Vasile Blaga nu vrea "atacuri marlanesti", vrea parcuri, parcari si "o interfata noua intre primarie si locuitorii capitalei"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 22 aprilie 2008, 23:03 Revista Presei | Radio TV


Vasile Blaga spune "Vorbe Grele"
Foto: Antena 2
Invitatul lui Victor Ciutacu la emisiunea "Vorbe Grele" (Antena 2), candidatul PD-L pentru scaunul de primar general al Bucurestiului, Vasile Blaga si-a prezentat o parte din planurile sale in caz ca va fi ales edilul capitalei.

"Sper sa se elimine atacurile marlanesti si sa se puna accent, asa cum zicea si Cristian Diaconescu, pe ceea ce spune si propune fiecare candidat. Eu voi duce o campanie pozitiva in care sa-mi evidentiez clar mesajele", a mentionat Blaga.

Candidatul PD-L a tinut sa precizeze ca se va ocupa de problema parcarilor in capitala prin infiintarea unei administratii care sa gestioneze eficient toate parcarile si sa sporeasca constructia altor noi parcari.

Referitor la parcurile din capitala, Vasile Blaga a declarat ca doreste sa abordeze problema din doua directii, o data prin "o administrare riguroasa a spatiilor verzi deja existente" si apoi prin "extinderea acestor spatii", mentionand ca "in Bucuresti sunt 16 metri patrati de spatiu verde pe cap de locuitor", prea putin pentru o capitala europeana.

"Doresc ca in 3 luni sa infiintez un birou de relatii cu publicul la Primaria Generala, iar in 6 luni sa fac la fel in toate primariile de sector. Doresc o interfata noua intre primarie si locuitorii capitalei", a declarat in final Vasile Blaga.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6906 vizualizari

  • -2 (6 voturi)    
    vai,mi-e rau...nea bleaga vrea parcuri... (Miercuri, 23 aprilie 2008, 0:01)

    kimus [anonim]

    nu contravine cumva cu interesele lui cocoshel si ale lui domnu' base?sa ne lase bleaga, nu vrea niciun parc,vrea doar noi locuri de parcare si trotuare ca sa continue ce a inceput videanu cu bordurile.
  • -1 (7 voturi)    
    Salutari de la amicu' Constanda (Miercuri, 23 aprilie 2008, 0:24)

    verde_crud [anonim]

    D-le Blaga, aveti un coleg de partid, in persoana d-lui Videanu, care nu prea va impartaseste convingerile verzi. De ce v-am crede pe dumneavoastra? Amicul Constanda, va saluta si va face cu ochiul. Sunt multi care au adoptat discursul ecologist, dar putini au facut ceva semnificativ in aceasta directie. Mai invatati de la adevaratii verzi Chiliman si Negoita (chiar si Vanghelie s-a luptat pentru salvarea parcului Bordei de interesele PD-L-iste). D-voastra unde erati?
    • +4 (6 voturi)    
      haida de (Miercuri, 23 aprilie 2008, 7:40)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui verde_crud

      Las-o mai moale cu Paranghelie! S-a luptat pentru campanie electorala permanenta. Singurul lui interes este sa se eternizeze la primaria sectorului 5 si sa scata bani. Daca era interesat de ecologie nu strica si refacea parcul Sebastian de cateva ori ci facea parcvuri noi de care sectorul are imperioasa nevoie. Ori esti pdesrist ori habar n-ai de realitatea sectorului 5, cel mai obidit sector din Bucuresti.
  • +2 (2 voturi)    
    bun baiat (Miercuri, 23 aprilie 2008, 0:50)

    razvan [anonim]

    bun si asta. Sa faca un birou de relatii cu clientii. pentru? pentru a mai sta de-o trancaneala cu unii si cu altii? dar fapte nu avem? si TOTUSI, de metrou nu vorbeste chiar nimeni? bai nene, orice capitala are un metrou bine pus la punct care incurajeaza mersul cu mijloacele publice. nu e posibil asa ceva, chiar e rea vointa in capitala asta? sau prostie?foarte multi ar renunta la masini pentru metro, chiar foarte multi. si n-ar mai fi nevoie de parcari, supra-traversari, poduri, etc...s-ar reduce si poluarea si asa s-ar incuraja si mersul cu bicibleta...dar asa, cine merge cu bicicleta prin nebunia asta de aglomeratie? faceti bai nene inca 3-4-5 linii mari de metru, cel putin...e costisitor, dar si efectul e pe masura...dar ce sa stie ei cum e in alte capitale? pleaca tot timpul in vizite "de lucru" cu avionul si limuzina, de unde sa stie ce retele bine dezvoltate au alte orase? va dau un sfat, cititorilor, mergeti la bruxelles si veti respira un aer mai bun ca la munte la noi ca sa exagerez un pic...si capitala UE nu are un metro asa de complex ca cel al londrei sau parisului,e un oras mult mai mic. e cat un sfert de bucuresti si are metrou cum n-avem noi tramvaie,,,asta e, suntem atat de prosti incat nici sa copiem de la altii nu putem...incompetenta este un cuvant prea bland, dar nu-mi permit nici macar sa injur, m-as injosi pe mine "insami". sau ce? inca nu e vreo firma in romania a vreunui smecher care sa poata face astfel de lucrari subterane? si sunteti nevoiti sa luati o firma de afara si voua nu va iese nimic? cred ca ar fi o exceptie sa accept licitatii date pe sub mana cui vreti voi, dar sa vad si eu un metrou in care sa pot travesa bucurestiul in 20 min - jumatate de ora. Garantez ca s-ar reduce mult traficul si am avea un aer de respirat mult mai bun daca am avea metrou. Poluarea asta ne mananc ani buni din viata. Dar cui garantez eu pana la urma? conteaza ce spun? citeste cineva? nu-mi raspundeti, cunosc raspunsul...
    • +1 (1 vot)    
      de acord cu tine (Miercuri, 23 aprilie 2008, 7:20)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui razvan

      pana la partea cu "foarte multi ar renunta la masini pentru metro". Pai cand romanul pune mana pe bani, ce-si cumpara prima oara? Nu cumva o masina ultimul racnet ca sa vada vecinu'?
      • 0 (0 voturi)    
        asa e, dar... (Miercuri, 23 aprilie 2008, 16:17)

        ipse [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

        daca masina circula rar si sta in parcarea de resedinta, vecinul o vede mai des si se oftica mai mult, nu?
    • +2 (4 voturi)    
      metroul este la orban, nu la videanu (Miercuri, 23 aprilie 2008, 7:52)

      irina [anonim] i-a raspuns lui razvan

      vezi ca metroul este la Ministerul Transporturilor si nu la Primarie. Au fost citeva incercari de a transfera Metroul la Primarie dar cind a venit Orban (marele "prieten" al lui Videanu) au murit bunele intentii. Mai informeaza-te inainte de a porni la lupta, altfel, intr-adevar, te zbati degeaba.
    • 0 (0 voturi)    
      prea bun, chiar (Miercuri, 23 aprilie 2008, 8:37)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui razvan

      corect, razvan. este absolut gretos ceea ce se intimpla cu oamenii astia. ei nu-si dau seama nici acum ca masa de fraieri care sa-i voteze cu ochii inchisi s-a redus dramatic. aseara as fi dat jumatate de salariu (ceea ce nu e putin!) ca sa am o alternativa la drumul cu masina de la munca pina acasa. lucrez chiar in centrul capitalei, sint 4 km pina in fata blocului, dar am facut o ora si jumatate, cu fente pe stradute, iar la un moment dat am lasat masina la un km de casa si am plecat pe jos, mai ales ca oricum n-aveam unde s-o parchez, chiar daca ajungeam cu bine la destinatie. culmea e ca din cauza aglomeratiei prefer sa merg la munca dimineata devreme si sa ma intorc acasa noaptea tirziu, lucru care m-a ajutat, in sensul ca am muncit mai mult. nefiind obisnuit, deci, cu aglomeratia, m-am enervat cumplit, imi venea sa urlu, imi imaginam revolte ca-n filme, cu primarul primind suturi in cur de la fiecare nemultumit, dar cind am vazut in jur numai blazati, oameni obisnuiti, probabil, cu drumul de doua-trei ore la/de la birou, mi-a trecut. evident, vor sari acum demagogii cu textul "da mergi, ba, snobule, cu tramvaiu! si cu metrou'!" - as merge, cu siguranta, dar n-avem nici una, nici alta. in minutele de incremeneala in trafic n-am vazut decit un autobuz gifiind, cu esapamentul foarte generos, si nici urma de tramvai. pe la 12 m-am dus sa-mi recuperez masina, dar am preferat pina la urma s-o las acolo, ca alte locuri n-am vazut, nu exista nimic liber. acest drum pe jos, la 12 noaptea, a fost el insusi o aventura, ca nu exista lumina pe strazi, trotuare de asemenea, canalizare din parti, in schimb avem gropi si multa, multa apa, plus cretini care merg cu suta prin balti. asa ca la revedere, primare draga, la revedere, candidati, mergeti la alta masa daca vreti voturi.
      noi ne vede de ale noastre, muncim, ne agitam, iar o luna pe an (doamne ajuta!) mergem sa cheltuim banii la altii, ca la metroul din bucale ma ratecesc iar la lisabona sau viena il inteleg in 10 secund
      • +2 (2 voturi)    
        mergi pe jos! (Miercuri, 23 aprilie 2008, 11:51)

        Phane [anonim] i-a raspuns lui anonim

        La doar 4 km, se merita sa mergi pe jos la servici. Ceea ce fac si eu.

        Avantaje:
        - dureaza cam 40 de minute, deci jumatate din durata drumului cu masina
        - durata e certa, adica stii ca daca pleci cu 40 de minute inainte ajungi la fix ... cu masina nu stii niciodata, poate fi orice durata intre 15 si 120 de minute
        - e bine pentru sanatate
        - e mai ieftin (nu mai dai banii pe benzina)
        - nu te mai enerveaza nesimtitii din trafic, faptul ca nu gasesti loc de parcare ...
        - ai mai mult timp sa te uiti la gagici pe strada

        Dezavantaje:
        - cand ploua te-ai scos ...
        • +1 (1 vot)    
          mai bine cu bicicleta! (Miercuri, 23 aprilie 2008, 12:22)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui Phane

          ha, ha, da, nea phane, stiu ca e bun mersul pe jos, il practic cit de des pot, plus alergatul. dar, cum ziceam, (in general) plec devreme si (mereu) ma intorc tirziu, deci vin cam rupt, plus ca sint restant cu somnul de ani buni si uneori abia astept sa pun cornu-n perna. ma rog, asta nu-i problema primarului si a primariei. iata, totusi, un exemplu de problema care priveste autoritatile: nu vreau sa merg pe jos fiindca atunci realizez mai abitir ca platesc impozite si platesc degeaba - la un drum pe jos de la mine pina la treaba as inghiti in sac de praf, m-ar fugari un batalion de ciini si as risca sa-mi rup oasele intr-un miliard de gropi - asta, bineinteles, si din cauza ca-s atent la gagici. am mai stat la 4 km de birou, p-aia i-am parcurs si pe jos. dar da, o sa fac un exercitiu si aici. sau o sa-mi iau o bicicleta, mai bine. totusi, parca nu mai sint asa sigur ca-s doar 4 km...
  • +1 (5 voturi)    
    un program de bun simt si realizabil (Miercuri, 23 aprilie 2008, 6:53)

    judex [anonim]

    Cui nu-iconvine, are de unde sa aleaga: golanasul mistocar Oprescu, Orban, care a fost viceprimar, Codrin Stefanescu si Pavelescu, Gusa, care are o imaginatie foarte bogata, Diaconescu, care a gresit usa.....
    Daca nu vreti un primar care se tine de cuvant cand promite ceva, aveti alte alternative. Asa facem de 18 ani si tot luam plasa. Refuzam, pur si simplu, sa ne desteptam.
  • 0 (2 voturi)    
    Penibilul de Ciutacu (Miercuri, 23 aprilie 2008, 7:22)

    mihai [anonim]

    Asemenea personaj ca tonomatul Ciutacu nu are ce cauta in fata micului ecran. El ia bani pentru improsca pe oricine cu noroi, indiferent daca merita sau nu.
    Problema nu e Blaga ci antenistii lui Felix, care se dau acum pe langa PSD sa ramana pe scena politica.... Asta trebuie analizat si nu promisiunile electorale care NIMENI nu le va indeplini, indiferent cine ar candida .....
    • +1 (3 voturi)    
      eu nu ma uit pe Antene.... (Miercuri, 23 aprilie 2008, 8:21)

      judex [anonim] i-a raspuns lui mihai

      si ma simt excelent.
    • +2 (2 voturi)    
      Oprescu.... (Miercuri, 23 aprilie 2008, 9:28)

      judex [anonim] i-a raspuns lui mihai

      reprezinta aripa nereformatoare si comunista din PSD, condusa de Ion Iliescu. Se incearca, evident, o manarie marca Iliescu. A tras toti banii in spitalul sau, restul spitalelor ramanand niste ruine, halal manager ! Normal ca Antenele ii iau apararea si ii fac reclama. Iar Ciutacu este un tonomat jalnic si desuet. Problema lor este, insa, cine mai este asa de idiot sa-i mai si creada ?!
      • 0 (0 voturi)    
        E mai bine asa! (Miercuri, 23 aprilie 2008, 10:26)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui judex

        Eu chiar ma bucur ca exista doi candidati pdsr. Sa cada toata lumea unutatea partidului. Ca sa nu mai vorbim de distributia voturilor. Revin la obsesia mea. De ce nu sunt si in sectorul 5 doi candiadati pdsr, dar in mod real, nu la deruta ca in 2004!
  • +1 (1 vot)    
    Bafta! (Miercuri, 23 aprilie 2008, 10:16)

    gabifm [utilizator]

    Dlui Blaga ii doresc bafta in aceste alegeri iar bucurestenilor multa minte la vot: au sansa de a vota un om care FACE ceea ce spune.
    Analizati-i pe ceilalti, unii nu au avut sansa sa arate dar altii (precum Orban) au doar vorbele la ei: nu au facut niciodata nimic.
  • +1 (1 vot)    
    Mafia pnl-psd (Miercuri, 23 aprilie 2008, 10:30)

    vanghelie si mitrea [anonim]

    Va plingeti ca pd-ul mai "pisca" o bordura, un asfalt, un parc?
    Stati sa vedeti ce va face mafia psd-pnl cind va pune mina pe Bucuresti. O sa va mutati toti la Ciorogirla de groaza.
  • -1 (1 vot)    
    Invatati domnu' Blaga ca nu e timpul pierdut... (Miercuri, 23 aprilie 2008, 11:35)

    Electricianu [anonim]

    http://www.salutbucuresti.ro/planoras/
    Mult succes domnu Blaga! Apropos ati calatorit vreodata cu metroul? Stiti cat costa un bilet RATB? Stiti cum se chema Bd. Iuliu Maniu inainte de 89?
  • 0 (0 voturi)    
    Blaga demnul urmas al lui Videanu (Miercuri, 23 aprilie 2008, 12:14)

    radu [anonim]

    Blaga o sa repare ce a stricat Videnau :P.
    Adica o sa inlocuiasca din nou bordurile si o sa reasfalteze strazile pe care Videanul nu le-a reabilitat bine!
    Cu aceleasi firme de la PDL!!
    Aaaaa ... am uitat, pe Sos. Oltenitei dupa ce au reabilitat-o total (adica cu decoperate, pat, beton si asfalt) anul trecut acum s-au apucat sa sape din 20 m in 20 m gropi in asfalt! :((
  • -1 (1 vot)    
    Blaga (Miercuri, 23 aprilie 2008, 13:49)

    amalia [anonim]

    Cand il vezi pare un om hotarat cu coloana vertebrala dreapta, ti se pare ca nimic nu-i poate sta in cale. La fel si Stolo, la fel si Berceanu, la fel si Videanu, exceptie face Boc. Si totusi, cum s-or simti acesti mari barbati ca bradu' cand fac sluj in fata Elenei Udrea Norvegiana. Ce demon ii face sa intre in fibrilatie cand se incrunta Elena Udrea?
    Domnilor Blaga, Videanu, Stolojan, Flutur, Berceanu, Turcan, in numele lui Dumnezeu, de ce deveniti livizi cand se incrunta Elena Udrea? De ce sa va temeti ca ati avea soarta fostului sef al SIE si a sotiei purtatoare de cuvant? Fiti barbati, aveti din ce trai, nu va umiliti in fata Elenei Udrea si a Lui Base!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Primaria colcaie de spagari mizerabili (Miercuri, 23 aprilie 2008, 16:45)

    Marian [anonim]

    Cel mai bun lucru pe care ar putea sa-l faca un primar este sa curete primaria de spagarii mizerabili care te tin 6 luni in loc de o luna pentru un certificat de urbanism sau orice altceva ai nevoie pana nu le dai bani. Sunt niste cersetori infecti care profita de locul lor ca sa te jefuiasca. Mizerii umane mai mari nu exista.
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 23 aprilie 2008, 21:45)

      pantera [anonim] i-a raspuns lui Marian

      ai dreptate ,am depus un numar imens de petitii la Prfimaria sectorului i pentru a se pune in aplicare prevederile HCGM Bucuresti nr.334/2003 .Acesti lucratori sfideaza legile (ca doar deaia sunt aprobate ca sa fie incalcate).De respectarea termenelor in care se raspunde la petitii ce sa mai vorbi(termenul de 30 zile ) a fost facut ferferita.Pai cum sa alegi un primar care nu este capabil sa-si subordoneze si sa controleze subalternii.Noi suntem vinovati ca nu-i ignoram si sa nu-i mai votam si sa cerem pagube materiale pentru incompetenta .Sa-i ignoram si noi pe acesti necinstiti.
  • 0 (0 voturi)    
    "Blaga v-a castiga" scrie analfabetul de Videanu (Miercuri, 23 aprilie 2008, 18:58)

    pedeleul destept [anonim]

    "Blaga v-a castiga primaria capitalei", dar nu pt ca asa a scris analfabetul de Videanu, ci pentru ca din urna iese intotdeauna cine trebuie.
    Iar Blaga trebuie sa castige, pt ca jaful trebuie sa continue. In mandatul lui, parcarile o sa fie tot la metresa blonda, strazile o sa fie "reparate" tot de patronii de carciuma prezidentiala, bordurile o sa fie schimbate tot la 2 saptamani si Costanda o sa mai primeasca "la schimb" (evident in interesul cetatenilor, nu?) terenuri si in alte parcuri, nu numai in parcul Bordei. Si toti smenarii portocalii o sa "traiasca bine!", punand astfel in practica urarile prezidentiale.
  • 0 (0 voturi)    
    vama (Miercuri, 23 aprilie 2008, 20:02)

    yohan [anonim]

    blaga ,vama este de tine acolo sunt bani sa poti sa platesti imobiliarele tale
  • 0 (0 voturi)    
    cu o panseluta nu se face primavara (Joi, 24 aprilie 2008, 12:48)

    andi [anonim]

    Ce il tot plimba pe Negoita ca pe sfintele moaste prin toate cartierele? A avut ditamai bugetul de 15 miliarde. Cu banii astia facea mai multe daca era destept. Le-a bagat neste parculete, 2-3 panselute si le-a luat ochii. In rest a dat bani la nasu' Videanu de i-a venit cu spume.
  • 0 (0 voturi)    
    bla bla bla (Joi, 24 aprilie 2008, 14:24)

    liviu [anonim]

    Nu sunt bucurestean , dar am observat anumite lucruri : un PD-ist promite acum ce a promis Basescu ca va face in mandatul sau de primar, a veni altul care a promis in proportie de 85% aceleasi lucruri si mai vrea sa-l credeti .Daca este si ales primar general , atunci domnilor bucuresteni,
    cu scuzele de rigoare, sunteti buni de a fi folositi ca borduri in programul PD-ului . Atentie va rog, la domnul Blaga care este dornic sa va invete cum se pune coada la pruna, cum functioneaza roata patrata, cum sa fii ipocrit, cum sa construiesti un parc invizibil si sa te mai si lauzi cu el si multe alte realizari de acest gen stabilite in programul partidului . D-nle Blaga sunteti obositor,plictisitor,
    nemarginit in tot ceea ce faceti ,ca doar nu va doare gura , chiar si pentru mine , un amarat de provincial .
    Nu credeti ca sunteti supercalificat , ca multi altii de fapt , si va pierdeti timpul in tara aceasta .Vreti sa ne ajutati sa iesim la lumina si noi nu intelegem acest lucru, vreti sa ne convingem ca nisipul este verde si ca noi suntem de vina , ca avem o problema de vedere .Ce-ar sa va incercati calitatile si pe alte meleaguri .Poate ii mai convingeti si pe colegii dumneavoastra ca noi, nu meritam asa conducatori . Deci, studiati problema si drum bun !
    Va salut cu scarba , un provincial !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by