Edipresse AS Romania lanseaza in decembrie, sub licenta Hachette Filipachi, revista Elle Bistro. Publicatia isi propune sa aduca tot ce e nou in materie de retete culinare, restaurante, evenimente si idei care sa ajute cititorii in pregatirea de meniuri speciale. Publicul tinta al revistei il constituie, in proportie de 80%, femeile cu varste cuprinse intre 25 si 49 de ani, cu un stil de viata activ, modern si sofisticat, cu rezidenta urbana, studii superioare si venituri mari.

Continutul editorial cuprinde reportaje despre anumite zone sau traditii culinare, interviuri cu nume importante din industrie, dieta, sanatate, cronica de restaurante, mici trucuri, retete rapide din bucataria internationala, lifestyle, meserii uitate sau atat de noi incat nu exista inca in Romania, vinuri, shopping.

Revista va fi lansata, cel mai probabil, saptamana viitoare, si va aparea trimestrial, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare.

Noua publicatie se inscrie in seria de extensii de brand apartinand Elle, care include Elle Decoration, Elle Mariaj si Elle Man.

Gandul