O initiativa Chevrolet a dus la inventarea unei "cabine de proba" care iti indica cum arati in masina pe care vrei sa o cumperi.

Una dintre cele mai frumoase zile din viata unui om este cea in care acesta isi cumpara prima masina. Parca toata lumea e a ta iar masina - indiferent de segmentul din care face parte - pare cea mai frumoasa de pe strada. Ei bine, divizia britanica a celor de la Chevrolet s-au gandit la cei care isi doresc mult o masina si vor sa se vada pe ei insisi in postura de soferi ai acelei masini si le ofera o "cabina de proba" adaptata total cerintelor unei astfel de initiative.

Cabina dispune de un podium pe care sta masina si un perete cu oglinzi care ii dau soferului o imagine reala asupra modului in care masina "il prinde" pe acesta. Practic, singurele elemente inexistente sunt perdelele care in mod normal asigura intimitatea celui care probeaza imbracamintea, un amanunt nesemnificativ in conditiile in care masina reprezinta ea insasi o forma de exprimare a personalitatii si nu strica sa fii admirat in timp ce o "probezi".

Ideea le-a venit celor de la Chevrolet atunci cand au aflat, in urma unui studiu, ca majoritatea cumparatorilor (72%) isi considera masina un simbol al statusului social, in ciuda faptului ca 95% dintre acestia nu au habar despre cum se potriveste imaginea masinii cu cea personala.

Integral pe Automarket