Romania libera: Castiguri pentru agentiile de turism
Pachetele turistice speciale pregatite pentru minivacanta NATO au fost vandute in proportie de 100% si in unele cazuri cererea a depasit cu mult oferta, agentiile fiind puse in situatia de a improviza oferte speciale.
"Conform estimarilor noastre, peste 20.000 de turisti au fost plecati in tara sau in strainatate in perioada 31 martie-6 aprilie, iar valoarea pachetelor achizitionate se ridica la circa 6 milioane de euro", a spus Traian Badulescu, purtator de cuvant al ANAT. Acesta spune ca pretul mediu al unui sejur s-a situat in jurul valorii de 250-300 de euro, fiind solicitate in special destinatiile turistice interne. "Destinatiile interne au detinut in aceasta perioada o pondere de circa 70% din totalul vanzarilor. Cele mai solicitate destinatii au fost pensiunile rurale din judetul Brasov, din zona Bran-Moeciu, dar si cele din Maramures si Bucovina, statiunile de pe Valea Prahovei si cele de pe litoral", a adaugat Badulescu.
Potrivit estimarilor directorului de marketing al agentiei de turism J’Info Tours, Cristina Irimia, o treime din turistii care au plecat in vacanta in perioada summitului au preferat destinatiile externe.
Integral in Romania libera

VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
INTERVIU Răsvan Radu, UniCredit: Au scăzut mult cererile de suspendare la plată a ratelor în ianuarie-februarie 2021 față de 2020
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Dan Amariei, la 20 de ani de la lansarea albumului Omul cu Șobolani – „Ne punem în cap”: „Existau niște locuri cu un farmec mișto, cum ar fi Lăptăria sau Motoarele, genul de locuri care nu cred că vor mai exista vreodată”
Fascinanta legătură dintre spionaj și tehnologie: de la datele stocate în ADN-ul uman, la falsul turn GSM din aeroport care-ți fură informațiile din telefon