Vanzarile la hainele pentru femei, un segment important din vanzarile de Craciun, au scazut drastic

de R. Bobolicu     New York Times
Luni, 17 decembrie 2007, 4:35 Revista Presei | Business


Vanzarile la hainele pentru femei, unul dintre cele mai importante segmente din vanzarile de Craciun, s-au dovedit dezastruos de scazute pana acum, relateaza The New York Times. Vanzarile la produsele destinate femeilor au scazut cu aproape 6% in prima jumatate a sezonului de Sarbatori comparativ cu anul trecut, potrivit companiei MasterCard.

Analistii pun acest fapt pe seama conditiei precare a economiei in SUA, care a descurajat femeile - si in special mamele - sa cheltuiasca foarte mult pe haine. Acest declin considerat surprinzator de compania MasterCard, a afectat lanturi de magazine precum Chicos's FAS si Ann Taylor, specializate in haine pentru femei.

Pe de alta parte, vanzarile la hainele barbatesti au crescut cu 4.5 % in primele 20 de zile ale sezonului de Sarbatori, au spus reprezentanti ai MasterCard. De asemenea, cumparaturile on-line au crescut comparativ cu anul trecut.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















213 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by