Ion Iliescu:  Traian Basescu greseste atunci cand prezinta FMI ca pe un comisar politic

de Catalina Ciociltan     HotNews.ro
Duminică, 6 februarie 2011, 21:15 Revista Presei | Radio TV


Ion Iliescu
Foto: Agerpres
Ion Iliescu a declarat, duminica seara la Realitatea TV ca presedintele Traian Basescu greseste atunci cand prezinta Fondul Monetar International ca pe un comisar politic. Presedintele de onoare al PSD considera ca "rolul FMI e de arbitru de tusa, fluiera cand se incalca anumite conventii".

"Nu era rolul presedintelui Traian Basescu de a iesi in mod public pentru a comenta discutiile cu Fondul Monetar International, aceasta fiind o atributie a Guvernului" a mai spus Ion Iliescu.

El a precizat ca Romania trebuie sa dezvolte o strategie si o gandire proprie si sa fie un factor activ in cadrul UE.

In legatura cu USL, Iliescu spune ca nu vede niciun fel de incompatibilitate in faptul ca liberalii si social-democratii isi dau mana si se arata convins ca "PSD si PNL ar putea sa guverneze coerent in cazul unor alegeri anticipate".

"Daca s-ar disloca o parte a actualei puteri ar fi in interesul tarii", considera fostul presedinte care precizeaza ca "e o lipsa de educatie sa acuzi statul ca isi protejeaza cetatenii".


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2914 vizualizari

  • +23 (25 voturi)    
    de ce? (Duminică, 6 februarie 2011, 21:19)

    Marius Braila [anonim]

    De ce bagati in seama criminalii? Bosorogul asta ne-a adus in situatia in care suntem. :(( incredibil cati oameni isi vand tara si frati pentru un pumn de bani.
    • +2 (2 voturi)    
      pai (Luni, 7 februarie 2011, 4:41)

      adyQ [anonim] i-a raspuns lui Marius Braila

      de ce nu face si base la fel ca el? e frustrant sa vezi ca unii au ajuns presedinte si au derapaje de la standardul pe care l-a impus ilici...
    • 0 (0 voturi)    
      MĂ !!!!!!!!!!!!! (Marţi, 8 februarie 2011, 18:45)

      TOLSTOI [anonim] i-a raspuns lui Marius Braila

      Iliescu nu este boşorogul ce-l huleşti,el este domnul Ţării Româneşti,cel mai lucid politician din ROMÂNIA.
  • +20 (20 voturi)    
    dispari (Duminică, 6 februarie 2011, 21:22)

    caius [anonim]

    idiot rosu
  • +15 (15 voturi)    
    Arbitru de centru. (Duminică, 6 februarie 2011, 21:22)

    Vlad [anonim]

    Lasati-ma sa ghicesc.
    Arbitrul de centru ar trebui sa fie un Nastase, un Ponta care sa treaca peste deciziile tusierului, nu?

    Si d-l Iliescu e observatorul, care le spune in casca ce sa faca.
  • +17 (17 voturi)    
    for the "bunul mers al lucrurilor" (Duminică, 6 februarie 2011, 21:24)

    sol_invictus [utilizator]

    dear mr. iliescu.. please commit suicide for the "bunul mers al lucrurilor"
  • +15 (15 voturi)    
    asa este, (Duminică, 6 februarie 2011, 21:25)

    Daniel [anonim]

    mai "animalule" !
  • -15 (17 voturi)    
    Corect ! (Duminică, 6 februarie 2011, 21:26)

    Catalin [anonim]

    Ce face PDL-ul acum e sa acuze statul ca isi protejeaza cetatenii, asta fiind de fapt un alibi pentru a justifica faptul ca ei nu au si nu sunt in stare sa produca bani pentru protectia cetatenilor. Conform lui Basescu, statul ar trebui sa fie o jungla in care sa supravietuiasca cei mai puternici FIZIC. Asa se si intampla dealtfel, de cand ei sunt la putere. Primii sacrificati sunt cei mai slabi: pensionarii, mamele, copiii si apoi intelectualii care nu sunt obisnuiti cu violenta si tupeul.

    De ce supravietuiesc cei din PDL ? Pentru ca nu au constiinta, nu au etica, folosesc forta fizica si tupeul extrem pentru a-si asigura bunastarea.

    Ce nu stiu ei e ca in timpurile noastre un astfel de comportament va fi rejectat nu atat de poporul prostit cat de tarile si institutiiile internationale de care depindem.
  • +17 (17 voturi)    
    ar fi bine ca d-l Gudurel Iliescu (Duminică, 6 februarie 2011, 21:27)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Ar fi bine ca d-l Gudurel Iliescu sa nu se mai infoaie ca curcanul !
    A lăsat moşteniri dureroase în viaţa politică românească.
    D-l Iliescu ar trebui să şi vadă de bătrâneţile sale !
  • +18 (18 voturi)    
    Cine... (Duminică, 6 februarie 2011, 21:30)

    ASIMO [anonim]

    ... il mai asculta pe asta si cine-l mai baga in seama? Ar poza bine in Muzeul de Istorie Naturala de la Sibiu, impaiat cu o placuta sub el pe care sa scrie mare: "Mai animalule! - specimen unic, accident genetic"
    Nu pot decat sa ma amuz, ca isi da declaratiile doar la Realitatea TV, ca se pare ca nimeni altcineva nu-l mai da pe sticla! Bata-l Dumnezeu de nenorocit ...
    • 0 (0 voturi)    
      ASA ESTE ! (Marţi, 8 februarie 2011, 18:54)

      TOLSTOI [anonim] i-a raspuns lui ASIMO

      asimo sau AŞCHIMODIE ?
  • +17 (17 voturi)    
    poate FMI... (Duminică, 6 februarie 2011, 21:30)

    sucaa [utilizator]

    nu este cel mai in masura sa ne spuna ce sa facem. dar mai mult ca sigur iliescu nici nu face parte din aceasta categorie.

    asta cu gandirea proprie mi-aduce aminte de democratia originala inventata tot de el prin 90. mi-e frica sa ma gandesc la ce duce asta... :)

    tataie, te rugam mult, daca vrei si in genunchi, lasa-te de politica. lasa-ne. nu ne mai bantui. cand te vad ma trec fiorii...
    iti platim renta, pensie, ce vrei matale. punem mana de la mana si-ti ridicam un palat daca vrei. dar LASA-NE!!!
  • +16 (16 voturi)    
    Iliescu Reloaded (Duminică, 6 februarie 2011, 21:33)

    buncrestin [utilizator]

    Interesant de observat ca USL vrea sa schimbe Romania, insa il scoate la inaintare pe Iliescu. Vrea oare USL vrea sa intoarca Romania in adevarata lor epoca de aur - cea a tranzitiei?
    • +5 (5 voturi)    
      noulpresedinte de onoare (Luni, 7 februarie 2011, 7:45)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      al USL a vorbit. Si a facut si primul gest: l-a REACTIVAT pe Miron Cosma! vuvuzelele au sarit pe Cosma pt. interviuri. Se pune de o mineriada?
  • +19 (19 voturi)    
    TOV. ILICI !!! (Duminică, 6 februarie 2011, 21:34)

    geanin [utilizator]

    ne-am saturat de "proorociile" dumitale ! astfel de discursuri erau bune acum 20-30 de ani ..... acum..... nu mai sint de actulitate !!! si-apoi in afara de vreo doi cripto-comunisti ca matale... nu cred ca te mai ia cineva in serios ! asa ca.... DASVIDANIA TAVARISCI ILICI ! Siii..... lasa-ne! ai face mult mai bine tarii daca te-ai retrage de pe scena politica. ne-ai facut destul rau si deajunse deservicii. din cauza dumitale suntem priviti ca oaia neagra a Europei. vremea dumitale a apus demult! ma mir cum de ai supravietuit atita timp.(politic ma refer).
  • +15 (15 voturi)    
    Cat imi e de scarba.... (Duminică, 6 februarie 2011, 21:38)

    mircea [anonim]

    de acest simbol am comunismului! Faptul ca inca vorbeste e pt ca sunt destui care ii asculta prostiile....Vai de noi daca inca nu am depasit faza in care ne da lectii comunistul asta jegos, vinovat de moartea a mii de oameni!!
  • +13 (13 voturi)    
    Mai bine taci! (Duminică, 6 februarie 2011, 21:38)

    mucenic [utilizator]

    Domnule Presedinte de onoare criminal nu sti-ai dat seama ca nu ai nicio credibilitate? Tacerea este de aur!
  • +11 (11 voturi)    
    Ok ok (Duminică, 6 februarie 2011, 21:40)

    drak latinu [utilizator]

    Dar tu iliescovici jumate indian ce ai facut TU si amicii tai psdisti ?
  • +11 (11 voturi)    
    Ma seaca personajul asta (Duminică, 6 februarie 2011, 21:46)

    gigi [anonim]

    E a doua oara pe ziua de azi cand ma intalnesc cu o declaratie a lui "mai draga" asta. Deja e prea mult pentru mine, ma coplesit greata.
  • +10 (10 voturi)    
    ilescule (Duminică, 6 februarie 2011, 22:03)

    Kvothe [utilizator]

    cat ai fost tu presedinte am cunoscut cea mai mare saracie. Cine te mai asculta ? Cel mai trist e ca esti cel mai cerebral din PSD.
  • +23 (23 voturi)    
    protejaza cetatenii (Duminică, 6 februarie 2011, 22:04)

    petre [anonim]

    A proteja cetatenii de cine?Poate ca presedintele Iliescu se gandeste ca cetatenii trebuiesc protejati de agresiunea cretina a politicianismului si atunci sunt de acord cu el,dar daca se gandeste ca cetatenii romani trebuiesc tratati ca niste entitati iresponsabile sa-si poarte singuri de grija ci sa fie imbroboditi de tatuci grijulii care sa le spuna ce sa faca si cand sa fie multumiti si cui sa multumeasca pentru grija parinteasca ,atunci cred ca presedintele Iliescu se plaseaza in continuare in postura anacronica,asa cum a fost toata viata:in timpul socialismului ar fi fost recomandat spre a fi seful tarii,dar din cauze care nu au depins de el a fost un simplu intelectual,iar dupa schimdarile din 89 a devenit conducatorul tarii,cand ar fi trebuit sa ramana un simplu intelectual de stanga.
  • +29 (29 voturi)    
    Adevarata problema (Duminică, 6 februarie 2011, 22:11)

    CezarN [utilizator]

    Problema nu este cand prezinti FMI ca pe un comisar politic, ci cand prezinti un komisar politic veritabil ca pe un disident anticomunist in scopul de a fura o revolutie.
    • +12 (12 voturi)    
      si-n loc sa-l predai Procuraturii (Duminică, 6 februarie 2011, 23:40)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      il alegi Presedinte de tara sau de partid. Asta e intr-adevar marea noastra problema. Avem datoria in numele eroilor s-o rezolvam. Ce ziceti D-le Iliescu, ne dati o mana de ajutor...? Un apel la tinerii Magistrati?
  • +16 (16 voturi)    
    arbitru central (Duminică, 6 februarie 2011, 22:19)

    SG [anonim]

    "rolul FMI e de arbitru de tusa, fluiera cand se incalca anumite conventii"
    Presupun ca citatul complet spunea ceva de Rodica Stanoiu arbitru central ajutata in casca de Voicu ca arbitru nr 4, gresesc ?
  • +27 (27 voturi)    
    Tu ai gresit aducand minerii si... (Duminică, 6 februarie 2011, 22:19)

    MihaiDanBaiaMare [utilizator]

    ...pastorind coruptia si hotia la nivel national. Tu esti ciobanul care a reusit in 20 de ani sa transforme, o buna parte, din cetatenii acestei tari in niste oi care se complac in mizerie si mocirla comunista.

    Felicitari dle Ilici pt aceasta contraperformanta! Va rog sa va pensionati si lasa-ti tara pe mana celor care vor sa repare stricaciunile facute de ciobanii PSDului.

    Votul meu este rezervat pt. cei care incearca sa faca ceva bun pt Romania nu pentru cei care apara coruptia si nemunca. Am un singur vot dar voi apela si la rudele si prietenii mei ca sa nu se lase prostiti de uniunea sugacilor si lipitorilor(USL)
    • 0 (0 voturi)    
      da,minerii (Marţi, 8 februarie 2011, 18:47)

      TOLSTOI [anonim] i-a raspuns lui MihaiDanBaiaMare

      Minerii trebuia sa stea mai mult in Bucuresti sa alunge toti golanii pripasiti acolo BRAVO MINERI!
  • +25 (25 voturi)    
    nimic (Duminică, 6 februarie 2011, 22:43)

    anton [anonim]

    taica ilici toata viata ta ai criticat pe altii, cand a venit si randu' tau. In numai zece ani ai distrus o tara. Asa ca...adio si n-am cuvinte, sobolan comunist.
  • +27 (29 voturi)    
    Uluitor! Am vazut cel mai bun avocat alui Iliescu. (Duminică, 6 februarie 2011, 22:44)

    spartacus [anonim]

    Nu-mi vine sa cred ce am vazut cu ochii mei!!! In emisiunea de Dumineca seara de la realitatea am descoperit pe cel mai bun avocat a lui Ion Iliescu. El este politologul anticomunist de la Deutche welle , din vremea comunismului, Emil Hurezeanu. Ideile lui Hurezeanu se potrivesc pana la contopire cu ale lui Iliescu. Hurezeanu a reusit o pledoarie, demna de cel mai bun avocat , in favoarea lui ILICI. Nici Iliescu nu se astepta la un astfel de ajutor, fiind realmente surprins , neputand sa-si ascunda satisfactia (ii radeau falcile). Ia auziti ce spunea marele Hurezeanu: Statul creiat de Ion iliescu este cel care ne-a bagat in NATO si UE, iar nenorocirea in care se gaseste tara acum este din vina lui Basescu si PDL!!! Daca nu era un om ca Ion Iliescu- care a stiut sa colaboreze cu opozitia, fiind un om al consensului , era foarte rau pentru noi. Nicio vorba despre mineriade , nu si-a amintit nimic dl Hurezeanu, nicio o intrebare stanjenitoare despre modul de guvernare a lui Nastase, despre privatizari si furaciuni, nimic. Dimpotriva, ridica mingi favorabile la fileu pentru Iliescu care -l favorizau.Iata un exemplu; dle Presedinte , noi am avut intotdeauna relatii foarte bune cu Franta( si a dat exemple de la Noe pana in vremurile noastre). Cum se face ca acum avem relatii asa proaste cu Franta.? Intrebare care i-a venit ca o manusa lui ILICI pentru a da vina pe Basescu.. Adica Basescu e de vina ca nu functioneaza justitia la noi , ca Parisul e plin de cersetrori tigani, ca avem o tara corupta fara corupti- care nu a fost pana la Basescu. Toate relele din tara asta sunt din cauza lui Basescu?!!! Singura inrebare la care cauta raspuns Ms. Hurezeanu este in legatura cu mortii din Revolutie, de dupa fuga lui Ceausescu ! Dar nu a insistat sa primeasca un raspuns. Am fost surprins sa observ cu cata condescendenta il privea Hurezeanu pe ILICI cand batea campii! Era incantat de vorbele goale ae lui Iliescu.. Cum o fi ajuns,oare, Hurezeanu la Deutche welle? Colaborator
    • +10 (10 voturi)    
      de nerecunoscut (Duminică, 6 februarie 2011, 23:15)

      petre [anonim] i-a raspuns lui spartacus

      Il au cu ceva la mana pe domnul Hurezeanu ,sau depinde economic de oamenii cu bani si interese?Nu-l inteleg de o buna bucata de vreme...
      • +8 (8 voturi)    
        TELEFON (Luni, 7 februarie 2011, 3:38)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui petre

        E clar ca Hurezeanu a primit un telefon de la Vantu.
        Vantu,Voiculescu si Patriciu, trei securisti si pradatori notorii ai avutiei nationale si personale tinand cont ca vantu a excrocat 300 mii de concetateni,se afla in spatele USL[A]
    • +14 (14 voturi)    
      Asa-ti trebuie (Duminică, 6 februarie 2011, 23:42)

      oki [anonim] i-a raspuns lui spartacus

      daca te uiti la acest post tv. ! Ce e uluitor in faptul ca Hure e pe aceeasi lungime de unda cu carpa kgb-ista ?Ai uitat cine-l plateste ? Mie mi se pare uluitor ca acest Hure comenteaza inca la Deutsche Welle impreuna cu Robert Schwarz ce se intampla in Romania !
    • +11 (11 voturi)    
      nu Deutsche Welle ci Europa Libera. (Duminică, 6 februarie 2011, 23:53)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui spartacus

      Hurezeanu ne-a dezamagit total. Cand il lua apararea lui saracu Vantu... Hurezeanu, CAMELEONUL. Acum inteleg de ce Neculai Constantin Munteanu l-a parasit. Probabil la fel de deceptionat ca si noi. Nu-l pot ierta pe Hurezeanu, il consideram standard de obiectivitate, si eu si parintii mei ca si milioane de romani. Banu-i ochiu dracului...
    • +13 (13 voturi)    
      Rusine hurezeanu! (Luni, 7 februarie 2011, 0:26)

      observator [anonim] i-a raspuns lui spartacus

      Sunt consternat de modul dezgustator in care a decazut emil hurezeanu. Nu i-o fi rusine sa se priveasca in oglinda?
      • +10 (10 voturi)    
        Remember (Luni, 7 februarie 2011, 3:42)

        Vasile [anonim] i-a raspuns lui observator

        Ati uitat ca Hurezeanu a fost consilier personal a lui Nastase???!!!
        Asta sigur e din gasca lui Voiculescu si a jucat la doua capete.Inca o data se dovedeste ca banul il strica pe om.Alte exemple; Dinescu,Stanescu,Ursu,Stanescu,Bogdan Chiriac.
  • +12 (16 voturi)    
    Prin'90 (Duminică, 6 februarie 2011, 22:49)

    Emil [anonim]

    Tovarasul Iliescu credea ca e bine sa fie un partid UNIC cu mai multe aripi. Se pare ca, partial, a reusit. Doar tampitul asta de Basescu
  • +16 (16 voturi)    
    In traducere (Duminică, 6 februarie 2011, 23:02)

    nano2k [utilizator]

    Bla-Bla-Bla, Blaaa-Blaa-Blaaaaa, bla-bla-bla-bla-bla.
    Limba de lemn poate doar sa inmugureasca, atentie, ca vine primavara!
  • +20 (20 voturi)    
    Am vazut emisiunea ! (Duminică, 6 februarie 2011, 23:07)

    calinsab [utilizator]

    Mai zicea ca nu el a chemat minerii in Bcuresti in '90 ... Mai lasati-ne cu PSD -ul asta... chiar credeti ca putem uita de ce am ramas atatia ani pe loc? Din caua lui Iliescu si a comunistilor de linga el. Putean sa fim ca si Polonia, adica mai avansati in toate insa din cauza lui a modelului sau de clasa politica si cu concursul politicienilor.. din Romania - fripturisti dupa "ciolane" am ajuns aici unde suntem azi . RUSINE ! Si... ATNTIE MARE !! OAMENII DIN TARA ASTA NU MAI SUNT INFORMATI DOAR DE LA Realiatea tv si Antene !

    Lasati-ne pe noi sa gandim singuri ce e bine si ce nu !
  • +9 (9 voturi)    
    Bolsevicul Kominternist Ion Ilici KGB Iliescu (Duminică, 6 februarie 2011, 23:22)

    Iliescu=KGB [anonim]

    Pai mai komisar kgb-ist bolsevic decat Ion Ilici KGB Iliescu exista in tara asta?Pai nu bolsevicul kominternist Ion Ilici KGB Iliescu s-a ocupat toata viata lui de lovituri de stat si mineriade?....Iliescu e omul rusilor,un vinzator de tara si de neam
  • +7 (7 voturi)    
    USLA (Duminică, 6 februarie 2011, 23:35)

    sorycos [utilizator]

    nene ilici pleaca cu USL-A cu tot
  • +12 (12 voturi)    
    nu mai moare? (Duminică, 6 februarie 2011, 23:54)

    Adrian [anonim]

    cu justitia m-am lasat pagubas, astept sa ii vina sorocul.
  • +12 (12 voturi)    
    Iliescu isi asuma conducerea Aliantei (Duminică, 6 februarie 2011, 23:59)

    zexe [anonim]

    Stirea este: "Iliescu este liderul asumat al Aliantei impotriva electoratului de dreapta"
    Restul sunt doar amenintari de activist de partid "Lasa ca il pun eu pe Ponta premier si pe repetentul galben presedinte. Sau invers, de parca mai conteaza"
  • +6 (8 voturi)    
    adevarul este altul (Luni, 7 februarie 2011, 0:23)

    mircea [anonim]

    Tovarase Iliescu,
    Stiu ca dvs. cunoasteti foarte bine istoria acestui popor .
    Acest popor a avut mereu nevoie sa fie condus de straini pentru ca el a fost incapabil sa se conduca singur.
    Imi pare rau ca o spun, sunt si eu roman, dar noi am demonstrat mereu ca nu ne putem conduce singuri.
    De accea au fost adusi aici fanarioti, regi straini, FMI , UE si altii.
    Numai sub conducerea acestor straini tara aceasta a avut conditii de progres.
    De ce nu a fost Tara Romanesca pasalac turcesc asa cum au fost celelalte tari din jur ? Pentru ca domnii romani se bateau intre ei care sa duca tributul la Istanbul ! Cine castiga avea acest "privilegiu" tovarase Iliescu. !
    Din 47 de ani de domnie Stefan cel Mare a platit tribut turcilor 34 de ani, dar noi il consideram cel mai mare domn !
    Vrem nu vrem trebuie sa recunoastem ca am avut conducatori incapabili de a ne conduce in toata istoria noastra !
  • +11 (11 voturi)    
    o (Luni, 7 februarie 2011, 0:27)

    me [anonim]

    lasa-ne in pace bosorogule. ne-am saturat pana peste cap de tine si de gasca ta de golani. Tara asteapta sa-ti ofere cele doua garoafe!
  • +15 (15 voturi)    
    La pensie! (Luni, 7 februarie 2011, 0:27)

    Vali [anonim]

    Bre Mos Iliescu, da' mata' n-ai de plimbat vreun nepot, vreun caine, ceva? Ai face astfel mai bine partidului care te-a emanat. Si tarii, in general.
  • +14 (14 voturi)    
    ilici (Luni, 7 februarie 2011, 1:36)

    alex p. [utilizator]

    Exact asa vorbea si la sedintele utc si mai tarziu la congresele pcr ; acelasi vocabular de lemn scolit la moscova din care au disparut doar 2 cuvinte (ff.dragi lui) : TOVARAS si COMUNISM
    • +5 (7 voturi)    
      Te inseli (Luni, 7 februarie 2011, 3:49)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui alex p.

      "Ceausescu a intinat idealurile nobile ale comunismului".[Iliescu]
  • +4 (4 voturi)    
    Ionele, Ionele ... (Luni, 7 februarie 2011, 6:30)

    gabe2006 [anonim]

    ... tu ai chemat minerii sa faca ordine si sa linisteasca elementele "fasciste". Ciocul mic!
    • 0 (0 voturi)    
      Bravo!!!!!!!!!!!!! (Marţi, 8 februarie 2011, 18:52)

      tolstoi [anonim] i-a raspuns lui gabe2006

      Iliescu a facut foarte bine ca a adus minerii a curatat jegul ,,capitalist ''.
  • +1 (1 vot)    
    Partidul stat (Luni, 7 februarie 2011, 10:24)

    Liberalul rosu [anonim]

    USL-A partid unic, partidul stat!
    Ce vis frumos ... un nou partid unic? Nea ilici, atat ai inteles din democratie. Tara trebuie condusa de un partid unic; denumire, doctrina, ideologii, principii nu au nicio importanta.
    Noroc ca mai exista: UE, NATO, FMI.
    USL-A urmasul PCR ; ai ajuns sa-ti infaptuiesti telul! Ai luptat o viata pentru o idee si in sfarsit poti sa-ti savurezi reusita.
  • +2 (2 voturi)    
    Asteptam condamnarea! (Luni, 7 februarie 2011, 11:05)

    mihaitza [anonim]

    Pentru prima oara nu vad niciun comentariu proiliescian. E un semn bun, incepem sa intelegem cine a fost acest sinistru personaj si cat rau a facut Romaniei! Asteptam ca faptele comise de el sa devina imprescriptibile si apoi redesciderea dosarelor! Este singurul context in care mai merita sa vorbim de Iliescu: asteptarea condamnarii lui! restul este zbaterea uliilor care nu mai pot ajunge la ceea ce credeau ei ca e starvul Romaniei!
  • +1 (1 vot)    
    Ba,uite ca poate! (Luni, 7 februarie 2011, 11:52)

    leopold [anonim]

    Acest comunist criminal a dormit trei mandate la Cotroceni sub atenta supraveghere a Corinei Cretu .Linistea si calmul din timpul neconstitutionalelor sale mandate au fost la schimb cu hotii lui Nastase.Nastase a furat,Iliescu a tacut .Si a tacut ca sa nu i se aduca aminte de mortii revolutiei,de mineriade.Iar acum marele procuror ratat Ponta l-a reinventat si-l plimba ca pe urs.Daca acum justitia este muta si oarba,oricum istoria nu iarta.
  • +1 (1 vot)    
    Sa nu uitam ! (Luni, 7 februarie 2011, 12:35)

    emil [anonim]

    Hurezeanu se vinde pe bani mari.Nu degeaba face jocul mogulilor la televizor.Ar trebui sa stie ca nerecunoasterea gresellilor facute in revolutie , asumarea crimelor savarsite dupa arestarea lui Ceausescu,tensioneaza si acum societatea romaneasca.Sa nu uitam jaful care s-a facut in romania si-n locul lui ce am primit ?Cine a provocat mineriadele care au ingrozit lumea ?Nu se vrea aflarea adevarului si poporul sime asta,si-i descalifica pe acesti cameleoni.Istoria ii va condamna,pentru ca adevarul iese la suprafata.
  • +1 (1 vot)    
    Calaul Romaniei acest Iliescu (Luni, 7 februarie 2011, 17:48)

    Starsky [utilizator]

    Ilici s-a nascut la Oltenita, la 3 martie 1930, an in care Alexandru Iliescu a fugit in Rusia, unde a stat pana in
    1935-1936.
    Maricica, mama adevarata a lui Ilici, moare in 1932 fiind inmormantata la Oltenita (atentie la diversiunea cu
    Maria Ivanus din Bucuresti, care nu este mama lui Ilici).
    Alexandru Iliescu a dus in Rusia a activitate conspirativa impotriva Romaniei, flind Kominternist, NKVD-ist,
    omul lui Stalin.
    Casa lui Alexandru Iliescu din Oltenita era casa conspirativa - a Komintern-ului si NKVD-ului. in Rusia,
    Alexandru Iliescu a avut tot felul de ocupatii(..) si a avut, se pare, si copii nelegitimi. Se stie din scrisorile
    primite de Vasili Ivanovici de la acesta.
    In 1935, Alexandru s-a intors din Rusia si a fost condamnat la trei ani de inchisoare, pentru tradare de tara
    (milita pentru dezmembrarea Romaniei si trecerea Basarabiei la rusi), inchisoare facuta cu intermitente.
    Vecinii banuiau ca era informator al politiei in inchisoare.
    Tot in aceasta perioada, Alexandru Iliescu s-a incurcat cu Maria, amanta lui Ivanus, un bolsevic care era in
    inchisoare cu el. Cu Maria, Alexandru a facut un copil din flori, Eugen, fratele vitreg al lui Ilici, securist
    venit in cosciug sigilat din Orientul Mzjlociu.
    In 1940, Alexandru lliescu s-a casatorit cu Marita, tiganca din Maramures sora buna a mamei lui Ion Cioaba
    din Sibiu, bulibasa tiganilor, cu care a avut doi baieti, fratii vitregi ai lui Ilici (Mircea si Crisan - veriprimari
    ai lui Cioaba-). Unul a fost atasat militar al Romaniei la Moscova, iar cela-lalt director adjunct la IRSOP"


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by