Business Report: Noua strategie a comerciantilor de carburanti: Soferii isi pot face cumparaturi ca la supermarket direct din benzinarie; Cum arata mallul ParkLake din Bucuresti, cu o luna inainte de deschidere; Studiu: In Romania, foarte putini fura foarte mult
Cum arata mallul ParkLake din Bucuresti, cu o luna inainte de deschidere. Amplasat pe terenul fostei baze sportive Spartac, Parklake este aproape de parcul Titan, dar si de statia de metrou Dristor. Investitia in proiect este sustinuta de un parteneriat intre companiile Sonae Sierra si Caelum Development. Cu un grad de ocupare de 97% din suprafata inchiriabila totala de 70.000 de mp anuntat la inceputul lui iulie, in Parklake vor fi peste 200 de magazine, printre care si noi branduri internationale, care deschid aici primele magazine din Romania: Forever 21, Play Park, Lanidor si Lynne. Dezvoltatorii centrului comercial au semnat noi contracte de inchiriere si pentru restul suprafetei de 3%, iar chiriasii vor fi anuntati la deschidere, anunta Economica.net.
Studiu european pe conformarea voluntara la plata taxelor: in Romania, foarte putini fura foarte mult. Institutul Universitar European, prin Centrul Robert Schuman pentru Studii Avansate, a realizat o cercetare sociologica in 4 tari- Marea Britanie, Italia, Suedia si Statele Unite- cu scopul de a intelege de ce anumiti oameni isi platesc taxele de buna-voie si altii nu, si care ar fi mecanismele care conduc la acest comportament. Atrasi de ineditul studiu, cercetatorii de la Academia de Studii Economice (ASE) din Bucuresti s-au raliat la acest studiu, au folosit acelasi algoritm de calcul si aceiasi parametri pentru a introduce in ecuatie si Romania. Rezultatele puse in contextul studiului original in cele ce urmeaza. Potrivit studiului, romanii au o tendinta peste media europeana de conformare voluntara, posibila concluzie fiind aceea ca, si ajutati de slaba capacitate administrativa a statului, un numar mic de evazionisti sunt responsabili de faptul ca evaziunea ajunge la 20 miliarde euro anual (date ale Consiliului fiscal), informeaza Cursdeguvernare.ro.
Viitorul Mercedes-AMG A45 - Hothatch hard-core. In urma cu o saptamana va anuntam ca Mercedes-Benz lucreaza la viitoarea generatie Clasa A. Modelul va beneficia de o platforma noua, va avea mai putine kilograme, dar va dispune de dimensiuni mai generoase. In acelasi timp, divizia AMG lucreaza la propria versiune a lui Clasa A. Conform primelor zvonuri, motorul turbo de 2,0 litri va oferi aproximativ 400 CP si va fi cuplat la o cutie de viteze cu dublu ambreiaj si 9 rapoarte. In aceste conditii, vocile din industrie spun ca viitorul Mercedes-AMG A45 va fi capabil sa accelereze de la 0 la 100 km/h an mai putin de 4 secunde. Cat despre versiunea civila a lui A45, aceasta este asteptata sa debuteze in 2018. Modelul va beneficia de motorizari diesel si benzina cu patru cilindri, dar nu trebuie sa excludem si o varianta hibrid, scrie Auto-Bild.ro.
Statul ne obliga sa ne asiguram la o firma cu actionari falimentari. Cele doua mari falimente din asigurari vor afecta substantial nu doar asiguratii societatilor si pe ceilalti creditori ai acestora ci si alte entitati care activeaza pe piata de profil. Printre acestea, firma care vinde romanilor asigurarile obligatorii de locuinta ramane fara doi actionari care detineau impreuna 20% din titluri. Patru dintre actionarii Pool-ului de Asigurare Impotriva Dezastrelor (PAID), care cumuleaza 30% din titlurile firmei care ne vinde asigurarile obligatorii de locuinta, au probleme majore. Doua dintre acestea, Astra Asigurari si Carpatica Asig, au intrat deja in faliment, o a treia, City Insurance va urma probabil aceeasi cale pana la finalul toamnei in timp ce Euroins incearca sa iasa cu fata curata dintr-o procedura de redresare, anunta Capital.ro.
Cati bani au reusit marii retaileri sa faca din magazinele alimentare online. Inca la inceput pe piata romaneasca, retailul alimentar online este printre segmentele pentru care analistii prognozeaza printre cele mai mari cresteri anuale in perioada urmaroare. Anul trecut vanzarile au depasit 3,2 miliarde de lei. Prezenta comerciantilor alimentari in mediul online devine tot mai importanta si genereaza celor care au facut deja acest pas venituri tot mai mari, arata o analiza realizata de compania de cercetare Euronomitor. Anul trecut, magazinele virtuale au adus comerciantilor alimentari peste 3,2 miliarde de lei (741,2 milioane de euro, fara taxe), adica in jur de 4,7% din total piata alimentara. Cresterea anuala este accelerata, astfel ca, in 2013 - anul in care retailerul francez Carrefour a facut in premiera pasul catre mediul online, iar Cora a lansat un serviciu hibrid prin care clientii puteau comanda online si ridica marfa dintr-un drive - vanzarile in spatiul virtual s-au cifrat la 2,2 miliarde de lei. In 2014, vanzarile au ajuns la 2,7 miliarde de lei, informeaza Economica.net.

K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid
Vaccinarea profesorilor rămâne prioritate doar în vorbe / Sindicate: Nu pot să se programeze, unora le este teamă să meargă la școală nevaccinați / Cazul concret a două învățătoare
Afacere păguboasă pentru stat: Peste 90 de milioane de măști din Vietnam zac într-un antrepozit vamal, fără prea mari șanse de a mai fi folosite
Ghidul înregistrării unei persoane juridice în platforma de vaccinare anti-COVID: Cine si cum poate programa la vaccinare angajații unei firme
„Cel mai greu proiect de infrastructură al României”. Drulă: „Sunt atât de multe tâmpenii făcute pe acest proiect” / Detalii despre Autostrada Unirii A8