EvZ: Isi permite Renault sa plece de la Pitesti?
Desi voalate, declaratiile facute de oficialii Dacia si Renault in plina greva la Mioveni indica posibilitatea mutarii productiei de Logan in tari cu costuri salariale mai mici, de pilda Maroc, India sau Rusia.
„Solicitarile sindicalistilor ar pune in pericol cresterea sanatoasa a companiei si viitorul Dacia, tinand cont ca, in perspectiva anului 2010, noile uzine Renault din Maroc, India si Rusia vor fi in masura sa produca Logan“, sublinia, in prima zi de greva, directorul producatorului auto, Francois Fourmont. Declaratia a fost privita de sindicalisti ca o amenintare, pe fondul solicitarilor de crestere a salariilor cu 60%.
Performanti si ieftini
Chestionati de EVZ, reprezentant ii Dacia nuanteaza acum declaratia si afirma ca nu se pune problema relocarii productiei in tari cu costuri de munca mai mici decat cele din Romania. „Dupa investitii de peste un miliard de euro, dupa ce am angajat 3.400 de persoane in ultimul an, nu putem pleca a doua zi din Romania“, ne-a declarat directorul de comunicare al companiei, Liviu Ion, care a subliniat ca interpretarea sindicatelor este una „emotionala“.
Integral in Evenimentul Zilei

Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Medicii de familie admit că unii dintre ei au refuzat să își programeze pacienții la vaccinarea împotriva COVID-19 și recomandă "utilizarea celorlalte 6 modalități de programare"
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?