Cei 4P in Personal Branding
Produs
Produsul esti tu. Ne place sau nu, avem toate caracteristicile unui produs. Mai mult decat atat, la oameni se aplica atat perspectiva produsului obisnuit, tangibil, cat si cea a serviciului, intangibil. Am scris deja in Introducere in personal branding despre faptul ca avem o imagine indiferent ca ne place sau nu. Ca si in marketingul clasic, produsul, adica tu, se schimba. Chiar daca vrei sa o faci sau nu, oricum se intampla fiindca toti evoluam, unii mai repede altii mai incet, unii spectaculos, altii cu o viteza sub medie. Asadar, primul element al mixului de marketing suntem noi.
Pret
Intre pretul pe care noi ni-l punem si increderea in sine exista o legatura foarte stransa. Ceea ce face ca lucrurile sa fie extrem de interesante in personal branding este ca noi suntem si produsul si marketerii, in acelasi timp. Din cauza asta e destul de greu sa corelam produsul cu pretul perfect. Majoritatea oamenilor ori au o parere proasta despre ei si atunci au tendinta de a se subestima cand vine vorba de a-si pune un pret, ori au o incredere de sine exagerata si se supraestimeaza. Evident ca sunt si exceptii, insa trebuie sa recunoastem ca putini reusim sa ne apreciem exact valoarea.
Citeste integral si comenteaza pe BasicMarketing.ro

Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
Cum să devii imun la reclame pentru a nu-ți arunca banii aiurea. Ghidul minimalistului fericit
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive