Elena Udrea: Atuul nostru pentru turismul balnear in Bucuresti? Ospitalitatea si proprietatile deosebite ale apei termale

de I.B.     HotNews.ro
Joi, 29 ianuarie 2009, 0:17 Revista Presei | Radio TV


Elena Udrea
Foto: AGERPRES
Elena Udrea a enumerat, intr-un interviu acordat RFI, pe ce se bazeaza atunci cand spune ca turistii straini ar putea prefera sa faca tratament balnear in Bucuresti si nu la Budapesta sau Karlovy Vary: suntem mai primitori decat altii iar apele termale din jurul Bucurestiului au proprietati rare.


Rep : De ce ar veni turistii doritori de tratament balnear in Bucuresti si nu la Budapesta sau Karlovy Vary ? Care ar fi avantajele Bucurestiului ?

Elena Udrea: Cred ca este foarte important cum stim sa vindem un produs turistic, o destinatie turistica si Romania a avut o politica de dezinteres fata de promovarea destinatiilor turistice romanesti. In Bucuresti in primul rand cred ca ar fi interesant prin comparatie sa aleaga turistii straini sa vina in vacanta pentru ca eu zic ca noi, romanii suntem mai primitori decat alte popoare.

 
Turistii straini sunt in general interesati, impresionati de ceea ce este specific Romaniei ca destinatie turistica si anume partea aceasta culturala, de traditii sau unicitatea Deltei Dunarii, faptul ca in Romania se poate face turism de observare a mamiferelor mari din Carpati, de turismul de aventura.
 
 
Elena Udrea
Apoi cred ca proprietatile apelor termale care sunt descoperite in jurul Bucurestiului, din studiile care au fost facute inteleg ca proprietatile sunt destul de rare, pornind de la temperatura precum si cele care tin de tratamentele care se pot realiza cu aceste ape. Imi este aproape ciuda sa vad ca alte tari isi promoveaza acest tip de turism fara sa aiba resursele de turism balnear pe care Romania le are, in conditiile in care noi totusi avem o treime din izvoarele cu apa termala din Europa. Dar dupa '89 dezinteresul a fost atat de mare in a promova aceasta ramura a turismului, incat astazi suntem aproape necunoscuti pe piata.


Rep : Interes exista, bani sa spunem ca s-ar putea gasi, infrastructura ar putea fi pusa la punct, totusi cum ramane cu mentalitatea angajatului din turismul romanesc? In Turcia sau Grecia, chelnerii, receptionerii iti zambesc amabil, iar in Romania aproape ca te fac sa plangi. In cat timp si cum poate fi schimbat acest lucru?

Elena Udrea: Din pacate, forta de munca profesionista, calificata a plecat in afara, lucreaza in afara tarii, iar in Romania de cele mai multe ori se foloseste forta de munca necalificata si pentru ca nu exista o continuitate in procesul muncii, nu exista o siguranta a angajatului ca ramane si peste sezon angajat in acest domeniu al turismului. De exemplu, cei care lucreaza vara pe litoral, doua luni au de munca, zece luni trebuie sa-si caute altceva si atunci este foarte greu sa tii forta de munca calificata in tara.

De aceea noi ne-am propus si am solicitat suport, asistenta tehnica si din partea Spaniei si din partea Germaniei si ni s-a oferit cu placere in baza parteneriatelor pe care le-am stabilit in formare profesionala, iar noi ar trebui in Romania sa gasim cadrul legislativ prin care sa putem asigura continuitatea fortei de munca calificate in servicii de turism chiar si in afara sezonului.


Rep : Mai prinde mitul Dracula in prezent? Il poate folosi Romania eficient?

Elena Udrea: Din pacate a fost folosit nepotrivit, niciodata nu a intrat intr-un proiect de promovare coerent, astfel incat sa fie profitabila exploatarea acestui mit. Acum s-a uzat, in opinia mea.

Turistii straini sunt in general interesati, impresionati de ceea ce este specific Romaniei ca destinatie turistica si anume partea aceasta culturala, de traditii sau unicitatea Deltei Dunarii, faptul ca in Romania se poate face turism de observare a mamiferelor mari din Carpati, de turismul de aventura, mai putin, mai putin mai sunt interesati de mitul lui Dracula pe care noi l-am consumat folosindu-l fara a avea o strategie de marketing sau fara sa fie intr-un proiect de promovare si care sa fie elaborat in urma unei cercetari.

 
Ne-am propus si am solicitat suport, asistenta tehnica si din partea Spaniei si din partea Germaniei si ni s-a oferit cu placere in baza parteneriatelor pe care le-am stabilit in formare profesionala, iar noi ar trebui in Romania sa gasim cadrul legislativ prin care sa putem asigura continuitatea fortei de munca calificate in servicii de turism chiar si in afara sezonului.
 
 
Elena Udrea
Sigur, nu inseamna ca in masura in care putem promova si acest mit, aceasta destinatie turistica, stiu eu, castelul sau zona unde a locuit Dracula, nu inseamna ca nu o s-o facem, dar nu asta va fi brandul turistic al Romaniei.


Rep: V-ati propus intre altele sa construiti o insula artificiala in largul Marii Negre. De ce credeti ca ar fi atragator un proiect de acest gen?

Elena Udrea: Acesta era un proiect al administratiei publice locale, al Primariei Constanta si in masura in care nu va afecta mediul inconjurator si va fi realizabil, potrivit cu scopul pentru care a fost gandit, noi putem sa-l sustinem, fiind gandit pentru a aduce toate activitatile de divertisment acolo, astfel incat sa nu mai fie situatia de acum in care muzica din localurile de divertisment canta pana la trei dimineata, deranjand turistii care doresc sa se odihneasca.

In afara de asta, noi ne dorim in primul rand sa reusim sa crestem sezonalitatea, sa crestem sezonul turistic pe litoral si asta s-ar putea face prin cel putin doua proiecte care imi vin acum ca exemplu in minte : incercam sa aducem cazinourile pe litoral, in ideea in care cazinourile constituie o atractie pentru foarte multi turisti straini, chiar si in afara sezonului, iar pe de alta parte, incercam sa umplem capetele de sezon prin programe turistice, pachete turistice care sa aduca pe litoral studenti, varstnici, pensionari eventual, oferindu-le pachete la preturi promotionale.

Deci noi avem posibilitatea sa-i sprijinim pe investitorii din turism de pe litoral, dar in acelasi timp cerem din partea lor sa raspunda ofertelor noastre cu aceeasi dorinta de a sustine turismul pe litoral si sa incerce sa creasca pe viitor calitatea serviciilor prestate si sa incerce sa mai scada preturile, pentru ca peste tot unde am fost, oamenii se plang de preturile mari pe care turistii straini le gasesc pe litoralul romanesc.

Rep: Dar cum pot fi convinsi sa mai lase la pret?

Interviu integral la RFI


Citeste in Radio-TV si:
  • Mircea Geoana: FMI nu mai are trufia sa vina si sa spuna unui investitor roman: 'ba' baieti, asta e modelul'
  • VIDEO/ Romanii, victimele unui linsaj mediatic regizat in Italia? Interventie in direct la Rai tre a corespondentei HotNews.ro in Italia
  • Bogdan Niculescu Duvaz: Programul "Rabla" se va relua de maine 


  • Citeste mai multe despre   
















    3060 vizualizari

    • +1 (1 vot)    
      clipul de promovare balneo Bucuresti :-) (Joi, 29 ianuarie 2009, 0:36)

      Martianul.ro - Stiri Pamflet [anonim]

      Daca v-ati enervat citind interviul, zambiti urmarind clipul de promovare balneo Bucuresti. Cautare Google dupa "Clipul cu turismul balnear in Bucuresti"
    • +2 (2 voturi)    
      :P (Joi, 29 ianuarie 2009, 1:41)

      dumitrita [utilizator]

      ospitalitate? elena draga, parca ai citi din ceva carti de alea de lauda romania...romania e o tara,bogata,frumoasa, cu oameni calzi si ospitalieri, primitori etc.

      marea parte a turistilor care au ramas cu acesta impresie despre tara au fost tratati de oameni simpli, tarani poate,din zone pitoresti, nepoluate(daca mai exista asa ceva)...acestia au fost oamenii care au ramas in minte strainilor in mod pozitiv...si nu oamenii stresati din bucuresti sau alte orase mari.

      sunt mii de locuri in care te puteai gandi la o asemenea statiune...nu in mijlocul aglomeratiei. cine crezi ca merge la statiune in bucuresti? eu nu-mi dau maramuresul pe bucuresti, fie el poleit cu aur. si cred ca sunt multi cei care subscriu la ceea ce tocmai am spus.
    • 0 (0 voturi)    
      Inca o sansa! (Joi, 29 ianuarie 2009, 7:21)

      Ovidiu [anonim]

      Inca o sansa!
      Inca o sansa!
      Inca o sansa!
    • 0 (2 voturi)    
      vai de capul ei (Joi, 29 ianuarie 2009, 7:25)

      elena [anonim]

      draga dar tzoapa asta super inteligenta insista ion mizeriile ei?
      dupa DALLI acum doreste madame si o firma de distributie de apa terminala pe ulitele bucurestilor?
    • -1 (1 vot)    
      risipa centralizata (Joi, 29 ianuarie 2009, 7:53)

      adi [anonim]

      deci mai bine te apuci si cheltui ca spartu pe ceva destul de nesigur, decit sa refaci si sa dezvolti statiunile deja existente! o fi mai ieftin? asa s-o fi combatind criza? etc.

      oare a auzit madam de Herculane? felix?Moneasa? Vata? Geoagiu? etc.etc.. Cu 10 % din investitiile ce s-ar face la Bucuresti ar putea dezvolta statiunile astea.
    • 0 (0 voturi)    
      atu (Joi, 29 ianuarie 2009, 9:02)

      stana eugen mircea [anonim]

      atu-ul nostru ar trebui sa fie:
      profesionalism
      profesionalism
      profesionalism
    • +2 (2 voturi)    
      mai primitori???? (Joi, 29 ianuarie 2009, 9:16)

      Dan [anonim]

      Doamnă,
      românii sunt primitori cu ministrul turismului cand e in vizita de lucru.
      Noi bucurestenii suntem niste animale:
      - daca ii moare unuia motorul in intersectie il claxonam ca nebunii,
      - pietonii au prioritate doar daca au curajul sa paseasca in fata masinii . si oricum, sa treci la 1 m de piciorul lui se considera ok
      - cacati de caini la tot pasul
      - trafic blocat. pina si autobuzele merg ca melcul.
      - oameni incruntati. un strain se mira de noi, pt ca nu mai vazuse nicaieri oameni asa de incruntati si nu intelegea de ce.
      - cladiri rapciugoase
      - cabluri atarnate de stalpii de lumina
      - noroi
      - trotoare sparte
      -... mai spuneti si voi

      Suntem un popor de îngălați!
    • 0 (0 voturi)    
      Dragi comentatori, nu intelegeti bine ! (Joi, 29 ianuarie 2009, 9:22)

      mihaiu [anonim]

      Nu sunt de acord cu cei care spun ca nu ne trebuie un Minister al Turismului. Multe tari capitaliste dezvoltate si cu un turism infloritor poseda o structura care integreaza politicile turismului privat cu interesele publice. Problema noastra este ce obiective va avea acest minister, ce puteri si cum intelege sa le duca la indeplinire. Din cele desfasurate pana acum, se poate intelege ca ministerul satisface 2 functii: promovare turistica si advertising politic (balnear pentru pensionarii care urmeaza a vota cu PDL). Probabil ca toate ministerele vor utiliza si cea de-a 2-a functie, in consecinta nu vom mai putea folosi sintagma "guvern al tuturor romanilor", ci pe aceea de "guvern al electoratului partial". Dar, pana la urma pensionarii se aleg cu un centru balnear si asta nu e chiar rau.
      Raman in turism inca alte o multime de lucruri importante de facut. Este posibil ca doamna ministru Elena Udrea sa nu descopere neregulile existente, deoarece - intr-o buna traditie romaneasca - s-ar putea ca disfunctiile sa fie cu grija ascunse.
      Opinia mea este ca formarea profesionala este cheia si motorul dezvoltarii turistice, dar avem noi structuri, conditii si contexte performante in domeniu ? Inainte de promovare, dialogul sincer cu toate structurile implicate in industria ospitalitatii, nu in ultimul rand cu beneficiarii este preconditia succesului acestui minister.
    • -1 (1 vot)    
      pe PRIMUL loc (Joi, 29 ianuarie 2009, 9:26)

      ospitalitatea [anonim]

      Miticii sunt cu siguranta cei mai ospitalieri oameni din tara asta :)
    • -1 (1 vot)    
      Durere (Joi, 29 ianuarie 2009, 9:27)

      Martens [utilizator]

      Elena, de la anul prostia doare. Ai grija ce faci pana atunci.
    • -1 (1 vot)    
      vai ce ministru al turismului avem (Joi, 29 ianuarie 2009, 9:29)

      floranul [anonim]

      ospitalitate in Bucuresti - am cazut de pe scaun. In fine dar chestia cu turismul balnear in Bucuresti chiar e o chesti ce putea s-o debiteze un copil de clasa 4. Sa fim seriosi cum sa faci turism balnear in Bucuresti? .Sunt atatea zone frumoase , in natura ,pitoresti unde se poate face acest lucru in Romania,dar normal ca Elena a "descoperit apa calda" la Bucuresti -is sens propriu -excelent. imi place tara asta.
    • -1 (1 vot)    
      prostia (Joi, 29 ianuarie 2009, 9:36)

      George [anonim]

      Ospitalitate in Bucuresti?
      Elena ce e cu tine?
      • 0 (0 voturi)    
        atata poate (Joi, 29 ianuarie 2009, 9:57)

        Croco [anonim] i-a raspuns lui George

        Las-o
        Atata poate atata stie
        Daca si ailalti ministri sunt de calibrul ei atunci am pus-o!
        Completare la Dan
        - taximetristi care te fura pe fata
        - mijloace de transport care intarzie
        - nesimtiti in localuri si inafara lor
        - mancare rece si proasta
        - SA VEZI CE IN BUCURESTI?
        Turism faci ca sa te destinzi, nu sa te umpli dde nervi
    • 0 (0 voturi)    
      Avem ce-am ales (Joi, 29 ianuarie 2009, 9:48)

      scaparici [anonim]

      Bai, dar doamna asta ne crede pe noi niste fraieri? Cum e posibil sa investesti in asa ceva in momentele astea de criza in care ne aflam azi. Pai cu banii astia ar putea face un proiect de subventionare a turismului la general. Atentie, nu renovare, ci subventie. Oamenii ar stii ce sa faca. Doar ajuta-i, da-le bani, cum fac si celelalte tari europene.
      De ce credeti ca produsele straine ajung sa fie mai ieftine decat cele autohtone? Ptr ca sunt subventionate de stat. Al nostru stat nu da, el stie doar sa ia. Niste nesimtiti; toti sunt numai hoti; si ne miram de ce pleaca oamenii de calitate din Romania.
    • -1 (1 vot)    
      balneo bucuresti (Joi, 29 ianuarie 2009, 9:49)

      smaranda [anonim]

      stimati concetateni, daca nu stiti va spui eu: zona cu ape termale din oras este situata intr-o zona foooarte scumpa - Piata Presei Libere/Fantana Miorita. In prezent este intr-o paragina si o mizerie de nedescris. Nu stiu cui apartine proprietatea...statului cu siguranta nu prea cred. Promovam brandul - alocam bani din bugetul urias al anului 2009 si rascumparam terenul (ca izvorul apartine statului oricum dar cati cunosc asta?) pe bani buni de la prietenul X. Dupa care il dam inapoi in locatie de gestiune...sa faca niste parcari ;) . PS. Noi miticii suntem foarte primitori....de bani!
    • +1 (1 vot)    
      nu stitzi ..nu vorbitzi! (Joi, 29 ianuarie 2009, 9:57)

      cetatzeanu [anonim]

      Baaaii...nu stitzi ,nu cunoastezi, nu va mai datzi mari! Bucurestiul de nord si Otopeni pluteste pe o punga de apa termala sulfuroasa ff naspa! Studiile pentru exploatare s-au facut inca de pe vremea lui Ceausescu!!!
    • 0 (0 voturi)    
      demos (Joi, 29 ianuarie 2009, 10:21)

      antisnob [anonim]

      Eu nu sunt din Bucuresti (si sper sa nici nu ajung acolo) dar cred ca e bine pentru bucuresteni sa aiba propria statiune balneo. In primul rand se economisesc banii cu aglomeratia de pe valea Prahovei, si, ceea ce cel mai important de fapt: nu voi mai fi nevoit sa suport toate imbecilitatile soferilor de bucuresti pe drumurile tarii (depasiri neregulamentare, etc, etc).
    • -1 (1 vot)    
      hahaha (Joi, 29 ianuarie 2009, 10:27)

      abramburel [anonim]

      Am ras cu lacrimi. Multumim tovalasa Udrea pentru divertisment.

      Ospitalitatea binecunoscuta a oamenilor care se bat pentru un loc in fata la orice coada sau un loc in ratb, ospitalitatea traficului, usurinta deplasarii cu transportul in comun, mutrelor ospatarilor...

      Daa, veniti toti la Bucuresti va primim cu bratele deschise. Propun ilustrei administratore a turismului si o partie de schi pe dealul Mitropoliei.
    • +1 (1 vot)    
      ospitalitate in Bucuresti? (Joi, 29 ianuarie 2009, 10:40)

      ops [anonim]

      Daca si in Bucuresti se poate vorbi de ospitalitate?!?! Primul contact a unui strain care vine in bucuresti ar fi cu :
      1.Tanti de la ghiseul de bilete (autobuz/metrou) care citeste Libertarea si te ignora total cand ii pui o intrebare, ba chiar mai mult este neinformata si aroganta (daca ai deranjat-o din procesul de cultivare...asa iti trebe!)
      2.Taximetristii de la aeroport care te fura "legal" practicand niste tarife exorbitante si care te duc la destinatie pe varianta "cea mai scurta".
      3.Hotii din metrou/autobuz.
      4.Aurolacii din canale, aparent inofensivi.
      etc.etc.
      Acesta este Bucurestiul primitor si ospitalier.
    • +1 (1 vot)    
      Balneo (Joi, 29 ianuarie 2009, 10:55)

      DPS [utilizator]

      Sunt atatea statiuni balneare puse pe butuci. Le-ar trebui putin ajutor sa se revigoreze (financiar, un plan national bine gandit, promovcare, acces auto, etc.) si sa vezi atunci turism in Romania. Este mult mai usor sa pornesti, in cazul de fata, de la ceva ce exista.
      Dar sa zicem ca iar iesi pasa cu balnearu' la Bucuresti: cine sa vina pana acolo cand ai putea face ore bune de la gara sau aeroport pana acolo? Si la ce preturi, nu mai zic.
      Dar gandindu-ne cine s-ar putea implica in asa ceva (firme de constructii, transport, firme medicale, banci, s.a, s.a) si cati bani de la buget s-ar putea trage, moca, (si in perioada de amenajare si in "functionare") este foarte posibil ca proiectul sa demareze.
      Mai vedem
    • 0 (0 voturi)    
      HAHAHA (Joi, 29 ianuarie 2009, 10:58)

      amadeusz [utilizator]

      Cucoana draga....ospitalitate este cand intrii intr-un magazin in Occident si aia iti spun "multumesc" de la intrare si pana la iesire (desi nu ai cumparat nimic).

      La noi exista varianta "ce vrei?" si esti tratat cu dosul. Sa mai punem la socoteala o chestie: de ce naiba si-ar rupe cineva masina pe drumurile patriei cans se pot opri in Ungaria...unde si preturile sunt mai mici.

      Poate prostii aia care v-au votat pe tine, marinarul & prostanacul o sa creada gogoritele tale si apoi vor pleca la munca in Spania....pt ca aici nu se mai poate trai.

      Pai de aia nu s epoate trai....ca romanii "este " fraieri.
    • 0 (0 voturi)    
      atuu (Joi, 29 ianuarie 2009, 11:20)

      da [anonim]

      Marele atuu e ca avem ministresa cu ideei tembele. Pentru asta nu va iesi nimic.
    • 0 (0 voturi)    
      culmea penibilitatii (Joi, 29 ianuarie 2009, 11:29)

      florin [anonim]

      ..madam Udrea este in culmea penibilitatii; poate descopera vreun vulcan si in curand o sa se faca si parasutism la Bucuresti!ar trebui mai bine sa se ocupe de plajele litoralului, sa aduca masini performante care sa curete algele la timp, sa renoveze toate statiunile termale si sa la se prostiile la o parte!
    • 0 (0 voturi)    
      nutzi draga, (Joi, 29 ianuarie 2009, 11:45)

      mira [anonim]

      ar trebui sa razi mai putin....sa vorbesti si mai putin si sa faci totusi ceva...turismul e mort si tu bati campii...
    • 0 (0 voturi)    
      Romania de azi (Joi, 29 ianuarie 2009, 11:52)

      Vorbe goale [anonim]

      Intrebare pentru d-na Udrea: si-a cumparat teren pe Luna?

      Ziceau bine Parazitii: "Orice dobitoc sinistru poate s-ajunga ministru"
    • 0 (0 voturi)    
      se va face !!! (Joi, 29 ianuarie 2009, 12:03)

      cristus [anonim]

      La pariu ca se va pune in practica ? Pe ce ma bazez cand spun asta ? Pai e logic : a vrut Elenuta minister ? A vrut ! S-a infiintat un nou minister, desi la alegeri se bateau cu pumnii in piept ca vor reduce numarul de ministere. Iata ca nu a fost asa ! I-au "confectionat" jucarie blondinei. Ce mai conteaza cateva zeci de milioane de euro ca sa deschida Bai Publice pe langa miliardele necesare unui minister ?
      Cand noi avem tot ce isi poate dori un popor din punct de vedere geografic, vrem sa facem o mare balaceala in Capitala. Chiar, ce suna "balaceala" a "Balaceanca"...!!
      In ceea ce priveste ospitalitatea romanilor, o informez pe vesnica blonda ca e o diferenta intre a intra intr-un restaurant ca pila a presedintelui (ca sa nu spun mai mult), coborand din Lexus si a te duce acolo ca simplu consumator cu taxiul, de exemplu.
      Hai, dispari, pleaca si croseteaza un pulover pentru presedintele Norvegiei !
    • -1 (1 vot)    
      Mitici ospitalieri (Joi, 29 ianuarie 2009, 12:37)

      Tibi [anonim]

      :))

      Am mai auzit una, miticii sa fie ospitalieri.

      buna asta :))
      • 0 (2 voturi)    
        ai dreptate ! (Joi, 29 ianuarie 2009, 13:40)

        cristus [anonim] i-a raspuns lui Tibi

        Ca bine zici ! Poate in Ardeal, da, dar in Bucuresti nu ai sa vezi asa ceva. Daca nu ai camasa Versace si nu esti smecher, ti se arunca farfuria pe masa. De taximetristi ce sa mai spun ? Majoritatea sunt cetateni rromi de 18 ani. Foarte ospitalieri... Chiar, nu era o lege in care se stipula ca pt. a fi taximetrist trebuie sa ai de cel putin 3 ani permis de conducere ?
        E adevarat ca poporul roman are un apetit deosebit de a-i pupa pe straini in dos si de a lua de bun tot ce e "strainez", dar bucuresteanul devine ospitalier numai cand vede banul...
    • 0 (0 voturi)    
      contopizda (Joi, 29 ianuarie 2009, 12:58)

      Bart [anonim]

      Scuze aduse cuvintului birocrat . Elena este din poveste. Promovata de talentul soldului. Experienta ciuciu. Ministra datorita miscarilor politice de dos.
      Este sinistra si lipsita de logica si gindire , o fatuca de 33 de ani care se imburicareste ca daca are craci lungi si tocuri inalte este capabila sa conduca tara.
      Popor , nu uitati , despre aceasta ministra , peste patru , sase ani nu va mai stii nimeni de ia. Obrasnicia , lipsa de bun simt , slugarnicia celor care o inconjoara din jurul Jeusului , a condus la o astfel de greseala.
      Cu respect va rog sa faceti o analiza de virsta a guvernelor tarilor respectabile di europa. Fufe parvenite nu exista , ne facem de calafat si de caca - oooo.
      Sa traim sa-i vedem maretele infaptuiri , pot paria ca nu ve-ti vedea nmic. Sa traiti bine dragi romani daca aveti cu ce !
    • +1 (1 vot)    
      Bucuresti... (Joi, 29 ianuarie 2009, 15:00)

      George [anonim]

      Bucurestiul este un oras "ospitalier"! Turistii vor fi impresinati de:
      - miile decaini vagabonzi;
      - masinile parcate pe trotuare;
      - nesimtirea din trafic;
      - soselele din lumea a treia;
      - cersetori;
      - multitudinea de spatii verzi;
      etc.
    • +1 (1 vot)    
      ALLLLLOOOOOOOOOO (Joi, 29 ianuarie 2009, 15:36)

      mircea [anonim]

      ELENOOOOOOOOO, de unde cobori draga? Ce-ti trecu prin minte, ai visat urat sau.....esti cazuta in cap? Nu vrei sa construesti un teleferic de la Casa Poporului pana la staiune? Eu zic sa construesti si un hotel 5***** in mijlocul Baraganului ca sa fie loc de odihna pt seceratori. M-a amuzat propunerea ta de a construi o Vama Veche altundeva. Iubitel tu ai auzit de lege si respectarea ei???? Pai aplici legea in Vama Veghe, nu o lasi prada nesimtitilor si neamurilor proaste. By the way, pe cand o partie de schi pe dealul Mitropoliei? Basescule de ce panarame te-ai inconjurat???
    • 0 (0 voturi)    
      ha,ha,ha (Joi, 29 ianuarie 2009, 15:59)

      anonim [anonim]

      Fata asta ori e prostuta ori e atat de aroganta incat crede ca noi inghitim tot ce ne serveste ori nu stie nici ea nimic sigur:)
      In Bucuresti ospitalitatea e ca peste tot in Romania sau uitati ca 90% din locuitori sunt ca sa zic asa...alogeni:). Oriunde se aduna cel putin doi romani iese scandal.
    • 0 (0 voturi)    
      Buc balnear cu ape termale (Joi, 29 ianuarie 2009, 16:11)

      Over [anonim]

      Doamna Ministru Udrea
      Va rog sa faceti un pas mic in folosul bucurestenilor, inca din aceasta vara, folosind sonda FORADEX
      si in continuare mega complexele balneare. Noi cei din gen. 2 si 3 nu le putem folosi
      Eu intrevad ca nu ve-ti fi credibila cu mega proiectele la care va referiti si pierdeti sigur totul, inclusiv credibilitatea bucurestenilor. Inca odata va rog faceti ceva pt aceasta vara, cel putin la nivelul vechiului strand FORADEX, acum in paragina
      Cu stima
    • 0 (0 voturi)    
      mai pune cineva botul? (Joi, 29 ianuarie 2009, 17:17)

      Synaptic [utilizator]

      nu isi are rostul discutia asta, nu bag in seama toate aberatiile dnei Udrea..
    • 0 (0 voturi)    
      Sa vedem (Joi, 29 ianuarie 2009, 21:28)

      Laur X [anonim]

      Turism litoral
      Turism religios
      Turism balnear....
      o astept pe aia cu turism sexual si cu inscrierea propriei persoane in Registrul mijloacelor fixe :))
    • 0 (0 voturi)    
      si totusi... (Vineri, 30 ianuarie 2009, 18:05)

      Turist_276509 [anonim]

      Ideea nu mi se pare rea pentru ca statistic vorbind... Bucurestiul primeste anual cei mai multi turisti. Va vine sa credeti sau nu, Informatia se poate verifica usor la insse. Daca-i blonda nu-i musai sa fie si proasta. Oricum incearca ceva si asta-i bine. In afara de Dracula Land, fie-i tarana usoara, de ce proiect turistic va mai amintiti? Dar un nume de ministru al turismului? Buna dimineata!
    • 0 (0 voturi)    
      S-o faca (Duminică, 1 februarie 2009, 7:27)

      Nik [anonim]

      S-o faca, iar daca nu... o facem noi?
    • 0 (0 voturi)    
      Prezicere (Luni, 2 februarie 2009, 22:36)

      Jon [anonim]

      Mai intai tin sa spun ca nu sunt un sustinator al lui Basescu si al PDL-ului, si nu de ieri-alaltaieri, ci din 2004, decat Base a intrat in sediul SRI ca Isus in Templu si a iesit cu un mare zambet iliescian pe fata...

      Iar pe Elena Udrea n-am inghitit-o din prima secunda de cand a devenit vedeta in urma scandalului "biletelul roz".

      In al doilea rand, vreau sa fac o prezicere: Elena Udrea va fi cel mai bun ministru al cabinetului Boc.

      Are un minister inventat si o capacitate intelectuala cel putin discutabila.

      Dar are foarte multa ambitie si sustinere, iar aceste doua argumente inseamna mult in compania penibila in care se afla.

      Interviul de mai sus mi se pare cel putin rezonabil, iar comparat cu ceea ce scot pe gura de obicei ministeriabilii romani, in frunte cu Boc, de-a dreptul remarcabil.


    Abonare la comentarii cu RSS

    ESRI

    Top 10 articole cele mai ...



    Hotnews
    Agenţii de ştiri

    Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
    hosted by
    powered by
    developed by
    mobile version