VIDEO/ "Dialogul" surzilor. Ciorbea catre Prigoana: Cine esti tu ma? Esti cel mai mare mincinos.

de Dan Gorun     HotNews.ro
Marţi, 13 ianuarie 2009, 23:18 Revista Presei | Radio TV


V. Ciorbea si S. Prigoana
Foto: Realitatea TV
Victor Ciorbea si Silviu Prigoana au avut o noua disputa, marti seara, la Realitatea TV. "Dialogul" lor nu necesita comentarii. Oferim un premiu celui care intelege ce spuneau sau pentru ce se certau:)







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8192 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    netul (Marţi, 13 ianuarie 2009, 23:40)

    marius [anonim]

    se mai uita cineva la pacalicii (sau propagandistii) de le tv? noroc cu netul.
  • +10 (14 voturi)    
    Ciorbea are dreptate... (Marţi, 13 ianuarie 2009, 23:44)

    Ovidiu [anonim]

    au facut politica si acum toti sunt in top 300, cu pretentia ca sunt cinstiti...
    • +7 (9 voturi)    
      Ciorbea (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 0:35)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Una e sa ai dreptate si alta sa faci dreptate. Nu tin minte ca in timpul guvernarii Ciorbea sa fi fost trasi la raspunderii ticalosii acestei natii. Nu e exclusiv vina lui, dar atunci s-a ratat (inca) un moment rar din istoria Romaniei, momentul adevarului!
    • +2 (6 voturi)    
      Ciorbea vs PRM & PNG (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 2:12)

      Addy [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Ciorbea in esenta prin ceea ce spune are perfecta dreptate.

      Multi ar putea spune ca are urgenta de PR, sa aiba o comportatea oarecum mai decenta la TV.

      Eu spun ca NU ! Ciorbea este trimis acolo sa tina locul ocupat odinioara de prm-isti si png-isti.
      Serviciile secrete au incurajat ascensiunea PNG-ului ca sa-i scoate din viata politica pe extremistii prm-isti si bine au facut. Inca un an si-i scot de tot ...

      Populatia cere astfel de discursuri disperate, caci este intr-o situatie disperata. Victor Ciorbea livreaza astfel de discursuri. E si asta un mod de a tine la un nivel acceptabil nemultumirile populatiei, caci exista cineva care sa vorbeasca si pentru ei .

      Victor Ciorbea nu poate sa faca rau nimanui. El oricum vorbeste de pe pozitii de superioritate morala fata de actualii politicieni si asta place populatiei. In urma monstruoasei aliante PSD-PDL, exista riscul sa se creeze un gol politico-identitar pentru o parte de populatie si in timp aceste sa se reindrepte spre PRM/PNG. Acum, Victor Ciorbea s-ar putea sa umple acest gol. El nu apartine vreunui partid. Daca ii distrage pe alegatori de la PRM si/sau PNG si-a indeplinit scopul.

      Decat sa-l vad pe Vadim Tudor sau Becali reocupand emisiunile TV si sa infiereze actualul guvern ( lucru necesar de altfel) , mai degraba un inofensiv Victor Ciorbea. CVT si GB nu trebuie sa le fie dat voie sa recastige capital electoral., caci sunt niste extremisti .
      • 0 (0 voturi)    
        uiti un lucru (Luni, 26 ianuarie 2009, 23:46)

        taranistu [anonim] i-a raspuns lui Addy

        Intreaba-l si Ciorbea o sa-ti raspunda: este membru PNTCD si apara masurile luate (din pacate prea putine) de guvernul condus de el.
  • -2 (10 voturi)    
    mahalaua realitatea (Marţi, 13 ianuarie 2009, 23:50)

    individul [anonim]

    aoleoooo.....am scapat de vadim si a venit ciorbea !!! huooo...Cretuleasco nu ma mai uit la nici o emisiune de-a ta! Halal moderator !!! Te apropii din ce in ce mai tare de Antene
  • 0 (12 voturi)    
    dintre ei doi (Marţi, 13 ianuarie 2009, 23:56)

    gik [anonim]

    nu ma bag dar ciorbea are dreptate ... doar ca e hidos
  • +11 (15 voturi)    
    din pacate (Marţi, 13 ianuarie 2009, 23:59)

    eunuamid [utilizator]

    Ciorbea are dreptate 100%
    miliardarii de carton sunt cancerul Romaniei!!!
  • +8 (10 voturi)    
    Ciorbea (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 0:08)

    soros [anonim]

    Bate prin KO
    Dar are dreptate!!
  • +2 (4 voturi)    
    Chiar (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 0:10)

    Ioan [anonim]

    Chiar, cine sunt cei doi, ca nu stiu.
    Sau nu vreau sa stiu.
    Unul a zis ca a vazut o lumina pe care eu inca cred ca mai avem de asteptat ca so vedem.
    Si vorba lui Dumnezeu, nu cred ca o vad in mandatul meu.
    Iar despre al doilea stiu ca o bate din cand in cand pe o cucoana care incearca sa isi faca loc pe sticla.
    Si cred ca bine face, pardon, fata de feministe dar eu as bate-o si daca ar fi barbat.
    Jos figurantii!
  • +1 (1 vot)    
    din pacate pentru el (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 0:22)

    mit o'cannoo [utilizator]

    Victor Ciorbea are dreptate in mare parte ceea ce spune, insa consilierii are consilieri incompetenti. In primul rand de imagine si in al 2-lea rand de discurs. As vrea sa mentionez ca nu se certau. Nu din cauza oamenilor ca Silviu Progoana a ajuns tara asta de rapa, ci din cauza oamenilor ca Muresan, Tariceanu, Nastase, oameni pe care dansul ii uita sau se face ca ii uita. Pe langa asta, nu cel care tipa cel mai tare se face cel mai bine inteles de catre cei care asculta; ar trebui sa stie asta, e profesor. Stilul vehement pe care l-a adoptat nu i se potriveste si nu va avea decat de pierdut daca il mentine. Si nu uitati ca este un om de stanga, fost lider sindical, coleg cu Mitrea. Inca nu intelege cauzele disparitiei sale de pe scena principala a politicii... Este o pierdere pentru ca are capacitate, insa nu asa se face o revenire... Din pacate, maturitatea nu vine odata cu varsta.
  • +2 (4 voturi)    
    asa nume (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 0:22)

    kronk [anonim]

    Hai sa facem o ciorba prigonita.Ca poate se mai basescu cineva.Sau poate un vacaroiu cu o buruiana sa videanu impreuna.Misto.
  • -1 (1 vot)    
    pt. Irealitatea (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 0:24)

    directia 5 [anonim]

    distanta dintre cei 2 este cam mare si in plus lipseste si 'munitia' [paharele cu apa],in rest ce ce s a comentezi ?la asa moderator si tonomat -me_ionita-asa invitati ,pacat ca invitatul pe probleme economice chiar nu merita bruiat de ceilalti participanti
  • +2 (6 voturi)    
    Da' sigur ca da (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 0:26)

    Tiberiu [anonim]

    Au scapat astia dihaniile de la circ la tv. Oricum, Ciorbea nu are dreptate, chiar daca Prigoana este intr-adevar un mincinos.Din 96 au inceput sa fie privatizate toate societatile prin licitatii la FPS. Ei bine, acolo au fost golanii, chiar daca CDR era la putere. Toti s-au uns. Ciorbea nu stie nici acum cred, dar poate reciti presa.
  • +1 (5 voturi)    
    din pacate (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 0:27)

    tralexel [anonim]

    Li se rupe tuturor si probabil si voua vi s-ar rupe de popor cand ati ajunge acolo. Ciorbea nu urla din dragoste de popor ci de ciuda ca toti au furat si el nu, caci dupa stiintele mele modeste si lui i s-a rupt de tara asta si a aruncat si el o lopata de pamant..
    Sa traim bine !
  • +2 (4 voturi)    
    cam are dreptate (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 3:48)

    schmoukiz [utilizator]

    Din pacate "mintea lui cea de pe urma" nu mai foloseste decat la ridicarea ratingului. Constantinescu e chemat de Voiculescu sa tina conferinte solemne (nu prea cred sa faca rating) si sa dea o bruma de credibilitate apucatilor de pe antene, iar Ciorbea e chemat de Vantu sa faca circ cu frustrarile lui inofensive (dat fiind ca Realitatea are destui plicticosi in lot).
    Daca luam strict ce spun cei doi, au mare dreptate, numai ca atat Vantu cat si Voiculescu se numara printre acei devalizatori care au dus tara in buza falimentului acum zece ani. Iar complicii lor sunt la putere acum.
  • +4 (6 voturi)    
    M-am saturat de Prigoana (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 6:25)

    Dumitriu [anonim]

    Fratilor nu mai pot cu Prigoana asta. La toate posturile TV se baga in seama minoritarul asta. Numai tampenii debiteaza. Ce vrea d-le, parca ar fi Basel inainte de alegeri, sa candideze la presedentie? Sa-si mai vada de gunoaie si de scaunul lui de parlamentar.
  • +1 (7 voturi)    
    Aduceti-va aminte (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 8:47)

    Lion [utilizator]

    Sunt unul dintre cei care au ragusit in Piata Universitatii in 1996, zdranganind cheile si bucurandu-ma ca a cazut comunismul.
    Nimic mai fals. Romanii au fost inselati de PNTCD.
    Iar romanii au decis atunci: scoatem PNTCD de pe scena politica, nu mai merita sa existe.
    Acum... domnul Ciorbea isi permite sa mai scoata capul. Pana acum i-a fost frica, amintirile erau inca proaspete, risca enorm.
    Afisul de campanie al PNTCD era 1 paine a crescut de la 50 de bani la 5 lei.
    Dar cand au terminat mandatul painea ajunsese 500 de lei.
    • -2 (2 voturi)    
      Cior-bea ce-or manca, ce s-or mai criza (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 11:43)

      Moromete [anonim] i-a raspuns lui Lion

      Ai dreptate , numai ca s-a scos partidul nu si taranistii.
      De pilda majoritatea sunt acum pe la PD-L ,atat la nivel central cat si la nivel local. Mare parte sunt si la PNL. Din pacate nu s-a reusit trimiterea lor pe centura politici, oricum au fost inlocuiti multi cu politicieni de car...ciuma!!! Car-CIUMA !!! Hai noroc si voie buna !!
  • 0 (4 voturi)    
    HUOOO FSNeeeee!! (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 10:14)

    Liana [anonim]

    Bravoooo Ciorbea, motz adevarat din inima Ardealului. E nevoie de PNTCD pentru a scoate tara din criza morala si mizeria in care se scufunda. Un da hotarat confiscarii averilor ilicite!!!!! 70 % din romanii dezamagiti care nu au votat (FSN= PSD + PDL, UDMR sau PNL) sunt de fapt votantii PNTCD!!!! Lasati PNTCD sa revina la putere si va face ordine in Romania!!!!!
  • 0 (4 voturi)    
    Ciorbea are dreptate. (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 10:19)

    AlinN [anonim]

    Si se pare ca noul guvern FSN se tine tot de manevre, misculatii (vezi episodul Oprea) iar pentru a face fata crizei nu se face nimic.
    O sa ne aduca in dezastru iar FSN-istii.
  • -1 (1 vot)    
    tomberoane, tomberoane... (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 10:22)

    tolea [anonim]

    Ce nu stiti voi e ca langa ei eram eu cu tomberonul si nu se certau, ci se invitau politicos unul pe celalalt care sa intre primul: 'Dupa dumneavoastra, domnu' Ciorbea, ca de la apartament la tomberon distanta e mai mica si-o sa va adaptati mai usor cu spatiul ingust!"/ "Dupa dumneavoastra, domnu' Prigoana, ca sunteti familiarizat cu tomberoanele". Prostia mea ca n-am luat un tomberon mai mare sa-i incapa p-amandoi!
  • -2 (2 voturi)    
    Sa vina TEPES (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 11:27)

    sorin [anonim]

    D-l Ciorbea si d-l Prigoana se cearta care sa spuna mai cu foc realitatea de dupa '89. Amandoi au dreptate in felul lor. Substratul este ca d-l Ciorbea vrea sa-si faca o imagine de om drept ( ca el oricum a fost aerian si nu a putut fura) iar d-l Prigoana este un tip destept cu o imagine buna si acum vrea sa ridice si imaginea PDL-ului care este cam patata dupa alianta cu PSD ( din pacate o strica Basescu mai mult decat o repara Prigoana).
    L-am apreciat mult pe d-l Prigoana insa ca independent ( intrarea in politica te face sa renunti la principii si ideologii) si poate l-as fi votat si ca presedinte ( lucru care s-ar putea sa aveti ocazia sa-l faceti intr-o zi) dar acum el sustine ideile unui partid care nu sunt intocmai cu ale dumnealui.Pacat. Noi primim doar circ, painea poate mai tarziu. Va dati seama ca suntem in urma cu cel putin 2000 de ani cand romanii ofereau paine si circ populatiei. Nu imi doresc nimic alceva decat sa vina TEPES.
  • +2 (2 voturi)    
    Cred ca n-ati sesizat (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 11:44)

    Ionescu [anonim]

    de ce era Cirobea atat de pornit. daca n-ati vazut emisiunea va spun eu. Urla cu stropi impotriva unei initiative legislative care propunea luarea pamantului pentru constructii in interes public, pe bani stabiliti de guvern, fara drept de apel. Ce va sugereaza? De fapt de-aia era asa turbat.
  • +1 (1 vot)    
    Amandoi au dreptate (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 11:48)

    Cristina [anonim]

    Ciorbea simte din instinct ca daca nu tipa o sa fie intrerupt. Cata vreme face circ o sa fie promovat. Mesajul lui de om cinstit e util si e bine ca se face auzit, mai ales ca noi ii suntem recunoscatori. Prigoana mi se pare si el un om cinstit si spre deosebire de Ciorbea un bun comunicator. Intr-un fel e egalul lui Basescu la spus lucrurilor pe nume pe intelesul tuturor. Basescu are avantajul ca e mai bine informat, are consilieri buni si se vede.
  • -2 (2 voturi)    
    Las' ca.... (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 11:57)

    anghel [anonim]

    ...va intra iar prm-ul in parlament.Asta pt. toti carcotasii care ii sufla in "ciorba" lui Vadim. Nu mai fac marea greseala de a-i vota pe pdl-isti.
  • 0 (2 voturi)    
    Nu mai zbierati (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 12:22)

    Vinner [anonim]

    De ce nu intervine moderatorul cand invitatii incep sa zbiere, sau asta urmareste!? Halal invitati: Unul care a stat chitic vreo10 ani dupa ce a fost in fruntea unui guvern "gluma", pe buzunarul romanilor. Alt invitat care face promisiuni despre ce or sa faca altii, iar unul , cica "jurnalist echidistant" care faca bascalie despre ce zic cei doi. Stiti ce? Lasati pe altii!
  • 0 (0 voturi)    
    prigoana, las-o mai moale (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 13:04)

    john [anonim]

    prigoana: la inceput spunea ca nu intra in politica, era un tip distractiv care aparea mai rarut pe la tv si mai spunea o glumita, dar acum s-a transformat intr-un mega lingau al lui basescu. ba, oamenilor le este greata de tine.
  • 0 (2 voturi)    
    ei (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 13:52)

    mihai [anonim]

    Toata stima pentru domnul Prigoana. Avem nevoie de oameni care sa rezolve probleme cu cap si coada.
    Cine naiba ii aduce pe niste natarai ratati, cu resentimente, ca Ciorbea, Ghise sau Norica Pauker sa trebuiasca sa schimbam canalul TV !?
    Deschid gura numai ca sa aduca injurii alesilor de azi. Avem nevoie de opozitie constructiva nu de demolatori scelerati a tot ce sufla din partea adversarilor lor de ieri.
  • +2 (2 voturi)    
    Pri, pri, pri, Prigoana, pri... (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 14:28)

    eu [anonim]

    Ce-am mai ras! Adica Prigoana este imaculatul, noul afacerist. El a facut bani din "bussines" nu de laaa... stat. Trebuie, intradevar, sa ai tupeu de sociopat ca sa afirmi asta fara sa ti se clinteasca un muschi de pe fata. Pai bine mai antreprenorule care esti tu, din ce bani iti platesc tie primariile sa ridici gunoiul? Aia nu sunt bani DE LA STAT? Adica primariile si bugetele lor nu sunt DE STAT, sunt desigur private, caci ele nu se hranesc cu taxe locale ci cu banii platiti benevol, de cetateni asa din spirit crestinesc... Cat despre Ciorbea... saracu'... este intr-un fel de delir. N-a-nteles nici atunci, in '97 ce i s-a-ntamplat, nu-ntelege nici acum. El crede ca e sansa lui sa revina, pentru ca-l baga-nseama astia de la Realitatea si pentru ca il imping de la spate "unii". Victoras, fii atent: aia care te sfatuiesc sa faci crizele astea pe post sunt exact aia care ti-au tras presul de sub picioare acum 12 ani. Te-ai prins?
  • +1 (5 voturi)    
    Cit de usor se uita! (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 14:36)

    papillon [utilizator]

    La venirea Convenitei Democratice la putere in1996 toti romanii au crezut ca schimbarea va fi radicala. A fost . Dar nu se putea face reforme atit de abrupte care ar fi lovit tot nivelul de trai al populatiei.V-ati intrebat vreodata de ce admirabila noastra presa n-a amintit nimic despre deschiderile
    care au facut posibila dezvoltarea ulterioara a Romaniei?De asta astazi unii intorc capul cind vorbesc cei care au condus destinele tarii in perioada 1996-2000.Cita lume isi mai aduce aminte ca Prim Ministru Ciorbea a cazut tot datorita lui Basescu.!?
    Ciorbea si ai lui nu faceau parte din sistem.Memorabile ramin cuvintele lui Constantinescu"Am fost invins de securitate".
    Ciorbea urla adevarul, in timp ce o societate intreaga il cred dezaxat.
    • 0 (0 voturi)    
      De acord! (Joi, 15 ianuarie 2009, 23:22)

      Nae Doctoru [anonim] i-a raspuns lui papillon

      Absolut de acord cu comentariul d-voastra. Lumea uita prea repede sau mai bine zis, este ajutata sa uite, rolul demolator pe care l-a avut Basescu in guvernul Ciorbea, atunci cand se opunea cu indarjire tuturor proiectelor de iesire reala din comunism.Acuma Basescu face pe anticomunistul, dar atunci era furibund impotriva desfiintarii proprietatii de stat in industrie si agricultura,cu o singura exceptie FLOTA, pe care a vandut-o pe nimic. Ciorbea se lupta pe fata iar tandemul Roman-Basescu il lucra pe la spate.
  • 0 (2 voturi)    
    dialogul surzilor (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 19:45)

    Ardelean Virgil [anonim]

    Acest sobolan de "PRIGOANA" a ajuns comentator, un hot si un parsiv.
    Ciorbea are dreptate.
  • -1 (1 vot)    
    prigoniti-l!!! (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 20:33)

    gososan [utilizator]

    se pare ca miliardarul cu camasa neagra si-a gasit nas
  • 0 (0 voturi)    
    salariu sau pensie (Joi, 15 ianuarie 2009, 10:26)

    bc [anonim]

    Nu inteleg dece sunt atatea comentarii. Sa se adopte rezolvarea din alte tari. Dupa cum vad nici chiar moderatorii, desi cunosc, nu dau exemple cum e rez. ac. problema in UE. Sunt de parere ca nu moare nimeni daca nu mai apare nu stiu ce vedeta dinozaur la tele. Basca ceilalti dinozauri din toate domeniile care bat toate rec. la sal+pensii.Trebuie sa se renunte odata pt todeauna la legile speciale, sursa tuturor relelor din soc. rom.
  • 0 (0 voturi)    
    Guvernarea Ciorbea (Vineri, 16 ianuarie 2009, 0:09)

    Cristoi [anonim]

    Ciorbea e reprezentantul populatiei din Romania care s-a saturat sa fie mereu prostita de emanatii Revolutiei, fesenistii lupi imbracati in blana de oaie.
    Acum trebuie ca intreaga populatie dezamagita de prestatia politicienilor sa se intoarca spre PNTCD. A platit mult prea mult acest partid pana acum. Degeaba a platit PNTCD pentru intreaga clasa politica din Romania. Astia care conduc acum Romania sunt mult mai rai decat taranistii.In prezent PNTCD este curatit de gunoaiele oportuniste care populeaza PSD, PD-L, PNL si partidele extremiste din Romania.
    A venit vremea ca noi toti cei care vrem o schimbare reala a vietii politice din Romania sa sprijinim revenirea la putere a acestui partid care are resurse umane integre moral, brand politic si istorie.
    Traiasca PNTCD. Romani veniti alaturi de PNTCD. Destul am rabdat parazitii din politica romaneasca.
  • 0 (0 voturi)    
    despre trecut (Vineri, 23 ianuarie 2009, 10:20)

    tepes [anonim]

    Dl.Ciorbea nu poate accepta ca timpul domniei sale sa dus fara realizari majore ,drept dovada ca pntcd a disparut de pe scena politica.rabufnirile dlui. Ciorbea sint de inteles si de aceia trebuie tratat cu ingaduinta.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by