Miron Mitrea: "Este o tampenie sa pui tramvai peste metrou la Obor"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 21 aprilie 2008, 21:54 Revista Presei | Radio TV


Dezbateri pre-electorale la "Stirea Zilei"
Foto: Antena 3
Invitatii Gabrielei Vranceanu Firea la "Stirea Zilei"(Antena3), Miron Mitrea, fost ministru al transporturilor, si Adrian Videanu, primarul general al capitalei, s-au contrat puternic pe tema unor proiecte din Bucuresti incepute in timpul conducerilor democrate.

In momentul in care Adrian Videanu l-a invitat pe Miron Mitrea sa participe la inaugurarea Pasajului Obor, pe 28 mai, acesta din urma a rabufnit si a declarat: "Este o tampenie sa pui tramvai peste metrou cum este la Obor. Nu este o tara in Europa sau in lume in care sa fie asa ceva".

In replica, Adrian Videanu s-a aparat spunand ca: "Linia de tramvai este complementara transportului subteran. Nu poti avea un transport in comun eficient si de calitate daca statiile de metrou sunt la o distanta de 1 km intre ele. Daca Ministerul Transporturilor s-ar fi preocupat ca distanta medie intre statiile de metrou sa nu fie de 1,5 kilometri, ci de cateva sute de metri, situatia ar fi fost evitata".

Primarul general al capitalei a mai precizat ca nu numai in Bucuresti tramvaiul este un mijloc de transport complementar si a dat exemplul Parisului care de 8 luni de zile a reintrodus tramvaiul in circulatie. "Orasele cu cel mai inalt standard de viata: Zurich, Geneva si Viena sunt toate dominate de tramvai. Tramvaiul este cel mai eficient si ecologic mod de transport de suprafata", a mentionat Videanu

Videanu a mai spus ca "incurajarea transportului public in dauna transportului individual este solutia in problema traficului greu" si a acuzat ca "in 18 ani PD a avut un singur primar de sector si nu a avut sustinerea consiliului local. Astfel, multe proiecte au fost blocate, in special in mandatul 2000-2004. Au fost date sapte ordonante de guvern prin care Adrian Nastase l-a privat de prerogativele specifice functiei pe edilul capitalei"

Legat de situatia creata de demisia lui Sorin Oprescu din PSD si candidatura sa ca independent pentru postul de primar general al capitalei, Miron Mitrea a declarat: "Este straniu si dificil faptul ca PSD are doi oameni intre primii trei contracandidati".

Referindu-se la schimbarile din interiorul PSD, Videanu a tinut sa precizeze ca: "Vrem nu vrem, in PSD sunt niste framantari. Oamenii sunt preocupati de problemele lor interne, pe cand noi suntem preocupati de problemele bucurestenilor”, a spus Videanu.

In replica, Miron Mitrea i-a spus primarului general ca „democratii se tot concentreaza pe problemele bucurestenilor de vreo 18 ani. Daca Bucurestenii sunt multumiti de cum traiesc acum sa voteze PD-L, daca nu, suntem si noi aici”, a concluzionat fostl ministru al transporturilor.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12052 vizualizari

  • -3 (5 voturi)    
    hei tramvai... (Luni, 21 aprilie 2008, 22:14)

    emsiu [anonim]

    Orasele cu cel mai inalt standard de viata: Zurich, Geneva si Viena sunt toate dominate de tramvai. Tramvaiul este cel mai eficient si ecologic mod de transport de suprafata", a mentionat Videanu

    domnu videanu, in copenhaga nu este metrou, si in multe acceptiuni este orasul cu cel mai inalt standard de viata. si suprinzator ~30% dintre oameni merg la serviciu cu bicicleta, ~50% cu mijloacele in comun si doar 20% cu masina mica.
    • +4 (4 voturi)    
      poftim? (Luni, 21 aprilie 2008, 22:35)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui emsiu

      .. Bun. Si cu ce anume argumentul tau contrazice afirmatia lui Videanu? Ca mie mi-e greu sa vad logica ta. Atunci cand ai sa ai in Bucuresti mentalitate (si conditii) de mers cu bicicleta, si cand o sa-l convingi pe Bucurestean sa iasa din masina, atunci poate ca are logica. Altfel nu.

      Da, nu sunt optiuni (transportul in comun nu este viabil), dar tramvaiul nu ar face decat sa imbunatateasca ceea ce exista deja, ca sa nu ne mai inghesuim la metrou mereu.

      Si crede-ma, Copenhaga e o exceptie, care nu spune mare lucru.
      Numai bene!
      • +2 (4 voturi)    
        pofteste cat vrei (Luni, 21 aprilie 2008, 22:53)

        Gigell [anonim] i-a raspuns lui Adi

        Dar Copenhaga NU este o exceptie. In Zurich cam 15-20% merge cu bicicleta, si vro 60-70% merge cu transportul in comun (din care marea majoritate este formata din tramvaie) Doar vreo 10% merg cu masina. In primul rand ca n-ai unde parca si in Zurich timpul mediu pana iei amenda de parcare e de 7 minute, si in plus e mai rapid si mai comod cu transporul in comun decat cu masina proprie.
        Da' mai are jmecheru' de Bucuresti ceva pana sa nu se duca pana la paine cu masina...
        • +2 (2 voturi)    
          sa comparam (Marţi, 22 aprilie 2008, 10:55)

          haha [anonim] i-a raspuns lui Gigell

          Mestere compara transportul in comun din Bucuresti cu orasele enumerate pe aici si o sa gasesti in 10 secunde motivele pentru care "jmecherul" de Bucuresti e fortat sa mearga cu masina proprie.
          metroul dein Bucuresti e o gluma proasta, nu acopera mai nimic, este mic, slab dotat, cu trenuri care vin prea rar, transportul de suprafata e inexistent.sunt cartiere intregi de "jmecheri" cum ar fi Drumul Taberei unde nu exista metrou... dar ce se stii tu mai Gigele ...
      • -3 (3 voturi)    
        hei tramvai... 2 (Marţi, 22 aprilie 2008, 1:00)

        mock [anonim] i-a raspuns lui Adi

        pentru adi - videanu sustine ca tramvaiu e un simbol al civilizatiei, iar eu il contrazic - in copenhaga nu-s deloc. nu vad ce-i de neinteles. videanu (ca si multi alti romani) generalizeaza foarte usor si nu incearca sa adapteze solutiile pe care le vede in occident la realitatea din bucuresti. problema principala a bucurestiului nu-i tramvaiu sau metrou, ci faptu ca aerul e infect - iti dai seama de asta dupa ce stai cateva saptamani pe afara si te intorci. o taxa foarte mare pentru parcare oriunde in bucuresti si transformarea unor benzi din marile bulevarde in piste de biciclete ar rezolva problema asta, dar ar fi niste masuri nepopulare....
        florin - da, in danemarca masinile-s duble la pret fata de romania, dar si salariile nete sunt mai mari decat duble decat cele din romania. stiu destul de multi bucuresteni care stau cu chirie si platesc jumate din salariu rata la o masina noua categoria lux. de ce?
        • +2 (2 voturi)    
          si ce... (Marţi, 22 aprilie 2008, 10:23)

          eu [anonim] i-a raspuns lui mock

          Si ce daca in Copenhaga nu sunt tramvaie?
          le gasesti in alte orase ca Paris, Berlin, Vienna etc. Arata cool, isi fac treaba pentru care au fost introduse...
          Te inteleg, Copenhaga te-a fermecat! dar nu e singurul oras din Europa! Si comparatia Bucurestiului cu Copenhaga e cam deplasata(cel putin in momentul de fata)
        • +2 (2 voturi)    
          tramvai (Marţi, 22 aprilie 2008, 10:31)

          tramvai [anonim] i-a raspuns lui mock

          Omiti faptul ca in Danemarca ai trenul in locul tramvaiului, sigur daca reteaua aia de trenuri electrice nu ar fi existat la cat de atenti sunt danezii cu mediul ai fi avut clar tramvai.
          • +1 (1 vot)    
            Copenhaga (Marţi, 22 aprilie 2008, 12:29)

            Codruta [anonim] i-a raspuns lui tramvai

            Unde naiba sunt "trenuri" in Copenhaga?
            Copenhaga are o retea de autobuze foarte buna (cu afisaj, de multe ori, electronic, al graficului de circulatie) si o retea de metrou bunicica (date fiind conditiile, adica faptul ca de fapt orasul e dezvoltat pe un complex de INSULE, chit ca mare parte din canalele vechi au fost acoperite). Se mai circula binisor si cu niste vaporase / salupe (care fac legatura de exemplu intre "centru" si cartierele din jurul Operei).
            Oricum, faptul ca nu are tramvai e nerelevant, a se compara nr. de locuitori al Copenhagai cu al Bucurestiului, manipulatorilor! :)

            Relevant este, insa, faptul ca, desi Danemarca este o tara cu mult vant si multe ploi, cei mai multi locuitori circula pe biciclete - dar ati vazut CE "parcari" pt. biciclete au? Cat de mari, cat de dese samd.?

            Daca eu as vrea sa merg cu bicicleta prin Bucu, UNDE o parchez? Sau dau numa din pedale ca proasta ori ca un robot?

            Programele de introducere a transportului pe bicicleta in Bucu sunt niste tzepe jalnice - parerea mea!
            • 0 (0 voturi)    
              vad ca o tii pe a ta (Marţi, 22 aprilie 2008, 18:45)

              ginel [anonim] i-a raspuns lui Codruta

              Ca totusi sa nu ramai prost baga un ochi aici.
              http://en.wikipedia.org/wiki/S-train
              • 0 (0 voturi)    
                ba pe... (Marţi, 22 aprilie 2008, 20:05)

                Codruta [anonim] i-a raspuns lui ginel

                Unde "o tin pe a mea"? ca aia a fost prima mea interventie pe subiect...?

                Pt. ca ai folosit cuvantul "prost" (adica masculinul) nu vreau sa te contrazic: deci ca sa nu ramai prost:
                1 - wikipedia e o "colectie" de definitii date dce diverse persoane, nu un "dictionar academic", fiecare a scris cum i-a venit in minte sa scrie;
                2 - Mareata Retea de Trenuri consta de fapt in caile ferate care fac legatura intre capitala si diverse orase din Danemarca, NU este o "retea de trenuri a Copenhagai". Intr-adevar are cateva statii pentru "suburbs", exact la fel cum un tren care ar pleca din Bucuresti Nord spre Lehliu ar opri in in Bucuresti Obor, si doar atat!

                Ca exista portiuni in care trenurile circula si prin subteran (asta chiar inainte de Gara Centrala, d.ex.) - si ca exista un foarte bun sistem de interconectare cu reteaua metroului asta e cu TOTUL alta poveste - dar sa transformi cele vreo 4 gari in care opreste trenul in Copenhaga (incluzand si Kastrup, care e de fapt in afara orasului propriu-zis) in "reteaua de trenuri a Copenhagai" este cu TOTUL exagerat!

                Si daca tot am intervenit din nou, fac o precizare pe care am uitat sa o fac de la inceput: orice comentariu al meu pe tema "transportului urban" NU inseamna ca l-as considera pe Mitrea destept (sau macar "bun"), dupa cum nu inseamna ca nu am o parere extrem de proasta si despre Videanu!
          • 0 (0 voturi)    
            RE: tramvai (Marţi, 22 aprilie 2008, 21:44)

            mock [anonim] i-a raspuns lui tramvai

            scuze pentru ca n-am fost clar. nu am nimic nici cu tramvaiele, nici cu metrourile, doar cu NUMARUL PREA MARE DE MASINI.
            daca s-ar rezolva problema asta atunci s-ar imbunatati si traficul in comun (a se vedea linia 385 unde din cauza congestiilor in trafic se intampla sa nu vina nici un autobuz 15 minute si dupa aceea sa vina 3-4 la rand).
            singurul mod in care s-ar rezolva problema asta ar fi prin taxarea (piperata) a locurilor de parcare si aplicarea de amenzi reale.
        • 0 (0 voturi)    
          si daca stau cu chirie ce? (Marţi, 22 aprilie 2008, 12:19)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui mock

          nu inteleg care e problema ta mock in legatura cu statul cu chirie? omul face o alegere, isi stabileste nsite prioritati. daca statea pe starda sau dormea in msian de lux avea o problema. dar daca inchiriaza un apt mai scump decat unul pe care l-ar plati cu rate care e problema ta? ai o mentalitate comunista si consideri ca e f important sa fii proprietar?
          ps am 2 case, nu sunt din categoria la care faci referire
          • 0 (0 voturi)    
            RE: si daca stau cu chirie ce? (Marţi, 22 aprilie 2008, 21:40)

            mock [anonim] i-a raspuns lui adrian

            adrian, nu am nici o pb cu oamenii care stau in chirie, citeste fraza pe care-am scris-o in intregul ei. am zis ca am ceva cu: bucuresteni care stau cu chirie si platesc jumate din salariu rata la o masina noua categoria lux
            asta sincer mi se pare o prostie.
        • 0 (0 voturi)    
          bicicleta (Marţi, 22 aprilie 2008, 18:44)

          ginel [anonim] i-a raspuns lui mock

          Eu n-as avea o problema sa merg cu bicicleta la job, doar picioarele mele ar avea probleme daca ar fii agatate asa din cand in cand, de un catel binevoitor tinut de bucuresteni pe langa bloc.
      • -1 (3 voturi)    
        simplu... (Marţi, 22 aprilie 2008, 10:16)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui Adi

        Bucuresteanului cu ceafa groasa care se plimba in SUV ii pui o taxa de 2.000 de lei pe luna daca vrea sa traverseze centrul capitalei.
        Din banii astia sponsorizezi 40 de abonamente RATB.
        Problema rezolvata.
        Q.E.D.
        • 0 (0 voturi)    
          si mai simplu ... (Marţi, 22 aprilie 2008, 12:10)

          jmecher cu ... dacie [anonim] i-a raspuns lui Anonim

          Ai auzit tu pe cineva ca nu are bani sa isi cumpere abonament??? Asta era problema??? Ca nu au jecherii bani de abonament???
          NU!!! problema mea in calitate de jmecher de bucuresti cu dacie e ca transportul in comun NU EXISTA din punct de vedere PRACTIC.
          Daca spuneai ca liniile de transport in comun au fost gandite acum 30-40 de ani cand fluxurile de calatori erau dinspre cartiere inspre platforme industriale si invers si acum calatorii trebuie sa mearga in alte directii eram de acord cu tine.
          Ce facem noi? Refacem traseele existente si ineficiente in loc sa gandim altele eficiente.

          Dar sa spui ca dai amenzi jmecherului cu dacie care oricum da 30% din salar pe benzina ca sa ... dai abonamente gratis pentru a merge cu ... CU CE??? ...
    • +1 (1 vot)    
      mai e ceva... (Luni, 21 aprilie 2008, 23:42)

      florin [anonim] i-a raspuns lui emsiu

      Ai omis faptul ca in Danemarca taxele DUBLEAZA pretul masinii :D poate si d-aia sunt multe biciclete
    • 0 (0 voturi)    
      copenhaga (Marţi, 22 aprilie 2008, 18:42)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui emsiu

      Amice, esti orb?
      Da' S-train-ul ce e, daca nu e metrou?
      S-train = tren de suprafata = metrou.
      Poate la tine la tara, metroul trebuie sa fie subteran.
    • 0 (0 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 22 aprilie 2008, 19:54)

      [anonim] i-a raspuns lui emsiu

  • +1 (1 vot)    
    Mitrea (Luni, 21 aprilie 2008, 22:30)

    zexo [anonim]

    Bucurestenii s-au saturat de PSD..ce ar fi sa va mutati voi cu totii pe la Vaslui, in colo...
    • +2 (2 voturi)    
      PSD (Luni, 21 aprilie 2008, 22:58)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui zexo

      Subscriu total. Si eu m-am saturat de PSD si am asa o greata cand aud de ei ca sper ca macar Bucurestenii sa le dea o palma peste bot, pentru ca de vasluieni nu sper nimic.
    • +2 (2 voturi)    
      Eu zic si mai departe... (Luni, 21 aprilie 2008, 23:49)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui zexo

      ..la Moscova. Nu merita totusi nenorocita tara asta, nu?
      Mitrica s-a trezit vorbind. A coborit de citeva zile din luxul lui orbitor prin pulime si s-o fi sters de vreun transpirat prin tramvai, asta ar explica totul.
    • 0 (2 voturi)    
      Bucurestenii si PSDul (Marţi, 22 aprilie 2008, 8:42)

      A [anonim] i-a raspuns lui zexo

      Cu singura precizare ca Bucurestiul n-a mai avut primar PSD de o mie de ani. "Datu-n gropi" capata un inteles foarte propriu la Bucuresti.
      • +1 (1 vot)    
        Te-ai trezit vorbind (Marţi, 22 aprilie 2008, 10:35)

        ApH [utilizator] i-a raspuns lui A

        La sectoare de obicei au fost primari PSD, daca nu ma insel numai la sectorul nu au fost niciodata.
        • -3 (3 voturi)    
          TE INSELI (Marţi, 22 aprilie 2008, 12:44)

          lol [anonim] i-a raspuns lui ApH

          te inseli amarnic,dar tinand cont ca unii traiesc doar pentru a defaima PSD-ul cel mai puternic partid politic de la noi in care vad ca se tot da si nu isi pierde nucleul de votanti...o sa te ignor. A nu se intelege ca sunt psd-ist sau ca ii plac doar ca se vede clar cat rau a facut Traian Basescu impreuna cu liberalii si cu pd-istii intai in Bucuresti si apoi in toata tara.
          Imi e rusine sa recunosc ca i-am votat pe acesti monstrii (PD+PNL)in ideea generala de a scapa de PSD.
          • +2 (2 voturi)    
            Si pdsr a facut nemaipomenit de bine (Marţi, 22 aprilie 2008, 13:00)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui lol

            In sectorul 5 avem de doua mandate primar pdsr. Si sectorul arata ca dupa razboi. E cel mai murdar sector din Bucuresti, plin de gropi pe strazile laterale, cu strazile de la periferie nepavate si cu scolile care nu sunt de interes ca vai de capul lor. In schimb avem blocuri pe jumatate boite, pavaje cu urme de vopsea, pomeni electorae permenente si vanghelioane. degeaba te dai rotund. Tu nu ai votat niciodata decat pdsr.
            • 0 (2 voturi)    
              Eu sper ... (Marţi, 22 aprilie 2008, 14:17)

              Gabriel T. [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

              Orice s-a intampla .... partidul comunist (PSD) nu il votez niciodata. Au murit oameni sa scapam de el si ... au facut ce au facut sa mai respire.

              Pacat de PNL (partid cu traditie) omorat de niste idioti ca Moliceanu si Patriciu
  • +4 (4 voturi)    
    cainii latra, tramvaiul ramane (Luni, 21 aprilie 2008, 22:44)

    tetelu urbanist [anonim]

    la fel caraiau pesedistii si pe vremea lui basescu, cand a refacut linia lui 41 si a izolat-o cu bare metalice pe toata lungimea, iar acum este cel mai folosit mijloc de transport de suprafata din bucuresti. sigur, mitrea nu a pus in viata lui piciorul intr-un tramvai.
    mi se pare o strategie foarte proasta sa te iei de ce a FACUT videanu, in loc sa ii reprosezi promisiunile pe care NU le-a pus in practica. asa nu faci decat sa le aduci aminte oamenilor ca totusi primarul asta a miscat ceva in anii astia in bucuresti.
    • 0 (0 voturi)    
      tetelu 41 x 2 (Marţi, 22 aprilie 2008, 9:44)

      andi [anonim] i-a raspuns lui tetelu urbanist

      Oare iti mai amintesti ca linia lui 41 abia fusese modernizata si ca avea deja bordura de aprox 30 cm, care o facea practic inabordabila de carutasii cu permis de Bucuresti? Nici macar nu avea nevoie de modernizare. Poate avea nevoie vreo firma de niscai lucrari noi, iar la noi cum absurdul e la moda s-a ales tocmai o linie proaspat modernizata.

      Numa bine si sa va conduca cine meritati!!!
      • +1 (1 vot)    
        pentru pesedeii de serviciu (Marţi, 22 aprilie 2008, 11:49)

        Adi [anonim] i-a raspuns lui andi

        mai rasfirati, baieti, mai rasfirati..
  • 0 (2 voturi)    
    Viena (Luni, 21 aprilie 2008, 23:22)

    Nautilus [anonim]

    1. Viena are o populatie apropiata de a Bucurestiului (in functie de cum se masoara "aria metropolitana") si o suprafata DUBLA;

    2. Traficul auto in Viena se desfasoara destul de usor fiindca orasul e construit ca o "panza de paianjen" si nu ca o "stea de mare" cum e Bucurestiul: exista 3 inele principale de circulatie (Ring, Gurtel si un alt lant de bulevarde in afara Gurtel-ului) taiate de bulevarde-raze, astfel incat nu trebuie sa traversezi centrul ca sa ajungi undeva. (A se retine ca nici la noi nu e complicat sa ajungi din Rahova in Timpuri Noi sau din Pantelimon in Obor, marea incercare demna de un Hercule e sa treci prin centru :)))

    3. Numarul de mijloace de transport in comun in Viena e foarte mare si numarul de vehicule pe fiecare traseu la fel (astepti tramvaiul 43 -al lor- si in 15min trec 3-4 tramvaie nu unul la o jumatate de ora)

    4. Biletele de tramvai austriece (care sunt SCUMPE) se pot folosi si pe metrou, autobuz, microbuz etc nu trebuie sa iei de fiecare data o cartela

    5. La "ei" se gaseste de fiecare data parcare daca stii unde sa cauti, desi e scumpa

    ~Nautilus
    • 0 (0 voturi)    
      adaugiri (Marţi, 22 aprilie 2008, 11:01)

      bufalo [anonim] i-a raspuns lui Nautilus

      1. mare adevar, pe de alta parte nici nu prea exista multe cladiri inalte de locuit ca la noi.

      2.ai omis sa spui ca sunt 2(DOUA) autostrazi care trec prin Viena.
      3.tramvaie,autobuze,U-bahn(metrou) Schnell Bahn(tren) care vin destul de des.
      4.abonamentele sunt chiar ieftine, ~ 50 euro pe luna pe toate liniile asta in conditiile in care salariul minim pe economie este de 800 euro.
      5.mare adevar ai grait - a se nota ca stii unde sa cauti inseamna ca ai alternativa de a parca in cladiri amanajate ca parcari daca nu gasesti pe strada.
  • 0 (0 voturi)    
    noi suntem diferiti :P (Luni, 21 aprilie 2008, 23:25)

    eu [anonim]

    spre deosebire de bucuresti in viena(data de ex. de catre videanu) exista afisaje in statii care spun in cate minute vine tramvaiul(de obicei sub 5) si care se mai si respecta.
    iar in zurich sau geneva si chiar si in viena nu e omorul de masini din bucuresti, lumea mai foloseste si bicicleta.
    PS diaconescu candideaza si mitrea ii face campanie, sau cum?
  • -4 (4 voturi)    
    Orban va castiga (Luni, 21 aprilie 2008, 23:26)

    Bianca85 [anonim]

    Din punctul meu de vedere vremea lui Videanu si a lui Mitrea a apus. Cred ca Bucurestiul are nevoie de un proiect de infrastructura mult mai viabil decat ce a propus Videanu...cu o bordura nu se face primavara! Salut initiavita Domnului Orban de imbunatatire a infrastructurii Capitalei!
    • +1 (1 vot)    
      se prea poate! (Marţi, 22 aprilie 2008, 10:26)

      Chiar cred... [anonim] i-a raspuns lui Bianca85

      Se prea poate! dar nu la alegerile astea!
      Sa fim seriosi! cat a fost ministru de transporturi n-a terminat 1 km de autostrada! si o sa vina sa astupe gropile din Bucuresti???? Sa fim seriosi!
      • 0 (0 voturi)    
        Bianca, pacat ca nu..... (Marţi, 22 aprilie 2008, 12:33)

        judex [anonim] i-a raspuns lui Chiar cred...

        ai vazut florile date de Orban si TNL-ii doamnelor din Bucuresti cum umpleau cosurile de gunoi pe o raza de 500 de metri !!!
    • +1 (1 vot)    
      Zic (Marţi, 22 aprilie 2008, 13:02)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Bianca85

      doar ca-i prea sensibil pentru Bucuresti. Daca mai loveste o fata pe trecerea de pietoni o sa izbucneasca in lacrimi si asta o sa-i bucure pe adversarii politici.
      E mai ferit daca nu iese, ce parere ai?
  • +1 (1 vot)    
    Ai uitat pesedistule... (Luni, 21 aprilie 2008, 23:59)

    Claude [anonim]

    cind oameni platiti pe voi rasturnau traverse de beton si movile de nisip pe linia de tramvai la inaugurarea lui 41, numai pentru faptul ca Basescu era Maestru de Ceremonii?
  • -2 (2 voturi)    
    Aspecte (Marţi, 22 aprilie 2008, 0:33)

    John [anonim]

    1. Videanu si-a rezolvat doar propriile afaceri in Bucuresti;
    2. Lucrarile facute au fost de mantuiala si au durat extrem de mult (Ex. de vreo 3 luni lucreaza unii la o groapa in mijlocul strazii aproape de Piata Victoriei, si sunt multe astfel de exemple);
    3. NU a creat parcuri (poate s-au amenajat vreo cateva, oricum foarte putine);
    4. Circulatia pe Prelungirea Ghencea este foarte dificila - nu ai masina, stai acasa sau mergi pe jos. Traficul e crunt la orice ora (ce sa vorbim de largirea soselei!!! are doar borduri, nu si trotuar!!);
    5. M-am saturat de scuze: nu poate sa faca pentru ca nu a avut consiliul general. Il are de un an si tot degeaba.
    6. Nu vreau sa imi cresc copilul intr/un astfel de oras. Imi pare rau ca nu e condus de bucuresteni.
    • +2 (2 voturi)    
      este parerea dumitale... (Marţi, 22 aprilie 2008, 6:45)

      judex [anonim] i-a raspuns lui John

      eu locuiesc pe un bulevard care, datorita lui Videanu, arata acum ca in Paris, Viena, etc. Sunt asfaltate si trotuarele, nu se mai fac balti cand ploua, s-au plantat platani, s-au facu treceri de pietoni si parcari civilizate...Tot noi suntem inca necivilizati si imputiti. Motociclistii trec cu peste 100 km/h si declanseaza tote alarmele la masini, continuam sa scuipam pe strada si sa aruncam gunoaie oriunde, numai in cosuri nu. Ce sa mai discutam ?!
      • -3 (3 voturi)    
        parerea ta judex... (Marţi, 22 aprilie 2008, 9:01)

        Amadeus [anonim] i-a raspuns lui judex

        ...nu face doi bani. John ti-a dat niste argumente f logice. Spune-ne si noua care e acel bulevard....
        Ma uit la Arcul de Triumf cat de imbecila este semaforizarea.....si nu se face nimik. Vad ca pe aici isi mai dau cu parerea niste ametiti despre cat de rau e PSD....de parca pana acuma PSD a fost la Primaria Capitalei. Baselu plangea ca nu are Consiliu si de aia nu face nimik. VREAU SOLUTII ....NU SCUZE.....scuze poate gasi si bunica de la tzara.
      • -1 (1 vot)    
        oau! (Marţi, 22 aprilie 2008, 12:33)

        Codruta [anonim] i-a raspuns lui judex

        Care-i "bulevardul" ala, musiu? Catargiu, eventual? Pai, ala era de calitatea asta inca de pe vremea lui Pache! :)))
  • +1 (1 vot)    
    Transport public (Marţi, 22 aprilie 2008, 1:13)

    Ioan [anonim]

    Pentru toti cei care au curiozitatea sa vada cum arata site-ul unei companii de transport public, dintr-o tara fost comunista, ii invit respectuos sa arunce o privire pe www.dpp.cz. Numai bine !
    • 0 (0 voturi)    
      Am vazut... (Marţi, 22 aprilie 2008, 8:23)

      DLM [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      Da, m-am uitat pe site-ul "ITB"-ului din Praga... E clar, logic si... putem sa facem si noi unul! Le scrieti dvs. candidatilor la postul de primar din Bucuresti? :D
  • +1 (1 vot)    
    PSD (Marţi, 22 aprilie 2008, 8:09)

    Vali Cel Batran [anonim]

    PSD. Acest partid al fostilor comunisti si oportunisti este cel mai mare pericol pentru bucuresteni si nu numai. Pe ce ma bazez? Pe faftul ca in timpul guvernarilor lor s-au intamplat cele mai mari nenorociri (mineriade, lupte interetnice ) si cele mai mari hotii ( Bancorex, Banca religiilor, FNI etc.) si cum lupul isi schimba parul dar naravul ba nici acesti oamenmi cu spirit ridicat de haita flamanda nu se vor opri. Acest Mitrea (Cocor) in loc sa stea in banca acuzatilor si sa raspunda pentru prostiile facute in mandatul sau se ascunde asemeni sefului sau in umbra unei imunitati asigurate de haita si vine la Tv in Talk-Show-uri sa dea indicatii si calificative. Tampenie a fost faptul ca un sofer incult ca el a ajuns ministru, nu ca se construieste un mijloc de transport intr-un Bucuresti sufocat.
  • 0 (0 voturi)    
    Neamul lui manivela e mai destept cand tace! (Marţi, 22 aprilie 2008, 8:17)

    martin [anonim]

    Miron Mitrea are o infatisare destul de impunatoare si desi este limpede ca a profitat bine de oportunitati,desigur ilegale ,face o impresie mai buna decat de exemplu Pacuraru, cand se cere avizul de a fi cercetati de DNA.
    Aceasta impresie inceteaza brusc cand deschide gura si spune numai enormitati, din care retin din discutia lui Videanu de ieri de la Antena 3 (!) una colosala. Domnul ex-ministru al Transporturilor pur si simplu habar nu are, desi Metrorex-ul era in subordinea lui, ca la Obor se face doar o complicata operatie de mutare a unor linii de tramvai, iar tramvaiul (linia 34) a circulat continuu deasupra metroului. Domnul Mitrea nu a circulat niciodata cu metroul si tramvaiul, el a mers pana in 90 cu basculanta, iar dupa 90 numai cu limuzinele sindicaliste si apoi PDSR-iste. Asa ca de unde sa stie saracul !
    Videanu in mod evident stie si a si facut extrem de multe pentru Bucuresti, dar ofensiva mediatica avand in frunte in special Antenele, i-au daunat ca imagine, dar si mai mult dauneaza bucurestenilor, care il vor regreta !
  • 0 (0 voturi)    
    Mitrea e tendentios (Marţi, 22 aprilie 2008, 9:04)

    andi [anonim]

    Mi-e greu sa cred ca domnul Mitrea nu a calcat niciodata pe la Bruxelles si foarte usor de asemenea ca, daca a fost macar pentru o cafea la Institutiile euopene, nu a incercat niciodata sa se plimbe in acest oras si cu transportul in comun.
    Aici liniile de tramvai sunt amplasate deasupra celor de metrou si ambele sunt subterane in cea mai mare parte, in special in zona centrala.
    In Bucuresti circulatia este la fel precum politica damboviteana: VARZA; in primul rand datorita cresterii parcului auto si in al doilea rand inexistentei unei strategii coerente de fluidizare altundeva decat pe hartie.
    Nu-mi amintesc vreo imbunatatire majora in transporturile romanesti in perioada ministeriatului domniei sale.
    PSD este in primul rand partidul caruia ii datoram intarzierea intrarii in UE prin politica gaunoasa dusa in vremurile in care domnul Iliescu era tatucul autohton, iar domnul Mitrea nu era decat un sofer ajuns mare lider sindical.
    In al doilea rand PSD-ului i se datoreaza cangrena mancatoriei ulterioare existenta la nivel local.
    Niste studii model Stefan Gheorghiu si propteaua politica de care a beneficiat si care l-a propulsat in viata politica nu-l transforma pe domnul Mitrea in mare strateg politic si nicidecum al transporturilor.
  • +2 (2 voturi)    
    Transport in comun (Marţi, 22 aprilie 2008, 9:19)

    b09d4n [utilizator]

    De la inceputul anului am renuntat la masina. O las parcata in spatele blocului si nu o folosesc decat in week end pentru cumparaturi de la Ikea sau alte magazine mari din afara orasului.

    Va pot impartasi observatiile mele de proaspat utilizator de transport in comun:

    1. Traseul zilnic spre serviciu este Piata Muncii - Pipera, unde ne asteapta autobuzul companiei pentru a ne duce la serviciu undeva dupa calea ferata.

    2. Metroul este acceptabil. Adevarul este ca sunt pe peron la ora 6:40. Stiu ca mai tarziu se aglomereaza un pic, insa am mers si la ora 8:00 si nu e imposibil.

    3. De la inceputul anului si pana acum am citit cateva carti bune... Nu mai citisem o carte de nu mai stiu cand. Daca ma deranjeaza zgomotul, de orice natura, pun castile pe urechi.

    4. Sunt mult mai relaxat decat la volan. M-am saturat de sicanele din trafic sau de ambuteiajele care ma descumpaneau in eventualitatea in care doream seara sa merg prin oras. Acum cobor oriunde si nu mai refuz nici o invitatie in oras.

    5. Mi-am luat un rucsac mai incapator cu care sa-mi car laptopul si sa am mereu la mine tot ce am nevoie. Un polar pentru frigul din metrou, castile, cartea...

    6. Daca am drum in Ghencea (la Home Design Mall spre exemplu) cobor la Crangasi si iau tramvaiul 41. Imi place tramvaiul 41 pentru ca vin foarte multe la intervale foarte scurte. Daca este unul prea aglomerat astept sa vina urmatorul.

    7. Metroul vine foarte des. Am vazut si situatii in care disperati nu lasau sa se inchida usa dar nu incapeau nici ei... desi la statia de amplificare se anunta ca urmatorul tren este venit, dar nu poate intra in statie pentru ca nu poate pleca cel care e acum in statie. S-a intamplat asta pe la Unirii pe la 8:00... L-am intrebat pe cetatean de ce nu coboara si de ce nu lasa sa plece trenul... iar raspunsul a fost o injuratura. Era un "domn" la cravata. Mi-ar place sa cred ca folosea metroul ocazional si ca o sa se intoarca la masina lui inapoi in jungla de pe sosea.
  • +1 (1 vot)    
    bulevarde (Marţi, 22 aprilie 2008, 9:22)

    Gabriel [anonim]

    pt orice primar care o sa vina :
    - pentru zona de vest -sud vest a capitalei ( sect6 dr taberei - militari) - incepeti strapunderea A1 - splaiul independentei -> in zona de legatura cu podul ciurel - e nevoie de o alternativa de iesire din aceste cartiere in zona de nord a capitalei - str Virtutii nu face fata traficului ( intersectia cu uverturii e total necorespunzatoare - > de dimineatza de la ora 5 traficul este f aglomerat, iar dupa ora 7 intersectia respectiva este tot timpul blocata ( chiar daca pasajul lujerului si uverturii au prioritate - breteaua dinspre Maniu ( are cedeaza trecerea) face legea in zona -> intrebati si RATB-ul ( cat se chinuie un tramvai ca sa treaca de acesta intersectie)
    • 0 (0 voturi)    
      pasaj+trebuie largita la 3 benzi pe sens (Marţi, 22 aprilie 2008, 13:14)

      urgent [anonim] i-a raspuns lui Gabriel

      -trebuie facut urgent in primul rand pasaj peste str. Virtutii dinspre Spl Ind si largita strada Virtutii la 3 benzi pe sens ca sa poata prelua Drumul Taberei si Militari
      - Podul Grand pe 3 benzi
      -apoi strapungeri mai multe: cea de sus + Calea Giulesti spre centura
      -urgent centura tip autostrada
  • 0 (0 voturi)    
    comparatie absurda (Marţi, 22 aprilie 2008, 9:30)

    din copenhaga [anonim]

    in copenhaga sant duble preturile la masini normale , iar la un mercedes de 50000 , pret CIF, ajunge la 150 000. dar nu asta e problema .
    lipsa pistelor de biciclete face imposibila stimularea traficului cu aceasta. moarte sigura scrie pe tine sa te incumeti sa mergi in centrul bucurestiului pe bicicleta .
    pentru bucuresti e f.f. bun tramvaiul.macar de i s/ar acorda invistitii pe masura importantei. pe care o are . la ce densitate loc/km.p e in bucuresti si la densitate e in orasele mai jos mentionate ...............penibila discutia .
  • 0 (0 voturi)    
    SA NE FACEM CA LUCRAM.....RUSINE! (Marţi, 22 aprilie 2008, 10:03)

    anonim [anonim]

    Astept inaugurarea de pe 28 mai:)))) parca si vad, treaba facuta de mantuiala numai pt ca vine Videanu sa inaugureze lucrarile.Pe Mosilor ati lasat aleile neterminate, ati spart asfaltul si ati lasat gropile, de dragul inaugurarii, acum spargeti acelasi asfalt, care are cateva luni, ca sa ce? si pe banii cui? Sunteti niste incompetenti amandoi, degeaba va bateti cu pumnul in piept. Ce ai facut draga Mitrea cand ai fost ministru la Transporturi?Cat ai furat mai exact?Videanu are un tupeu fantastic dupa ce a inceput lucrari in tot Bucurestiul si nu a facut una ca lumea, in fiecare zi sunt nevoita sa merg prin mizeria de la Obor doar de dragul bordurilor lui Videanu, toate trotuarele sunt distruse si m-am saturat de ingamfarea si infatuarea voastra.
    Nu ati facut nimic si nu veti face, toti sunteti la fel indiferent cine va veni, furati ce a mai ramas de furat si sa va voteze fraierii care mai cred in vise!
  • 0 (0 voturi)    
    "Tampenia" este alta... (Marţi, 22 aprilie 2008, 10:08)

    Ando [anonim]

    De fapt "tampenia" de la pasajul Bucur-Obor consta
    in solutia finala : estacada tramvaiului 34 se va intersecta cu fluxul auto + tramvaiul 21 de pe axa Mosilor -Colentina !!!
    Daca tot s-au cheltuit o gramada de bani, daca tot
    s-a produs acest disconfort de nedescris, de ce
    nu s-a adoptat solutia ca estacada tramvaiului 34 sa treaca peste intersectie...
    Practic, se castiga o banda auto pe bretelele laterale
    de sus ale pasajului....
    Prea putin pt. deranjul enorm ...
    In max. 2 ani , zona va fi din nou gatuita dpdv al transportului.
    Si inca un aspect "cules" de pe panourile din jurul
    santierului Bucur -Obor:
    - data inceperii lucrarilor 14.09.2007
    ( de fapt, lucrarile au inceput de prin iunie 2007)
    -data finalizarii : 14.01.2010
    -DATA punerii in functiune: 31.05.08
    ( in avans cu 20 de luni - scris cu ROSU !!!)

    E clar ca se apropie alegerile dar chiar
    nu se inreaba nimeni de unde decalajul asta de
    20 de luni ???
    Unde suntem "trasi in piept "???
    • 0 (0 voturi)    
      Ai gresit (Marţi, 22 aprilie 2008, 12:19)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Ando

      "nu s-a adoptat solutia ca estacada tramvaiului 34 sa treaca peste intersectie..."
      "Practic, se castiga o banda auto pe bretelele laterale de sus ale pasajului...."
      Asta se face. Tramvaiul va trece pe mijlocul intersectiei. Deci benzile laterale se vor castiga. Plus ca s-e mai micsoreaza si trotuarele/se amenajeaza locuri de parcare deci putem spera ca vor fi 2 benzi libere pe bretelele laterale.
      Nu se putea trece linia de tramvai peste intersectie. Gandeste-te cat de inalt e spatiul prin pasajul existent. Trebuia ca pe toata latimea intersectiei partea inferioara a structurii sa fie undeva la 4-5 m. Deci cu toata structura se ajungea probabil la 7-8 m deasupra intersectiei. Asta implica cel putin 2 probleme:
      1) Unghiul pantei de urcare/coborare (banuiesc ca tramvaiele astea au si ele niste limite, nu sunt Jeepane sa urce la 35%, iar la o panta de 35% nu cred ca le tin franele :D)
      2) Greutatea intregii structuri (care ar fi fost peste statia de metrou Bucur Obor.)

      Probabil s-ar fi putut face ce zici tu, dar in 3-4 ani, cu circulatia deviata pe alte strazi, refacut tot pasajul, si cel existent cu parcare, si statia de metrou, ceea ce ar fi adus si mai mult haos/injuraturi/nemultumiri. Iar daca se inhamau la o treaba din asta de x ani eu de ex as fi latit pasajul existent si as fi bagat tramvaiul prin el, cu linie de tren sa nu poata nimeni s-o mai foloseasca, asa cum exista cel putin alte 3 pasaje (Marasesti, Victoriei, Lujerului).
  • +1 (1 vot)    
    Tampenie !!! (Marţi, 22 aprilie 2008, 10:13)

    Transilvanian man [anonim]

    TAMPENIE ESTE CA VOI MAI EXISTATI .Speram insa ca alegerile locale si cele parlamentare sa va 'curete' de pe scena politica pt ca sa nu mai fie nevoie ca DNA sa ceara voie gunoailor de la pnl si celor 322 avize ca sa va ancheteze pt JAFURILE EVIDENTE pe care le-ati facut!!!Nu pot sa cred ca in secolul 21 intr-o tara asa zis Europeana eu pot fi anchetat de orice organ al statului iar tovarasii din parlament pot sa faca ORICE fara frica ca ar putea plati .EI SUNT MAI CETATENI DECAT MINE SI DECAT VOI ?Se pare ca DA
  • 0 (0 voturi)    
    bla (Marţi, 22 aprilie 2008, 10:26)

    sss [anonim]

    "Este o tampenie sa pui tramvai peste metrou cum este la Obor. Nu este o tara in Europa sau in lume in care sa fie asa ceva".
    De ce oare mentalitatea asta a domnului Miron Mitrea, oare tot ce fac tarile europene trebuie sa fem si noi ???
    • 0 (0 voturi)    
      te contrazic (Marţi, 22 aprilie 2008, 11:14)

      eu [anonim] i-a raspuns lui sss

      In Viena ca tot se discuta mai sus exista U6 care este teoretic metrou dar e tramvai doata ziua care circula pe pasarele suspendate,pe liniide metrou si pe sub pamant deci exista lucrusi asemanatoare.
      • 0 (0 voturi)    
        nu aste e problema (Marţi, 22 aprilie 2008, 16:57)

        corbul [anonim] i-a raspuns lui eu

        Ca exista metrou care circula si la suprafata si subteran, sau ca acesta e mai mult tramvai decat metrou. E vorba strict de eficienta. In ce tara ai in subteran metrou, si pe EXACTacelasi traseu ai la suprafata tramvai, si colac peste pupza pe mare parte din traseu si autobuz???
    • 0 (0 voturi)    
      de fapt nu pe tine (Marţi, 22 aprilie 2008, 11:15)

      eu [anonim] i-a raspuns lui sss

      de fapt il contrazic pe domnul Mitra pentru ca am vazut ulterior ca il citai.
      oricum mi se pare ca nu a argumentat convingator de ce i se pare tampenie,poate ca profesionist poate da niste argumente care ne vor convinge.
  • +1 (1 vot)    
    transportul in comun (Marţi, 22 aprilie 2008, 11:05)

    don green [anonim]

    Subscriu la ceea ce a spus si b09d4n.
    Cu un transport in comun curat, civilizat multi oameni ar renunta la masina personala si poate vom ajunge si noi sa ne comparam cu Viena.
    Mersul cu bicicleta din pacate nu este o solutie deocamdata in Bucuresti. In afara ca in orice clipa poate sa te calce vreun sofer grabit, aerul pe care il respiri pedaland pe langa atatea masini numai sanatos nu este.
    • 0 (0 voturi)    
      si in plus (Marţi, 22 aprilie 2008, 11:29)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui don green

      Nu uita de caini, de scuteristii care se cred zmei si de toti adormitii care traverseaza aiurea de dupa masinile parcate.
  • -1 (1 vot)    
    Rusine! (Marţi, 22 aprilie 2008, 11:36)

    Elena [anonim]

    Amandoi se fac ca le pasa si ca stiu despre ce vorbesc. Unul a fost primar 4 ani si nu a facut nimic, iar altul a fost ministrul transporturilor...degeaba. Iar acum se dau specialisti. Rusine! Cine credeti ca mai asteapta o solutie de la voi?
    • -1 (1 vot)    
      Corect (Marţi, 22 aprilie 2008, 12:20)

      Un Bucurestean [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Are dreptate elena! Cine crede ca uni sau altii sunt mai buni si ca PSD-ul sau nu stiu ce alt partid e de vina este foarte prost si naiv!

      In romania nu exista partide toti au o singura orintare politica! Intreseul personal!

      Gandirea lor este simpla si cumva de inteles: sa faci proiecte de infrastructura si sitematizare urbanistica dureaza 10-15 ani si ei se gandesc ca oricum prin ce metode a ajuns el la primarie vine altul sa-l dea jos in 6 luni deci profit acum de tot ce pot fara nici un dumnezeu si mai vedem noi dupa!
  • +1 (1 vot)    
    tampeniile sunt facute de.... (Marţi, 22 aprilie 2008, 12:25)

    adnda21 [anonim]

    Tampeniile sunt facute de oamenii specializati in domeniu care au mintea scurta!!! Domle Mitrea in loc sa-l judecati acum pe Videanu, care este la capat de drum mai bine stati in banca dvs ca si pana acum si poate....mai faceti ceva cu minerii aia !!! Peste noapte are si Domn Mitrea pretentii de primar....
  • +1 (1 vot)    
    Cascati ochii! (Marţi, 22 aprilie 2008, 13:02)

    armonia [anonim]

    Videanu a fost primar 3 ani. A fost ales in mai 2005. A facut in 3 ani mai mult decit Basescu in 4. Asta cu un guvern ostil, care i-a luat din atributii si din fonduri.
    De ce nici un guvern nu a ajutat Capitala? Dimpotriva, au bagat in roate cite bete au putut. Acum vreti sa votati primarii PSD, care au facut tot ce-au putut sa blocheze dezvoltarea Buurestiului?
    Saracan de voi!
    • 0 (0 voturi)    
      vai de noi... (Marţi, 22 aprilie 2008, 13:35)

      radu [anonim] i-a raspuns lui armonia

      Daca as putea, as pune poze cum a reabilitat EuroConstruct Trading 98 sau cum s-or chema astia de la Golden Blitz, soseaua Oltenitei. Cam 9 luni au sapat pana 1.5 m in sosea si acum sunt cateva gropi (datorate tasarii insuficiente a caii de rulare) care rivalizeaza cu sapaturile initiale.
      Asta e infrastructura pe care au facut-o.
      Sau tot pe Oltenitei au turnat beton, apoi asfalt si acum au inceput sa sape santuri pt ca nu au alimentat cu energie statiile de tramvai, care sunt lungi de 50 mm cu borduri de jumate de metru inaltime!
      Dar ce stii tu, tu ai sarcina sa aduci Armonia in Videanu PDL. Tu aduci si eu imi mi bag ......
      • 0 (0 voturi)    
        eroare (Marţi, 22 aprilie 2008, 14:41)

        radu [anonim] i-a raspuns lui radu

        statiile de tramvai sunt lungi de 50 m nu 50 mm
    • 0 (0 voturi)    
      nimic nou.. (Marţi, 22 aprilie 2008, 16:45)

      Ay [anonim] i-a raspuns lui armonia

      Guvern ostil? Crezi ca a fost mai ostil decat guvernul Nastase pe vremea lui Basescu?
  • +1 (1 vot)    
    Primarii pdsr (Marţi, 22 aprilie 2008, 13:07)

    Un roman anonim [anonim]

    Mai bine ne spune d-l Mitrea despre marile realizari ale primarilor pdsr dintre care cel mai reprezentativ e Marean care este si care a reusit in doua mandate sa faca din sectorul 5 cel mai distrus sector din Bucuresti.
  • +1 (1 vot)    
    e un cerc vicios (Marţi, 22 aprilie 2008, 13:08)

    gelu [anonim]

    cand politia isi va face datoria, si oamenii care nu au unde sa parcheze vor renunta la mashina. E un cerc vicios aici. Eu am vazut in franta cum se dau amenzile:zeci de masini cu amenda in geam.Nu conteaza ca n-ai unde sa parchezi sau alte motive.Ai gresit platesti si restul te priveste. Cand fiecare ne vom face datoria la locul de munca atunci o sa fie mai bine.
    • 0 (0 voturi)    
      Ce ai vazut la Paris nu sunt amenzi. (Marţi, 22 aprilie 2008, 13:49)

      Un tanar de stanga [anonim] i-a raspuns lui gelu

      Hirtiile pe care le pun persoane in uniforma (ce seamna cu politistii) sunt din partea primariei care pun factura cu costul parcarii (acolo unde nu sunt automate) pe care le platesti apoi cu cardul sau pe internet.
  • 0 (0 voturi)    
    :D (Marţi, 22 aprilie 2008, 13:40)

    Nautilus [anonim]

    Cu putini ani in urma, doar vreo 20, cand in orice mijloc de transport in comun era bataia pestelui (acrobatii pe scari, iesit pe geam, sacose pe interval etc) publicul scrasnea de cate ori avea ocazia: "ia-ti, ba, masina mica!" - acum au schimbat un pic discursul: "ia-ti bicicleta sau mergi pe jos!" :))))

    ~Nautilus
  • +1 (1 vot)    
    Vai de capul metroului si al lui Manivela (Marţi, 22 aprilie 2008, 13:46)

    Un tanar de stanga [anonim]

    1
    Dau o sticla de bere oricui imi gaseste in Paris un loc in care distanta pina la statia de metrou cea mai apropiata este mai mare de 500 m !
    Biletul este 1,1 Euro si poti ajunge in absolut orice loc doresti in maxim 40 minute schimbind maxim un metrou.

    2
    Circulatia cu masina e mai simpla la Paris decit la Cluj sau Bucuresti. Ei au multe sensuri unice. Din pacate Bucurestiul este astfel facut incit nu poti sa faci sensuri unice coerente.
  • 0 (0 voturi)    
    PSD-ul a ramas in comunism (Marţi, 22 aprilie 2008, 15:00)

    mihu [anonim]

    Domnul mitrea e cu capul in magarii PSD-iste si nu prea vede realitatea din jur. E foarte bine ca se modifica traseul tramvaiului pentru circulatia Auto din pasaj si deasupra. Metroul n-are vreo legatura cu tramvaiul asa ca nu e nici o problema .
  • 0 (0 voturi)    
    tramvai peste metrou (Marţi, 22 aprilie 2008, 15:24)

    George i [anonim]

    Domnule Mitrea spunea-ti aseara ca nu exista tramvai peste metrou. Ati fost vreodata in capitala Austriei la Viena. Acolo exista tramvai peste metrou. Acolo la tramvai ii zice SchenllBahn. in citeva locuri din Viena trece tramvaiul peste metrou. Unul dintre ele este cind te duci spre cel mai mare mall din Europa SCS, cam pe la jumatatea drumuli dintre SCS si opera. Ce bine ar fi sa avem si noi infrastructura rutiera a Austriei, tramvaiul intra pe linia de metrou si invers , citeodata si la tren, si statiile sint scurte. Asa ca vrem sa circulam civilizat ca acolo si sa nu mai asteptam in masina 2 ore facind de acasa la serviciu. Ne-am saturat. D-nul Videanu a inceput reabilitarea, ar trebui instituite si sensuri unice la autoturisme si vehiculele grele sa nu mai aibe acces prin capitala
    • 0 (0 voturi)    
      diferenta mare (Marţi, 22 aprilie 2008, 17:03)

      corbul [anonim] i-a raspuns lui George i

      intre cateva locuri si jumate de linie de metrou - vezi Dristor gara de nord
  • 0 (0 voturi)    
    atunci sa il punem pe dedesubt (Marţi, 22 aprilie 2008, 17:15)

    cthulhu [anonim]

    daca "Este o tampenie sa pui tramvai peste metrou la Obor", atunci sa punem tramvaiu pe dedesubt.

    parerea mea !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Videanu si Mitrea (Miercuri, 23 aprilie 2008, 14:05)

    Dan [anonim]

    Videanu, Guse, Mitrea, Oprescu, Blaga... toti o apa si-un pamant.
    Niste lichele, politruci.
    La groapa de gunoi cu voi toti!
    Hoooooo!!!!
    Da eu cu cine votez?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by