Cristian Diaconescu: "Eu nu-mi dau cravata jos si nu-mi pun cizme si n-am sa cotrobai nici prin canale doar ca sa devin simpatic"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 14 aprilie 2008, 21:23 Revista Presei | Radio TV


Cristian Diaconescu la Stirea Zilei
Foto: Antena 3
Invitat la "Stirea Zilei" (Antena3), candidatul PSD la primaria Bucuresti, Cristian Diaconescu s-a aratat convins ca voturile electoratului se vor indrepta catre candidatii care vor propune proiecte si vor rezolva probleme si ca nu va fi vorba doar de un vot politic. "Oamenii vad ca Bucurestiul este o capitala cu susul in jos si sunt sigur ca vor vota pe cineva cu proiecte si programe bune, nu va fi doar un vot politic", a declarat Diaconescu.

Referitor la posibila candidatura independenta a lui Sorin Oprescu, Cristian Diaconescu a precizat: "Sorin Oprescu poate incurca, in ceea ce priveste voturile, PSD. Un candidat independent nu are nicio sansa si e clar ca pleaca in cursa electorala doar ca sa incurce. La PSD nu se vor schimba candidatii, toti colegii mei, afara de Sorin Oprescu, sunt alaturi de mine si ma sustin".

Candidatul PSD a tinut sa precizeze ca isi doreste sa schimbe modelul primarului: "Nu-mi dau jos cravata si nu-mi pun cizmele si nici n-am sa cotrobai prin canale ca sa devin simpatic. Tot ceea ce ne trebuie este bunul simt".

Contactata telefonic, vicepresedintele PNL, Norica Nicolai a vorbit despre candidatura lui Vasile Blaga din partea PD-L: "Diferenta dintre candidati este una semnificativa, sunt oameni cu profile diferite. Am inteles ca domnul Blaga nu are niciun proiect propriu, el doreste sa continue programele predecesorilor sai. Probabil mai sunt borduri de pus prin Bucuresti".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13350 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    O sansa pentru Bucuresti (Luni, 14 aprilie 2008, 21:46)

    dareweb [anonim]

    Se pare ca a sosit momentul pentru bucuresteni sa aleaga intre doua variante diametral opuse. Personal, cred ca e cazul sa nu ne mai vindem demnitatea pe manifestari populiste si comice. Cred ca putem spera la ceva nou dupa alegerile care vor urma.
  • +1 (1 vot)    
    Proiecte (Luni, 14 aprilie 2008, 21:46)

    nashu_mare [utilizator]

    Imi place ca se spune ca "bucurestenii vor oameni cu proiecte". Pai proiecte sunt si astea de acum. Proiecte inseamna constructii. Constructiile inseamna ambuteiaje.
  • +3 (3 voturi)    
    a pirdut deja (Luni, 14 aprilie 2008, 21:52)

    Florin [anonim]

    deja ai cazut in ochi nostri, trebuie sa te interesezi ce vrea bucurestiul si sa ei cizmele in picioare, trebuie sa cotrobai si prin canale ca noi "electoratul" te platim, asa ca deja ai pierdut.
    Are o misiune grea, PSD care e cunoscut si demonstrat ca este un partid care, minte, fura, abuzuri, busnitarii la coltz de strada si mai nou si Manelisti ca consilieri, sigur o misiune cat se poate de grea treaca Diaconescu de pragul 1%.
    Uram mult suces, da stim ca e pirdut.
    • 0 (0 voturi)    
      sunteti terminati (Marţi, 15 aprilie 2008, 18:40)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Florin

      baaaaaaaaaaaa
      cizmele tre sa le ia muncitoru nu primaru...
      nu il simpatizez pe asta preferam sa candidezi oprescu da aberati...

      el trebuie sa organizeze......... nu sa munceasca cu carca...

      aia care se duc si dau o lopata gen baselu... o fac 100% pentru voturi si atat...

      sa va intrebine asta in cap...
  • +3 (3 voturi)    
    un primat pretentios (Luni, 14 aprilie 2008, 22:40)

    stelian [anonim]

    Eu sint din Iasi, dar daca candidatii de aici ar afirma ceva asemanator, nici nu m-as duce la vot. Cum adica un altfer de "primareala"? Adica pe strada pute, te murdaresti de noroi, te musca ciinii si nu este nevoie sa treaca primarul pe acolo?De ce ? Nu vrea sa vada sau sa auda injuraturile celor multi?Cum o sa ia pulsul strazii, prin interpusi? Pai asa toate vor fi raportate ca excelente de crezi ca nici nu mai este nevoie de primari. Cred ca Diaconescu este copia lui Cioroianu: dau bine pe sticla tv. dar habar nu au de realitate. Si mai ride psd de pnl ca nu au candidati capabili, de parca ei au!.
    • -1 (3 voturi)    
      Sa faca treaba buna din birou (Marţi, 15 aprilie 2008, 0:52)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui stelian

      Si eu sunt din Iasi, dar sincer prefer un primar care sa faca treaba buna din birou decat un hei-rupist populist care sa apara din an in Paste pe la TV cu cizmele prin noroi. Daca se murdareste de noroi pe strada nu inseamna ca e mai aproape in vreun fel de oameni, ca el oricum are masina la scara restul de 364 de zile pe an.

      De exemplu, nu stiu daca Klaus Johannis, primarul neamt al Sibiului, a controbait prin canale doar ca sa para simpatic, dar de facut a facut treaba buna la Sibiu. Din birou.
      • +1 (1 vot)    
        raspuns de primar (Marţi, 15 aprilie 2008, 6:31)

        stelian [anonim] i-a raspuns lui kinn

        Pun pariu cu dv. ca "primarul neamt al Sibiului" a coborit in strada ca sa realizeze "Capitala Europeana 2007". Ica ce se intimpla la noi cu "Iasi 600" daca primarul nu e niciunde. Pe strazi sint doar mii de maidanezi iar in birou se citeste, in mod sigur, doar presa sportiva si, probabil, se discuta afaceri de partid.
        • 0 (0 voturi)    
          Si daca iesea (Marţi, 15 aprilie 2008, 11:02)

          kinn [anonim] i-a raspuns lui stelian

          Si daca iesea si in Iasi primaru' Nichita pe strazi se schimba ceva ? Cine nu vrea sa vada problemele, nu le vede nici din strada. Problema cainilor vagabonzi se rezolva din birou, printr-un proiect.

          Nu iesitul pe strada este criteriul dupa care judec un primar, ci rezultatele.
          • +1 (1 vot)    
            primar pretentios (Marţi, 15 aprilie 2008, 15:19)

            tot eu [anonim] i-a raspuns lui kinn

            Daca iesea poate il musca vreun cine de cur, poate calca intr-un rahat de maidanez, poate-i sarea o roata intr-o groapa si atunci stia exact care sint prioritatile pentru oameni si apoi din birou facea proiectul corespunzator... s' apoi tot trebuie sa iesi in strada sa vezi ce merge, ce nu merge, ce trebuie schimbat sau modificat sau alt proiect pentru continuare etc....
      • +2 (2 voturi)    
        Klaus Johannis a trecut peste tot.. (Marţi, 15 aprilie 2008, 9:36)

        Dorelus [anonim] i-a raspuns lui kinn

        Nu stiu daca era zi sa nu treaca pe la locurile unde primaria avea ceva lucrari ca sa vada progresul lucrarilor.. muncitorii lucrau pe rupte (aproape toti nu doar un dorel doi) doar ca sa vada primarul ca au mai batut ceva pietre de caldaramb azi.. doar ca sa se vada ca s-a mai inaintat un pic.. si pic cu pic a fost gata tot..
        Daca primarul sta doar in birou nu se rezolva nimic.. coruptia mare nu e la primari ci undeva chiar inainte de ei.. asa ca daca nu ies din birouri sa vada si ei cu ochii lor degeaba ar fi bine intentionati, tot cei obisnuiti fac ce vor. Cred ca asta a facut cea mai mare diferenta la sibiu.. sau cel putin asa s-au vazut lucrurile din strada. Desi sibiul departe inca de ideal, mergem insa inainte.
        • +1 (1 vot)    
          La birou (Marţi, 15 aprilie 2008, 11:08)

          kinn [anonim] i-a raspuns lui Dorelus

          Ok, eu stiu doar din auzite, tu esti de la fata locului.

          Controlul la fata locului este necesar. Dar pe langa asta mai este si controlul financiar si administrativ, la fel de important, care se face in birou. Control la fata locului poate face orice director din primarie (de incredere), pana la urma.

          In concluzie, nu cred ca iesitul in strada este criteriul fundamental dupa care se judeca un primar. Are importanta lui, dar e dupa munca de birou.
        • -1 (1 vot)    
          cu mistria (Marţi, 15 aprilie 2008, 15:42)

          Cristinel [anonim] i-a raspuns lui Dorelus

          E o mare greseala sa se creada ca in atributiile primarului intra si inspectia de teren. Asa facea Ceausescu, mergea peste tot ca sa vada poporul ce harnic e. Dar, un primar nu poate fi tot timpul pe teren, deci muncitorii nu trebuie constransi de prezenta primarului, pentru ca in lipsa lui, dispare si constrangerea. Problema se rezolva prin ierarhie. Exista oameni care pot supraveghea, iar acestea la randul lor sunt supravegheati de altii mai mari in grad...pana se ajunge la primar. Un primar bun organizeaza un sistem in care responsabilitatea fiecaruia e clara. Iar in atributiile primarului nu intra trasul cizmelor, mersul prin canale, etc... Toate astea s-ar rezolva, daca am intelege pentru odata pentru totdeauna, ca fiecare are sarcinile lu si ca nu ne pricepem la orice.
  • 0 (2 voturi)    
    Norica - purtatorul de cuvant (Luni, 14 aprilie 2008, 22:44)

    dan [anonim]

    Norica este mai nou purtatorul de cuvant al lui Blaga? De ce nu vorbeste mai bine despre lucruri despre care are habar, cum ar fi nereusitele ei ministeriabile sau furturile de voturi cu ajutorul nepoatelor?
    • 0 (0 voturi)    
      Dl. Diaconescu (Marţi, 15 aprilie 2008, 0:20)

      Heinrich [anonim] i-a raspuns lui dan

      Stimate d-le Diaconescu,

      Va puteti pune totusi cizme. Lasati si cravata d-o parte ca nu cadreaza dar pastrati-va bunul simt pe care spuneti ca-l aveti. Nu e obligatoriu sa deveniti simpatic.
      Trebuie numai sa faceti ceva pentru oras. Sunt atat de multe...
  • +3 (3 voturi)    
    Daca ar fi candidat Videanu.... (Marţi, 15 aprilie 2008, 0:42)

    v_thot [anonim]

    ...l-as fi ales fara sa clipesc. In mandatul lui au fost incepute (si unele chiar finalizate) lucrari serioase in acest oras iesit din garantie. Cineva trebuia sa-si asume acest risc de a deranja bucurestenii si de a incepe sa sape la temelia strazilor. Bordurile au fost si sunt nesemnificative in raport cu proiectele in derulare. Gargara cu "dezstrul" din bucuresti este o intoxicare ieftina...dezastrul exista deja inaintea primarului Videanu. Arhitectii de urbanism comunisti darmau o casa cu 4 familii si ridicau in locul ei un bloc turn cu 30 de familii, iar strada o lasau la fel de lata. Proiectia pe termen lung nu a existat pentru ca in Ro oamenii isi fac planuri doar pe termen scurt si foarte scurt. Din pacate Videanu a cedat nervos si s-a gandit ac este mai importanta sanatatea lui decat lupta cu stabii psd si marea gasca pusa pe capatuiala infiltrata in toate structurile, inclusiv in primarie. Pentru caprimarul nu este sef-ul direct al intregii structuri, asa cum se intampla intr-o firma.
    Cristian Diaconescu, este doar un bibelou psd. Atata tot. Si nu merita mai multa atentie decat trebuie. Treaba lui in partid a fost sa fie o imagine defatada, tocmai de asta este curat, pentru ca si-a facut bine treaba de vorbitor la televizor. In rest nu are nicio veleitate. In nici un caz una manageriala sau administrativa...pur si simplu nu este antrenat pentru asta. A fost este si va fi manipulat de greii partidului. Ei i-au comandat pana acum cum sa arate si sa vorbeasca si l-au tinut in geam ca sa ne arate ca partidul este viu si curat.
    Blaga este in antrenamente de mai multa vreme si va beneficia de cei mai buni "meditatori" pentru preluarea din mers a acestei administratii. Este om de actiune si nu de vorbe si cred ca e foarte bine sa continue priectele care se afla in derulare.
    Logica bunului simt imi spune ca nu poti sa vii cu alte proiecte si sa te apuci de altceva daca nu ai terminat ceea ce este inceput. Ar fi pagubos si idiot.
    • +1 (1 vot)    
      Absolut corect (Marţi, 15 aprilie 2008, 1:42)

      Kuku [anonim] i-a raspuns lui v_thot

      N-as fi stiut s-o spun mai bine :)
    • +1 (1 vot)    
      ai perfecta dreptate ! (Marţi, 15 aprilie 2008, 7:24)

      Just [anonim] i-a raspuns lui v_thot

      Sunt de acord cu tine.
      Apropos : ce cauta Norica de se baga-n discutie ? cine o scoate in fata sa-si dea cu parerea ? Vad ca se face acelas lucru si cu Nastase.
    • +1 (1 vot)    
      Subscriu si eu (Marţi, 15 aprilie 2008, 8:45)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui v_thot

      Nu fac partizanat politic dar ideile prezentate in postare mi se par corecte, de bun simt si pertinente. Poate ca gresesc dar nu am incredere i reprezentantii PSD (fost PDSR)
  • +1 (1 vot)    
    comentariu (Marţi, 15 aprilie 2008, 7:54)

    V [anonim]

    cred ca facea aluzie la Basescu cand a coborat intr-un subsol de bloc sa vada cum se face contorizarea blocurilor... Pana la urma nu asta conteaza cel mai mult, daca ia cizme sau nu, ci ce reuseste sa faca. Dar daca as fi in locul lui eu as vrea ca din cand in cand sa mai vad si cu ochii mei cum sta treaba...
  • +1 (1 vot)    
    te cred! (Marţi, 15 aprilie 2008, 8:26)

    daniel [anonim]

    d-le chiar te cred.niciodata nu ajungi matale primar de bucuresti ca sa umbli-n cizme!
    mai tii minte: "POPORULUI II ESTE DE AJUNS SA VOTEZE O DATA LA 4 ANI!" .o singura data la 4 ani voteaza si bucurestenii,anul acesta cu Blaga,peste 4 ani cu altul,peste inca 4 cu celalalt....si asa mai departe.si stiti de ce? va spun tot eu,ptr. ca de la bucuresti se da ora exacta!
  • 0 (0 voturi)    
    INCA... (Marţi, 15 aprilie 2008, 10:21)

    Transilvanian man [anonim]

    Inca se mai da ora exacta DAR NU PESTE MULT TIMP ASTA VA FI ISTORIE.Cunosti vorba aceea "in cazul unui viitor naufragiu sobolanii se agita si incearca sa paraseasca corabia?"Asta se intampla in momentul de fata ..."greii" partidelor se muta in teritoriu pt ca IN SCUR TIMP (CATVA ANI pt ca traim in RO ) LA BUCURESTI SE VA MAI IMPARTI AERUL CURAT CA BANI PAS ...
    Retineti ce v-am spus acum ...ve-ti vedea ca asa va fi ....
    • +1 (1 vot)    
      mitic transilvanean (Marţi, 15 aprilie 2008, 11:35)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Transilvanian man

      faci parte din categoria miticilor transilvaneni, ingamfat si certat cu gramatica, ca si cei bucuresteni ... bucurestiul si constanta aduc cele mai multe fonduri la buget. va credeti mari si tari, injurati 'romania tara de rahat', dar voi traiti in mizerie si gunoaie ... ii injurati pe oltenii din sibiu si moldovenii din brasov ... ca voi sunteti perfecti, v-au pervertit 'regatenii' ...
      • +1 (1 vot)    
        Halooo (Marţi, 15 aprilie 2008, 12:10)

        Transilvanian man [anonim] i-a raspuns lui florin

        Tovarase bucurestean "erudit si plin de cunostinte gramaticale" ....faptul ca in anumite momente scriu cu CARACTERE MICI numele unor gunoaie din "politica" acestei natii de fraieri din care cu regret si eu fac parte ,nu inseamna ca nu le am cu gramatica .Sincer sa fiu am membrii ai familiei mele in Bucuresti iar bunicul meu era regatean (a murit D-zeu sa il ierte a fost un om DEOSEBIT ) si nu generalizez cum ca absolut tot sudistii ar fi j*** dar faptul ca traiti de pe SPATELE TRANSILVANIEI este o certitudine .Si vai de mama voastra in legatura cu curateniea buna cretere modestia ssmd care e la voi la Bucuresti!!!
        PS Vom povesti sper in cativa ani CAND V-A TREBUI SA TRAITI DIN MUNCA SI INVESTITIILE CE VOR VENI DINCOLO DE CARPATI !!!!
        • 0 (0 voturi)    
          ce ma ? (Marţi, 15 aprilie 2008, 13:38)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui Transilvanian man

          Bucurestiul traieste pe spatele Transilvaniei? Mai multa ingamfare n-am vazut pana acum decat la bucurestenii care se cred buricul pamantului.
          • +1 (1 vot)    
            mai informeaza-te! (Marţi, 15 aprilie 2008, 14:25)

            johnny [anonim] i-a raspuns lui Mihai

            Se pare ca nu prea esti la curent cu niste chestii anormale dar reale! Orice firma, indiferent ca-i din Cluj, Iasi sau alta parte a tarii, daca realizeaza o cifra de afaceri de peste 500 de miliarde va fi administrata din capitala! Adica ele isi desfasoara activitatea in restul tarii dar beneficiile le trage capitala! Rezultatul este ca Bucurestiul apare ca aducand o contributie la PIB-ul Romaniei mult mai mare decat aduce in realitate! Chestia asta nu poate sa dureze la nesfarsit asa ca, sper eu, in curand vom afla cat este contributia reala a lipitorilor bucurestene la avutia nationala!
        • 0 (0 voturi)    
          miticule ... (Marţi, 15 aprilie 2008, 17:41)

          florin [anonim] i-a raspuns lui Transilvanian man

          se scrie "va" trebui ... mai invata ...
    • 0 (0 voturi)    
      promiti? (Marţi, 15 aprilie 2008, 21:55)

      ddd [anonim] i-a raspuns lui Transilvanian man

      promiti ca pana atunci sa inveti sa scrii corect "veti" in loc de "ve-ti"? sa nu zici ca si asta e din graba - ai facut efort suplimentar sa pui cratima aia aiurea acolo...
  • -1 (1 vot)    
    Pacat (Marţi, 15 aprilie 2008, 11:45)

    Ilie [anonim]

    Electoratul bucurestean este alergic la o personalitate de talia lui Cristian Diaconescu. Dupa succesele incontestabile savarsite de personalitatide marca precum Crin Halaicu, Voirel LIs, Traian Basescu, ar fi fost o binecuvantare candidatura lui Marean Vanghelie. pacat!
  • +1 (1 vot)    
    primarie (Marţi, 15 aprilie 2008, 12:01)

    dan [anonim]

    d-le diaconescu,o sa aveti zile grele pana la vot....apoi o sa se linisteasca lucrurile,fiindca nu o sa ajungeti primar.de fapt nici nu va doriti acest lucru!!!!
  • +1 (1 vot)    
    aiurea-n tramvai (Marţi, 15 aprilie 2008, 12:09)

    JW [anonim]

    Ce nu inteleg eu e de unde l-ati scos atat pe Diaconescu asta de mare personalitate de talie, om serios etc. Doar pentru ca se imbraca la cravata si nu rade ?
    Este ceea ce in America se numeste "empty suit", cum a fost caracterizat si Obama de exemplu: vorbeste frumos, spune ce vrea sa auzim, se da de serios dar nu spune nimic de fapt.
    Dupa cum nu sunt de acord nici cu "populisti in cizme", nu sunt de acord nici cu baieti din astia "europeni de fatada" - ambele categorii sunt actori de opereta de fapt.
    Cred ca ar trebui sa ascultam mai mult CE spun candidatii (DACA spun ceva util) si sa nu ne mai uitam atata la ce fata au si ce cravata isi pun ...
  • +1 (1 vot)    
    Dar ce cauta doamna aproape ministru al justitiei! (Marţi, 15 aprilie 2008, 13:59)

    martin [anonim]

    Despre Cristian Diaconescu am mai scris si ramane acelasi vorbitor acceptabil de televizor, cu idei proprii necunoscute si probabil inexistente, care nu va castiga multe voturi si nu va face gaura in cer.
    Vreau sa intreb pur retoric, de ce fosta ziarista Firea, actualmente mop voiculescian, o intreaba despre Diaconescu pe rubiconda Norica, cea aproape ministra a justitiei si aceasta spune ultima descoperire a ei, adica faptul ca Blaga nu e bun de nimic, desigur dupa mintea ei luminata.
    E clar ca alianta PDSR-PNL impreuna cu plodul lui Felix (Partidul Conservator Umanist Roman) duduie in functionare, dar rezultatele vor fi triste pentru membrii acestei aliante !
  • 0 (0 voturi)    
    atentie la exprimare (Marţi, 15 aprilie 2008, 16:20)

    marcel [anonim]

    "Eu nu-mi dau cravata jos si nu-mi pun cizme si n-am sa cotrobai nici prin canale DOAR ca sa devin simpatic" , zice candidatul, ceea ce inseamna cu nu exclude sa faca asta daca va necesar.
  • 0 (0 voturi)    
    foarte bine diaconescu! (Marţi, 15 aprilie 2008, 16:22)

    eugenia [anonim]

    in sfarsit, Bucurestiul va avea un primar demn de el. ar trebui sa ia exemplu de la el si alti politicieni si sa inteleaga, o data pt totdeaauna, ca daca iti pui o pereche de cizme de cauciu si te cobori din "sferele inale" sa le vorbesti, oamenii nu te vor iubi si vota pe viata.
  • 0 (0 voturi)    
    blaga n-o sa faca nimic!! (Marţi, 15 aprilie 2008, 16:25)

    marinescu [anonim]

    blaga a fost desemnat sa candideze la primaria Bucurestiului pentru a se asigura cine trebuie ca bordurile vor coninua sa fie puse. sunt convins ca blaga va face pentru capitala noastra, tot atea cate a facut si videanu, asa ca aveti grija ce votati!
  • 0 (0 voturi)    
    primari (Marţi, 15 aprilie 2008, 16:29)

    bucuresteanu [anonim]

    Eu nu cred ca neaparat coboritul in strada rezolva problemele. ci echipa pe care o ai in spate si pe care stii sa o coordonezi cu onestitate si vointa de a facce ceva pentru orasul asta nenorocit.
    Dar, pe de alta parte, mai cred si ca este destul de important si sa cunosti orasul. Nu stiu daca Blaga stie cum se ajunge in Drumul Taberei sau nu confunda Giulstiul cu Bucurestii noi, din noua lui casa din Modrogan. Macar Diaconescu s-a nascut si a crescut in Bucuresti. Bunul simt nu i-l contesta nimeni si nu vad de ce nu ar si face ceva de vreme ce toti sunt de acord ca este un om cinstit
  • 0 (0 voturi)    
    salut (Marţi, 15 aprilie 2008, 17:08)

    geoboy [utilizator]

    e bine macar ca stie ce sunt alea cizme..asa e
  • 0 (0 voturi)    
    interesant (Marţi, 15 aprilie 2008, 18:44)

    liviu [anonim]

    vad ca bine vazuti sunt oamenii care vor sa ia lopata si prost vazuti ceilalti...

    fratilor nu ganditi de loc d-aia a ajuns bucurestiu in kkt panan gat ca botati cu dosu...

    de cand trebuie sa dea cu lopata un primar??????

    da vb. aia aparentele sa traiasca... ala care da cu lopata mai da mana cu 2-3 si nu face nimic da vb. aia e pe intelesul prostimii...

    inca odata nu sunt fan diaconescu dar ce spune acum e foarte corect...

    el trebuie sa dirijeze nu sa munceasca cu carca... pentru asta sunteti voi astia smecheri de aici care statti cu lopata subbrat si vorbiti de gagici si mai stiu eu ce...

    chiar atat creier nu aveti incat sa va dati seama cat de aberant suna ce spuneti?!

    managerii buni nici nu trebuie sa stie neaaparat cum sa faca ce face institutia care o conduce ci numai sa o conduca... (adika un sef f. bun de spital poate fi si un economist sau mai stiu eu ce...)
  • 0 (0 voturi)    
    capital (Duminică, 18 mai 2008, 11:53)

    lolita [anonim]

    Diaconescu il va acapara in scurt timp si definitiv pe Oprescu
  • 0 (0 voturi)    
    creste diaconescu (Duminică, 18 mai 2008, 12:06)

    kool [anonim]

    oprescu scade in sondaje ........diaconescu creste in fiecare zi in sondaje si va castiga bucurestiul
  • 0 (0 voturi)    
    Ceva nou pentru Bucuresti (Luni, 26 mai 2008, 2:12)

    Adi [anonim]

    Din punct de vedere moral, pare omul de la psd cel mai putin patat si cel mai putin blamat caruia nu i se pot aduce mari reprosuri.Oricum, reprezinta ceva nou in partid si o oferta noua, de stanga, facuta bucurestenilor care nu cred ca mai judeca stanga sau dreapata ci mai mult omul . Pare un om de bun simt si de caracter cel putin dupa cum si ce vorbeste si cred ca are capacitati manageriale sa conduca orasul si mai ales sa rezolve problemele care sunt deja foarte grele si vor deveni chiar imposibile ,chiar nu-mi pot imagina cum se poate rezolva problema traficului,ceea ce spune Blaga cu autostrazile lui suspendate asta cred ca e o balarie.Sa revin la ceae ce spuneam anterior, vreau sa ved ce si cum isi propune sa faca pentru bucuresteni, si mai ales ce va realiza din ce isi propune. personal il vad castigand in turul doi, la mare lupta si bazat in principal pe nemultumirea creata de primarul pd-l anterior.Este interesant cum va rezista ca primar, la presiunile de coruptie facute asupra lui din partea propriului partid si aici ma refer la Iliescu si cei din jurul acestuia.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by