ZF: Romanul nu a plecat din fata televizorului; doar a schimbat canalul

de ZF     Ziarul Financiar
Vineri, 11 aprilie 2008, 9:54 Revista Presei | Business


In ciuda previziunilor rele privind migrarea in masa a spectatorilor de televiziune spre internet, se pare ca de fapt consumul de TV nu scade, ci doar se reorienteaza intre televiziuni, scrie BUSINESS Magazin.

In primele trei luni ale acestui an, romanii s-au uitat la televizor 291 de minute in medie pe zi, conform evaluarii audientelor dupa sistemul GfK, in timp ce in primul trimestru din 2007, conform sistemului TNS-AGB, consumul mediu de televiziune a fost de 264 de minute pe zi. Detalii pe www.businessmagazin.ro.

Ziarul Financiar








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















159 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by