Meciurile de fotbal cu mare miza din cursul acestei luni nu au reusit sa-i tina captivi pe romani in fata televizoarelor Intrega piata tv a suferit scaderi ale ratingurilor din cauza... primaverii. Kanal D nu a mai reusit sa creasca in audienta asa cum s-a intamplat in martie.

Marile televiziuni au inregistrat pierderi importante de audienta in cursul lunii trecute datorita... incalzirii vremii. Doar Pro TV, in urban (toata ziua), si-a conservat audienta fata de luna precedenta. In schimb, in prime time (orele 19.00 – 23.00), ratingul statiei a scazut cu 48.000 de telespectatori.

Acasa TV se numara printre televiziunile care au suferit cel mai mult de pe urma caldurii. In aprilie, audienta medie a postului a scazut cu 13% fata de martie (urban, toata ziua). Mai grea este pierderea din prime time: 45.000 de telespectatori.

Antena 1 a pierdut 21.000 de telespectatori in „urban – toata ziua" si 67.000 „in urban - prime time".

Integral in Adevarul