Record: Loganul debuteaza in Portugalia
Cu gandul la pietele emergente, francezii au trecut la construirea unui vehicul "de familie, modern, robus si fiabil", care sa fie comercializat la pretul de baza de 5.000 de euro. Odata achizitionata fabrica de automobile Dacia, în 1999, Renault a consacrat urmatorii patru ani dezvoltarii modelului Logan - pornind de la asa-numita platforma B, folosita de Clio III si de noua generatie a modelului Modus
.
Fabricat în tari precum Romania, Rusia, Maroc, Iran si Columbia, modelul Logan a fost lansat în 2004 si în urmatorii trei ani a înregistrat o cariera de succes - vanzari de 135.000 de unitati în 2005; 184.500 în 2006 si 230.300 anul trecut.
Venirea în Portugalia urmeaza logica de expansiune a marcii (în fond, modelul Logan este comercilizat deja în Franta, în Spania si în Germania) si începe tocmai cu MCV (break), care beneficiaza de motor diesel 1.5dCi de 85c.p. Pretul va fi de aproximativ 13.500 de euro.

România și-a dublat în ultimii 5 ani deficitul comercial cu produse alimentare. În 9 luni am importat aproape 8 milioane de tone de produse agroalimentare
Topul județelor după numărul de teste COVID care se fac în fiecare zi: București pe primul loc, Vrancea pe ultimul / Datele oficiale publicate de Ministerul Sănătății
VIDEO Va deveni Podul peste Dunăre de la Brăila un „muzeu”? „Tocmai a fost emisă autorizația de construire pentru primii kilometri din drumurile de legătură”
ANALIZĂ 44 de ani de la cutremurul din 4 martie 1977: Câte clădiri a consolidat Primăria Capitalei, câte au risc seismic și ce planuri are noua administrație
Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
Profesorul Radu Gologan, după prima etapă a Olimpiadei de Matematică, organizată online: „Am descoperit uluiți extrem de multe fraude. Părinți care contestă corupția din România își impun copiii prin corupție”