Business Standard: Pe ce au cheltuit brandurile 200 milioane de dolari la Super Bowl
In total, anul acesta au fost difuzate 70 de spoturi, apartinand unui numar de 36 de companii care au tinut mortis sa fie vazute de cei 97,5 milioane de telespectatori ai partidei New York Giants - New England Patriots. Cifra de anul acesta a batut recordul de 94,1 milioane de telespectatori, cat a stabilit editia din 1996. Difuzarea unui singur spot de 30 de secunde s-a invartit in jurul sumei de 3 milioane dolari, insa companiile nu s-au dat in laturi de la aceasta oportunitate unica, fie ca a fost vorba de Audi, Bridgestone, Coca-Cola, Dell, General Motors, Pepsi, Sony sau Unilever.
In topul celor mai bine intiparite reclame difuzate in timpul finalei, clasamentul este putin modificat, dupa cum arata Advertising Age. FedEx, Budweiser, eTrade, Doritos si Bud Light au ocupat primele cinci locuri in mintea telespectatorilor intrebati care reclame le-au ramas in minte dupa seara meciului.
Integral in Business Standard

Scandalurile care au marcat la tot pasul scurtul mandat al lui Vlad Voiculescu
VIDEO Demonstrație cu un elicopter de atac la București. Elicopterul multirol pe care Airbus îl propune Armatei române: „E ca un briceag elvețian, bun la toate”
Scurt ghid de făcut Bugetul franjuri: 10 excepții fiscale care au sărăcit Educația și Sănătatea, tolerate de toți- de la PSD la PNL și USR-PLUS
Ce metode au folosit Franța și Germania pentru a vaccina cât mai multe persoane vulnerabile și cum s-ar aplica și în România
Nici viața de vegetarian nu e ușoară...fasolea, uleiul, pâinea și brânzeturile sunt în topul scumpirilor comunicate de INS