Presedintele Traian Basescu afirma ca "structurile" care l-au facut pe Emil Constantinescu sa se recunoasca infrant nu au reusit sa obtina un compromis cu el, fie ca este vorba de Sorin Ovidiu Vintu, Dan Voiculescu sau Dinu Patriciu.
"In cinci ani si jumatate de mandat, cei care l-au facut pe dl Constantinescu sa se recunoasca invins de structuri nu au reusit sa obtina un compromis cu mine, fie ca se numesc Sorin Ovidiu Vintu, Dan Voiculescu sau Dinu Patriciu", a afirmat el, la B1 TV.
El a afirmat ca este constient de pretul politic pe care il plateste prin campaniile duse de trusturile de presa controlate de acesti oameni de afaceri: "Continui sa fiu un politician care spune nu am negociat cu voi interesele romanilor, ceea ce implica un cost urias in campaniile de pe trusturile lor din presa", a spus seful statului, adaugand ca "eu impotriva poporului roman nu lupt".
Iata mai jos cele mai importante declaratii ale lui Traian Basescu:
Victor Ponta
- "Dl Ponta minte cu nerusinare, stie foarte bine ca partidul lui a facut o negociere, stiu si cu cine s-a facut negocierea. Eu am doua reclamatii pe birou, una de la Victor Ponta, o foaie de hartie in care spune ca Roberta Anastase a stimulat fraudarea voturilor, si un alt set de documente care arata repartitia banilor, trebuie sa stiti ca au fost negocieri care au durat patru zile. In faza initiala s-a negociat la nivel de sefi de grupuri parlamentare, dupa care s-au dat unor consilieri liniile de repartitie a banilor si a fost trimisa premierului solicitarea PSD ca sa nu participe la vot.
- "Victor Ponta trebuie sa faca frumos ca maimutica, sa placa la foarte multi din PSD. Lui se pare ca a fi obraznic, impertinent, ajuta la ceva. Pana acum credeam ca doar fata il arata imatur, dar prin comportament arata ca nu numai fata il arata imatur, ci chiar fondul lui. Omul asta a venit pres la mine in birou, in 2008, si ma intreba 'm-ati putea sprijini la competitia pentru alegerile la primaria capitalei? Raspunsul meu a fost nu, ca nu ai sanse. La mine in birou acest Ponta care azi vitupereaza impotriva presedintelui, era la mine in birou ca un pres. Tot el discuta inainte de alegeri un portofoliu de ministru prin iesirea din PSD, inainte de alegerile din partidul lor. Nu pot sa-i mai tolerez obraznicia cand stiu cate parale face".
- "Dupa mintea lor, trebuie erodat presedintele Basescu, sa nu mai existe incredere in stat si sa ne reluam obiceiurile de dinainte ca Adrian Nastase sa piarda alegerile. Ei bine, nu se mai poate, dragii mei. Va veni momentul cand va voi face toate probele la ceea ce v-am spus. Eu nu cred ca aceasta clasa politica se va limita la a oferi romanilor un Victor Ponta care e in stare sa vina sa linga presul sa vada daca poti sa-l faci primar general. Nu sunt pe masura obrazniciei acestui pusti imatur. De circa opt luni tot astept sa apara decenta in comportamentul lui. Probabil, va va spune cine i-a finantat concediul in Liban. Il invit public la decenta".
- "Suspiciunea nu e un motiv pentru care presedintele nu promulga o lege. Eu nu ma pot pronunta pe procedura parlamentara. Daca dl Ponta ar fi fost matur se adresa comisiei de imunitati ale parlamentului. Daca as interveni in treburile parlamentului, a doua zi ar spune ca dictatorul de la Cotroceni s-a bagat in proceduri parlamentare".
- "PDL probabil a avut si aceasta motivatie, daca nu insel pe 26 e bordul FMI, iar trecerea Legii pensiilor e conditie de transa, si cred ca si acest lucru a determinat PDL sa voteze impotriva reluarii votului. Cred ca a mai fost o explicatie: nu au vrut sa creeze un precedent, asa orice lege se voteaza, iese un politician si tipa la televiozor sa se repete votul ca s-a fraudat si asa revotam."
- "Eu nu am fost niciodata adeptul parasirii campului de batalie. Eu cred ca daca guvernul Boc ar da acesti bani public i-as cere premierului Emil Boc demisia. Ar putea sa si-o dea sau nu dar nu poti sa faci targuri de acest gen cu bani publici. Eu am sperat ca PDL nu va face asemenea targuri si sunt convins ca premierul nu va accepta un asemenea targ".
- "Sunt bani din bugetul de stat, nu poti sa continui... care e diferenta atunci dintre PDL, care inca mai sper ca va fi un partid corect la guvernare, si ce a facut guvernul Tariceanu, care a negociat banii bugetului public ca sa ramana la putere cu PSD, cu Hrebenciuc in fiecare zi."
- "SOV are probleme cu legea, Patriciu are problema discutabila a datoriilor de 600 milioane transferate la Kazmunai, nimeni nu stie ce intelegere e intre ei, dl Voiculescu funciar, felix i se spune, nu pot accepta ideea ca au un presedinte cu care nu se poate negocia nici interesul lor in justitie, nici vreun interes financiar. Traditional, au trait cu mainile bagate pana la coate si dincolo de coate in banii publici sau in banii altora, cum e cazul FNI sau FNA. Nu am nici un dubiu ca dl Voiculescu e foarte sus in sondaje, turnatorii sunt foarte iubiti in Romania. Din 2004 ma tot prabusesc in sondaje, cand vin alegerile castig. Acum nu mai am alegeri. Dictatura o voi institui cand voi termina al doilea mandat."
- "Afirmatiile astea nu pot fi facute decat de un om bolnav la cap. Cu ce presedinte poate sa stabileasca planul de evolutie a Romaniei un infractor. Unde, pe DN1, la el acasa? Eu m-am intalnit in mandatul meu si cu Patriciu, si cu Voiculescu, si cu Vintu. Niciodata abordarile mele nu au fost legate de ce am eu de facut, intotdeauna au venit sa discute ce au ei de facut, si raspunsul meu a fost intodeauna ce spune legea. Cat de important s-o crede un Vintu, un Voiculescu sau chiar si un Patriciu sa gandeasca ca ei trebuie sa controleze decizia politica? Sunt oameni deformati. De asta am si considerat ca nu trebuie sa-i mai raspund domnului, se pare ca era in mare dificultate, il retinusera niste procurori din dragoste prin beciuri."
- "Pe Crin Antonescu l-am ajutat intr-un moment de criza al lui sa candideze undeva, era deputat de Tulcea si organizatia nu l-a mai primit sa candideze, in 2004. M-a rugat dl Stolojan sa am grija ca a avut o situatie grea, si intr-adevar a avut o situatie grea, sa poata candida si l-am pus pe lista de Bucuresti. Ii stiu pe amandoi, de aceea imi e putin dificil sa le tolerez agresivitatea si obraznicia. Amandoi s-au intalnit cu mine in momente in care li se parea ca trebuie ajutati. Eu am considerat intotdeauna ca datorez foarte mult unui om politic - Petre Roman, si cand a fost acid nu am raspuns. Si acum sunt un admirator al Mioarei Roman, sa stai sa o asculti pe Mioara Roman e un privilegiu".
- "Mircea Geoana e prea slab pentru jocul politic mare, e dependent si niciodata nu paote lua o batalie politica pe cont propriu, doar daca are mare sustinere, si de la SOV, si de la Voiculescu, si de la Hrebenciuc. Mie imi ajunge sustinerea sotiei, in momentele grele."
- "Mare parte din cresterea economica a fost generata din boomul imobiliar. Nu a avut baza economica solida. A facut din noi oameni care credeau ca putem obtine bani toat viata de la banci".
- "Am avut un an 2009 in care a trebuit sa imprumutam peste 12 mld pentru a acoperi deficitul, toti s-au dus in consum. In 2010 imprumutam circa 9 mld de euro care toti se duc in consum. Anul acest s-a inceput crearea premiselor ca ceea ce imprumutam sa nu mai cheltuim integral pentru consum, ci sa ducem ceva si pe investitii. Sper ca pana la sfarsitul anului, guvernul in toate ministerele si structurile sale sa reduca numarul de salariati prin selectie, incompetentii sa plece, competentii sa ramana. Este un comandament ca trebuie sa se intample. Nu ne putem permite sa mai platim incompetenti in aparatul de stat".
- "Trebuie sa reducem si cheltuielile sociale, cu cel putin 5-6-7 procente. Daca se duce la capat programul de reducere a cheltuililor cu aparatul bugetar si a cheltuielilor sociale ne-ar putea lasa la dispozitie din banii imprumutati circa 1,5 mld. euro. Este cea mai mare minciuna care se spune, ca Romania nu are solutii. Pana acum nu s-a creat spatiul fiscal pentru a utiliza fondurile europene".
- "Imi dau seama ca pozitia mea genereaza cel putin ura. Altii au intrat in cliseul fals care spun "ne-ati mintit in campanie". In plina campanie am spus ca fondul de pensii e in colpas, s-au dat zile libere pentru a se reduce salariile bugetarilor, cine spune ca in campanie am spus minciuni..."
- "Noi suntem intr-un moment crucial. Criza a devoalat la toate statele tot cancerul din sisteme. Nu pe ei ii plang. Ei au nivelul social de a trece peste momentul asta. Avand datorie publica inca destul de mica, avand un deficit public pe care inca il putem corecta, avem mecanismele aici, putem sa ne rezolvam problemele prin vointa noastra. Daca ies cinci milioane de oameni in strada, e clar, poporul nu vrea, nu accepta varianta, si atunci punem armele jos".
- "Avem 3,5 mil de salariati in sectorul privat care ne duc pe toti, toate cheltuielile sunt generate din venituri obtinute de la ei. Avem 19,2 mld de la UE pentru transporturi, pentru mediu, pentru dezvoltare regionala, pentru dezvoltarea resurselor umane, dezvoltarea capacitatii administrative. Totul e ca banii sa fie acceptati. Avem aceste 7 programe in afara de inca 13 miliarde pentru agricultura. 33 mld euro de la UE si pana acum ar fi trebuit sa utilizam jumatate. Am utilizat cam 6%, foarte slaba utilizarea".
- "Din 2000, Romania s-a aflat pe crestere economica. De ce nu am putut construi autostrazi de atunci? Va dau cateva cifre. In anul 2004, la sfarsitul guvernarii lui Nastase, in Romania existau 6,4 milioane de asistati sociali, in 2008 deci erau 13 milioane de asistati sociali. Asta insemana mai mult decat dublarea asistatilor sociali. Daca in 2004 aceasta asistenta ne consta 1 miliard de euro, in 2008 aceasta ne costa 4 miliarde de euro. Aici sunt autostrazile dvs, in demagogia de a se da asistenta sociala, ei erau aducatori de voturi."
- "Nu imi place ce fac acum spunandu-le romanilor ca avem nevoie de austeritate dar intre placere si responsabilitate prefer sa fiu responsabil. Prin noua lege a pensiilor li se propune romanilor solutia de garantare a platii pensiilor."
- "Cine nu pregateste programele pentru absorbtia programelor. Avem proba suprema a lispei de pregatire a functionarilor publici? Unitatile de management sunt ticsite cu incompetenti. Cel mai avansat e ministerul Dezvoltarii Regionale, care din tot bugetul de 3,7 mld are acoperite cu proiecte 2,5 mld. Al doilea e ministerul mediului, probabil cei doi ministri au inteles ca daca vor sa ramana ceva de pe urma lor raman banii europeni cheltuiti".
- "Ministerele nu au cheltuit inca acesti bani, le-au aprobat UMP-urile, in momentul de fata au transferat proiectele spre executie la cei care trebuie sa le execute. Transporturile stau cel mai prost, si extrem de neconvingatoare e utilizarea resurselor pentru dezvoltarea resurselor umane".
- "La mine la birou nici acasa nu mai exista abonamente de presa, nu ma mai uit la tv decat la Discovery, iar dimineata biroul de presa imi face o sinteza a presei subliniind cu rosu atacurile la care ei cred ca trebuie sa raspunda cu drept la replica".
- "Eu nu cred ca se mai poate ajunge la asa ceva (suspendarea presedintelui, n.r.), am certitudinea ca imi voi termina cel de-al doilea mandat. Nu cred ca in momentul de fata partidele de opozitie ar putea sustine credibil in fata poporului necesitatea suspendarii unui presedinte care nu face altceva decat sa le spuna romanilor unde suntem".
- "In trei cuvinte: infrastructura, mediu si combaterea poluarii".
- "Niciodata nu am promis desfiintarea taxei de prima inmatriculare. Sunt un suporter al gasirii solutiilor fiscale in corelatie cu directivele UE care sa stimuleze vanzarea de automobile noi. Suntem inca intr-un nonsens de abordare: guvernul sustine cu sume mari programul Rabla, iar pe de alta parte suntem inca destul de permisivi in ceea ce priveste inmatricularea masinilor second hand. Daca asa credeti ca e bine, Bulgaria e stat vecin si inmatriculati-le acolo dar noi avem obligatia sa facem o politica de descurajare a inmatricularii de masini vechi. Pentru ce mai facem politica de incurajare a achizitionarii de masini noi?"
- "In timpul cand dl. director Timofte conducea SRI, Vintu avea o influenta extraordinara in acest serviciu, influenta chiar numiri de sefi la nivel judetean, la nivel de sectii. Nu exista dubii cat de influent era Vintu in relatia cu SRI. Serviciul nu mai e cel din 2006, si chiar aducerea unui parlamentar PSD in fruntea SRI a fost un lucru care m-a reconfortat, mi-a creat detasarea de a lucra cu acest serviciu. Daca as fi adus un om din PD, nu ar fi fost credibila colaborarea cu acest serviciu. Mai sunt cativa subofiteri si ofiteri care la revolutie numai ce terminasera scoala, si serviciul nu se mai ocupa decat de ceea ce il obliga legea sa se ocupe".
- "Informatiile despre influenta lui SOV in SRI le-am avut din timpul dl. Timofte, Dumnezeu sa-l ierte, si chiar am avut discutii cu directorul Timofte legate de subiecte de acest gen, scurgerea de informatii din serviciu, utilizarea lor de catre un politician sau altul. Va dau o proba legata de colaborarea mea cu SRI: sa-mi spuna daca exista vreo proba ca eu am utilizat informatii de la SRI in lupta politica, ceea ce nu inseamna ca in calitate de sef al statului nu am informatie sensibila, care afecteaza interesul national, fie ca e vorba de zona energetica, de tranzactii de proprietate. Ce ati spune daca dau un exemplu tranzactiile cu energie electrica ar fi tranzactii care sunt impotriva interesului national al Romaniei? Adica sa-l vinzi la pret de 10% din pretul pietei".
- "Eu am avut o pozitie similara cu cea a Comisiei Europene care garanteaza libertatea de miscare. In acelasi timp presedintele Sarkozy are dreptate din alt punct de vedere, legislatia franceza. In tari ale UE cersitul e legal. Te duci la primarie, te inregistrezi ca cersetor, iti stabileste locul si ora pana la care cersesti si stabileste taxa pentru locul respectiv. Tiganii nostri nu inteleg nici sa plateasca taxa la primarie, folosesc copiii la cersit, parintii copiilor ii lasa oricum fara bani iar parintii adesea se ocupa de furat. Ce fac aici au incercat sa faca si in Franta dar pe de alta parte Romania nu poate inceta sa-si apere cetatenii indiferent care sunt problemele lor. Dreptul la libera circulatie pot fi limitate doar in cazuri precise: are cazier, a comis infractiuni".
- "Romania nu poate inceta sa-si apere cetatenii. Romania nu va fi partasa la un precedent in care sa se ingradeasca dreptul la libera circulatie. Daca nu iesim din ipocrizie nu rezolvam problema tiganilor. Aceasta parte a etniei pe care eu o numesc nomada (...) care nu vrea sa se lase integrata in societate are singura scuza nomadismul. Ii respectam aceasta traditie care vine din cultura lor dar trebuie sa respecte legile locului in care ajung. Cand te stabilesti in jurul unei comunitati muncesti, nu furi, iti trimiti copiii la scoala, nu la cersit. Daca nu respecta regula societatii in care se duc nu vor putea sa fie tolerati de nicio comunitate".
- "Eu nu vreau sa ma duc la Paris, eu ma duc in Romania. Cate televiziuni nu au dat imagini cu primari care evacuau taberele de nomazi din jurul lor? Daca ar face lucrul esential, sa munceasca, dar ca sa munceasca trebuie sa le placa. Se pare ca sunt tigani care cred ca a te deplasa dintr-un loc in altul inseamna a munci".
- "Romania are 33 miliarde de euro pentru autostrazi si cai ferate, pentru mediu, pentru dezvoltare regionala, pentru asistenta termica, pentru dezvoltarea resurselor umane, pentru cresterea competitivitatii economice. Sunt sapte programe finanteate de UE pana in 2013, de asemenea are 14 miliarde pentru agricultura. S-a inceput accesarea lor. In plus, Romania si-a fixat in interiorul UE ca pana in 2020 sa creasca rata de ocupare a locurilor de munca. Trebuie sa alocam 2% pentru cercetare, trebuie sa reducem emisiile de carboin cu 20%, trebuie sa avem 24% din energia care ajunge la consumatorii finali. Trebuie sa reducem saracia cu 25%. Strategia 2010 a adaugat aceste 5 obiective la programul general al UE iar Romania are procente care ii revin ca tinta care reduc decalajul intre Germania si Romania, Franta si Romania".
sparge-i pe penalisti si pe pesedisti
aresteaza-i pe ponta is pe antonescu
Poti gresi scriind repede. Ca doar nu esti la examen aici. Dar sa corectezi pe cineva cand tu habar nu ai ce vorbesti... e penibil. Invata matale franceza.
Nu, n-a realizat nimic, in schimb se vaita ca-l obstructioneaza mogulii si oligarhii. Pai nu zicea ca e un om puternic? Un politician de anvergura?
Basescu este cel mai bun politician pe care l-a dat Romania in ultimii 20 de ani.
rusine Ponta si Antonescu ! existenta voastra ne face de rusine ! duceti-va sa discutati cu toti incultii !
2 ani a facut circ si la acuzat pe Rasgandeanu pe seama taxei auto, iar acum vine si ne minte in fata: "Niciodata nu am promis desfiintarea taxei de prima inmatriculare."
Nimic mai fals: oamenii culti vorbesc 'frumos'. Nu am spus despre Basescu ca este cult, am spus ca este inteligent.
Cultura se poate invata, dar inteligenta nativa NU.
Un alt aspect: Iorga .... a fost un om de geniu, dar un REBUT ca politician. In general, intelectualii nu sunt buni politicieni, in parte deoarece nu sunt capabili sa ia decizii grele cu date putine.
Basescu are duritatea si inteligenta necesara ca sa fie un excelent sef de stat.
Atata au repetat televiziunile niste expresii si acuzatii, incat o buna parte din populatie le-a invatat si le poate reproduce intocmai !
Asta este adevarata spalare de creier !
Basescu nu tine zilnic discursuri ca sa convinga prin repetitie, ci doar atrage din cand in cand atentia.
Cine e destept, intelege, cine nu...
Hai, ilumineaza-ne gigele !
Dl Presedinte zice peste 13mil de asistati.
Ministerul Muncii zice:
http://www.mmuncii.ro/pub/imagemanager/images/file/Statistica/Buletin%20statistic/2010/Asistenta%20trim%20I%202010%20f.pdf
1. alocatii de stat pentru copii - 3.935.994 beneficiari
2. alocatia si trusoul pentru nou-nascuti - 44.044 beneficiari
3. indemnizatia pentru cresterea copilului si stimulentul pentru intoarcerea in activitate - 202.500beneficiari
4. Alocatia familiala complementara si alocatia pentru familia monoparentala - 800.302 familii beneficiare
5. Ajutorul social in cadrul VMG - 222.176 familii, cu un ajutor mediu lunar de 170,3 lei Familiile respective cuprind 557,5 mii persoane
6. Sprijin financiar la incheierea casatoriei - 16.451 femilii beneficiare
7. indemnizatia pentru persoanele cu handicap - 543.770 beneficiari
8. alocatia lunara de plasament al copiilor (parasiti, orfani, etc.) - 43.902
Ca eu nu mi-am petrecut adolescenta "pe dupa blocuri", mergeam la scoala, unde nu am invatat jargonul asta de "rommani".
Calitatile umane ii lipsesc cu desavarsire, Stolojan si Roman fiind printre cei care sunt convins ca pot da detalii despre caracterul de "calugarita" (si aici ma refer la insecta) care si-a devorat toti partenerii ce l-au propulsat pe prima scena politica a tarii.
Faptul ca este aplaudat frenetic de majoritatea celor ce populeaza Hotnews, aplauze indreptate catre comportamentul bataios si razbunator, doua atribute care nu ar trebui sa existe in dictionarul unui sef de stat echidistant, liantul intre institutiile tarii, accentueaza adancirea in obscur a clasei politice si a "turmizarii" Romaniei.
Minus fara numar!
cititorii hotnews.ro precum multi diasporeni (capsunari) sunt in ochiii mei, contrar a ceea ce spui tu, cei care isi pastreaza mintea lucida sub avalansa de minciuni si gunoaie deversate pe televiziuni.
privirea ta este obstructionata de ochelarii pe care ti i-au pus tembeliziunile romaniei.
Dupa limbajul fanilor Hptnews iti poti da seama ca nivelul de cultura este foarte jos.
Cum sa judeci care este politica de urmat pentru o tara, daca tu nu ai scoala?
Nu cunosti istorie in primul rand ca sa compari cu situatiile trecute (de la noi sau aiurea) si risti, la nesfarsit sa repetam greselile (ale comunistilor, fascistilor, stalinistilor etc.)
Din pacate avem un electorat de microbisti. Asa cum ultrashii tin cu o echipa pana-n panzele albe, indiferent de calitatea ei si sar la bataie pe stadioane ca sa dovedeasca cine-i mai "tare", asa face si electoratul nostru.
Nimeni nu asculta ce spun ceilalti si nu privesc critic ce fac ai lor.
Ok, televiziunile spun prosti, dar le-ai ascultat si ai contraargumente?
Iti folosesti mintea proprie sau iei de bun tot ce vine de la carmaci?
dovada ca tu ai mintea spalata de ziaristi de rahat este privirea pe care o ai tu asupra celor care muncesc in strainatate si trimit bani in tara.
Aceeasi intrebare ti-o pun si tie, iti folosesti mintea proprie sau iei bun tot ce vine de la vuvuzel-badea?
Daca iti folosesti mintea, te provoc sa faci aici un calcul matematic cu sustenabilitatea punctului de pensie la 45% din salariul mediu brut cu DATE (nu baliverne ca luam din stanga punem in dreapta, daca luam in stanga de la ce buget si ce SUMA).
Atunci te cred ca iti folosesti mintea proprie si nu esti o simpla vuvuzea sau megafon.
Este acest popor un neam de visatori, de oameni care se multumesc cu putin si care se dau in vant dupa smenari, indivizi care te duc cu presul si mai ales dupa oameni care promit o viata frumoasa, pe care niciodata nu o vor da.
Romanul s-a saturat sa fie mintit, asta-i sfarsitul lui Basescu!
Culmea este ca individul din curtea Cotrocenilor chiar se crede un Mesia al romanilor, asa cum de altfel se credea si un altul, care, a ajuns sa sprijine un zid la Targoviste!
Pe cruce nu va fi rastignit acest vaporean, insa istoria, pentru ce face romanilor la aceasta data, il va rastigni sigur!
Din fericire, ramaneti voi si microbistii sa indreptati lucrurile, sa le dati lectii de cultura la fraierii de pe hotnews.
Unde ti-ai facut scolile, la Fundatia Dan Voiculescu?
Mare om, mare caracter ala, motanul.
Dar esti pe drumul cel bun, exercitiile mintii te vor scoate din dogma.
pe ce loc l-ai pune pe marinar pe o scara de evaluare tinand cont de toti presedintii si primi-ministrii (chiar daca au atributii diferite) romaniei de dupa '89?!
Este trist sa vad setea de sange a romanilor, care se bucura sa vada un presedinte ce ia in nume propriu lupta cu diverse factiuni politice in putrefactie (vezi lupta PSD-PNL). In momentul in care Basescu si-a depasit atributiile (conform Constitutiei Romaniei) pentru mine s-a produs ruptura.
Chiar am crezut in el insa eu ma simt inselat.
al doilea vot al meu basescu l-a avut pentru ca mai bine imi taiam mana decat sa votez prostanacul, iar istoria mi-a dat dreptate, era cea mai proasta alegere posibila si nu regret absolut deloc ca l-am votat pe marinar.
ce nu inteleg e de ce il condamni doar pe matelot pentru relatia proasta pe care o are cu partidele? de ceilalti ce parere ai? reactiile lui ponta/antonescu/etc cum ti se par in raportul cu presedintele?
Comportamentul politic a lui Basescu este exemplar in privinta strangerii de voturi insa catastrofal fata de clasa politica. Cu un asemena comportament iti asiguri puterea insa, in plan politic, nu poti schimba mare lucru.
Valoarea unui politician e data de schimbarile politice pe care le-a lasat in urma.
C.T.Popescu
Domnule Basescu, te-am privit si voi continua sa te privesc cu
statornica scârba. Însa, dincolo de scârba mea, un concurs de
împrejurari care contine prostia unora, ticalosia altora si
indiferenta celor mai multi a facut sa devii presedinte al tarii mele.
Nu m-am asteptat nicio clipa ca, ajuns în aceasta demnitate, sa poti
deveni altceva decât esti, dar am vrut sa sper ca macar vei încerca sa
pari. Ma felicit ca nu am investit prea mult în aceasta speranta. Ex
nihilo nihil. Dispretul pe care ti-l port e lesne de argumentat:
reprezinti suma a tot ce are mai detestabil poporul român. Fara a avea
macar una din însusirile admirabile ale acestui popor.
Vreme de sase ani am trait o neîncetata stupoare, colorata când si
când cu indignari sterile ori revarsari gastrice provocate de conduita
ta.
Vreme de sase ani, multi dintre noi am încetat sa fim doar cetateni ai
acestei tari si am devenit victime ale tulburarilor tale de
personalitate, ale crizelor tale de nervi, ale sevrajelor tale, ale
revarsarilor tale de ura, ale ticalosiei tale, ale incompetentei tale.
Nu stiu daca în istoria moderna exista sef de stat care sa fi insultat
atât de multi dintre propriii cetateni, cu atâta nesimtita usurinta.
Observi ca nu folosesc pluralul politetii. Pentru ca tu însuti, în
dialogul cu ceilalti, ai raul obicei de a nu-l folosi. Si voi refuza
sa îl folosesc doar formal, demonstrativ, numai pentru a vadi ca sunt
mai bine crescut decât tine.
Vremea conventiilor si demonstratiilor de tipul acesta a trecut. Am
privit cu îngrijorare, în acesti sase ani, obsesia ta maladiva pentru
puterea absoluta. Au fost concetateni de ai mei care au crezut ca
poate ti se cuvine, ca poate, atunci când o vei avea, vei face din ea
instrumentul schimbarii în bine al tarii.
Se înselau. Ai folosit puterea doar pentru a revarsa urâtenia
dinlauntru-ti asupra noastra, a tuturor.
Daca tot este idolul tau CTP, poate ne copiezi si textele lui din 1990 despre "golanii" din Piata si salvatorii patriei, minerii.
Dar in mod cert nu are stofa de politician ( in sensul european al cuvintului ) ...iar ca presedinte este o rusine.
Cu tine suntem si tare ne place.
Uite, pana si parlamentarii au luat modelul tau, pana si finutza Roberta a devenit o smechera de cartier si acum Romania este o mare mahala.
Singurii care au probleme sunt traducatorii tai la intalnirile internationale, nu cunosc jargonul marinaresc.
Sa-l invete, mama lor de intelectuali!
De altfel, o prima (dar irefutabila) proba ca esti un dobitoc este faptul ca esti inscris pe site-ul asta. Sa ai parte, in viata ta, de atatea realizari, succese si bucurii cata competenta, inteligenta si onestitate are in "instalatiile" lui obscure regimul Basescu - merita-l-ati pe viata tu si tot neamul tau de sclavi, si toti parazitii lobotomizati olopsiti in diaspora! Si inca o data, hai sictir!
O cura de Romanie a anilor '87 iti trebuie tie "inteleptule" ca sa-telegi cum e cu democratia. Traiesti degeaba.
Intr-adevar, aia pe care ii pomenesti tu exista si-si datoreaza bunastarea binefacerilor unui sistem de guvernamant incapabil sa guverneze, si unei autoritati politice lispite de autoritate, care au prosperat si inflorit pe "vremea lu' Basescu" (si sub bagheta lui). Insa de la tine aflu ca stia pe care-i pomenesti (maxim 15% din populatie) sunt reprezentativi pentru Romanica este, si ca noi de fapt suntem vreo Suedie sau Austrie fara s-o stim - curat El-Dorado mioritic made by Basescu... In ce lux nemasurat traiesc orasenii si taranii, si mai ales studentii - /// - si mai sunt si nerecunoscatori.
///
1. Marii hoti nationali nu mai au liber la furat (cca 15-20.000 buc.);
2. Sistemul de pensii este in faliment total -si asta trebuie sa fii de acord ca nu din cauza actualilor guvernanti- (cca 4.000.000 buc.)
3. Aparatul bugetar disproportionat si ineficient consumator exagerat de resurse- nici aici actualii guvernanti nu au nici o vina-(cca 1.000.000 buc.)
4. A-nceput justitia sa-si faca datoria si marii jupani de ieri dau cu subsemnatul la DNA azi. (cca 2000 buc.)
5. In general e tot mai greu si mai putin de furat (cca. 10.000.000 buc.).
Inca o data du-te la geam si uita-te in strada. Masinile alea care le vezi inseamna si bunastare si confort (consuma benzina, piese de schimb, revizii). In Austria pe care o pomenesti sa stii ca nu vezi atatea jeep-uri ca-n Romania. Si stii de ce? Pentru ca banii furati se cheltuie fara discernamant.
Iar despre ce inseamna studentie in lipsuri nici macar sa nu deschizi gura daca n-ai facut facultate in timpul lui Ceausescu. Macar roaga pe cineva sa-ti povesteasca daca parintii nu au ce.
Acum dupa zoaiele aruncate de carmaci m-am linistit - NU E !
*
Oftica cu spume a lui Basescu demonstreaza cat de tare l-a durut darea in vileag a activitatii infractionale desfasurate in noaptea de 15 septembrie de COAUTORII Anastase - Voinescu - Mircea Toader (care si-au impartit rolurile in stil mafiot) ) toti ceilalti 80-90 de votanti fiind de asemenea pasibili de a fi incadrti la COMPLICITATE
*
O mentiunile speciala pentru moderatorul Moraru...urata e dictatura...uite ce face
din oameni !
lui - asta da ! - dar el nu e prost.
Daca ar fi fost cu ei in noaptea de 15 septembrie s-ar fi prins de capcana intinsa
de PSD si le-ar fi ordonat sa amane votul final a doua zi - cand ar fi avut grijă să ii convoace pe toti pentru a fi cvorum - inclusiv pe Ridzi , care a venit cu bebelusul la repetarea votului pentru Curtea Constitutionala.
*
Atunci Basescu s-a ocupat personal de
intreaga regie - pentru a nu adauga un nou abuz procedural (el insusi comisese deja unul numind un judecator pentru inca un mandat, desi in Constitutie scrie ca nu e voie).
Carevasazica Basescu este destul de intelept ca sa stie ca nu are rost sa calci legea atunci cand îi poti strivi pe ceilalti cu mijloace legale.
*
Pe 15 noaptea ăia au primit ordinul si - neobisnuiti fiind sa gandeasca cu propriul creier - au preferar sa se constituie in grup infractional decat sa amane farsa pentru a doua zi in scopul respectarii formale a legilor.
*
Erorile comise in lantz la emisiunea Nashul au aceeasi cauza - Basescu este suprasolicitat - nu are coechipieri pe masura si de aceea ii alunca piciorul tot masi des
si tocmai acum cand purcica e muribunda....
Totusi oricat nu il inghit eu - nu voi afirma niciodat ca e prost - cum te grabesti tu sa il califici.
mandatul judecatorilor la CC este de 9 ani si nu poate fi prelungit, insa tot din 3 in 3 ani, 3 dintre judecatori pot fi schimbati ... sau nu.
lui Zegrean i s-a dat al doilea mandat de 3 ani (si mai are dreptul la inca unul!), si nu de 9 ani.
RUSINE !!!
*
O data la 3 ani fiecare entitate - camerele parlamentului si presedintele numeste un judecator ...care va sta 9 ani...e greu cu legile aste..de-aia iti fac un desen.
*
Eu nu manipulez nimic – presedintele tau a amnipulat Constitutia in cazul judecatorului Lăzăroiu
Iote ce scrie pe site-ul Curtii Constitutionale:
http://www.ccr.ro/default.aspx?page=composition/pl
”Petre Lăzăroiu, numit judecător de Preşedintele României (2008), pentru O DIFERENTA DE MANDAT, care a expirat în 2010. Numit judecător de Preşedintele României, prin Decretul nr.553 din 2 iunie 2010, pentru un mandat de 9 ani…”
*
Mandatul nu poate fi prelungit sau innoit ...dar DIFERENTA DE MANDAT - DA asa a rationat Presedintele.
Pe acelasi tip de gandire - daca in acest moment Lazaroiu pateste ceva atunci un alt PDL ist poate intra pe DIFERENTA DIN MANDATUL lui cel nou, diferenta care e de 8 ani si 10 luni ...iar la expirare poate fi numit pentru inca un mandat intreg de 9 ani de catre doamna Presedintă care va fi atunci la Cotroceni...
Vezi deci cum se poate incalca Constitutia fara sa o incalci !
pai si aia schimbati primii, dupa 3 ani, unde a fost mandatul de 9 ani?
sau in primii 3 ani de la infiintare, CC a avut doar 3 judecatori, si in urmatorii 3 doar 6?
greu cu matematica, bibicule ...
sa-ti fac un desen?
mandat de 9 ani inseamna ca nu pot sta mai mult de-atat.
dar pot sta mai putin. tocmai pentru ca pot fi schimbati dupa 3 ani.
Si Basescu are mandat de 5 ani, asta nu inseamna ca nu poate fi schimbat mai repede.
greseala mea a fost ca am zis Zegrean in loc de Lazaroiu, in rest e ok.
Lazaroiu a fost numit in 2008 pe un mandat vacant care expira in 2010.
deci a facut 2 ani la CC.
daca va sta mai mult de 2017 la CC atunci da, s-a incalcat Constitutia.
P.S.
de observat ca Constitutia nu acopera explicit situatia vacantarii posturilor, nici nu accepta situatie de interimat, deci normal ar fi sa intre in mecanismul numirilor "la termen".
practic, in momentul vacantarii unui post, trebuie numit altcineva pentru un mandat de 9 ani si atat. cam ce a facut si Basescu ...
altfel, trebuia sa constatam ca numirea unui judecator pe un post vacant nu poate fi facuta in limitele textului actualei constitutii, pentru ca nu e prevazuta.
esential este ca s-au pastrat principiile: raportul intre numarul judecatorilor numiti de fiecare entitate, si maxim 9 ani in functie.
asta e important, restul e can-can.
P.S. chestia aberanta cu mandate de 9 ani care expira din 3 in 3 ani, numai la niste judecatori o puteai intalni ...
de ce naiba nu au definit mandate de 3 ani la toti?
ce crezi domnule iRealitateaTV ?!
pune mana pe o carte inainte sa deschizi gura ....
Nu e de mirare ca romanul nu are minime cunostinte de macro-economie. Stie doar circ.
Era un articol pe undeva zilele astea in care se arata ca romanul in general traieste pe cu totul alta planeta. Nu il preocupa politica europeana, relatiile internationale, mersul europei si al lumii. Il preocupa si l-a preocupat dintotdeauna (ultimii 80 de ani) doar ograda lui mizera si balcanica.
Nu suntem europeni decat cu numele, in Europa noi n-avem ce cauta. Suntem prea birjari, inculti si putori. Degeaba dam vina pe tigani, suntem mai tigani ca ei si niciun nou Tepes nu va schimba asta. E in sangele nostru de neam prost. Halal.
Te voi completa putin la a doua fraza a comentariului tau..."Nu e de mirare ca romanul nu are minime cunostinte de macro-economie. Stie doar circ..." Asa este , insa daca il intrebi pe roman...se pricepe la tot, te contrazice in tot, iti da si in cap, te scuipa la nevoie, numai ca sa iti demonstreze cata dreptate are el!
In orice institutie ai merge la noi este imposibil sa nu gasesti cel putin 2-3 bagatori de seama, taietori de frunza la caini...Daca cineva spune o institutie publica unde angajatii sunt alesi pe criterii de competenta (atentie, a nu se intelege experienta!!!) si toti isi stiu menirea, voi deveni un roman increzator in sansa tarii lui!
Sansa este data de oameni ca tine si de altii ca tine, care privesc, recunosc, isi asuma adevarul crud si murdar despre societatea in care /din care traieste /se trage si se incapataneaza si impotrivesc alienarii.
In ceea ce priveste discursul presedintelui de aseara...Romania are cu adevarat un Presedinte supus intereselor patriei sale! Insa dpdv al sprijinului pe care ar trebui sa il aiba din partea clasei politice, inclusiv al PDL-ului...ESTE SINGUR! Ori singur nu va reusi sa faca lumina in mojicia in care majoritatea romanilor au ales de buna voie sa traiasca.
Ganduri bune si tarie tuturor celor de aici
... hopa! te-ai prins acum ca beneficiezi de foarte multe servicii publice pentru care trebuie sa platesti cumva?
În acest caz să desfiinţăm statul şi instituţiile sale !
Să vedem dacă fără lege, poliţie, armată, şcoală, sănătate, .... mai funcţionează Sistemul privat (Particular) !!!
Sa desfintam statul lenes si spagar si sa infintam statul eficient.
Mai bine imagineaza-ti ca tocmai ti-ai dat cu ciocanul peste deget.
Ia sa iesi tu frumusel la tabla si sa ne desenezi ce si cum, ca sa pricepem... Singurii tinuti in spate, deocamdata, sunt dobitocii spalati pe creier care au votat cu Chioru' a doua oara, in ciuda ceilalte jumatati a romanilor care n-are pentru matrozul betiv si maiadnez cocotat la Cotreceni decat sila si dispret... Si ei, dupa ce ca ni s-au cocotat in spinare, cred acum ca ne pot si scuipa cojile de seminte in fata, si ne dau lectii de "democratie", "moralitate sau "eficiente economica". Mai labutelor, singurele lectii pe care le-ati putea eventual da cuiva (ever) sunt cele de ipocrizie, lipsa de rusine si snapanism politic. In astea, intr-adevar, Chioru, fufa lui oficiala (altfel profesionista in ale ei, trecuta prin multe si multi - dar pe care el a fost primul care a avut tupeul sa ne-o bage pe gat) si gasca de lachei din preajma exceleza. Dar nu va mai agitati in zadar: in urmatoarea legislatura PDL-ul va fi ejectat din Parlamant, cu toate leprele lui (punem pariu ca cel putin pentru inca 20 de ani de acum?), iar Chioru' sta inca si mai bine decat partidul, asa ca dupa inca 4 ani veti putea sa va alaturati lui in haznaua istoriei politicii, unde ii e locul.... Aveti doar putintica rabdare!
Ia sa iesi tu frumusel la tabla si sa ne desenezi ce si cum, ca sa pricepem... Singurii tinuti in spate, deocamdata, sunt dobitocii spalati pe creier care au votat cu Chioru' a doua oara, in ciuda ceilalte jumatati a romanilor care n-are pentru matrozul betiv si maiadnez cocotat la Cotreceni decat sila si dispret... Si ei, dupa ce ca ni s-au cocotat in spinare, cred acum ca ne pot si scuipa cojile de seminte in fata, si ne dau lectii de "democratie", "moralitate sau "eficiente economica". Mai labutelor, singurele lectii pe care le-ati putea eventual da cuiva (ever) sunt cele de ipocrizie, lipsa de rusine si snapanism politic. In astea, intr-adevar, Chioru, fufa lui oficiala (altfel profesionista in ale ei, trecuta prin multe si multi - dar pe care el a fost primul care a avut tupeul sa ne-o bage pe gat) si gasca de lachei din preajma exceleza. Dar nu va mai agitati in zadar: in urmatoarea legislatura PDL-ul va fi ejectat din Parlamant, cu toate leprele lui (punem pariu ca cel putin pentru inca 20 de ani de acum?), iar Chioru' sta inca si mai bine decat partidul, asa ca dupa inca 4 ani veti putea sa va alaturati lui in haznaua istoriei politicii, unde ii e locul.... Aveti doar putintica rabdare!
Blaga aranjeaza afaceri pentru ginere'su de 10 mil de euro si zice ca a aflat din presa.
Berceanu face bascalie de Monica Macovei, cand aceasta zice ca politicienii nu trebuie sa faca afaceri cu statul.
L-ati tinut pe Vladescu, la finante atata vreme iar omul asta habar nu are sa deschida un calculator.
Pogea ide.
Eu atat iti spun, la ultimele alegeri am votat PSD pentru ca Boc a promis-o pe Monica Macovei la Justitie.
M-am simtit mintit cand am vazut ca a fost numa o fumigena.
Data viitoare nu mai primiti votul de la mine, daca ajunge Berceanu sa faca bascalie de Monica Macovei.
Daca si PDL-ul ajunge sa fie deturnat de cozile de topor, eu am impachetat si am plecat Base.
Cura păcătosului adevăr grăiește: ai vrut să scrii PDL dar conștiința, săraca, te-a fa©ut să scrii adevărul: ai votat cu PSD
nu pe raspopitul de Banchoschi.
Daca stau sa ma gandesc nici aia din PE nu prea sunt de acord cu ultima idee a Macovei
Pacat ca e foarte meseriasa femeia asta.
De dupa revolutie tot sper ca sa ma reintorc ACASA,numai ca ce se intampla, migratia,indemnul sefului statului ca profesori,medici sa plece, iar ce se intampla in tara este strigator la cer.
asa ca lasa textele.
In politica nu exista 'bun' si 'rau' ca in filmele americane. Nici o varianta nu este perfecta dar in final trebuie sa alegi varianta care te avantajeaza cel mai mult.
Stiu ... asa ceva este greu de digerat pt cei mai multi oameni care sunt obisnuiti cu "raul" care lupta cu "binele".
La Revolutie am vrut sa ma duc la Bucuresti sa apar Revolutia, dar daca as fi stiut ce va aduce revolutia,pe hraparetii fara limite, pe demagogii pe langa care Ceausescu era mic copil, pe noua ciocoime care pentru buzunarele proprii este in stare sa lase oamenii care vor sa munceasca fara paine, bolnavii fara medicamente, batranii fara pensie , pai m-as fi dus sa-l apar pe Ceausescu .
Sunt foarte dezamagit si satul de vorbe, de aruncarea vinii in gradina altuia, eu stiu una si buna daca intr-o gospodarie toate sunt vraiste atunci stapanul este lenes sau nepriceput.
Ia sa fi inceput orice retructurare cu sefii institutiei restructurate sa fi vazut cum mergea treaba.
La noi daca o firma de stat , sau o institutie merge prost atunci se da afara portarul sau muncitorul pe cand un capitalist adevarat ar da afara directorii.
Daca in tara asta ar fi din ce in ce mai bine, criticii regimului nu ar avea atata audienta, iar a fi sau a nu fi mai bine PENTRU TOTI depinde de conducerea tarii si nu de simplii cetateni decat la 4 ani sau la 5 ani.
Daca oamenii ar trai mai bine, atunci seara, ei ar fi la spectacole, sau in oras, sau la prieteni, sau la biblioteci si librarii , sau in statiuni ,sau in multe alte locuri decat in fata televizorului de la moguli , dar daca nu ai bani nici de luat un bilet la cinema sau de o plimbare pe strada atunci stai la televizor si te identifici cu cei care injura puterea adica pe cei alesi sa-ti faca bine dar iti fac rau. Cine ar fi nebunul ala sa-l injure pe cel ce-i face un bine, iar orice bine nu este o multime de cuvinte ci lucruri concrete
Dar de ce uita mereu de furtul Robertei???
A negociat el interesele romanilor cu vantu? A negociat prin parcari in 2004si acum vine sa tina la prostime discursuri din astea rodate.
Pai cum ai ajuns mata, nea Traiane, president?
Traiane , tu nu trebuie sa pleci doar din fruntea tarii! TU TREBUIE SA RASPUNZI MULT MAI RAU DECAT O FACE NASTASE ACUM.
Daca astea erau "interesele romanilor" care l-au votat pe Basescu, atunci Basescu a fost aliatul cel mai de nadejde al lui SOV
In rest, care erau "interesele romanilor" care n-au fost negociate cu SOV ?
Tipic securist.
Sa traiti bine! in bananier, sau portocal cum vreti.
Asa ca lasa abureala draga portocala, stim cu totii ca postati la comanda, ca doar nu sunteti chiar asa de prosti sa si credeti ce postati, nu?!
Noapte buna Romania, somn de veci sa aveti.
Dar se strange funia la par, s-a saturat poporul de aceasta pecingine portocalie, care, acum e foarte speriata de faptul ca urmeaza sa dea socoteala pentru dezastrul natiunii !
Sa vezi apoi cum fug ca sobolanii apaludacii portocalii !!!
Apropos, oare de ce nu mai vrea Carmaciu' sa se intoarca la POPOR ????
bagati lozincile...
E clar Basescu e inca pe cal in tara asta iar ceilalti bat saua degeaba. Boc e un simplu arlechin de la curte.
Legat de aprecierile lui la adresa lui Ponta si a lui Antonescu ori a celorlalti este groaznic - acesti oameni nu inteleg nimic de la viata. Eu chiar daca ma cert cu vecinul meu cand vine vorba de tuns gardul viu sau de carat gunoiul suntem o echipa!
Oare cine îl mai susţine pe Băsescu azi? Maneliştii şi jmecherii, dar nici ăia!
Nici nu ma mir ca Presedintele il prefera, uneori par ca se aseamana foarte mult, ca doi frati.
Dar Dumnu presedinte cum si-a ridicat Turism-ul Croatia? -Autostrazi! infrastructura.
Nu sunt bani? ok...hai sa economisim .Eu am propus niste idei ce pot aduce pina-n 2 mld anual in bugetul Romaniei (pe langa buget-ul cnadnr) .Am trimis mail-uri si la redactorii hotnews si evz cu idei dar nu pare nimeni ineteresat decat de scandal, oricine poate avea idei dar nu inseamna ca-s si bune 100% .se pot perfectiona . Una din ele era sa faca afaceri statul pt noi sa cumparam mancare/etc mai ieftine si-n acelais timp sa economiseasca 500mil ron .Alta era sa infiinteze un fond de investii strict pt. autostrazi-cu facilitati ulterioare pt depunatori...Domnule presedinte...devenim neincrezatori!
L-ai sprijinit pe bune pe Crin? Atunci cand zici ca avea nevoie? Pai... de ce l-ai sprijinit? Cu ce merite ti-a luat tie ochii? Ca doar nu esti idiot s-o fi facut dejaba? Si cum l-ai sprijinit? Adica... ma intreb cum l-ai sprijinit in partidul lui, nu in al tau. Ca unul e al tau, altele nu sunt ale tale. Iar el nu de al tau avea nevoie atunci.
"In anul 2004, la sfarsitul guvernarii lui Nastase, in Romania existau 6,4 milioane de asistati sociali, in 2008 deci erau 13 milioane de asistati sociali. Asta insemana mai mult decat dublarea asistatilor sociali. " Scuza-ma, prietene, dar de ce as avea incredere in jegul tau de calculator prezidential, cand matematica de clasa a treia imi spune ca 6,4 mil x 2= 12,8? Mai mult de 13 milioane? Ei, serios?!
Cum sa mai cred in restul calculelor, amice prezident? "Daca in 2004 aceasta asistenta ne consta 1 miliard de euro, in 2008 aceasta ne costa 4 miliarde de euro. " Nu, pe bune. Numarul asistatilor s-a "dublat", restul s-a ce?
Acu, poate mai sunt destui idioti, dar cati mai pun botul?
Success la dezvoltarea intelectuala si a decentei-daca nu poti lucra 1-2 ani in vest (belgia,olanda,germania de exemplu) si ai sa intelegi ce vreau sa explic aici.
Cu respect,
Un IT'ist
In schimb, isi aminteste de Crin de acum nspe ani, de Ponta si, iar, mogulii, minus mogulu Paunescu.
Nu l-am votat pe Basescu dar nu Basescu, Boc, Videanu ne impiedica pe noi sa o ducem mai bine, ci mentalitatea si atitudinea noastra.
Nenorocirea mea si a voastra nu este ca suntem cum suntem, ci ca nu facem aproape nimic sa iesim din starea asta. Daca ar invia Pericle acelasi lucru le-ar spune si azi grecilor si noua, romanilor.
Felicitari domnului Moraru pt emisiunile pe care face.
Puterea exemplului, la noi fiecare asteapta sa inceapa celalalt, nimeni nu considera ca tocmai el ar trebui sa-nceapa! Dar eu cred ca aceste comentarii i-au trezit pe multi, apoi, suntem despagubiti zilnic cu terapia rasului, chiar cu riscul de a primi eventual coloratura, imi face bine. Merci
PD-L = Party of Demagogic Liars
Chiar am avut ceva spor pe ziua de astazi..
.E ca si cum ai inlocui guturaiul cu cancerul.
ingerasul Base - flota, Mihaileanu, beat la volan, bataus, alcoolic + familia: EBA (nu are rost sa comentez), "notarul" Ioana Basescu (chiar, a explicat pana acum de unde a avut milioanele de euro pe apartamentul ala?), finul de la Arad
Udrea (cu accesoriul Cocos) - asfaltari, parcari, furaciuni cu fonduri europene
tripleta BVB - hoti, bagati pana dincolo de gat in bani publici
Cezar Preda, Flutur, Ioan Oltean - intrebati oamenii din circumscriptiile lor ce fel de oameni sunt
Roberta Anastase - de o megalomanie si hotie ordinare. Familia ei face ce vrea in Prahova, si stiu ce vorbesc.
Pana una-alta opozitia a schimbat garnitura intr-o masura semnificativa (mai vedeti vreun Mitrea, Hrebenciuc, chiar si Iliescu in fata?, Tariceanu e in planul 2), pe cand la PD-L aceiasi vesnici papusari.
Dai niste exemple de asa zisi hoti de azi. Uiti insa un lucru: PD-L e la guvernare! Sunteti atat de prosti sau rau intentionati incat, si cu mana in buzunarele voastre, voi tot continuati sa schelalaiti ca ii vreti tot pe astia. Tara este un dezastru (sunt oameni care, in ultimul an, au saracit -credeti ca se poate trai cu salarii de 500 de lei?), astia se imprumuta orbeste (Basescu se contrazice singur - acum un an spunea ca nu avem nevoie de imprumut, acum vrea cat mai multe), Guvernul nu a facut NIMIC pentru sectorul privat (hai sa vedem cate firme s-au inchis de cand au venit desteptii astia la putere), pensionarii - parintii sau bunicii nostri - de-abia reusesc sa supravietuiasca (cei care pot, ca de medicamente nu poate fi vorba). Tot trambiteaza PD-Listii ca reformeaza statul: ce reforma? Si-au pus pilele in toate pozitiile din administratia centrala si ne vorbesc noua de reformare; fura vizibil la vot in parlament si au tupeul sa ne minta in fata ca nu e asa.
Iar pe langa hotie (ati uitat de Ridzi, Boureanu, primarii PD-L din tara sprijiniti de partid), ma deranjeaza enorm incompetenta lor. Nu stiu sa fac nimic...
Interpolul stia de el de mult timp, la fel si SRI, doar aveau interceptarile.
Apoi vizita vicepresedintelui american in Ro, negocierea cu americanii a fost facuta sigur si a negociat viitorul acestui popor, in ce mod nu stiu.
Ceea ce e sigur este ca avem un credit de achitat, pe foarte multi ani, iar guvernul asta nu da nici cel mai mic semn ca ar fi in stare sa faca investitii cu acesti bani si sa lanseze economia.
Daca nu se face nimic pt revitalizarea economiei si ne este foarte rau acum cand ne da FMI bani, ma intreb cum ne va fi cand o sa ne ceara FMI-ul banii inapoi.
Alea iacta est.
Traiasca si ura !!
Si cand te gandesti ca a tras 4 ani in guvernul Tariceanu in timpul singurei perioade din ultimii 60 de ani cand a fost un vant de prosperitate in viata romanilor(cu care se lauda in campanie!). Iar acestia ,in majoritate l-au ascultat si au adus la putere lipitorile pediste si l-au reales pe vampirul sef. Asi zice ca asa le trebuie daca nu asi trai si eu in aceasta tara si nici nu vreau sa o parasesc. Sa iasa ei acum in strada ca sa-si rascumpere greselile!
Dupa primele cuvinte , cand pricep ca esti "contra" , se reped sa dea un minus si merg mai departe.
Dar, pentru mine a fost o placere sa te citesc si, dupa cum se vede, tot mai multi oameni ca mine vin aici, in incercarea naiva de a combate portocaliul promovat agresiv de acest site.
Multumesc.
Invitatia publica la decenta in galceava asta este inutila. Pentru ca cei doi actori nu au nici decenta limbajului, ce sa mai vorbim de decenta faptelor...
DEci Ponta, desi stia ca Base il sprijina pe buldogul lui, Blaga, s-a dus la Base sa-l roage sa fie sprijinit????
Base, altadata minteai m-ai credibil! Deh, varsta....
In plus, a uitat si de afirmatia anterioara "noi n-avem nevoie de autostrazi !".
Imbatraneste ?
Cati romani au capacitatea de a intelege asta???????
FLOTA ????? tot dupa revolutie !!!!!!
Asa ca mai usurel ca miroase si apar si bube la gura
Nu stimate , nu campaniile de presa v-au brabusit in ochii poporului ci sacrificiul cerut celor saraci cu sesimtire de bogatani care nu au coborat din masinile de lux , forfetarul care s-a spus ca nu este sanatos , circul juridic la care de ani de zile pe o usa intra inculpatii si pe o alta ies imaculati ,rafuielile murdare si fara onoare degradarea traiului , vinzarea tarii de 20 de ani, pedepsirea batranilor si salariile si pensiile NESIMTITILOR !
Asta a coborat la ZERO credibilitatea intregii clase politice.
ciocu mic si joc de glezna......esti catelul lui Nastase!
Pacat ca e nevoie de astfel de spectacole ieftine ca sa aflam cate una alta despre mizeriile care le fac si care au dus tara asta in situatia actuala. Pacat ca desi se demasca reciproc, nimeni din cei indreptatiti sa ia masuri nu misca un deget.
Vedem peste cativa ani cine ii mai voteaza pe idiotii astia.
intre timp tara e vanduta si datoriile le vor plati vorba lui Stefan, copii copiilor copiilor ....
Sper ca ati inteles ce am vrut sa zic.
cum a zis si el, dupa presedentia lui nu mai pute fi cale de intoarcere. cu cat mai strans va fi legata ro de ue, cu atat mai greu de revenit la "obiceiurile locului".
ar trebui ca ue sa faca ca'n america, in fiecare stat, in fiecare provincie, in fiecare oras mare, un birou unional. federal building, in america.
sa vina mai aproape de populatie, cu functionari din toata uniunea. sa aiba si cetateanul legatura directa.
atunci guvernantii locali nu vor mai ave prea mult loc de intors si pressa latrata loc de dat cu capul.
.......................
base a recunoscut ca datoreaza cariera lui politica, ascendenta, lui roman.
ideia era ca fiecare are nevoie de un pic de ajutor in viatza.ca atunci cand tzi se nintinde un deget, sa nu apuci toata mana. si ca celui ce te'a ajutat sa'i portzi respect, chiar daca nu esti de acord cu el.
acord fmi doi, pentru banii necesari guvarnarii. si pentru monitorizare. in felul asta, orice alt guvern vine, tre' sa se supuna monitorizarii pana la sfarsitul acordului. asta ar acoperi mandatul lui base.
deci, la ideia ca guvernul de umbre ar veni la soare, ar fi nevoitzi, fie sa joace in cadrul acordului, fie sa se ceara afara.
riscul pentru guvern, in cazul ca se cere afara din acord, ar fi sa piarda din creditul financiar si ratingul economic,. cu tot ce atrage scaderea creditului, dupa sine.
deci, mai mult ca sigur ca ar trebui sa respecte clauzele acordului, nu si'ar face de cap dand din nou pomeni.
Dvs la cine v-ati dus pres??!!
Vad ca ai fost la postul TV al mogulului ( mai mic de alfel) prieten. va asteptam cu drag si la TV-urile celorlati moguli ca sa vedem ca dvs sunteti impartial.
Chiar sunt curios pe la ceialti de ce nu treceti asa des?
Dar eu vreau sa vad ce se intampla cu frauda voturilor din parlament.
Vreau sa vad si documentele alea despre care zice ca a venit Ponta la el, frauda este evidenta din parlament, sa vedem cat de evident este si cu documentele alea, sa nu dam iarasi vina pe pixeli sau sa mai arestam pe vreunul ca sa abatem atentia. E o problema grava iar daca presedintele incearca sa acopere o frauda cu nu stiu ce amintiri inseamna ca e complice si accepta toate magariile care se fac.
Şi dacă ar fi fost amanta lui, şi dacă ar fi fost obligat de imaginea lui de macho(dar un macho de mahala jegoasă, pentru care femeile sunt "păsărici" sau "ţigănci împuţite") să o apere de atacurile lui Ponta, tot nu se cuvenea să coboare atât de jos. Pentru Dumnezeu, nu este un amant tomnatic, atins în onoarea lui de un puşti care încearcă să-i fure iubita, ci Preşedintele României. Care legitimează deciziile nedemocratice, neconstituţionale şi nelegale ale Preşedintelui Camerei Deputaţilor.
Nu poţi să cobori atât de jos încât să-l califici pe liderul principalului partid de opoziţie drept "maimuţică care trebuie să facă frumos".
Nu poţi să-ţi baţi joc de oameni, să o ţii langa cu mogulii, să urmăreşti pe toată lumea, să ameninţi cu date oferite de serviciile secrete, să şantajezi cu dezvăluiri despre viaţa privată. Astă seară am avut imaginea hidoasă a unui om bolnav, care s-a rupt de realitate, care s-a rupt de realitate, care se bate cu toată lumea, de pe poziţia superiorităţii morale, când el nu e decât un imens jeg moral, care nu are dreptul de a deschide gura!
Normal ca tatal o s-o apere pana-n panzele albe.
Iata cum se plaseaza Basescu in acelasi tip de gandire politica precum vechiul PSD, cel de la putere.
Cel care a catalogat a fost Ponta, care l-a făcut pe Băsescu "cancer".
ati ocolit cu obstinatie singura solutie posibila care putea repara atit forma cit si fondul subdezvoltarii si coruptiei noastre. aceasta solutie ar fi fost monarhia. nu vreau sa dau exemple ale altor monarhii europene. sigur le cunoasteti.
ne-am fi inrudit cu ele...
in schimb ati preferat persoane compromise precum iliescu, impotente precum constantinescu (de departe cea mai crunta dezamagire de dupa 89), sau controversate ca si basescu. mai are rost sa-i pomenesc pe geoana, antonescu sau ponta? sau armata de trepadusi din spatele lor?
Aici, ne-am saturat dupa 6 ani de promisiuni si vorbarie. Atat stie, niciodata n-are dovezi.
Esti penibil.
P.S. "Ne-am saturat"? Vorbeste in numele tau obscurule. Cat priveste "vorbaria" si galagia... Antonescu si Ponta sunt campioni. Doi infantili incompetenti care-ti seamana perfect.
Este ridicol ca pot colora doar cu alb si negru articolele pro respectic contra Basescu. Din pacate ati ramas stigmatizati de de vremurile mult apuse si aveti un reper disparut insa foarte prezent in memoria si caracterele voastre.
Daca ati fi parasit putin ROU pentru scopuri altele decat turismul si shopping-ul atunci nici prin cap nu va trecea sa scrieti enormitatile ultimative si pline de patos proletar despre lucruri pe care nu le stapaniti sau intelegeti.
Veniti in tarile sclavilor moderni unde mergem imbracati "office" in masini nemtesti date de firmele angajatoare, unde muncim 8 ore si petrecem 9 sau 10 ore in office-urile doar de voi visate.
Cand ati muncit ultima oara mai mult de 6 ore pe zi fara sa discutai politica,fotbal,muzica.moda ori sa va vaitati de poznele copilului sau de sotul bolnav ?
Cand ati sarit noaptea din somn ca pana dimineata sa terminati de lucru?
Cand ati dormit cu capul pe masa la ora 21:00 din cauza oboseli si stresului de la munca?
V-ati propus sa traiti la nivelul mediu din EU dar sa munciti mai putin decat in Tanzania?
V-ati cumparat bunuri pe care nu vi le puteti permite iar acum trebuie sa le achitati cu un salariu romanesc?
V-a stropit realitatea romaneasca cu zoaie si apa cu jeg pe care nu vreti sa o primeniti de 45 de ani?
Am sa va confirm ceea ce va este frica si rusine sa recunosteti: TRAITI PRECUM MUNCITI! si preferati sa cersiti in turma si sa va adapati la discursurile liderilor sindicali miliardari.
Cu parere de rau sunteti ignoranti prin necunoastere iar daca mai adaug temperamentul necivilizat si necizelat nativ romanesc al balcanicului care le stie pe toate, am creat deja cocktail-ul Molotov al prea desteptului,prea descurcaretului si pre frustatului cetatean european din ROU.
sunt intru-totul de acord cu tine. singurul lucru pe care nu il inteleg este de ce vorbesti la persoana a doua plural??? tu nu esti romanca? nu acolo te-ai nascut?
inteleg ca traiesti in strainatate. foarte bine, ma bucur pentru tine. dar de ce ii condamni pe cei ce au ramas acolo, in tara lor natala? mie mi se pare, si scuza-mi expresia, ca tu te consideri foarte desteapta(ceea ce poate intr-adevar esti), iar pe cei ce au ramas acasa ii consideri prosti, needucati. ori mie aerele astea de superioritate nu-mi plac.
consider ca sunt doua posibilitati:
1. daca intr-adevar iti pasa de Romania, hai acasa! hai acasa si incearca sa schimbi ceva in mentalitatea conationalilor tai. dar nu numai prin vorbe, pt ca ne-am saturat deja. hai si fa ceva, ajuta-i pe romani sa reuseasca si ei ceea ce tu ai reusit in viata!
2. ori daca nu iti mai pasa de Romania, si nu te mai consideri romanca(ceea ce prin adresarea la pers a II-a plural sugerezi), nu inteleg ce cauti pe un portal de stiri despre Romania si romani? vii aici cu aere de superioritate si condamni tot poporul roman? ti se pare o atitudine corecta??
2) Legea Pensiilor -> adica furtul unui vot nu este o problema mare, pai normal cum poti sa condamni furtul unui vot cand tu insuti ai castigat alegerile prin furt...
3) SOV, Felix -> nu ma intereseaza sper sa moara :P
4) Crin Antonescu si Mircea Geona -> nu ma intereseaza.
5) Situatia economica -> din ce zice base inteleg ca ar trebui sa ii ridicam statuie lui Udrea pt ce face la turism, dar stai noi nu avem turism deci??? Intrebare in cati ani vom reusi sa platim acordurile cu FMI-ul si cu ce cost? Tot spune despre renunatarea la angajatii incometenti din administratie... Sa moara el ca asa o sa se intample? O sa taie PDL-ul locurile cumparate la alegeri sau creaca de sub picioarele propriilor membri cand mi-oi vedea eu ceafa... PS. Pot da un exemplu de "competenta PDL" sefia inspectoratului scolar si directorii numiti de PDL la Olt,
6) "Dictatura o voi institui cand voi termina al doilea mandat." -> sper ca era o gluma, daca nu sper sa moara inainte...
7) Suspendarea presedintelui -> nu cred ca o sa se intample... fomistii din PSD ar trebui sa isi asume responsabilitatea pt conducerea tarii si cred, ca sunt, prea lasi sa o faca acum...
8) Prioritati pentru Romania -> corect
9) Taxa prima inatriculare -. corect, as mai adauga o lege care sa oblige toti posesorii de masini cu numere de bulgaria/anglia/etc sa le inmatriculeze daca masinile ruleaza mai mult de 3 luni pe teritoriul romania (o lege similara exista si in Franta si in Belgia)
10) Serviciile secrete -> bullshit. SRI/SIE i-au castigat alegerile, (vezi cazul "votul in Franta")
11) Expulzarea tiganilor -> corect dpv decalrativ dar stam foarte prost la capitolul implementare. Tiganii nu pot fi "convinsi" sa respecte legea atat timp cat stiu ca daca o incalca scapa ieftin pt ca liderii lor sunt "inruditi politic" (vezi cazul Bercea Mondialul si Traian Basescu)
Macar din respect pt institutia presedintiei va puteti exprima cu domnul presedinte.
Dumneavoastra poate nu v-ar strica un pic mai multa buna cuviinta;pana la urma Domnul Basescu e singurul presedinte care a inceput sa faca ceva pt romani.
Daca va doriti a fi o varianta la actuala putere rugati-l pe domnul Adrian Nastase poate va face o favoare si va accepta ca si ucenic pt cativa ani.
Mult succes si ma multa mturitate.
ca tot n'o citea nimeni, pe kiseleff.
ma intreb ce'i canta pontozaurul lui base. ceva marinaresc ?
noo...
mai repede, m'a facut mama oltean.
...cin' se ia cu mine rau,
ma fac sharpe de dudau
da'l galbin de musca rau...:-)