Trei romani jurizeaza reclame intr-un concurs international. Ema Prisca (G2 Romania), Serban Alexandrescu (Headvertising) si Octav Gheorghe (Gavrila&Asociatii) fac parte din juriul ADC*E Awards, competitie de Advertising si Design desfasurata la nivel european. Ema Prisca va face parte din juriul Film & Radio, Octav Gheorghe din juriul Design, iar Serban Alexandrescu din juriul Digital. Juriul ADC*E de anul acesta este format din peste 55 de creativi din toata Europa si este condus de Andy Cheetham (UK), Director de Creatie CheethamBell JWT si Membru al Comitetului Executiv D&AD. Integral pe paginademedia.ro

Business ReportFoto: Colaj foto

Managerii destepti invata din greseli! Cum iti poti reabilita "cazierul" profesional in urma unui esec. Prabusirea unei companii este pusa de cele mai multe ori pe seama managerului aflat in fruntea business-ului. El este cel aratat cu degetul pentru ca o afacere nu a mers bine, iar in mare parte cei care il acuza au dreptate. Astfel de momente pot aparea in viata profesionala a oricarei persoane, dar important e sa invatam sa le depasim si sa avem capacitatea de a o lua de la capat. "Cazierul" profesional este cartea de identitate a salariatului, informeaza Finantistii.ro

Cresterea secreta a lui Grigorescu si cresterea aparenta a lui Tonitza. Cu trei vanzari importante si o cifra de afaceri dubla fata de Grigorescu, Tonitza este, doar aparent, eroul momentului. In 2012, Nicolae Tonitza a fost permanent mai bine clasat la licitatii decat Nicolae Grigorescu, fiind prezent cu mai multe opere si cu tablouri, care au obtinut preturi mai mari. Numai ca, dincolo de sumarele de licitatii si dincolo de topuri, la o analiza financiara a cotatiilor de autor, Tonitza scade in 2012, in timp ce, practic pe nevazute, Grigorescu isi continua cresterea impresionanta inceputa in 2010, relateaza Adevarul.

Grecia + Spania = leu in picaj. Vin vremuri grele pentru leu. Fara interventiile BNR, singurul sprijin al monedei nationale, un euro ar fi trecut deja de 4,5 lei. In ultimele zile, moneda ar fi fost tinuta artificial peste nivelul minim istoric, spun dealerii bancari. Ieri, desi euro s-a tranzactionat la 4,47 lei pana la ora 13, cand se anunta cotatia oficiala, BNR ar fi prezentat un curs oficial de doar 4,4648 lei/euro, pentru a nu anunta un maxim de curs. Asa se face ca leul a "reusit" sa creasca fata de euro, chiar daca nesemnificativ, in timp ce zlotul a pierdut 0,8%, iar forintul 1,85%. Dealerii consultati de EVZ spun ca investitorii vand masiv moneda nationala si titlurile de stat, informeaza EVZ.

Europa se indreapta cu viteza spre "zona de interventie". Criza intra intr-un nou ciclu. Europa se deplaseaza periculos de aproape de o alta dimensiune, iar urmatoarea "statie" ar putea fi "zona de interventie", au avertizat analistii si jucatorii din piata. Pretul obligatiunilor din tarile aflate la periferia zonei euro a continuat sa fie impins in jos odata ce atentia pietei s-a mutat catre Spania - a patra cea mai mare economie a regiunii, care este vazuta de tot mai multi economisti ca "prea mare pentru a fi rascumparata". Pe de alta parte, actiunile europene au scazut puternic, dar nu s-au prabusit inca la minumul atins in criza anterioara, un semn ca piata traieste cu speranta unor noi interventii. Continuarea pe Capital.ro

Bursa la cel mai redus nivel din ultimele 33 de luni. Bursa de la Bucuresti a coborat cu 3,69% si indicele general BET-C a atins cel mai redus nivel din ultimele 33 de luni, intr-o piata in care scaderile severe inregistrate de bursele externe i-au determinat pe investitori sa plaseze ordine de vanzare la preturi din ce in ce mai mici. Un nivel mai redus decat cel de vineri a fost inregistrat de indicele BET-C la 4 septembrie 2009. Raportat la nivelul de la finalul anului trecut, indicele BET-C este cu 4,8% mai jos, scrie Finantistii.ro

Raport oficial: De ce nu are Romania autostrazi. In prezent, in Romania se poate circula pe numai 414,87 kilometri de autostrada, numar care include si centurile la nivel de autostrada (13%), ceea ce reprezinta mai putin de un sfert din tinta propusa - 1736 km. Motivul: "tintele si obiectivele nationale legal stabilite, cu privire la constructia de autostrazi, nu au fost atinse / realizate la nivelul si termenele stabilite, atat din cauza insuficientei vointe politice, la nivelul Guvernului, cat si ca urmare a faptului ca nici Ministerul Transporturilor nici Compania de Drumuri nu si-au indeplinit responsabilitatile", reiese dintr-un raport special realizat de inspectorii Curtii de Conturi. Integral in Capital.ro