CNADNR impanzeste toata tara cu santiere in regie proprie. Vezi ce sosele vor face angajatii de la Drumuri. Dupa groapa din autostrada Sibiu-Orastie, CNADNR vrea sa deschida noi santiere in regie proprie in toata tara. Practic, fiecare regionala a companiei va avea de implementat cate un proiect, cu personal propriu. Lucrarile in regie proprie de la groapa de circa 200 de metri din autostrada Sibiu-Orastie vor fi finalizate luna aceasta, a spus Catalin Homor, directorul general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), anunta Economica.net.

Business reportFoto: Colaj foto

Jocul Pokemon Go a facut 500 de milioane de dolari in doar doua luni si e pe cale sa ajunga la un miliard de dolari, chiar daca popularitatea sa a scazut. Pe lista deja lunga de recorduri doborate de Pokemon Go se adauga titlul pentru cel mai putin timp necesar pentru ajungerea la 500 de milioane de dolari venituri de catre un joc de mobil, acesta fiind pe cale sa ajunga la un miliard de dolari pana la finele anului, chiar daca numarul jucatorilor a scazut cu o treime la nivel mondial. Putine sunt jocurile de smartphone si tableta care au reusit sa obtina venituri mai mari de jumatate de miliard de dolari. Dintre ele, Pokemon Go este cel care a depasit cel mai repede acest prag, relateaza AdevarulFinanciar.

Guvernul vrea sa tina in viata Compania Nationala a Uraniului cu un imprumut de stat de pana la 62 milioane lei. Guvernul a anuntat, joi, Comisia Europeana ca intentioneaza sa acorde Companiei Nationale a Uraniului (CNU), controlata integral de statul roman, un ajutor de stat individual pentru salvare constand intr-un imprumut pe 6 luni in suma de pana la 62 milioane lei, printre argumentele invocate de Executiv pentru necesitatea si urgenta acestui ajutor de stat numarandu-se si "cresterea instabilitatii la granita de est a Europei", context in care autoritatile de reglementare europene din domeniul atomic recomanda mentinerea de stocuri de uraniu pentru centralele nucleare europene suficiente pentru perioade de pana la 5 ani, scrie Profit.ro.

Daniel Petre, Deloitte Tax: Romania are un mare atu in atragerea investitorilor britanici. Romania are un mare avantaj fiscal si poate atrage investitori britanici care doresc sa-si relocheze activitatea in statele membre dupa o eventuala iesire a Marii Britanie din Uniunea Europeana, a declarat Daniel Petre, director in cadrul Deloitte Romania, in cadrul "Influenta BREXIT-ului asupra economiei romanesti.", organizata de Capital. "Tarile UE trebuie sa fie pregatite sa ofere un spatiu fiscal atractiv si sa invite firmele din Marea Britanie. Unul dintre factorii care poate influenta relocarea ar fi mediul fiscal. Trebuie sa vedem daca Romania poate atrage afaceri din Marea Britanie sa vina in tara noastra. Romania este in avantaj din punct de vedere al taxelor si impozitelor", a mentionat Daniel Petre, citat de Capital.ro.

Rovinieta este "optionala" pentru masinile inmatriculate in alte state. Proprietarii masinior inmatriculate in alte tari nu pot fi trasi la raspundere in cazul in care nu platesc rovinieta. Lacunele legislative si absenta colaborarii transfrontaliere sunt principalele cauze. Taxa de utilizare a drumurilor (rovinieta) aduce anul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri venituri de circa 200 de milioane de lei. Acestea sunt platite in cea mai mare parte de catre soferii romani, pentru ca autoritatile nu au posibilitatea sa recupereze banii datorati de proprietarii masinilor inmatriculate in alte tari. Este vorba si despre cele peste 100.000 de masini inmatriculate in Bulgaria si care sunt conduse de soferi romani in tara noastra, scrie Auto-Bild.

Cel mai mare siloz din Romania se deschide langa Timisoara. Compania SIFI TM Agro, creata de SIF Banat-Crisana pentru investitii in agricultura, inaugureaza la Carani, langa Timisoara, cel mai mare centru logistic destinat produselor agricole din Romania, in urma unui program de investitii derulat in ultimii ani. Silozul Carani, situat strategic intr-una dintre cele mai importante zone agricole din tara, foarte aproape de Timisoara, dar si de Autostrada A1, isi propune sa devina cel mai mare centru logistic agricol din tara, cu o capacitate de receptie/livrare de 5.000 tone zilnic si cu o capacitate totala de depozitare de 170.000 de tone, relataza Capital.