Orange, Carrefour si Real,- Hypermarket sunt companiile care au cheltuit cel mai mult pe promovarea radio in T1 2008. Daca, in 2007, pe pozitia secunda se afla Vodafone, investitia facuta anul acesta de operatorul de telefonie mobila i-a asigurat doar pozitia a sasea.

Investitia Orange in publicitatea pe radio s-a dublat in primul trimestru al anului in comparatie cu perioada similara a lui 2007, ajungand la aproximativ 1,2 milioane de euro. Spre deosebire de primul trimestru din 2007, Orange nu mai este urmata de Vodafone, ci de doi retaileri, Carrefour Romania, cu peste 920.000 de euro investiti in publicitate, si Real,- Hypermarket Romania, cu peste 820.000 de euro.

Cei mai activi investitori in publicitatea la radio au fost, in primul trimestru al anului, companiile din domeniul auto. Astfel, sase dintre primii zece sunt jucatori din acest sector, iar dintre acestia, Porsche Romania se detaseaza dupa volumul investitiilor, cu peste 765.000 de euro. Iesirile din clasamentul din primul trimestru al lui 2007 sunt Banca Comerciala Romana, Romaqua Group, Romtelecom si Trust Motors/Eurial Invest.

Integral in Business Standard