Romania libera: Tigarile, berea si racoritoarele, cele mai consumate produse
Potrivit Nielsen, primele zece piete de bunuri de larg consum din Romania au totalizat, in anul 2007, vanzari de 14,104 miliarde lei (4,2 miliarde euro), in crestere cu 33% fata de anul 2006, cand valoarea acestora s-a ridicat la 10,6 miliarde lei. Clasamentul "eficientei" anumitor bunuri de larg consum, intocmit de Nielsen, nu inseamna insa ca romanii au renuntat la "ciorba si tocanita" pentru tigari, bere si bauturi racoritoare, deoarece preturile de vanzare cu amanuntul al acestor produse, cum este cazul tigarilor, de exemplu, sunt mai mari decat cele ale unor produse alimentare precum iaurt, lapte sau branzeturi.
Tigarile au ocupat, in ultimii trei ani, primul loc in topul celor mai bine vandute bunuri de larg consum, ceea ce confirma inca o data statisticile potrivit carora romanii sunt printre cei mai impatimiti fumatori la nivel european. In anul 2007, piata tigaretelor a atins valoarea de 5,065 miliarde lei (1,51 miliarde euro), in crestere cu 17,2% fata de anul 2006, cand valoarea acesteia s-a situat la 4,318 miliarde lei. Astfel, 1,3% din produsul intern brut (PIB) de 116 miliarde euro au fost create de industria tutunului.
Integral in Romania libera.

Marian Popescu, Centrul de Integritate al Universității București, despre frauda de la Drept: „Numărul studenților e șocant / Când copiatul ca mod de a funcționa ajunge la facultate, partida e pierdută”
Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Medicii de familie admit că unii dintre ei au refuzat să își programeze pacienții la vaccinarea împotriva COVID-19 și recomandă "utilizarea celorlalte 6 modalități de programare"
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux