VIDEO/ Valentin Stan, dedicatii "fara numar" pentru Basescu

de Dan Gorun     HotNews.ro
Miercuri, 2 aprilie 2008, 0:10 Revista Presei | Radio TV


Valentin Stan la "Sinteza zilei"
Foto: Antena 3
O noua emisiune "Sinteza zilei" (Antena 3)... acelasi subiect....Traian Basescu. Invitatii permanenti ai emisiunii, Valentin Stan si Ion Cristoiu au criticat afirmatiile facute de presedintele Basescu in interviul acordat TVR 1.

Declaratia presedintelui ca "acum avem doar o problema la granita de Nord" este considerata o grava greseala diplomatica de catre Valentin Stan care a continuat si in aceasta emisiune seria dedicatiilor muzicale pentru presedintele Basescu, dar si a invectivelor la adresa acestuia.

Seful statului a fost criticat si pentru faptul ca i-a numit tradatori pe cei care au semnat Tratatul cu Ucraina si in special pentru acuzele care-l vizau direct pe fostul presedinte Emil Constantinescu, cu atat mai mult cu cat chiar actualul presedinte a aprobat atunci semnarea tratatului in calitate de membru al guvernului.

Traian Basescu a fost ironizat si pentru faptul ca Putin nu vrea sa se intalneasca cu Bush in Romania, ceea ce i-a adus presedintelui Basescu o noua dedicatie muzicala din partea lui Valentin Stan.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8884 vizualizari

  • +5 (7 voturi)    
    Stan (Miercuri, 2 aprilie 2008, 0:52)

    Anonim [anonim]

    Parerea mea este ca Valentin Stan e un distrus.iar de Gadea ce sa mai zic...cred ca toata lumea s-a saturat de ei.
    • +2 (4 voturi)    
      jenant si penibil (Miercuri, 2 aprilie 2008, 1:20)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      din pacate asta este nivelul 'jurnalistilor si analistilor' din presa romana ,si iar din pacate cei trei de la Antene pot realiza un duplex lejer cu cei de la Realitatea tv,unde tonomatele lui Vantu :dumitrescu,ursu,buscu,cretuleasca,sincai sunt la concurenta in mistificari ,manipulari si marlani cu cei de la Antene.Curios este lipsa de reactie aCNA -lui,dar explicabila pri componenta lui .Pacat ca societatea civila si pd-l nu au inteles necesitatea unui post tv obiectiv si profesionist ,vom avea cu totii de pierdut
      • +4 (6 voturi)    
        Da (Miercuri, 2 aprilie 2008, 2:18)

        Sandy [anonim] i-a raspuns lui directia 5

        Ai perfecta dreptate apropos de un post tv,sau radio,sau asa ceva.Uite,poate ca voi nu ati urmarit toata oroarea de emisiune(clipul e nimic),eu insa da si nu cred ca am auzit in viata mea atatea injurii la adresa lui Basescu pe,totusi,o televiziune(!?).
        :imbecil,lichea,secatura,cretin,etc.etc.etc...
        Nu stiu,dar nu am chef ca ai mei copii sa creasca in spiritul asta,crezand ca asa e normal sa te adresezi autoritatilor si oamenilor in general atunci cand nu esti de acord cu ceva.Eu pot schimba postul,insa pe copii nu ii pot controla 24/24.
        Am facut o sesizare la CNA,pe site-ul lor,imi inchipui ca nu o sa o ia in seama,dar daca toti ramanem pe mai departe la fel de apatici si nu ne implicam,degeaba ne plangem, ca teroristii-media de genul asta or sa se inmulteasca.
        Cu stilul asta de presa nu cred ca vom mai iesi din mocirla.Pacat de tinerii tarii asteia.
        • +3 (5 voturi)    
          da,da (Miercuri, 2 aprilie 2008, 8:18)

          directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Sandy

          cred ca sesizarea dumneavoastra la CNA este adresata unor 'orbi' si surzi'.Acum un an,cand tvr a hotarat boicotarea pres. cu ocazia reinstalarii la Cotroceni, dupa suspebdare,am refuzat sa achit abonamentul tv. ,incercare ratat,a fiindca achitarea facturii RENEL era conditionata si de plata abo. tv.Dar nu numai CNA este lovit de pasivitate,si ONG d.M.Toma, cel cu monitorizarea presei este lovit de amnezie,si este preocupat mai mult de 'monitorizarea 'fondurilor primite de la guvern ,decat la derapajele din presa.Deasemenea oamenii de afaceri corecti nu sesizeaza pericolul unei prese aservita si dispusa la ori ce compromis,o presa care nu va apara principiul liberei concurente ,principiu de baza intr o economie de piata.M am intrebat de ce cei de la antene folosesc vulgul si limbajul de mahala ,si cred ca raspunsul nu poate fi decat dorinta lor de atrage cat mai multi privitori ,fiind o televiziune de stiri ,ea are un public tinta precis.ori exadt acest public este cel mai greu de manipulat si cred ca asa se intampla si la Rtv
    • +1 (3 voturi)    
      MEDICAMENTE, MEDICAMENTE !!! (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:25)

      Licuriciul consternat [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Iar a luat asta pastilele gresit, mai?
  • +4 (6 voturi)    
    Dumnezeule... (Miercuri, 2 aprilie 2008, 1:02)

    Mugur C. [anonim]

    Asta este grav bolnav mintal... Ca si "moderatorul" de altfel. Iar Cristoiu, nu stiu cum rezista, pentru bani, probabil.
    • +2 (2 voturi)    
      Bolnav mintal (Miercuri, 2 aprilie 2008, 13:45)

      Marcu Celcu Arcu [anonim] i-a raspuns lui Mugur C.

      Sun perfect de acord...dar nu am calitatea sa pun diagnosticul.
      Pacat ca V.S. nu a avut sansa sa-si folosesca creierul pentru cauze mai bune!
  • +4 (6 voturi)    
    ...se poate si mai rau (Miercuri, 2 aprilie 2008, 1:04)

    tari [anonim]

    e de deplins cum unii isi fac rostul in viata din a gasi "critica perfecta".<br>Ce nu isi dau seama aceste marionete TV e de penibilul in care se afla.<br>Stane...ia-ti banu' si lasa-ne!<br>Cristoiule...mana in ghips si vesta ti se potrivesc de minune.
  • +3 (5 voturi)    
    Dumnezeule... (Miercuri, 2 aprilie 2008, 1:05)

    zaboo [anonim]

    ce panarama!! ca caraghios!! bah, noroc ca nu are nevoie de morfina, ceva, ca nu i-ar ajunge banii de la felix!!!
  • +2 (4 voturi)    
    ipozi si ipoade (Miercuri, 2 aprilie 2008, 1:07)

    marlborough [anonim]

    Domnule Stan ,mai jos de atat nu poate fi dusa dezbaterea. Si o spun desi, paradoxal, sunt de acord cu multe din tot mai putinele lucruri ce pot fi distinse din dementa asta verbala.
    Pacat...
  • +5 (7 voturi)    
    turbat de frustrare (Miercuri, 2 aprilie 2008, 1:12)

    capcaunul [anonim]

    asta-i tot ce vad; turbat de frustrare, gata sa se umple de ridicol ptr a-si ostoi ura.. si ce ura, nene!!<br><br>adevarul e ca, pe .. astia turbati de stan, cristoiu, si care mai sunt ei, eu, capcaunul, ar trebui sa-i musc de cap.. dar mi-e frica de rabie, deh, ce sa-i faci.. :))
  • +4 (6 voturi)    
    Gorune (Miercuri, 2 aprilie 2008, 1:15)

    Marian [anonim]

    In lipsa se subiecte te uiti la antena 3 la ...stan! cauta alte subiecte ca toti stim ca stan e irecuperabil. sanse sa se trateze are la spital nu la tv. dar daca jurnalisti ca voi il bagati in seama, n-o sa se trateze niciodata. Lasati-l in benza lui.
  • -5 (5 voturi)    
    ... (Miercuri, 2 aprilie 2008, 1:15)

    Opposite [anonim]

    Asa presedinte, asa presa.
    • +1 (3 voturi)    
      Pt Obbosite (Miercuri, 2 aprilie 2008, 14:33)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Opposite

      Deci tot Basescu e de vina si pt emisiunea atsa, nu? =))
      • -3 (3 voturi)    
        ... (Miercuri, 2 aprilie 2008, 16:46)

        Opposite [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

        Amice, esti idiot.

        Normal ca Basescu a provocat "dezbaterea". Nu el era subiectul principal? Au vorbit cumva in emisiune despre tine sau vreun amarat din Somalia?
    • 0 (4 voturi)    
      nu stiu de ce ai fost votat negativ (Miercuri, 2 aprilie 2008, 15:27)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Opposite

      gandind la rece ai dreptate. presedintele este cel care inflameaza spiritele de f multe ori prin atacuri la adresa guvernului si gafele de genul "tiganca imputita" (iarta-ma andreea, in cazul tau a fost mai mult decat o gafa, e un mod de gandire). normal ca sustinatorii lui si ai celorlalti sunt din ce in ce mai inversunati. normal ca daca tu ca om "moral" apelezi la o "solutie imorala" si apoi o critici in gura mare vor sari unii la gatul tau.
      • -3 (3 voturi)    
        Nici eu (Miercuri, 2 aprilie 2008, 16:54)

        Opposite [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Eu sunt de parere ca nu iese foc fara fum. Intr-adevar, exista lingai de tipul Valerian Stan care-si fac un tel personal din a plictisi publicul perorand pana in panzele albe impotriva presedintelui dar sa-l crezi pe Traian Basescu un cavaler pe cal alb atacat pe nedrept de toti nebunii e...naiv si da dovada de aceeasi orbire specifica votului "negativ".

        Si eu l-am votat pe Basescu ca sa anulez un vot pro-Nastase si mi-am facut iluzii ca votez un om mai bun dar sa persist in aceeasi greseala e...gresit.
  • +1 (5 voturi)    
    LOL (Miercuri, 2 aprilie 2008, 1:16)

    Jojo [anonim]

    Si asta e post de stiri ????????


    Pai da... un adevarat CNN
  • +3 (7 voturi)    
    asta a venit baut? (Miercuri, 2 aprilie 2008, 1:18)

    tar [anonim]

    a venit mustaciosul ala cu cateva pahare la bord?

    a primit tonomatul niste pahare in loc de euro?
  • -3 (5 voturi)    
    Hahaha (Miercuri, 2 aprilie 2008, 2:22)

    Jazzy [anonim]

    Stan, ca si Basescu, este un bolnav
  • +5 (7 voturi)    
    n-a fost baut (Miercuri, 2 aprilie 2008, 2:53)

    petcu [anonim]

    ar fi bine pentru Stan daca cineva ar putea invoca vreo stare de ebrietate. Din pacate pentru el, cred ca nu e vorba despre asa ceva. E prostie vecina cu delirul.
  • +5 (7 voturi)    
    un portret minunat (Miercuri, 2 aprilie 2008, 4:53)

    dino [anonim]

    Cu laptopul pe maidan
    de Andrei Plesu (2048 afisari, 2008-04-02)


    Spectacolul analizelor de politică externă livrat de dl Valentin Stan la emisiunile dlui Gâdea merită un premiu special pentru entertainment. Asistăm, de fapt, la o mică tragedie naţională, dar o tragedie drapată în hohote de rîs: rîde şi telespectatorul, rîde şi dl Gâdea, şi dumneata, şi eu, dar mai ales rîde dl. Valentin Stan, unul dintre cei mai fericiţi inşi din cîţi ştiu.

    Portretul lui e simplu: la antipodul lui Socrate, dl Stan, ştie că ştie: n-are dubii, n-are lacune, n-are ezitări. E informat, „se prinde" repede, umblă la dedesubturi sibilinice. Memorie nu trebuie să aibă. Are laptop. Dar pînă la urmă nu contează ce şi cît ştie. Fabulos e stilul, vocabularul, mizanplasu’. Dl Stan vorbeşte cam aşa: „Domnu’ Gâdea, băieţii de la Washington negociază cu rusul fără să ne spuie, iar noi suntem fraierii tîrgului. Da’ nici ruşii nu-s proşti. Fac mişto de Condy Rice cît cuprinde.

    Nu e prima dată cînd americanii şi-o iau în freză de la ruşi. Dnu’ Gâdea, mă urmăriţi? Fiţi atent aici! Aţi văzut ce zic americanii de turci şi de Marea Neagră? N-aţi văzut! Păi să vă spun eu: zic pe dos decît ambasadorul nostru la Washington. Ăla nu-nţelege nimic. Îl îngînă pe Cioroianu. De ce? Fiindcă toţi sunt proşti. Proşti făcuţi grămadă! Mai avem unu’ pe-aici, un băiat, Băsescu, care în ultima clipă a schimbat macazul, l-o fi învăţat careva: bă, las-o mai moale, că altfel ai terminat-o cu băieţii. Păi cine conduce lumea dnu’ Gâdea? Aud? (Dl. Gâdea, luat repede, se bîlbîie, încearcă o glumiţă şi zice „Bush?"). Nu tăticu’. Putin! Ce zice el? Să le tragem cu turcii în mufă la români!
  • +3 (5 voturi)    
    un portret minunat 2 (Miercuri, 2 aprilie 2008, 4:55)

    dino [anonim]

    Pe americani, chestia asta îi lasă rece. Problema lor e că nu mai au levier la ruşi. Că altfel ştii cum le-ar cînta? (Dl Stan cîntă: Good bye, my love, good bye...), după care imită valurile mării şi se strîmbă de rîs. Dar hai să vedem ce zice viceconsilierul pentru apărare al lui Bush. Dnu’ Gâdea, eşti cu mine? (decalc după engleza trans-atlantică a dlui Stan: Are you with me?). Ia ascultaţi! (Urmează un zgomot de laptop. Dl Stan ascultă euforic ceva ce noi nu auzim. Rîde. Comentează: „Poftim? Cum? Ce-a zis?" adică: „Nu-i aşa că nu vă vine să credeţi, bă, boilor?!").

    După această avalanşă retorică, în care tehnologia de vîrf colaborează cu şmecheria de birt şi cu o volubilitate de şpiţer nevrotic, e musai să-ţi pui cîteva întrebări:

    1. Cum reuşeşte dl Cristoiu să rămînă atît de serios şi deferent cînd monologhează dl Stan?

    2. Cum de nu-şi dă seama dl Gâdea că, ales de dl Stan pe post de mînă moartă („Alo! Dnu’ Gâdea, mă urmăreşti?"), nu-i rămîne decît să facă figură de tăntălău?

    3. Cum de nu-şi dă seama dl Stan că, vorbind aşa cum vorbeşte, ratează doi iepuri deodată? Pe cei care vorbesc ca el îi doare în cot de politica externă. Iar cei care se ocupă de politica externă nu vorbesc niciodată ca el şi nu-l pot urmări decît înmărmuriţi. Dl Valentin Stan face parte din categoria (destul de răspîndită) a acelora care nu se pot convinge de inteligenţa proprie decît tratîndu-i pe toţi ceilalţi drept imbecili. Va sfîrşi perorînd ghiduş, scuturat de orgasmul propriei competenţe, dinaintea unei mulţimi de umbre, cărora să le poată spună, din cînd în cînd: „Bă, prostănacilor, are you with me?"

    Multumim domnule Plesu.
  • +6 (8 voturi)    
    rebuturile de la antena 3-2-1 (Miercuri, 2 aprilie 2008, 6:52)

    cataL [anonim]

    pe cine mai intereseaza ce spun astia ?
  • +5 (5 voturi)    
    Stan si Bran (Miercuri, 2 aprilie 2008, 7:40)

    Alex [anonim]

    Pe post de Bran ii iau pe amandoi, Gadea si Cristoiu, impreuna tind spre valoarea comica a lui Bran. Stan e Stan, cel mai tantalau dintre cei 3, deci e imposibil sa nu starneasca hohote de ras. E amuzant ca e prost, ca e infumurat si ca linge atat rahat... de la Voiculescu.
    E pacat totusi ca se intampla asa ceva. Stan e destept si a avut o idee originala de a fi un om bine informat purtand dupa el Toshiba peste tot dar atunci cand e lingau e penibil, chiar rau de tot si m-as bucura daca aceste comentarii le-ar vedea si cei trei de la rasarit si nu gresesc cand ii denumesc asa, pentru ca ei mai degraba ar prefera dictatura lui Putin decat democratia lui Basescu..
    Stan ar trebui dat in judecata de casele de discuri americane pentru ca a foslosit in public melodiile fara drept de autor(ma indoiesc ca era atat de destept ca sa cumpere piesele) si mai ales pentru ca si-a batut joc de aceste melodii memorabile. Te doare capu` ce versuri le-a putut gasi. Melodiile alea nu au nicio legatura cu mocirla din politica romaneasca.
    Eu demult nu mai privesc antenele si nici nu am de gand sa le privesc pentru ca zi de zi spun aceleasi lucruri antiBasescu si poate poate te indoctrineaza pana la urma. asta si vor defapt. sacrifica toata audienta ca poate unu doi sunt convinsi sa fie impotriva lui Basescu.
  • +4 (6 voturi)    
    pacalici (Miercuri, 2 aprilie 2008, 7:42)

    ala [anonim]

    ce pacalici nevrotic Stan asta....de ce ajung numai mizerabili de astia la TV? :(
  • +5 (7 voturi)    
    cei 4 patetici (Miercuri, 2 aprilie 2008, 8:07)

    Ed___ [anonim]

    in frunte cu prezentatorul... care la un moment dat canta la unison cu ceilalti (efectiv CANTA!)


    deci cei patru penibili ciutacu, stan, gadea si cristoiu


    jenant domnilor!!...


    J E N A N T !


    imi este rusine ca nu a existat nici macar drept la replica.
    bravo lui Basescu (desi nu e pe departe presedinte perfect) ca ia lasat sa latre


    CEL MAI BUN EXEMPLU (cum acest "moderator" jigneste si nu lasa sa vorbeasca propriul inventat!!!)

    http://www.youtube.com/watch?v=nWBaMH3QLTM
  • -3 (7 voturi)    
    Base (Miercuri, 2 aprilie 2008, 8:29)

    Zorro [anonim]

    Mai baieti , cu ochii albashtri , fara gafele din declaratiile lui BASE nu ar exista comentariile la emisiunea lui Gadea ! Asa ca ...ciocu mic si nava la cheu !
    • 0 (0 voturi)    
      asculta (Miercuri, 2 aprilie 2008, 21:57)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Zorro

      aici, mai bulache:
      Un arestat, flacau solid, in fata judecatorului. Acesta, cunoscindu-l, pt ca era recidivist, ii spune:
      - bine mai baiatule, se poate, ca doar tu esti homo recunoscut, mindru, ce mai, sa violezi o femeie, mai rau, o calugarita?
      - dle judecator, imi pare rau, dar din spate tare semana cu Zorro !

      Asa ca, bulache pnlsdist, atentie mare, nu te apleca sa iei sapunul de jos si ochii roata, sa nu te prinda vreun marinar statut.
  • -8 (8 voturi)    
    Mai basescienilor (Miercuri, 2 aprilie 2008, 8:32)

    Gigi [anonim]

    mama frate cat sustinatori aici. libertatea presei frate. ce nu va place? ca nu ii sufla in coarne lui baselu? papa
    • +3 (5 voturi)    
      atac (Miercuri, 2 aprilie 2008, 9:37)

      Martynel [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Domnule Jiji acesti 3 purcelusi incep sa cred ca sunt un atac la siguranta nationala dupa ce am vazut aseara mai ales ca sunt cateva zile in care toata lumea e cu ochii pe noi.Dupa cum vezi domnule Jiji esti in minoritate cu aceasta afirmatie si sper din tot sufletul sa nu fii ruda cu STAN.saluty
  • -4 (6 voturi)    
    audiente (Miercuri, 2 aprilie 2008, 8:38)

    george [anonim]

    Ia priviti putin audientele si apoi vorbiti, basescienilor
    • +5 (7 voturi)    
      audiente de rahat (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:38)

      mannu ciao [anonim] i-a raspuns lui george

      audiente de rahat!!! asta face stan, la fel ca si diaconescu sau taraf tv!! publicul lor tinta sunt incultii cautatori de panarama de prost gust (din care nu ma indoiesc ca faci si tu parte - "george").

      asta nu e televiziune de stiri, e televiziune de scandal, tabloid pe sticla. Si Stan este un frustrat care nu mai stie cum sa se mai maimutareasca si sa atraga atentia. daca ti avea putin creier ati putea compara cu adevaratele canale de stiri, gen CNN!

      Doamne, in ce lume traim!..:((
    • +4 (6 voturi)    
      Cascadorii rasului (Miercuri, 2 aprilie 2008, 11:14)

      GOGU [anonim] i-a raspuns lui george

      Si cascadorii rasului fac audienta max.
  • -3 (7 voturi)    
    PRESA TREBUIE SA CRITICE PUTEREA (Miercuri, 2 aprilie 2008, 9:12)

    costel [anonim]

    1. fratilor rolul presei intro DEMOCRATIE e sa critice puterea (a se vedea presa rusa unde cine critica puterea moare "accidental")
    2. personal ma uit in fiecare seara la Antrena 3 si la Realitatea... la Gidea sau Turcescu si din cite stiu sunt lideri de audienta
    3. din pacate nimeni nu mai are curajul sa-l critice pe Base... si cred k ei ocupa o nisa f. importanta... daca presa l-ar toca pe Base cum l-a tocat la vrema lui pe ILICI sau NAscase, sau Ciorbea... etc
    • +2 (2 voturi)    
      E o diferenta (Miercuri, 2 aprilie 2008, 17:14)

      Opposite [utilizator] i-a raspuns lui costel

      Intre critica si...critica. Cand se scuipa spume si istericale, deja se intrece o masura. Dar poate audienta asa intelege critica si atunci, pana cand publicul va fi mai educat, o sa ai ce sa admiri costele.
  • +2 (4 voturi)    
    JESUS CRIST (Miercuri, 2 aprilie 2008, 9:12)

    Anonimus [anonim]

    tipul asta e genial, e atat de stupid incat te cracanezi de ras cand il vezi sau il citesti =))))... o sa ramana in istorie ... nu cred ca mai exista asa ceva in lume. El si cu Dan Diaconescu cu OTV-ul sunt unici in lume ... e romanismul cretin la maxim =)))) tot inainte sa stim de ce suntem romani si nu alt popor
  • +4 (6 voturi)    
    penibil (Miercuri, 2 aprilie 2008, 9:20)

    lucian11 [anonim]

    penibil

    sunt penibili

    oameni de 40 de ani cu minte de copii de gradinita

    imi cer scuze copiilor de gradinita.. s-ar putea sa-i jignesc si pe ei

    e incredibil.. stan asta .. nu numai ca are curajul sa iasa din casa.. dar are si tupeul sa faca pe mascariciul la televizor.. in fata a mii de oameni

    cred ca si celor care au ceva cu basescu... li se pare penibila emisiunea...
    in curand.. daca nu se mai uita lumea la ei.. poate scapam de asemenea specimene

    penibil
  • +4 (6 voturi)    
    antena 3 (Miercuri, 2 aprilie 2008, 9:37)

    adi [anonim]

    sunt de-a dreptul jenanti, eu nu ma mai uit de mult timp la "sinteza zilei", la aia cu presa, ca e pierdere de vreme, si ma face sa-mi fie rusine ca sunt roman. Si apropo, numai la antena 3 accidentul cu tamponarea lui Basescu a fost "presedintele a generat un accident in lant" :)
  • +5 (5 voturi)    
    urit (Miercuri, 2 aprilie 2008, 9:40)

    zippo [anonim]

    daca un produs e vindut nu inseamna implicit ca e si de calitate. injuraturi sau alte aberatii denota o audienta stric manelista, de taranoi ce inghit asa ceva. discursul folosit e de tip sablon, il putem personaliza oricui individ. deci merge la fel de bine daca il inlocuim pe base cu voiculescu ca si ex, sau trio cristoiu&co ar putea f bine sa discute in acelasi mod fara alte schimbari despre becali.

    nesimtirea nu e acoperita de "libertatea presei", iar argumentatile de tip "e cretin... etc" nu inseamna inteligenta.
  • +4 (4 voturi)    
    Bo-Stan (Miercuri, 2 aprilie 2008, 9:42)

    anonim [anonim]

    Stupid,comportament la nivel de spital pentru nebuni.Cred oare ca pot sa pacaleasca sau sa influenteze pe cineva.Mai fraier decat ei este acela care ii plateste pentru spectacolul jenant.
  • +5 (5 voturi)    
    ca n-as da.... (Miercuri, 2 aprilie 2008, 9:51)

    Thor [anonim]

    sa dau de maimutoiul asta pe estrada...si cristoiu parca nu se preta totusi la a inghiti atata prostie, dar...
  • +1 (1 vot)    
    informare (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:06)

    gicu'sculeru [anonim]

    Oameni buni,
    milostiviti-va cu acest domn si abonnati-l la serviciu de stiri decent. Traieste in ignoranta.
    Siguir, este un fericit. caci la cat este de sarac cu duhul,.........

    Daca are cineva email-ul emisiunii d-lui Gadea, trimiteti-i si acest link ......

    http://www.hotnews.ro/stiri-international-2706714-update-oficial-rus-vladimir-putin-este-impiedicat-vorbeasca-summitul-nato.htm


    Cu drag gica
  • -3 (3 voturi)    
    suntem .... (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:06)

    Radu [anonim]

    Eu am urmarit emisiunea de aseara in totalitate. Nu sunt de acord cu limbajul pe care il foloseste domnul Stan dar nici cu atitudinea si decalratiile domnului Basescu nu pot sa fiu de acord.
    Totusi, lasand la o parte limbajul colorat si de maidan al domnului Stan, sunt de parere ca argumentele pe care le aduce in sustinerea afirmatiilor sale sunt solide si ar trebui luate in seama.
  • +4 (4 voturi)    
    mda (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:26)

    alin [anonim]

    din plictiseala , am dat o tura aseara pe la ei pe canal,
    e ceva de neimaginat ce limbaj pot folosi, la adresa sefului statului
    indiferent daca esti de acord cu el sau nu, sa ai un asfel de limbaj penal mi se pare emblematic pt ce ne asteapata
    evident ca CNA doarme
  • +4 (4 voturi)    
    Jalnic! (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:27)

    Johnny Bravo [anonim]

    3 ametiti care nu se pricep decat sa-l injure pe Basescu. In toate emisiunile discuta doar despre Basescu. Niste frustrati!
  • +4 (4 voturi)    
    Audienta (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:39)

    zack [anonim]

    De ce are emisiunea asta audienta?
    Din acelasi motiv a avut si Stan si Bran,Benny Hill,Woody Woodpecker...Jackass.
    Nimic nu e mai amuzant decat prostia,sa vezi clovnul cum isi da singur cu shutul in fund...
  • -2 (2 voturi)    
    ASA PRESEDINTE ASA DEONTOLOGI (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:43)

    unu [anonim]

    CRED CA AVETI TOTI DREPTATE Valentin Stan E UN DEONTOLOG JUCATOR DACA UNUL IL TRAGE DE PAR NU ARE NICI O SFIALA SA II DEA UN GENUNCHI IN BOASE, vorba romanului chit pe chit
  • +5 (5 voturi)    
    mai lasati-ne (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:46)

    vasile [anonim]

    Bai Gadea, tu iti dai seama cat de penibila este emisiunea ta cu mascariciul ala care nu stie altceva decat sa asculte "mp3"-uri pe notebook?
    Mai lasati-ne mai slugilor cu televiunea vostra de partid.
    P E N I B I L I !!!
  • +5 (5 voturi)    
    Mila (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:46)

    georgio [anonim]

    Deci imi este chiar mila de acet stan. Are saracu ceva probleme mintale si astia de la antene il tin pe post de clown. Isi bat joc de un oropsit al sortii.
    Serios deci mimica lui e exemplu de mimica tipica unor afectiuni pe baza nervoasa din manualul de psihiatrie.
  • +4 (4 voturi)    
    Farmaciaedeschisanonstop (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:49)

    medicament [anonim]

    Staneeeeee... tata.. de unde te-au pescuit astia???? Esti pur si simplu NEBUN! Pun pariu ca nu treci un control psihiatric.
  • +4 (4 voturi)    
    dezgustator (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:53)

    Gina [anonim]

    e mai rau decat o comedie proasta
  • +4 (4 voturi)    
    Valentin Stan = dobitoc (Miercuri, 2 aprilie 2008, 10:53)

    Ruxi [anonim]

    Fac apel catre Antena 3: cu imbecilul de valentin stan, emisiunea lui gadea se va duce de rapa.si asa, va transmit ca oamenii s-au saturat sa priveasca si sa asculte in fiecare seara aceeasi placa stricata care indubitabil se refera la basescu-n sus, basescu-n jos.
    Gadea, te credeam mai istet!
    Scapa de valentin stan!

    valentin stan, lase-ne! ESTI UN RATAT PATETIC PE CARE IN VIATA DE ZI CU ZI, SUNT CONVINSA CA NICI NEVASTA-TA NU TE MAI ASCULTA.
  • -1 (1 vot)    
    pentru orice sac se gaseste cel putin un petic (Miercuri, 2 aprilie 2008, 11:22)

    ion [anonim]

    Dragilor, in lumea asta domneste, chiar daca multi nu isi dau seama, echilibru. D-l Basescu este un coltz in cartoful asta mare care suntem noi si domnul Stan e coaja creatza a cartofului, consecinta fireasca a renasterii. Poate nu ar fi fost furtuni dk nu ar fi fost perioade de seceta ... Si pe vremea PSD-ului a fost a fost o seceta cumplita in presa cu preocupari politice. Ce mi se pare ingrijorator e ca observ ca sunt multi oameni printre internauti care ori avand interese, ori sunt platiti strica echilibrul opiniilor. In rest ... toate bune.
  • +3 (3 voturi)    
    Comentariu (Miercuri, 2 aprilie 2008, 11:43)

    Oripilat [anonim]

    Gadea = Retardat
    • 0 (0 voturi)    
      reterdatul (Miercuri, 2 aprilie 2008, 21:16)

      cititor [anonim] i-a raspuns lui Oripilat

      Corect se vede foarte bine dupa fruntea exagerat de bombata
  • +3 (3 voturi)    
    v.Stan (Miercuri, 2 aprilie 2008, 11:47)

    ilinca [anonim]

    Nu stiu cum se face de aveti concert in fiecare seara la A1,A2,A3......................cu subiect Basescu nu v ati plictisit?Nu se defecteaza leptopul.?Am sa cer la SC cu cablu sa mi scoata aceste posturi sa nu va mai intalnesc.Suferiti de ... paranoia.Sunt de acord cu critici dar sa se mai si termine.Pacat de Ion Cristoiu.Dar de pt. bani facem orice.Faceti va "mila" de noi si mai dispareti un timp s au sachimbati subiectul inversunarii.Cat pt Gadea .. pacat de figura ta ca in rest..../
  • -3 (3 voturi)    
    bai frustratilor (Miercuri, 2 aprilie 2008, 11:55)

    jijel [anonim]

    daca apare unu` care are curaj sa zica pe sleau ce are de zis care e problema voastra? nu va obliga nimeni sa va uitati si omu` are dreptu` la exprimare sau vreti sa fie si el arestat ca ala care a pus poze cu terasa lui la misto pe net? asta e statu` da drept? libertatea de expresie? sunteti niste vite care au impresii de libertati individuale
    cum aveti voi libertatea sa-l balacariti aici si el are acelasi drept nu va convine nu va uitati
    punct
    • +3 (3 voturi)    
      Si ce? (Miercuri, 2 aprilie 2008, 14:18)

      zack [anonim] i-a raspuns lui jijel

      Tu zici ca le zice pe sleau...Eu zic ca are nevoie de medicamente....
      Dar sa zicem ca tine,ca le zice pe sleau.De ce nu avem si noi voie sa facem la fel?
      Evident ca nu ne obliga nimeni sa ne uitam dar se mai intampla,din greseala.Asa cum mergi pe strada si vezi un rahat de caine.
  • +2 (2 voturi)    
    frusrtatu` (Miercuri, 2 aprilie 2008, 12:54)

    Pandi [anonim]

    Cine-i fruttratul asta de Valentin Stan? Iar a sarit gardul de la Spitalul de Nebuni!
  • +1 (1 vot)    
    Vai de Romania (Miercuri, 2 aprilie 2008, 13:14)

    Iulian [anonim]

    O tara de rahat ... nu am ce spune.
    Ma bucur si acum ca am renuntat la televizor.
  • +2 (2 voturi)    
    no ca nu-i bai (Miercuri, 2 aprilie 2008, 14:07)

    livius [anonim]

    pacat de 'omu' asta.....nu-l vrea nimeni?
    Gidea ,Stan si Cristoiu....Felix, Antena 3 si GUNOIU!!!!
    pam ....pam!!!
  • -2 (2 voturi)    
    excelenta emisiune- excelent profesor si analist (Miercuri, 2 aprilie 2008, 15:56)

    LIviu [anonim]

    Sunteti deranjati de faptul ca spune lucrurilor pe nume cu argumente clare, presa romaneasca de rahat in ansamblul ei este plina de asa zisi specialisti in multe domenii chiar si relatii internationale si care nu au nicio treaba cu acest domeniu. Valentin Stan este extrem de bine informat si pregatit iar toti cei care sunt aplaudacii lingaii lui Basescu normal ca nu vor fi de acord cu replica venita din partea lui Stan, dar nici cei care au fost invatati cu emisiunile de 3 lei de la realitatea si tvr facute de toti mamaligarii gen turcescu, claudiu lucaci etc. Excelenta emisiunea sinteza zilei, succes mai departe, caci multi dintre romani inca iubesc enorm mediocritatea si comunismul!
  • -2 (2 voturi)    
    Pentru cei sensibili (Miercuri, 2 aprilie 2008, 16:03)

    costel [anonim]

    Pentru cei sensibili, schimbati postul - tvr1 sau realitateatv - unde basescu este tinut in brate, leganat suav si pupat pe crestetul plesuv in fiecare moment.
    • 0 (0 voturi)    
      Ce le zice dom'le (Miercuri, 2 aprilie 2008, 17:31)

      Opposite [utilizator] i-a raspuns lui costel

      Ia recunoaste - ai toata colectia Romania Mare undeva prin casa, nu?
  • +1 (1 vot)    
    D-l Stan e probabil in cautare de nou job (Miercuri, 2 aprilie 2008, 16:12)

    Roxana [anonim]

    Nu se gaseste nimeni pe aici care sa-i ofere un post de DJ?
  • 0 (0 voturi)    
    Eu aleg OPRAH ! (Miercuri, 2 aprilie 2008, 17:23)

    Cristi [anonim]

    Cel mai simplu e sa nu te uiti la ei ! La aceeasi ora cu "Sinteza zilei" e...Oprah ! Mult mai relaxant si educativ. Zic eu. Parerea mea. Nu trebuie sa sariti la gatul meu acum ! :))))) LOL
    Hai s-aveti zile excelente !
    P.S. Stan ala e cam ne....t , ma intelegeti voi ! :P
  • +1 (1 vot)    
    grave probleme mentale (Miercuri, 2 aprilie 2008, 18:25)

    ioba [anonim]

    Asta-i vestitul Valerian Laptop Stan? Are grave tulburari. Asta-i democratia? Sa apara pe sticla persoane cu grave probleme? Macar la Simona Sensual mai vezi un silicon. Da astia-s varza nene.
  • 0 (0 voturi)    
    ....sa ne facem ordine... (Miercuri, 2 aprilie 2008, 19:22)

    tre sa ... [anonim]

    ...in viata poti face compromisuri atunci cind principiile te parasesc; de fapt pot spune ca nu le-ai avut niciodata.Daca vrei sa distrugi ceva nu trebuie decit sa fi penibil ,sa murdaresti si sa scuipi orice iti este potrivnic, dar riscul trebuie sa ti-l asumi ! Gidea accepta compromisul, desi se vede clar ca miroase penibilul in care a intrat . Stan a cazut in penibil ca un turmentat in latrina .Adica pute de la distanta fara sa comunice nimic;doar pute. Controversata pare pozitia sefului lor ,in fond cel care plateste.Daca tragi-comicii de mai sus anuleaza creditibilitatea unui post tv. si patronul le da verde ( nu dolari ci euro),inseamna ca toata balena ,chit ca nu e peste, s-a imputit .
  • 0 (0 voturi)    
    frate sunteti penibili (Miercuri, 2 aprilie 2008, 19:26)

    frate sunteti penibili [anonim]

    frate sunteti penibili
  • +1 (1 vot)    
    valentin.stan (Miercuri, 2 aprilie 2008, 20:10)

    cristi [anonim]

    mai, eu acum il vad pe ciudatul asta, dar asta e sonat rau oameni buni. E cineva care-l apreciaza pe acest agamita?
    • 0 (0 voturi)    
      Este, (Miercuri, 2 aprilie 2008, 21:12)

      releu [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Voiculescu si televiziunea lui
  • +1 (1 vot)    
    Penibil (Miercuri, 2 aprilie 2008, 20:22)

    Maggie13 [utilizator]

    acest individ, vizibil dezaxat. Nu ar trebui sa i se mai dea importanta deloc, e tratabil sau poate deja e prea tirziu.
  • 0 (0 voturi)    
    PROPUNERE (Miercuri, 2 aprilie 2008, 22:50)

    cool guy [anonim]

    Am o propunere... . Hai sa-l punem impreuna cu Vadim si atunci sa vezi circ!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    papagal (Miercuri, 2 aprilie 2008, 23:10)

    inlocsadorm [anonim]

    stan e un papagal dezaxat. baremi daca era cool. da' nu-i decat un papagal jalnic.
    las' sa manance si el o paine saracu. daca nu era emisiunea asta canta pe la semafoare, 'ai de capu lui.
  • 0 (0 voturi)    
    mare e gradina domnului (Marţi, 8 aprilie 2008, 21:51)

    papadie [anonim]

    Chemati brancardierii de la Spitalul 9 sa ne scape de acest caraghios
    • 0 (0 voturi)    
      antena 3 (Joi, 10 aprilie 2008, 0:23)

      Elena S [anonim] i-a raspuns lui papadie

      ANTENA 3 e clar un post ANTIROMÂNESC. Limbajul este incalificabil, josnic şi contribuie la distrugerea acestui neam care de la "revoluţie", sub părinteasca oblăduire a lui Iliescu, şi-a continuat vertiginos prăbuşirea. Ce pot spune străinii despre nişte apariţii ca STAN, CIUTACU, CRISTOIU, GÂDEA? Antenele lui Voiculescu sunt A DOUA MINERIADĂ. Urmăresc distrugerea a tot ce a mai rămas bun din noi, sunt exemplu funest pentru tinerel, îl îndeamnă la josnicie şi violenţă verbală care duc spre violenţa fizică. CNA SE COMPLACE ÎN ACEASTĂ SITUAŢIE. Oricine ar fi preşedintele României FUNCŢIA TREBUIE RESPECTATĂ!!! Străinii îl respectă şi-l laudă iar noi îl batjocorim cum nu se poate mai revoltător fiindcă se străduie din răsputeri să oprească devalizarea continuă a ţării de către miliardarii îmbogăţiţi doar prin hoţii. CU CE DREPT VĂ PERMITEŢI SĂ ÎNJOSIŢI ASTFEL ROMÂNIA?!!! RUŞINE! dacă acest cuvânt vă mai poate spune ceva, că din mocirla morală în care sunteţi nimic nu vă mai poate atinge. Fie-vă milă de Stan şi duceţi-l la medic. Aveţi grijă şi de ceilalţi 3 corifei, impuneţi-le DECENŢĂ!!!

      Am urmărit Antena 3, Realitatea, N24, TVR1 în timpul Summitului. Singurul post care a transmis impecabil şi continuu evenimentul a fost Antena 3. De ce: pentru că, evident, eşti astfel atras de post pentru a fi bine informat (modul de a proceda e acelaşi pentru orice eveniment mai important) şi - inevitabil - rămâi în continuare la comentarii. Aceste "analize" - fără excepie tendenţioase - sunt îndreptate ÎNTOTDEAUNA ÎMPOTRIVA PREŞEDINTELUI ŢĂRII PENTRU A-I DISTRUGE POPULARITATEA.

      TVR 1 care e PLĂTIT DIN BUGET - ADICĂ DE POPULAŢIE - OBLIGAT deci să informeze complet şi obiectiv ţara, a transmis cel mai puţin şi mai prost Summitul (la fel, dealtfel, ca pe orice eveniment important care, de regulă, nici nu se regăseşte pe acest post).
      CONCLUZIA: Inadmisibila dezinformare a TVR1 împinde - calculat ? - telespectatorii către Antena 3 !!!
  • 0 (0 voturi)    
    dar (Luni, 2 iunie 2008, 23:24)

    dar [anonim]

    staneeeeeeee la cit de mult gindesti tu o sa iei premiul nobel al lui base in gura .esti terminat frate. o tara intreaga se distreaza pe prostia ta.tu nu realizezi???????esti veriga slaba a tarii .esti scursura societatii.ce vrei tu sa demonstrezi ca il faci pe base cum vrei???????si eu poate il fac dar nu ma rup in figuri pe post.esti terminat.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by