Business Standard: Pe ce au cheltuit brandurile 200 milioane de dolari la Super Bowl
In total, anul acesta au fost difuzate 70 de spoturi, apartinand unui numar de 36 de companii care au tinut mortis sa fie vazute de cei 97,5 milioane de telespectatori ai partidei New York Giants - New England Patriots. Cifra de anul acesta a batut recordul de 94,1 milioane de telespectatori, cat a stabilit editia din 1996. Difuzarea unui singur spot de 30 de secunde s-a invartit in jurul sumei de 3 milioane dolari, insa companiile nu s-au dat in laturi de la aceasta oportunitate unica, fie ca a fost vorba de Audi, Bridgestone, Coca-Cola, Dell, General Motors, Pepsi, Sony sau Unilever.
In topul celor mai bine intiparite reclame difuzate in timpul finalei, clasamentul este putin modificat, dupa cum arata Advertising Age. FedEx, Budweiser, eTrade, Doritos si Bud Light au ocupat primele cinci locuri in mintea telespectatorilor intrebati care reclame le-au ramas in minte dupa seara meciului.
Integral in Business Standard

Discursul de adio al lui Donald Trump: Am făcut ceea ce am venit să facem. Am dus cele mai grele bătălii VIDEO
Oamenii invizibili: Bolnavii cronici nu se pot programa la vaccinare din cauză că statul român nu a știut niciodată câți sunt / "Dacă ar exista registre de pacienți, ar dispărea toate serviciile și decontările fictive"
Navalnîi prezintă imagini cu "palatul lui Vladimir Putin": 18.000 de metri pătrați, într-un complex de 7.000 de hectare, dotat cu teren de hochei, tunele spre Marea Neagră și podgorii VIDEO
Ultimele ore la Casa Albă: Trump l-a grațiat pe fostul său consilier Steve Bannon, acuzat de fraudă- UPDATE
Ursula von der Leyen: După patru ani lungi, Europa are un prieten la Casa Albă
Un crematoriu din Germania lucrează 24 de ore din 24, șapte zile din șapte / Mesajul directorului pentru coronasceptici: Veniți să ne ajutați să mutăm sicriele VIDEO