
Deputatul PSD Bogdan Niculescu Duvaz a anuntat intr-o
Editie speciala pe TVR 1 ca programul "Rabla" va fi reluat de maine. "El trebuia reluat de la 1 ianuarie, dar din cauza unor probleme nedorite a fost amanat. Anunt in premiera ca-l vom relua de maine".
Constantin Stroe, vicepresedinte Dacia, spune ca accepta si o reducere a taxei de poluare in speranta ca aceasta va ramane stabila pentru mult timp iar piata se va debloca. Stroe sustine ca Dacia nu vrea bani de la statul roman dar sustine ca fara "taxa de poluare" si programul "Rabla" ar fi lipsita de doua parghii importante pentru redresarea companiei.
Vicepresedintele Dacia sustine totusi ca ar trebui infiinta de guvern, in regim de urgenta, un fond de sustinere a furnizorilor fiindca acestia "sunt inn niste probleme groaznice si nu vor putea lucra chiar daca se dezgheata piata".
"Ma vad nevoit sa recunosc cu umilinta ca in 2009 speram sa vindem mult mai multe masini in Germania decat in Romania fiindca germanii au grija de tara lor si elimina masinile vechi prin acordarea unei prime de casare de 2500 de euro", spune Stroe.
"Dacia este o masina ieftina cu preturi incepand de la 6400 de euro cu TVA-ul inclus si garantie de la 18-36 de luni. Masina noastra, spune vicepresedintele Dacia, are euro 4 ceea ce inseamna ca e de 4 ori mai putin poluanata decat un BMW de 12 ani. Trebuie sa spune cam vrem sa salavam Dacia, asa cum americanii spun ca vor sa salveze General Motors"
...germanii au grija de tara lor si elimina masinile vechi prin acordarea unei prime de casare de 2500 de euro"-de ce? In afara de Ford si Opel (GM) ce firme mai produc auto in Germania?
Multumesc.
sa ne spuna dl Stroe la ce altceva mai se compara dacia noua cu un bmw de 12 ani , in afara de pret
@ "garantie" dacia: "garantie de la 18-36 de luni". spuneti-i, fratilor, Indesit... daca tot are un an jumate' garantie! sunt masini de spalat care au 2 ani garantie!
muncesc mult si corect si castig foarte bine pentru Romania...am adus un polo personal din Germania la 4000 euro, masina este super si am facut toate testele (frana, suspensii, gaze,etc.). Am cumparat-o cu cateva zile inainte de triplarea taxei. Pana la 11.000 euro un logan care sa se apropie de dotarile polo-ului mai este cale lunga, vreo 7.000 euro....crezi ca merita Loganul pentru cateva sute de km pe luna pe care ii face sotia? Si nu vorbim doar de bani ci de pragmatism...poate in locul meu alegeai loganul, singurul motiv putea fi daca acei 7000 de euro "supliment" nu ii munceai ci ii castigai la loto.
Si de ce vrei sa platesc eu supliment taxa auto...daca aduceam logan de 2 ani si nu polo avea vreo importanta ca a rulat in Germania si nu in Romania? Nu fiti penibili, va rog frumos...
Subiectul totusi era altul. Ideea era sa gasim niste solutii, sa se ia niste masuri care sa scoata economia din aceasta criza... Si cum prea multa industrie nu se face in Romania (sunt foarte multe firme care DOAR VAND produse din afara la noi in tara), o solutie ca sa iesim la liman este sa aducem pe linia de plutire si sa reusim sa scoatem din nou profit macar din industria auto, unde se CONCEPE ceva in Romania. Ca din alte domenii (vezi agricultura, turism... etc) slabe sperante sa gasim ceva profitabil...
Dumneata esti un caz particular. Eu vorbeam de cei care fac trafic cu masini din afara si care nu platesc nici un fel de taxe. Banuiesc ca stii ca exista si in Romania firme care comercializeaza si masini vechi, dar si aceste firme platesc un impozit statului pentru masinile vandute. Si se aduna si de aici bani la buget...
-Sunteti niste prosti,bah!!
Adica cum sa vreti voi,bah,sa protejati industria nationala,sa pastrati locuri de munca pentru concetatenii vostri,sa dati o sansa tinerilor sa invete tehnica,sa favorizati existenta unui brand prin care tara asta sa se faca cunoscuta in lume??
Pai nu-i mai simplu sa te dai fitzos,sa critici munca altora,ca poate doar asa nu se va observa cat de prost iti faci tu insuti treaba sau cat de smecher esti??!!!
Distrugeti,bah,si ultimile farame de industrie romaneasca ca doar se stie ca vocatia dintotdeauna a poporului asta a fost sa stea la coada vacii sau rezemat in bita linga oaia nationala si sa priveasca cu invidie la realizarile altora.
Si nu uitati.Penultimul loc din Europa ne este rezervat in continuare,cata vreme o sa mai avem multi din astia care carcotesc in permanenta, asa ca nu va sfortati prea mult!!