Business Standard: Bucurestiul domina publicitatea stradala
Advertiserii aloca publicitatii stradale intre 10% si 80% din bugetele anuale de publicitate. Imobiliarele si bunurile de larg consum conduc detasat in topul celor mai mari investitori in acest tip de reclama. Totusi, diferentele intre costurile implicate de prezenta pe acest mediu sunt semnificative, in functie de sectorul de activitate din care advertiserul face parte. Specialistii media afirma ca, de exemplu, in bugetele proiectelor rezidentiale, ponderea outdoorului este de aproximativ 70%. In cazul operatorilor de telefonie mobila, aceasta este in jur de 10%. Prin urmare, si tarifele sunt diferite.
ESTIMARI. Lucian Palaz, CEO Affichage, al doilea jucator de pe piata de profil, estimeaza ca outdoorul local s-a ridicat, in 2007, la aproximativ 60-70 milioane de euro. “Cred ca piata de outdoor din Romania va ramane constanta ca valoare in 2008. Nu cred ca ne mai putem astepta la tranzactii si alte evenimente majore. Ritmul pietei, si in Romania, va fi dat de trendul economic care vine din SUA, dictat de afacerile din Real estate”, a explicat Palaz.
Integral in Business Standard

VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Orban: Cine atacă premierul trebuie să plece acasă /Cîțu: Le aduc aminte colegilor din coaliție că au de făcut o nominalizare pentru Ministerul Sănătății / Mandatul cu care USR-PLUS merge în ședința coaliției
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România
O istorie a frigului extrem, din aprilie până în iunie - Ninsori, ger și îngheț în România ultimilor 100 de ani