Sorin Ovidiu Vintu: In 2006 am inceput un lobby activ pentru suspendarea presedintelui Basescu

de D.Galantonu     HotNews.ro
Luni, 11 octombrie 2010, 21:12 Revista Presei | Radio TV


Sorin Ovidiu Vantu
Foto: Agerpres
Sorin Ovidiu Vintu a sustinut luni, in cadrul emisiunii Ora de foc, ca dosarul sau este instrumentat politic si acest lucru va fi demonstart in instanta. SOV a mai declarat ca in 2006, dupa o declaratie facuta de Traian Basescu, in legatura cu un furt de la Banca Agricola a inceput un demers de suspendare a sefului statului, "pentru ca de atunci se dovedea a fi deosebit de periculos".

Alte declaratii SOV:

  • multitudinea interceptarilor este de neimaginat, au inceput in 2006 "fara nici macar o zi intrerupere", este vorba de 12 telefoane in trei locatii in care obisnuiesc sa locuiesc, convorbiri care nu au nicio legatura cu cauza;
  • in 2006, dupa o declaratie facuta de Basescu, in legatura cu un presupus furt de la Banca Agricola am inceput un demers de suspendare a presedintelui Basescu, pentru ca de atunci se dovedea a fi deosebit de periculos. Atunci am inceput un lobby activ pentru suspendarea presedintelui;
  • nu suspendarea in sine ma interesa, ci trecerea serviciilor de informatii si a parchetelor sub control parlamentar. Modul in care abuza de aceste institutii domnul Basescu se vedea de pe atunci a fi extrem de periculos. Domnul Basescu m-a rugat atunci sa incetez cu acest lobby. Am discutat cu toata lumea care avea posibilitatea sa decida suspendarea sa, venind cu argumente extrem de clare si precise: partide parlamentare, oameni de afaceri;
  • sunt total impotriva oricarei forme de manifestare violenta. Orice manifestare violenta intoarce Romania cu 20 de ani inapoi. Singurele mijloace prin care se pot regla astfel de lucruri sunt mijloacele constitutionale. Suspendarea domnului Basescu se poate face si trebuie facuta numai prin mijloace constitutionale, daca ea va fi facuta;
  • m-am inactivat, ca urmare a unei intelegeri cu domnia sa; exista inregistrari, inclusiv din dormitorul meu, cu asta se ocupa SRI; in plina era a comunicarii, noua ni se se taie dreptul la comunicare libera;
  • Basescu nu va mai sta mult acolo, maxim 2014;
  • schimbarea din functie a d-lui Maior si Coldea este necesara, pentru ca au transformat SRI intr-un serviciu de politie politica;
  • voi face publice toate inregistrarile din dosarul meu; eu am 100-150 de convorbiri pe zi, si au facut obiectul interceptarilor doar cele mai suculente.

Omul de afaceri Sorin Ovidiu Vintu, soferul sau Alexandru Stoian si cetateanul moldovean Octavian Turcanu sunt cercetati pentru favorizarea infractorului Nicolae Popa, fostul presedinte al Gelsor, fugit din Romania din 2000, cand a izbucnit scandalul privind prabusirea Fondului National de Investitii.

Sorin Ovidiu Vintu a fost eliberat in 16 septembrie, dupa o saptamana de detentie.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8620 vizualizari

  • +68 (74 voturi)    
    Lobby (Luni, 11 octombrie 2010, 21:20)

    nelu [anonim]

    Tipul asta nu realizeaza ca isi face chiar rau prin faptul ca admite ca a tras sfori pentru o lovitura de stat? In primul rand in romania nu exista nici o lege a lobby-ului ceea ce din start declaratia pe care o face il califica ca om care incearca sa influenteze decizia politica. Asta se numeste atac la siguranta nationala si pe baza acestei declaratii tipul trebuie ridicat. Daca in romania exista o lege a lobby-ului activa putea sa fie absolvit de acest lucru, daca era inregistrat ca si lobbyst, altfel in acest caz si in acest moment pe baza acestei declaratii justitia trebuie sa il aresteze pentru ca este pericol pentru siguranta national. Sunt curios daca justitia actioneaza
    • +47 (49 voturi)    
      ar fi frumos (Luni, 11 octombrie 2010, 23:41)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui nelu

      dar declara ca becali ca a fost un pamflet si gata. Sper sa il bage in parnaie cu ce l-a prins si astept sa vad si interceptari din dormitor cu prietenii lui
      • +24 (26 voturi)    
        SOV = SOS MANA HOATA (Marţi, 12 octombrie 2010, 6:10)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui masteryodda

        Daca eram la arabi SOV nu avea maini. SOV ar trebui sa fie de mult in puscarie pentru ca a furat banii oamenilor cu FNI. Domnule Basescu, faceti tot posibilul ca SOV sa nu scape pedepsit.
        • -18 (20 voturi)    
          Clarificare (Marţi, 12 octombrie 2010, 10:03)

          Luminatorul [anonim] i-a raspuns lui andrei

          SOV nu va pati absolut nimic deoarece el este unul din cei care stau in umbra PDL-ului. Toata smecheria e doar de fatzada. Nu va mai imbatati cu apa rece. Pe Realitatea era reclama la PDL si BASE non stop acum cativa ani si lui SOV deja i se atribuise statutul de mogul al PDL-ului. Au sucit-o si l-au infiltrat in PSD ca sa i-o traga prostanacului. Genial oricum !
          • +17 (19 voturi)    
            clar (Marţi, 12 octombrie 2010, 10:43)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Luminatorul

            bine ca ne-ai luminat si pe noi. si voiculescu tot cu base tine de fapt, nu? si patriciu cu ziarele lui si mai nou cu adevarul TV, vrea doar sa-l ajute pe base sa devina dictator? :D
            Pana atunci, ce stim sigur este ca SOV e un infractor recidivist, colaborator al securitatii si mare gauritor al bugetului romaniei, prin FNI. In aceste conditii eu cred ca are in continuare cam multe libertati... si as dori sa nu mai fie bagat in seama atata pentru ca sunt prea multi fazani in tara asta care ar putea pune botul la ce spune...
            • 0 (4 voturi)    
              securisti (Marţi, 12 octombrie 2010, 15:53)

              Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              mai stiu si eu alti securisti ... doar ca dosarele lor nu prea se gasesc... dar tot securisti sunt
            • -1 (5 voturi)    
              Dap (Marţi, 12 octombrie 2010, 16:04)

              Luminatorul [anonim] i-a raspuns lui pehash

              Cu siguranta esti unul din frustratii PDL. Tu n-ai trait in tzara asta? Da rev in urma cu 2 ani la Realitatea. Taci daca nu stii. Asta e problema la romani: uita repede. Baietica cu pehasul negativ asculta la mine ce-ti spune taica: In momentul asta SOV este botezat si va si scos cu NUP. Mai vorbim peste un an.
      • +6 (8 voturi)    
        deci presidintele Romaniei (Marţi, 12 octombrie 2010, 13:39)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

        poate fi schimbat de un infractor?
        Asta sa inteleg din declaratia acestei naparci?
    • +8 (32 voturi)    
      Fac un apel! (Marţi, 12 octombrie 2010, 0:04)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui nelu

      la cei doi-trei mari PNL-isti de pe Hotnews (Gigi si Wizard) sa vina si sa puna piciorul in prag!

      Prea multe portocale isi fac de cap pe aici!

      Va e jena?

      Nu pot sa cred!
      • +13 (23 voturi)    
        Oare cum ar arata... (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:15)

        George [anonim] i-a raspuns lui Luk

        ... un comentariu pe pe acest site daca, sa zicem, intr-o zi, Vantu se hotaraste sa cumpere Hotnews.ro?
        • +18 (22 voturi)    
          Nu stiu... (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:32)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui George

          stingher?

          =))
          • -8 (12 voturi)    
            stiam eu ca ne iubiti... (Marţi, 12 octombrie 2010, 11:10)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Dar ce legatura are PNL-ul cu Vantu?
            A fost Crin la spa-ul lui Vantu? Realitatea nu sprijina liberalismul, este, mai curand de stanga.
            Antena 3 da, pare sa incline spre liberalism, cel veritabil...dar aici nu discutati de Voiculescu :)
            Vrei sa comentez? Nu pot din cauza rasului...rad de voi cat de naivi sunteti.
            Zeci de comentarii infantile...
            Va rog doar sa tineti minte tot ce ati scris pe subiectul Vantu, mai tarziu o sa ganditi ca Emil (nu Boc..) Bobu in '90..."am fost un dobitoc".
            Unde vedeti voi disperare la Vantu? Are doar un tupeu inexplicabil..oare?
            De ce ? Pentru ca stie ca nu pateste nimic, totul este aranjat si este aranjat chiar cu eroul vostru, Basescu !
            Este doar una din piesele de teatru regizata in laboratoarele serviciilor. Impreuna si pentru servicii a facut si face Vantu afaceri, acum l-au rugat sa joace un rol, unul chiar placut lui.
            Ehei...daca ati intelege voi cum merg treburile astea....dar nu aveti cum sa depasiti o gandire simplista alb/negru, ai nostrii/ ai lor.
            In anii astia au existat atatea afaceri mai mult decat ciudate, iar noi huiduim niste momeli, alergam dupa tinte false.
            Intre timp dispar miliarde de euroi....
            • +7 (11 voturi)    
              Pai Crin nu a fost (Marţi, 12 octombrie 2010, 14:14)

              GT2 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              Dar Patriciu cred ca e unul dintre fondatori (mai deunazi se intalnea Vantu cu Patriciu pentru a discuta "afaceri"):).

              Sa ne mai intrebam cine e Patriciu in fata lui Crin? ... presupun ca aici poti raspunde tu.
            • +8 (12 voturi)    
              Bravo! (Marţi, 12 octombrie 2010, 15:14)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              Basescu e in toate cele ce sunt!

              Basescu si-a aranjat suspendarea, filmul cu copiii batuti, a scos legenda cu dictatura si aranjat cu Voiculescu sa-l injure 24 de luni, 24/7.

              Dupa asta, de-al dracului de este, a pus-o de-o criza si a papat tot bugetul statului cu tanti Nuti.

              Banuiesc ca Basescu e asociat kazahi si are parti sociale la Grivco (cumparate cu banii de pe flota si cu ce-a mai luat de la FMI/FMOA).

              Evident, elementar dle Wizardson...
              Asta chiar e un "Studiu in Rosu" :))
        • +9 (13 voturi)    
          are deja (Marţi, 12 octombrie 2010, 11:02)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui George

          destule site-uri, incepand cu irealitatea.net, are datorii neachitate de 8 mil.euro.
          si, sa zicem ca ar cumpara hotnews. crezi ca va fi vizitat de altii decat de cei ce deja o fac pe site-urile lui actuale?
    • +16 (18 voturi)    
      se scrie corect лобби (Marţi, 12 octombrie 2010, 0:31)

      kairos [anonim] i-a raspuns lui nelu

      a devenit un hobby, lobby-ul ăsta
      (şi pentru Harnagea a făcut un lobby)
      • +27 (29 voturi)    
        Premiu (Marţi, 12 octombrie 2010, 1:37)

        Nae [anonim] i-a raspuns lui kairos

        Putem lua la anul premiul Nobel pentru pace daca-l propunem pe Vintu sa candideze. "Persecutat politic" zice ca este, si nu mai trebuie decat sa-l condamnam la 11 ani de puscarie.
        Aaah! Eram sa uit, lobby-ul pe langa Academia de la Stockholm va fi asigurat de cei 300000 FNI-sti.
        Dar paca SOV zicea ca era mare prieten cu Base in 2006, si il invata cum trebuie "modernizat" statul roman :-) :-) :-) Ceea ce sustine acum o fi "interpretarea" acelui mesaj codat!
    • +8 (10 voturi)    
      asta ne arata cat de prosti suntem (Marţi, 12 octombrie 2010, 13:03)

      asta ne arata cat de prosti suntem [anonim] i-a raspuns lui nelu

      asta ne arata cat de prosti suntem, noi credeam ca parlamentul este democratic, dar este mai usor sa corupi 322 de papagali decat un popor de 20 de milioane de romani.
    • +1 (1 vot)    
      România cu R majusculă (Marţi, 12 octombrie 2010, 13:28)

      Mariuca [anonim] i-a raspuns lui nelu

      Ai uitat cum se scrie "România"!
  • +50 (56 voturi)    
    de aceea SOV trebuia sa fie inchis preventiv (Luni, 11 octombrie 2010, 21:20)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ce spune este o confirmare ca MOGULII sunt anti-Basescu pentru ca au atat de mult de pierdut.

    Taceti d-le SOV!
    Incetati sa va mai dati mare! Sunteti de nimic!
    • +11 (23 voturi)    
      Mogulii si business mani mioritici (Luni, 11 octombrie 2010, 23:22)

      EU [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Este imposibil de imaginat ca se mai poate continua in felul acesta. Toti profitorii tranzitiei,a vidului de putere legislativa generata de FSN-PDSR-PNTCD-PNL-PDL, toti beneficiarii de contracte cu statul ( contracte tepe) , au ajuns sa dea lectii de morala si antreprenoriat pe toate posturile.Vai noua muritori de rand, prosti prostiti, mai puteti distinge ceva.
      Poate ca da , dar ginditiva la copii vostrii, la sistemul incare au trait, nu o sa mai aibe nici o sansa daca acest sistem nu este daramat.
    • +11 (13 voturi)    
      domnii escroci (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:45)

      mnl [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      vintu , domn ? terminati toti cei care il domnesc pe acest escroc si hot nedovedit ba mai nou conspirationistul nr 1 la suspendarea si lovituri de stat contra presedintelui, in ce tara traim?
      • +8 (10 voturi)    
        nu nedovedit ci, (Marţi, 12 octombrie 2010, 11:04)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui mnl

        doar necondamnat datorita prescrierii faptei.
        e cu totul altceva.
  • +45 (51 voturi)    
    Vintule..lasa-ne... (Luni, 11 octombrie 2010, 21:25)

    gabriel [anonim]

    Normal ca vroia sa il suspende pe Presedinte...incepuse sa ii puna la punct pe astia care ne-au furat 25 ani la accea vreme; esti malefic si putin turbuleant Vantule...vrei sa prosteti iar romani cu IREALITATEA....Nu te lasa la ei Traiane...
  • +38 (44 voturi)    
    Clar esti infractor chiar ai recunoscut asta... (Luni, 11 octombrie 2010, 21:27)

    marinaru [utilizator]

    Asta ce face acum justifica lupta lui Basescu cu mogulii ? Ca Vantu este un infractor nu este o noutate a fost condamnat definitiv inainte de revolutie, a furat de la sute de mii de oameni si si-a ajutat prietenul sa scape de justitie...cea din urma poate este partea cea mai de inteles.
    • +40 (44 voturi)    
      prin cine ai inceput tu demersurile de suspendare? (Luni, 11 octombrie 2010, 22:17)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui marinaru

      cu ajutorul PSD-ului si PNL-ului,ce interes aveau astia sa initieze suspendarea lui basescu la comanda ta?
      • +23 (23 voturi)    
        Grea intrebare, hm? (Luni, 11 octombrie 2010, 23:54)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

        Are cineva o idee despre INTERESE? Poate tragem un pelican romanesc, dracu mai stie?!
    • +37 (41 voturi)    
      dimpotriva, e un luptator pentru libertate din (Luni, 11 octombrie 2010, 22:23)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui marinaru

      galeria eroilor martiri ai neamului care au fraierit sute de mii de romani ,ramasi in tuhasul gol, care au ajutat la greu infractorii,care au sprijinit securitatea lui Ceausescu sa puna ceva bani deoparte,care au manipulat politic prin media cretinismul votantilor PSD si PNL ,care au construit ruinele mareatei Romanie de azi cu banii furati adapostiti in banci din Israel si Elvetia! si acest erou intre eroi e improscat astazi de DNA cu noroi ,e victima dictaturii Piratului ,el care n-a cerut pensie de handicapat ,care are un SPA unde alti fraieri se relaxeaza dupa care cad de pe cal!rusi ne dictaturii ,rusii ne ...in curand cu ajutorul borfasilor de acest soi!
      • +28 (34 voturi)    
        hai sa il propunem la Nobelul (Luni, 11 octombrie 2010, 22:27)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        pentru pace pe erou!
        • +27 (29 voturi)    
          il propun la premiul Nobel esti ,Nobel traiesti (Luni, 11 octombrie 2010, 22:50)

          Eneas [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          pentru pace (acordat de Academia din Bolintin -Vale ),pe acest ametit, pentru care vorbeste Irealitatea TV ,el fiind nesigur in exprimari ,dupa cum dovedeste !dar ca dizident politic ,e inestimabil in ratacirea lui,dea dreptul scump cretzul asta =golans , iubitule , papi , stimate domn , etc., unde mai gasim noi vocabular gay ala carte ! .....
        • +18 (20 voturi)    
          Sa-i dea Dumnezeu (Luni, 11 octombrie 2010, 23:57)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          dupa inima lui!

          Si sa-l calce nevoia!
    • +34 (40 voturi)    
      pai asta spune totu despre Vint (Luni, 11 octombrie 2010, 22:56)

      Bekkaly [anonim] i-a raspuns lui marinaru

      ""m-am inactivat, ca urmare a unei intelegeri cu domnia sa;""

      cu alte cuvinte - est eOK daca picam la pace.

      de nde astfel de cuvinte la un pirlit de sparlitor de gestiune de pe vremurile de trista (?) amintire???

      adica s-a dat la fund, sau ce?

      Domnilor din SRI - sa ii radeti pe totzi :-)
    • -2 (6 voturi)    
      vantul... (Marţi, 12 octombrie 2010, 6:57)

      Valentin [anonim] i-a raspuns lui marinaru

      a fost dizident...
  • +34 (40 voturi)    
    Tupeu 2010 (Luni, 11 octombrie 2010, 21:27)

    Bulanu [anonim]

    Vai de mine, sorinel a inceput el un demers de suspendare a presedintelui. Asta se crede in Tanganika sau cine stie ce tara africana unde daca i se pune unuia pata schimba presedintele.
    Sorineleeee, tata, trezeste-te! Asa cum e Romania vai de lume, sintem in UE, avem o democratie care scirtiie dar totusi democratie si avem si o constitutie (nashpa, dar e). N-ai tu ce sa schimbi mai baiatule, vezi-ti de sanatate si lasa politica.
    P.S. Sint din ce in ce mai dezamagit de marinar...
    • +26 (28 voturi)    
      ??? (Luni, 11 octombrie 2010, 22:53)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Bulanu

      Dezamagit de marinar?!

      P.S. De ce?
  • +42 (46 voturi)    
    Inca liber, dupa toate astea??? (Luni, 11 octombrie 2010, 21:27)

    Ana [anonim]

    ... Chiar nu e in stare nici un judecator sa il acuze pe Vantu, dupa asemenea declaratii, de subminarea puterii de stat??? Ce tara de r...t, am ajuns sa ne uitam in gurile unor penali ca Vantu sau Patriciu, adevarati "Mesia" ai Romaniei lui 2010. Avem ce meritam, clar!
    • +7 (9 voturi)    
      Infractor (Marţi, 12 octombrie 2010, 10:28)

      dsds [anonim] i-a raspuns lui Ana

      Judecatorii sunt numiti de el si camarila PSD, toti cu dosare la sertarul lui Vantu, cum crezi ca o sa il condamne astia, sunt putini procurori si judecatori cu destul sange in ei sa il atace pe acest infractor.
  • +35 (37 voturi)    
    ??? (Luni, 11 octombrie 2010, 21:29)

    rochiri [utilizator]

    el chiar crede ca poate convinge lumea sa vina de partea lui?
    • +12 (14 voturi)    
      Nu, e doar un mic santaj... (Marţi, 12 octombrie 2010, 8:33)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      Cred ca incearca doar sa ii sperie pe politicienii si jurnalistii care au avut de-a face cu el cu publicarea inregistrarilor.... si daca nu tine poate publica si niste contracte de ale "colaboratorilor" Realitatii ca sa arate cam la ce pret mai e uncia de deontolog.
      • 0 (0 voturi)    
        zici tu ... (Marţi, 12 octombrie 2010, 20:22)

        rochiri [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        .... ca s-ar sparge buboiu'?
        Ar fi bine !
  • +34 (36 voturi)    
    si tu esti ingerasul de paza, bre (Luni, 11 octombrie 2010, 21:31)

    zaboo [utilizator]

    lupul paznic la oi; parnaiasule!
    • +28 (30 voturi)    
      Om bun (Marţi, 12 octombrie 2010, 0:01)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      fa o socoteala simpla:

      Cetetzeanul asta, impreuna cu inca doi, A CUMPARAT

      322

      (treisutedouazecisidoi)

      parlamentari.

      Acuma, ori s-au vandut ieftin, ori au avut multi bani...

      N-am cum sa termin postul asta, asa ca ma opresc aici.
      • +13 (15 voturi)    
        O fi terminat Dl. Stroe legea SRI? (Marţi, 12 octombrie 2010, 8:35)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        .. ca spunea in primavara ca de asta a revenit in parlament, ca sa finalizeze aceasta "mai veche dragoste a sa". Veche din 2006, ca sa vezi coincidenta!
        • +15 (17 voturi)    
          Interesant ce zici tu (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:36)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          Bag sama ca ideea baietilor a fost republica parlamentara cu alesi pe viata, gresesc?

          :))

          Probabil Vantu ori Voiculescu se viseaza Berlusconi, hm?


          Suspendam presedintele, punem serviciile in subordinea parlamentului, il impaiem pe Ilici, semnalizam la dreapta si-o luam la stanga.

          Buna strategie!
          • -8 (12 voturi)    
            Cati ani ai Luk? (Marţi, 12 octombrie 2010, 11:24)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            banuiesc ca esti cam tanar si necopt, altfel nu-mi explic vehementa ta inutila.
            Iti place sa te vezi pe net, chiar daca esti anonim, nu-i asa?
            Te simti important.
            Dar gafezi... parlamentarii UNPR, aliat de nadejde al PDL la guvernare si al lui Basescu la prostit lumea, sunt din cei 322 cumparati de Vantu....nasol.
            Atunci UNPR este solutia mai mult decat imorala. Condusi de fostul sef al mafiei personale a lui Nastase (Basescu a zis), ei sunt un fel de cal troian in guvern?
            Sau sunt securistii infiltrati, inca de la inceput in partidele de opozitie si chemati acum la suprafata.
            la fel ca Stolojan, Stoica, Flutur, Udrea (uiti ca a fost PNL-ista)etc...
            Nu ma indoiesc ca mai sunt inca destui...serviciile au ordin sa controleze totul...asa se explica democratia noastra dambovitzeana.
            Noi, alegatorii, nu avem cum sa-i controlam pe politicieni, nu avem propriul serviciu de informatii si votam dupa putinele si , cel mai adesea, falsele informatii din media. Cum ar fi cele de pe Hotnews...inghitite de unii ca tine fara ezitare.
            • +7 (13 voturi)    
              Pentru un alt formator de opinie anomin (Marţi, 12 octombrie 2010, 12:14)

              eu [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              Tu ce cauti pe Hotnews, daca informatiile pe care le citesti sunt false. Daca informatiile tale, pe care cu foarte multa insistenta si nerabdare doresti sa ni le impartasesti, sunt adevarate, de ce esti totusi in umbra. A stiu explicatia ta, toti de aici suntem niste spalati pe creier de Basescu, iar ceilalti sunt mintile luminate spalate de voi. Cum poti improsca cu noroi, atunci cand tu arunci informatii false. Cat despre importanta, cred ca singur iti dai importanta, noi nu vrem decat sa ne impartasim gandurile noastre sincere, poate nu in totalitate corecte, dar sigur nu mincinoase si manipulatoare ca ale tale. Iar ca sa-ti formezi o opinie nu trebuie sa ai propriul serviciu de informatii( ca Vântu de exemplu până în 2006, pentru ca poti ajunge ca el si nu e bine), ci trebuie sa cerni prin propria gandire informatiile pe care le acumulezi. Asta bineinteles daca nu esti stimulat material si atunci nu mai transmiti propria opinie, ci a celui care te-a cumparat.
            • +2 (4 voturi)    
              Solutie imorala (Marţi, 12 octombrie 2010, 22:02)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              PNL+ PSD?

              Calul troian in parlament este PNL, fara nici o indoiala!

              UNPR-istii vin de la tot felul de partide, dar macar au fost alesi pe primul loc in circumscriptia lor. Parlamentarii PNL sunt acolo pentru ca algoritmul Tariceanu n-are treaba cu bunul simt...

              In alta ordine de idei, banuiesc ca tu esti batran, copt si nu-ti place sa te vezi pe net.

              Daca-i asa: de ce-i plin hotnews de postarile tale si cum de ai inteles asa de putine la varsta ta?
            • 0 (2 voturi)    
              Hm (Marţi, 12 octombrie 2010, 22:05)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              cred ca nu-ti convine subiectul si nici concluzia, da?

              Ne mai vedem, promit!
  • +34 (36 voturi)    
    mai bine lobby pentru tine (Luni, 11 octombrie 2010, 21:33)

    FNI-stu [anonim]

    Saracu Vantu.....cel mai cinstit dintre pamanteni !
  • +38 (40 voturi)    
    bine macar ca recunosti! (Luni, 11 octombrie 2010, 21:52)

    sliderem [anonim]

    bine macar ca recunosti, ca tie basescu ti se parea periculos pentru propria ta persoana!
  • +33 (35 voturi)    
    Tupeu maxim ca la romani... (Luni, 11 octombrie 2010, 21:55)

    florin moldovan [anonim]

    Nu sint un fan Basescu, dar ceea ce spune SOV ori dovedeste ca este nebun ( chiar daca de nesimtire tot nebunie se cheama) ori ceea ce spune este adevarat si deosebit de grav. Un mafiot care declara ca a inceput sa faca demersuri oficiale de suspendare a presedintelui implica o deosebita putere a mafiotului asupra fortelor politice si ca banu (spaga) dicteaza in tara asta, sau lucru mult mai grav, ca mafiotu' nu este strain de afacerile neortodoxe ale presedintelui. Cica "de cind presedintele s-a sesizat despre un furt din Banca Agricola, si-a dat seama ca este deosebit de periculos.." SOV asta ori tocmai a recunoscut oficial ca este mafiot si tocmai incepuse sa-l vinture pe presedinte deoarece e corect deci incomod in calea unei "inginerii financiare" sau il are rau la mina pe pretenu' de pahar a lui Gigi Becali de la Golden Blitz si pe tata-so lui EBA rau de tot...
  • +29 (31 voturi)    
    de azi pe marile ecrane :))) (Luni, 11 octombrie 2010, 21:58)

    ysoagar [anonim]

    “Cronica de film: Vântul” – o nouă capodoperă cinematografică realizată de Sergiu Nicolaescu. Filmul urmăreşte viaţa şi opera unui important om de afaceri persecutat de putere în anii 2010. În rolul omului de afaceri – Sergiu Nicolaescu. În rolul preşedintelui Băsescu – Mircea Geoană.
    • +24 (26 voturi)    
      pe aripile vantului (Luni, 11 octombrie 2010, 22:28)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui ysoagar

      varianta romaneasca ;)
  • +38 (40 voturi)    
    vantul urat mirositor (Luni, 11 octombrie 2010, 21:59)

    ss [anonim]

    Vantule din 2014 ai liber la furat deoarece atunci se incheie mandatul lui Base, pana atunci trebuie sa-l suporti si sa consumi multi bani pt. denigrarea lui! Interesatii vor latra in continuare ca sa faca minciuna adevar insa chiar si cei saraci cu duhul realizeaza ca esti un cancer pt. Romania!
  • +40 (42 voturi)    
    Da, (Luni, 11 octombrie 2010, 22:00)

    inganduratul [utilizator]

    am avut dreptate in urma cu cateva luni! Funia s-a scurtat mult fata de par!
    SOV este disperat!
  • +25 (29 voturi)    
    cine e vantu? (Luni, 11 octombrie 2010, 22:11)

    fl [anonim]

    eu cred ca este un excroc ordinar, infractor dovedit inainte de 90, fara scoala si cu bani castigati cu acordul tacit al fortelor politice (TOATE). cred ca cea mai corecta atitudine este ignorarea lui. dramatic este ca oameni ca dinescu si s tanase ii sufla in ciorba. dar de pentru bani au mai facut-o si pentru a paunescu.
    • +32 (32 voturi)    
      LEGEA TREBUIE SA FIE EGALA PENTRU TOTI (Luni, 11 octombrie 2010, 22:58)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui fl

      Ignorarea unui infractor nu este o atitudine corecta. Un infractor, indiferent care ii este numele sau pozitia sociala (ca-i ministru, presedinte, doctor, profesor, functionar public sau nu, taran, muncitor calificat sau nu, miner etc.) trebuie sa suporte rigorile legii. Legea nu poate fi pentru unii muma si pentru altii ciuma.
    • +10 (12 voturi)    
      ar fi fost prost sa nu se amestece in politica (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:30)

      Silviu [anonim] i-a raspuns lui fl

      Suntem tara in care Dan Diaconescu este cercetat pentru santaj ordinar si candideaza la presedintie, Nati Meir cercetat pentru excrocherie dar candideaza la presedintie , Becali pleaca din inchisoare ca europarlamentar.
      Avem o justitie de toata jena si de aceea fiecare hot are veleitati de candidat la presedintie.
      Asadar domnul Vantu dupa ce a fost delapidator dovedit in justitie , hot de mare clasa la FNI , turnator cu dosar in regula, sprijinitor dovedit al colegului sau infractor , ce mai lipsea din portofoliul sau ? Aparator infocat, dezinteresat al idealului de democratiei si care mai este si persecutat pe deasupra . Ne meritam soarta sa-i ridicam si statuie de aparator al " fragilei" noastre democratii - cine-l crede si poate sa accepte mizeriile debitate.
  • +35 (37 voturi)    
    In ce tara traim?? (Luni, 11 octombrie 2010, 22:15)

    adrian88000 [utilizator]

    Banditul a inceput suspendarea Presedintelui in 2006! Traim cu capul in jos? Trim in Absurdistan??
    Pe ce lume ne aflam??
  • +39 (41 voturi)    
    Daca existau indoieli (Luni, 11 octombrie 2010, 22:15)

    lp [anonim]

    Daca cineva mai avea indoieli ca Vatu se afla in spatele campaniei impotriva lui Basescu, acum cred ca nu mai are!
    Mai mult decat atat: ceea ce declara Vantu acum se vede live in fiecare clipa la televiziunile unde are influenta. Este o politica editorial dictata de patronul Vantu. Acum a facut-o publica pentru ca este disperat. Si pentru ca este disperat nu mai are nimic de pierdut.
  • -36 (44 voturi)    
    Ce sar in sus postacii pedelei ! :))) (Luni, 11 octombrie 2010, 22:19)

    Votant [anonim]

    Ce aveti oameni buni ? Vi se pare uimitor ca nu toti il proslavesc pe Tatuca B'Secu ?

    Ii e frica vajnicului marinar sa se intoarca iar la popor ? Deee Cee Oareee ? :)))

    AMR-ul e inscadere.
    • +31 (37 voturi)    
      esti tare...... (Luni, 11 octombrie 2010, 22:42)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Votant

      destept........daca a vedea ca vantu este hot,tre sa fi pdeleu cum zici tu,atunci eu sunt pedeleu.esti ridicol.
    • +25 (31 voturi)    
      ...Votant??? (Luni, 11 octombrie 2010, 23:06)

      Florin40 [anonim] i-a raspuns lui Votant

      ...executant poate, votant NU!
    • +11 (15 voturi)    
      Om bun, (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:32)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Votant

      iti doresc tie si copiilor ce ii vei avea sa aiba atatia bani cati a castigat in viata lui Vantu cinstit! Atentie se ia in calcul de la primul leu investit. Daca cumva 1 leu furat a dus la un profit de 1 leu "albit", ei bine, nu se pune. Cred ca vei ramane cu salariul lunar de magazioner al lui Vantu de dinainte de "89. Ei bine, sa il cheltui sanatos cu tot neamul.
  • +38 (44 voturi)    
    Bai borfasule, (Luni, 11 octombrie 2010, 22:21)

    tic [anonim]

    1. Pentru cine era periculos Basescu? Pentru mine, pentru milioane de oameni amarati care muncesc din greu pentru o paine pentru ei si pentru copiii lor. sau pentru un talhar ca tine, care ai furat poporul asta, statul si pe cetatenii Romaniei?

    2. Daca cineva a indraznit sa te puna cu botul pe labe, pentru ca a considerat ca ai furat destul si ca e cazul sa ti se spuna GATA, S-A TERMINAT, atunci e periculos? Pentru cine?

    3. Inainte de '89, ai facut puscarie 5 ani pentru delapidare din avutul obstesc, pentru furt din gestiune. Nu cred ca vrei sa spui ca Ceausescu a avut ceva cu tine, ca ai fost persecutat poltitic. In istoria Romaniei, vei ramane un simplu borfas, un recidivist.

    4. Daca faceai potlogariile astea pe vremea lui Ceausescu, erai executat cu un glonte in cap (vezi cazul lui Stefanescu "Bachus"). Daca traiai in America, pentru faptele tale ai fi fost executat pe scaunul electric sau ai fi fost condamnat la 250 de ani inchisoare.

    5. Daca crezi ca o sa mai fi protejat de comunisti ca Iliescu, Nastase (alt birfas ordinar), Geoana, Ponta (un tanar care n-a muncit niciodata in viata lui) si altii ca ei, te inseli. Iti vor da si astia un sut in fund de n-o sa te vezi.

    6. Esti jalnic! In nemernicia ta, nu-ti dai seama ca daca maine dispari, nu te va plange nimeni. Ba as spune ca, un popor intreg se va bucura!
  • +28 (32 voturi)    
    Oare.... (Luni, 11 octombrie 2010, 22:21)

    revoltat [anonim]

    Cine se crede sontorogu' asta? Dumnezeu pe pamant, cinstea intruchipata ? Un hot ordinar, ajutat de alti hoti pe care i-a mituit, isi permite sa hotarasca el soarta unei tari ? Ne meritam, noi romanii soarta, ca stam sa ascultam timpeniile unui fost si viitor puscarias !
    Stiti cum se spune in popor, "fereste-te de omul insemnat, ca-i omul necuratului" !Sper sa putrezeasca in puscarie pana la adinci batraneti !
  • +35 (39 voturi)    
    A vorbit Bula (Luni, 11 octombrie 2010, 22:25)

    tase [anonim]

    Stimata Romanica! Daca mai aveti institutii functionale (Parchet, servicii, justitie, etc) atunci aratati macar ca existati. In ce tara europeana iese pe TV un cetatean si ameninta, da ultimaturi, prsedintelui, procurori, servicii? Adica daca vor muschii cuiva, trebuie schimbata ordinea rezulata din alegeri? Si ne mai miram ca falsificasera rezultatele la prezidentiale! Daca va este frica de mafioti renuntati si macar nu mai mimati ca n-aveti nevoie de pampersi....
  • +25 (29 voturi)    
    cantec (Luni, 11 octombrie 2010, 22:25)

    snapshot [anonim]

    vantuleeee,
    vant nebun
    stai,
    doar o vorba sa-ti spun :
    te du la puscarie, ofelitule !
  • +26 (30 voturi)    
    ce inteleg eu, dar nu inteleg... (Luni, 11 octombrie 2010, 23:14)

    Kor [anonim]

    Nu inteleg ce ar putea demostra Vantu in instanta. A favorizat, a sprijinit si a tainuit adresa unui infractor urmarit prin Interpol? Le-a facut pe toate. Ce instrumentare politica vede Vantu aici? In mintea lui nu conteaza ce a facut el, ci de ce l-au ales tocmai pe el, dintre atatia altii cu bube in cap. Rationament de borfas ordinar.
  • +17 (21 voturi)    
    Vintu: imbecil sau ne ia de prosti? (Luni, 11 octombrie 2010, 23:14)

    gica contra [anonim]

    Cica arunca cartele pre-paid cind se termina creditul!?! Asta n-a auzit de reincarcare si nici de abonament?!!
    • +8 (12 voturi)    
      Evident ca nu! (Marţi, 12 octombrie 2010, 8:42)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui gica contra

      Noul geniu al Carpatilor a marturisit ca nu le are cu tehnica! Daca in loc de zeci de jurnalisti si politicieni angaja vreo 2 baieti cunoscand IT poate avea o soarta mai buna.
  • +18 (22 voturi)    
    vantu(part adika) (Luni, 11 octombrie 2010, 23:20)

    ann [anonim]

    personajul asta vine din filmele cu prosti, nu pot nici macar sa comentez, rad cu lacrimi de analfabetu asta, omul de afaceri part:)
  • +17 (21 voturi)    
    can' base a vorbit de un furt (Luni, 11 octombrie 2010, 23:23)

    panfil flecaru [anonim]

    s'a simtzit cu musca pe caciula, a vazut ca s'ar cam apropia funia de par, colegu' cu car' se pupa pe dantura, fugarit...
    deci, ce mai tura vura, din douamiisase, a inceput calvarul bietului om cinstit.
    si'a hotarat, in sinea lui chiar si'a jurat pe cuvant de recidivist, ca'l va infunda el pe base.
    acum, nus, felix si paturiciu au strans randurile.
    semn ca vine ceva ...vijelie.
    adica din vint semanat, iese furtuna.
    cu miros de latrina.
    e cu morcovu'n ...si tot fudul !
  • +18 (22 voturi)    
    loby = spaga (Luni, 11 octombrie 2010, 23:27)

    cache [anonim]

    si asta e valabil or si unde doar ca in anumite tari este legal sa dai spaga.

    De exemplu in sua sunt firme de dat spaga...pardon loby. Daca nu sti pe nu stiu ce senator nu e nici o problema te duci la o firma de loby ca stiu aia cu cine sa vorbeasca. Contra cost bine inteles.
  • +23 (27 voturi)    
    Blowing in the Wind (Luni, 11 octombrie 2010, 23:29)

    victor pescaru [anonim]

    Acesta este Vantu - un biet ciorditor de prajituri. Atat a putut si atata poate. Insa ca orice nulitate de la noi, a fost cultivat cu grija spre a parea "cel mai cel".
  • +24 (28 voturi)    
    fraticule.....asta-i dus rau ...si el si ai lui (Luni, 11 octombrie 2010, 23:33)

    cineva [anonim]

    dincolo de toate ....e dus rau de tot !!!

    se potrivea bine cu Geoana de erau prieteni si stateau la sfat la ceas de taina .... amandoi sunt la fel de pierdutzi in paradisul lor launtric roz-bon-bon !!!
  • +14 (18 voturi)    
    Prezicere (Marţi, 12 octombrie 2010, 0:03)

    SRI [anonim]

    Infractorul de drept comun SO Vantu este facut sa moara inainte de termen.EL nu va prinde 2014 in viata.Jocurile deja sunt facute.A suparat cam multi oameni.Pregateste-te caine,venim.
  • +24 (28 voturi)    
    Ai hev a drim (Marţi, 12 octombrie 2010, 0:04)

    nano2k [utilizator]

    Balaurul cu 4 capete (Iliescu, SOV, Patriciu, Voiculescu) se clatina.

    Narile acestui mostru (iRtv, Antenele si noua aTv) arunca inca flacari prin intermediul jurnalistilor si politrucilor care sar in sus sa-si apere capeteniile. Bineinteles, gura de foc Ponta incearca sa arunce flacarile cat mai departe.

    Trunchiul balaurului reprezentat de afacerile oneroase ale capeteniilor primeste lovituri dupa lovituri, iar cand se va prabusi balaurul cu siguranta va mai incerca sa mai mature o data cu coada lui puternica pe cei care ii stau in raza de actiune.

    Odata ce balaurul va fi doborat, va fi vai de cei pe care balaurul i-a folosit si/sau i-a protejat pana acuma.

    PS: orice asemanare de nume si fapte este pur intamplatoare...
  • +19 (21 voturi)    
    paranoic (Marţi, 12 octombrie 2010, 0:21)

    casandra [anonim]

    sov sufera de paranoia.
    • +15 (19 voturi)    
      Paranoia (Marţi, 12 octombrie 2010, 1:15)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui casandra

      Si nu numai.
      Pentru astfel de oameni nici funia nu e suficienta.

      Stiti vorba românului, roata se mai intoarce... ce vorbe simple si totusi cat cinism se poate ascunde in spatele lor...
    • 0 (0 voturi)    
      pentru casandra (Miercuri, 13 octombrie 2010, 20:15)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui casandra

      Nu mai da idei avocatilor lui Vantu. Daca va fi condamnat vor face recurs pe motiv de lipsa a discenamantului. La paranoici intradevar lipseste discernamantul. Nu e paranoic. E un nesimtit.
  • +19 (23 voturi)    
    O tara in care... (Marţi, 12 octombrie 2010, 0:56)

    moi [anonim]

    ...un asemenea infractor de drept comun ajunge sa aiba atatia bani incat sa cumpere televiziuni, sa cumpere formatori de opinie, sa GASEASCA formatori de opinie de vanzare si sa-i poata determina sa devina porta-voci si sa-i justifice sau sa-i preamareasca ilegalitatile! O tara in care TOATA lumea stie unde au ajuns banii furati de la populatie prin FNI, iar puscarie face doar madam Vlas! O tara in care acest individ este prieten recusnoscut al unui presedinte de partid si prezidentiabil! O tara in care acelasi infractor de drept comun recunoaste, ba chiar se lauda cu tentativa de suspendare a unui presedinte ales...
    ... ei bine, acea tara are ceea ce merita!
    • +12 (16 voturi)    
      Nu cred ca meritam (Marţi, 12 octombrie 2010, 1:22)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui moi

      Ti-am dat un plus (daca conteaza) pentru fresca facuta "elitelor" noastre.

      Poporul român din pacate sau din fericire nu s-a prea schimbat de-a lungul timpului. Tace si inghite, insa cand prinde o scanteie e in stare sa secere tot ce intalneste in cale.

      Din pacate cei care se cred stapanii acestui popor (chiar ajungi sa te strici la cap daca ai prea multi bani) ignora constant felul de a fi al acestui popor.

      Dar uite ca parca e un facut cum il tine Cel de Sus si pe Iliescu pana sa isi primeasca pedeapsa pe care o merita. Ii ia mai repde pe cei mai buni dintre noi insa ne lasa o sansa mare de a ne razbuna pentru ceea ce ne-au facut mafiotii dupa '89.

      Ma tem ca si pe lumea cealalta ii asteapta Ceausestii dornici de razbunare. Va dati deci seama de ce au toti ochii bulbucati pe la TV-uri.
    • +9 (13 voturi)    
      Excelent scris! (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:36)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui moi

      Este tara in care un infractor a "colectionat" oameni. Am mai spus ca si-a facut propriul "insectar": Dinescu, Hurezeanu, Tanase, etc. Nu vorbesc de angajatii iRealitatea, aia sunt nulitati.
  • +14 (18 voturi)    
    Deschideti portile la BALAMUC pt. Vantu ! (Marţi, 12 octombrie 2010, 1:02)

    anonim [anonim]

    Asistam o tara intreaga la paranoia acestui VANTU pentru care vreau sa stiu si eu ce scuza vor mai avea Dinescu, Chiriac & co.
    Aparitiile si FAPTELE unui nebun cu patalama sunt de o dementa inmcredibila !

    SAriti, luati-l , arestati-l - dar mai intai sariti pe nebuna paranoica de judecatoare /costiniu care a luat probabil de la el milionul de euro ca se sa duca sa-si petreaca in insulele Canafre batranetile ei impreuna cu judecatorul Florin costiniu, PRIETEN cu alt puscarias, Catalin Voicu !
    HALAL JUSTITIE !!!
  • +18 (22 voturi)    
    Controlul parlamentar (Marţi, 12 octombrie 2010, 1:28)

    V. Istina [utilizator]

    "Nu suspendarea in sine ma interesa, ci trecerea serviciilor de informatii si a parchetelor sub control parlamentar. Modul in care abuza de aceste institutii domnul Basescu se vedea de pe atunci a fi extrem de periculos."

    Deci, doar interesul pentru binele Romaniei il mana pe domnul Vantu in epopeea asta penala...

    Asa ca a inceput sa "convinga" pe ici pe colo, prin Parlament, prin partide, prin popor cu ceva asemanator unor televiziuni si gata... hai sa schimbam Presedintele Romaniei.

    Domnule Vantu poate ar fi mai bine sa renuntam la alegeri! Prea multi bani aruncati aiurea nu-i asa? Nu mai bine vi-i dam direct dumneavoastra?

    Mda... nu prea e de ras.
    Ori omul e nebun, ori Romania o duce rau de tot.
  • +21 (25 voturi)    
    hahahahah (Marţi, 12 octombrie 2010, 5:32)

    eu [anonim]

    ahahahahahhahahah
    ahahhhahhahahah
    ahahahahahhah
    auzi la el si-a dat seama ca base e periculos si a facut el "lobby",ce cuvant frumos a folosit!!periculos pt tine mai hotuleee!!
    sa va zic cum functioneaza toata treaba asta in romania dupa un caz concret pe care-l stiu f bine:
    domnii ca vantu la un nivel mai mare sau mai mic,domni care aveau tot felul de beneficii pe vremea psd-ului, o data cu venirea lu base, cand si-au piedut ori beneficile ori posturile au considerat ca base si noua guvernare sunt dusmanii lor(de obicei aud termenul de :japitze") si vorbind de un caz concret ,un domn care-si pierduse postul pt ca era un incapabil,incompetent si profitor de pe urma postului a facut tot posibillul si imposibilul folosind tot felul de smecherii de prin legi ca urmatorul candidat al noii puteri sa nu reuseasca sa obtina postul..si nu s-a lasat , i-a pus atatea bete in roate noului venit incat nu s-a mai putut organiza concursul..asta ca razbunare,oare s-a gandit vreodata la interesul popular??halal!!nici nu stiti cata inganfare zace in oamenii astia si ce dispret au fata de cei de jos,fara bani si functii ca si ei !!deci se merge pe ideea sa-l distrugem pe adversar,sa le luam inapoi puterea prin orice mijloc,ca e vb de base,guvernul,pdl, pt ca domnii ca vantu nu au constienta unor principii ,al interesului national,al realizarii muncii,ci doar constiinta propiilor interese,al banului si al functilor fara efort,majoritatea lor fiind niste lenesi incapabili care au reusit ori prin specula ori prin pupincurism!!
  • +14 (18 voturi)    
    Vantu - un biet pion mediocru... (Marţi, 12 octombrie 2010, 7:37)

    Lucky [anonim]

    dupa felul cum actioneaza si citindu-i declaratiile de gaga te duce gandul ca acest individ, iresponsabil in cel mai fericit caz, mediocru cat incape, nu putea fi numarul unu in afacerile piramidale care au "curatat" mai bine ca NUFARUL pe atatia romani.
    cred ca nu a fost decat un biet pion in mainile abile ale unor "baieti destepti" bine ascunsi in spatele usilor inchise.
    devenind "public" si-a etalat din plin kalitatile. Adevaratii lui papusari ar trebui sa se tema acum. ei trebuiau sa stie ca atunci cand te intovarasesti cu o musca ajungi la rahat.
    Interesant de urmarit unde va sfarsi...
  • +16 (20 voturi)    
    pe mine m-ar interesa (Marţi, 12 octombrie 2010, 7:45)

    xy [anonim]

    cine sunt "oamenii de afaceri" la care a facut el "lobby" pentru suspendare si de cand oamenii de afaceri decid in Romania suspendarea unui presedinte.

    cum bine a spus primul comentator, nu exista o lege a hobby-ului, asa incat "biznismenii" contactati de Vantu au facut trafic de influenta, daca s-au dus sa convinga la randul lor niste parlamentari sa-l suspende pe Basescu.
    si ar fi foarte interesant de vazut daca respectivii oameni de afaceri au contracte cu statul sau primesc subventii.
    Hotnews, faci un pic de lumina pe subiect?
    • +14 (18 voturi)    
      Subscriu (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:35)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui xy

      Subscriu 100%.
      Este strigator la cer cum acest individ practic se denunta in direct la TV si nimeni nu il considera pericol!!!

      Oameni buni, sa ne intelegem. LOBBY in Romania este EGAL SPAGA, TRAFIC DE INFLUENTA, lucruri care pot merge chiar pana la TRADARE.

      Lucruri cu care am fost obisnuiti de 20 de ani incoace, e adevarat, insa NU sunt normale.
  • +14 (18 voturi)    
    Atat rupeu . . . (Marţi, 12 octombrie 2010, 8:12)

    gheorghe [anonim]

    . . . . te lasa fara cuvinte!
  • +18 (22 voturi)    
    dupa aparitia de aseara si afirmatiile (Marţi, 12 octombrie 2010, 8:19)

    mar [anonim]

    mogulului , cum mai poate sa justifice opozitia actiunea de boicotare a sedintelor, intentia de suspendare a presedintelui si neparticiparea la intalnirea de la Cotroceni???
    Cum poate vuvuzeaua pontaca si ofilitul lilium sa mai apara pe sticla irealitatii si sa se explice cu lacrimi in ochi si voce tremuranda ca nu mai pot sa "doarma de tarisoara noastra si de grija cetatenilor". Mare opozititie si mai ales mari caractere.
    De moderatori de irealitatea nu mai vorbesc, daca pana acum mai aveau prezumtia de nevinovoztie de aseara sunt manjiti de sus pana jos si mai ales duhnesc...
  • +13 (17 voturi)    
    Vantu FNI SOVINVEST (Marţi, 12 octombrie 2010, 8:32)

    ion cuibar [anonim]

    Ar trebui ca Vantu sa fie dat 24 de ore pe mana pagubitilor de la FNI si ar recunoaste si tata care a supt-o de la masa .Cica justitia l-a scos nevinovat , care justitie , aceiasi care interpreteaza legile dupa cum bate vantul politic ? Ce fel de justie este aceia in care la cel mai inalt nivel ,4 spun ca o lege nu-i constitutionala in timp ce 5 spun ca este ? Unii au o constitutie si altii alta ? Desi nu mor de dragul actualei guvernari si a lui Basescu ,consider ca actuala campanie plina de minciuni si interpretari rauvoitoare si denigratoare nu numai a puterii ci si a tarii , dusa de posturile tv Realitatea=Vantu si Antene=Voiculescu , trebuie sa inceteze , daca nu sa fie inchise , inclusiv B1 cel cu osanalele la adresa puterii . Un canal de stiri da stirea , dupa o prealabila verificare , nu o rastalmaceste si nu face din revista presei o mare golanie gen tutarul Badea , linge c......Felix.Iar daca este sa revina PSD-ul la putere mai bine nu mai pleaca astia , rau e cu rau dar mai rau cu ei ......
  • +12 (16 voturi)    
    Siciliana (Marţi, 12 octombrie 2010, 8:34)

    T. Godfather [anonim]

    Prea multa asemanare cu personaje din filme italiene, care arunca zaruri politice din scaune cu rotile. Ori cineva e nebun, ori noi nu mai intelegem nimic.
  • +10 (14 voturi)    
    Piticul monstru ! (Marţi, 12 octombrie 2010, 8:35)

    Vlad Tepes [anonim]

    Dar cine e vantu asta de "controleaza" el tot in tara romaneasca? Cu mult prea multa atentie, exagerat de multa ii acorda media . In fapt este un gainar ordinar, cu cazier de borfas de drept comun inainte de 1989 si care si-a continuat activitatea infractionala dupa , cu mult mai mult "succes". Daca ,doamne fereste, ar ajunge asta sa puna mana pe putere, sau s-o tina macar de degetul mic, vantul asta n-ar ezita nici o secunda sa devalizeze tara asa cum a devalizat FNI-ul.
    REPET inca odata: ESTE UN INFRACTOR DE TALIE SI UN BORFAS ORDINAR., CARE AR FITREBUIT DE MULT SA STEA IN PUSCARIE ,unde sa ii putrezeasca ciolanele pentru jafurile la nivel national pe care le-a facut. In orice stat de drept s-ar fi intamplat acest lucru.Eu sper inca sa se mai intample acest lucru si la noi!
    Fac un apel insistent la media sa nu il mai scarpine atata intre coarne. Eu nu voi mai citi nimic sau privi la vreun post TV care se vor referi la acest vant urat mirositor.Sunt de-a dreptul scarbit si revoltat cum acest excrement da el retete de legalitate in aceasta tara!
  • +16 (20 voturi)    
    vanturi ... (Marţi, 12 octombrie 2010, 8:37)

    fabiani [anonim]

    ... am inceput un demers de suspendare a presedintelui Basescu, - stimbabile SOV, un presedinte este ales de popor! ai televiziune si ne speli creierul de ani de zile, dar tu inca nu ai invatat inca regulile jocului democratic!
    ... pentru ca de atunci se dovedea a fi deosebit de periculos - stimabile SOV, nu era mai periculos decat dumneata atunci cand ai pagubit sute de mii de romani prin golania numita FNI! ("Dormi linistit, FNI vegheaza pentru tine!")
    ... Sunt total impotriva oricarei forme de manifestare violenta. Orice manifestare violenta intoarce Romania cu 20 de ani inapoi. Pai, stimabile SOV, pe atunci erai arestat daca nu ma insel, pentru infractiuni de drept comun, sau mai bine zis, furt. Normal ca nu vrei sa te intorci inapoi! Dar ce sa-i faci, nu e dupa cum vrea omul, e dupa cum vrea Domnul!
  • +14 (18 voturi)    
    Ce surpriza. (Marţi, 12 octombrie 2010, 8:47)

    gogu [anonim]

    Uite cine este aparatorul democratiei in Romania, cel ce neobosit munceste pentru intarirea Parlamentului.
    Hai siktir, esti un delapidor si un infractor recidivist.
  • +14 (18 voturi)    
    Vantul? (Marţi, 12 octombrie 2010, 8:53)

    Stelia [anonim]

    Tipul asta vrea sa spuna cam asa;;pe voi romanii v-am manipulat o data si v-am lasat fara bani ,am televiziune si vreau sa va aduc un model de liberatate dar sa fie numai si numai in folosul meu''.Si are dreptate ''escrocul ''inca poate maipula multaaaa lume folosinduse de situtaia de criza.......
  • +15 (19 voturi)    
    !!! (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:10)

    Cris [anonim]

    Daca acest hot face asemenea declaratii, este clar faptul ca cineva nu-i lasa sa-si vada de treaba lor adica de hotii.
  • +17 (21 voturi)    
    ROMANIA TREZESTE-TE!!! (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:20)

    Audit [utilizator]

    A ajuns un infractor sa ne faca agenda!!!

    Chiar nu ne mai revenim?

    Un magazioner, un hot, un .... nimeni, ne spune ce trebuie sa facem! Este incredibil. Este incalificabil!

    Unde vom ajunge?

    Acum cateva zile un profesor a fost prins baut la volan; prima reactie a sa a fost: ESTE UN CAZ POLITIC!!!
    Asa este si la "javra ordinara" de Vantu. Asa cum recunoaste ceea ce a facut in 2006 acelasi lucru il face si acum: atac furibund la Roberta Anastase si la Presedinte (in forma continuata).
  • +15 (19 voturi)    
    ce mirare ca esti! (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:22)

    timtim [anonim]

    oare tipul se aude? e de-a dreptul socant ce spune: ar vrea ca institutiile respective sa fie sub controlul oamenilor de afaceri si nu al parlamentarilor, adica al reprezentantilor tarii??? ma rog, nu discutam aici "calitatea" acestor parlamentari, de institutie e vorba. e incredibil in ce tara putem trai. iar daca asta face astfel de declaratii ori e tmapit - ceea ce mi-e foarte greu sa cred - ori, lumea in care traieste el, lumea din capul lui, democratia din mintea lui e cu totul alta decat cea reala. Si din cauza unor cretini ca astia emigram, nu numai din cauza politrucilor. e incredibil!!
  • +13 (17 voturi)    
    Un episod acoperit de rusine... (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:29)

    urbanie [anonim]

    Ce alta autoacuzatie mai limpede ar fi necesara pentru ca acest conspirationist sa fie cazat intr-o inchisoare de maxima securitate pana la sfarsitul infatuatei lui vieti ???!... Iar urmatoarea masura de bun simt ar fi retragerea licentei de emisie a iRealitatii, respectiv trecerea in "campia muncii" (eventual in constructii, la turnat betoane) a lui Ursu, Prelipceanu, Oana Stancu, Zaicescu si toti ceilalti mercenari platiti "fara numar" pentru a ne otravi vietile ceas de ceas de doi ani incoace. Cat despre Tanase, Dinescu, Ciuvica si alti intelectuali din "colectia lui Vantu" - sa-i lasam sa-i pedepseasca viata, sfarsind in anonimatul pe care-l merita pentru tot ceea ce au facut : "lobby" !?! pentru daramarea institutiilor statului, presedintie, guvern, politie... Va ramane, acesta, un episod acoperit de rusine din istoria poporului roman.
  • -1 (7 voturi)    
    ???? (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:42)

    Io [anonim]

    Hei...,ati uitat ca suntem in Romania,...o sa scape si asta, ca si ceilalti..... Cine stie cati din justitie sunt oamenii lui.... O sa vedeti.......
  • +8 (14 voturi)    
    Acoperiti de rusine... (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:43)

    urbanie [utilizator]

    Masura nr.1 : introducerea lui Vantu intr-o puscarie de maxima securitate. Masura nr.2 : suspendarea licentei iRealitatii TV pe cel putin 1 an. Masura nr.3 : trecerea in "campia muncii cinstite" (eventual in constructii, la turnat betoane) a lui Ursu, Oana Stancu, Prelipceanu, Zaicescu, etc - pentru modul MURDAR in care si-au practicat profesia, facand rau intregii bresle. Masura nr.4 : lasarea in plata Domnului a "intelectualilor" indoielnici din "colectia" lui Vantu (Tanase, Dinescu, Ciuvica, etc) : adica in uitarea acoperita de rusinea acestui episod trecator din viata Romaniei, in care Schilodul, slugoii lui si "colectia" au "muncit" la daramarea institutiilor Statului Roman - presedintie, guvern, politie, etc... Masura nr.5 : focus pe Voiculescu, pana nu-i prea tarziu !...(vezi masurile 1-4)
  • +12 (16 voturi)    
    Si inca o simpla intrebare... (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:51)

    urbanie [utilizator]

    Acea biata femeie de la maternitatea care a ars este "pericol social", iar acest mafiot malefic pentru Statul roman NU ESTE ?... De ce e judecat in libertate ?... Ca sa-i mai poata plati pe alde Ursu, Stancu, Prelipceanu, Tanase si Dinescu ?... Cat timp mai poate fi subventionat de Vantu REZERVORUL DE VENIN revarsat asupra Romaniei de iRealitatea TV ???
  • +9 (13 voturi)    
    omul cel ami pur, (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:52)

    mitica [anonim]

    unde era justitiarul Romaniei.... hai ca in tine ne e speranta.... poate te elimini singurel
  • +9 (13 voturi)    
    ...... (Marţi, 12 octombrie 2010, 10:23)

    nicu [anonim]

    Se mai da si mare om de afaceri acest SOV, toate afacerile lui s-au dus de rapa....dar omul e miliardar, dupa logica elementara asta nu inseamna vreun furt ??? Si din nefericire vad oameni aici care il apara, vasiamar domnilor...cum sa aparati asa un om, ce treaba are un om de afaceri cu SRI, cum sa se amestece in treburile serviciilor secrete ?Unde naiba traim...??? Daca am ajuns sa aparam asemenea personaje am ajuns rau de tot, saraca Oana ( parca) moderatoarea de la IRTV ii era frica sa si puna intrebari..:))) Dar banii te fac sa te si umilesti singur...? Pacat de tara ....:(
  • +5 (9 voturi)    
    Monstru... (Marţi, 12 octombrie 2010, 11:28)

    Liliana [anonim]

    De acest , monstru nu ne va scapa decat Dumnezeu, e singurul care a face dreptate nu justitia noastra corupta.
  • +10 (14 voturi)    
    putin respect martirului vintu (Marţi, 12 octombrie 2010, 11:32)

    lcv [anonim]

    ,martirul romaniei, urmarit, fugarit, supravegheat ,torturat ....pe nedrept caci EL din umbra supreavegheaza modernizarea romaniei, bunul mers al institutiilor statului si in primul rind al presedintiei , asa simte El ca trebuie sa aiba raspundere pe segmentul asta...presedintia mai ales ... . daca treburile nu merg de EL atunci el se supara se sacrifica si atunci EL impreuna cu loazele angajate si invitate la rtv o pun de o suspendare sau lovitura de stat ceva acolo ca doar EL e stapinul acestei tari de timpiti care nu vede mai departe de mincare si sex...paranoicul naibii
  • +7 (11 voturi)    
    Vai, vai, vai Dedia Vintu,... (Marţi, 12 octombrie 2010, 11:48)

    Rescatorul [anonim]

    tare esti mic si necajit?! Si tare mai esti persecutat politic de catre dictatorul Basescu?! Daca nu-ti convine, de ce nu te muti la Tiraspol, sa mai respiram si noi putin aer curat in Romania?
  • +8 (12 voturi)    
    Eu cu Voiculescu si Patriciu (Marţi, 12 octombrie 2010, 11:50)

    brother [anonim]

    In acest articol nu apare toata decleratia lui Vantu , el a mai adaugat "Eu cu Voiculescu si Patriciu conducem Romania ".
    Fara comentariu .
  • +5 (9 voturi)    
    !!! (Marţi, 12 octombrie 2010, 12:51)

    Cris [anonim]

    Basescu avea dreptate?
    Suntem o tara de mana a doua?
    Raspunsul il gasiti aici respectiv, un infractor incearca sa dea jos un presedinte.
  • +5 (9 voturi)    
    Si bogatii plang... (Marţi, 12 octombrie 2010, 13:15)

    misu [anonim]

    Pe vremea nemuritorului Tuca la Antene, vine Vantu si plange ce greu ii este si ce bun patriot vrea el sa fie...Si - parca Nistorescu, a spus ca e la o telenovela: si bogatii plang, nu-i asa?
    A doua telenovela am vazut-o aseara...
    Da tot nu inteleg cum a ajuns un asemenea om mare si tare...pare un nebun cu idei fixe si cultura precara, semidoct: serviciile chiar sunt sub control parlamentar (sic) acum, asculta ca de aia sunt platite - si apropos, pagubitii FNI nici acum nu si-au recuperat banii - plus ca aia cu telefoanele in numar de 10 toate la fel era ca un Matrix pe invers...
    Ai senzatia ca el e curat si bun si mii de "agenti Smith" ii sar in carca sa-l omoare ca pe Keanu...
    Abia astept stenogramele, mai bine le-ar publica sriul sau dnaul sa i-o ia inainte!
  • +3 (7 voturi)    
    asta e in stare sa te faca sa simpatizezi cu sri (Marţi, 12 octombrie 2010, 13:27)

    misu [anonim]

    ca uitasem... asa politie politica mai rar. normal vantu e personalitate politica, are idei politice ferme (ba cu base, ba cu geoana...) si d-aia il persecuta maior si cu coldea...mai ca-ti devine simpatic srica, macar ca face ceva (asculta in dormitor...) sa-l bage la bulau! si el, smecher, isi ia zece telefoane la fel ca sa-i pacaleasca...ca doar e curat, n-are nimic de ascuns!
    si daca e arestat sigur e caz politic nu? te miri ca nu zice ca va ajunge la sighet.....
  • +5 (9 voturi)    
    Cine e omul asta? (Marţi, 12 octombrie 2010, 14:56)

    Ion [anonim]

    De cand dobitocul asta decide soarta Romaniei?
    Mai frate se da tare. Da cine esti nenea Vantule? Lumea multa spune ca ai papat niste bani .
    Nu ai liniste? Crezi ca ma intereseaza ce gandesti?
    Vorba unei distinse doamne: ciocu' mic!
  • +5 (9 voturi)    
    Basescu devine simpatic (Marţi, 12 octombrie 2010, 15:14)

    bogdan [anonim]

    daca este considerat un mare pericol de hoti si escroci. Magazionerul puscarias cum este sau "geniul indrumator al politicii Romanest" cum il cred unii a spus cum nu se poate mai bine ce ii motiveaza pe aliatii sai, frica hotului de puscarie (nu-i asa Patriciu, Voiculescu, Copos...?)
  • +4 (4 voturi)    
    Vantu-jeg penal (Marţi, 12 octombrie 2010, 16:54)

    mercedes [utilizator]

    si ma gandesc cu groaza ca daca n-ar fi esuat planul diabolic de a-l aduce la presedentie pe Geoana, nu am fi aflat nici azi adevarul despre acest personaj malefic. Multumesc, Dle Basescu ca l-ati infrant.
  • +1 (3 voturi)    
    Cum se pot distruge jurnalisti? (Marţi, 12 octombrie 2010, 21:06)

    Dan [anonim]

    Vantu este expert in distrugerea unor destine. Ii plateste pe unii sa faca lucrurile murdare si sa semneze. El sta in spate si scapa. L-a distrus pe Popa si familia acestuia, il va distruge pe Luca dupa ce i-a luat sindicatul si afacerea, a distrus-o pe Maria Vlass si multi altii. Acum a venit randul jurnalistilor. Cum? Pai simplu: i-a pus sa dezinformeze, sa minta, sa jigneasca. Parchetul se poate fi auto-sesiza fie sa fie sesizat si cu ceea ce exista acum in codul penal toti jurnalistii iRealitatii pot fi incadrati la subminarea statului. Strategia lui Vantu este sa taraca dupa el in proces aramata de jurnalisti platiti ca fiind singurii vinovati. Sa vedem daca ii va tine strategia?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by