Webservator Cratima vs. liniuta de subliniere si alte mituri SEO
Care sunt diferentele dintre utilizara cratimei sau liniutei de subliniere in URL-uri?
Matt Cutts, faimosul „The Google Guy”, inginerul software de la Google explica in 2005 intr-un post de ce cratima este si a fost interpretata din totodeauna de catre Google drept un separator intre cuvintele din interiorul URL-urilor.
Asta inseamna ca URL-ul /casa-mea-este-rosie.html va fi interpretat de catre Google drept un URL care are 4 cuvinte, iar acelasi URL scris in forma /casa_mea_este_rosie.html va fi interpretat de catre Google ca fiind un singur cuvant. Motivatia pentru care Google, sustine Matt, este bazat pe faptul ca liniuta de subliniere este adesea folosita in programare ca identificator al unui comenzi. De exemplu MAX(x) poate sa fie diferit de _MAX(x).
Webservator.ro

Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
Cum să devii imun la reclame pentru a nu-ți arunca banii aiurea. Ghidul minimalistului fericit
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive