Monica Iacob-Ridzi: "Ancheta din Parlament s-a transformat intr-un circ politic. Demisia mea acum ar insemna sa-mi recunosc vina, ar fi un act de lasitate"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Duminică, 5 iulie 2009, 21:57 Revista Presei | Radio TV


Monica Iacob-Ridzi
Foto: AGERPRES
Invitata in cadrul emisiunii "Zig-Zag" (Antena3), moderata de Ion Cristoiu, Ministrul Tineretului si Sportului, Monica Iacob-Ridzi s-a aratat dezamagita de ancheta sa din Parlament pe care o considera ca "s-a transformat intr-un circ politic" si declara ca nu-si va da demisia decat in cazul in care DNA va incepe urmarirea penala.

"Aceasta ancheta din Parlament s-a transformat intr-un circ politic. Din patru ore cat am stat pentru a fi audiata, trei ore membrii comisiei au stat sa se certe intre ei. Aici este mai degraba vorba de un razboi al oamenilor politici maturi dus prin generatia tanara", sustine ministrul.

Referitor la scandalul banilor cheltuiti de "Ziua Tineretului", Monica Iacob Ridzi a tinut sa mai precizeze ca: "Eu nu am spus niciodata ca nu ma intereseaza cum se cheltuiesc banii. Mi se scot vorbele din context Imi doresc sa aflu ce s-a intamplat cu fiecare leu in parte".

"Am gresit ca nu am stiut sa comunic pe acest subiect, ca nu am explicat fiecarei persoane in parte. Dar nu am mai putut sa fac acest lucru din teama ca s-ar putea interpreta lucrurile. Stiu ca totul s-a intamplat perfect legal", a continuat ministrul.

"Consider ca o demisie ar fi un act de lasitate"

Ministrul Tineretului si Sportului a tinut sa mai infirme inca o data zvonurile lansate vineri conform carora aceasta si-a dat demisia. "Mi se pare imadmisibil sa apara o astfel de stire, fara sa fiu contactata. Singurul lucru pe care il cred e ca cei care au lansat aceste zvonuri vor sa tina in viata subiectul "Ridzi". Oare cate resurse materiale s-au folosit pentru a tine acest subiect viu, timp de patru saptamani?", a declarat Monica Iacob Ridzi.

"Eu daca as fi stiut ca am facut ceva ilegal, plecam din prima zi... Sint un soldat disciplinat, care am crescut in PD-L, am ajuns ministru cu sprijinul partidului si voi demisiona doar daca DNA incepe urmarirea penala. O demisie acum ar insemna sa-mi recunosc vina, ar fi un act de lasitate", a mai declarat Ridzi.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7531 vizualizari

  • +34 (42 voturi)    
    Lasitate ... (Duminică, 5 iulie 2009, 22:07)

    CezarN [utilizator]

    Lasitate a fost atunci cand PDL a acceptat sa puna o nepriceputa in administratie publica la conducerea unui minister inutil.

    Lasitate a fost atunci cand presedintele a aceptat ca fiica sa manance din palma unei neavenite in politica si apoi sa se revanseze pe banii contribuabililor, nu pe banii familiei Basescu.

    Lasitate a fost atunci cand ati acceptat o palarie mult prea mare pentru dvs - demnitatea de ministru.

    Insa dvs, daca v-ati da demisia, ati face un gest de ONOARE, ati accepta nu neaparat ca sunteti vinovata, ci ca acest scandal care obliga PDL sa va tina spatele afecteaza grav imaginea guvernului si a partidului(si chiar asa este). Ati da un semnal ca generatia tanara de politicieni nu este imbatranita inainte de a se naste, ca are altfel de gandire decat cei inraiti in relele comunismului si ale Securitatii.

    Insa, ce naste din pisica soareci mananca.
    • +12 (28 voturi)    
      nu demisia ii doresc, ii doresc succese! (Duminică, 5 iulie 2009, 22:45)

      taranistu [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      Succese tot mai multe, ramaneti in scaun doamna Ridtzi si duceti-va numai impreuna de gatul Marelui Conducator, in toamna! Pacat ca alternativa (Geoana, Antonescu) este atat de jalnica dar de ce sa nu incercam cu Duda sau macar cu Crin? Ca de Marinar ne-am lamurit! In curand o sa se convinga si Intelectualii!
      • +13 (17 voturi)    
        ... (Duminică, 5 iulie 2009, 23:19)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        s-au convins ...
        • 0 (2 voturi)    
          .... (Luni, 6 iulie 2009, 9:36)

          laur [anonim] i-a raspuns lui gogu

          ....de mult...
      • -9 (15 voturi)    
        cine este antonescu ? (Luni, 6 iulie 2009, 0:20)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        am inteles ca putem alege varianta 'vegetariana' -duda si crin,renuntand la varianta 'alternativa jalnica' , dar aici stiu cine este geoana, dar antonesc cine este ? Maresalu ? gigel macelaru ?antonescu de la educatie nu cred ca este ,doar nu au devenit canibali pedeseristii
        Cine o s ai convinga pe Intelectuali in privinta Marinarului ? alternativa jalnica ? 'alternativa vegetariana'?
        PS te rog cand semnezi cu nick ul 'taranistu' pune in paranteza 'varianta milut' ,nu de alta dar chiar jignesti istoria PNT
        • +4 (6 voturi)    
          las' ca am vazut cine e base (Luni, 6 iulie 2009, 10:07)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

          Daca duda si crin (altii, bla-bla) reprezinta varianta "vegetariana", inseamna ca base este varianta "carne". Doar ca nu o ia ci o da la o tara intreaga. Partea comica e ca sunt unii care se si bucura cand o iau. Aia sunt credulii in imacularea pdl. Cei care s-au inscris in partid se cheama 'intelectuali'. Mda...
          • -3 (3 voturi)    
            ai vazut ce a vrut eolianu s a vezi (Luni, 6 iulie 2009, 11:52)

            directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

            dar sti ce este simpatic ?ca aia care au imbratisat varianta 'vegetariana' crin ,duda [altii bla-bla] sunt cu 'carnatul' in gura ,atat la propriu-vezi cazul remes- cat si la figurat -vezi sterling-
            Am citit de 3 saptamani articole scrise dupa ureche, cu absolut nici un argument ,decat clisee lansate -culmea ipocriziei-de trusturile celor mai veroci cleptomani din Ro post-decembrista,taraturi platiti din BANI PUBLICI s au erijat in aparatorii 'banului public,' haidade 'calutul roz' s a intors..... este jenant
            Sa nu crezi matale 'utilizatorule' ca toti cei care sustin pdl sunt orbi,sunt constatean si am idee ce jaf a facut stelian dutu in tandem cu clanul mazare,dar asta este viata,optiunea este de fiecare data intre 2 rele
      • 0 (8 voturi)    
        sperietoarele alternative (Luni, 6 iulie 2009, 0:39)

        Vlad I [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        Daca as avea o alternativa la presedentie, nu l-as mai vota pe Basescu, m-a deranjat mult cand si-a impins fata in functie, un exemplu jalnic, chiar intr-o tara unde sute de mii de cetateni au intrat pe pile in diferite locuri, cu efecte jalnice pe termen lung.
        • +1 (1 vot)    
          Sunt alternative... (Luni, 6 iulie 2009, 13:11)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Vlad I

          Numai ca tre sa le gasesti singur...nu sa te iei dupa presa.
      • 0 (0 voturi)    
        țărănistu cu lămpaș (Luni, 6 iulie 2009, 6:30)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

        mai degrabă, măi dragă!
    • +15 (17 voturi)    
      Intre onoare si bogatie, ce alegi? (Duminică, 5 iulie 2009, 23:08)

      Axul [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      Cum adica va demisiona cand DNA va incepe urmarirea penala, din moment ce atunci va fi demisa automat?
      Imberba deja stie ca asta nu se va intampla, ce e asa de greu de priceput?
    • +2 (2 voturi)    
      adevarat (Luni, 6 iulie 2009, 7:16)

      Igor [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      Subscriu. f bine zis!
    • +2 (2 voturi)    
      ONOARE (Luni, 6 iulie 2009, 11:47)

      gabriel4west [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Corect, ar fi un act de onoare.
      Ce nu inteleg eu este ce legatura are laitmotivul " eu sunt un soldat disciplinat " - cu demisia si recunoasterea ca a facut-o de oaie ( sau mai explicit, ca minte )

      Sau sa traducem noi asa -

      Sunt membru PDL = sunt soldat disciplinat
      Sunt un soldat disciplinat = mint
      deci : Sunt membru PDL = mint

      ::))
  • +19 (27 voturi)    
    E complet in afara (Duminică, 5 iulie 2009, 22:08)

    vio [anonim]

    sau e ticaloasa! Cica 'Imi doresc sa aflu ce s-a intamplat cu fiecare leu in parte."!! Pai nu ea a aprobat ce se VA FACE cu fiecare leu? Ea nu stia cand a semnat??
    De la cine vrea sa afle? De la comisia care o cerceteaza pe ea????
    • +7 (17 voturi)    
      Cauta sa nu scape nici un leu din ghera ei ... (Duminică, 5 iulie 2009, 22:36)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui vio

      Viorele,

      Are dreptate femeia ! Isi doreste sincer sa stie ce se intampla cu fiecare leu din fondurile ministerului, sa nu scape vre-unul din gheara ei hrapareata.

      Tu ce iti inchipui, ca ar lasa ceva sa ajunga la altii decat tovarasii ei de partid si de hotie ?

      Iar despre acte de lasitate .. nu ii stau in fire .. ea fura cu tupeu si apoi tipa HOTIII ! aratand in jur, l la fel ca toti oamenii lui Bokkutu. Ai uitat de primarul Coste din Jucu - tot omu' lui Bokkutu care se plangea ca nu a luata spaga mai multa, odata ce a fost prins si condamnat.

      A ajuns aici deoarece nu platit "dreptu" catre sefii ei de la partid - la oricare din palate s-ar afla ei pentru moment, spre deosebire de primarul Falca - stii tu, finu' de la Arad, care ca un baiat destept ce este a cheltuit pe opere "sociale" si este bine mersi in functie, nu il supara nici presa, nici DNA, si nici altcineva.

      Sper sa primesca o pedeapsa meritata, de exemplu sa fie urcata pe scena cumparata de altii, sa fie tunsa la piele si plimbata prin targ cu placuta legata de gat, precum Kir Costea Chioru Bogasierul din romanul lui Filimon.

      Apoi bagata la bodarlau, la Targsor, cu hoatele de teapa ei ... si tinuta acolo pana ii creste parul pana la glezne.

      "Patria si Dreptul Meu !"
  • +16 (26 voturi)    
    infioratoare fiinta (Duminică, 5 iulie 2009, 22:17)

    eugen [anonim]

    nu am mai simtita atata antipatie la nici un personaj politic....
    • +13 (17 voturi)    
      subscriu (Duminică, 5 iulie 2009, 23:04)

      gabriel4west [utilizator] i-a raspuns lui eugen

      subscriu
    • -16 (22 voturi)    
      dar mata ce fel de fiinta esti ? (Duminică, 5 iulie 2009, 23:10)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui eugen

      un anonim oripilat. Ha-ha, rad cu lacrimi de crocodil :)

      Alte argumente ?
  • +10 (16 voturi)    
    trist (Duminică, 5 iulie 2009, 22:17)

    zdragomir [utilizator]

    E tris cand si generatia mai tanara este afectata de boala politicienilor romani... un fel de schitofrenie paranoica in care toti se simt infailibili.
  • 0 (14 voturi)    
    Mosu a dat de cascaval... (Duminică, 5 iulie 2009, 22:20)

    FLORIN [anonim]

    "Invitata in cadrul emisiunii "Zig-Zag" (Antena3)" Mosu' a dat de gustul cascavalului acum la batranete. Sa ii fie rusine. Este atat de jenant...
    • +4 (4 voturi)    
      S-a trezit... (Luni, 6 iulie 2009, 7:51)

      maria [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      ...in el instinctu' patern! Am inteles ca are o fata si poate o "ajuta" si pe ea basestii sa se capatuiasca! Eventual consiliera lu' eba la bruxelles!!!
  • 0 (14 voturi)    
    pentru "Lasitate" (Duminică, 5 iulie 2009, 22:33)

    cetatean [anonim]

    Un conducator semneaza dupa ce subordonatii redacteaza, verifica si-si asuma responsabilitatea lucrarii conform specializarii si atributiilor sale. Daca responsabilitatea revine exclusiv conducatorului, la ce mai sunt platiti subordonatii ?
    Era mai bine daca doamna Ridzi se adapta si dansa curentului care a inceput sa se propage prin anumite institutii ale statului, respectiv de a-si delega competentele catre subalterni, a nu mai semna nimic si a se multumi cu leafa si protocolul ?
    Desigur ca daca este vinovata, va trebui sa raspunda. Dar vi se pare normal modul in care parlamentarii din principalele noastre partide ( din care doua aflate la putere si cica si in coalitie ) trateaza si exacerbeaza acest subiect ? Mie nu.
    • +5 (5 voturi)    
      Buna ideea cu delegarea (Duminică, 5 iulie 2009, 23:11)

      Dorel [anonim] i-a raspuns lui cetatean

      Se pare ca este exact ce face Oprescu la PMB
  • -16 (20 voturi)    
    D-na Ridzi NU E VINOVATA !! (Duminică, 5 iulie 2009, 22:42)

    Laurentiu [anonim]

    D-na Ridzi NU E VINOVATA !!
    Este luata in vizor de catre mizerabilii de ziaristi doar pentru ca este apropiata presedintelui.
    Hienele de presa isi vor primi insa rasplata dupa alegerile din toamna, rautatile se vor plati !
    • +8 (12 voturi)    
      asa e (Duminică, 5 iulie 2009, 23:21)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu

      dumneaei are voie sa face ce aiureli vrea muschii sai, fiindca a fi langa base este egal cu a fi sfant! mi-e scarba de tara care gazduieste exemplare ca tine, tovarasele! apropo, circul in comisia din parlament il face bouleanu de la pedele!
    • +6 (8 voturi)    
      Incredibil (Duminică, 5 iulie 2009, 23:54)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu

      ce fraier poti sa fi, ca sa nu spun direct ca esti prost gramada. Na c-am spus-o.
    • 0 (0 voturi)    
      esti.... (Luni, 6 iulie 2009, 14:33)

      ci ciong [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu

      / amice... sau esti parte din aia care urla in supermarketuri la chelu' asta... "inca 5 ani in fruntea tarii!!!"...
      patetic
  • +7 (13 voturi)    
    @cetateanu (Duminică, 5 iulie 2009, 22:43)

    Economu [anonim]

    Cetatene, cetatene...daca nu era presa jmenul mergea brici, normal ca presa se interseaza in continuare ce se-ntampla....cat despre semnatura afla ca ea conteaza pe orice act iar cand vorbim de banii publici cetatene nu soarta lui Ritzi ca om politic e importanta ci cum se duc aiurea banii tai cetatene..E palaria mare pentru Ridzi cetatene si duce dupa ea tot partidul in jos cu Eba cu tot, dar cetatene tu esti liber sa-i mai votezi odata ca 2 mai pica in fiecare an.
  • +9 (11 voturi)    
    ma uit la fata ei si vad (Duminică, 5 iulie 2009, 22:50)

    ovidiu [anonim]

    O REPTILA scarboasa numai buna de strivit....
    Dar sa nu uitam ca si de iEBA s-a spus ca nu-i destul de desteapta pentru PE, si Pitzi ii de-a noastra, asa suntem noi, o s-o iertam si pe asta....
    Inca una la ce morcila am inghitit 20 de ani: ea ii o bomboana cu gust de ceara de ureche....
  • +7 (9 voturi)    
    SE FURA 'LA BINE SI LA GREU' (Duminică, 5 iulie 2009, 22:58)

    yo [anonim]

    STUPID PEOPLE...
    • +1 (1 vot)    
      Se stie....Romania e plina de prosti (Luni, 6 iulie 2009, 13:20)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui yo

      Plina de prosti usor de manipulat. Pt niste sapunuri, mici, etc...toti se prostitueaza electoral. Adica inteleg ca-i saracie...da chiar nu ai nici un fel de coloana vertebrala? Nu poti gandi singur si sa faci o alegere dupa capu tau? Trebuie sa vina de-al de Boc, Blaga, Geoana, Vanghelie sa-ti bage pe gat idei in cap? As fi zis si de PNL-isti...da ei nu fac din astea. Probabil au impresia ca lumea care gandeste si ii simpatizeaza o sa depaseasca numeric prostituatele....si din cauza asta tot un cacat vor face si la Prezidentiale, ca si la PE. Tii cu Basescu, Geoana ori Antonescu...bine...da tine pt ca asa crezi tu ca e bine, nu pt ca ti-a dat nush cine un pui pt asta.
  • +10 (12 voturi)    
    incompetenta..... (Duminică, 5 iulie 2009, 23:08)

    Paul [anonim]

    Acest interviu a fost lamentabil. Explicatiile doamnei ministru nu au adus nicio clarificare, iar intrebarile nu au avut incisivitatea necesara cu un ministru corupt. Aceasta se intampla cand totul este facut de neprofesionisti....de la jurnalist si pana la ministru.
    Intr-o tara normala acest personaj ar fi trebuit sa se autodemita in prima saptamana impreuna cu directorii din minister responsabili cu aceste contracte si sa se puna la dispozitia justitiei.
    In societatile occidentale se face o distinctie foarte clara intre legal si etic. Ceea ce a facut doamna ministru poate fi legal (a insistat f mult pe legalitatea contractelor), dar nu este etic. Ramanerea in functie compromite intreg ministerul si, prin extensie, intreg guvernul.
    Ce autoritate morala mai are atunci acest guvern sa ceara cetatenilor sa respecte legea???
    Iar prin raspunsul ca activitatea ministerului este blocata de atatea controale (DNA, parlament,…) s-a acuzat singura. De ce nu vine demisia de onoare? Pt ca acesti oameni nu au caracter. Ei reprezinta tipul parvenitilor in societatea romaneasca…...plini de diplome, dar incapabili sa faca ceva.
    A repetat obsedant ca este un atac impotriva unui tanar politician, dar pe ce criterii a fost promovat acest politician? Majoritatea tinerilor din politica romaneasca nu au fost promovati pe meritocratie, ci pentru ca executa cu obedienta ordinele sefilor si sunt lingusitori desavarsiti. Marele merit al acestor oameni este ca sunt soldatei cuminti, nu pt ca vin cu idei. Macar de ar avea decenta si bun simt.

    PS: In Canada ministrul de externe si-a dat demisia pt ca prietena sa ar fi avut legatura cu niste interlopi, nu pt ca a fost acuzat de ceva. Dar, aici mai exita decenta in viata politica.
    • +2 (2 voturi)    
      In Canada... (Duminică, 5 iulie 2009, 23:35)

      Leon [anonim] i-a raspuns lui Paul

      In Canada ministrul de externe nu si-a dat demisia pentru ca prietena sa ar fi avut legatura cu niste interlopi, acest lucru a fost considerat - mai ales de conducerea partidului la putere - ca apartinind vietii private a preopinentilor, ci pentru ca ulterior acestor dezvaluiri care nu l-au clintit cu nimic ministrul repectiv a lasat o geanta diplomat (daca nu ma insel) cu documente secrete la domnisoara in cauza.
      • +1 (3 voturi)    
        In Canada.... (Luni, 6 iulie 2009, 0:02)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui Leon

        Povestea cu geanta lasata peste noapte a fost o explicatie eleganta a demisiei.
  • +10 (14 voturi)    
    Da, da... (Duminică, 5 iulie 2009, 23:10)

    Rhadoo [utilizator]

    Un om de caracter isi dadea demisia de mult. Dar Ridzi este o "curajoasa", isi apara cu indarjire scaunul si imunitatea care o scapa de puscarie. Rusine!
  • +4 (10 voturi)    
    Circul e facut de Bou (Duminică, 5 iulie 2009, 23:12)

    arabu [anonim]

    Circul e facut de colegul Dvs. Mr. Bou.
  • +14 (16 voturi)    
    asemanare (Duminică, 5 iulie 2009, 23:12)

    cristus [anonim]

    Azi am fost in parc. La un moment dat am surprins un fragment din discutia unui cetatean (nu conteaza originea etnica) cu amicul sau : "lasa ma, ce daca ii lovim cu mingea pe FRAIERI ?" (urmau sa joace fotbal in parc, iar fraierii eram noi, toti ceilalti).
    Acum am citit acest articol.
    A fost prima si singura asemanare pe care am putut sa o fac intre acel cetatean aproape oligofren (dupa privire si comportament) si ministreasa noastra : TUPEUL.
    Asadar, in Roamania daca nu ai cu ce sa iesi in evidenta, nu ai nicio realizare, esti un zero barat, o lichea, e de ajuns sa ai TUPEU ca sa ii impresionezi pe fraierii de romani. Iar cand acest tupeu e coroborat cu un spate puternic (probabil prieteni cutitari in cazul cetateanului oligofren si in mod sigur familia presedinelui in cazul Ridzi) trebuie sa stam drepti in fata acestor ordinari...
  • -2 (6 voturi)    
    Pitzi, nu pleca! (Duminică, 5 iulie 2009, 23:25)

    Alin [anonim]

    Cam asa strigau galeriile lui rapid si dinamo cand era Pitzi anternor la sSeaua. Asa strigam si noi acum: Ridzi, nu pleca...
    • +2 (2 voturi)    
      SAU DACA PLECI, RIDZI, LASA-L IN LOC PE BOUREAN ! (Luni, 6 iulie 2009, 8:21)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Incerc sa imi aduc aminte de ce
      a fost inlocuit CIOROIANU de la EXTERNE ?!?
      *
    • +1 (3 voturi)    
      Bo-u-re-nu ! Bo-u-rea-nu ! Bo-huo-rea-nu ! (Luni, 6 iulie 2009, 8:46)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Voiam sa reamintesc ca CIOROIANU a fost inlocuit de la EXTERNE pentru ca a facut catre regele Spaniei semnul OK pe care il fac
      de pilda astronautii.
      Presa a hotarat atunci ca ,
      desi apare curent in filmele americane ca fiind utilizat de oameni onorabili,
      la CIOROIANU respectivul gest
      era unul obsecen,
      care a pulverizat minunta imagine a Romaniei,
      construita cu atata migala si eleganta de Presedintele Basescu.
      *
      Dupa chestia cu gestul ,
      fiecare vorba a lui
      CIOROIANU era tocata marunt, marunt,
      iar stirile incepeau negresit cu formularea:
      "Inca una dintre gafele monumentale
      cu care ne-a
      obisnuit ministrul nostru de extene,
      a fost comisa azi la Sofia, de la Inalta Tribuna
      a Conferintei Balcanice a Patrunjelului.
      *
      Vadit emotionat, daca nu beat manga, CIOROIANU s-a
      referit in alocutiunea lui la
      traditia romaneasca a cultivarii...
      ...ha.ha,ha, auziti doamna Dragotescu,
      auziti dooooomnu Gadea You Tube,
      a cultivarii...mpfui...
      LE-USH-TEA....dupa care s-a corectat
      precizand ca era vorba totusi de PA-TRUN-JEL.
      ....mult prea tarziu....delegatii din Muntenegru si Albania se tavaleau deja pe jos de ras.
      *
      CIOROIANU era un personaj care se spala zilnic pe corp si pe dinti,
      avea potential la electoratul feminin,
      era ca sa zic asa un posibil contracandidat
      al stiu noi cui.
      Acum CIOROIANU nu mai este nimic,
      gratie mestesugului jurnalistilor romani.
      '
      La asta ma gandeam aseara cand Cristoiu
      a lasat-0 pe vedeta zilei sa isi tina nestanjenita discursurile jalnice repetate, se vedea cat de colo, zile in sir in fata oglinzii.
      O minima cerinta profesionala
      impunea interventaia lui Cristoiu cu intrebari
      dese, menite sa-i segmenteze tiradele individei.
      Asa mai poti scoate cate ceva care sa exprime si gandurile realer, iar nu doar cele prefabricate.
      *
      Ar fi frumos ca in locul ei sa il puna pe Boureanu,
      pentru ca alata sansa de a ajunge ministru
      baiatul acesta nu cred ca va mai prinde.
  • +7 (9 voturi)    
    Demisia nu e semn de lasitate (Duminică, 5 iulie 2009, 23:29)

    Ariel [anonim]

    Demisia este un gest minimal de bun simt, si nicidecum de lasitate. Tinutul cu dintii de fotoliul ministerial in circumstantele date nu poate fi echivalat cu un act de curaj decat in vizunea stramba a MIR. Inversunarea dansei este mai degraba semnul disperarii in fata sfarsitului carierii ei politice. Nici Mona Musca "Dana" nu a dat dovada de bun-simt si uite ca a a ramas in memoria publica la fel cum va ramane Monica Iacob Ridzi (MIR) - o amazoana inutil protocronista.
  • -6 (8 voturi)    
    va meritati soarta.. (Duminică, 5 iulie 2009, 23:31)

    montreal [anonim]

    degeaba va plingeti ...toti politicienii nu sunt decit reprezentantii fideli acelui popor..."minunat"...continuati tot asa...pina s o alege ..praful..
    • +2 (6 voturi)    
      Nu-i chiar asa (Luni, 6 iulie 2009, 0:23)

      Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui montreal

      Mai citeste prietene niste istorie si dup-aia mai comenteaza. S-ar rasuci stramosii nostri in mormant daca ar vedea ce lepre ne conduc tara de 20 de ani... Astfel de oameni NU ne reprezinta!
      • +1 (3 voturi)    
        Ba ne reprezinta (Luni, 6 iulie 2009, 11:07)

        Robbie [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

        Din moment ce sunt acolo, inseamna ca ne reprezinta :P :). Respiracii pe gura care va agitati pe aici nu contati. Vorba cetateanului din postul de mai sus: sunteti niste fraieri si meritati tot ce e mai rau. Asa ca tineti-va gura si rabdati. Sau, daca nu va convine, va puteti concentra si fortzele si incerca sa faceti ceva, in loc sa va plangeti de mila aici, in anonimat. Era o vorba: aia care sunt prea destepti sa se implice in politica vor ajunge sa fie condusi de cei mai prosti decat ei :).
  • -3 (9 voturi)    
    ridzi-pizzi (Duminică, 5 iulie 2009, 23:34)

    ridzi-pidzzi [anonim]

    ...pacat de dansa ca e dragutza si tanara...imi pare rau ca poate avea un asa caracter indoielnic...dar sa-i acordam prezumtia de vinovatie totusi...oricum nu este singura persoana din guvern care a deturnat bani publici spre alte interese ...
    • +4 (4 voturi)    
      /-modele (Luni, 6 iulie 2009, 8:26)

      iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui ridzi-pidzzi

      As prefera o ministresa urita ca dracu dar corecta si desteapta atunci cind e vorba de management, nu o "c/ politica" hoata, tupeista si nesimtita ca aceasta pocnitoare care ne crede fraieri si "o intoarce ca la Ploiesti" cind vine vorba de afirmatii si semnaturi.
      • +4 (4 voturi)    
        Numai pt tine (Luni, 6 iulie 2009, 9:25)

        Gelu C [anonim] i-a raspuns lui iancu jianu

        Da si ce asta nu-i urata ?
  • -6 (10 voturi)    
    ati luat-o pe aratura.. (Duminică, 5 iulie 2009, 23:39)

    styely [anonim]

    Mitica,
    de unde ai aflat d-ta ca M.Ridzi a furat banii. ?..Va dezlantuiti ca niste muieri isterice si aruncati cu acuze fara acoperire.Asteptati d-lor ca justitia sa-sin spuna cuvintul.M.Ridzi nu s-a sustras anchetei cum a facut A.Nastase, ajutat de amicii dv.politici ,trimisi in parlam.ptru a -i face pe toti cei care au lucrat cu banii publici sa raspunda ptru ei.Nastase are dosare cu 700 de martori care au depus marturie ca s-au folosit bani luati drept mita ptru a-si cumpara mobila si briz-brizurri din China.Avindut Petromidia luiD.Patriciu pe o suma infima ,l-a iertat de dat.,si acum asta a vindut-o cu trei miliarde ,pe care i-a bagat in buzunar ,iar dat.catre stat de 600.mil.euro nici nu s-a gindit s-o plateasca.Isterizati-va d-lor de cei care au vindut, ca de ex Tariceanu ,rezervele petrolifere din M.Neagra unei firme care nici macar nu a licitat si inainte ca statul roman sa cistige litigiul cu Ucraina.
    Oripilati-va d-lor de modul cum Nastase fuge de justitie ca un las,!Cereti-le d-lor celor pe care i-ati votat sa faca sa funcitoneze institutiile statului de drept .Nu birfa si aruncatul cu vorbe tin locul justitiei.Voi ati pus stigmatul pe fruntea unui om ,numai ca ati auzit la tv.?..
    Sunt convinsa ca la cit de porniti sunteti ,n-o sa va linistiti nici daca D-ZEU -v-ar spune ca nu este vinovata .Ati condamnat un om fara judecata ,fara sa-i lasati dreptul la aparare..Asta trebuie sa va dea de gindit si sa va faca sa va fie rusine..
    • -4 (4 voturi)    
      Si te mai miri ca primesti minusuri! (Luni, 6 iulie 2009, 8:12)

      Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui styely

      Indraznesti sa spui un adevar! Pai asta supara rau Domnule pe trepadusii de serviciu de la oficina anti-Basescu! Cum sa se ia de Patriciu? Pai nu vezi ce mare filantrop este? Cum sa se ia de Nastase? Doar are carisma si e de-al nostru de la PSD. Daca fata asta a gresit a gresit ca nu a stiut de cine este inconjurata si a crezut ca subordonatii sunt de buna credinta si a semnat.A semnat asa cum semneaza toti ministrii ca doar nu or sa citeasca toate hartiile pe care trebuie sa le semneze. Nu le-ar ajunge 20 de vieti ministeriale. De aia au cancelarii si experti si tot felul de directii ca sa verifice si atunci cand aduc un act la semnat sa fie beton. Smecherii harsiti in rele au vazut din prima ignoranta tinerei in materie si au actionat in consecinta. Pe de alta parte tanara ar trebui sa stie ca orice demisie este de ONOARE si ca prin acest gest individul in cauza isi pastreaza nealterata tinuta si conduita in ochii oamenilor care l-au investit. Nedandu-si demisia demonstreaza exact contrariul si ca om politic va fi mort.
    • +1 (3 voturi)    
      Flotaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! (Luni, 6 iulie 2009, 10:40)

      roman [anonim] i-a raspuns lui styely

      vrem flota inapoi!
      nu avem peste!
      sa fie arestat falca, primarul aradului si basescu fratele!
      sa fie de asemenea cercetati: blaga, berceanu, udrea, eba si in general toti pedelicii!
      astia hoti,
      mama lor la toti!
  • +1 (5 voturi)    
    ridzi e o mica copie la indigo (Duminică, 5 iulie 2009, 23:40)

    ion [anonim]

    cand ma uit la ea vad un lung sir de ministri si presedinti pe care i-a avut romania de cateva generatii incoace...
    toti parca au fost facuti de o mama!!!
    din acelasi aluat!
    in aceeasi matrita!
    parca-s cyborgi, au aceleasi gesturi, aceleasi trasaturi pe chip, aceleasi motivatii!
    nu conteaza cine a fost:
    nastase (petrom/gaze/banci,etc)
    tariceanu (concesiuni)
    pantis (romtelecom)
    iliescu (genocid)
    ceausescu (genocid)
    basescu (favoritism)
    ridzi (pupincurism/)
    toti trebuie sa plece din politica romaneasca si sa-si ia si haidamacii cu ei , sa se retraga undeva departe sa nu-i mai vedem sa nu-i mai auzim, sa le facem cu mana cat mai au timp (cu exceptia lu ceasca..care s-a dus deja)
  • +3 (7 voturi)    
    Inapoi (Duminică, 5 iulie 2009, 23:57)

    un roman [utilizator]

    La coada vacii.
    Asa se intampla cand iei orice scursura si faci din ea m inistru.
  • 0 (4 voturi)    
    legea... (Luni, 6 iulie 2009, 0:11)

    superior [utilizator]

    este influentata de politic chiar daca nu vrem sa credem asta...asa ca se poate musamaliza orice. Probabil ca acest scandal ASCUNDE in aceasta perioada alte tunuri date de cei mai mari ca aceasta ritipiti. ONOARE, asta trebuie sa afiseze orice bugetar, de la portar la presedinte...dar nu am intalnit inca asa ceva. Daca si-ar da demisia de onoare si ar iesi nevinovata atunci ar fi un erou...dar toti cred ca se ascund "sub aripa" partidului si a imunitatii, a puterii si a influentelor, a intimidarilor si a presiunilor....
    doar atat va rugam....ONOARE...nu ne jigniti caci nu sunteti "aleasa pe viata" si noi nu suntem sclavii vostri...poate colaboratori daca nu cei care va "livreaza" fondurile...nu ne jigniti inteligenta ca odata nu va mai tine....
  • -3 (5 voturi)    
    Linshaj public (Luni, 6 iulie 2009, 3:03)

    Dan D. [utilizator]

    Linshaj public in toata regula, nici un fel de argumente, toata lumea mai mult cu pietre decit cu argumente. O comisie parlamentara de tot risul, ash vrea sa vad ce reusheste sa puna in raport, pentru ca inca mai am sa vad vreunul produs de vreo o comisie parlamentara in Romania.
    • +1 (7 voturi)    
      Ce "linshaj", dom'le... o sa-mi dea lacrimile (Luni, 6 iulie 2009, 4:30)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Dan D.

      "Linshaj public in toata regula"? Pai lumea nu-i cere decat demisia, nu viata. Daca Rizi-Pizi era de la PSD sau PNL tu dadeai cu rachete nucleare nu cu pietre si-i cereai decapitarea nu demisia.
      "O comisie parlamentara de tot risul"? Pai mister Bouleanu face cel mai tare de ras comisia cu marlanismele sale si cu tupeul jegos care-l caracterizeaza.
      Dar ce sa mai ziceti si voi acum PD-Leilor cand sunteti prinsi in flagrant cu mana bagat adanc in buzunarul nostru la nici 7 luni de la alegeri? PSD-ul, ba nu, PNL-ul e de vina ca voi ne furati, nu?
      Ce ganditi voi acum? Nemernicii astia de romani s-au trezit. I-am fraierit cu lupta impotriva coruptiei, bla, bla, bla... si a tinut mai bine de 4 ani, da' s-au prins intr-un sfarsit ai dreaq ca incercam sa le luam si pielea de pe ei si acu' nu mai pun botu' la vrajala. Asa e. Lumea s-a cam prins cum sta treaba si cu anticoruptia portocalie.
      • -1 (3 voturi)    
        Sa infieram cu miniie proletara... (Luni, 6 iulie 2009, 13:05)

        Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui marius

        "Ce ginditi voi acum?" Ti se pare tie ca am venit cu gashca? :-)

        Mi se pare suspect cum PNL a dat-o in vileag pe marea datatoare de gauri la buget Ridzi-Iacob, si nu numai ca au sesizat DNA dar i-au mai facut si o comisie parlamentara, in schimb voteaza cu amindoua minutzele pentru ne-urmarire penala pentru Adrian Nastase.

        De aia sustzin ca e linshaj public si le-a reushit schema, va dau una mica si fara aparare sa dati cu pietre sa va ostoitzi miinia proletara, in schimb ce va tine departe de aia mai mari.

        Nu incerc sa o sustzin pe Iacob-Ridzi, dar mi se normal sa aiba parte de un tratament decent. Imi aduc aminte de cind a fost numita ministru presa ii punea intrebari la misto chiar pe coridoarele parlamentului, iar toata bucuria asta proletara cu case se investigheaza ba in presa, ba in parlament dupa ce PNL fac o sesizare la DNA care automat ar trebui sa desfiintze comisia parlamentara mi se pare o reactie disproportionata.

        In plus, cit de timpit poti sa fii ca Ridzi-Iacob s-a apucat sa dea telefoane de capu ei si sa aranjeze contracte toata ziua, cind chestiile astea se fac intern in minister si sint sigur ca are fundu acoperit cu hirtii.
  • +3 (5 voturi)    
    :)) (Luni, 6 iulie 2009, 3:13)

    me [anonim]

    ce tupeu are... o mare mincinoasa :D si prinsa cu hotia nu se lasa... asta asteapta pana vin oamenii sa o alunge cu tortze ca altfel mai sta la furat :)
  • +5 (7 voturi)    
    nesimtirea nu doare... (Luni, 6 iulie 2009, 6:05)

    eeeuuuu [utilizator]

    si nici pristia! cine-a dobandit un portofoliu ministerial angajand ca stagiara la bruxelles pe secatura de eba, n-are bun-simt! si nici minte!
  • +4 (4 voturi)    
    Vand scanduri pentru scene -ieftin !!! (Luni, 6 iulie 2009, 7:35)

    Moromete [anonim]

    Vand scanduri uscate numai bune de facut sccene din ele . Am inteles ca la Min Tin se plateste bine. Stie careva nr de tel mini-steresei ? Va rog mult.
  • +3 (3 voturi)    
    IATA (Luni, 6 iulie 2009, 7:56)

    sabo [utilizator]

    cum da lectii de onoare ..miseii!
    asta dupa 20 de ani de ..chipurile ,lume libera.
    este acesta modelul pe care si-l imaginau oamenii in 89?
  • +6 (6 voturi)    
    Neprofesionista (Luni, 6 iulie 2009, 8:15)

    Protonic [anonim]

    Indiferent de circul politic esti neprofesionista draga prin simplele tale afirmatii ca nu te intereseaza cat a costat ti-ai dat cu firma in cap.
    Nici macar de director nu esti buna. Sunt in Romania adevarati profesionisti care nu au loc de voi lipitorile indiferent de culoarea politica. Dupa 90 incoace toti ati fost la fel.
  • +4 (4 voturi)    
    nimic despre modul in care s-au cheltuit banii (Luni, 6 iulie 2009, 8:26)

    chela [anonim]

    inu am citit nimic nicaieri despre modul in care s-au cheltuit banii, in contextul in care mai multe elemente nu se leaga. astept cu nerabdare detalierea acestor contracte si mai ales daca procedura de atribuire s-a derulat conform OUG 34/2006.
  • +6 (6 voturi)    
    Nesimtita (Luni, 6 iulie 2009, 8:30)

    nano2k [utilizator]

    Nesimtita pana la capat!
  • +4 (4 voturi)    
    Demisia... (Luni, 6 iulie 2009, 8:38)

    Ionut [anonim]

    este un gest de onoare.
    Un ministru care fara urma de dubiu face praf banul contribubilului dupa care declara ca subiectul nu il intereseaza nu are onoare, pentru mine asta este clar. Si la fel de clar este faptul ca Basescu si PDL sunt noii Iliescu/PSD ai momentului. Din pacate nici PNL nu are oameni care sa ma convinga sa le acord votul meu. Clasa politica din romania este formata in totalitatea ei de smenari, profitori, incompetenti, oameni fara onoare samd.
  • +4 (4 voturi)    
    Noi furam nu ne lasam ! (Luni, 6 iulie 2009, 8:46)

    Desteptu [anonim]

    Salut bobor !

    Ce ne deosebeste de alte natii e ca la noi ciolanarii se agata cu dintii, limba, mainile, picioarele.......si altele.....de ciolan. Nici in mormant nu l-ar lasa.
    Restul ( a demisiona, a fi demis, a fi inchis , a fi..... ) e teorie !

    Pa !
  • -6 (8 voturi)    
    Atacul salbatic la Ridzi s-a fasait ! (Luni, 6 iulie 2009, 8:52)

    martin [anonim]

    Asa cum ma asteptam ,Monica Iacob Ridzi rezista atacurilor salbatice si nu vrea sa demisioneze, fiindca nu exista nimic penal,care sa i se poata reprosa.
    Poate ca s-a furat,dar nu ea, ci probabil chiar salariatii mediei,care e acum asa de turbata.
    Cel mai interesant ar sa aflam ce presiuni uriase s-au exercitat asupra lui Cristoiu, de sambata cand vorbea curajos la Turcescu, pana duminica cand la interviul sau cu Ridzi,practic o ruga pe aceasta sa-si dea totusi demisia, desi recunostea ca ea nu a facut nimic penal.
    Probabil Cristoiu a fost introdus intr-un pat al lui Procust,fiindca rezistenta demna a Monicai Iacob Ridzi, strica grav jucaria mogulilor si tonomatilor.
    Si intr-adevar tot duminica la Antena 3, la oribila emisiune Sinteza Zilei, Gadea si Ciuvica reincalzeau subiectul de rezerva, adica atacuri in reluare la Ioana Basescu, in calitate de inchizitori ai democratiei voiculesciene. Si tot acolo presedinta Comisiei Parlamentare , suava si nevinovata Alina Gorghiu se lamenta ca nu poate opri circul furios de acolo,fiindca nu i s-a comunicat de catre DNA ca analizeaza cazul oficial. Cand o sa i comunice oficial, desi stie de acum,ca se cerceteaza,va gasi alte subterfugii in numele interesului de partid al PNL,si desigur si al mogulilor si tonomatilor !
    • +3 (5 voturi)    
      ha ha ha (Luni, 6 iulie 2009, 10:10)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui martin

      "Rezistenta demna" =))))))))))))))))
      Sper ca esti sotul ei sau ruda cu ea. Ca altfel e graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav.
      Are you for real?
  • +6 (6 voturi)    
    ea e doar mai proasta (Luni, 6 iulie 2009, 9:07)

    dam-dam [anonim]

    Ea este doar mai proasta deoarece a furat mai cu tupeu crezand ca o sa o apere clanul basestilor.
    O clasa politica de r**** si niciodata, nimeni nu o sa faca nimik impotriva lor pt ca fiecare e patat fiecare a furat dar acum depinde cat si cum si cand vine vorba de respectarea legilor date de ei ar fi chiar culmea ca sa nu fie nici legal!!!!
    Cand mai apare o asemenea "intamplare" ca sa fie descoperita o hotie imediat se cer dovezi dar niciodata nu exista si mereu porcii din politica apar victoriosi si curati ca lacrima dar acum nu se intreaba nimeni cum de merg in masini personale de sute de mii de euro si au case de milioane din salarii de 4000 de RON???
    Cel mai elogvent ex este fica lui basel cu ap de 1 mil, dintr-un venit uman. Sau mica europarlamentara cu un sal de 7000 de ron pe 4 ore de munca!!! :)))
    Oricum si ceilalti furau este adevarat asa ca nu prea avem de ales! :(
    Trist.
  • +3 (5 voturi)    
    Asta numeste ea lasitate !!! (Luni, 6 iulie 2009, 9:45)

    Cioara din varful parului [anonim]

    Din cauza unora ca Ridzi mi s-a facut o scarba imensa de clasa noastra politica.
    Uite care-i treaba d-na Ridzi.
    Daca se va dovedi ca esti vinovata, trebuie sa infunzi puscaria ani grei.
    Daca in plus, Eba a beneficiat de banii furati, pentru campanie, trebuie sa infunde si ea puscaria.
    Da' pana cand ne luati de tampiti!
  • +3 (9 voturi)    
    ipocrizie scarboasa !!! (Luni, 6 iulie 2009, 10:13)

    cetateanu [anonim]

    Aici sunt doua probleme:
    1. Acesti oameni in frunte cu Emil Boc si Traian Basescu sunt de o ipocrizie infioratoare, scarboasa, care frizeaza paranoia !!!
    Toata lumea stie ca banii au fost cheltuitzi pt. campania lui Eba. Vor sa ne prosteasca dar sa o faca mai inteligent, asa este jignitor. Ne jignesc pur si simplu considerandu-ne prosti pe totzi !
    2. O serie de doamne tinerele care au fost ridicate in politica confunda cavalerismul masculin cu respectul fatza de inteligentza!
    Ele cred ca daca barbatzii se poarta frumos cu ele asta inseamna ca sunt inteligente si capabile !!!! A aparut o ,,grupa de interese" formata din Eba, Monica Ritzi, Anastase, Raluca Turcanu etc etc ! Nu au nici o calificare in afara de faptul ca au fost promovate de Traian Basescu. Dumnezeule, fetele acestea chiar cred ca sunt destepte !! Vai... au ajuns sa ne si conduca !!!!
  • +2 (2 voturi)    
    eu credeam... (Luni, 6 iulie 2009, 10:37)

    lungu bogdan [anonim]

    eu credeam ca se cheama "demisie de onoare" dar vad ca in romania s-a inventat un nou termen: "demisie de lasitate". adevarul e ca o sa revolutionam conceptul de politica la nivel global. pe cand un premiu nobel pentru monica?
  • +1 (3 voturi)    
    Cateva cuvinte (Luni, 6 iulie 2009, 11:28)

    blackjedy [utilizator]

    1. Cred ca a devenit clar pentru toata lumea ca Ion Cristoiu a sarit in barca portocalie (nu cred ca este nevoie de argumentatie, stau marturie ultimele emisiuni Zig-Zag si invitatii acestei emisiuni si nu in ultimul rand articolele din J.N.).

    2. Monica Iacob-Ridzi si emisiunea cu pricina - punctual:
    - acuza ca ancheta parlamentara s-a transformat in circ - intr-un fel are dreptate, insa vinovat este colegul dansei, un anume Boureanu;
    - acuza ca oamenii politici maturi duc un razboi cu generatia tanara - aici incearca sa castige tinerii de partea ei, idee pe care s-a marsat si campania prietenei dansei, EBA;
    - nu o intereseaza cum a cheltuit banii publici - sunt chiar vorbele dansei (se gaseste pe net emisiunea "Sinteza Zilei" unde a facut afirmatia cu pricina);
    - vrea sa stie ce s-a intamplat cu fiecare leu in parte - normal, asa cum sublinia cineva mai sus, doar n-o sa-i lase vreun leut sa-i scape printre ghearele lacome;
    - ultima fraza a articolului (declarate de MIR in emisiunea de aseara, Z.Z.) este concludenta. Nici nu mai trebuie comentata!
    FELICITARI HOTNEWS si restul oamenilor din mass-media care nu lasa subiectul sa se "raceasca"!
  • +1 (1 vot)    
    Activista Utc (Luni, 6 iulie 2009, 11:28)

    Monica Iacob UTC [anonim]

    Madam Ritzi ca doamna nu-i pot spune, este cel mai bun exemplu de ce tip de femeie ajungea inainte de '89 secretar cu propaganda la UTC. Domnul Tismaneanu poate confirma asta. Si ca orice roman postdecembrist prins cu mana in buzunarul statului, nu poate sa-si dea demisia "ca ea nu e o lasaaa..." Ea chiar nu realizeaza ca este o defapt o victima colaterala a ascensiunii catre conducerea partidului a domnisoarei Base cea cu 18000 euro bagati in "design"(atat a cheltuit sa devina sexy - parerea ei, din urata ce era -- parerea tuturor). Ca tanara marinareasa sa urce nestingherita, trebuie ca activista Ritzi sa cada. Si va cadea. Are grija taticu' de asta. Asta ca sa nu va mai intrebati dece nu musca PDL'u cand e vb de madam Ritzi. Nu i se da voie sa muste. Si asa taticu Base impusca mai multe pasarici dint-un foc, lupta impotriva coruptiei chiar ce cei dragi lui (cat curaj domnule!!) si netezeste si drumul tinerei eba. Cat despre "intelectualii" care "sa-si dea seama ce si cum"...domnilor, fiti seriosi, ei stiu demult ce-i poate pielea marinarului, dar daca se infrupta din ce-si doresc, nu-i normal sa fie cu el? (vezi director icr)
  • -4 (4 voturi)    
    Crima de a avea alta parere ! Pt. Nevermind) (Luni, 6 iulie 2009, 12:17)

    martin [anonim]

    In mod normal mesajul meu pro- Ridzi si pro-PDL, a fost notat negativ si ascuns,deoarece masa platita sau prostita, nu poate concepe pe cineva cu o parere diferita. Mai mult ,o hiena (clona), care isi zice " nevermind", considera cu mintea sa inexistenta si care chiar ca "nu conteaza", ca trebuie sa fiu ruda cu Monica Iacob Ridzi, ca sa gandesc liber.
    Nu sunt ruda, dar urasc pe mogulii din clasa voiculescu si alte clase si doresc ca cei acuzati ,sa fie cu o masura egala.
    Daca e vinovata sa fie inchisa in aceeasi celula cu celebrul nevinovat (dupa clone) Adrian Nastase, nefiind nici prea mare pericol,pentru nici unul !
  • -1 (1 vot)    
    sa le luam ceea ce tin mai mult !!! (Luni, 6 iulie 2009, 12:23)

    taietorul [anonim]

    chiar m-am saturat; in tara asta fara pedepse cumplite nu mai poti face ordine; propun sa imbratisam pedepsele musulmanilor : omoratul cu pietre, taierea membrelor celor care a furat, spanzuratoarea;

    lasand imbecilitatiile legate de inferioritatea femeii (depinde si de tara), am observat ca in aceste tari astfel de acte de hotie nu apar; acolo exista o familie regala care face regulile bine/rau; nu exista 4 partide, care stau ca niste lupi hulpavi in opozitie, abia asteptand sa intre la guvernare sa fure pe fata, cu tupeu!!! insa chiar si cu aceste pedepse, conducatorii conteaza, daca sunt niste imbecili toti traiesc in teroare...

    este inadmisibil unde s-a ajuns - lipsa alternativei; practic toate partidele mari nu au dat dovada decat ca vor sa fure din banii celor multi, amarati si prosti
  • +1 (1 vot)    
    Societatea civila (Luni, 6 iulie 2009, 13:39)

    mirceabn [anonim]

    Mai avem un pic si ne ia dracu'!
    Individa asta nu stie ce contracte are ministerul, nu stie ce buget are ministerul... nu stie nimic despre minister. E una dintre multele persoane recompensate pentru "cine stie ce servicii".
    Parlamentul, Procuratura etc, pierd timp si bani ca sa demonstreze sau nu ca s-a furat.
    In schimb, noi oamenii de rand, vedem limpede ca individa nu-si are locul acolo.
    Propun sa se infiinteze de urgenta Societati civile in fiecare oras mare al tarii si saptamanal/lunar sa iesim in strada impotriva gunoaielor cu doua picioare. Cred ca asa nu o sa mai aiba nimeni curajul sa le tina in brate. Trebuie sa ne facem timp pentru tara pentru ca alesii nostri de la presedinte in jos, au alte interese. Eu unul promit ca ma abonez la astfel de mitinguri.
    • 0 (0 voturi)    
      De acord (Luni, 6 iulie 2009, 21:33)

      robotzika [utilizator] i-a raspuns lui mirceabn

      Poti sa ma treci si pe mine pe lista.
  • 0 (0 voturi)    
    hmmm.... (Luni, 6 iulie 2009, 16:55)

    sorin [anonim]

    sincer sa fiu...am cam tot citit comentriile voastre si cam spun acelasi lucru....Ridzi sa demisioneze!!! sunt de acord cu asta...dar la fel si EBA....in afara ca ii apare numele de "Basescu" in buletin...ii praf. Inca un lucru...daca va uitati la toti PDL/PNL ptr me ii tot aia...fiecare si adus neamul la minister acolo...boc pe nepoatasa, base(ina) pe fiicasa, nu stiu care pe masa si asa mai departe. Ideea ee ca nu doar ea e de vina...toti fac la fel..absolut TOTI, pentru ca fiecare cand a intrat in partid, a invatat de la ceilalti...clar .. hotia asta de la politicienii nostrii e transmisa din generatie in generatie...ca un mestesug... si astfel..ori acum ori peste 20 de ai...tot asa o sa fie, doar daca s-ar schimba toti cu tot cu partidele lor...dar nah sa fim seriosi...Chiar astazi citeam despre revolutia din '89 cati oameni au murit degeaba, pacat de ei...Dumnezeu sa-i odihneasca...dar sincer va zic...daca ar vedea ce o ajuns politica astazi...s-ar rasuci toti in pamant....

    Inca un lucru si va las sa va vedeti de vietile voastre frumoase, in care lucrati cate 10-12 ore pe zi ptr a plati taxe: Nu doar ridzi trebuie urmarita ci toti...ea saraca o facut doar prostia sa zica ca nu o intereseaza de banii respectiv...de aici a inceout toata chestia. O zi buna va doresc...tovarasi!!!
  • +1 (1 vot)    
    o parere (Luni, 6 iulie 2009, 17:05)

    Sorin [anonim]

    sincer sa fiu...am cam tot citit comentriile voastre si cam spun acelasi lucru....Ridzi sa demisioneze!!! sunt de acord cu asta...dar la fel si EBA....in afara ca ii apare numele de "Basescu" in buletin...ii praf. Inca un lucru...daca va uitati la toti PDL/PNL ptr me ii tot aia...fiecare si adus neamul la minister acolo...boc pe nepoatasa, base(ina) pe fiicasa, nu stiu care pe masa si asa mai departe. Ideea ee ca nu doar ea e de vina...toti fac la fel..absolut TOTI, pentru ca fiecare cand a intrat in partid, a invatat de la ceilalti...clar .. hotia asta de la politicienii nostrii e transmisa din generatie in generatie...ca un mestesug... si astfel..ori acum ori peste 20 de ai...tot asa o sa fie, doar daca s-ar schimba toti cu tot cu partidele lor...dar nah sa fim seriosi...Chiar astazi citeam despre revolutia din '89 cati oameni au murit degeaba, pacat de ei...Dumnezeu sa-i odihneasca...dar sincer va zic...daca ar vedea ce o ajuns politica astazi...s-ar rasuci toti in pamant....

    Inca un lucru si va las sa va vedeti de vietile voastre frumoase, in care lucrati cate 10-12 ore pe zi ptr a plati taxe: Nu doar ridzi trebuie urmarita ci toti...ea saraca o facut doar prostia sa zica ca nu o intereseaza de banii respectiv...de aici a inceout toata chestia. O zi buna va doresc...tovarasi!!!
  • +1 (1 vot)    
    vanzatoarea Ridzi (Miercuri, 8 iulie 2009, 15:33)

    Alice [anonim]

    de meserie vanzatoare, aceasta individa care prin atitudinea ei a dat dovada ca are probleme psihice, a actionat la comanda lui Basescu pentru deturnarea de fonduri. Dar se cunoaste caracterul de porc al presedintelui, care o va arunca de parca nici n-a cunoscut-o vreodata.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by