Poate ar fi bine ca, la inceputurile ei, orice afacere sa functioneze pe principiul ONG-urilor.

Nu te intereseaza banii. Vrei doar rezultate si nimic altceva. Probabil ca asta e motivul pentru care unii dintre oamenii de afaceri de succes au o experienta de voluntariat in spate, cel putin la nivelul facultatii.

Apoi, pe masura ce rezultatele afacerii se vad, ai toate sansele sa castigi mai mult decat sperai. Pentru ca oamenii s-au obisnuit cu stilul in care faci lucruri si tind sa iti ierte greselile. Pentru ca stii mai multe despre afacerea ta si poti inchipui un plan realist de a-ti monetiza audienta. Si motive ar mai fi multe. Afacerile de genul asta dau foarte greu faliment si sunt tintele predilecte ale investitorilor de profesie.

Inainte de toate, insa, e bine sa te multumesti cu ce ai. Chiar daca pare un dicton religios aproape, e genul de abordare care te fereste de extremele business-ului.

Comenteaza pe blogul lui Alin Popescu