Ieri a fost lansat Smailo, prima marca autohtona de sisteme de navigatie GPS destinate automobilelor. Dispozitivul este disponibil in doua variante de pret, 700 sau 800 de lei, in functie de harta inclusa, Europa de Est, respectiv intreaga Europa.

Dispozitivul a fost creat in colaborare cu firma de consultanta si design Branzas Design si cu ajutorul programului BAS (Business Advisory Services), administrat de Banca Europeana de Dezvoltare si finantat in Romania de guvernul Austriei.

GPS-ul Smailo este disponibil in doua optiuni de pret. Varianta ce contine harta Europei de Est costa 700 de lei, iar cea care include harta intregii Europe - cu 43 de tari - costa 800 de lei. In acelasi timp, pretul mediu al unui GPS auto de import este de 270 de euro (aproape 1.000 de lei).

„Dispozitivul se adreseaza posesorilor de masini din categoria medie. Loganul este o masina buna, la un pret acceptabil. Vrem ca Smailo sa fie in lumea GPS-urilor ce este Loganul in cea a masinilor si ca toti posesorii de Logan, si nu numai, sa aiba unul“, a declarat Bogdan Branzas, fondatorul Branzas Design.

Sistemul de navigatie Smailo are un ecran sensibil la atingere (touchscreen) cu diagonala de 4,3 inci (circa 11 cm), fiind cel mai ieftin dispozitiv cu un asemenea ecran, si are incorporate harti detaliate iGO, una dintre cele mai populare aplicatii pentru navigatie din Europa, ce pot fi actualizate de pe site-ul smailo.ro. GPSul Smailo este disponibil in reteaua de distribuitori AROBS: UltraPro, eMAG, EURO-GSM, Neomax sau in magazinul on-line specializat gpsauto. ro.

Integral in EvZ.