentru feroviar (a fost anul incendierii locomotovelor, al blocajelor trenurilor in camp pe canicula), la ministerul sanatatii in 2021 Romania a ramas fara medicamente COVID, la justitie tergiversarea desfiintarii Sectiei Speciale. Culmea, Sectia Speciala va fi desfiintata pana in luna martie de guvernul actual cu participare PSD (LOL). O alta catastrofa a fost ministrul Nasui Motorola, care tot mandatul s-a razboit cu patronatelel romänesti. Una este sa fii free lancer sau sluga corporatista, executant fidel al ordinelor Bruxelesului, fara negociere, si alta sa cunosti administratia romana si sa poti sa o reformezi. USR e defazat in timp, actioneaza in favoarea privatului si pentru distrgerea statului ca in capitalismul salbatic al mileniului trecut, minimalizand rolul statului ca furnizor de servicii, actionand pentru transferul brutal de autoritate catre Bruxelles. Sectorul privat din Romania este la fel de vinovat daca treburile nu merg bine, la Colectiv principala vina pentru crime o are lacomia privatului.
    Pentru mine ca fost votant USR acest partid a fost cea mai mare dezamagire si sper sa dispara de pe scena politica, de alfel a ajuns la cateva procente si probabil a cazut sub pragul electoral
    • +2 (12 voturi)    
      Băiatule (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:31)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      În ce lume trăiești? Ești îndoctrinat de Șoșoacă? Spui numai și numai tâmpenii!
    • +3 (7 voturi)    
      neadaptati sunt majoritatea romanilor (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:43)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      neadaptati la o viata sociala educata, bazata pe respect reciproc si urmarea regulilor. Majoritatea romanilor sunt niste neadaptati, invatati sa ciupeasca, sa mituiasca, sa fure. De la copiat la scoala, la diploma de master, la intalnirea cu garcea, la sarit coada, la "lasa ca merge si asa", la ascusul mizeriei sub pres, la angajat pe pile, la "afaceri" din care sa le iasa si lor ceva, la lipsa de atitudine fata de nereguli, nedreptate...

      Acolo e problema USR. Se adreseaza unei minoritati. Restul, majoritatea, nu doresc o schimbare. Ei vor sa ramana asa cum sunt, ca e mai usor sa fii bombardier decat sa respecti.

      E un adevar trist si urat. Avem nevoie de cateva generatii pentru a ne schimba. Sau de revenirea romanilor educati si civlizati prin tari straine.
      • +2 (4 voturi)    
        Și atunci care-i sensul existenței lor? (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:17)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui justin

        Zici că USR se adresează doar unei minorități. OK. Deci nu vor guverna niciodată. Care-i atunci sensul existenței lor?

        Cei mai periculoși politicieni sunt fanaticii smintiți care-și imaginează popoarele pe care vor să le guverneze nu sunt destul de bune pentru ei. Îi putem aminti la această categorie pe alde Lenin, Hitler, Stalin, Mao, Pol Pot și Ceaușescu. Tu îi pui în aceeași categorie și pe USR-ei. Poate că ai dreptate. Dacă e așa e clar că sunt un pericol imens pentru România și atunci singura opțiune rezonabilă pentru alegătorul responsabil e să-i trimită sub pragul electoral... :)
        • +1 (3 voturi)    
          Un popor este așa cum este, (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:40)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          rolul conducătorului este să folosească mentalitatea existentă pentru progresul societății. PSD aplică acest principiu cel mai bine, nu întâmplător primește cele mai multe voturi. Să vrei o politică ca în vest este un nonsens, cum ar fi ieșit operele lui Caragiale dacă ar fi populate cu nemți?
        • 0 (4 voturi)    
          S-au trezit trollii rusi? :) (Joi, 13 ianuarie 2022, 18:48)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Numai incet copii, nu va agitati prea tare.

          Inteleg ca ati vrea sa ramana doar partide precum AUR, partide ce va sunt dragi. Scopul USR este sa reprezinte acea minoritate care isi doreste dezvoltarea tarii, ruperea ei de "liderii" astia de carton care o conduc prin saracire si privare de educatie. Si chiar daca va fi greu, intr-un final (sper) ca lumea sa se trezeasca.

          N-am inteles de unde comparatiile cu dictatorii respectivi. Aici cred ca voi va pricepeti cel mai bine, doar raspundeti la manevrele idolului de la kremlin.
  • +3 (13 voturi)    
    Cine a votat USR (Joi, 13 ianuarie 2022, 8:15)

    Ben-Zen [utilizator]

    nu cred ca ar fi acceptat faptul ca USR sa ramana in coalitie doar de dragul de a ramane la guvernare.
    S-ar fi spus si despre ei ... aceeasi mizerie.
  • +4 (14 voturi)    
    si ce anume urmeaza? (Joi, 13 ianuarie 2022, 8:40)

    Hans Metter [utilizator]

    singura varianta e ca USR sa guverneze singur (nu se va intampla niciodata asta).

    Altfel, cu cine ar putea face alianta USR?! PSD- e ciuma rosie, PNL e ciuma galbena, AUR is extremisti. Ce ramane?!

    USR a jucat extrem de slab si nu a stiut sa negocieze. era singurul partid care putea asigura majoritatea atat pnl cat si psd... se putea juca cu treaba asta... In schimb au preferat sa respinga PSD din start, ceea ce a dus la o pozitie evidenta de superioritate a PNL-ului.... sunt sigur ca au avut un calcul si acesta a fost ca va pierde electorat daca ameninta pnl ca face alianta cu PSD>.. Nici daca facea alianta cu PSD (care e mai frecventabil decat PNL acum) nu pierdea atatia votanti.

    Barna si Ciolos trebuie sa isi asume esecul fuziunii si al conducerii dezastruase a partidului. Sa plece impreuna cu toata camaria lor (fiecare are talibanii si pilele proprii)
    • 0 (2 voturi)    
      Buna intrebare (Joi, 13 ianuarie 2022, 22:56)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      Romania este o democratie atipica, in care majoritatea electoratului voteaza cu ala care promite mai mult, indiferent cat fura.
      Deci USR se afla intr-o pozitie dificila.

      Eu cred ca USR ar trebui sa se concentreze la urmatoarele alegeri sa castige in totalitate la locale, in orase cheie. Fara penelei care tradeaza a doua zi. Doar asa vor putea arata electoratului ca se poate face politica si pentru ziua de maine..
  • +1 (13 voturi)    
    I-auzi! (Joi, 13 ianuarie 2022, 8:57)

    atc [utilizator]

    "...avem argumente pentru fiecare lucru pe care am fi vrut să-l facem,..."
    Hai ca ne-ai zis-o! Or fi vreunii prin politica ce sa n-aiba "argumente" pentru neputinta lor?
  • +4 (16 voturi)    
    USR a creat (Joi, 13 ianuarie 2022, 9:29)

    RoyPeters [utilizator]

    asteptari ample, mai ales in electoratul tanar educat, dar combinatia toxica incompetenta/ambitii personale/infatuare pseudo-elitista a dezamagit rapid si a distrus aceste asteptari, rezultand sanctionarea prin eliminare.

    Se repeta, mai concis insa, drama CDRului din anii 1996-2000, in care stupiditatea senila a PNT-CD a dus la disparitia acestuia din peisajul politic, si asa confuz si inept, al Romaniei post-decembriste.
    • -3 (9 voturi)    
      Guvernarea țărănistă a fost de fapt guvernarea (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:38)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui RoyPeters

      alianței cu PNL. PNL însă a ieșit "îngeraș" din această guvernare deși are o vină foarte mare. Comparația țărăniștilor cu USR-ul nu-și are rostul, există un munte de lucruri care îi separă. Cică " combinatia toxica incompetenta/ambitii personale/infatuare pseudo-elitista"! Spui numai prostii, nu are rost să-ți mai analizez postarea.
  • +1 (17 voturi)    
    USR a dat dovada de caracter (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:14)

    Neam Prostit [utilizator]

    Caracterul este o calitate rara in Romania. Romanii vor sa fie tepuiti, mintiti, ne plac "combinatiile".

    Astia putini, 10-15% care nu stapanim "arta compromisului" vom sustine cum putem singura alternativa viabila din Romania - USR. Deocamdata asta e singura, pana apare alta.

    Alianta intre PNL si PSD nu a aparut din septembrie 2021, ea este mai veche. USR a fost scos de la guvernare de catre Johannis, cine are mai mult de 2 neuroni intelege fara prea mare greutate.

    Cine nu are cei 2 neuroni continua sa de vina pe USR pe destramarea coalitiei. Care coalitie?

    PS: In curand Johannis il va zbura si pe Cacatz. Tot USR va fi de vina?
    • +2 (4 voturi)    
      Ce vorbești?! (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:52)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Neam Prostit

      S-a aliat cu alde AUR spre a dărâma propriul guvern.

      Înainte de asta, în toamna 2020 când cu alegerile pentru consiliul legislativ a făcut blat cu PSD pentru alegerea pe viață în fruntea consiliului legislativ a lui Florin Iordache, (fost ministru PSD - ăla cu ordonanța 13). La schimb PSD l-a votat în unanimitate ca adjunct al lui Iordache pe fostul senator USR Dircă - rămas fără poziție eligibilă pe listele electorale din 2020.

      A fost o „combinație” politică în cel mai curat stil românesc. USR a dovedit că învață repede.:)
      • -1 (3 voturi)    
        minciuni pentru creiere odihnite (Joi, 13 ianuarie 2022, 23:16)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Cu mizeriile astea ii convingi pe aia care stau cu gura cascata pe latrinele tv. Oricine are un dram de inteligenta s-a prins ca PNL a fortat iesirea USR de la guvernare.
        Guvernul demis prin motiune nu avea nici un ministru USR. Nu a fost nici o alianta in parlament cu AUR sau PSD. PNL a ramas singur la guvernare, cum si-a dorit. Partidele din opozitie au votat motiunea, cum era normal.

        Votul pentru florin iordache a fost secret. Cine l-a sustinut?... Pai stim deja cine s-a aliat cu PSD si cine nu. Normal ca nu-l votau penalii lui cutzu pe Augustin Zegrean.

        Si daca nu era clar pana la capat, marioneta lui iohannis (ma-ciuca lui iohannis, zic unii..), a recunoscut in fata presei ca a ales sa guverneze cu PSD.
  • -6 (10 voturi)    
    E un atac la Barna, de fapt (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:20)

    ploiesteanu [utilizator]

    Eu nu văd greșeli în guvernarea USR cu excepția cucoanei fost ministru al sănătății, care era cam aeriană.
  • +1 (9 voturi)    
    USR nu are televiziune și ăsta e un motiv (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:26)

    ploiesteanu [utilizator]

    A3 e a psd-ului, rtv-ul lui Ghță aparține AUR și Șoșoaca, Digi24 și Realitatea sunt ale liberalilor, B1 dă amestecate.
  • +1 (7 voturi)    
    O parte dintre cetateni (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:25)

    independentu [utilizator]

    Considera ca USR e de vina pentru destramarea coalitiei.
    Cam 90%.
    Restul sunt votantii USR.
    Daca USR-ul a initiat motiunea de cenzura, cine-o fi de vina???
    • -1 (3 voturi)    
      un pic de logica nu strica (Joi, 13 ianuarie 2022, 23:20)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui independentu

      Din momentul in care PNL a impins USR in opozitie, refuzand sa respecte tratatul aliantei, nu mai conteaza cine initiaza o motiune de cenzura.
      Era un guvern minoritar.

      Realitatea?... PSD a blocat motiunea de cenzura a USR ca sa poata maimutoiul ala de florin citu sa-si organizeze alegerile interne. Tot circul a fost planificat din start. Partidele neocomuniste s-au intors la matca..
  • +2 (2 voturi)    
    USR ar proceda intelept (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:09)

    Ari21 [utilizator]

    daca ar atrage de partea lui oameni de valoare,cu caracter, cinstiti si corecti in toate zonele in care a obtinut voturi si nu numai. Sa lupte pentru aplicarea principiilor pe care le-a promovat.
    • 0 (0 voturi)    
      nu pot (Joi, 13 ianuarie 2022, 22:47)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Ari21

      ar insemna sa-si elimine toata suprastructura


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by